Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Milan myśli o transferze Lukaku. (+aktualizacja 2)

22 czerwca 2023, 08:10, Adam6 Aktualności
LGdS: Milan myśli o transferze Lukaku. (+aktualizacja 2)

Jak podaje Luca Bianchin z La Gazetty dello Sport, Milan myśli o podpisaniu kontraktu z Romelu Lukaku. Rossoneri rozważają negocjowanie z Chelsea transferu gotówkowego. The Blues byliby skłonni sprzedać Belga za około 40 milionów euro. Wola napastnika będzie decydująca. Milan chce na przyszły sezon skompletować atak z Lukaku, Thuramem i Giroud. W minionym sezonie Belg przebywał na wypożyczeniu w Interze, gdzie zdobył 14 goli i zanotował 7 asyst w 37 meczach. 

Aktualizacja 1: Redakcja Milan News informuje, że w ostatnich godzinach Milan spotkał się z otoczeniem Romelu Lukaku. Pomysł sprowadzenia Belga, mógłby urzeczywistnić się tylko, jeśli napastnik zgodzi się obniżyć swoją pensję. Relacje między Milanem a Chelsea, od pewnego czasu układają się bardzo dobrze, więc dojście nie porozumienia między klubami prawdopodobnie nie byłoby skomplikowane. 

Aktualizacja 2: Sky Sport 24 podaje, że Romelu Lukaku raczej nie trafi do Milanu. Priorytetem Chelsea jest bowiem sprzedaż Belga do Arabii Saudyjskiej, tak jak uczynią z Hakimem Ziyechem, Edouardem Mendym czy Kalidou Koulibalim.  

 


R E K L A M A





275 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
JohnyMiellony
JohnyMiellony
22 czerwca 2023, 12:59
Dużo osób pisało, myślało że napoli się rozpadnie Lazio miało farta a inter ma długi to będzie sprzedawać
A jak narazie czekam to nasz klub jak widać:(
1
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 12:25
https://twitter.com/semo33/status/1671645450380754947 - ale czy skłamał? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Gzikuu
Gzikuu
22 czerwca 2023, 12:33
o, ten odklejeniec, który bluźnił na zarząd za sprzedaż Locatelliego i dwa lata przeżywał jego odejście XD
1
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 12:35
Ogólnie się zgodzę, Semo jest bardzo kontrowersyjny i z 99% tego co mówi się nie zgadzam, ale z tego komentarza zaśmiałem
1
Gzikuu
Gzikuu
22 czerwca 2023, 12:48
Ja do plotek o Lukaku podchodzę bardziej ostrożnie, stąd ciśnięcie po nowym zarządzie jest już dla mnie bardziej męczące aniżeli śmieszne. :D
3
ACstach
ACstach
22 czerwca 2023, 12:20
Nie chce zobaczyć jak 2 sekundy po ewentualnym transferze całuje nasz herb, więc oby nie przyszedł.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
22 czerwca 2023, 12:16
Mnie to zaczyna zastanawiać czy Cardinale i zarząd nie jest aby fanem Interu, bo od jakiegoś czasu jest ciągła próba osłabienia Milanu, a nie wzmacniania xD
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 12:14
Pomijając resztę drużyny, ciekawe co o tym wszystkim myśli Leao. Nie wierzę, że Thuram dostanie 6 mln na czysto + te plotki o Lukaku. Jeśli by tak było to Leao mógłby czuć się potężnie oszukany. Do tego w ogóle nie spina się to z doniesieniami o tym, że Maldini chciał robić kominy płacowe dla niektórych piłkarzy i dlatego został zwolniony. Dawanie 6 mln niesprawdzonemu i średniemu Thuramowi przy Theo który zarabia 4 mln to jakiś żart.
3
kamilus
kamilus
22 czerwca 2023, 12:19
Leao ma mieć bardzo łatwe bonusy, więc równie dobrze zamiast 5,5 mln może wiedzieć, że i tak dostanie 7,5 mln. Gorzej z resztą piłkarzy, ale też trzeba najpierw poczekać na oficjalne informacje w sprawie Thurama, bo tamte 6 mln też może się okazać kwotą już po bonusach.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 12:21
Leao nie ma 5,5 + 2, tylko 5 + 2. I tak, w teorii to 2 mln łatwo osiągalnych bonusów, ale to ciągle tylko teoria. Sam to powtarzam bo większość osób myśli że on ma tylko 5 na kontrakcie. Aktualnie mało kto w Milanie ma jakiekolwiek bonusy na kontrakcie. Jeśli Thuram dostałby na czysto 6 mln, to byłoby to niewspółmiernie do reszty zespołu.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 12:25
2
Sebolinho10
Sebolinho10
22 czerwca 2023, 12:22
Raczej się tym nie przejmie. Maksymalnie za rok prawdopodobnie czeka go to samo co teraz Sandro. Theo możliwe że jeszcze tego lata odejdzie z klubu. Wychodzi na to że wpływ Maldiniego na zespół był tak wielki, że po jego odejściu po prostu zaczyna się to sypać. Milan był jak rodzina, weszły nowe rządy, starzy zostali zwolnieni, atmosfera się (łagodnie mówiąc) popsuła i z rodziny, robi sie ,,korpoklub,, więc nie dziwota że Ci ktorzy kierowali się wartościami, moga chcieć odejść, tymbardziej że klub sam ich wypycha za drzwi, dlatego też raczej tymi zarobkami sie nie przejmą. Po prostu odejdą tam gdzie dadzą więcej.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 12:24
1
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2023, 12:57
Maldini poleciał, bo nie godził się na sprzedaż gwiazd, a nie z powodu kominów, bo kto jak kto, ale on budżetu pilnował. To nie przypadek, że zainteresowanie Tonalim czy Theo pojawiło się jak tylko Maldini został zwolniony.
1
proy
proy
22 czerwca 2023, 12:09
Od kilku dni ze strachem wchodze na ta strone. Co news to mnie bardziej rozwala....
7
acmti__
acmti__
22 czerwca 2023, 12:01
Za 15 mln ok.
1
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2023, 12:02
15 to będzie brutto rocznie jego sama pensja.
1
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2023, 11:52
Ten Bianchin chyba na głowę upadł, to się nijak nie trzyma kupy. Nawet nie zaczynam tłumaczyć tego absurdalnego pomysłu sprowadzenia Lukaku, bo to by się zrobił serial wielowątkowy.
0
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 11:51
https://twitter.com/theMilanZone_/status/1671810910770323456

My i Borussia jako 2 najbardziej rozwojowe miejsca ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1
mmielczar123
mmielczar123
22 czerwca 2023, 11:54
No chyba nie póki Pioli jest trenerem. Szkoda chłopaka jakby do nas trafił, bo pewnie wyląduje w primaverze albo na stałe na ławce
2
Jaca23
Jaca23
22 czerwca 2023, 12:03
No tak, my z Piolim na ławce bardziej perspektywiczni niż np. Ajax XDD Młody przyjdzie to pół roku będzie się uczył taktyki, a później usłyszy, że dobrze pracuje na treningach, ale jednak nie jest jeszcze gotowy.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 12:04
4
mmielczar123
mmielczar123
22 czerwca 2023, 11:46
Szybkie offtopy:
- Ballo-Toure ponoć blisko odejścia z klubu
- Wszyscy trzej (zaraz dwaj) gracze Milanu awizowani do gry w podstawie w dzisiejszym meczu ME u21 Francja - Włochy. Oczywiście chodzi o Kalulu, Colombo i Sandro...
- Pioli rzekomo dał zielone światło na transfer tego Holendra z AZ i patrząc na to, jacy piłkarze są ulubieńcami Piolego, to już się boję
- Rano pojawiły się informacje, jakoby Milan za Tonalego łącznie z bonusami miał zarobić 90 mln euro, ale teraz znowu mówi się o 70 mln + około 5 w bonusach

edit: No i jeszcze ponoć 4 kluby są gotowe aktywować klauzulę wykupu Gulera - Milan, BVB, PSG i Barca, z czego my mamy prowadzić w wyścigu o podpis Turka. Klub chciałby natomiast zostawić go jeszcze na rok u siebie. W zasadzie wszyscy eksperci i ludzie śledzący turecką piłkę piszą, że chłopak ma ogromny potencjał, większy od chociażby Ozila.
Z pozytywnych informacji, mówi się, że Theo ma zostać w klubie na następny sezon, ale kto wie...
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 11:52
4
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 12:05
Czytałem rano o 78 mln + bonusy (możliwe 7+5, czyli dawałoby to 90)
0
Szczechu1899
22 czerwca 2023, 12:11
Romano podawał, że PSG się wycofało z wyścigu o Turka.
0
Szczechu1899
Szczechu1899
22 czerwca 2023, 12:21
"Ballo-Toure ponoć blisko odejścia z klubu"

Tego już za wiele...

"Pioli rzekomo dał zielone światło na transfer"
Dobrze, że mu Furlani lampkę załatwił. Zły i okropny Maldini tam nim pomiatał, że prąd wyłączał w pokoju.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 12:22
1
Pavlović31
Pavlović31
22 czerwca 2023, 12:42
Przecież i tak za Tonalego do kasy klubu wpadnie jakieś 30 mln...
0
szyka
22 czerwca 2023, 11:41
Szanse oceniam na 50%
Milan chce, Lukaku nie chce.:-)
Po wypchnięciu z klubu kogoś będzie jakaś bzdura na zamówienie na ocieplenie klimatu, sprytnie
3
Sebolinho10
Sebolinho10
22 czerwca 2023, 11:53
Taką bzdurą, to jedynie można na chwilę kogoś rozśmieszyć, przy okazji dając do zrozumienia że ten klub upadł na głowę. Bardziej jednak jest to kolejna żenująca informacja po decyzji o sprzedaży Sandro.
2
mmielczar123
mmielczar123
22 czerwca 2023, 11:56
25% - Zarząd Milanu zastanawia się, czy chce, Lukaku nie, kibice nie, portfel Dżerego nie
2
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
22 czerwca 2023, 12:17
Ja wyliczyłem 33% szans na powodzenie, Milan nie chce, Lukaku nie chce, tylko Luca Bianchin chce
2
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 13:28
Milan nie wie czy chce, Bianchin twierdzi, że chce, Lukaku nie chce, Chelsea chce, Gerry by chciał, ale za darmo, Moncada znalazł już panamczyka w to miejsce.

Szanse są tak gdzieś trochę ponad 4 do 20, sam oceniam na 21,37%
1
gieksa51
gieksa51
22 czerwca 2023, 11:18
Haha te pajace chcą dać 40 mil za Lukaku hahahaha XDDDDD


Obrażanie właściciela. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 13:32
2
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 13:34
Corsa, odczep się z tymi ostrzeżeniami za "obrażanie właściciela"
Nazwanie go pajacem to najlżejsze co może być.
4
Qiub
Qiub
22 czerwca 2023, 11:08
Fajne to były 3 lata, czas wracać do jaskini.
13
grzeniu
grzeniu
22 czerwca 2023, 11:00
Po tych ostatnich tygodniach to brak mi już słów k.......wa!!!!!!!!
1
Mailand_91
Mailand_91
22 czerwca 2023, 10:55
Za tą kase to juz lepszy Openda lub Balogun
1
luba17
luba17
22 czerwca 2023, 10:45
Jak on podobno z Arabami dogadany. Zreszta to bardzo głupi pomysł
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 12:14
odrzucil, czeka na Inter
0
luba17
luba17
22 czerwca 2023, 12:16
A to ci LAKAKA
0
luba17
luba17
22 czerwca 2023, 10:45
Jak on podobno z Arabami dogadany. Zreszta to bardzo głupi pomysł
0
karp_fso
karp_fso
22 czerwca 2023, 10:39
To byłby ruch tak debilny, że nie wierzę, że nawet obecny zarząd jest tak głupi.

1. Lukaku ma problem z dźwiganiem presji. Trafił do Chelsea - presja, bo miał zastąpić Drogbę. Nie sprawdził się, w Evertonie bez presji zrobił liczby. Zgłosił się duży klub United - znowu presja i znowu padaka. Poszedł do Interu jako "odpad" więc nie było większych oczekiwań - wypalił. Potem "wielki" powrót, czyli Chelsea i... znowu nie dźwignął. Więc kolejny powrót do Interu. Ale tym razem w Interze była presja, bo wszyscy pamiętali starego Roma. Więc też przez długi czas miał problem, dopiero w 2 rundzie się odblokował, choć i tak daleko mu do potwora Lukaku sprzed kilku lat. Już widzę jak dźwiga presję po tym jak przechodzi do lokalnego rywala, gdy wcześniej deklarował przywiązanie do Interu XDDD
2. To totalny najemnik xD
3. Transfer trochę a la Bonucci, czyli podkupujemy rywali jedną z większych gwiazd, wszyscy pamiętamy jak się to skończyło.
4. 40 mln na piłkarza, na którym już nie zarobimy XD totalnie niezgodne z polityką obecnego zarządu (o ile jakaś istnieje).

Także Lukaku to albo wierutna bzdura, albo w Casa Milan już kompletnie oderwali się od rzeczywistości. Obie opcje są prawdopodobne.
13
luba17
luba17
22 czerwca 2023, 10:43
F&M reaktywacja.
1
KartonGips
KartonGips
22 czerwca 2023, 11:48
no przede wszystkim nie za ten hajs i nie z taką pensją, 40mln za 30-latka po przejściach i z mega mieszaną dyspozycją ostatnimi latami to już brzmi jak totalna bzdura wobec obecnej polityki transferowej

jakby mu się kończył kontrakt to za darmo, bez odstępnego, z samą sporą pensją każdy byłby sceptyczny czy to nie głupota, ale teraz to już w ogóle
0
karp_fso
karp_fso
22 czerwca 2023, 10:39
To byłby ruch tak debilny, że nie wierzę, że nawet obecny zarząd jest tak głupi.

1. Lukaku ma problem z dźwiganiem presji. Trafił do Chelsea - presja, bo miał zastąpić Drogbę. Nie sprawdził się, w Evertonie bez presji zrobił liczby. Zgłosił się duży klub United - znowu presja i znowu padaka. Poszedł do Interu jako "odpad" więc nie było większych oczekiwań - wypalił. Potem "wielki" powrót, czyli Chelsea i... znowu nie dźwignął. Więc kolejny powrót do Interu. Ale tym razem w Interze była presja, bo wszyscy pamiętali starego Roma. Więc też przez długi czas miał problem, dopiero w 2 rundzie się odblokował, choć i tak daleko mu do potwora Lukaku sprzed kilku lat. Już widzę jak dźwiga presję po tym jak przechodzi do lokalnego rywala, gdy wcześniej deklarował przywiązanie do Interu XDDD
2. To totalny najemnik xD
3. Transfer trochę a la Bonucci, czyli podkupujemy rywali jedną z większych gwiazd, wszyscy pamiętamy jak się to skończyło.
4. 40 mln na piłkarza, na którym już nie zarobimy XD totalnie niezgodne z polityką obecnego zarządu (o ile jakaś istnieje).

Także Lukaku to albo wierutna bzdura, albo w Casa Milan już kompletnie oderwali się od rzeczywistości. Obie opcje są prawdopodobne.
1
Boateng93
Boateng93
22 czerwca 2023, 10:34
5 dni mnie nie było i co tu się wyrabia. Tonali do Newcastle, za niego Fratessi i jeszcze pomysł sprowadzenia Lukaku. Wracam do Mediolanu tym razem z taczkami.
4
DivoCcabej
DivoCcabej
22 czerwca 2023, 10:44
Klątwa Maldiniego.
0
Max82
Max82
22 czerwca 2023, 10:30
Chyba już ktoś odleciał ją wiem że jest fala upałów ale ludzie weźmy zimny prysznic i czas się obudzić
2
marcinomilano
marcinomilano
22 czerwca 2023, 10:28
https://twitter.com/FabrizioRomano/status/1671795254549262336 - fraza klucz: "next season" ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Btw Redakcjo wobec tak ogromnej liczby newsów transferowych, nadal nie chcecie założyć mercato live? 1 lipca już będzie za późno xd
8
fristajlos
fristajlos
22 czerwca 2023, 10:20
Śmiech na sali xd
0
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2023, 10:19
A oni tam ogarniaja zasady, że potrzebujemy Włochów w drużynie?
3
Gerada
Gerada
22 czerwca 2023, 10:15
Media mają używanie - o Milanie obecnie nie wiadomo NIC, absolutnie nic. Można napisać dosłownie wszystko i nie ma jak zrobić weryfikacji negatywnej na informacje...
Idealny czas dla brukowców.
9
pwentrys
pwentrys
22 czerwca 2023, 10:11
Te info/plotki od wczoraj brzmią jak sci-fi w kontekście Milanu. Thuramowi chcą robić komin, wypychanie Tonalego i plota z Lakaką, która przeraża zważywszy, że to chyba idealny typ napastnika dla Piolego.
0
michalmisiu
michalmisiu
22 czerwca 2023, 10:08
Czy we Włoszech 1 kwietnia jest 22-go czerwca?
1
TR3V0R
TR3V0R
22 czerwca 2023, 10:03
A ja dzisiaj podpisuje kontrakt z Realem Madryt z zarobkami 15mln na sezon ;D
2
staarek
staarek
22 czerwca 2023, 09:53
Luka jest niezly, ale nie wierze w ten transfer. 40mln za 30-tka to nie wpsiuje sie w obecna polityke klubu.
0
zycumilanista
zycumilanista
22 czerwca 2023, 09:59
Po wczorajszym to ja nie wiem jaka oni mają strategie
6
bolik
bolik
22 czerwca 2023, 10:01
No właśnie po wczorajszym ta strategia jest już jasna.

Kupować tanio, sprzedawać drogo.

Dlatego staarek ma racje, że żadnego Lukaku nie będzie.
1
staarek
staarek
22 czerwca 2023, 10:03
Optymistycznie zakladasz, ze maja strategie? ;-) A tak na powaznie, to ja chce sie wstrzymac z ocenami do konca okienka, ale niestety nie mam wilkich nadziei. Sandro mi szkoda, ale nie dziwie mu sie, zobaczyl jak sa traktowane legendy Milanu i doszedl do wniosku, ze nie ma sensu probowac zostac jedna z nich.
0
Mellion
Mellion
22 czerwca 2023, 09:49
Dziś jest 1 kwietnia?
1
zycumilanista
zycumilanista
22 czerwca 2023, 09:48
No ale już nie gadajcie że nie Lakaka by nie dawał jakości z przodu. Thuram/Lakaka/Żiru wygląda lepiej niż dobrze. Sandro jest już w Newcastle więc dla mnie temat przywiązania do barw w dzisiejszej pilce jest zamknięty. Jak przyjdzie i będzie strzelał.to ja nic przeciwko nie mam.
2
dykt4tor
dykt4tor
22 czerwca 2023, 10:12
40 milionów za 30 latka? Czy ty jesteś powazny?
1
zycumilanista
zycumilanista
22 czerwca 2023, 10:23
Co wy się tak tego wieku czepiacie. W obecnych czasach piłkarze są zdolni do gry na top levelu do 35 roku życia bez problemu. Chłop wie jak strzelać bramki. Może ostatnio fart go opuścił ale na litość boską. Nie kupimy solidnego napadziora bo ma o zgrozo 30 lat?
1
dominik91p
22 czerwca 2023, 09:48
Jak to jest że taka angielska drużyna wykupuje w ciagu 2dni Tonalego a my tylko piszemy że rozmowy trwają że decyzje podejmie do końca miesiąca że ktoś się zastanawia ....
5
Bandon
22 czerwca 2023, 10:19
Jak goście wchodzą z kasą, którą klub akceptuje, a sam zawodnik dostaje potrojenie pensji, to nie ma za bardzo na co czekać.
0
gieksa51
gieksa51
22 czerwca 2023, 09:46
A może ten cardinale to taki Krzysztof Kolumb piłki nożnej zapuszcza się na nie znane wody transferowe i odkryje nowy ląd czy jakiś skarb XD
1
Cisek666
Cisek666
22 czerwca 2023, 09:52
to niech wpadnie do Polski - tutaj są do odkrycia : bursztynowa komnata i złoty pociąg ;)
1
nokoments
nokoments
22 czerwca 2023, 09:46
podobno interesujemy się stoperem Norwich - Omobamidele xDDD
0
mmielczar123
mmielczar123
22 czerwca 2023, 09:50
A na atak rozważamy sprowadzenie Olisadebe
0
palonettoACM
palonettoACM
22 czerwca 2023, 10:05
Rok temu N'Dicki, Onyediki.

W tym roku Chukwy.

Przyjdzie Chukwundicka i Ndickachuwku.
4
ósmy
22 czerwca 2023, 09:46
Możliwe, że klub wypuścił do mediów taką sensację, bo:
- chce przyśpieszyć reakcję Thurama.
- chce odciągnąć uwagę mediów od innego gorącego nazwiska.

Już naprawdę wymyślam różne teorie, które w jakiś sposób tłumaczyłyby logikę tego durnego pomysłu z Lukaku.
2
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 10:30
Thuram: Bardzo panu dziękuję za tę garść bezcennych informacji ale ja mam to w dupie.

Gorące nazwisko? Owen już nie gra (pjekarnik - celowy błąd), a żadnego Hota czy innego Warma nie kojarzę xD
0
vorti
vorti
22 czerwca 2023, 09:45
Może Calhanoglu odkupić od Interu? Zrobimy im na złość.
0
bolik
bolik
22 czerwca 2023, 09:44
Niestety odejście Maldiniego było zwiastunem ogromnych problemów tego klubu i nie dlatego, że Maldini był wybitnym dyrektorem (może nawet nie był dobrym), ale jego obecność dawała pewność że będziemy chcieli się rozwijać. Teraz stajemy się kimś w rodzaju BVB czyli pewnie przyjdą czasem fajni piłkarze, może będzie i fajna gra, ale na końcu "zero tituli"
2
Semper Fideli
Semper Fideli
22 czerwca 2023, 09:29
Powoli zaczynam sie bać wchodzić na tę strone bo nie wiem co jeszcze moge tu przeczytać ?

Zmiana herbu, wzoru koszulki czy nazwy klubu, co sie moze jeszcze wydarzyć
20
MikBud
MikBud
22 czerwca 2023, 09:47
Zmieńmy nazwę na Red Milano FC z "ptaszkiem" w czerwonym okręgu.

Moneyball nie ma prawa się w tych warunkach udać. Elliot wróć...
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
22 czerwca 2023, 09:22
Komedia co się wyprawia w tym Milanie, cyrk na kółkach a mieliśmy fajne 5lat stabilizacji, mieliśmy plan ale przyszedł RB i wszystko zepsół
11
RockStar
RockStar
22 czerwca 2023, 09:19
" kibice są wściekli" , więc napiszemy że chcemy kupić kogoś z Interu, to im zawsze poprawia humor... Niech się cieszą.

Szkoda ze nie napisali ze chcą do tego Barelle i Lautaro, może by ktoś uwierzył.
0
22 czerwca 2023, 09:15
Ostatni duet F&M załatwił tak boskie transfery i pensje, że sprzątano po tym kilka lat, przez co nie było kasy na odnowienia umów (jeżeli w ogóle była na to szansa) i potrzebne wzmocnienia. Do tego te transfery były tak zajebiste, że jedynym LS był Fabio Borini. Co nas czeka teraz? Pomoc Krunic-Pobega-Adli?

To już tylko takie pinokio mode on, proszę aż tak poważnie nie traktować :D Tak naprawdę najbardziej mnie wkurza to, że po zakończeniu sezonu chciałem spokojne lato i od czasu do czasu zająć się tym co się u nas dzieje. Tymczasem od 3 tygodni co chwile nie dają spokojnie pójść spać, poczytać książki czy porobić czegokolwiek spokoju. To mnie wkurzyło chyba najbardziej.

Moneyball, światowej klasy analitycy, jedyni w swoim rodzaju scouci i odkrywcy.
3
nokoments
nokoments
22 czerwca 2023, 09:23
Jeszcze po nich był Leonardo, po którym Maldini sprzątał w zasadzie do momentu zwolnienia - w sezonie 18/19 na Paquetę, Caldarę, Piątka, Laxalta, Castillejo, Higuaina i Bakayoko poszło prawie 150 melonów. Jak to teraz zniszczą to naprawdę będzie gorzka pigułka do przełknięcia.
1
nokoments
nokoments
22 czerwca 2023, 09:27
Leonardo myślę, że chciał dobrze, ale zabrakło wyobraźni. Paradoksalnie może wyszło na dobre, bo dzięki temu Maldini zauważył jak ważny jest czynnik ludzki w transferach.
1
Rafalzki
Rafalzki
22 czerwca 2023, 09:57
Mnie zastanawia w ostatnim czasie takie przemyślenie... Może ja już jestem zbyt stary na to, może futbol romantyczny w który wierzyłem nie istnieje w dzisiejszych czasach. Moim zdaniem są rzeczy ważniejsze od pieniędzy. Są symbole klubu których się nie sprzedaje. Tonali walczący o transfer do Milanu kiedy dowiedział się o zainteresowaniu, schodzący z pensji żeby Milan tylko go wykupił, pytający Rino czy może przejąć nr 8. Przychodzi zły wujek Sam i mówi potrzymaj mi piwo... Nie mogę zrozumieć tego braku refleksji w komentarzach typu: "ok, przyjdzie SMS i ktoś tam i spoko"... No właśnie w żadnym wypadku spoko bo po pierwsze nie wierzę, że przyjdzie w to miejsce ktoś wartościowy!!! Właśnie wyrywa się serce Milanu na Naszych oczach!! Może histeryzuję ale nie mogę przeżyć tego newsa... Ostatnio tak zdołowany i zrezygnowany byłem po odejściu Ibry... Jaka smuta na lata po tym nastąpiła większość pewnie pamięta do tej pory bo dopiero co wygrzebaliśmy się z tego marazmu... Na dodatek jeszcze alogiczność tego posunięcia. My zostajemy bez pomocników, oni chcą Krunicem grać? Pobegą? Z całym szacunkiem ale to są chłopy na poziom Torino. Wobec kontuzji Bennacera po Sandro zostanie wyrwa której uważam nie da się zasypać i w kwestii jakości i w kwestii tożsamości tego klubu...
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 10:01
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
22 czerwca 2023, 09:14
Przy takiej pomocy i PS to nic nie strzeli. Wole zostać z Colombo i Giroud niż z Adlim, Pobegą i Kruniciem.
2
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2023, 09:13
Jak myślicie, Kardynał ze swoimi pachołkami zniszczą drużynę budowaną latami podczas tego mercato czy będą potrzebować jeszcze roku?
0
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2023, 09:14
Myślę, że już zniszczyli.
6
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 09:08
Uwielbiam statystyki, analityczne podejście do futbolu, ale to już nawet dla mnie za dużo XD Jeszcze info podał Bianchin, który od czasów Juve podawał sprawdzone informacje.
0
nokoments
nokoments
22 czerwca 2023, 09:17
Pewnie chcieli Hojlunda, ale algorytmowi się coś pojebało i wyszło, że Lukaku będzie tańszy i do tego ma npxG + xAG/90m o 0,1 wyższe xDDD
4
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 09:22
Ogólnie największy problem jest w tym, że na papierze i w liczbach Lukaku jest bardzo dobrym napastnikiem pod oczekiwania Pioliego. Dlatego mnie to jeszcze bardziej martwi.
1
nokoments
nokoments
22 czerwca 2023, 09:29
Gdyby to był późny sierpień, a nasza kadra (zwłaszcza w pomocy) wyglądałaby na papierze mocniej jak przed rokiem to może i bym się cieszył, ale 40 mln za niego w tym momencie wydaje się kuriozalnym pomysłem.
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 09:42
Podejrzewam, że program wywalił error. Podejrzewam główny problem w tym, że to całe opracowanie jest uja warte dla rynku otwartego, jakim jest piłkarski rynek w Europie. Główne rzeczy które uwzględnia:
Wiek
Narodowość
Kwoty transferów gracza
Kwoty transferów zawodników tej nacji
Kwoty zawodników na podobnej pozycji
Kwoty zawodników w podobnym wieku.


No i masz - Lukkaku przez swoją karierę kosztował (bez wypożyczeń) ok 320 mln. Statystycznie jeden z najdroższych Belgów (zajmuje 2 i 3 miejsce w top3, a potem jest także 5 i 12 xD). W topie napastników kupionych jest 3, drożsi byli od niego starszy Ronaldo i młodszy Mbappe. Do tego wchodzą transfery Costy (60 mln) i Higuaina (90 mln) którzy byli niewiele młodsi, a także 33 letniego Lewandowskiego (45 mln).

Więc 40 mln za takiego zawodnika dla programu mieści się w zakresie, a licząc, że jedyny rok gdy nie przekroczył 10 bramek to poprzedni sezon w Chelsea (przy czym rozegrał niecałe 1600 minut) to program głupieje :)
2
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 09:46
Niekoniecznie tak to wygląda. Tzn wycena piłkarza tak, ale nie dopasowanie piłkarza pod system, organizację gry itp. Przy takiej analizie bierzesz pod uwagę cały profil statystyczny piłkarza.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:01
Później kretyni na TT będą pisać, że Moncada odrkył Lukaku xDDD Jak z Thiawem. Normalnie jak był mały to spotkał się z Lukaku i kazał mu się odbijać od Brukseli, do Londynu, Liverpoolu, Manchesteru, przez Mediolan by po 14 latach trafić do AC Milan :) Tak było.

World class scouting.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:04
Yyy wiem, że to sarkazm, ale my Thiawa obserwowaliśmy już dużo wcześniej , więc tak Moncada i jego ludzie odkryli Thiawa dla Milanu.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:08
Jezusie co za żenada. Nikt nikogo nie odkrył. Skończcie ten nonsens.
Odkrywał to sobie Moncada w Monaco. Albo Percassi w Atalancie. O ile nie pracował w Dusseldorfie czy Leverkusen przed 2010, to co najwyżej mógł odkryć sobie trasę na stadiony niemieckie.

Chryste, przysięgam, że poza kibicami Milanu z urojeniami nikt nie ma pojęcia nawet kto jest scoutem w Interze, Juve czy Napoli. Po prostu ludzie wykonują swoją pracę dla DS i tyle.
Już doszły te urojenia do takiego stopnia, że zamierzam wyśmiewać. Podobno xDDD działa...
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 10:10
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:10
Ludzie wykonują dobrze swoją pracę i nie można ich chwalić? Okej.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:19
Teraz jeszcze udawaj, że nie wiesz o co chodzi i manipuluj.
Nie ogłupiajcie ludzi, że ktoś kogoś odkrywa i wykonuje inna pracę niż koledzy po fachu z innych klubów.
1
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 10:24
Ale my nie mamy programu pod system ale pod finanse i statystyki. Statystycznie 30 latek strzelający ok 15-20 bramek na sezon co sezon za 40 mln jest lepszym dealem niż 20 latek strzelający 8-12 za tę samą kwotę ;)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:35
Nie manipuluje i nie wiem o co chodzi XD.
Nie mówię też, że ktoś wykonuje inną robotę niż koledzy po fachu, to ty mi to wpychasz w usta. Ja doceniam ludzi za ich prace, tak jak doceniałem Gazidisa, Maldiniego, Pioliego i Massare za pracę, tak doceniam Moncadę, ale ty masz chyba na to alergię.
"Ale my nie mamy programu pod system ale pod finanse i statystyki" Myślałem, że Milan korzysta między innymi z Zelusa, a tu jednak nie :C
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:45
Mam alergię na ogłupianie ludzi. Pozdrawiam.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:46
To nie rób tego. Pozdroo
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:48
Nie ja ogłupiam ludzi, ze ktoś kogoś odkrywa. Albo przez cały poniedziałek, że to Tonali naciska na transfer.

Parcie na szkło zasłoniło ci umysł. Nic nowego.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 10:55
Nie, ty wmawiasz ludziom, że czyjaś praca jest mało istotna albo nie miała miejsca.

Widzisz, takie widziałem informacje, próbowałem podejść do sprawy na spokojnie. Nie miotać od ściany do ściany i atakować, póki nie było podstaw. Ale, że pewne informacje zostały zdementowane, to zmieniłem zdanie. Choć uważam dalej, że piłkarza z ważnym kontraktem nie da się wypchnąć na siłę, to jestem zdania, że zwolnienie Maldiniego i naciski na Sandro wpłynęły na jego decyzję.

Parcie na szkło? Mogłbyś przybliżyć? Bo nie wiem, nie kojarzę żebym miał parcie na szkło, albo inaczej definiuję takie zjawisko.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 10:57
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 11:00
A Ty wiesz do czego służy Zelus czy powielasz takie same historie jak ludzie opisujący MilanLab?

Zwykła baza danych statystycznych, pozwalająca na filtrowanie zawodników po wybranych punktach, odnosząc to do wartości piłkarza i oczekiwanej sumy, przypisując wartości ujemne i dodatnie do pewnych cech (zalet i wad) piłkarza. Upraszczając - jak zaznaczysz sobie, że chcesz piłkarzy ze średnią pow. 15 bramek na sezon, poniżej 50 mln odstępnego, do 30 lat (włącznie), obeznanego z grą we Włoszech albo innej lidze top5 - to Ci wyskoczy Lukaku xD

Cały ten Zelus zbiera dane, to od odbiorcy i jego wytycznych będzie zależało na co zostanie położony nacisk. On Ci nie powiedzą, że na tę pozycję potrzebujesz zawodnika z średnią podań 92%, tackle 1.1 na mecz itd.
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 11:07
"Nie, ty wmawiasz ludziom, że czyjaś praca jest mało istotna albo nie miała miejsca."
Teraz kłamiesz, bo nic takiego nigdy nie zrobiłem. Pisałem, że wykonują swoją prace i tyle. To ty z innymi ogłupiacie ludzi jakimiś ideologiami z używaniem słowa "Discovery" jakby to było odkrycie naukowe.

O co chodzi? Właśnie o to . Ogłupiasz, a teraz kłamiesz. Bo nie możesz zdzierżyć, że masz błędne pojęcie na jakiś temat. Ostatnio napisałeś, że CDK to błąd Moncady. W zasadzie to ty go oczerniłeś, bo on zrobił swoją pracę jak należy. Twoje bzdury wynikają z błędnego myślenia, do którego przez parcie na szkło nie jesteś w stanie się przyznać.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 11:08
Zeus to program do analizy danych w sporcie. Na podstawie niego poszukujesz piłkarzy i dopasowujesz pod konkretny styl i organizację gry. Na przykład na środek defensywy potrzebny Ci jest piłkarz, który zalicza x podań progresywnych na odległość minumum 15 metrów, najczęściej robi to w tą konkretną strefę, dodatkowo broni mając konkretne liczby w konkretnym sektorze.
Chyba mylisz z Wyscout, które jest platformą scautingową. Dwie różne sprawy. Jedno to platforma scautingowa, a drugie to program analityczny.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 11:17
Wojtek, nie zgodzę się z tobą w całości. Uważam, że nie dojdziemy do porozumienia, gdyż całkowicie inaczej widzimy tą sytuację, skoro ja według Ciebie kłamię, a według mnie ty.
O co chodzi z tym parciem na szkło? Bo naprawdę nie rozumiem. Dla mnie parciem na szkło jest robienie czegoś, żeby być sławnym. Czym dla Ciebie jest parcie na szkło?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 11:25
Wystarczy, że pokażesz cytat, gdzie mówię że praca scouta nie jest istotna. Jedyne co kiedykolwiek pisałem, że jej ideologizowane jak ma to miejsce jest śmieszne.
Nie znosze ideologii i ogłupiania. W zasadzie uważam za to samo.
Robienie ołatrzyków Moncady, bo zidentyfikował nazwiska na liście dla DS, jest tak samo słabe jak ołtarzyka dla Marotty czy Maldiniego bo kogoś kupili.
Zrobił swoją robotę i tyle. Tak samo dobrze jak dał listę z Thiawem, Kalulu czy Tomorim i tak samo jak dał listę z CDK, Adlim i kim innym.
Nie on wynalzł nikogo, nie on kupił, nie on wytrenował itd.
Nikt nie zawraca sobie gitaty scoutami Napoli, Interu czy Juve. A robią taką samą prace. Czasami sami oglądają kogoś, czasami zamawiają raporty i na podstawie zadań robią raporty dla DS. Tyle.

Moncada wynalazł Mbappe, to było odkrycie w prawdziwym tego słowa znaczeniu. W Brazylii czy Portugalii wynajdują sobie perełki wśród dzieci. To jest "discovering". Albo jak w szkółka Atalanty wyciąga swoje talenty.
Milan nikogo nie wynalazł. Nawet Tonali był odrzucony przez młodzieżówkę.

Wczoraj napisałem to samo temu Kierru Palulu. Co zrobił? Zablokował mnie. Można sobie podejrzeć moje wiadomości i samemu stwierdzić, kto tu odleciał i czy to było słuszne.

Parcie na szkło, bo stając się mniejszym lub większym Influ, zatraca się kontakt z rzeczywistością, pycha zasłania oczy i zapomina się o pokorze. Takie moje zdanie osobiste, nie żeby miało to znaczenie jakieś.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 11:28
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 11:26
Nie, to Ty mylisz. Zelus zajmuje się wprowadzaniem danych. Ty zajmujesz się ich wyciąganiem. To taki Football Manager, tyle, że w prawdziwym życiu. To nie jest tak - dajcie mi piłkarza na tę pozycję, pod takie i takie ustawienie, grającego prawym półdupkiem bliżej boiska niż lewym. No cholera, jakby to było takie proste, to połowa bogatych klubów by tak miała xD

Plus - sporty zespołowe to nie tylko zabawa statystykami, bo jeden piłkarz grający w zespole x będzie miał statystyki 1/1/1, a w zespole y 10-20-15, a drugi w zespole x 5-14-39, a w y 2-13-7, ale też ocena ryzyka, wyceny piłkarza itd.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 11:33
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 11:37
Wiem, czytałem, to idiotycznie, że Cię zablokował. Okej, dla Ciebie robienie ołtarzyków za zrobienie fenomenalnej pracy, to głupota. Dla mnie jest to docenianie. Dla mnie odkrycie piłkarza, to znalezienie nieoczywistego nazwiska, które gra na bardzo wysokim poziomie, dlatego uważam jak uważam. Inaczej patrzymy na termin „odkrycie piłkarza”. A twoje wypowiedzi odbierałem jako deprecjonowanie Moncady, a nie pomyślałem, że inaczej patrzymy na ten temat.

Ale wiesz, ja nie jestem influ. Mam potrzebę interakcji z ludźmi, rozmowy, pisania i przełamania pewnych kompleksów w swojej głowie, stąd You Tube, bo to mi pozwala przybliżyć się do ludzi, ale nie jestem influ. Szczerze mam wywalone na komentarze ludzi, tego co o mnie mówią, piszą czy myślą, bo liczy się dla mnie tylko moja opinia na mój temat. Ale jednak zrobiło mi się przykro jak napisałeś, że jestem pyszny. Przede wszystkim dlatego, że mogę powiedzieć o sobie wiele negatywnych rzeczy, ale nie że jestem pysznym człowiekim. Mocno trzymam się swojego zdania, bo jestem uparty i nie chce skakać od ściany do ściany. Co też nie oznacza, że nie mam pokory, bo potrafię przyznać się do błędu
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 11:39
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 11:43
"Mamy ponad 40 tysięcy zawodników w archiwum, więc wiemy wszystko. Kupujemy dane, ale przetwarzamy je za pomocą własnych algorytmów, aby stworzyć szczegółowe statystyki. "
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 12:03
Super, 40 tysięcy. To, żartując, nawet nie jest 10 pierwszych lig z FM-a wraz z u23, u21, u19 itd. xD

A poważnie - to jest startup, który umieścił gościa od analizy w Barcy do analizy w baseballu xD

"przetwarzamy je za pomocą własnych algorytmów, aby stworzyć szczegółowe statystyki." Tyaa, szczegółowe statystyki. Małe kłamstwo, duże kłamstwo, statystyka. Typowa korpogadka, jacy to my jesteśmy wspaniali, czego my to nie wymyśliliśmy, kwadratowe koło i te sprawy.

Zresztą - jak chcemy iść tą drogą - to patrzmy na Tolouse - tam chodzi o kasę, piłkarze są do robienia zysku. A i tak kilku zawodników nie wypala, tak jakby im analiza statystyk nie wyszła (xD) Tyle, że w kwotach do 7 mln to się można bawić.
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 12:19
Prawda jest taka, że bez DS praca scouta nie ma znaczenia. Nie ma znaczenia, że kogoś się zidentyfikuje, jak się nie uda się doprowadzić do transferu. To jak wyglądał transfer Thiawa, CDK czy Adliego nie zależał od scoutów, tylko dyrektorów. Liczy się najbardziej to jak się korzysta z raportów, a nie raport sam w sobie.

Pracuję w zakupach i widzę pewne mechanizmy. Cześć pracy jest dla pracy samej w sobie. Najważniejsze jest to co zdecyduje się finalnie i wynegocjuje.

Teraz scout jest DS i można sobie naocznie zobaczyć, jak to wygląda. Według forsowanej ideologii, powinien na prawo i lewo wynajdować talenty i ich sprowadzać. Enzo, Julian itd. Ale jednak tak nie jest.

Milan odkrył jednego zawodnika. Donnarummę. Mauro Bianchessi zobaczył go jako 14-latka i ukradł z Neapolu. To jest odkrywanie.
Edytowano dnia: 22 czerwca 2023, 12:22
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 12:23
To polega na minimalizacji ryzyka, po prostu, ja w to wierzę, bo według mnie się to sprawdza, ty nie musisz.

No tak jak napisałem, mam po prostu inne podejście do tego tematu, dla mnie ważniejszy jest na przykład raport. Ale zgodzę się, że bez skauta stanowisko DS nie ma sensu. Rozumiem twoje podejście, szanuje, ale patrzę na to inaczej.
0
Von Strauss
Von Strauss
22 czerwca 2023, 13:15
Minimalizowanie ryzyka To się nazywa dywersyfikacja inwestycji. Fajnie robiła to Chelsea za Abramowicza, ale no, oni mieli dobrą 11 i ławkę, a dywersyfikowali poprzez nabywanie młodych piłkarzy, ich wypożyczanie i potem sprzedaż.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
22 czerwca 2023, 13:20
Minimalizacja ryzyka w przypadku transferu, to odpowiednie przeanalizowanie piłkarza pod kątem liczb i psychologii, a nie na podstawie tylko testu oka.
0
Levy11
Levy11
22 czerwca 2023, 09:08
Zaczyna się robić jak w Juve kiedy kupowali Vlahovicia. Wszyscy do okoła mówili po co wam taki napastnik skoro nie macie pomocników i wyszło jak wyszło. Z klasowego napastnika zrobił się cienias. U nas będzie tak samo. Do tej pory mieliśmy problemu w pomocy teraz mamy tam armagedon
1
Michlan
Michlan
22 czerwca 2023, 09:03
Mam nadzieję,że to tylko dziennikarskie śmieci....
0
ksieciunio
ksieciunio
22 czerwca 2023, 09:01
Lakaka Black
Dzban Power :) Coś czuję że będzie trzeba uzbroić się w duże zapasy %%% aby śledzić te doniesienia że względnym spokojem...
2
patoo_07
patoo_07
22 czerwca 2023, 08:58
Nie no haha, to się nie dzieje :D
Co tu się odwala od wczoraj.
0
hyrus13
hyrus13
22 czerwca 2023, 08:57
Sprzedamy Theo to nas będzie stać na Lukaku :D
5
PanPrzemus313
PanPrzemus313
22 czerwca 2023, 08:56
Po cholere nam atak Giroud Lukaku Thuram przy pomocy Krunic Pobega?
9
nokoments
nokoments
22 czerwca 2023, 09:07
ATTACARE
9
<  1  2  3    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI