Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Porozumienie z Musahem. Reijnders chce dołączyć do Milanu

30 czerwca 2023, 09:56, Redakcja Aktualności
LGdS: Porozumienie z Musahem. Reijnders chce dołączyć do Milanu

Wiele rzeczy uległo zmianie na rynku transferowym porównując ostatnio sezon do obecnego. W ubiegłym roku duet Maldini - Massara mocno postawił na pojedynczy zakup w kwocie 35 mln euro. W tym roku, Furlani i Moncada próbują wzmocnić drużynę kilkoma zawodnikami. Jak informuje piątkowa La Gazzetta dello Sport, Rossoneri próbują zakontraktować dwóch kolejnych zawodników.

Yunus Musah - zainteresowanie jest realne. Według podawanych informacji, klub i zawodnik osiągnęli już porozumienie dot. pensji (ok. 2 mln euro na sezon). Toczą się jednak negocjacje z Valencią. Początkowe oczekiwania hiszpańskiego klubu to 25 mln euro, ale przedstawiciele Milanu są przekonani do obniżenia tej kwoty o co najmniej 5 mln euro. Całość operacji jest wykonalna.

Tijjani Reijnders - to kolejna opcja wzmocnienia. Zawodnik ma 24 lata, a dużo zdziałać w negocjacjach może wola samego zainteresowanego, który chciałby grać w Mediolanie. Kolejnym ważnym krokiem są negocjacje z AZ Alkmaar, który jest trudny do przekonania. Holender może być alternatywą dla Bennacera, zwłaszcza w pierwszych kilku miesiącach nowego sezonu, kiedy Algierczyk będzie leczył odniesioną kontuzję.


R E K L A M A





138 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jasiom22
jasiom22
2 lipca 2023, 15:40
Dla mnie tez Reijnders przed Musahem, jezeli wybierac.... Kamada (Luca Romero) , Reijnders brzmi lepiej niz Pulisic i Musah.
0
Paolo03
Paolo03
30 czerwca 2023, 21:39
Osobiście wolę Reijndersa jeśli trzeba będzie wybierać.
Gościu jest ograny i czas najwyższy aby wskoczyć poziom wyżej. Super technika użytkowa, wizja gry i mocny strzał z dystansu. Troche jak Koopmeiners w Atalancie, jeśli będzie podobnie grał to będziemy zadowoleni :)
2
jedunio
jedunio
30 czerwca 2023, 20:45
Marzenie to Pulisic, Kamada, Chukwuedze, Reijnders, Musah...Na środek ataku jeszcze kolejnego Amerykanca z Reims, bądź Arsenalu ;) mamy kilka kolonii...Francja, mini kolonia z Anglii, USA itp
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 20:48
0
Bogus46
Bogus46
30 czerwca 2023, 20:03
Dla tych co negatywnie wypowiadają się na temat Musaha i Reijendersa proponuję obejżeć przynajmniej kilka meczy w których grali i ich statystyki z ostatniego sezonu. Tak w skrócie: Musah był podstawowym zawodnikiem Valencii, rozegrał 37 spotkań 2400 minut, w reprezentacji USA ma już 24 mecze w wieku zaledwie 20 lat, wystarczyło obejżeć mecze USA na zeszłorocznych MŚ, a nie byłoby pewnie takiego negatywu na jego temat. Co do Reijndersa to gościu rozegrał ponad 50 spotkań i aż 4800 minut, dla porównania Tonali u nas grał niecałe 4000 minut, a staty ma takie jak prawie Tonali i Benek razem wzięci. Najważniejsze jest też to, że obydwoje praktycznie cały sezon bez kontuzji i przy okazji pewnie Pioliemu o to chodzi, poza tym bardzo dobra technika, siła, kondycja, dobre podanie i rozegranie, Reijnders ma też naprawdę dobry strzał z poza pola karnego czego u nas w ostatnich latach brakowało, i obydwoje mają jeszcze duże pole do rozwoju. Oceniać ich będziemy mogli dopiero po sezonie, możliwości mają duże, a zobaczymy co Pioli z nich wyciśnie.




4
dan_acm
dan_acm
30 czerwca 2023, 19:37
Ja pierdziele, niech oni już lepiej nikogo nie ściągaja jak mają ściągać takie"gwiazdy". Kamada był dogadany to go olali a teraz na 10 będzie grał CDK jako podstawowy... Kamada jako gracz wszechstronny mógłby też obskoczyć na ŚP, a oni sie uparli na Musaha... Ręce opadają. To okienko było pewne obaw jeszcze przed zwolnieniem Maldiniego a teraz to jestem cały czas w nerwach gdy widze co oni robią...
1
tober12
tober12
30 czerwca 2023, 19:01
Napisze ktoś jak wygląda sprawa z zawodnikami spoza UE ? Ile mamy jeszcze miejsc?
0
dan_acm
dan_acm
30 czerwca 2023, 19:22
Wydaje mi się, ze musimy pozbyć się teraz jakeigoś gracza non EU, żeby móc ściągnąć jeszcze jednego grajka. Liczę, ze w końcu wezmą tego Kamadę a na skrzydło jednak wezmą kogoś z Unii
0
kupczyk1981
kupczyk1981
30 czerwca 2023, 17:28
Musahem zaczął interesować się Inter.
0
mmielczar123
30 czerwca 2023, 17:33
Inter i Roma nie mają skautów, tylko patrzą kim interesuje się Milan i na tej podstawie wyznaczają swoje cele transferowe
7
ósmy
ósmy
30 czerwca 2023, 17:43
Inter podbija tylko cenę.
Oni szukają zastępstwa za Gagliardiniego, ale nie będzie to koleś za 20+mln:)
1
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
30 czerwca 2023, 18:46
Plota Inter hajsu nie ma
0
Luther Blissett
Luther Blissett
30 czerwca 2023, 17:16
Czyli de facto całą kasę za Tonaliego wyrzucimy na RLC i Musaha, dając tej dwójce pensję, jaką Tonali będzie zarabiać w Newcastle? Fuck logic.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 17:16
4
jasiom22
jasiom22
2 lipca 2023, 15:38
Billy Beane ;)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
30 czerwca 2023, 16:35
Odnoszę wrażenie, że niektórzy użytkownicy zaczynają się powtarzać ;p
1
Rossu
Rossu
30 czerwca 2023, 14:16
Naprawdę nie rozumiem tego Musaha, są lepsze i TAŃSZE opcje na rynku.

Kamada jest najlepszym wyborem, ale w niego już nie wierzę, bo nieudolność i amatorka ze strony zarządu jest na najwyższym poziomie.

Jest Dominiguez z rocznym kontraktem, na pewno nie kosztuje 25mln euro(czyli tyle ile Musah potencjalnie ma kosztować). Po co ma przyjść zawodnik gorszy od Vranckxa? Przecież Pioli już się cieszy, że będzie mógł kimś znów zapchać swoją zamrażarkę.
Do tego kontakt 2 mln netto rocznie, oni serio zamienili się z N'Dickiem na łby. Zawodnik, który niczym się nie wyróżniał w słabej Valencii.


Przez ostatnie 3 lata byłem spokojny o transfery i funkcjonowanie klubu. Teraz tego w ogóle nie czuję, może coś czuję - ale potężne i wielkie gównowiatry ze strony zarządu.
Odszedł Maldini, odszedł Zlatan. Czyli dwóch niesamowicie charyzmatycznych ludzi, którzy trzymali za mordę całą szatnię. Presja z ich strony powodowała, że zawodnicy, którzy byli zwykłymi średniakami, wygrali Scudetto i doszli do półfinału LM.
Kto tam teraz będzie? Jakiś malutki korposzczurek z zerowym autorytetem i żółtodziób Moncada? Siłą Milanu była panującą w drużynie zjednoczona i rodzinna atmosfera, do której należał Tonali - zawodnik, który miał ogromny wpływ na szatnię i drużynę.
Ale już mniejsza z tym, bo odszedł i trzeba się z tym pogodzić, trudno.
Ale patrząc na zastępstwa i nazwiska w obecnym oknie transferowym, czuję ogromny niepokój.
17
Jaca23
Jaca23
30 czerwca 2023, 14:28
Jeśli Kamada nam ucieknie, po wydymaniu nas przez Inter w kwestii Thurama, to ja już nie będę miał epitetów na ten zarząd.
13
Vol'jin
30 czerwca 2023, 14:37
17 mln + bonusy to nasza rzekomo oferta za Musaha

ja mam troche inną zagwozdkę czy to na pewno środkowy pomocnik, bo w poprzednich latach to bardziej na boku pomocy był wystawiany
0
adamos
adamos
30 czerwca 2023, 14:39
tak jak poniżej napisałem, że Roma robi zakusy na Kamade i pewnie oni nam go sprzątną. Mam wrażeni, że wszyscy się wzmacniają a my nadal ściągamy zawodników lub dzieciaki co rok, dwa będą potrzebowali na ogarnięcię systemu i przeczytanie encyklopedii od Pioliego. Wcale się nie zdziwię jak będziemy się kopać o ligę konfidentów w tym sezonie.
0
adamos
adamos
30 czerwca 2023, 14:42
@Vol'jin
Pioli lubi to środkowy pomocnik i może grac na prawej flance, a da go na 10-tkę :-)
1
jasiom22
jasiom22
30 czerwca 2023, 15:01
No ze dwa sezony w plecy, chocby na zgranie...
Musah to następca Kessiego.. ;) za te dwa sezony bedzie jak Kessie w Atalancie.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 15:08
0
gambit17
gambit17
30 czerwca 2023, 16:40
Nikt nie jest gorszy od Vranckxa :D
0
adamos
adamos
30 czerwca 2023, 14:16
"Jak donosi włoski dziennikarz Francesco Balzani, Milan, który również szuka wzmocnień w ataku, zwrócił się do Scamakki. Zawodnik wyraził jednak wolę powrotu do Romy.

W ostatnich tygodniach bliski przenosin do Milanu był Daichi Kamada – były gracz Eintrachtu, któremu z końcem czerwca wygasa kontrakt – lecz Rossoneri zwrócili się ku innym celom transferowym.

W rezultacie Leggo informuje, że Roma prawdopodobnie będzie chciała skorzystać z okazji, ponieważ wolą Kamady jest grać w Serie A."
0
mmielczar123
30 czerwca 2023, 14:20
Kompletnie mnie nie przekonuje Scamacca. Chyba już lepszy byłby Morata albo jakiś wynalazek z Ligue 1
6
lyndonmilan
lyndonmilan
30 czerwca 2023, 21:40
Ponoć Benfica chce Kamade a ten chce do Benfici.
0
Janik14
30 czerwca 2023, 14:13
Nie przekonuje mnie totalnie ten musah
2
Woolfik92
Woolfik92
30 czerwca 2023, 14:13
Tak patrzac na te wszystkie plotki i newsy, tu 20 mln, tu 40 mln, ciekawe ile kosztowaloby sprowadzenie z powrotem Kessiego, Takiego jak on potrzebujemy...
1
mmielczar123
30 czerwca 2023, 14:19
Pytanie czy nie opłacałoby się po prostu zostawienie Sandro. Według najświeższych informacji, mamy za niego dostać 64 mln euro, a na jego miejsce sprowadzimy RLC, Reijndersa i Musaha - wszystkich po ok. 20 mln. Pomijając pensje, to za mocnego i pewnego lidera drużyny przychodzą 27-letni rezerwowy Chelsea po ciężkich kontuzjach, 24-latek z ligi holenderskiej i 20-letni rezerwowy beznadziejnej Valencii. Nie skreślam ich, szczególnie Holendra, ale na papierze nie wygląda to najlepiej.
1
Woolfik92
Woolfik92
30 czerwca 2023, 15:06
Ja mysle ze do Tonalego kazdy mial sentyment, ale ani on nie jest (jeszcze) jakims waznym zawodnikiem w beznadziejnej reprezentacji Wloch ani tez u nas nie jest niezastapiony. Gosc jest warty ok 30 a dostalismy 60-80 (nie wiem co jest prawdziwe). Jesli chociaz jeden z wymienionych wypali to nie bedzie trudno zastapic Tonalego, ktory jednak bardoz malo daje w grze do przodu. Mial pare fajnych zagran, tego mu nie odejmuje ale nie bedizemy musieli juz wiecej ogladac beznadziejnych rzutow wolnych/roznych lecacych na wysokosci kolana.Trzeba znalezc pozytywy, przy czym to co pisalem, Kessie by tutaj siedzial idealnie i mysle ze mimo nieduanego sezonu w Barcelonie, u nas by nie zawodzil.
1
mmielczar123
30 czerwca 2023, 15:08
Z tymi 30 mln to jednak trochę przesadziłeś. Arsenal za jakiegoś placka Rice'a dał ponad 100. Na spokojnie Sandro był wart przynajmniej 50-60 mln
0
Woolfik92
Woolfik92
30 czerwca 2023, 15:14
W Anglii zaplacili 100 za Mudryka, nawet nie znam chlopa i on tam z tego co wiem grzeje lawe w Chelsea i nwm czy wogole jakas bramke strzelil. To ze maja tam takie ceny to inna kwestia.
0
Vol'jin
30 czerwca 2023, 16:05
e ale nie bedizemy musieli juz wiecej ogladac beznadziejnych rzutow wolnych/roznych lecacych na wysokosci kolana.

i dalej narracja, że to Tonali źle wykonuje stałe fragmenty gry w klubie. Jakoś w reprezentacji robi to inaczej. Hakan tak samo w Milanie te rzuty rożne wykonywał czy pamięć krótka?
1
Woolfik92
Woolfik92
30 czerwca 2023, 16:49
A co ma piernik do wiatraka? Hakan u nas byl slaby z przeblyskami, podobnie jak teraz Diaz. Wypalil w Interze na dobre wiec to nie ma porownania wogole.
0
Deus
Deus
30 czerwca 2023, 16:57
Z drugiej strony nasza ostatnia bramka z rzutu wolnego bezpośrednio to chyba ta Zlatana więc no nie ma się czym chwalić, Pioli nie dmucha piłkarzom na złość przy wolnych.
0
Vol'jin
30 czerwca 2023, 14:09
Transfer Brozo się chyba sypnał. 13 mln za transfer jednak klub z arabii oferuje ;] + Chorwat chce odprawy od Interu

Ziyech ma problemy z kolanem i jego transfer też może upaść po raz drugi
0
mmielczar123
30 czerwca 2023, 13:52
Gdzieś czytałem, że Holender miałby pełnić u nas rolę centralnego pomocnika - środkowego w 4-3-3 albo 10tki w 4-2-3-1, co pewnie oznacza, że Kamada nie zawita na San Siro. Można się było tego spodziewać...
Widać, że F&M chcą być "lepsi" od M&M i zamknąć okno transferowe (a przynajmniej te główne wzmocnienia) przed okresem przygotowawczym, a rejestracja agentów Japończyka we Włoszech mocno to utrudnia. Druga sprawa to zajęcie miejsca dla gracza non EU przez RLC i obstawiam, że na drugi slot zarząd pragnie ściągnąć Chukwueze. Fajnie byłoby mieć w końcu dwa sprawne skrzydła, ale jeśli naprawdę nie sprowadzimy Japończyka, to będzie spory błąd. A może po prostu Furlani i Moncada trochę na siłę chcą odciąć się od zawodników, których planowali ściągnąć Maldini i Massara, ale to już teorie spiskowe XD
0
Vol'jin
30 czerwca 2023, 13:57
"10" już mamy w postaci Romero :)
0
mmielczar123
30 czerwca 2023, 14:02
Pioli: Gerry, czy możemy wykupić Brahima Diaza?
Gerry: Przecież mamy Brahima Diaza w Milanie
Brahim Diaz w Milanie: *Romero*
2
POE
POE
30 czerwca 2023, 13:18
" Zdaniem Fabrizio Romano zawodnik rodem z Japonii postawi na transfer do Benfiki Lizbona, gdzie podpisze umowę do 2028 roku. Strony na razie osiągnęły ustne porozumienie , a smakiem będzie musiał obejść się AC Milan "
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 13:19
1
Rossu
Rossu
30 czerwca 2023, 13:22
XDDDD

F&M OUT
0
Vol'jin
30 czerwca 2023, 13:25
fejk news (fejkowe konto)
1
kaquito
kaquito
30 czerwca 2023, 13:06
We Włoszech co raz głośniej o sprzedaży kogoś z dwójki Mike-Theo. To by oznaczało, ze RedBird to konkretne debile!!!
0
Zuber
30 czerwca 2023, 12:55
Te dwa transfery byłyby bardzo spoko, gdyby w klubie był dalej Tonali, a tak to wygląda to trochę słabo, bo nie ma nikogo kto by utrzymał poziom z tamtego sezonu, oni go raczej obniżą. Jak w ogóle można było wziąć RLC kosztem darmowego Kamady to jest zagadka sezonu.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 12:56
0
TR3V0R
TR3V0R
30 czerwca 2023, 12:17
ja dalej czekam na Kamadę XD
1
Starosta
Starosta
30 czerwca 2023, 13:26
No to się chyba nie doczekasz. Coraz głośniej o tym że wobec braku decyzji Milanu dogadał się w sprawach finansowych podpisze i kontrakt z Benfiką.
1
TR3V0R
TR3V0R
30 czerwca 2023, 14:27
i wcale się chłopu nie dziwię. Bardzo dobry piłkarz, który z buta miałby pierwszy skład w większości zespołów, a ma czekać aż jeden klaun z drugim się zdecydują czy go chcą czy nie
0
Corsa
Corsa
30 czerwca 2023, 12:15
No i kurtyna, można zamykać mercato. Jak przyjdzie ten Yanush z Valencii to nikogo więcej za kasę za kasę nie sprowadzimy, no chyba, że zarząd ma w planach sprzedać jeszcze kogoś z pierwszego składu. Wtedy zaszalejemy, sprowadzając Gulera, który też nie będzie użyteczny, a i zostanie na dwóch kompletnych amatorów za 5-10 baniek ;)
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 12:16
1
Von Strauss
Von Strauss
30 czerwca 2023, 12:18
No i jeszcze można ściągnąć Kamadę, bo za darmo, ale trzeba wywalić kogoś non-eu ;)
0
Corsa
Corsa
30 czerwca 2023, 12:20
@Von Strauss, tracę wiarę w Kamadę...
4
Von Strauss
Von Strauss
30 czerwca 2023, 12:27
Ja straciłem wiarę w klub po zwolnieniu Maldiniego (bo dla mnie był gwarantem rozwoju, nawet pomimo błędów w zeszłym oknie)
6
Rogo1989
Rogo1989
30 czerwca 2023, 12:31
Nie ma szans na Kamadę. On w przeciwieństwie do tych kasztanów potrafi grać w piłkę, a nasz pseudo zarząd nie lubi taki zawodników.
0
jasiom22
jasiom22
30 czerwca 2023, 12:38
Racjonalizujac, kadra Milanu była "kompletna", odchodzi Tatarusanu, przychodzi Sportiello, Loftus-Cheek to opcja jeszcze Maldiniego, w ramach długiej kontuzji Bennacera, odszedł Diaz to przyjdzie Luca Romero (droższa opcja to Guler, ale szanse małe) , sprzedali Tonalego to przyjdzie Reijnders. Odeszli jeszcze Bakayoko i Ibra, I cdk nie spełnial oczekiwan, nigdy nie zastapiono Hakana, no wiec bedzie Musah na rozgrywajacego (Luca Romero na skrzydle bedzie), Kamada to juz chyba odpuszczony... Chyba zeby sprzedac cdk (w co watpie) i tak naprawde zostaje napastnik... Thuram upadł, wiec tu kwestia otwarta... Chyba Morata był ostatnim hasłem. Inne ewentualne opcje to po sprzedarzach powiedzym alexisa albo messiasa, mogłby przyjsc skrzydlowy, ale biora pod uwage ilosc dziur... To prawe skrzydlo narazie odchodzi w zapomnienie... Moze graf tam kilka osob, alexis, cdk, messias, florenzi i jeszcze mlody Luca.

Czyli:

Giroud/Morata
Leao/Cdk
Musah/Romero
Alexis/Messias
Loftus-Cheek/Bennacer(Pobega)
Krunić/Reijnders
Theo/FodeBallo
Tomori/Thiaw
Kjaer/Kalulu
Calabria/Florenzi
Maignan/Sportiello
0
mmielczar123
30 czerwca 2023, 14:06
Okaże się, że nasze największe wzmocnienia to będą CDK i Tomori, jeśli się ogarną :P
0
jasiom22
jasiom22
30 czerwca 2023, 15:07
I jesscze Origi do jeden z dwoch gorych par dochodzi. Było duzo plotek na temat prawoskrZydlowych. No ale nie widze tego realnie, bez odejscia kogos Z cdk/alexis/messias, jeszcze jakby doszedł Luca Romero za friko to jeszcze mniejsze szanse na chukw... itp
0
Rogo1989
Rogo1989
30 czerwca 2023, 12:13
Musah to jeszcze większy kasztan niż ten RLC a Reijnders gdyby był coś wart to dawno grałbym w jakimś Ajaxie czy PSV. Ale jak to większość tutaj napisze trzeba dać im szansę..... nie ważne, ze jeden i drugi to poziom właśnie takiej Valencii. Chociaż w którą stronę Milan zmierza to też ciężko przewidzieć.
5
Vol'jin
30 czerwca 2023, 13:26
Koopmeiners to też kasztan bo nie grał w PSV/Ajaxie?

Gosens to kompletny kasztan był bo ma w Holandii w CV tylko jakieś Heracles :")

kasztanowe to twoje komentarze
3
Rogo1989
Rogo1989
30 czerwca 2023, 20:32
Tylko tych potrafisz wymienić? Wymień tych, którzy jak tylko wyszli z Holandii to za dwa sezony tam wrócili. Filozof.....
0
karp_fso
karp_fso
30 czerwca 2023, 12:12
Podobno Pioleł chce trójkę pomocy RLC - Reijnders - Musah. Czyli będzie 4-3-3? Nie wiem, co ten Stefano kombinuje... Holender od kreowania gry, a pozostała dwójka jako opcje wspierające?

PS Gazzetta też podaje ponoć, ze Reijnders odrzucił oferty z Premier League, bo chce tylko do Milanu. ofc pewnie oferty z PL to były oferty pokroju Brighton, ale też lepiej mieć u nas kogoś, kto chce grać w klubie.
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 12:13
1
ósmy
ósmy
30 czerwca 2023, 12:02
Dla mnie ten Musah to jakieś nieporozumienie.
Za tą cenę, to można było spokojnie tego Hjulmanda z Lecce wyciągnąć.
Kapitan swojej drużyny mimo młodego wieku, wyróżniający się w Lecce, też wysoki walczak, a przynajmniej zna Ligę i język.
Musah trafia do drużyny tylko dlatego, że jest Amerykaninem, i nastawiają się na tamtejszy rynek tv.
4
adamos
adamos
30 czerwca 2023, 12:09
"reprezentant USA ma również włoski paszport i dlatego nie zajmowałby miejsca jako gracz spoza UE"
0
nokoments
nokoments
30 czerwca 2023, 12:30
@adamos, ale zajmuje 25mln budżetu i miejsce w składzie, a patrząc po wieku i umiejętnościach to pogra tyle co Vranckx, a Hjumland dawałby jednak więcej jakości na już.
1
Jaca23
Jaca23
30 czerwca 2023, 11:56
Musah w Valencii zarabia 700 tys netto rocznie. Zagrał średni sezon, gdzie kompletnie się nie wyróżniał, a Milan daję za niego 20 mln i pensję na poziomie 2 mln netto. F&M serio?
5
Biegan
Biegan
30 czerwca 2023, 12:25
Jeśli tak będzie, to totalna kompromitacja. Cheek 4 bańki, Janusz Musachowski 2 bańki, brakuje jeszcze jakiegoś wypalonego gwiazdora z pensją 5 baniek, a Kamadę to na śmietnik wywalić. Tego kompletnie nie rozumiem, po co w ogóle z nim tak długo negocjowali skoro teraz wygląda to jakby przestali mu odpisywać na Messengerze. Ja się nie łudzę, Kamada tutaj nie trafi.
1
30 czerwca 2023, 11:48
Ten Musa to takie dno ze hit, koles jest wart 2,5 mln
4
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 11:49
No i tyle ma dostać ;)
ok. 2mln netto ;)
1
Yrsa
Yrsa
30 czerwca 2023, 11:40
Nie rozumiem dlaczego nie zostawią Vranckxa zamiast kupować Musaha czy Loftus-Cheeka. Belg jest tańszy i zna szatnię. Chyba, że on sam nie chce zostać
1
Rossu
Rossu
30 czerwca 2023, 11:46
Bardziej prawdopodobne było to, że i Pioli i sam Belg nie chcieli ze sobą więcej współpracować.
0
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 11:49
Chciałbyś zostać w klubie, w którym pokazałeś się z dobrej strony, ale zrobiłeś błąd, kosztowny i odstawili Ciebie za to na bocznicę?
Rozegrałeś łącznie 318 minut, czyli raptem 3 pełne spotkania i 1/2 następnego.
Najlepsze, że dostałeś powołanie do seniorskiej i juniorskiej kadryi wyszedłeś tam w podstawie, zrobiłeś asysty i fajne spotkania.
A w klubie trybuny.
Ja osobiście zlałbym taki klub moczem i szukał gry, tym bardziej że selekcjoner nie widzi.
11
Biegan
Biegan
30 czerwca 2023, 12:27
Dokładnie. Vranckx przyjął tyle policzków od Piolego, że musiałby upaść na łeb, żeby chcieć tu zostać dalej z Piolim przy sterach.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 czerwca 2023, 11:21
A mogliśmy walczyć o SMSa i Berardiego
2
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 11:32
Jak usłyszeli za tą dwójkę 80 mln plus sute kontrakty na poziomie ok. 9 mln netto to uścisnęli dłoń Czikowi, Reniferowi i Musahowi ;)
1
Panicz
Panicz
30 czerwca 2023, 11:07
Loftus, Renifer, Musah, Pobega, Krunić.
To niebywałe jak można mieć 5 ŚP i 5 zmienników.

A gdzie są ŚP do pierwszego składu ja się pytam?
8
Gianni Rivera
Gianni Rivera
30 czerwca 2023, 11:23
Ogólnie rozumiem, do czego pijesz, ale mimo wszystko nie oceniałbym ich już teraz, tylko poczekał z oceną chociażby do końca rundy jesiennej. Równie dobrze może się okazać, że nowe nabytki będą grać lepiej od Tonalego i Bennacera. Gwarancji nikt nie daje ani na grr mistrzowską, ani na granie dna i metra mułu.

Każdy piłkarz przychodzący do Milanu powinien mieć czystą kartę i być ocenianym nie za nazwisko, tylko za to, co pokazuje na boisku w koszulce Rossonerich. Przykładów, gdzie spisywani na pożarcie piłkarze wybuchali z formą (również w Milanie), albo gdzie pewniaki i nazwiska za kilkadziesiąt czy sto milionów okazywały się flopami, można mnożyć na pęczki. Nigdy nie wiadomo, co zawodnik pokaże, zanim to pokaże.
2
Panicz
Panicz
30 czerwca 2023, 11:48
Chodzi o minimalizowanie ryzyka. Nie możesz sprowadzić 3 wynalazków i liczyć że 3 wypali i będzie skuteczność 100%.

To są złe proporcje. Powinien przyjść SMS/Amrabat i do nich ktoś mniej sprawdzony. To co oni teraz robią to jest normalna ruletka, która może nas kosztować LM.

Czemu Inter woli Frattesiego, skoro inni są 15 mln tańsi? No właśnie. Bo oni nie chcą aż tak ryzykować.
1
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 11:53
Inter zły przykład, bo oni mają kompletną pomoc, nie muszą kupować 4 graczy do tej formacji.
Jeżeli nikt nie przyjdzie, to nie umrą bo jest Asllani np.
Dlatego mogą pozwolić sobie na jeden konkretny transfer.
Gdyby u nas był Tonali, Benek i Kessie, to też moglibyśmy celować w jeden konkret jak SMS.
Ale SMS obecnie jest nie na sprzedaż, bo kwota ok. 50 mln euro plus kontrakt ok. 6-7 mln netto. Trzeba czekać bliżej końca, może Lotito się opamięta ;)
0
Panicz
Panicz
30 czerwca 2023, 12:02
No właśnie dobry przykład. Bo jak masz kompletną pomoc to jeden wynalazek im nie zepsuje systemu.
Np 2+1. Tylko Inter dąży do tego żeby mieć 3 pewniaków. A my dążymy żeby mieć 3 znaki zapytania. Zatrważająca różnica w podejściu.
1
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 13:04
Panicz
Zły przykład.
Piszemy obaj o tym samym, tylko ja wrzuciełem kozackie nazwisko.
Mają wynalazek Asllani. Nie sprawdził się i nie chcą powtórki, więc biorą Frattesiego, który jest pewniejszy a i tak nie jest powiedziane, że będzie miał pewny plac.
Inter nie musi zrobić transferu, może. Czy to będzie Krychowiak, SMS, czy Kamada nie musżą, a mogą.
My musimy kupić w c..iul zawodników do danej formacji, ale nie mamy kasy, więc skupianie się na 50 mln SMS, albo innym grajku na którym narzucona jest za wysoka marża, jest dla nas obecnie nie do przyjęcia.
Ekipa musi się zgrać, poznać nawzajem itp. Czekając na obniżki od Lotito, czy innego prezia, może się skończyć tak, że w sieprniu nie będzie pomocy, obecne trasfery pójdą gdzieś, a do nas nie trafi SMS.
Co wtedy?
Inter nie musi, może. My musimy.
0
Panicz
Panicz
30 czerwca 2023, 14:01
Jak to Inter nie musi robić transferu? Oczywiście że musi, odszedł Brozo i jutro się kończy umowa Gagliardiniemu.
Muszą zrobić transfer do pierwszego składu, bo obok Barelli i Hakana zostaje dziura.

Tylko Inter się nie bawi w skup złomu za 20 mln. Tylko bierze pewniaków za 35. To jest różnica w ambicjach zarządu.
0
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 14:45
Obecnie mają Hakana, Asllaniego, Barellę i Mchitarjana. Na 3 miejsca.
Odchodzi Brozo i za niego kupią Frattesiego oraz Gagliardini, który rozegrał 770 minut w 19 meczach Serie A, więc de facto może go zastąpić ktokolwiek.

W Milanie jest Krunić i Pobega oraz od circa grudnia, stycznia, lutego Bennacer, na 2 miejsca.
Czyli minimum do końca roku mamy 2 na 2 miejsca.
Zestawiając Inter z Milanem w formacji pomocy widać olbrzymią różnicę jakości, rozegrania, kreatywności i ilości itp. po stronie Interu.

Rozumiem, że nazwiska póki co nie powalają, ale po pierwsze trzeba dać im szansę, a po drugie, nie ma kasy na 4-5 transferów po 50 mln każdy.
0
Panicz
Panicz
30 czerwca 2023, 15:00
Asllani nie jest żadnym gwarantem jakości. Oni takich chłopów do pierwszego składu nie biorą. Bo nie są samobójcami jak Furlani. Tam wyznają zasadę: za Brozo ma przyjść sprawdzona marka a nie muminek w pudełku niespodziance.
0
JanekACM22
30 czerwca 2023, 11:06
Kurła widziałem, że Zieliński nie przedłuży kontraktu z Napoli. Widział bym go w Milanie:-)))
0
Rossu
Rossu
30 czerwca 2023, 11:23
Za stary, poza tym, "algorytm" woli przepłaconych pokemonów z ogromnym kontraktem.
1
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 11:31
Pjoter chce hajsu, a Laurentis mu pokazał drzwi.
Ale za czapkę gruszek nie pójdzie, a my mamy obecnie pół czapki gruszek do wydania ;)

P.S. Zielu u nas mógłby przepaść, jeżeli dalej byśmy grali 2 w środku. Jego wykorzystanie jako 2-go napastnika, jako treq widzieliśmy nie raz w repce i wychodziło w 90% tragicznie.
Sousa go parował z innymi w środku i grał dużo lepiej.
0
tommyb1
tommyb1
30 czerwca 2023, 11:38
Zieliński jest dobrze funkcjonującym trybem w dobrze naoliwionej maszynie. Obstawiam że drużyna, która wyda na niego gruby hajs będzie płakać żewnymi łzami
0
nadgnity
nadgnity
30 czerwca 2023, 11:01
Nie wiem czemu ale coś czuję, że Kamada do nas nie trafi.
8
Milanistaod95
Milanistaod95
30 czerwca 2023, 10:55
nic mi nie mowia te nazwiska. Jedno wielkie dno transferowe tego lata widzę
2
Rossu
Rossu
30 czerwca 2023, 10:50
No trzeba powiedzieć, że obecny zarząd ma łeb do interesów.
2
adamos
adamos
30 czerwca 2023, 10:49
czy zamiast kupować Musha to nie lepiej, ściągnąć juz prawie klepniętego Kamadę? A 20 mln przeznaczyć na skrzydło albo strzelbę?
2
Unkas
30 czerwca 2023, 10:46
Rlc może wypalić poczekam z oceną co do musah raczej nieeee...młody holender można zaryzykować talent jest spory....priorytet prawe krzydlo i pulisic który jest tani i zagra wszedzie i 2 N ...N
Morata i jeszcze kogoś
0
Gieno
Gieno
30 czerwca 2023, 10:46
To nie są wzmocnienia co najwyżej uzupełnienie składu.Panie Furlani i Mnacada pora się obudzić i zacząć realnie wzmacniać zespół
1
cbvirus
cbvirus
30 czerwca 2023, 10:42
To jest niepojęte jak bardzo mamy wywalone na potencjalnie najlepszego pomocnika Milanu w nowym sezonie - Kamadę.
11
Qiub
Qiub
30 czerwca 2023, 10:39
Ten Reijnerds bardzo przyzwoicie wygląda na filmikach, niezła technika, potrafi podać i się pokiwać. Czemu Ajax, Psv czy Feyenoord się nim nie zainteresowały?
0
Alessio_re6
Alessio_re6
30 czerwca 2023, 10:51
Kasa.
2
Pisar
Pisar
30 czerwca 2023, 10:56
Albo niczego szczególnego w nim nie widzą.
2
30 czerwca 2023, 10:39
Pomimo obrzydzenia jakie czuję po 5 czerwca i tym co się wyprawia, to uważam za toksyczne ciągłe sranie na potencjalne transfery. RLC chciany przez poprzednich i obecnych, ocenię po czasie. Tak samo z tymi, bo szczerze to nawet nie znam tych zawodników. Poza tym dla mnie najważniejszy transfer już zrobiono - pozbyto się Tonalego. Ciężko mi sobie wyobrazić scenariusz w którym pomoc będzie mi się podobać bardziej niż mogła z nim i jakimś nowym transferem (może tylko RLC i Kamada?).
Wobec tego wszystkiego wrócę chyba do postanowienia by sobie olać temat lub przynajmniej mocno ograniczyć przejmowanie się mercato.

Skupiłbym się zresztą bardziej na pierwszym akapicie. Mamy kolejny przykład tego co mnie obrzydza ostatnio. Ta narracja, te wszystkie dziwne newsy o nagłym autonomicznych zwiększeniu budżetu, o tym jacy byli wcześneij be, a teraz są super. Jeszcze jak RLC nie wypali, to czekam na news, że to Maldini go kupił, dał dużo pensji, a Furlani tak naprawdę chciał Gundogana, Modricia i w ogóle same topy. Jak nowy rząd srający na poprzedni, przy pomocy przychylnych sobie mediów. Obrzydza mnie to. To nie ze względu na transfery nie czuję żeby to był dalej mój Milan.
Milan dalej może zrobić fajne transfery, dobry wynik w sezonie, nawet coś wygrać (właśnie dzięki pracy w poprzednich latach). Ale nie w tym tkwi dla mnie istota sprawy.
13
karp_fso
karp_fso
30 czerwca 2023, 10:58
Nie ma nic toksycznego w sranie na potencjalne transfery, pozbyliśmy się filaru pomocy i sprowadzamy niewiadome.

Rok temu była taka sama śpiewka, że Vranckx może będzie super, Dest to Dalot 2.0 i może będzie spoko to wygryzie Calabrie i się go wykupi, Adli będzie kozakiem, CDK wielki talent i go pokaże, a Origi mega dzik, zna Premier League. Sorry, ale w tym sezonie transfery idą dokładnie takim samym schematem, za Origiego mam Loftusa, a za Adliego i CDK inne pokemony. Polityka transferowa sie rok temu nie sprawdzili, więc wywalili dyrektora... po czym kontynuują jego politykę transferową, a nawet gorzej, bo pozbywają się kluczowego zawodnika.

Też uważam, że ocenimy te transfery z czasem, ale ja mam flashbacki z czasów jak "wzmacnialiśmy się" Taarabtem, Jeremym Menezem i Kevinem Constantem. A Musah to jest w ogóle cyrk, jak wyłożymy 20-25 melonów za gościa, który nawet w słabej Valencii się nie wyróżniał i jedzie na opinii z mundialu, to ja nie mam pytań.

Zresztą, już w tym sezonie na boisku zajęliśmy piąte miejsce, więc jeśli się osłabimy (a póki co się osłabiliśmy), to będzie jeszcze gorzej.
5
palonettoACM
palonettoACM
30 czerwca 2023, 11:04
Oceniać można (i nawet trzeba) po czasie i na oceny przyjdzie czas.

Spekulacja też jest jednak bardzo ważnym elementem, w końcu mamy sezon ogórkowy, a jakoś czas trzeba zabijać :).
2
k__f__c
k__f__c
30 czerwca 2023, 11:36
A to nie jest tak że zwiększenie budżetu wynika ze sprzedaży Tonalego?
0
k__f__c
k__f__c
30 czerwca 2023, 13:04
Jak napisałem, nie oceniam bo ich nie znam. Róbcie co chcecie. A nadmierny defetyzm, wnioskowanie przed faktem, pesymizm i hejt są w zasadzie toksyczne z definicji :)
Zresztą negatywy też przeważały rok temu, nie ściemniajcie że nie :)

Samo sprzedanie Tonalego myślę jest wystarczającym argumentem, nie trzeba się bawić w wróżkę i wieszczyć, ze będzie tak a nie inaczej, Równie dobrze Adli i CDK mogą wypalić w tym sezonie, a nowe transfery też, jak te z 2019 i kolejnych okienek.
0
palonettoACM
palonettoACM
30 czerwca 2023, 13:48
@Miszcz

A niepoprawny optymizm i poklepywanie się nawzajem po pleckach, tworzenie kółka wzajemnej adoracji też nie jest toksyczne? ;)
2
palonettoACM
palonettoACM
30 czerwca 2023, 13:49
Oczywiście. Istnieje nawet takie pojęcie jak toksyczna pozytywność i jest powszechna w futbolu :)
1
Deus
Deus
30 czerwca 2023, 10:38
Jeśli Renifer będzie grał na środku pomocy jako 6 to transfer jest zrozumiały, choć cały czas uważam, że w obliczu takich "wzmocnień" nie warto było sprzedawać Tonaliego.
Skoro już Kamada chce dla nas grać i nie chce wielkiej pensji, jest darmowy i gwarantuje wyższy poziom niż Musah to po co płacić za tego drugiego.

Odejście Maldiniego na razie jest tragiczne w skutkach, odszedł czołowy zawodnik a my robimy transfery takie jak Maldini mógłby zrobić bez transferów wychodzących.
1
Jaca23
Jaca23
30 czerwca 2023, 10:36
Reijnders > Musah, do tego Holender jest tańszy.

Czy Pioli w środku chce mieć samych rzeźników bez rozegrania?
4
adamos
adamos
30 czerwca 2023, 10:48
przecież mamy Krunića ;-)
0
MilanHomer
MilanHomer
30 czerwca 2023, 11:43
Jaca
No jakby spojrzeć na historię Stefana w Milanie, to on lubi toporny, silny, waleczny, siepakowaty środek.
Zeszły sezon był anomalią, co niemal skończyło się katastrofą w Serie A.
Teraz Pioleł dostanie dzików rzeźników, tak jak lubi ;)
1
Jaca23
Jaca23
30 czerwca 2023, 11:50
Niestety na to wychodzi i bardzo mnie to martwi, bo zapowiada się kolejny sezon gdzie z zespołami 8-20 będziemy przez 80 minut bili głową w mur, bo nie będzie miał kto kreować akcji z defensywnie ustawionym przeciwnikiem.
1
MrCostacurta
MrCostacurta
30 czerwca 2023, 10:34
Czyli kupujemy zmienników a nie zawodników do pierwszego składu
1
plone
plone
30 czerwca 2023, 10:29
Wow, ale logiczne jest porównywanie poprzednich transferów do obecnych bez uwzględniania faktora ludzkiego. Po co w ogóle analizować dane, statystyki czy umiejętności Reijndersa, skoro wystarczy wyciągnąć wnioski na podstawie przeczucia? Nie ważne, że każdy transfer to inna sytuacja, że zespół, trener, a nawet cały kontekst mogą się zmienić. Po prostu zignorujmy to wszystko i polegajmy wyłącznie na tym, że kiedyś jakiś transfer nie wyszedł, więc oczywiście ten też jest skazany na porażkę. Genialne podejście.
4
Klimczer
Klimczer
30 czerwca 2023, 10:39
Podejrzewam że ludziom nie chodzi o samego Rejndersa bo to chyba najlepszy zawodnik do środka pola z nami łączony.(poza kamadą) A o resztę transferów takich jak Musah który był fatalny w Valenci jedne z gorszych ocen na przestrzeni całego sezonu w drużynie z 16 miejsca La ligi

Do tego RLC przychodzący za dość duże pieniądze a inkasujacy również jedna z większych pensji w drużynie kiedy słyszy się z taki Inter dopina Frattesiego za 23 mln też swoje robi
Plus do tego przez ten transfer bardzo prawdopodobne odpuszczenie Kamady który z miejsca wejścia jest najlepszym pomocnikiem w klubie.

Jeszcze fakt że interesujemy się każdym amerykańcem nie napawa ludzi optymizmem.
3
Pisar
Pisar
30 czerwca 2023, 10:41
Masz rację, ale tu chodzi o coś innego. Pozyskiwanie takich zawodników wiąże się jednak z większym ryzykiem niewypału. Po drugie zaraz się okaże, że cała trójka (Loftus, Reijnders, Musah) wyniesie Milan 60 mln. Nie lepiej było powalczyć o kogoś już ogranego we Włoszech (Frattesi, SMS, Amrabat, Dominguez) i dopiero do któregoś z nich dołożyć półśrodek? Milan kompletnie nie patrzy w kierunku zawodników już ukształtowanych, którzy z miejsca podnoszą poziom. Na dzień dzisiejszy walka o 4 miejsce będzie jeszcze trudniejsza.
3
gambit17
gambit17
30 czerwca 2023, 10:28
A w komentarzach nadal : SMS niech przyjdzie :D hahahahahaha!!!!!!!!!
0
Mellion
Mellion
30 czerwca 2023, 10:27
Dwie wielkie niewiadome, a obok nich połamaniec Loftus-Cheek, a do całości jeszcze Polega i Krunić. To są same koty w worku, a zero sprawdzonych grajków. Brawo zarządzie!
3
plone
plone
30 czerwca 2023, 10:35
Oczywiście, bo wystarczy, żeby piłkarz był "ograny" w danej lidze, i mamy pewny sukces transferu. Kto potrzebuje analizy, adaptacji czy kompatybilności? Po co marnować czas na poszukiwania, skoro wystarczy jeden aspekt, żebyśmy byli pewni, że piłkarz odniesie sukces w nowym klubie. Wystarczy ze będzie sPrAwdZonY
1
gambit17
gambit17
30 czerwca 2023, 10:38
to wymieniaj tych sprawdzonych grajków :D?? którzy mogą i chcą przyjść hehe
0
karp_fso
karp_fso
30 czerwca 2023, 10:51
No tu plone ma rację, warto przypomnieć Biglię.

Ale mimo wszystko gracze z ligi są mniej ryzykowni, po prostu.
0
kozik___13
kozik___13
30 czerwca 2023, 10:20
Potrzebni są obaj
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 czerwca 2023, 10:19
Bardzo mądre transfery. Oby tylko udało się ich zakontraktować.
0
Pisar
Pisar
30 czerwca 2023, 10:15
Tymczasem podają, że Frattesi ma kosztować Inter 23 mln (wyjaśniłoby się dlaczego Inter tak szybko zaakceptował taką kwotę za Brozo) + jakiś Mulattieri. Teraz kwota za Loftusa i tego Musaha wydaje się być jeszcze bardziej abstrakcyjna. Do tego Araby ruszyli po Kamadę.
7
Rossu
Rossu
30 czerwca 2023, 10:48
Ale jak to, przecież Frattesi miał kosztować 40 mln euro, to samo Berardi. Takie tu przekonanie panuje :D
Jeszcze Kamadę prawdopodobnie stracimy. Co za amatorski, nieudolny zarząd. Rzygać mi się chce. Mają łeb do interesów.
5
Vol'jin
30 czerwca 2023, 13:51
a Carvenali wyśmiał poniekąd tą rzekomą ofertę Interu i nie wykluczył,. że Frattesi zostanie na nowy sezon

35-40 mln chca i to raczej bez zamenników wycenianych na 10-12 mln ;]
0
Vol'jin
30 czerwca 2023, 13:51
a Carvenali wyśmiał poniekąd tą rzekomą ofertę Interu i nie wykluczył,. że Frattesi zostanie na nowy sezon

35-40 mln chca i to raczej bez zamenników wycenianych na 10-12 mln ;]
0
Ooryl
Ooryl
30 czerwca 2023, 10:11
Bennacer też przychodził z Empoli. Zobaczymy. Nie mam pojęcia gdzie Ci chłopcy mają sufit.
4
palonettoACM
palonettoACM
30 czerwca 2023, 10:15
Tylko, że wtedy oczekiwania były zupełnie inne. W 2019 byliśmy w zdecydowanie trudniejszym położeniu i innym miejscu całościowo, po 5 latach bez Ligi Mistrzów.
3
MishaA
MishaA
30 czerwca 2023, 10:07
Skończcie już płakać bo rzygać się chce jak kwidze tych wszystkich znawców!
akurat mam w pracy fana ligi Holenderskiej i powiedział że klub który kupi Reijnders'a zrobi najlepszy transfer jaki aktualnie można zrobic w tej lidze,

A wszystkie placzki które notorycznie widze na tej stronie proszę o przejście na strony PSG lub City i bedziecie miec transfery za 300 baniek co sezon!

Pozdro dla prawdziwych , forza Milan
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 10:08
12
Zoro_9
Zoro_9
30 czerwca 2023, 10:14
Taki Koopmeiners vol 2 może wyjść, ale to kot w worku
0
Rucz4j
Rucz4j
30 czerwca 2023, 10:17
Zgadzam się, aktualnie większość fanów Milanu nie będzie zadowolona z absolutnie żadnego transferu
1
Mirek99999999
Mirek99999999
30 czerwca 2023, 10:19
Tak samo broniłeś rok temu transferu Origiego? Liga holenderska jest po prostu przeciętna. Wiele gwiazd ligi holenderskiej w silniejszych ligach przepada albo popada w przeciętność. Lozano miał pozamiatać w Serie A... A my kupujemy gościa, który pierwszy dobry sezon zagrał w wieku 24 lat i jeszcze rok temu był warty 1,5 mln €. Może miał sezon "Piątka" a teraz wróci do kopania się po czole albo odbije się od silniejszej ligii i będziemy się z nim bujać do końca kontraktu bo nikt inny nie da mu takiej pensji.
6
konrad1604
konrad1604
30 czerwca 2023, 10:22
Mirek9999999 miałem podobne zdanie, natomiast jest to totalne gdybanie. Równie dobrze może rozwijać się dalej i być szefem środka pola. Rozumiem wkurw, że zamieniamy Sandro na 3 innych pomocników (tak prawdopodobnie będzie) ale to tylko czas może pokazac jak na tym wyjdziemy.
0
Pisar
Pisar
30 czerwca 2023, 10:23
MishaA na prawdę dziwisz się kibicom po zeszłorocznym mercato i póki co obecnym? Ta drużyna potrzebuje 3-4 klasowych zawodników na już, a tu nie dość, że sprzedali lidera drugiej linii, to znowu bawią się w półśrodki i lada moment wywalą na nich wszystkie pieniądze przeznaczone na transfery.
1
Klimczer
Klimczer
30 czerwca 2023, 10:28
A to jak już tak twój kolega powiedział to tak musi być. Dzięki że rozwiałeś wszelkie wątpliwosci.
7
karp_fso
karp_fso
30 czerwca 2023, 10:50
Reijnders jest kozakiem jak na warunki Eredevise i raczej nikt temu nie zaprzecza.
Ale dużo było kozaków z Holandii co się w Serie A nie odbijało.
Sprzedaliśmy naszego najlepszego pomocnika i w zamian za to kupujemy mało pewnych zawodników, serio się dziwisz, że ludzie narzekają? Ludzi mógłby uspokoić tylko SMS, albo Amrabat, a ani jeden, ani drugi nie przyjdzie.
0
karp_fso
karp_fso
30 czerwca 2023, 10:05
Z innej beczki, nas cel od lat Ziyech nie przeszedł testów medycznych u Arabów :p

Żeby się zaraz okazało, że te 18 mln za Reijndersa to mało możliwy scenariusz.

A łożenie na Musaha 20-25 kawałków, to już w ogóle podsumowanie Milanu XD Naprawdę będziemy mieli pomoc jak Fiorentina, czy coś. Jeszcze się okaże, że będziemy się modlić o przebudzenie CDK.
2
palonettoACM
palonettoACM
30 czerwca 2023, 10:08
To już lepiej byłoby ogarnąć SMSa i budować np. Brescianiniego. Pewniejszy deal niż te koty w worku.

A z tym Ziyechem to ciekawe, że nawet u Arabów gdzie te wymagania powinny być zdecydowanie niższe, nie poradził sobie na testach.
1
konrad1604
konrad1604
30 czerwca 2023, 10:15
Z całym szacunkiem ale akurat Fiorentina jak na poziom serie a to ma akurat bardzo mocną pomoc. Amrabat, Castovilii, Bonaventura. To wcale nie gorsze trio niż Rade, Bennacer i Sandro z zeszłego sezonu.
8
karp_fso
karp_fso
30 czerwca 2023, 10:49
palonetto
Brescianini to 23-latek, który rozegrał dobry sezon w zespole z dołu tabeli Serie B. Raczej nie ma co budować, wątpię aby to był gracz na Milan.

konrad
No jednak gorsze IMO, ale fakt, pomoc mają niezłą.
To wyjdzie na to, że my będziemy mieli jeszcze gorszą ;)
2
palonettoACM
palonettoACM
30 czerwca 2023, 10:59
@karp_fso

Zdaję sobie sprawę, że to 23-latek. Messias-vibes, wiadomym to jest, jednak wolałbym mieć jego na 5/6 miejscu do grania i SMSa na 1wszym, niż cały przekrój potencjalnego szrotu/dobrych za 2-3 lata pod wodzą generała Rade Krunicia :).

+ Kamada za free którego już odpuściliśmy chyba
Edytowano dnia: 30 czerwca 2023, 11:02
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI