Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Milan zaoferuje przedłużenie kontraktu z Antonio Mirante. Devis Vasquez opuści Milan

31 maja 2023, 11:31, Redakcja Aktualności
Milan zaoferuje przedłużenie kontraktu z Antonio Mirante. Devis Vasquez opuści Milan

Dość zaskakującą informację podał w środę serwis CalcioMercato. Rossoneri mieli zmienić decyzję i zdecydować o pozostawieniu w kadrze Antonio Mirante. Planem zarządu jest kadra składająca się z trzech bramkarzy: Mike'a Maignana, Marco Sportiello i Antonio Mirante. Natomiast Ciprian Tătărușanu na pewno pożegna się z Mediolanem. Jeżeli zaś chodzi o Devisa Vasqueza, młody golkiper ma opuścić Milan zaledwie po sześciu miesiącach bez zaliczenia jakiegokolwiek występu, mimo, że jego kontrakt wygasa dopiero w 2026 roku. Paolo Maldini chce w ten sposób zwolnić miejsce dla gracza spoza UE.


R E K L A M A





59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KKP19
KKP19
1 czerwca 2023, 00:38
moim zdaniem Vasquez był właśnie po to, żeby wykorzystać miejsce dla zawodnika spoza UE, sprzedać go w lato, przez co będziemy mogli sprowadzic w tym sezonie 2 zawodników spoza UE, a nie jednego. kto grał w FMa pewnie sam też tak kiedyś robił xD
2
cbvirus
cbvirus
31 maja 2023, 19:30
Paolo Ty mi lepiej powiedz po cholerę w ogóle tego Vasqueza brałeś? Mało było Włochów do grzania ławy, którzy jeszcze by nam poprawili kwestię wymagań co do kadry?
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
31 maja 2023, 19:13
Ma to sens
Ale ten Vasquez to jakiś błąd w matriksie
1
TR3V0R
TR3V0R
31 maja 2023, 18:41
Do dziś nie rozumiem, po co było transfer Vasqueza
0
mmielczar123
mmielczar123
31 maja 2023, 17:49
No i super. Nie ma co ściągać bramkarza na trójkę albo marnować kariery jakiemuś młodemu. Musiałaby się wydarzyć katastrofa, żeby Mirante stanął między słupkami, więc niech sobie jako Włoch będzie tą trójką.
0
Judeau
Judeau
31 maja 2023, 17:49
Jakiś przekręt kręcą z tym Vasquezem
2
luba17
luba17
31 maja 2023, 16:53
Ja mam takie wrażnie że my nie myślimy wielowymiarowo. Redbird jest przecież właścicielem również Toulouse. Zamiast tam puscić tego Vasqeza i Adliego np. na odbudowę itp albo zrobić z nich "poligon doświadczalny" dla poźniejszych inwestycji to tak jakoś chaotycznie jest to organizowane...
3
matten
matten
31 maja 2023, 16:46
Po co był ten Vasquez? Jak dla mnie mógłby zostać jako numer 3 skoro już go ściągnęli.
1
Boateng93
Boateng93
31 maja 2023, 18:12
I po co nim zabierać miejsce dla piłkarza spoza UE + można tam w kadrze mieć Włocha z których liczbą mamy problemy.
0
Boateng93
Boateng93
31 maja 2023, 18:12
I po co nim zabierać miejsce dla piłkarza spoza UE + można tam w kadrze mieć Włocha z których liczbą mamy problemy.
0
matten
matten
1 czerwca 2023, 05:32
To po co go ściągnęli, bo nie rozumiem?
0
Manolas
Manolas
31 maja 2023, 16:23
Na co komu studia
0
karp_fso
karp_fso
31 maja 2023, 16:08
My się z Juve śmiejemy, a ciekawe jaki wał był na tym transferze i po co on się w ogóle wydarzył.

Wiadomo, nie ta skala co sprowadzanie piłkarzy, na których cię nie stać, ale coś mi tu śmierdzi.
Edytowano dnia: 31 maja 2023, 16:09
1
k__f__c
k__f__c
31 maja 2023, 15:39
Gambit Malidiniego
3
k__f__c
k__f__c
31 maja 2023, 15:39
Gambit Malidiniego
0
k__f__c
k__f__c
31 maja 2023, 15:39
Gambit Malidiniego
2
ba_acm
ba_acm
31 maja 2023, 15:23
Forza Mirante. Mógłby zostać czemu by nie, włoch, doświadczony, gdy przychodził to nawet myślałem że będzie rywalizował o nr 2 z Tatarusanu, zmiana na pozycji Gk nr 3 jest zbędna moim zdaniem.
1
Jonatik
Jonatik
31 maja 2023, 15:12
Massara go ściągnął.
0
chory
chory
31 maja 2023, 15:03
transfer Vasqueza to największa zagadka XXI wieku
4
lopezito84
lopezito84
31 maja 2023, 14:21
No tak logiczne ale gdzie on miał łeb w styczniu chciał sobie kasę chyba wydać coraz bardziej denerwuje mnie postawa Paolo na tym stanowisku powinna być osoba z doświadczeniem i wykształceniem a nie osoba prowadząca butik z garniturami
3
groszek
groszek
31 maja 2023, 14:13
Nasi dyrektorzy mają łeb nie od parady
1
nokoments
nokoments
31 maja 2023, 13:32
Waskez idzie do PSG za Donnarummę xD
2
Szczechu1899
Szczechu1899
31 maja 2023, 13:32
Najśmieszniej będzie jak gościu odejdzie do jakiegoś europejskiego klubu i okaże się kozakiem.
Edytowano dnia: 31 maja 2023, 13:43
6
ba_acm
ba_acm
31 maja 2023, 15:23
Nie zdziwie się totalnie.
1
artorn
artorn
31 maja 2023, 13:26
Gdzie była logika pół roku temu?
8
Zoro_9
31 maja 2023, 14:31
Sztuczka ze zwolnieniem miejsca dla gracza spoza UE
2
MilanHomer
MilanHomer
31 maja 2023, 13:14
Jeżeli odejdzie na wypożyczenie i później wskoczy na miejsce numer 2, to ma to sens.
Jeżeli odejdzie definitywnie to....wtf?

Of kors chodzi o Vasqueza.
Najlepsze, że daliśmy mu 250 tysięcy euro, żeby zechciał przyjść.
Bo przecież miał ogromne perspektywy w tym swoim grajdole.
2
fristajlos
fristajlos
31 maja 2023, 13:26
Może czekali aż żenua awansuje i wcisną im za kilka mln xd ?
2
ósmy
31 maja 2023, 13:06
Inter też pewnie przedłuży umowę z 40-letnim Cordazem.
W obu przypadkach jak najbardziej logiczne podejście. Obaj zainteresowani wiedzą po co tam są, i nie będą stroić fochów.
2
marcinomilano
marcinomilano
31 maja 2023, 14:08
Do tego wnoszą doświadczenie. Trzeci bramkarz to praktycznie pełni trochę rolę trenera. Jak dla mnie bardzo logiczna decyzja.
1
ósmy
31 maja 2023, 14:19
Przede wszystkim Włosi.
2
Jaca23
Jaca23
31 maja 2023, 13:06
Oj przy ostatnich ekscesach Juventusu trzeba ostrożnie robić tego typu "omijanie" przepisów. Żeby nam się to nie odbiło za jakiś czas.

EDIT:
Dużo nieścisłości a propos graczy non-UE, czy redakcja, mogłaby zrobić news w kwestii wyjaśnienia i omówienia przepisów w tym konkretnym przypadku?
Edytowano dnia: 31 maja 2023, 13:08
12
MilanFanJ
MilanFanJ
31 maja 2023, 12:52
Jako trzeci może Mirante zostać. Tylko oby Mike znowu nie miał jakiejś przerwy na 2-3 miesiące
0
patoo_07
patoo_07
31 maja 2023, 12:37
To był tak dziwny transfer, że aż ciężko nie pomyśleć o jakiejś wypranej kasie :D
9
pjotr
pjotr
31 maja 2023, 12:19
Jak byśmy nikogo nie kupili non-eu w styczniu to teraz nie mielibyśmy wolnego miejsca?

Jak to działa?
0
Sakuragi
Sakuragi
31 maja 2023, 12:38
Jeśli drużyna Serie A ma trzech lub więcej zawodników spoza UE w składzie, klub ma prawo kupić dwóch zawodników spoza UE z klubów zagranicznych, pod warunkiem, że obaj zastąpią po jednym zawodniku spoza UE w co najmniej jeden z poniższych warunków-

• Zastąpiony zawodnik jest sprzedawany do zagranicznego klubu
• Umowa zastępowanego zawodnika wygasła
• Zastąpiony zawodnik uzyskał obywatelstwo europejskie
2
Mailand_91
Mailand_91
31 maja 2023, 13:04
tosiekjakubowicz, to chyba nie do końca tak jest. Na przykład taki Juventus to ma 9 zawodników zarejestrowyanych do gry ( powyżej 19 r.ż.). Kiedyś użytkownik "nokoment" (jeżeli pomysliłem to przepraszam) tłumaczył że w danym roku można zarejestrować dwóch zawodników z poza UE.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 maja 2023, 13:08
Oczywiście, że to tak nie działa. Możesz sprowadzić dwóch zawodników spoza Unii w każdym sezonie. I basta. Możesz mieć w składzie nawet piętnastu zawodników non-EU, o ile kupowałeś ich rok po roku. Sprzedaż Vaqueza nie ma związku z miejscem dla piłkarza spoza Unii, co po prostu z ułatwieniem rejestracji. Milan ma za dużo piłkarzy niewyszkolonych we Włoszech, a wychowanków włoskich klubów - za mało. Więc pozbycie się zawodnika niewyszkolonego we Włoszech i zastąpienie go zawodnikiem włoskim ułatwi rejestrację. Już dawno pisałem, że powinniśmy mieć jakiegoś daremnego Włocha jako trzeciego bramkarza, bo dzięki temu łatwiej będzie spełnić wymagania Serie A i UEFA do LM odnośnie rejestracji piłkarzy.
Edytowano dnia: 31 maja 2023, 13:10
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 maja 2023, 13:24
Nie możesz zawsze dwóch sprowadzić. Najczęściej jest tak, że możesz wziąć jednego, a drugiego dopiero jak zwolnisz miejsce.
My mogliśmy brać dwóch rok temu bo odszedł Kessie. Teraz weźmiemy bo odejdzie Vasquez albo może ktoś inny jeszcze (Messias?).
1
Elek95
Elek95
31 maja 2023, 12:15
Jedno miejsce dla gracza spoza Unii zajmie Kamada, a Vasquez zrobi miejsce dla RLC.
0
Tanger
Tanger
31 maja 2023, 12:10
I to jest mądra decyzja i świetny news. Nie trzeba było szukać dodatkowego Włocha, bo już jest w drużynie. Do rejestracji będzie, a i tak nie pogra przy Maignanie i Sportiello.
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 maja 2023, 12:12
Dokładnie. W końcu naprawili błędy w kompletowaniu kadry.
0
ACstach
ACstach
31 maja 2023, 12:03
Vasquez, coś mi to mówi ale nie wiem co.
0
31 maja 2023, 12:02
Może właśnie po to był ten transfer? By zrobić manewr z miejscem Non-UE? Tylko takie wytłumaczenie ma sens. Sam tak kiedyś zrobiłem w FM xD
2
Sebolinho10
Sebolinho10
31 maja 2023, 12:22
Tzn na czym to polega? Jakby w styczniu Vazquez nie przyszedł, to by miejsce przepadło, czy jak?
0
Sebolinho10
Sebolinho10
31 maja 2023, 12:25
Sloty są tylko na dany sezon. Chociaż wydawało mi się wcześniej, że na rok kalendarzowy. Nie do końca idzie nadążyć za tymi przepisami. Np. ten dodatkowy drugi gracz musi mieć chyba jakieś występy w reprezentacji (choćby młodzieżowej).

W FM miałem 0 wolnych miejsc, ale nagle ktoś wypożyczył tego Elutu z Primavery za granicę i mi się magicznie zrobiło miejsce. Z tym że nie dla tego kogo chciałem (bo nie miał występów w kadrze). Gra nie oddaje do końca realiów, ale pokazuje o co chodzi.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 maja 2023, 12:01
Idealny przykład polityki transferowej Milanu od 2021 roku. Tam nie ma żadnego planu. Jest okazja, to kupujemy, nawet jeśli piłkarz nie pasuje do taktyki, nie pasuje trenerowi i nawet nie pasuje do klubu. Między innymi z tego powodu od 2021 roku duetowi M&M nie udało się wprowadzić ani jednego zawodnika do pierwszej drużyny, wszyscy albo są przelotem, albo grzeją ławę w nieskończoność. Vasquez to podsumowanie tego "planu inwestycji transferowych". Miejmy nadzieję, że niedługo otwierające się okienko wyjdzie naszym dyrektorom lepiej, niż trzy ostatnie.
1
Sakuragi
Sakuragi
31 maja 2023, 12:19
Ale wiesz w tym swoim objawieniu, że zapewne zaplanowali ten ruch, żeby mieć dodatkowe bonusowe miejsce na gracza z poza UE?
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
31 maja 2023, 13:03
Nie ma czegoś takiego jak "bonusowe" miejsce dla zawodnika spoza Unii. Zawsze możesz sprowadzić tylko dwóch graczy bez paszportu kraju należącego do Unii. Choćbyś nie wiem, jak kombinował, trzeciego nie kupisz.

https://sport.tvp.pl/49890239/serie-a-jak-wygladaja-przepisy-transferowe-dlaczego-luis-suarez-moze-nie-dolaczyc-do-juventusu

Nawet tutaj wyjaśniają na przykładzie Juventusu, na czym to polega. Możesz sprowadzić dwóch zawodników spoza Unii w jednym sezonie. Choćbyś się pozbył jakiegoś zawodnika bez paszportu z klubu, to i tak trzeciego nie sprowadzisz.
Edytowano dnia: 31 maja 2023, 13:05
0
biedrus
biedrus
31 maja 2023, 11:50
To jest chyba jakiś przekręt. Mam nadzieję, że MM się wytłumaczą logicznie z tego transferu
0
Solan0
Solan0
31 maja 2023, 11:41
Za 5 lat wyjdzie że my będziemy mieli odejmowane punktu za transfer Vasqueza
11
Bandon
31 maja 2023, 12:14
Jeśli w księgach wpiszemy, że sprzedaliśmy go za 50 mln, to jak najbardziej będzie się należało.
3
Corsa
Corsa
31 maja 2023, 11:36
Śmierdzi mi to jakimś wałkiem z tym Vasquezem :/
8
Von Strauss
Von Strauss
31 maja 2023, 11:45
Już mówię - zwolnimy kogoś z non-eu, żeby w jego miejsce wziąć zawodnika non-eu. Chodzi o to, że chyba Kamada zabiera jedno miejsce, więc potrzeba kogoś zwolnić.
1
Corsa
Corsa
31 maja 2023, 11:49
@Von Strauss, to jest akurat oczywiste. Pytanie brzmi raczej - po co go ściągnięto, skoro wiadomo było, że zablokuje miejsce, a nie zagra ani razu.
10
Tanger
Tanger
31 maja 2023, 12:10
@Corsa

Żeby nie było, że Milan transferów nie robi xD
2
biedrus
biedrus
31 maja 2023, 12:17
Jeśli dobrze rozumiem, to Vasquez był ściągnięty w sezonie 22/23.
W każdym sezonie można ściągnąć jednego non-EU czyli w 23/24 ściągamy Kamadę.
Żeby ściągnąć kolejnego non-EU to trzeba jednego sprzedać i tu pojawia się Vasquez.
6
biedrus
biedrus
31 maja 2023, 12:22
M&M jak zawsze krok przed wszystkimi, ale hejterzy nie rozumieją.

Dla jasności, sam przez tygodnie krytykowałem ten transfer xD
0
Tanger
Tanger
31 maja 2023, 12:31
@biedrus

Jeśli to prawda i Vasquez był po to, żeby ściągnąć teraz Lotusa to to będzie...masakra. Takie kombinacje po kolejnego żołnierza. Cóż, zostaje jedynie się za głowę złapać.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI