Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Frattesi: "Wybrałem już nową drużynę. Są oferty nie do odrzucenia"

23 czerwca 2023, 09:40, Adam6 Aktualności
Frattesi:

Davide Frattesi w wywiadzie na wyłączność dla LGdS poinformował, że szykuje się do transferu z Sassuolo. Pomocnik od kilku dni typowany jest przez media jako następca Sandro Tonalego w Milanie. Oto, co powiedział 23-latek:

- Nie mogę tym razem być tak szczery jak w innych wywiadach. Podawanie nazwy zespołu byłoby niewłaściwe, ponieważ negocjacje mogą nagle zostać przerwane. Ale postaram się być mimo wszystko bardzo szczery: wybrałem nową drużynę. Jestem pewien, że mój agent znajdzie sposób, aby mnie uszczęśliwić, w przeciwnym razie... wyrzucę go na śmietnik.

-  Jestem środkowym pomocnikiem i chcę być wykorzystywany na boisku zgodnie z moimi cechami. Myślę, że to normalne. Grałem kiedyś w formacji 4-2-3-1, w pierwszym roku z Dionisim przyniosło to dobre wyniki, ale faktem jest, że w trójce mogę dać więcej. 

- Mogę tylko powiedzieć to, o czym zapewniłem Giovanniego Carnevaliego (prezes zarządu Sassuolo, przyp. red.): jeśli pojawią się oferty nie do odrzucenia, wysłuchamy ich. Nie do odrzucenia... 


R E K L A M A





102 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zlatan90
Zlatan90
24 czerwca 2023, 19:34
Dobry zawodnik, czy bylby o wiele słabszy niż Tonali? Jakoś nie mam takiego przekonania
0
Bufor85
Bufor85
24 czerwca 2023, 15:56
Z jakiegoś powodu omijają Milan i to mam na myśli tych dobrych zawodników.
0
Szewa90
24 czerwca 2023, 11:18
Ilu byśmy nie sprzedali zawodników to i tak nie będzie nas stać na "oferty nie do odrzucenia".
0
jasiom22
jasiom22
24 czerwca 2023, 09:30
W komplecie z Berardim, byłoby spoko.
0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
23 czerwca 2023, 16:54
Najlepsze jest to że biją się o niego najlepsze kluby w Włoszech którzy mają skautów o większej wiedzy niż inni. A tutaj wielki płacz i wybrzydzanie to jest jakiś absurd. A od dwóch lat jest o nim głośno i już w tamtym roku chciałem go w Milanie.
Edytowano dnia: 23 czerwca 2023, 16:55
2
23 czerwca 2023, 18:19
No i koleś gra w reprezentacji :D
0
ósmy
ósmy
23 czerwca 2023, 16:48
Szkoda, że nie można zbić ceny do tych 35 mln. np. Messiasem bądź innym Lazeticiem.
Inaczej to wygląda w księgach, a my przewietrzamy odrobinę skład.
0
Grande
Grande
23 czerwca 2023, 18:56
Messiasem xD
0
Judeau
Judeau
23 czerwca 2023, 19:42
Idealne zastępstwo Berardiego
0
Deus
Deus
23 czerwca 2023, 15:12
Fabrizio też przepisał
0
Rafalzki
Rafalzki
23 czerwca 2023, 14:57
Newcastle leci na grubo, podobno poza Theo chcą jeszcze na prawe skrzydło sprowadzić Chiesę... Gdzieś czytałem też, że spoglądają również za miedzę w stronę DiMarco... Nie zdziwię się jeśli sprowadzą sobie jeszcze Cristiano Ronaldo w tym okienku... Z dwojga złego osobiście jedyne pocieszenie dla mnie, że jeśli Sandro odchodzi to akurat do drużyny którą lubiłem jeszcze za łebka kiedy interesowała mnie nieco PL... Pewnie ze względu na Sandrino od czasu do czasu zerknę teraz na to Newcastle... Życzę mu dużo sukcesów i żeby grał ze Srokami regularnie w Champions League.
1
deshaun
deshaun
23 czerwca 2023, 14:59
zgadzam się, Newcastle ma fajną tradycję, kibiców no i stadion. Mimo $$$, lepiej to niż miałby iść do np. do Chelsea
2
ósmy
ósmy
23 czerwca 2023, 15:20
No i jeszcze wyrażają duże zainteresowanie Szoboszlaiem, który ma klauzulę wykupu do końca miesiąca z 70mln.
0
Jaca23
Jaca23
23 czerwca 2023, 15:21
Newcastle jest przede wszystkim rozsądnie prowadzone. Nie zostały tam z marszu wpompowane setki milionów euro jak w PSG czy City, dopiero teraz szaleją, gdy udało im się wejść do LM. Póki co na pensję brutto wydają praktycznie tyle samo co Milan.
6
Rafał0209
Rafał0209
23 czerwca 2023, 15:24
Leci na grubo to w dół cała serie A, że z całym szacunkiem przychodzi sobie jeden klubik Angielski i czuje się jak w Biedronce stary po wypłacie kupuje kogo i co chce.
4
kamilus
kamilus
23 czerwca 2023, 15:36
Nic w tym dziwnego, że drużyna z superligi ma przewagę finansową nad drużyną ze "zwykłej" ligi.
2
jasiom22
jasiom22
23 czerwca 2023, 14:40
Frattesi był wielkim talentem jak był młodszy, ale to raczej pobega/locatelli niz Tonali. + sezon do piachu na zgranie zespołu na nowo, brzmi niby niezle jako nastepca, ale w praktyce sprzedaz Tonalego podwaza caly projekt Milanu. Zamienił stryjek...
1
karp_fso
karp_fso
23 czerwca 2023, 14:35
Kalcziomerkato podaje, że Frattesi miał dać zielone światło na przeprowadzkę do Milanu agentowi, czyli Riso.

Ale problemem jest 40 mln euro odstępnego, cena ponoć za wysoka. I tu akurat słusznie. Ale jednocześnie ścigamy się o grajka z Interem i Juve, więc łatwo nie będzie.
0
Tanger
Tanger
23 czerwca 2023, 14:45
Teraz dopiero człowiek widzi, jakim majstersztykiem był transfer Tonaliego, przy którym Milan wykiwał Inter i zgarnął lepszego zawodnika za ok. połowę tego, ile kosztuje Frattesi.
8
karp_fso
karp_fso
23 czerwca 2023, 15:11
No pewnie, Maldini popełnił wiele błędów, ale też to on odpowiada za budowę obecnego trzonu drużyny, które teraz sobie Red Bird spienięża.
7
kamilus
kamilus
23 czerwca 2023, 15:14
"przy którym Milan wykiwał Inter"

Akurat tu nie było żadnego "kiwania" - Tonali był blisko Interu, ale nagle Conte wolał starszego Vidala i odpuścili starania o Sandro (https://www.goal.com/en/news/tonali-milan-conte-inter-taking-huge-gamble-picking-vidal-over-barcelona-man-utd-target/122nf25yd7p8t1fx2y1m69zp31).
1
kamilus
kamilus
23 czerwca 2023, 18:23
"połowę tego, ile kosztuje Frattesi."

@Tanger, inne to były czasy pocovidowe, gdzie cenny piłkarzy poszły trochę w dół, Tonali był po 1 średnim sezonie w Serie A z łatką wielkiego talentu, a Frattesi już 2 sezon jest czołowym grajkiem Sassuolo i reprezentantem włoch - bardziej sytuacja podobno do Locatelliego do Juve czy Barelli do Interu, gdzie obaj kosztowali nawet więcej
0
adamos
adamos
23 czerwca 2023, 14:31
Pioli to teraz to tylko w alkoholizm wpadnie jak zobaczy szatnię na przygotowania
2
Tanger
Tanger
23 czerwca 2023, 14:50
Pioli to niech już CV pisze, bo jesienią może być mu potrzebne. Nie żebym lekceważył Stefana, ale jak mu zrobią burdel nie do ogarnięcia, to on będzie pierwszy do zwolnienia.
6
Meet
Meet
23 czerwca 2023, 14:22
Ale widze jęk. Co za gwiazda co za tupet a mi sie podoba to on prowadzi swoja kariere a nie jakis agent pijawa i nie chce przespać szansy jak król prowincji Berardi. Moim zdaniem nie napisal niz oburzajacego.
3
DragonAC
DragonAC
23 czerwca 2023, 14:12
Jaka gwiazda. Tupet jak u Krystyny
0
marcinomilano
marcinomilano
23 czerwca 2023, 13:34
Gdyby Inter sprzątnął nam Thurama sprzed nosa + sięgnął po Frattesiego, to pięknie by nas wyjaśnili xd Cardinale może nie być świadom że w Mediolanie w ogóle jest druga drużyna, to może teraz się dowie
8
karp_fso
karp_fso
23 czerwca 2023, 13:13
Djuricic z Panathinaikosem, więc jeden naprawdę realny cel transferowy nam uciekł : ))))
0
Kaka821
23 czerwca 2023, 12:42
Ja jestem ciekawy, jak nie jego to jakich zawodników wyszkolonych we Włoszech mamy zamiar wprowadzić, jeżeli mieliśmy ich bardzo mało a sprzedamy jeszcze Tonalliego i mówi się o wypożyczeniu Gabbi xd
6
TR3V0R
TR3V0R
23 czerwca 2023, 13:40
jak to jakich, Maldini, Colombo, Brescianini :)))))))
4
Boateng93
Boateng93
23 czerwca 2023, 13:46
No i ten Maldini z Colombo na pewno nie wnieśliby mniej niż dwaj cudowni Belgowie z poprzedniego lata... A ile taniej...
2
Tanger
Tanger
23 czerwca 2023, 14:50
@Boateng93

Algorytm im przepowie przyszłość xD
0
Boateng93
Boateng93
23 czerwca 2023, 12:12
Zaraz pewnie Kessie wyląduje w Interze za Brozovica.
0
ósmy
ósmy
23 czerwca 2023, 12:21
To wtedy Frattesi się jeszcze raz zastanowi, gdzie będzie chciał grac:)
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
23 czerwca 2023, 12:06
Oczywiście to Monza. Można się rozejść.
3
adamos
adamos
23 czerwca 2023, 12:02
takie coś z mediów internetowych:"Inter szturmuje w sprawie Thurama, czy uda im się nakłonić piłkarza do zmiany zdania?

Lukaku odmawia Milanowi, ale pospiesza Zhanga.

Milan umawia spotkanie w sprawie Frattesiego, Marotta czeka na sprzedaż Brozo.

Frattesi: Podjąłem decyzję co do mojej przyszłości. Ja i Barella? To może się udać. "
1
milan2002
milan2002
23 czerwca 2023, 12:38
Czyli Milan wydymany z każdej strony. :)
0
MilanHomer
MilanHomer
23 czerwca 2023, 13:45
Do tego:
Tonali out
Theo out
Mógłby z tego wyjść całkiem epicki gangbang ;)
2
adamos
adamos
23 czerwca 2023, 14:27
@MilanHomer
I jak Embape odejdzie do Realu do P$G się rzuci po Leao...
2
Manolas
Manolas
23 czerwca 2023, 11:56
Pajacuje w tym wywiadzie jakby był Tchouamenim. A jest zwykłym średniakiem ligi włoskiej
11
Pavlović31
23 czerwca 2023, 12:25
Właśnie miałem napisać że bardzo dziwny jest w tych wywiadach. Tak jak wcześniej co mówił o grze w Anglii. Dużo mówi, bardzo wylewny.
3
Vol'jin
23 czerwca 2023, 11:32
a propo to ciekawe jak z tą pensją będzie faktycznie Tonaliego bo jak to 8 mln brutto będzie to już tak fajnie nie wygląda (najwięcej zarabia trio Trippier,Isak i Guimares po 7,2 mln brutto) Przyjdzie tam Sandro z gażą dwa razy większą? :)
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
23 czerwca 2023, 12:27
Ma zarabiać 10 milionów netto z bonusami. Dużo, ale czym go mieli przekonać. Szanse na wygranie ligi czy ligi mistrzów minimalne. Nawet o miejsce w pierwszej czwórce będzie im strasznie ciężko. Bardzo możliwe, że w przyszłych sezonach za często sobie nie pogra w lidze mistrzów.
1
hyrus13
hyrus13
23 czerwca 2023, 14:25
Skazany na bany

Tak, tak, NC miało nigdy nie awansować do LM, a zrobili to w pierwszym pełnym sezonie, kiedy właścicielem jest PIF. Ma zdecydowanie większe szanse na grę w LM niż miałby w Milanie.

Zajmijmy się wreszcie naszym klubem, bo co chwile można przeczytać, że Interu to już nie ma przez długi, że NC to gówniana drużyna, która nic nie osiągnie itp. Tymczasem to u nas nienajlepiej się dzieje.
Edytowano dnia: 23 czerwca 2023, 14:26
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
23 czerwca 2023, 15:57
To prawda awansowali, bo w Chelsea i Liverpoolu zapomnieli jak się gra w piłkę. Myślisz, że powtórzą taki słaby sezon, bo ja nie. Arsenal wrócił do gry i pewnie też będzie mocny. Nie wiem na jakiej podstawie uważasz że tam ma większe szanse na grę w lidze mistrzów.
0
ósmy
ósmy
23 czerwca 2023, 11:26
Dziś oficjalka z Tonalim.
Ponadto Newcastle poza Theo i Szoboszlai zamierza pozyskać Chiesę.
Nasz nowy pomysł za zastąpienie Sandro to Seko Fofana. Ponoć Lens co wyceniło na 35 mln.
1
Vol'jin
23 czerwca 2023, 11:28
i Florentino z Benfici ponownie wraca w plotkach ;]

1
Von Strauss
Von Strauss
23 czerwca 2023, 11:35
I jeszcze Sangare z PSV.
2
Janik14
Janik14
23 czerwca 2023, 11:39
Plotek 500 konkretów 0
0
Diavo
Diavo
23 czerwca 2023, 11:41
Dorzucam Krychowiaka
2
Von Strauss
Von Strauss
23 czerwca 2023, 11:57
Diavo

a czytałem, że któryś dziennikał pisał, że Krychowiak jest dobrym zawodnikiem właśnie dla Serie A xD
0
adamos
adamos
23 czerwca 2023, 12:05
@Von Strauss
Krycha by się nadał do jakiejś Bologni, Spezi. Czarny czlowiek od czarnej nie widzialnej roboty tylko bez techniki.
0
nadgnity
nadgnity
23 czerwca 2023, 11:17
According to Daniele Longo, Tonali wants to join the English and ‘has not resisted’ since the interest was first made known to him. The speculation that Milan forced him to move because of the hefty offer can thus be put to bed.
2
Vol'jin
23 czerwca 2023, 11:24
Pongo Srongo
9
Von Strauss
Von Strauss
23 czerwca 2023, 11:38
Longo pisze co mu RB podsyła, tak jak DiMarzio. Póki co bardziej wiarygodny Vitiello.
5
Kakariko
Kakariko
23 czerwca 2023, 12:23
Longo te pierdy wrzuca odkąd Maldiniego nie ma bo w końcu ma źródło w Milanie (ciulowe i zmanipulowane ale jednak źródło)
1
marcinomilano
marcinomilano
23 czerwca 2023, 13:29
Ping pong jest na łączach z Furlanim, będzie pisał co mu góra przekaże ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
KingBunny
KingBunny
23 czerwca 2023, 13:55
Jak źródło podaje coś co nie pasuje do narracji to jest złe źródło, ale jakby taki Longo podał, że Tonali robił wszystko by zostać w Milanie to byłby dobrym źródłem.
2
palonettoACM
23 czerwca 2023, 11:11
Przepłacamy, ale musimy przepłacać, trzeba podziękować wszystkim klubom pod opieką super-inwestorów za to. Nie ma innego wyjścia dzisiaj na rynku. Szczególnie, jeżeli wyciągamy młodego Włocha. Ceny poszybowały w kosmos i nic z tym nie zrobimy. To, że Carnevali jest strasznym sępem dokłada tylko do pieca.

W ogóle to co się dzieje z Arabami to jakiś kosmos. Taka Chelsea znalazła nowy super sposób na ominięcie FFP. Ale zobaczcie, co się stało z tym klubem. Tam też są Jankesi.

Pozostaje mieć tylko nadzieję, że nie będzie powtórki z Bertolacciego.
1
satoshi
satoshi
23 czerwca 2023, 11:06
Ten Pioli i jego decyzyjność odnośnie transferów jest dziwna...
0
serginho83
serginho83
23 czerwca 2023, 11:33
Jego co?
4
adamos
adamos
23 czerwca 2023, 12:07
Pioli: nie sprzadawać mi filaru zespołu
Cardynał: si si dobrze sprzedamy Theo, Leao, Mike, grazie Stefano
1
Pavlović31
23 czerwca 2023, 12:27
I to pieprzenie w artykułach po odejściu Maldiniego jakby pisał je sam Cardinale : Moncada i Furlani to, tamto, PIOLI DECYZYJNOŚĆ przy transferach NA WZÓR FERGUSONA haha
0
Von Strauss
Von Strauss
23 czerwca 2023, 10:42
Wracamy do rzeczywistości - mamy rozmawiać z Empoli. Na celowniku - Baldanzi. Gdzieś w tle Parisi (jakby Newcastle rzuciło 100+ mln na Theo.) Na celowniku również Arda. W przypadku przyjścia tej dwójki (Baldanzi-Guler) - możliwe odejście CDK, co miałoby odblokować dalsze środki.
2
bolik
bolik
23 czerwca 2023, 11:06
Jakie dalsze środki przy odejściu CDK? Nikt obecnie nie da za niego grosza. Co najwyżej wypożyczenie.
1
Bandon
Bandon
23 czerwca 2023, 10:30
No czyli Inter, albo my za niego przepłacamy. Zajebiście. Ostatnie dni to jakaś masakra..
3
tommyb1
tommyb1
23 czerwca 2023, 10:54
Inter z długami i z Barella?? No chyba że Brozo dobrze opchną...
0
Von Strauss
Von Strauss
23 czerwca 2023, 10:59
Brozo za 25 mln do Arabii albo do Barcy. Ewentualnie wymiana za Kessiego. Rozmowy trwają.
0
Von Strauss
Von Strauss
23 czerwca 2023, 14:24
jeszcze Gonsens ma odejsc za ~18mln

Jesli odejdzie Brozo to tez zaoszczedza kase na jego wyplacie
0
Deus
Deus
23 czerwca 2023, 10:20
nieschylenie się po SMS leżącego na ziemi to byłoby frajerstwo moim zdaniem.
19
Jaca23
Jaca23
23 czerwca 2023, 10:37
Tak samo jak sprzedanie przyszłego kapitana, który ma Milan w sercu. Witamy w rzeczywistości czerwonej części Mediolanu.
29
ósmy
ósmy
23 czerwca 2023, 10:19
Najśmieszniejsza dzisiejsza narracja we włoskich dziennikach jest taka, że Lukaku odmówił Milanowi:)
Dwa dzienniki dziś wypuściły taki wysryw. Te same dzienniki, które wczoraj pisały o zainteresowaniu Belgiem ze strony Milanu.
Dziś szybko prostują, że Lukaku odpuszcza Milan.
Ale żaden z tych dwóch dzienników nie prostuje słów agenta Belga, że żadna propozycja z naszej strony nie padła.
Ściek medialny.
9
kupczyk1981
kupczyk1981
23 czerwca 2023, 10:57
Dziennikarze niekoniecznie piszą prawdę,ona słabo się sprzedaje
2
deshaun
deshaun
23 czerwca 2023, 10:18
W tym wywiadze padła jeszcze dosyć istotna kwestia

"Gra obok Barelli? Jest to możliwe..."

źrodlo: fcinter.pl
2
sebulba12
23 czerwca 2023, 10:20
A Barella nie idzie do Newcastle? A, no tak, zapomniałem że normalne zarządy klubowe nie sprzedają ze swoich drużyn najbardziej lojalnych zawodników na których opiera się gra drużyny.
10
landik
landik
23 czerwca 2023, 10:23
Normalne zarządy oddają takich graczy za free;
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
23 czerwca 2023, 10:27
sebulba12
Gdyby dostali 100 mln to by go sprzedali. A że jest lepszy od Tonallego to i cena wyższa.
1
Corsa
23 czerwca 2023, 11:35
@sebulba12, taki to normalny zarząd, że po mistrzowskim sezonie bez mrugnięcia sprzedali Lukaku i Hakimiego.
5
sebulba12
23 czerwca 2023, 12:32
Corsa
Dokładnie tak, sprzedali dwóch najemników i zastąpili ich dwoma kolejnymi o niezłej jakości, ale jak przyszła oferta za płuca i serce zespołu to powiedzieli: wara! Poza tym byli w trudnej sytuacji finansowej, a nie po najlepszym finansowo sezonie od lat.
0
sebulba12
sebulba12
23 czerwca 2023, 14:27
@Corsa tylko ze jeden i drugi chcial odejsc, a ze potrzebowali kasy... Przynajmniej zarobili dobra kase
0
Corsa
23 czerwca 2023, 17:22
@sebulba12, w Interze nie ma piłkarzy nietykalnych, każdy bez wyjątku jest na sprzedaż. Różnica polega na tym, że tam Marotta trzyma rękę na pulsie i odpowiednio doradza Zhangowi.

Barella nie został dlatego, że jest sercem zespołu, a z powodu zbyt niskiej oferty, która ich nie usatysfakcjonowała.
0
Gandalf
Gandalf
23 czerwca 2023, 10:09
Frattesi to świetny pomocnik jak dla mnie przypomina mi Claudio Marchisio stylem gry. Mam nadzieję, że do nas dołączy.
2
karp_fso
karp_fso
23 czerwca 2023, 10:06
Prawdę mówiąc, to podoba mi się szczerość Frattesiego, bez utartych frazesów i pitolenia trzy po trzy. Wolę takich graczy niż zakłamanych zawodników gadających, że "nooo co będzie to będzie blablabla" mimo, że wie co się kroi.
(disclaimer, jakby ktoś się czegoś doszukiwał - nie, nie przytykam do Tonalego, bo IMO Sandro został wypchnięty z klubu).

Natomiast Frattesiego jako piłkarza nie widzę w Milanie za bardzo, dla mnie 40k za niego to przepłacanie i to znacze. 20-25 mln to maks ile jest wart.
9
im4te
im4te
23 czerwca 2023, 10:34
za 40k to ja bym go sam wykupił :D
1
karp_fso
karp_fso
23 czerwca 2023, 11:07
40 mln, racja :D Coś się rozpędziłem.
1
RockStar
RockStar
23 czerwca 2023, 10:01
Inter wznowił rozmowy z Barceloną na temat wymiany Kessie - Brozovic. Jeśli to prawda , to Fratessi nie zostanie kupiony przez nich.
0
kurdep5
kurdep5
23 czerwca 2023, 10:33
Brozovic jedną nogą w Arabii - nie ma szans na jego przenosiny do Barcy.
0
bolik
bolik
23 czerwca 2023, 09:56
Frattesi jest dogadany z Interem, to żadna tajemnica. Kwestia tylko czy Inter sprzeda Brozvica, żeby mieć pieniądze na transfer.
3
Daniel93
23 czerwca 2023, 09:56
Zamiast tego gościa za 40 baniek wolal bym w UJ pewniejszego SMS pewno za podobna kwotę..
8
sebulba12
23 czerwca 2023, 10:18
a dleczego nie obu? Myślę że Cardinale nam przygotuje taki ładny prezent, potem jeszcze Kylian i De Kruyne na ŚPO i wszyscy będą zadowoleni
1
Adi.Milan
Adi.Milan
23 czerwca 2023, 09:55
Czyli nie wybrał nas. Inter zapewne
1
Corsa
23 czerwca 2023, 09:54
Jeśli sprzedaje Sassuolo to najbliżej musi być Juventus.
8
marcinomilano
marcinomilano
23 czerwca 2023, 09:48
W innym przekładzie czytałem, że "agent wie jaki klub wybrał i że go tam umieści, w przeciwnym razie wyśle go nad morze". W każdym razie wydaje mi się, że klub o którym mówi to Inter.
0
Jaca23
Jaca23
23 czerwca 2023, 09:45
Obyśmy się dali za niego 40 mln, bo zwyczajnie nie jest tyle wart.
1
Semper Fideli
Semper Fideli
23 czerwca 2023, 09:45
On ma swoje plusy ale nie jest to zawodnik na którego mógłbym wymienić Sandro.

Tymczasem młody Weah blisko Juve, też dziwnie będzie słyszeć to nazwisko biegające w czarno białej szmacie hmm
1
marcinomilano
marcinomilano
23 czerwca 2023, 09:51
Takie czasy, Weah do Juve, Thuram do Milanu :)
9
kamilus
kamilus
23 czerwca 2023, 10:03
"On ma swoje plusy ale nie jest to zawodnik na którego mógłbym wymienić Sandro."

Raczej nikt nie myśli o tym, że to ma być wymiana 1:1, tylko 1:2 albo 1:3, bo bez sprzedaży kogokolwiek nie stać by nas było na inne wzmocnienia.
0
kozik___13
kozik___13
23 czerwca 2023, 09:44
To jest bez sensu sprzedać Tonaliego za 70 mln i brać Frattesiego za 40... To nonsens biorąc pod uwagę, że potrzebujemy jeszcze jednego ŚP
2
Semper Fideli
Semper Fideli
23 czerwca 2023, 09:46
Jesteś pewny że trafi do Milanu ? Bo jak mam wrażenie że trafi gdzie indziej
11
satoshi
satoshi
23 czerwca 2023, 09:42
Oferty nie do odrzucenia to pewnie Milan przepłaci (40 mln) za transfer i (4 mln) za pensję
0
23 czerwca 2023, 09:41
Ja czytałem, że mówił o byciu mezzalą. Czyli Milan odpada.
2
Piotrek1899
23 czerwca 2023, 09:49
Też mam taką nadzieję;)
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI