Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zachowanie Rebicia przelało czarę goryczy. Pioli nie powołał go na mecz z powodu postawy na treningach

30 maja 2023, 11:32, cinassek Aktualności
Zachowanie Rebicia przelało czarę goryczy. Pioli nie powołał go na mecz z powodu postawy na treningach

Trener Stefano Pioli zawsze wierzył w Ante Rebicia i często podkreślał to także na konferencjach prasowych w czasie, kiedy Chorwatowi udawało się niewiele. Tym razem jednak czara goryczy się przelała. Chorwata zabrakło w kadrze meczowej na Juventus mimo wolnych miejsc na ławce rezerwowych. Jak informuje dziennikarz Daniele Longo, zaangażowanie piłkarza w treningi poprzedzające wyjazd do Turynu nie było wystarczające. Zirytowany szkoleniowiec nie zabrał na mecz piłkarza, którzy nie przykładał się w pełni do swoich obowiązków.

Wiele wskazuje na to, że latem zakończy się czteroletnia przygoda Rebicia w Milanie. Wicemistrz świata z 2018 roku w obecnym sezonie strzelił tylko trzy gole - dwa w sierpniu z Udinese i jednego w październiku z Empoli.


R E K L A M A





68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KartonGips
KartonGips
30 maja 2023, 15:56
Rebić to zawsze był typ z gatunku kinder niespodzianki, jak wchodził na boisko to nie wiadomo czy nie potknie się o własne sznurówki czy może strzeli mega bramkę nadającą się do kompliacji na youtube xD
1
primo2p
primo2p
30 maja 2023, 15:46
I tak Jego przygoda się będzie kończyła, bo nie sądzę, że po takim sezonie chce Go ktokolwiek zostawić, a sam zawodnik siedzieć za chwilę na trybunach.
Chyba że dla Rebicia najważniejsze gażą, która u nas mu się zgadza...
1
Zoro_9
30 maja 2023, 14:54
Offtop

Chelsea ponoć wywoławczo 23M za Pulliica. Man UTD i Juventus zainteresowane, Milan obserwuje rozwój sytuacji.

1) Nie ma to jak sprzedawać grajka za ~23M kupując go za 67M. Chelsea robi dobre deale, nie ma co ;-)
2) Grajek ponoć jest w stanie zejść z pensji. Może tutaj upatrywać potencjalnego załatania tej nieszczęsnej prawej strony?

Co myślicie?
3
Mirek99999999
Mirek99999999
30 maja 2023, 15:29
Onyewu, Dest... Może do 3 razy sztuka i tym razem Amerykanin nie okaże się niewypałem.
0
Klimczer
30 maja 2023, 15:48
Co by o nim nie mówić na pewno robi wiatr na skrzydle. Od Messiasa będzie lepszy ale czy to jest ktoś kto diametralnie zmieni oblicze prawej flanki to mam wątpliwości
1
MilanHomer
MilanHomer
30 maja 2023, 16:17
Pulisić bardzo na tak ;)
Ze wszystkich możliwych skrzydłowych w Milanie, włączając w wyliczankę Diaza jest tylko za Leao.
Bierym go, cena promocja.
Pakiet Cheek + Krystian za 35 mln euro ;)

0
Jaca23
Jaca23
30 maja 2023, 18:46
Gość oprócz reprezentacji, gdzie gra przeciwko Hondurasom i innym takim, nie robi w ogóle liczb. Kupmy wreszcie kogoś solidnego na PS, a nie kolejnego średniaka ciut lepszego niż Messias/Alexis.
0
tommyb1
tommyb1
30 maja 2023, 14:33
Moze by tak Lazio wzięło za jakiś grosik w rozliczeniu za SMSa...
0
Rafał0209
Rafał0209
30 maja 2023, 13:58
A ja myśle że prawda leży gdzieś po środku, z Piolim jakbyś nie zapieprzał na treningu, to jak Cie nie lubi lub mu nie pasujesz to Cię nie wystawi, w końcu nie jeden by nie wytrzymał i olał trening w którym jakbyś się nie starał to nic nie daje. no weź na Adliego miejscu zasuwaj na treningu kiedy i tak ogląda z ławki jak Brahim z CDK się wywalają o własne nogi.
1
ósmy
30 maja 2023, 14:15
Chłop grający na pozycji skrzydłowego/napastnika przez dwa sezony strzela 5 bramek.
Mnie decyzja Piolego zupełnie nie dziwi, dodatkowo znając charakter Ante. Pioli to raczej taka oaza spokoju jest, więc w tym przypadku musiały być porządne konkrety.
10
primo2p
primo2p
30 maja 2023, 15:44
Na pewno coś więcej Ante podpadł, bo Pioli faktycznie nie jest raptusem i myśli logicznie, nie emocjonalnie.
1
KartonGips
KartonGips
30 maja 2023, 15:52
zawsze lubiłem Rebicia, ale przyznać trzeba z myśleniem mu nie po drodze (bardzo delikatnie ujmując temat), widać to było nieraz podczas np. dymów w reprezentacji, taki chorwacki Grosicki
0
Paolo03
Paolo03
30 maja 2023, 17:49
Szczerze na miejscu Adliego poszedłbym porozmawiać z trenerem aby gdzies mnie wypożyczyli aby grac bo Cdk jest fatalny a dostaje szanse jakos.
0
cereus
cereus
30 maja 2023, 13:43
Dobry walczak na boisku ale trudny w serwisie - fizycznie i widać mentalnie.
Zrobił dużo,mega respekt mam ale Milan to nie biznes szejkowy gdzie można szastać pieniędzmi więc trzeba się rozejść:(
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 13:47
3
plotek
plotek
30 maja 2023, 15:20
Dodam tylko, że coś musi być na rzeczy bo z czego pamiętam w reprezentacji też coś fikał i został wyrzucony. Swoje momenty miał dobre ale obniżył loty i mimo, że gościa bardzo lubię to już raczej nie ma nadziei, że cokolwiek pozytywnego z niego będzie. A tak sarkastycznie to mają podobne przyjęcie piłki z Calabrią xD
0
Jaca23
Jaca23
30 maja 2023, 12:56
I co teraz przeciwnicy takiego traktowania piłkarzy? Moim zdaniem słuszna decyzja, może to go przekona do opuszczenia Milanu. Nie od dziś wiadomo, że Rebić to trudny charakter, który jednak w Milanie do tego czasu nie dawał o sobie znać.
3
Alessio_re6
30 maja 2023, 12:24
Offtop
W tym sezonie Serie A najwięcej w Milanie biega Tonali (11,3 km/mecz), a Kamada grający na tej samej pozycji przebiega średnio 11,9 km/mecz.
W Milanie bardzo trzeba podnieść intensywność w środku i potencjalne przyjście Japończyka może być bardzo dobrym ruchem w tym kierunku, więc tym bardziej trzymam kciuki za ten ruch.
21
MilanHomer
MilanHomer
30 maja 2023, 12:38
Tylko ciekawe na jakiej pozycji będzie grał w Milanie ;)
0
Alessio_re6
30 maja 2023, 12:41
Mam nadzieję, że na tej, co ostatnie 2 lata i do której ma najlepsze warunki. Jak Pioli będzie go na nowo uczyć starej roli, to będą ciężary na początku moim zdaniem, bo będzie miał za mało miejsca, a średnio sobie radzi w małej grze plecami do bramki.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
30 maja 2023, 13:09
Jak Pioli i jego sztab zawalą znowu przygotowanie fizyczne to średnia Kamady może spaść poniżej 10 km/mecz...
10
Alessio_re6
30 maja 2023, 13:13
To już swoją drogą.
3
Von Strauss
Von Strauss
30 maja 2023, 13:52
Alessio_re6

Kwestia z Kamadą jest taki, że ostatni sezon to ani 8, ani 6 ani 10. Potrafił schodzić do obrony jak Kessie (czy teraz Krunić), być w środku pola i dyrygować (jak Bennacer/Tonali) a także grać bliżej napastnika (tak jak Brahim, tylko, że chłop patrzy na kolegów a nie pod nogi) Pisanie więc, że na tej co ostatnie dwa lata to najgorsze co może mu się u nas trafić :) Tak grał w EF - raz wyżej, raz niżej, raz jako lewy środkowy, raz jako prawy środkowy. Były też mecze gdzie schodził na lewe skrzydło.

Jakbyś w zeszłym sezonie napisał coś takiego - to Kamada dwa poprzednie lata grał jako cofnięta 10 (w parze, z lewej strony)
1
Alessio_re6
30 maja 2023, 14:02
Kamada 2 lata gra jako 8, w zeszłym sezonie bliżej lewej, ale finalnie na całej szerokości boiska, zadaniowo grywał wyżej. Całościowo biegał w podobnym sektorze co Tonali - cała 2 tercja.
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 14:04
0
Von Strauss
Von Strauss
30 maja 2023, 14:24
W tym sezonie heatmapa jest podobna do Tonalego bo też grał inaczej niż w poprzednich sezonach.
Ja bym przede wszystkim nie dzielił boiska na trzy a cztery części. Bo dzielenie w ten sposób daje lepszy pogląd jak gra zawodnik i jak gra drużyna. Bo jeden środkowy grający głównie pod linią będzie grał inaczej niż ten za linią.
Zobacz przede wszystkim na heatmapy poszczególnych spotkań a nie całościową - ta jest w pewien sposób zakłamana, bo Kamada grał też w niektórych spotkaniach niżej (w sensie na pozycjach ustawionych niżej). Jak spojrzysz - Tonali większość czasu spędza w obrębie naszego pola gry, pod linią środkową, Kamada natomiast - na połowie przeciwnika, za linią środkową. W 2021/2022 grał jako półlewy, w 2020/2021 jako cofnięta 10. Pisanie, że od dwóch lat gra na tej samej pozycji jest pomyłką, bo w Eintrachcie zmieniły się założenia i Kamada, chcąc nie chcąc, był trochę przez te sezony przerzucany na pozycjach, albo może konkretniej - w obrębie zadań na danej pozycji. Bo można grać jako 10 podwieszona pod napastnika, jako 10/raumdeuter, 10 może być przyspawana do pomocy, jako jej przedłużenie (rozgrywający), może być schodzącym na skrzydło itd. Kamadę przerzucano między 8 i 10 dając różne wytyczne (np. wysoko jako 8 i nisko jako 10). Powiem tak - podejrzewam, że Pioli może próbować go jako coś pomiędzy 3/4 a ŚP, wystawiając go jako trzeciego, szpicowego, przed Tonalim i drugim pomocnikiem, cofniętego jednak w stosunku do Brahima (takie fałszywe 4-3-3/4-2-1-2-1).
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 14:41
2
Alessio_re6
30 maja 2023, 14:42
W poprzednim sezonie Kamada miał podobną heatmape do Kessiego, z tym, że mniej było go pod własnym polu karnym. Co do roli, nie uważam, że przez 2 ostatnie lata ma stricte identyczną rolę, bo w zeszłym sezonie grał bliżej lewej, wężej, ale ogólnie gra jako 8 i to nie jest pomyłką. W tym sezonie gra po prostu na większej intensywności i szerokości. Ja się boję, że Pioli nie odejdzie od wystawiania jednego piłkarza wyżej, i wykorzysta do tego Japończyka, bo w ten sposób będziemy ograniczać bardzo dobrego środkowego pomocnika. Jednak jeśli nie odejdziemy od trequartisty, to niech to nie będzie Kamada, chociaż plotki pchają Milan trochę w kierunku gry trójką z niżej ustawionym pomocnikiem (Krunić/Bennacer), co byłoby dobrym rozwiązaniem.
Dzielenie boiska na 4 nie oddaje lepiej roli każdego piłkarza i gry drużyny, oczywiście są przypadki, gdzie tak jest ale nie zawsze.
0
tommyb1
tommyb1
30 maja 2023, 14:48
Pogodzę wasze dyskusje gdzie i ile razy, którą nogę postawił... Fajny uniwersalny grajek, który zagra wszędzie w pomocy gdzie będzie potrzebny. Amen
4
Von Strauss
Von Strauss
30 maja 2023, 15:25
Oddaje, zawężając podział do trójki wrzucasz praktycznie wszystkich środkowych w jeden wór, to samo robisz z obrońcami i atakującymi. Podział na 3 jest stary, gdy zawodnicy byli przypisani do swoich pozycji, a pozycje z kolei właśnie do jednej z 3 części.

Co do Kessiego - też się nie zgodzę. Kessie grał bardziej przyspawany do (lewego) środka (na linii i przed linią) niż Kamada - ten grał wyżej (częściej za linią środkową). W poprzednich latach z kolei Kamada grał praktycznie większość czasu za linią połowy, w obrębie 3/4 boiska, tyle że z lewej strony (2021/2022) albo przed polem karnym (2020/2021).

Kessie był od łatania dziur, że tak to powiem. On wyprowadzał piłkę od tyłu, ale często nie podaniem a po prostu holem. Kamada natomiast rozgrywa, szuka pola do podania. To nie jest zamiennik za Kessiego, Tonalego czy Bennacera, a zupełnie inny typ piłkarza, obecnie grającego wyżej niż ta trójka, a niżej niż Brahim.
2
Alessio_re6
30 maja 2023, 15:31
Nie zgodzę się, bo możesz dzielić na 3 i nie wrzucać do wora. NIe zgodzę się, Kamada grał w drugiej tercji ale bliżej lewej strony w zeszłym sezonie, podobnie jak Kessie, ale mięli inne zadania, bo to (jak zauważyłeś inni piłkarze). Nie jest do dramatycznie inny piłkarz niż Tonali, obaj są kompletnymi środkowymi pomocnikami,a w wielu liczbach ich gra się pokrywa. Ala tak jak napisał Tommyb, nie dogadamy się, nie pierwszy raz :D
0
Von Strauss
Von Strauss
30 maja 2023, 20:08
Widzisz - i tu podział na trzy części robi swoje. Jeśli dzielisz na 3 - tak Kamada grał tam gdzie Kessie, tylko w dalszej części. Jeśli dzielisz na 4 - nie nie grał ;) ale tu muszę się z Tobą zgodzić - tu się nie zgodzimy, nie pierwszy i nie ostatni raz ;)
1
Vol'jin
Vol'jin
30 maja 2023, 12:24
https://twitter.com/MrcinZiolkowski/status/1663445597557235712?s=20

offtop, ale jest nadziej,a że Puchar Włoch będize normalnym pucharem, a nie wydmuszką
4
MilanHomer
MilanHomer
30 maja 2023, 12:40
W Italii mają sporo dobrych pomysłów, tylko później przychodzi głosowanie i leśne dziadki lub inna betonoza mówi nie.
Chciałbym takiej formy pucharu.
1
MrAncelotti
MrAncelotti
30 maja 2023, 12:58
NADZIEJA???

Właśnie wtedy będzie bardziej wydmuszką. Jaki jest sens granie z wieśniakami z 3 ligi na poważnie??? Będą wystawiani na takie mecze najbardziej rezerwowi piłkarze.
Nie jest to dobre ani z powodów finansowych, ani wizerunkowych ani sportowych.
0
Vol'jin
Vol'jin
30 maja 2023, 13:00
@up

powiedz to w Anglii albo we Francji czy w Niemczech

dużo lepszy ten model niż pseudo superpuchar Włoch dla wybranych. Już nie mówię by zrobić podział jak w Anglii po 40% dla obu drużyny niezależnie kto jest gospodarzem.
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 13:01
5
Rossu
30 maja 2023, 13:00
Właśnie o to chodzi, żeby "wieśniaki" z 3 ligi mogli zrobić sensację i wywalić klub z Serie A.
Jaki jest sens zrobienia pucharów tylko dla zespołów z Serie A i B?
12
marcinomilano
marcinomilano
30 maja 2023, 13:02
@MrAncelotti
Właśnie o to chodzi w pucharach krajowych, drużyny z najniższych szczebli rozgrywkowych powinni mieć możliwość zagrania z dużymi klubami. Dwa lata temu puchar przeszedł tragiczną reformę i teraz kluby z czołówki zaczynały grę od 1/8 co było absurdalne.
5
MrAncelotti
MrAncelotti
30 maja 2023, 13:06
"powiedz to w Anglii albo we Francji czy w Niemczech"

Oczywiście, że mogę to powiedzieć

'Właśnie o to chodzi, żeby "wieśniaki" z 3 ligi mogli zrobić sensację i wywalić klub z Serie A."

Nie nie o to chodzi. 3 ligowe drużyny grające na pastwisku mają grać na pastwisku.
80-letnia babcia nie walczy na ringu z Mikiem Tysonem z lat 90-tych.
A to "wywalanie" przez drużyny z niższych lig, występuje głównie wtedy gdy, drużyna z 1 ligi da odpocząć zbyt wielu swoim najlepszym piłkarzom.
0
mmielczar123
30 maja 2023, 13:11
Jak dla mnie super sprawa. W 3 z 4 ostatnich sezonów trafiliśmy na Torino, więc fajnie, jakby była jakaś odskocznia. Dla zespołów z niższych lig mecz z topową ekipą to święto i okazja, żeby pokazać się światu, a dla tych lepszych, to szansa, żeby przetestować rzadziej grających zawodników w meczu o stawkę.
0
chory
chory
30 maja 2023, 13:15
puchar włoch to w ogóle jest najgorszy marketingowo puchar jaki w życiu widziałem, 0 robienia jakiegokolwiek hype'u, finał rozgrywany w środku tygodnia żeby z niczym nie kolidował, gdzie w innych państwach z topu jest zazwyczaj rozgrywany na sam koniec sezonu albo przynajmniej w weekend i zespoły wtedy odwołują swoje mecze ligowe
1
MilanHomer
MilanHomer
30 maja 2023, 13:16
U lala, kogoś mocno ubodły możliwe zmiany.

Szkoda, że narracja o wieśniakach i pastwiskach.
W takim razie nie ma sensu rozwój małych klubów, czy drużyn juniorskich, bo po co one komu?
Pastuchy i wsiury.

Tłumaczyć też chłopaki nie musicie, bo gość jest zamknięty, więc wszystko będzie negował.
3
MrAncelotti
MrAncelotti
30 maja 2023, 13:47
@MilanHomer

"W takim razie nie ma sensu rozwój małych klubów"

Jakbyś wiedział, to istnieje coś takiego jak awans do wyższej ligi ...z Serie C do Serie B...z Serie B do Serie A.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
30 maja 2023, 13:49
"Tłumaczyć też chłopaki nie musicie, bo gość jest zamknięty, więc wszystko będzie negował."

To ty jesteś zamknięty. Ja promuję rozwiązania, które są od niedawna. Za to ty optujesz za starymi.
0
Corsa
Corsa
30 maja 2023, 16:32
@MrAncelotti, cały czar pucharów opiera się właśnie na tych kopciuszkach, niespodziewanie eliminujących kolejne tuzy.

Nawet przykład z tego roku, z naszego podwórka - Lechia Zielona Góra. Wyrzucili kolejno: Podbeskidzie, Jagielonię i Radomiaka, zatrzymując się dopiero na Legii. Żadna z tych drużyn nie przyjechała do nich w rezerwowym składzie.

Takimi historiami żyją kibice, walką Dawida z Goliatem.

Skoro nie dopuszczać "wieśniaków" do gry, to idźmy krok dalej i zacznijmy od 1/2 finału, gdzie cały czas będą tylko największe firmy z ligi.
0
karp_fso
karp_fso
30 maja 2023, 12:22
Ante chyba ma trochę kruchą psychę. Z jednej strony gość jak już gra, to nie można mu odmówić zaangażowania, ale z drugiej jak zostanie odstawiony na chwilę, to obraża się jak prima ballerina. Mam nadzieję, że znajdzie się na niego chętny, bo przy regularnej grze pewnie jeszcze coś pokaże.

Ale mam dziwne przeczucie, że łatwiej się pozbędziemy Origiego.
2
cbvirus
30 maja 2023, 12:15
To dlaczego on tu ciągle jest to wiedzą chyba tylko najstarsi górale. Odkąd zaczął regularnie odwiedzać szpitale, to piszę tutaj żeby go wypierdzielić. Nie zrobili tego i zostaliśmy z wirtualnym zmiennikiem Leao i bez opcji w ataku, oszukując się, że kadra jest w pyte, bo Rebić w epoce paleolitu kiedyś 10 bramek strzelił.
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 12:15
0
konrad1604
30 maja 2023, 13:52
a kto wtedy byłby chętny na wiecznie kontuzjowanego zawodnika z kontraktem 3,5 mln za sezon ?
Ante będzie ciężko jakoś dobrze sprzedać, chyba że on sam poszuka sobie klubu bo chce grać a nie odcinać kupony do końca kontraktu u Nas.
0
ósmy
30 maja 2023, 12:15
Ten typ tak ma.
Gorąca bałkańska krew o specyficznym poczuciu własnej wartości. Swego czasu Fiorentina też miała z nim jakieś przygody natury dyscyplinarnej, kiedy się okazało, że jest zbyt słaby dla ówczesnego trenera. Potem był Dalić z reprezentacji, któremu się stawiał.
Teraz jego frustracja dotyka Milan.
Przypomnę, że w poprzednim - mistrzowskim sezonie - strzelił - Uwaga - dwie (2) bramki.
Plus dla Piolego, że zareagował krótko i z jajem. Niech będzie przestrogą dla innych na treningu, a Chorwatowi trzeba odnaleźć nowe miejsce pracy.
1
Pavlović31
Pavlović31
30 maja 2023, 12:08
To już nie pierwszy raz jak Rebic słabo trenuje, rok temu była podobna sytuacja i nie został powołany.
Pewnie dowiedział się od agenta że jest wystawiony na listę transferową i odechciało mu się grać. Zero profesjonalizmu
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 12:10
1
nokoments
nokoments
30 maja 2023, 12:05
A jakby się wam widział w ataku Scam (swoją drogą Scamacca po korsykańsku znaczy właśnie "oszustwo" xD)?
West Ham podobno chce go wypożyczyć, on sam chce do Włoch, już prawie wrócił do zdrowia po kontuzji, podobno nienajlepiej dogaduje się z Moyesem i ma coś co interesuje nas najbardziej, czyli paszport.
Imo, gdyby przyszedł na wypożyczenie z opcją wykupu, to byłby bardzo spoko transfer.
2
MilanHomer
MilanHomer
30 maja 2023, 13:05
Mi się nie widzi.
Pasuje tylko wzrost, w sensie do statycznej 9 jaką najczęściej gramy.
Technicznie słabszy od Najpiękniejszego, Ibry czy plotkowanego Arnautovicia.
Ideałem byłby zdrowy Ibra, lub jego typ. Austriak w tej kwestii najbliżej, ale jest już stary i schorowany.

Plotki mówią o Opendzie, który jest karłem, przy wymienionych wyżej.
Może w końcu nie będziemy grać lagi, tylko nowocześniejszy futbol, bardziej płynny i wymienny?
Diaz, Alexis, CDK się do tego nadają.

Tyle, że Pioleł co widać, nie lubi jak mu zawodnicy biegają w innych sektorach niż ustawił. Wyjątkiem jest Theo.

Zresztą, po co nam oszust? :)
1
Boateng93
Boateng93
30 maja 2023, 11:56
Zdecydowanie czas się pożegnać.
0
Wojtek_Lechia
Wojtek_Lechia
30 maja 2023, 11:49
Musimy mu podziekować i bierzemy Asensio
0
Daniel93
30 maja 2023, 11:51
Asensio podobno idzie do PL a konkretnie do Aston Villi
1
Wojtek_Lechia
Wojtek_Lechia
30 maja 2023, 11:55
czyli pewnie trener Unai go przekonał
0
Bandon
Bandon
30 maja 2023, 13:22

luba17

Wszedłem sobie na tę stronę i Asensio netto zarabia niecałe 5 mln. To jest jakaś kosmiczna kwota, licząc ulgę podatkową? Nie wydaje mi się.
0
Vol'jin
Vol'jin
30 maja 2023, 14:38
Asensio ma od AV ofertę na 8 mln euro
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
30 maja 2023, 11:46
To było w ramach protestu przeciw sabotażyście na stanowisku trenera. #teamRebić #pioliout
5
k__f__c
k__f__c
30 maja 2023, 11:45
Pomylił charakterność z charakterkiem
0
GrandePaoloM3
30 maja 2023, 12:53
Albo odwagę z odważnikiem
3
palonettoACM
30 maja 2023, 11:43
Mój ulubieniec ostatnich kilku sezonów, wiosna 2021 to był jego najlepszy okres, kupił mnie całkowicie swoim zaangażowaniem no i skutecznością - kluczowy gracz jeżeli chodzi o powrót do Ligi Mistrzów, za to trzeba mu być wdzięcznym.

Jednocześnie pamiętam, jak w którymś z wywiadów powiedział (gdy miał trudności ze złapaniem formy na początku swojej przygody w Milanie), że musi grać regularnie mecz w mecz, żeby pokazać na co go stać. Tak więc rozkwit umiejętności Leao sprawił (i też niestety liczne urazy), że straciliśmy dawnego Ante.

Zawsze będę go miło wspominać.
5
Elek95
Elek95
30 maja 2023, 11:42
Oby nie skończyło się z nim jak z Samu Castillejo.
Będzie siedział u nas do końca kontraktu, blokując miejsce dla kogos nowego i pobierająć sowitą gaże.
Ante ma bałkański temperament i Pioli nie jest pierwszym trenerem z którym Ante nie ma po drodze.
2
Alessio_re6
30 maja 2023, 11:46
Ante zarabia tyle pieniędzy i jest w takim wieku, że nie opłaca mu się odchodzić. Wypożyczenie będzie sukcesem.
4
Alessio_re6
30 maja 2023, 11:46
Dubel do usunięcia
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 11:46
0
mmielczar123
30 maja 2023, 11:42
Castillejo też mieliśmy pożegnać, a jeszcze bujał się w klubie przez 2 sezony...
5
mikj
mikj
30 maja 2023, 11:36
Nie możemy mieć sentymentu do ludzi, którzy nie wykonują profesjonalnie swojej umowy, i uważają się za większych od klubu. Dzięki Ante i powodzenia gdziekolwiek indziej!
8
Rossu
30 maja 2023, 11:36
Co za upadek piłkarza, na własne życzenie.
1
nokoments
nokoments
30 maja 2023, 11:36
Zbój Pioli obrał sobie za cel zniszczenie kariery kolejnego piłkarza, ile jeszcze ten zbrodniarz pozostanie bezkarny?!
15
Dusiek
Dusiek
30 maja 2023, 11:40
Kolo odleciał
1
gago1145
gago1145
30 maja 2023, 11:40
Piolego boli wielki Ante
8









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI