Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MN: Milan odrzuca opcję wypożyczenia De Ketelaere. Zawodnik zostanie w Milanello

30 maja 2023, 17:48, Redakcja Aktualności
MN: Milan odrzuca opcję wypożyczenia De Ketelaere. Zawodnik zostanie w Milanello

MilanNews donosi, że Charles De Ketelaere będzie częścią kadry Milanu w następnym sezonie. W chwili obecnej hipoteza dotycząca wypożyczenia została odrzucona. Celem takiego ruchu jest ocena Belga po kolejnym sezonie spędzonym w Milanello, gdzie będzie miał szansę od pierwszego dnia uczestniczyć w przygotowaniach do nowego sezonu. Jedyną opcją na pożegnanie się z 22-letnim Belgiem będzie otrzymania oferty współmiernej do zainwestowanych ubiegłego lata 35 mln €. Wówczas zarząd Milanu może ją pozytywnie ocenić, ale tylko wtedy, gdy będzie dotyczyła sprzedaży. Kontrakt CDK z Milanem obowiązuje do 30 czerwca 2027 roku.


R E K L A M A





65 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tomek70
tomek70
31 maja 2023, 13:16
też uważam, że musi w końcu dać radę
0
Daman
Daman
31 maja 2023, 08:55
Popieram taką decyzję, przyszły sezon będzie decydujący czy zawodnik okaże się przydatny zespołowi, czy transfer jest niewypałem. Ja cały czas wierzę w niego bo umiejętności przecież nie zgubił, a ewidentnie coś nie gra w mentalnością, co jest absolutnie do naprawy.
0
adamos
adamos
31 maja 2023, 08:05
po roku czasu tez wywalaliśmy Theo, Leao i Tonaliego. Przyszły sezon ma decydujący.
0
KRWISTY
KRWISTY
31 maja 2023, 07:53
Kto na niego wyłoży współmierne 35mln litości i błagam ,przepłacili źle ocenili i tyle naszego wirtuoza !
Dla mnie to porażka ludzi którzy go ściągnęli bo przy tej sadze transferowej byli pewni że to profil i typ idealny a tu pomyłka straszna, w Milanie nie ma miejsca na głupie wydawanie 35mlm nie jesteśmy Anglikami.
Ja w niego nie wierzę nie pokazał NIC ABSOLUTNIE NIC PRZEZ CALY ROK ,kilka podań to za mało zdecydowanie.
0
sebastek888
sebastek888
30 maja 2023, 22:57
ZASŁUŻYŁ JAK MAŁO KTÓRY!
0
wielki prostownik
wielki prostownik
30 maja 2023, 21:49
W taktyce Piolego nie ma dla niego miejsca. Ani na 10 się nie nadaje bo nie bierze udziału w pressingu, ani na 9 bo za słaby fizycznie. W Brugge grał bardzo swobodnie, bez sztywnego gorsetu taktycznego. U Piolego tak nie ma. Dlatego nie widzę perspektyw przed nim w Milanie. No chyba że Pioli coś wymyśli ale znając jego skostniałość to prędzej CDK sprzedamy byle gdzie niż zmienimy taktykę.
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 21:51
4
MI(L)AN
MI(L)AN
30 maja 2023, 23:47
Moim zdaniem leży u niego mental, bo umiejętności ma. Czas pokarze.






1
Kakariko
Kakariko
31 maja 2023, 07:35
@MI(L)AN: czemu czas ma wymierzać kary?
7
kusniak_22
kusniak_22
30 maja 2023, 21:38
Dla mnie najlepsza decyzja. Każdy potrzebuje czasu, przyszedł jako w sumie jedyne wzmocnienie i każdy oczekiwał, że z marszu wejdzie do pierwszej jedenastki i będzie ciągną całą pomoc, tymczasem myślę, że presja oczekiwań go najnormalniej przygniotła. Milan to o wiele większe buty, niż Clube Brugge. Dać chłopakowi czas i szansę, jestem pewien, że da radę i to będzie jego sezon w Milanie.
6
slavio
slavio
30 maja 2023, 21:52
Nie mial nawet z kim grac slaby sezon jest
0
nokoments
nokoments
30 maja 2023, 21:03
Pioli musi znaleźć na niego pomysł, bo w obecnym systemie gry nie ma dla niego za bardzo miejsca.
Na 10 się nie nadaje, bo nie pracuje dla zespołu bez piłki (co pokazał chociażby gol Brozovicia z pierwszych derbów), unika pojedynków fizycznych i ogólnie nie nadąża za kolegami w defensywnej fazie gry bez piłki. Z pierwszych dwóch powodów nie nadaje się również na 9, do tego brak mu odwagi i zdecydowania w powietrzu. Na prawym skrzydle, które stanowi przeciwwagę dla mega ofensywnego lewego, również trzeba mnóstwo pracować w defensywie i pomagać prawemu obrońcy, środkowemu pomocnikowi i 10.
A CDK w Brugge ostatni sezon grał głównie jako fałszywa 9, gdzie cieszył się swobodą taktyczną podobną do tej którą ma u nas tylko Leao.
Może gdyby przejść na to całe 4-3-3 i postawić na 9 na silnego pressującego napastnika, który weźmie na siebie ciężar walki o dominację fizyczną w trzeciej tercji (do niego mógłby się też podłączać jakiś silny pomocnik w typie Krunicia, Pobegi czy nieszczęsnego RLC, ino lepszy). Wtedy teoretycznie prawoskrzydłowy mógłby dostać więcej swobody w skupianiu się na kolejnych atakach.
Pytanie czy nasza drużyna będzie wystarczająco silna, żeby pozwolić sobie na "wożenie" dwóch atakujących trutni zamiast jednego. Moim zdaniem dużo zależy od mercato, ale się na to nie nastawiam.
Drugie pytanie to czy sam CDK po takich zmianach zacząłby wreszcie dowozić wyniki. Na to również się nie nastawiam. To jest o ile mocno nie zrewiduje swojego aktualnego podejścia do życia (nwm, może niech mu Mike da nr do szamana).
5
cbvirus
cbvirus
30 maja 2023, 22:47
Pytanie też czy sam CDK się w tych aspektach nie poprawi. W gruncie rzeczy to o czym piszesz jest do wypracowania
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 maja 2023, 06:09
CDK na skrzydle bez umiejętności dryblingu to raczej mało ciekawa opcja. Prędzej mógłby go Padre spróbować trochę niżej jako mezzale ale tutaj też wchodzi aspekt pracy w defensywie jak wspomniałeś.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
30 maja 2023, 21:02
Zapraszamy na nasz pierwszy live!
https://www.youtube.com/watch?v=ToiehQU_tBQ&ab_channel=EchoMilanello
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 maja 2023, 20:50
Moim zdaniem dobry pomysł - musi się przełamać w Milanie i tyle - umiejętności jako takie ma a na wypożyczeniu głowy i presji grania w wielkim klubie nie naprawi
Jak się nie uda to trzeba będzie się pożegnać
0
lopezito84
lopezito84
30 maja 2023, 20:31
Czyli Barhim raczej odchodzi szkoda.
1
Mailand_91
Mailand_91
30 maja 2023, 20:10
Tak z innej beczki, to jednak cieszy że wśród zawodników planuje rodzinna atmosfera. Adli zorganizował imprezę i większość zawodników była obecna. Facet nie pokazuje fochów ze nie gra i chyba mocno liczy że zostanie na najbliższy sezon
7
primo2p
primo2p
30 maja 2023, 19:54
Powinien dostać drugą szansę.
Oby się sprawdził, bo na Niego mocno stawiam, że drugi sezon będzie bardzo dobry, jak u większości nowych nabytków ostatniego czasu...
1
mmielczar123
30 maja 2023, 19:42
CDK zostanie, ale pytanie co z Adlim. Póki Pioli jest trenerem, to najlepiej, jakby gość poszedł na wypożyczenie i pokazał na co go stać. Ja wierzę, że przy regularnej grze udowodni, że może być cennym graczem i naprawdę nie rozumiem, czemu Stefan nie dawał mu szans. Wiadomo, że gość nie zbawiłby nagle pomocy, ale w swoich epizodach na boisku wyglądał przyzwoicie, a na pewno lepiej niż CDK i Diaz. Za to Pioli nie wiedzieć czemu na 10 prędzej by wystawił Pobegę albo Bakayoko... Fajnie, jakby chociaż w tym ostatnim meczu zagrał od pierwszej minuty (wiem że to się nie stanie), chyba że Inter przegra, to wtedy walczymy o 3 punkty podstawowym składem.
PS: Przy okazji bardzo fajną imprezę zorganizował :P
0
Tanger
Tanger
30 maja 2023, 19:49
Adli musi odejść. W Milanie pod wodzą Piolego nie ma przyszłości i na jego pozostaniu nie skorzysta ani klub (zawodnik będzie ciągle tracił na wartości, a nie będzie grał) ani sam piłkarz (będzie rdzewiał na ławce).
0
ósmy
30 maja 2023, 20:18
Pioli nie postawi w tym meczu na Yacina.
Nic mu to nie daje. A gdyby nieoczekiwanie Adli z Hellasem strzelił bramkę, i zaliczył ze dwie asysty, to zaczną się głosy z pretensjami do trenera, dlaczego wcześniej na niego nie stawiał:)
0
tommyb1
tommyb1
30 maja 2023, 19:13
Dostanie cały okres przygotowawczy i będą z niego ludzie... Przy bardziej ruchliwym prawym skrzydle i ŚN będzie miał więcej miejsca i powinno być ok
1
POE
POE
30 maja 2023, 19:19
Mamy mieć jakiegoś nowego zawodnika na prawym skrzydle ? Czy coś mi umknęło
3
Andy89
30 maja 2023, 19:07
Offtop: ciekawe co z potwierdzeniem leao,ktos cos? Bo mamy klepnieta LM zaraz środę a tu cisza....
3
kamilus
30 maja 2023, 19:30
Przecież nigdy nie było powiedziane, że prolongata zależy od LM...
2
Alessio_re6
Alessio_re6
30 maja 2023, 18:54
Offtop
Dziś między 20:30 a 21:00 odpalamy pierwszego streama YouTube'owym na Echo Milanello! Zapraszamy wszystkich chętnych. Linka do transmisji będę wrzucać!
3
grayman88
grayman88
30 maja 2023, 19:30
Ale na żywo?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
30 maja 2023, 20:08
Takk
0
Jaca23
30 maja 2023, 18:37
Czyli zostajemy z 4-2-3-1 i nadal nie mamy treqa, albo robimy z niego Kamade, którego w ten sposób mocno ograniczamy. Właśnie dlatego Pioli powinien odejść, bo schematy przy których się upiera totalnie się nie sprawdzają.
5
KaSeL85
KaSeL85
30 maja 2023, 18:44
Takiego bełkotu to już się czytać nie da.
10
Jaca23
30 maja 2023, 18:48
Dziękuje za stos trafnych argumentów. Nikt cię nie zmusza, nie czytaj, a tym bardziej, nie trać mojego czasu i nie komentuj.
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 18:51
5
tommyb1
tommyb1
30 maja 2023, 19:02
Kasel to nie bełkot tylko rozsądna teza osoby która ma pojęcie o piłce
4
Paolo03
Paolo03
30 maja 2023, 19:08
Jeśli ktoś oglsda mecze Milanu ten powinien wiedzieć iż "dyszka" Piolego to nie jest Ronaldinho czy Kaka.

Wiele spotkań dobrych zagraliśmy z Benkiem, Kruniciem czy wcześniej Kessim na tej pozycji i raczej nic się tutaj nie zmieni. Czasami gramy tam bardziej ofensywnym Diazem czy Cdk (który zawodzi) ale w następnym sezonie można się spodziewać tego samego. Wymienność tych graczy to właśnie sposób Stefana. Nie bez powodu do drużyny ma przyjść Kamada ale też ktoś typu Ruben czy SMS.
1
DivoCcabej
DivoCcabej
30 maja 2023, 19:09
Tak macie pojęcie o piłce... dlatego komentujecie na stronce a Pioli jest trenerem Milanu.Takich znawców mamy z 20mln w naszym kraju.
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 19:11
4
KaSeL85
KaSeL85
30 maja 2023, 19:11
Nie będę się kłócił, kto lepiej się zna na piłce, ale pisanie o trenerze, który takim składem zdobył majstra i doszedł do półfinału LM, że jego schematy się totalnie nie sprawdzają, jest oczywistym bełkotem, tyle.
8
Jaca23
30 maja 2023, 19:17
Ile to ja czasu straciłem na tłumaczeniu, że Origi to będzie wtopa, a wystawianie Diaza na 10 to beznadziejny pomysł. Pioli ma mnóstwo schematów, które się nie sprawdzają, upiera się przy nich i wielokrotnie to opisywałem. Naprawdę szkoda już czasu, bo do niektórych niedociera i wpatrzeni są w trenera/zarząd jak widownia w TVP.
5
DivoCcabej
DivoCcabej
30 maja 2023, 19:28
Jaca szacunku troche do trenera i jego osiągnięć.Pomimo tylu absencji w tym sezonie mamy za sobą udany rok.Jeżeli wzmocimy kadre a na to się zanosi to patrzę ze spokojem w przyszłość.
1
Jaca23
30 maja 2023, 19:41
DivoCcabej
A w którym momencie ja okazałem Piolemu brak szacunku? Wytykając mu błędy i nietrafione schematy? Nie ten adres kolego.

Dla mnie ten rok nie jest i nie będzie udany. Blamaż w Superpucharze, blamaż w półfinale (oba z Interem), blamaż w PW, prawdopodobnie 5 miejsce w lidze licząc wynik czysto sportowy. Na plus oczywiście LM i wyeliminowanie Totków i Napoli, reszta to czyta formalność. Jak ktoś jest zadowolony z takiego roku, jeśli chodzi tylko o wyniki sportowe, to serio trzeba się nad sobą zastanowić.
7
Tanger
Tanger
30 maja 2023, 19:47
@Jaca23

Generalnie masz rację, tylko w obecnych warunkach nie ma szans na spławienie Św. Stefana. Choćby się paliło, to i tak "it's fine" bo jest top 4. Pozostaje mieć nadzieję, że nowe nabytki wprowadzą więcej jakości w to żelazne 4-2-3-1. Od końca zeszłego roku Milan gra kupę i każdy, kto ogląda mecze z otwartymi oczami to zauważy. Pojedyncze zrywy nie zmażą obrazu gry zespołu.

Jak przyjdzie Kamada to i tak będzie krok w dobrą stronę, obojętnie czy zagra na OP czy ŚP. Gość ma dużo więcej jakości niż Diaz czy taki Krunić. Z realistycznego punktu widzenia, lepiej niech Pioli widzi w nim OP, bo na ŚP opiłowałby go z techniki użytkowej.

Oby się tylko nie skończyło na szukaniu strażaka zimą, bo wtedy dopiero Milan byłby... w naprawdę czarnym miejscu.
1
Jaca23
30 maja 2023, 20:19
Tanger
Niestety zdaję sobie sprawę, że Pioli nie poleci, a w klubie wszyscy albo udają, albo nie widzą, że zespół zaliczył potężny regres.

Oczywiście Kamada za darmo > wykupienie Diaza. To samo, jeśli chodzi o jakość na boisku.
2
marcinomilano
marcinomilano
30 maja 2023, 18:35
Wypożyczenie to byłby totalnie bezsensowny ruch. Jak mamy ponosić ryzyko że w ogóle będzie grał w Monzy, to lepiej zostawić go u nas. Niech przejdzie okres przygotowawczy i się zobaczy, to może zdziałać cuda.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
30 maja 2023, 19:03
Za słaby na Monzę.
1
Corsa
Corsa
30 maja 2023, 18:33
Zostawić lub sprzedać, wypożyczenie nie ma tutaj sensu. Niech stara się wpasować w drużynę u nas, bo nawet jak wypali na wypożyczeniu, to wróci do Milanu i znowu będzie wchodził w drużynę pół roku.
2
Paolo03
Paolo03
30 maja 2023, 19:11
Według mnie CDK jest już za mocno spalony. Obym się mylił i chciałbym bardzo żeby mu wyszło e naszym klubie ale wielcy piłkarze duzo czasu nie potrzebują aby się pokazać. CDK pograł cały sezon i jedyne co zrobił to kilka celnych podań.
1
Corsa
Corsa
30 maja 2023, 19:24
Niestety też już tracę wiarę w tego chłopaka. Grywał niby ogony, ale nie było tam widać żadnego przebłysku. Dawał drużynie tyle samo co młody Maldini.
1
Tanger
Tanger
30 maja 2023, 18:33
Jakby zmienić ustawienie na 4-3-3 i przesunąć go do środka pola, to z Kamadą kadra byłaby w zasadzie nabita. Tonali, Bennacer, Kamada, Krunić, Pobega, CDK.

Najpewniej jednak Kamada zostanie nowym OP, a CDK będzie wchodził z ławki. Wtedy zostanie ściągnięty jeszcze jeden pomocnik do środka, będzie 5 zawodników do obsady 2 miejsc i mamy komplet.
1
Diavo
30 maja 2023, 18:15
Czyli bye bye Diaz
0
tommyb1
tommyb1
30 maja 2023, 19:04
Też tak to widze
0
Daros
Daros
30 maja 2023, 18:13
Jedyna rozsądna decyzja, piłkarzy za 35 mln się nie wypożycza
10
_PAOLO_
_PAOLO_
30 maja 2023, 18:10
Offtop
Romano znów pisze o RLC. Z zawodnikiem porozumienie jest i negocjujemy z klubem. My to lubimy brać szrot z Chel$ea. Jeśli się uprzemy to niech to będzie chociaż mniej niż 20mln, a nie 25-30mln xd
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 18:15
1
Daros
Daros
30 maja 2023, 18:15
W takim razie plotki o SMS za 30 milionów można włożyć miedzy bajki. Nie wierze, ze nie spróbowalibyśmy pozyskać go za tyle. Jeśli przychodzi Loftud to pewnie rozbijemy bank na napastnika i weźmiemy za free Faraona...
0
karp_fso
karp_fso
30 maja 2023, 18:18
Mam nadzieję, że negocjacje będą wyglądać tak:
- Milan daje 10 mln
- Chelsea chce 25 mln i odrzuca ofertę Milanu

I cyk, negocjacje upadły.

To byłby jakiś kompletnie absurdalny transfer, sprowadzilibyśmy za 20 kawałków przeciętnego 27-latka. Ani nie pasuje do projektu (plusvalenzy z niego nie będzie), ani jakoś kosmicznie nie podniesie poziomu naszej pomocy... Po co?
7
_PAOLO_
_PAOLO_
30 maja 2023, 18:20
karp_fso

A kto tam ogarnie Maldiniego, kto wg niego wpisuje się w projekt Milanu ;)
0
Bandon
Bandon
30 maja 2023, 18:28
Jeśli damy 25 mln za Loftusa, a dostępny jest SMS za 35 mln to będzie żart.
2
marcinomilano
marcinomilano
30 maja 2023, 18:29
Czemu tak negatywne opinie o RLC? Nawet kibice Chelsea twierdzą że to solidny gracz, który w Serie A może sobie dobrze radzić. Patrząc na to, że przychodzi w miejsce Bakayoko, to i tak niezły transfer. Serie A to 2 półki niżej od Premier League, może dawać radę. SMS to sfera marzeń, ale jakby się udało jakoś to ogarnąć to pomoc wyglądałaby bardzo dobrze: Tonali, Benek, SMS, RLC, Kamada.

Rozwiązanie idealne, ale mało prawdopodobne, sprzedać Rebića za 15 mln i kupić RLC za maks 20, a za Rebića wziąć El Shaarawyego bez kwoty odstępnego. To byłby spory progress.
1
Tanger
Tanger
30 maja 2023, 18:29
Oby ten transfer upadł. Jeśli nie, to nadzieja w Cardinale, że postawi weto jak w przypadku Zaniolo.

@marcinomilano

Już się Milan przejechał na solidnym zawodniku w oczach kibiców Liverpoolu. Poza tym, są już w kadrze Krunić i Pobega do pełnienia roli tych "solidnych". Lepiej niech przyjdzie ktoś mocny, kto nawiąże uczciwą walkę o 1 skład z Tonalim i Bennacerem.
Edytowano dnia: 30 maja 2023, 18:35
4
Jaca23
30 maja 2023, 18:42
karp_fso
Devis Vasquez? U nas wszystko jest możliwe.

marcinomilano
Serie A dwie klasy niżej niż PL? Zgadzam się, że to najmocniejsza liga, ale patrząc na europejskie pucharu to jakoś tej dominacji angielskich klubów, mimo wydawania setek mln euro, nie widać.
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
30 maja 2023, 18:02
Pamiętając historię Suso, wydaje mi się, że wypożyczenie mogłoby CDK pomóc. On już w tym sezonie nie wyrabiał psychicznie, kiedy brak goli i asyst powiększał się z meczu na mecz i z minuty na minutę. Kolejnego sezonu nie zacznie od zera. Zacznie go z łatką "ostatniego gola zdobył w Bruggii 1 kwietnia 2022 roku", i dystans ten będzie rósł, jeśli się szybko nie przełamie. Na początku pokazywał fajną piłkę, widać, że umiejętności ma. Po prostu psychika nie dojeżdża. W słabszym klubie, gdzie byłaby mniejsza presja, mógłby sobie podnieść morale.
1
matten
matten
30 maja 2023, 17:59
No i słusznie, dać mu jeszcze jeden sezon, a jak nie odpali, to wtedy spróbować wypożyczenia albo sprzedać/wymienić na kogoś innego.
0
mmielczar123
30 maja 2023, 17:58
Wiadomo, że zostanie. Poprzednie lata pokazały, że młodzi u nas dostają przynajmniej te 2 sezony na odpalenie, dopiero po tym czasie pewnie pomyślimy co dalej.
0
chory
chory
30 maja 2023, 17:54
Nie Do Wypożyczare
7
k__f__c
k__f__c
30 maja 2023, 17:51
Zostanie aż się k... nauczy
2
DarthImpaler
DarthImpaler
30 maja 2023, 17:51
i dobrze skoro leao dostał czas tonali czy benacer też dlaczego cdk miałby nie dostać szansy.
11
Vol'jin
Vol'jin
30 maja 2023, 17:49
28 mln euro to wyjście z transferem na 0
0
Paolo03
Paolo03
30 maja 2023, 19:13
Nawet za tyle go nie sprzedamy :/
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI