Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 03.07: Milan rozpoczął rozmowy z AZ Alkmaar dot. sprowadzenia Reijndersa [23:15]

3 lipca 2023, 00:26, Adam6 Główne newsy
MERCATO LIVE 03.07: Milan rozpoczął rozmowy z AZ Alkmaar dot. sprowadzenia Reijndersa [23:15]

[00:30] David Ornstein z The Atheltic podaje, że w niedzielę Milan przedstawił Chelsea słownie swoją pierwszą ofertę za Christiana Pulisica. Rossoneri zaproponowali za Amerykanina 14 milionów euro, ale The Blues oczekują większych pieniędzy. Takie z kolei może dać im Olympique Lyon, który według tego samego źródła, złożył Chelsea ofertę w wysokości 25 milionów euro za transfer Pulisica i dodatkowo dodał do negocjacji procent od przyszłej odsprzedaży. Działacze angielskiego klubu są zadowoleni z takiej propozycji i trwają rozmowy na temat kwestii kwoty procentowej z kolejnego transferu. 

[08:50]: Mundo Deportivo oraz Sport donoszą, że Barcelona jest na pole position w walce o Ardę Gulera. Młody pomocnik w najbliższych dniach powinien podjąć decyzję co do swojej przyszłości. Milan w ostatnich tygodniach również miał wykonywać ruchy w celu pozyskania Turka, ale podobnie robiło kilka czołowych klubów Europy. Kwota transakcji z Fenerbahce powinna dla Blaugrany wynieść około 23 miliony euro plus dodatki, które mogą sięgać nawet 10 milionów euro.

[09:30]: Corriere della Sera informuje, że Sergiej Milinković-Savić jest faworytem Stefano Piolego do wzmocnienia środka pola, ale kierownictwo Milanu nie jest przekonane do sprowadzenia Serba. Co ciekawe podobnie sytuacja ma się w Interze, gdzie szefostwo nie jest skore do podpisania kontraktu z 28-letnim pomocnikiem na życzenie trenera Inzaghiego. 

[10:50]: Tuttosport: "Milan, Inter, Roma i kluby Premier League na tropie Singo". Skrzydłowy nie przedłużył kontraktu z Torino, wobec czego zostanie sprzedany. Władze klubu z Turynu oczekują 15 mln euro za transfer definitywny.

[11:40]: Poniedziałkowe wydanie Tuttosport poinformowało, że Milan jest zainteresowany pozyskaniem Ivána Fresnedy. 18-latek występuje w ekipie Real Valladolid (La Liga 2). Według informacji gazety, Rossoneri osiągnęli już porozumienie z zawodnikiem, pozostają jedynie uzgodnienia z przedstawicielami hiszpańskiego klubu. Frasenda to obrońca, który jest związany kontraktem z RV do 30 czerwca 2025 roku.

[11:45]: Il Giornale: Chociaż porozumienie z zawodnikiem zostało już osiągnięte jaki czas temu, to Milan postanowił odłożyć na bok sprowadzenie Daichiego Kamady. Japoński pomocnik jest obecnie wolnym zawodnikiem. Decyzja Milanu została podjęta na skutego tego, że ostatnie wolne miejsce dla zawodnika spoza UE zostanie przeznaczone dla Nigeryjczyka Samuela Chukwueze z Villarreal.

[13:10]: Jest już oficjalny komunikat AC Milan dot. sprzedaży Sandro Tonalego do Newcastle United [KLIK!]

[13:45]: Sky: Milan jest gotowy do wyścigu o pozyskanie Davide Frattesiego. Pomocnik Sassuolo jest również w kręgu zainteresowań Interu, Juventusu i Romy. Spotkanie między przedstawicielami klubów Rossoneri i Neroverde może odbyć się we wtorek.

[14:15]: Matteo Gabbia ma wiele ofert dot. gry na wypożyczeniu. Według Tuttosport, Milan w przypadku pozytywnego scenariusza dot. wypożyczenia nie musiałby go zastępować, biorąc pod uwagę, że w składzie ma Tomoriego, Thiawa, Kalulu i Kjaera.

[14:45]: AC Milan poinformował, że pozyskał na zasadzie wolnego transferu młodego bramkarza Noaha Raveyre'a. Francuz, urodzony w 2005 roku podpisał kontakt z Milanem do 30 czerwca 2028 roku. Od nowego sezonu będzie bramkarzem Primavery Milanu.

[15:30]: ESPN: Christian Pulisic nie przyjmie propozycji francuskiego Lyonu, bowiem chce dołączyć do ekipy Milanu. Napastnik doszedł już do porozumienia z przedstawicielami klubu z Mediolanu. Jednym z głównych powodów wybrania Milanu jest fakt możliwości gry w kolejnej edycji Ligi Mistrzów.

[18:40]: LGdS: Milan pozostaje w tyle za Realem Madryt i FC Barceloną w walce o zakontraktowanie tureckiego talentu. Dziennikarze sugerują, że przyszłość Ardy Gülera jest prawie na pewno związana z Hiszpanią a nie Włochami.

[21:00]: Jak donosi Luca Marchetti na antenie Sky, Milan rozpoczął dziś pierwsze oficjalne kontakty z holenderskim AZ Alkmaaer w sprawie pozyskania Tijjaniego Reijndersa. AZ wycenia pomocnika na 18 mln euro (odrzucono już wcześniej oferty z Hiszpanii i Anglii na 14 mln euro). Rossoneri w tych pierwszych rozmowach chcą określić, jaką ofertę przedstawić w najbliższych dniach, by zadowolić przedstawicieli klubu z Holandii. Jeżeli chodzi o inne tematy: Pulisic jest coraz bliżej Mediolanu. Milan kontynuuje rozmowy z Chelsea. Również inne nazwiska z rynku transferowego pozostają na stole negocjacyjnym.

[23:15]: Gianluca Di Marzio dla Sky: Przedstawiciele Milanu i Sassuolo spotkają się we wtorek wieczorem, aby omówić przyszłość Davide Frattesiego. Rossoneri chcieliby zobaczyć zawodnika u siebie, ale duże zainteresowanie 23-latkiem wykazuje również Inter.


R E K L A M A





387 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kawalerowicz
kawalerowicz
4 lipca 2023, 07:47
Frattesi pójdzie do Interu
0
matten
matten
4 lipca 2023, 06:15
Reijnders poniżej 20 mln to ciekawy transfer. Pulisic mnie nie przekonuje, bo byłby to zawodnik do odbudowy, a nam potrzeba wzmocnień do pierwszego składu. Frattesi trochę niewiadoma, ale jeśli dałoby radę pozyskać go na dobrych warunkach, to nie będę narzekał.
1
Pisar
Pisar
4 lipca 2023, 05:38
Podobno agent Kamady zaoferował swojego klienta...Interowi :D Zaraz się okaże, że Frattesi wyląduje w Romie, Kamada w Interze, a Milan tradycyjnie zostanie z ręką w nocniku.
5
kusniak_22
kusniak_22
4 lipca 2023, 21:33
Czyli klasycznie, zawsze kończymy z ręką w nocniku :)
0
pwentrys
4 lipca 2023, 01:29
Jakby tego Gravenbercha sie udalo wyrwac to bajka.
1
Alessio_re6
4 lipca 2023, 00:21
Mały offtop
Wróciłem ze swoim kanałem na YT, więc jeśli ktoś ma chwilę na zmarnowanie, to zapraszam! https://youtu.be/MR4t8iLiD88
W środę, prawdopodobnie w okolicach 20:30-21:00 będziemy z Michałem streamować na EchoMilanello.
2
ósmy
3 lipca 2023, 23:47
Salernitana wyceniła nam Dia na 25 mln. My ponoć oferujemy 20 mln.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
4 lipca 2023, 00:52
25 na zawodnika tego pokroju to jednak dość duża kwota - miał udany sezon w kiepskim klubie, już 26 lat wielkiej kariery za sobą też nie ma - i to 20 wydaje się uczciwą ofertą
0
mmielczar123
3 lipca 2023, 23:23
Sprowadziliśmy RLC, zaraz pewnie przyjdzie Reijnders, jesteśmy ponoć dogadani z Musahem, chcemy wypożyczyć z Bayernu Gravenbercha, do tego w klubie są nadal Pobega, Krunić i od przyszłego roku Bennacer. Trochę dużo tych pomocników. Coś czuję, że Di Marzio dostał info, że przedstawiciele Milanu i Sassuolo się spotkają, ale nie wie, że tak naprawdę będą rozmawiać o wypożyczeniu Colombo lub innego młodego :P
edit: To tak pół żartem pół serio, bo wszystkich ich nie sprowadzimy, ale nie za bardzo wierzę, że zarząd będzie jeszcze chciał upchnąć Frattesiego do pomocy. Chyba że zrobią deala Pobega/Colombo + kasa, to już by miało więcej sensu, chociaż brakuje nam wychowanków.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 23:26
0
Vol'jin
Vol'jin
3 lipca 2023, 23:26
4-3-3 ma być grane wg Criscitiello że sportitalia
0
mmielczar123
3 lipca 2023, 23:28
No to byłoby rozsądne, ale wtedy do grona pomocników dochodzą Adli i CDK, chociaż z nimi być może się pożegnamy. No i pytanie czy wówczas Pulisic przyszedłby na PS, czy zostałby zmiennikiem Leao.
0
Deus
Deus
3 lipca 2023, 23:34
jeśli przyjdzie Pulisic to będzie raczej 4231.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 lipca 2023, 06:54
Właśnie jeżeli 4 3 3 to gdzie w tym ustawieniu Pulisic? Pod 3 w pomocy zamiast Musaha dobrze byłoby spróbować wypożyczyć z opcją wykupu tego Gravenbercha z Bayernu.
1
Vol'jin
Vol'jin
3 lipca 2023, 23:04
https://twitter.com/przeGajos/status/1675943310064603136?t=yyRilOHA9CB8ys1ZBiHz-w&s=19 pytanie jak zniesie przeskok bo Koopmeiners to musiał mieć conajmniej pół roku przetarcia
2
karp_fso
karp_fso
4 lipca 2023, 00:09
https://i.imgur.com/Kre2qyT.png

Oczywiście trzeba mieć na uwadze, że Reijnders grał na niższym poziomie niż Tonali ;) Niemniej z Holendra może być dobry piłkarz.
0
Cykfuch
Cykfuch
3 lipca 2023, 23:01
Milan złożył ofertę 19 mln, AZ chcą 20 mln. Podobno kluby są blisko porozumienia.
1
mmielczar123
3 lipca 2023, 23:16
Za kilka dni info, że kluby poróżniły się o 1 mln, co uniemożliwiło transfer, a później przedstawiciel AZ powie, że nie było żadnej oferty ze strony Milanu, a jedynymi zainteresowanymi klubami są Inter i Roma :P
7
Bufor85
Bufor85
3 lipca 2023, 22:43
Moja ogólna ocena, padnie dopiero na koniec okienka, bowiem jeste mocno przekonany, że pozyskamy wszystkich, któch potrzebujemy na daną pozycję. Nazwiska się przewijają i są to ciekawe nazwiska no i ten typ spoza UE, też jest znakiem zapytania. Ale na pewno będzie się działo. Miło jest czytać na bieżąco informacje jakie tutaj szanowna redakcja zamieszcza i mam nadzieję, że niedługo wszyscy będziemy tu bili brawo:).
3
kamilus
3 lipca 2023, 23:08
Ocena pod koniec okienka to imo ocena przedwczesna, bo już teraz można stwierdzić, że będziemy pozyskiwać graczy "niespodzianki", którzy nie wiadomo czy wypalą - dlatego też warto poczekać 1-2 miesiące nowego sezonu by wstępnie ocenić, czy te nowe nabytki podniosły jakość zespołu, czy też nie.
1
Jonatik
3 lipca 2023, 22:39
swietny grajek, oby przyszedł, co do prawego skrzydla to chcialem by przyszedl Chukwueze, ale przez to ze mozemy sprowadzic juz tylko 1 z poza ue, to biermy Kamade i Berardiego. Pulisić ma chorwacki paszport wiec i tak go bierzemy i odpali jak w bvb.
0
Piotrek1899
3 lipca 2023, 22:42
Pulisić nie przyjdzie. Zaraz wpadnie Marotta i pozamiata, jak z tym megagwiazdorem Thuramem ;p
0
Grande
Grande
3 lipca 2023, 23:44
Berardi też nie. Za stary na naszą politykę.
0
Ayattar
Ayattar
3 lipca 2023, 22:39
tyle tych rozmów prowadzimy że może zamiast w Serie A to wystąpimy w jakimś konkursie oratorskim co
1
RockStar
RockStar
3 lipca 2023, 22:36
Nie wierze w talenty z Eredivisie, ogromna większość z nich to zwykła kasztany. To może niech kupią Szymańskiego? W sumie ma lepsze statystyki od Reijndersa i do tego młodszy :)
1
Bufor85
Bufor85
3 lipca 2023, 22:44
RockStar bierz się za Fifę 24 na PS4/PS5;).
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lipca 2023, 22:33
Ciekawe co z Baldanzinim? Miałem nadzieję, że chłopak przyjdzie do nas.
0
Piotrek1899
3 lipca 2023, 22:40
Do Primavery? ;p
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lipca 2023, 22:42
Nie no widziałbym go zamiast Diaza na dyszce. Na zmianę z CDK. Ale wiem do czego pijesz ;)
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 22:43
1
Piotrek1899
3 lipca 2023, 22:46
Na dyszce CDK w tym sezonie rozwali system i pozamyka japy wszystkim niedowiarkom. Moje marzenie;) I Origi trzaśnie 25 goli.
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lipca 2023, 22:48
Nie no aż tyle to nie. 18 będzie okej.
0
Piotrek1899
3 lipca 2023, 22:53
18, to on będzie miał do grudnia. Potem złapie uraz mięśniowy, wróci w maju i dobije do 25 ;)
3
Semper Fideli
Semper Fideli
4 lipca 2023, 03:51
25 to nie dobije nawet jak do 40 grałby w Milanie
0
Piotrek1899
3 lipca 2023, 22:31
Jestem ciekaw Waszego zdania. Tak sobie czytam wypowiedzi różnych osób, zwłaszcza z włoskiego środowiska piłkarskiego nt Frattesiego i szczerze mówiąc, jestem w lekkim szoku. Mówią o nim, jakby już był co najmniej na poziomie SMS-a, albo innego Brozovicia. Nie wiem, może że mną jest coś nie halo, ale według mnie to jest nieco lepsza wersja Pobegi, żadne cuda. A 40 baniek za niego, to jest jakiś absurd.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lipca 2023, 22:32
Moim zdaniem to będzie lepszy piłkarz niż Tonali.
1
Piotrek1899
3 lipca 2023, 22:37
Moim zdaniem, nie. On mi się wydaje strasznie toporny. To będzie taki Ambrosini, nic wyżej. Tonali, tak myślę, ma większy potencjał. Jest już teraz lepszy technicznie, więcej widzi. Frattesi, to jest taki dzik. Bez żadnej inwencji.
3
Mirek99999999
Mirek99999999
3 lipca 2023, 22:48
Też nie rozumiem zachwytów nad nim, solidny/dobry ligowiec z marginesem do rozwoju. Na dodatek z Sassuolo, klubu, z którego ciągle odchodzą ci wyróżniający się, a w innych zespołach idzie im co najwyżej przeciętnie. Scamacca odbił się od PL, Locatelli w Juve przygasł, chociaż moim zdaniem już w Sassuolo był mocno przehajpowany, Sensi w Interze przepadł na dłuższą metę, Zaza, Demiral i Politano też nie zrobili karier jakie wróżono im przed odejściem z Sassuolo. Dla mnie zawodnicy z Mapei Stadium mają podobny urok jak ci z Atalanty, przeważnie odbijają się czkawką klubowi, który w nich zainwestuje.
3
Alessio_re6
3 lipca 2023, 23:04
Ja osobiście bardzo lunie Frattesiego. Jest to jeden z niewielu piłkarzy z Serie A, którego od dłuższego czasu widziałbym w Milanie. Lubie to jak intensywnie gra box to box i jakie ma wejście w pole karne. Ale nie jest piłkarz na poziomie SMS, w żadnym razie.
2
Postronny
Postronny
3 lipca 2023, 23:30
Bp Włoskie media mają łatwą zdolność do robienia z dzieciaków gwiazd.
Ledwo kopnie dwa razy prosto piłkę i już jest nowym Kaką jak strzeli 3 gole to nowym Batistutą a jak zagra kilka fajnych meczów w obronie to jest Maldinim tylko że szybszym i bardziej wszechstronnym.

Potem zderzają się ze ścianą i nic z tego nie wychodzi.

Nie mówię że młody nie zrobi kariery ale niech pogra cały sezon na przyzwoitym poziomie to będzie można się zachwycać. Serie A to nie Anglia że wydaje się grube miliony i jak się piłkarz nie ogarnie to kupi się nowego. Tutaj margines błędu jest minimalny
2
gieksa51
gieksa51
3 lipca 2023, 22:30
Miało być 35 milionów teraz jest 100 chyba
0
3 lipca 2023, 22:30
Swoja droga kiedy Bennacer moze powrocic?
0
Reszkapl
Reszkapl
3 lipca 2023, 23:07
Jeśli dobrze pamiętam to jakoś na przełomie 23/24
1
Rocker
Rocker
3 lipca 2023, 22:26
Milan rozpoczął, Milan się zastanawia, Milan kalkuluje, Milan negocjuje, Milan ustala ostatnie szczegóły dotyczące bonusów… Przyjedzie do Holandii byle Niemiec i zamknie temat w jedno popołudnie!
3
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
3 lipca 2023, 22:23
Ponoć Pioli poprosił dziś władze klubu o Tijjaniego Reijndersa - może tyle dobrze, że widzi potrzebę kreatywnego pomocnika do środka.
0
Vol'jin
Vol'jin
3 lipca 2023, 22:20
Za 25 mln był Kokcu. Feyenoord ładnie się srajerzył jak Reijnders za 20 tu trafi :)
0
Jaca23
Jaca23
3 lipca 2023, 22:23
Albo my, że za 25 nie wzięliśmy młodszego i lepszego Kokcu ;)
0
Szczechu1899
Szczechu1899
3 lipca 2023, 22:24
Pytanie jaki procent od przyszłego transferu jest w umowie. Przykład Enzo pokazuje, że czasem opłaca się dać swoją perełkę Benfice za frytki przy dobrym procencie od przyszłego transferu.
0
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2023, 22:20
Romano już mówi, że negocjacje są bardzo zaawansowane z Reijndersem.
0
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2023, 21:53
----------------Giroud----------------
---Leao----------------------CdK----
-----------------Krunić----------------
----------Kessie!!---Kalulu!-----------
-Theo-------------------------Calabria
---------Tomori--Thiaw/Kjaer-------
---------------Maignan----------------

:-P
0
Sakuragi
Sakuragi
3 lipca 2023, 22:02
Poza obroną to dramat
5
Tanger
Tanger
3 lipca 2023, 21:46
Dawać tego Randomaersa. Serie A go zweryfikuje, a Pioli zafunduje ścieżkę zdrowia na ławce. Zobaczymy kto kogo pierwszy złamie.
2
chory
chory
3 lipca 2023, 21:33
brać go, Kamade i Puliscia i na koniec okienka jeszcze jakiś Mr X przyjdzie
0
Zdziebol
Zdziebol
3 lipca 2023, 21:26
https://www.goal.pl/transfery/stara-dama-zlozyla-milanowi-zaskakujaca-propozycje/
0
zbylon
zbylon
3 lipca 2023, 21:49
Niech szukają frajera gdzie indziej :)
1
Von Strauss
3 lipca 2023, 21:54
Proponuję wymianę Rebić za Chiesę a Origi za Westona. Wtedy spoczko
1
tommyb1
tommyb1
3 lipca 2023, 22:32
Kalulu to za Chiese może być co najwyżej
2
Juzio
Juzio
4 lipca 2023, 02:23
Lubiłem Kalulu, niech mu się wiedzie...
0
jedunio
jedunio
3 lipca 2023, 21:17
Reijnders plus Pulisic w tym tygodniu to byłoby osiągnięcie....Jeśli w tym tygodniu się nic nie wydarzy to pierdziele takie budowanie składu w trakcie przygotowań, a już najlepiej na końcu...
6
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2023, 21:05
Szczerze, z tych wszystkich nazwisk nie przekonuje zupełnie nikt. Pulisić? już się cieszyłem że pójdzie do Lyonu i o nim zapomnimy, a teraz będą kolejne dwa tygodnie ciułać żeby Milan dał więcej "skoro Lyon" dawał. Kamada czy Pulisić? żaden z nich.

Już tez młody Luca Romero brzmi rozsądniej, bo za darmo a mógłby zastąpić Diaza.
Najlepiej brzmiał do tej pory Reijnders... ale temat upadł, Loftus-Cheek, spoko ale to zapchajdziura "trzeci pomocnik" .. brakuje kogoś kto mogłby zastąpić Tonalego, ja tu widzę jedną osobę, znany zgrany i ograny Kessie, on jak mało kto za ten milion więcej w kontrakcie (którego Hakan nie dostał) mogłby naprawić szkodę odejscia Tonalego. Żadne Musahy... i Pulisicie.

SMS czy Frattesi, niestety nierealni. Więc powinni poszukać we włoskich sredniakach, jakiś Pessina z Monzy, czy ktoś. Przywrócić odrobinę tożsamosci tej drużynie, a nie znów kompletny random. Rynek brazylijski mały jest? w Holandii mało talentów... repy U-20 francji, niemiec... żeby wyciągnąć nowych Kalulu czy Thiawa.

Kompletnie nie rozumiem tej polityki szukania wsórd przeciętnych zawodników wyceniancyh na 25-30mln i oferowanie za nich. 15mln, zeby na koniec kupić ich i tak za te 25mln... albo 35mln jak z Ketelaere. To już chyba lepiej budować na tych co są i zmienić im pozycje, albo coś. Calabria w pomocy? why not. grał już i grał dobrze. Albo Thiaw do tyłu a Kalulu na def poma. mogłby być takim nowym Kante czy coś , Adli... wtf? itd.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 21:09
2
mmielczar123
3 lipca 2023, 21:06
Na pewno temat Reijndersa upadł?
6
marcinomilano
marcinomilano
3 lipca 2023, 21:08
"Najlepiej brzmiał do tej pory Reijnders" - ciekawe stwierdzenie po tym jak dopiero co zaczęły się oficjalne kontakty xd
1
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2023, 21:08
okej, podupadł - oby nie! najlepiej z nazwisk łączonych z Milanem, a tych nie brakowało.
( nie widziałem jeszcze update-u jak to wyżej pisałem) - i dobrze..

Niech oni lepiej też powalczą o powrót Kessiego, to by mogło uratować tą wyrwę w środku.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 21:12
0
Sakuragi
Sakuragi
3 lipca 2023, 21:12
Boże jak dobrze, że to nie Ty odpowiadasz za budowanie składu i politykę transferową w Milanie.
3
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2023, 21:19
Bo niby Pulisić czy Musah,, brzmią lepiej niż powrót Kessiego? albo w ogóle dobrze? lol... plis... tu chodzi o zgranie środka pola!!!! a nie o marketing w usa, bo idą mś. zagranie zespołu od nowa, to sezon dwa w plecy.

Kessie jest na rynku, a zdobył scudetto z Milanem, obok tych co zostali. na tym trzeba budować, a nie wierzyć w mżonki o smsach czy że Pulisić zbawi ofensywę.
0
mmielczar123
3 lipca 2023, 21:20
Ja bym te potencjalne i potwierdzone transfery ocenił tak:
- Pulisic jest dla mnie totalną niewiadomą, bo w BVB był kozakiem, ale w Chelsea się nie odnalazł, tylko właśnie tam mało kto się odnajduje, więc liczę na to, że u nas powróci do formy z Niemiec. Mimo wszystko nie jestem przekonany, czy odpali i równie dobrze CDK może nagle zacząć błyszczeć i wbić do pierwszego składu
- RLC był w Chelsea chyba kimś typu Zieliński w reprezentacji - wieczny talent, umiejętności wszyscy wiedzieli, że ma, ale wybuch formy nie nastąpił, głównie przez poważną kontuzję. Jednak wierzę, że jeśli będzie zdrowy, to da nam dużo jakości w środku
- Nie jestem natomiast zupełnie przekonany, czy Musah byłby w stanie dać taką jakość. Talent pewnie ma, ale wolałbym tańszego i pewniejszego Vranckxa, więc po Amerykaninie spodziewam się flopu
- Reijndersa nie oglądałem, ale na jego temat opinie są najbardziej pozytywne, więc liczę, że do nas trafi. Do tego plus za narodowość, bo brakowało Holendrów w Milanie
- Chukwueze to też niewiadoma. Może odpali od razu, może będzie potrzebował czasu jak Leao, a może będzie drugim Castillejo, bo statystyki ma gorsze niż Hiszpan za czasów Villarealu
- Romero obawiam się, że nie powącha murawy albo będzie nękany przez Piolego grą na 10 jak Diaz
- Kamada i Guler to raczej zamknięte rozdziały i nie ma co się na nich skupiać, pewnie niestety tak samo jak na Gravenberchu, którego temat jest pewnie jedynie plotką
- Został temat napastnika, ale tu jest najmniej konkretów ze strony mediów
1
Szczechu1899
Szczechu1899
3 lipca 2023, 21:21
Czy ja wiem, nie są to powalające nazwiska, ale też nie śmierdzą totalnym flopem od początku. Pulisić dał się poznać jako bardzo dobry skrzydłowy w Niemczech. Loftus to największa zagadka, wydaje mi się, że będzie wielkim flopem albo totalnym kozakiem, nic pomiędzy. A co do przewijających się nazwisk to gdyby faktycznie Reijnders (wydaje się być priorytetem zarządu do środka) i ktoś z dwójki Farttesi/Gravenberch zostali zakupieni to ta pomoc nie wyglądała by źle. Najgorzej, że zostaje kwestia napastnika, a póki co o tej pozycji w Milanie jest najbardziej cicho.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 21:24
3
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2023, 21:28
No ja myslę podobnie w kwestii tych nazwisk, Loftus-Cheek się przyda i juz jest. Kamada temat zamkniety...
Chukwueze czy Musah, mnie osobiscie nie przekonują, oczywiscie za 2 sezony mogą być super.. ale Milan dziś potrzebuje przede wszystkim zgrania w pomocy, a nie nowego projektu. Bo ten co był od dwóch lat - działał dobrze, jak na potencjał ludzki.
Reinjders brzmi jak Bennacer, jak go siągali, a może nawet lepiej. z czasem.

Pulisić , zjadłby połowę budrzetu, a to lewy skrzydłowy nominalnie... czy już zakładamy, z Leao odchodzi powiedzmy w styczniu? mam nadzieje ze nie. Pulisic na prawym skrzydle gra gorzej, podobnie jak Rebić.

Albo Berardi? temat upadł? *to też mało realny transfer, ale jeżeli już lecą kwoty 25-30... to czemu nie ktoś kto bardziej pasuje, włoch i nie wzmocni rywali. Za te sumy zdecydowanie wolałbym Berardiego i Kessiego niż te wszystkie wynalazki, czy zamerykanszczanie zespołu przed MŚ'26
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 21:34
0
Sakuragi
Sakuragi
3 lipca 2023, 21:51
Ale po co miałby wracać Kessie skoro w ramach jego zastępstwa ściągnęli Anglika?

Oczywiście, że Pulisić brzmi dobrze i wyjaśnij mi jakim cudem według Ciebie pochłonie połowę budżetu? Skąd masz to info? Targujemy za niego paręnaście milionów, więc jakie pół budżetu?
0
jasiom22
jasiom22
3 lipca 2023, 21:59
Pulisić do Milanu za 15 to na tej samej zasadzie co Cdk za 15... a Frattesi już jest za Sandro, obok SmS oczywiscie. A na ataku Thuram... skoro Lyon daje za niego 25 mln to myslisz ze Chelsea pusci go do Milanu za 15 - za ładne oczy?
0
Sakuragi
Sakuragi
3 lipca 2023, 22:04
Jasiom tylko powiedz skąd wziąłeś te liczby? Napisałeś o połowie budżetu.

A w mediach są wieści o ofercie na paręnaście milionów i dzielić Milan i Chelsea ma naprawdę niewiele.

Czyżby Instytu Danych Z Dupy? Czy niezawodny chlopski rozum?
0
Sakuragi
Sakuragi
3 lipca 2023, 22:06
No i po co ten klaun Kessie skoro w jego miejsce przyszedł Anglik?
0
Sakuragi
Sakuragi
3 lipca 2023, 22:08
I oczywiście, że nie pójdzie do Lyonu za 25 xD Ty w ogóle masz świadomość o sytuacji finansowej Lyonu?
0
mmielczar123
3 lipca 2023, 20:58
Podobno za Reijndersa mamy dać 15-20 mln euro, a Longo zapowiada, że należy się spodziewać Pulisica :P
https://twitter.com/86_longo/status/1675940655586062336
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 20:59
1
Sakuragi
Sakuragi
3 lipca 2023, 21:17
Nie wiem jak ten chłopak z Holandii choć liczby ma bardzo dobre, ale na Pulisicia bardzo liczę, bo czuję że u nas to będzie mocny zawodnik
1
Corsa
Corsa
3 lipca 2023, 20:50
A rano już był lament, że nawet Lyon nas przebija. Niektórzy narzekają chyba z przyzwyczajenia ;)
6
Daman
Daman
3 lipca 2023, 20:54
Jest mercato, musi być marudzenie :)
2
Milanista85
Milanista85
3 lipca 2023, 20:41
Zaczęły się rozmowy z otoczeniem Holendra z AZ.
1
Daniel93
Daniel93
3 lipca 2023, 20:40
Gdzies mignął mi news ze Juve proponuję nam wymianę McKennie za Kalulu xDDD

Prosiłem wielokrotnie, aby nie przekręcać w ten sposób nazw drużyn. Upomnienie. // Corsa
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 20:51
3
Grande
Grande
3 lipca 2023, 20:43
Cardinale przygarnie każdego rodaka pod swoje skrzydła.
0
mmielczar123
3 lipca 2023, 20:52
Tak, też to widziałem. Zaraz się okaże, że odpuścimy Chukwueze, byle było jak najwięcej Amerykańców...
0
_GAHU_
_GAHU_
3 lipca 2023, 20:26
Wolałbym zdecydowanie Kamade+ Pulisića niż samego Chukwueze
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lipca 2023, 20:06
Często czytam, że może być problem z rejestracją do ligi, bo będzie mało włochów. A nie można zrobić przykładowo kadry 20 + kilku młodych włochów? Ostatnio kadra pękała w szwach od liczby zawodników. Może to jest pomysł. Ale kompletnie nie wiem jakie są zasady. Taka luźna dygresja :P
0
RockStar
RockStar
3 lipca 2023, 20:12
AC Internazionale
0
Tzeentch3
Tzeentch3
3 lipca 2023, 20:40
W Serie A możesz mieć maksymalnie zgłoszonych 25 zawodników z czego nie liczą się do tego gracze do 21 lat. Musisz zgłosić 4 wychowanków oraz 8 graczy wyszkolonych we włoskich klubach. Za brak każdego z wyżej wymienionych odejmujesz 1 miejsce z 25.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
3 lipca 2023, 20:42
Oczywiście, że można tak zrobić, ale przy tym jak Pioli wprowadza młodzież (czyli wcale) pozostaje nam 20 zawodników do gry. Z czego 3 bramkarzy + Adli o ile nie odejdzie, co daje 16 piłkarzy do gry w polu. Wystarczy, że dwóch z tej 16 dostaje kontuzji i Pioli nie będzie miał kogo wpuścić by wykorzystać wszystkie zmiany w meczu...
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 lipca 2023, 20:43
Hmm okej. Dzięki za rozjaśnienie tematu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 lipca 2023, 20:06
Zamiast Pulisicia to chyba lepiej byłoby wziąć dwóch Holendrów i przejść na stałe na 4 3 3 (szkoda bardzo Kamady bo też by fajnie pasował pod to ustawienie). Zakładając sprowadzenie Chukwueze na PS oczywiście.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 20:11
0
Grande
Grande
3 lipca 2023, 20:02
Szkoda SMSa. Jak nie teraz, to już nigdy nie przyjdzie.
4
gambit17
gambit17
3 lipca 2023, 20:17
I niech nie przychodzi. 40-50 mln za gościa z rocznym kontraktem, który będzie chciał nowy na 4-5 lat i 8-9 mln pensji hehe. Jakoś nikt nie chce za niego płacić takiej kasy. Oczywiście mam na myśli też dużo bogatsze kluby w Europie
0
satoshi
satoshi
3 lipca 2023, 20:21
Strzelam, że jeśli plotki są prawdziwe i SMS chce zostać we Włoszech to pensja 4-5 mln + premie byłaby akceptowalna przez niego
1
Grande
Grande
3 lipca 2023, 20:25
satoshi

To raz, a dwa 30 mln + zmienne to dobra cena. My wolimy na jakichś kasztanów z Anglii czy flopy z Belgii tracić kasę.
4
Jaca23
Jaca23
3 lipca 2023, 22:08
Lotito jest skąpy, ale nie głupi. Im bliżej końca mercato tym cena za SMSa będzie spadać. Pod koniec okna za 30-35 będzie dostępny na pewno, bo Lazio nie może sobie pozwolić na odrzucenie takiej oferty. Dogadać się z zawodnikiem i spokojnie czekać, aż Lotito zmięknie.

Milan to dla Savicia w tej chwili jedyna ciekawa opcja jeśli chce zostać we Włoszech, także myślę, że zgodziłby się na pensję na poziomie 4-4,5 mln (obecnie 3,2 netto).
0
Skot Łilson
Skot Łilson
3 lipca 2023, 19:24
Na pewno osobiście okienko ocenię na koniec a transfery ewentualnie najwcześniej w październiku ale mam nadzieję że uda się pozbyć kogokolwiek z piątki Origi, Rebic, Messias, Adli czy CdK. Wiadomo że jak zostanie Rebic to nikt na LS nie przyjdzie (może to i lepiej niż dostać 5 mln i wydać kolejne min. 15). Mam nadzieję że jednak wzmocnimy się solidnie. Mamy już Loftus Cheeka, do tego ten Holender z AZ lub Dominguez z Boloni, Kamada, Berardi jako takie mini marzenie i niech zostanie ten Morata albo wypożyczenie Scamacci z opcją wykupu i ocenię okienko na 4 plus. Wszystko do zamknięcia w realnych myślę 80 milionach. Choć tak naprawdę nie wiadomo czy mamy do wydania 30 czy 130 mln także wstrzymam się z ewentualną krytyką.
0
Szulaj22
Szulaj22
3 lipca 2023, 20:57
Na moje jak przyjdą chociaż dwa wzmocnienia to będzie dobrze. Czuje że beda same uzupełnienia…
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 lipca 2023, 19:18
Wypożyczenie Gabbi to nie jest coś na co możemy sobie obecnie pozwolić przy naszym kształcie kadry chyba że blokujemy rozwój Colombo albo Maldiniemu sadzając ich na sezon na ławkę - mimo wszystko chociaż szkoda mi Gabbi bo widzę w nim potencjał na solidnego ligowca (taki poziom gry w Torino czy Bologni) to chyba jego najlepiej poświęcić bo już młody taki nie jest i tak jak Colombo jeszcze może tak on pewnego poziomu nie przeskoczy raczej
0
Skot Łilson
Skot Łilson
3 lipca 2023, 19:26
Ciekawe czy sam Gabbia tak to widzi ;) można zawsze włączać kogoś z młodych, był Stanga który przepadł w Seria C chyba a miał debiut w Milanie także są i inni młodzi jako zapchajdziury.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 lipca 2023, 19:30
Skot Łilson - to osobna kwestia - ostatnie lata Gabbia mimo braku szans na regularną grę raczej nie narzekał i nie palił się do odejścia więc zakładam że może mu obecna rola pasować - nie każdy musi mieć aspiracje bycia czołową postacią jakiegoś projektu - niektórym wystarcza rola uzupełnienia zespołu w dużym/ukochanym/dającym lepsze zarobki zespole

Co do młodych to - kurcze Pioli wolał niepełną kadrę posłać na końcowe mecze Serie A niż tych młodych dowołać więc to jest jakiś sci-fi scenario
A tacy młodzi w kadrze to też bezsensu - Gabbia parę spotkań jednak w sezonie gra i to zazwyczaj daje radę a taki Stanga z doświadczeniem w Serie C (xD) jak będzie musiał wejść to pewnie będzie gorszy od Origiego
0
_PAOLO_
_PAOLO_
3 lipca 2023, 20:02
Maldini, a zwłaszcza Colombo, trochę ostatnio po tych wypo polatali, więc teraz Gabbia mógłby do jakiegoś beniaminka, czy innego klubu z dołu tabeli. Colombo bym zostawił może na tego 3 napastnika. Trzeba też jeszcze pamiętać o Pobedze, bo też może zostać wciśnięty w jakąś wymianę z dopłatą. Tym bardziej, że Pioli za bardzo na niego nie liczy i prawdopodobnie będzie ostatnim w hierarchii w pomocy, po odejściach Astera, Adliego czy Bakayoko.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
3 lipca 2023, 20:23
_PAOLO_ - jedyny ruch który by był sensowny w przypadku Pobegi to gdyby zbijał jakoś cenę za Włocha bo wtedy do rejestracji dochodzi nam Włoch a odchodzi wychowanek - też mało optymalne ale zawsze coś
Co do pomysłu że mógłby się teraz Colombo pokisić w zespole jako 3 napastnik z minimalną liczbą minut a Gabbia polecieć na wypo to uważam że to zły pomysł - lepiej wyeksponować i dać szansę na porządny rozwój Colombo żeby ten może wypalił niż hodować go na zapchajdziurę tak samo jak i Gabbię
0
slavio
3 lipca 2023, 18:59
szkoda turka Kazde wzmocnienie sie przyda
0
ósmy
3 lipca 2023, 18:14
Amrabat dogadał się z M.U.
Teraz tylko porozumienie między klubami. 30 mln na stole.
I M.U. zaraz rusza z drugą ofertą za Hojlunda.
Rozgrabią nam Anglicy tą Ligę.
2
3 lipca 2023, 18:04
Ten Noah to kolejny transfer Maldiniego...
0
Jaca23
Jaca23
3 lipca 2023, 18:03
Brozović oficjalnie za 18 mln w Al-Nassr, czyli lada chwila Frattesi w Interze.
2
Milanboy
Milanboy
3 lipca 2023, 18:10
No mówi się trudno.
1
RockStar
RockStar
3 lipca 2023, 18:19
Albo w Romie...
1
boro215
boro215
3 lipca 2023, 19:17
Swoją drogą narzekamy że PL rozpiernicza rynek swoimi gażami i szastaniem kasy, ale to co odwalają w tym roku Saudyjczycy to się w glowie nie mieści...
0
ósmy
3 lipca 2023, 19:33
^
Anglik, bo Anglik.
Ale sfój.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 19:35
0
Vol'jin
Vol'jin
3 lipca 2023, 20:25
Inter bardziej po Samardzicia chyba idzie bo jest 2 razy tańszy i kasa z Brozo wystarczy na niemco-serba
0
Jago
Jago
3 lipca 2023, 17:58
Czego nie bierzemy tego Japońca?
1
Kaka821
3 lipca 2023, 18:40
Bo możemy zwolnić jeszcze tylko 1 miejsce dla gracza spoza ue, a widocznie japończyk nie jest uważany za niezbednego
0
mmielczar123
3 lipca 2023, 17:41
Rzekomo nie chcemy wypożyczyć Gravenbercha, tylko go kupić. Bayern ma prosić o 30 mln (taka też jest wartość Holendra na transfermarkt). Proszę, bierzmy tego ballera!
5
dominord
dominord
3 lipca 2023, 17:44
A ktoś właśnie podał 3 mln za wypożyczenie z opcja wykupu za 31 mln za Grabenbercha. Dodatkowo w przypadku Pulisica różnica 2 mln między ofertą, a żądaniami Chelsea.
1
mmielczar123
3 lipca 2023, 17:47
To byłby kapitalny deal. Zawodnik o ogromnym talencie, a jeśli by nie odpalił, to już będzie problem Bayernu. Gdyby rzeczywiście wzięli Ryana, to obok w pomocy niech sobie gra Krunić, RLC, czy nawet Pobega, to i tak będzie dobrze.
6
nokoments
nokoments
3 lipca 2023, 18:20
Marzenie, gdyby udało się go ściągnąć w parze z Kamadą albo Reijndersem to mielibyśmy w przyszłym sezonie bardzo fajną pomoc, zwłaszcza na wiosnę ze zdrowym Benkiem.

Natomiast biorąc pod uwagę zainteresowanie klubów PL to ta cena wydaje się niestety nierealna.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 lipca 2023, 19:44
Byłoby fajnie ale Bayern krzyknie 30 - 35 mln a nasi stwierdzą, że max dadzą 20 i w sumie to po negocjacjach xd
0
szymoninho19
szymoninho19
3 lipca 2023, 20:17
Wypożyczenie Gravenbercha z opcją wykupu plus pulisić i jakieś solidne wzmocnienia to byłby top piłkarski bo Gravenberch jest talentem czystej krwi i oddanie sandro za 70 i sciągnięcie Gravenbercha z odroczoną płatnością było by wybaczeniem pozbycia się Sando
1
ósmy
3 lipca 2023, 20:26
Te odroczone płatności równie dobrze mogą być pułapką.
W przypadku braku awansu do kolejnej LM, te 30 mln będą ciążyć jak 60 mln.
0
Deus
Deus
3 lipca 2023, 17:28
Pulisic to pewnie 4231 z nim na 10. Mam mieszane uczucia co do tego ale przynajmniej jeden pomocnik będzie miał trochę polotu i finezji i być może sprowadzimy mniej wynalazków.
0
Deus
Deus
3 lipca 2023, 17:33
Na obecną chwilę dążymy do:
Giroud
Leao-Pulisic-Samu
X/Bennacer-RLC/Krunic
obrona i bramkarz

0
mmielczar123
3 lipca 2023, 17:37
Samu wróci do nękania Milanu pod inną postacią
3
ósmy
3 lipca 2023, 17:25
Mnie jeszcze zastanawia nasza niemoc w budowaniu linii ataku.
Ok. z Thuramem się nie udało - to byłby dobry ruch ze względu na jego cenę, ale nie obwiniam w tym przypadku Zarządu. Bo Milan nie przepłaca, zaś Inter po prostu daje lepsze kontrakty, I tutaj nie było sensu iść w jakąś wymianę ciosów.
Ale w dalszym ciągu to nie rozwiązuje naszego problemu. Mało tego, on się pogłębił.
A dlaczego się pogłębił?
Bo my już liczyliśmy zarobione w ten sposób pieniądze, aby ulokować je w innym miejscu. Teraz mamy dodatkowy koszt, a Giroud jest jeszcze starszy.
Więc co dalej, i czytamy:
- Nastąpią nowe relacje z Moratą.
Wg mnie nie jest to głupi pomysł - w ogóle jakiś jest - ale też do końca nie przekonuje. O ile zmieścilibyśmy się w kwocie 20 mln, o tyle sam indywidualny kontrakt już będzie ciężki do udźwigniecia.
Co dalej?
- Openda, Lukaku nie biorę pod uwagę. Po prostu zbyt drodzy w utrzymaniu względem ich niepewnej wartości. W obu przypadkach pisze się o kwocie minimum 40 mln.
Co dalej?
- Młodzi, zdolni z francuskich ziem, z mega potencjałem typu Balogun, Wahi, Dallinga. Kwoty do 40 mln, ale również ryzyko niespełnienia względem ich w dalszym ciągu wysokiej ceny.
Co dalej?
- Scamacca. Syn martotrawny. Powrót z Wysp do ziemi włoskiej. Tutaj raczej WHU się nie ugnie, i nie wypuszczą go na wypożyczenie, tylko będą żądać definitywnego transferu. Kwota ok. 35-40mln.
Co dalej?
- Być może mniejszy koszt, bo chłopaki młodzi i przychodzą z klubów będących poza top5, ale potencjał jest. Czyli Gruzin Mikautadze z Metz, oraz Gimenez z Feyenoordu. Koszt ok. 25 mln.
Co dalej?
- Klejenie i sztukowanie linii ofensywnej z cyklu sztuka dla sztuki półśrodkami, - Arnautović, Sorloth, które na dobrą sprawę, ani nie wzbudzają euforii, ani nie budzą w nas nadziei na lepsze jutro. Coś w stylu Kroola Pasikowskiego - sztuka 1:1. I nic więcej.
Co dalej?
- Bliżej nieokreślone nazwisko, z bliżej nieokreślonej ligi zakupione dwa dni przed zamknięciem okienka mercato.

Będzie ciężko. Będzie bardzo ciężko wyrwać coś wartościowego, aby zagłuszyć swoje sumienie, wzbudzić nasze nadzieję, i wspominać z tęsknotą a zarazem z butą i pychą stare dobre czasy.
Nie mam pojęcia oraz pomysłu na linię ataku. Chciałbym młodego, silnego i perpektywicznego chłopaka (Wahi, Mikautadze, Dallinga) wymieszać z doświadczonym Moratą. Wtedycwidziakbym w tym zarówno jakąś nową siłę w ataku, oraz możliwość stosowania sobie młodego żołnierza przy boku doświadczonego Moraty i Girouda. Ale koszt tej akcji przekrozylby pewnie nie tyle możliwości Zarządu,co jego chęci:(
Zresztą, część z tych wcześniej i w/w nazwisk na dzisiaj już chyba odpada że względu na te obostrzenia czy procedury non-eu.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 17:36
0
Mellion
Mellion
3 lipca 2023, 17:28
A ktoś z duetu Nzola / Dia. Każdy spisał się w Serie A, waleczni, do tego szybcy i mają francuski paszport. Jak dla mnie, fajnie mogliby się sprawdzić w naszej ekipie.
1
ACMateu23
ACMateu23
3 lipca 2023, 17:32
Dla mnie Mikautadze byłby kotem w serie a. Mocno liczę, że jego temat jeszcze wróci.
0
ósmy
3 lipca 2023, 17:42
@Mellion
Sugerowalem się tylko nazwiskami łączonymi z nami w mniejszym lub większym stopniu. Ostatnio ktoś pisał o Dia, a już nie pamiętam czy to jakieś media, czy wyrwałem to nazwisko stąd.
No i oczywiście mogłem kogoś pominąć:)

@AC Mateu23
Pewnie, że ten Gruzin byłby ciekawy, perspektywa byłby fajna jeszcze gdyby miał kogoś, kto by to wziął pod skrzydła.
Ale to zawodnik spoza UE, więc już skreślony.
Edytowano dnia: 3 lipca 2023, 17:43
0
ACMateu23
ACMateu23
3 lipca 2023, 17:48
Mikautadze ma francuski paszport
1
Manolas
Manolas
3 lipca 2023, 17:21
Ciekawe za ile byłby do wyciągnięcia Dusan Tadić. 2 lata temu było nim spore zainteresowanie wielka szkoda ze do nas nie trafił, znakomita lewa noga
0
POE
POE
3 lipca 2023, 17:20
Balcerowicz musi odejść
0
mmielczar123
3 lipca 2023, 17:19
Czyli jesteśmy dogadani z Pulisiciem, Reijndersem, Chukwueze, Musahem i Kamadą, ale tego ostatniego odpuściliśmy, a pozostali przyjdą, jak zaoferujemy ich klubom 10 mln euro więcej.
0
Rossu
Rossu
3 lipca 2023, 17:16
Skoro mają zostać wprowadzone nowe zasady z spalonym, to może jednak alVARo Morata okaże się strzałem w dziesiątkę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

4
urugwajczyk
urugwajczyk
3 lipca 2023, 17:14
Niezrozumiale zatrudnienie za 16mln +4mln bonusów Loftus-Cheeka, który zablokuje wolny transfer Kamady to jest kolejna wtopa zarządu. Mam wrażenie że mimo ograniczenia miejsc dla zawodników non-UE to my połowę celów transferowych mamy właśnie takich. Jak dla mnie to Chukwueze będzie wynalazkiem typu Samu, przepłacimy za gracza który będzie przegrywał rywalizację z Messiasem. Już kilka lat temu powinniśmy ściągnąć Berardiego, którego podobno chce również Pioli, jest też do wyrwania Siergiej z Lazio, a my skupujemy "Chłopaków do wzięcia"
5
1  2  3  4    >









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI