Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 12.07: Pulisic już piłkarzem Milanu [20:56]

12 lipca 2023, 00:25, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 12.07: Pulisic już piłkarzem Milanu [20:56]

[00:15]Tijjani Reijnders pozostaje bardzo konkretnym celem Milanu. Sky we wtorek wieczorem poinformowało, że władze AZ Alkmaar potrzebują 24 godzin na udzielenie ostatecznej odpowiedzi na przedstawioną ofertę.

[00:16]: Zainteresowanie Charlesem De Ketelaere wyrażają kluby z Ligue 1, Premier League a także Bundesligi - poinformował Gianluca Di Marzio na antenie Sky. Na chwilę obecną nie wpłynęły jeszcze konkretne oferty, a zagadką pozostaje również ewentualna formuła transferu (sprzedaż lub wypożyczenie).

[00:20]: Ponownie Sky: Milan kontaktował się z Gustavem Isaksenem, duńskim prawoskrzydłowym grającym w Midtjylland. Urodzony w 2001 roku piłkarz może być alternatywą dla Samuela Chukwueze w przypadku, gdyby Villarreal za wszelką cenę blokował odejście zawodnika.

[09:17]: Gianluca Di Marzio informuje, że Bologna przyspiesza w sprawie Fode Ballo-Toure. Ekipie z Emilii-Romanii zależy na przekonaniu Senegalczyka do transferu.

[09:55]: Christian Pulisic jest już w Mediolanie. Amerykanin przejdzie dziś testy medyczne, po których podpisze kontrakt z Milanem. Rossoneri zapłacą Chelsea za transfer pomocnika 20 milionów euro plus bonusy. 

[10:35]: Zdaniem La Gazetta dello Sport, Mehdi Taremi jest faworytem Milanu do zajęcia ostatniego miejsca dla gracza spoza UE. Trudne negocjacje z Villarrealem w sprawie transferu Chukuwueze sprawiają, że Rossoneri stawiają teraz na 30-letniego Irańczyka.

[11:41]: Tymczasem Tijjani Reijnders nie gra w dzisiejszym sparingu AZ Alkmaar. Holenderskie media nie mają wątpliwości, że ma to związek z potencjalnym transferem piłkarza do Milanu. Negocjacje się toczą, strony chcą wypracować porozumienie.

[13:52]: Serwis MilanNews informuje, że Christian Pulisic wybrał numer, z którym zagra w Milanie - będzie to "11", którą w latach 2020-2023 miał Zlatan Ibrahimović. Amerykanin aktualnie przechodzi testy medyczne, a wieczorem oficjalnie stanie się graczem rossonerich.

[14:32]: W oczekiwaniu na podpisanie umowy przez Christiana Pulisica, w sklepie kibica Milanu można już kupować koszulki Amerykanina z numerem "11" na plecach.

[16:42]Christian Pulisic zakończył już testy medyczne. Przed nim jeszcze testy wydolnościowe, a wieczorem piłkarz stawi się w Casa Milan, by podpisać kontrakt z klubem. Gdy to uczyni, ma pozdrowić zgromadzonych przy siedzibie klubu kibiców.

[18:33]: Po przejściu kompletu badań i testów, Christian Pulisic dotarł już do Casa Milan. Pozostaje wyczekiwać oficjalnej informacji klubu.

[20:56]Christian Pulisic rozdał autografy w Casa Milan po podpisaniu kontraktu z rossonerimi (WIDEO). Klub wkrótce wyda oficjalny komunikat.


R E K L A M A





206 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
palonettoACM
palonettoACM
13 lipca 2023, 06:52
Todd i Gerry (ang. Todd & Gerry) – amerykański serial animowany stworzony przez Williama Hannę i Josepha Barberę opowiadający o konflikcie kota imieniem Todd i myszy imieniem Gerry. Większość odcinków przedstawia próby schwytania Gerry’ego przez Todda.

Od letniego Mercato 2023 także w wersji piłkarskiej: Gerry (Cardinale) robi interesy z Toddem (Boehlym).

;-)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 lipca 2023, 08:06
Serio, ktoś to polubił? Kondolencje:(
2
Orzelek79
Orzelek79
13 lipca 2023, 06:11
Licze mocno na Amerykanina, dobrze ze go zakontraktowaliśmy.
1
ósmy
ósmy
13 lipca 2023, 00:31
W przypadku odejścia Ballo-Toure alternatywą jest Luka Pellegrini z Juve, który ostatnio grał w Lazio na wypożyczeniu.
3
Jonatik
Jonatik
13 lipca 2023, 00:03
ej ten transfer Tonalego z biegiem czasu to może być dobry pomysł, to umożliwiło nam nowe transfery, Tonali to zawodnik jak każdy inny, z wielkimi umiejętnościami, ale nikt nie jest do niedozastapienia, też to Milanowi w FFP pomoże, Tonali kiedyś wróci, obstawiam że do 3-4 lat Sandrinho wróci, na pewno będzie chciał, jednak powroty bywają różne
7
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
13 lipca 2023, 07:12
Dokladnie tak. Przed sprzedaza Tonalego 20 mln za Pulisicia to byly spore pieniadze, teraz juz nie.

Ale z tym powrotem Tonalego to watpie.
0
Maximilanista
Maximilanista
12 lipca 2023, 22:42
Ja tam do pozyskania przez Milan Pulisicia podchodzę z ostrożnym optymizmem.

Optymizm - dlatego że kwota odstępnego nie była porażająca i wyniszczająca; dlatego, że oglądałem tego piłkarza w barwach BVB i WIEM, że umiejętności oraz talent on ma - nie mogły wyparować; dlatego że Chelsea w ostatnim czasie stała się tym, czym wcześniej przez lat kilka był Manchester United - czarną dziurą, która wchłaniała i tłamsiła tony potencjału; dlatego, że Pulisić musi być teraz głodny gry, żądny rehablilitacji i pełen ambicji - bo inaczej byłby już graczem jakiegoś klubu w Arabii Saudyjskiej...


Ostrożny - bo jednak prawonożny prawoskrzydłowy może za bardzo nie pasować do taktyki Piolego; mało tego - taki gracz staje się powoli (a nawet szybko) archaicznym reliktem minionej ery. Operujący prawą nogą Amerykanin i tak moim zdaniem zjada Messiasa i Alexisa (obu na raz, w pakiecie) na śniadanie i mógłby tak czy owak stanowić upgrade na tej pozycji.

Ale jednak wolałbym, żeby jakiś dynamiczny lewonożny prawy napastnik zawitał w nasze progi, a Pulisić byłby pierwszym wyborem na treq, oraz drugim na LW (jako zmiennik Rafy) i RW (luzując niekiedy tego póki co niedoszłego podstawowego prawoskrzydłowego).

3
chory
chory
12 lipca 2023, 22:47
panuje ostrożny optymizm
8
Maximilanista
Maximilanista
12 lipca 2023, 23:03
Oczywiście, że użyłem tego sformułowania tyleż szczerze, co z pełną świadomością jego żartobliwego wydźwięku.

W końcu - tutaj sami swoi. :-)


2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
13 lipca 2023, 00:08
Moim zdaniem Pulisic na treq niczym by się specjalnie nie różnił od Brahima - szybkość i dobra technika oraz ograniczona wizja i fizyczność. W taktyce Milanu taka 10 wypada po prostu słabo
2
hyrus13
hyrus13
13 lipca 2023, 06:51
Mam podobne spostrzeżenia, szczególnie w „optymistycznej” części. Chelsea czy Man Utd w ostatnich sezonach kupują masowo, bez większego pomysłu. Zawodnik błyszczy w innej lidze i go muszą mieć, chociaż planu na niego nie ma. Jak to jest możliwe, że Sancho był zawodnikiem, o którym mówiła cała Europa, a w MU stał się pośmiewiskiem? Taki Real inwestuje w młodych zawodników i takich wtop nie zalicza. Dlatego mam nadzieję, że w normalnym środowisku Pulisic odpali i zagra na miarę swojego talentu.
0
jedunio
jedunio
12 lipca 2023, 22:34
Już przeszedł badania, podpisał kontrakt, rozdał pewnie kilkanaście/kilkadziesiąt autografów na koszulkach a gdzie oficjalka :D?
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
12 lipca 2023, 21:57
Serio przeszedł badania?? ^^
1
nokoments
nokoments
12 lipca 2023, 22:52
Origi też przeszedł...
0
lopezito84
lopezito84
12 lipca 2023, 21:52
Przystojny Charles też dobrze wyglądał
0
skoropian
skoropian
12 lipca 2023, 21:45
Tak szczerze co myślicie o tym Pulisicu? Ja osobiście uważam że powinien wystrzelić jak Mike na bramce.
1
lopezito84
lopezito84
12 lipca 2023, 21:55
Pulisić zawsze miał potencjał w Milanie będzie miał o wiele mniejszą konkurencję niż w Chelsea i ma dopiero 24 lata więc myślę że na PS ie da więcej niż Messias i Selemackers razem wzięci
4
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
12 lipca 2023, 22:00
Na Serię A będzie git pod warunkiem że nie bd na L4...
0
Alessio_re6
Alessio_re6
12 lipca 2023, 22:11
Jeśli będzie zdrowy, to może być czołowym skrzydłowym Serie A.
1
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 22:43
Jak będzie grał na skrzydle to odpali, jak na 10 to będzie niewiele lepszy niż Diaz.
4
adamos
adamos
13 lipca 2023, 07:58
Podczas ostatniego mundialu, gdy oglądałem mecze USA doszedłem do wniosku, że Pulisić to kot i szkoda, że Milan takiego zawodnika nie ma. I jeszcze stwierdziłem, Weah by nam sie na prawym skrzydle sprawdził. Dobrze, że Amerykańskiego Messiego mamy.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
13 lipca 2023, 22:07
Jak będzie zdrowy to będzie wzmocnieniem. Trudno grać gorzej na skrzydle od Messiasa. Problem w tym że Pulisic rzadko jest zdrowy.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2023, 21:30
Zieliński chyba ma wybór trybuny w Napoli albo Arabia :) Laurentis już Lozano pogroził trybunami jak nie przedłuży umowy
1
adamos
adamos
13 lipca 2023, 08:01
i teraz Furlani powinien wcisnąć memory five
0
Piotrek1899
Piotrek1899
12 lipca 2023, 21:28
12.07, a tu już Sportiello, RLC, Pulisić... Psy szczekają, karawana jedzie dalej ;)
3
Pisar
Pisar
12 lipca 2023, 21:53
Same tuzy :D
7
Bandon
12 lipca 2023, 22:02

Pisar

No akurat Sportiello na 2giego bramkarza jest 10/10, Pulisić ma mega potencjał, a RLC 50 na 50. Może być drewnem, a może zjeść tę ligę, więc na razie jest spoko, a byłoby bardzo dobrze, gdyby Tonali nie odszedł.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
12 lipca 2023, 22:12
Ja tam gadałem z fanami Chelsea, to słyszałem, że RLC to mega ruch, ale z Pulim się wwaliliśmy
0
Rogo1989
Rogo1989
12 lipca 2023, 22:41
Puliscic to kot w worku, takie jeździec bez głowy. No i w dodatku to lewoskrzydłowy więc po co on tutaj potrzebny?
1
Alessio_re6
Alessio_re6
12 lipca 2023, 22:53
Patrząc na jego gę i przebieg kariery, to jest mu bliżej do prawego skrzydła, ale może grać jako lewoskrzydłowy.
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
12 lipca 2023, 21:28
El-Hilali odszedł ? Czy wypożyczenie ktoś coś wie ?
No i czy traore przedłużył.?
0
chory
chory
12 lipca 2023, 21:15
a co z tym Reniferem? przyjęli oferte? czy wybierzemy się do USA grać w 433 z 3 pomocnikami, cofniętym CDK na 8 i Adlim ledwo co wyjętym z zamrażarki Piolego?
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
12 lipca 2023, 21:58
Będziemy się bujać jak z CDK przez całe okienko.
Oby tylko nie okazał sie mentalnym plackiem jak Belg.
0
tober12
tober12
12 lipca 2023, 21:02
Będzie kot.
1
Milanboy
12 lipca 2023, 21:23
miauu.
0
ósmy
ósmy
12 lipca 2023, 20:18
El-Hilali ponoć definitywnie sprzedany do SC Cambuur.
Torino jest zainteresowane Messiasem, ale tylko w przypadku włączenia w transakcję Singo. Junior jest wyceniony na 7 mln, Byki chcą drugie tyle w zamian za Wilfreda. Milanowi w tym przypadku się nie śpieszy.
2
Szczechu1899
Szczechu1899
12 lipca 2023, 20:43
Jeśli to prawda to aż dziwne, że Cairo w miarę racjonalnie wycenił swojego piłkarza.
10
carrygun
carrygun
12 lipca 2023, 20:50
To byłby super transfer. Chłop jest niesamowicie atletyczny i raczej ma wysoko sufit jeśli chodzi o rozwój. Robił z nami parę razy co chciał na prawej flance. No i Calabria potrzebuje motywacji, aby trzymać formę, a Florenzi już pewnie 1 nogą na emeryturze.
15
JohnyMiellony
JohnyMiellony
12 lipca 2023, 19:31
a dlaczego pulisic podpisuje na 4 a nie 5 lat :D ???
2
MrWoodstock
MrWoodstock
12 lipca 2023, 19:47
Bo hajs maja tylko na 4 lata do przodu.
Wróż Maciej powiedział podczas specjalnej rozmowy ze Scaronim ze 5 lat kontaktu to tzw trojka kielichów a to przynosi pecha. A ze Włosi wierzą w cuda, magię i czary to podpisali na 4 lata
2
marcinomilano
marcinomilano
12 lipca 2023, 19:49
RLC, Romero, Sportiello, wszyscy podpisują na 4 lata. Ogólnie wydaje mi się że podpisy na 4 lata w ramach nowych transferów to dobre rozwiązanie, zarówno dla piłkarza jak i dla klubu.
3
kamilus
kamilus
12 lipca 2023, 20:03
Pewnie to swego rodzaju kompromis - jak patrzą na to, co już zastali w klubie (Origi, Rebic, Messias, Alexis), to ani myślą o braniu kogoś na 5 lat.
1
ZYLION
ZYLION
12 lipca 2023, 20:21
Czyli nie są pewni swoich transferów i ze zawodnicy się odbudują
3
dan_acm
dan_acm
12 lipca 2023, 18:58
Wahi, Kamada, Dominguez, Isaksen/Orsolini i można zaczynać sezon. Wahi do walki z Giroud o pierwszy skład. Kamada jako 10 a przy zmianie ustawienia lub jak będzie potrzeba to i jako 6/8. Isaksen w miejsce Messiasa a gdyby odszedł Snikers to dodatkowo ściągnąć Orsoliniego. Gorsze PS by nie było a nuż Duńczyk i Włoch zatrybią, a w razie czego to Pulisic na PS grywał w Borussi, czyli w najlepszym swoim okresie, więc w nim upatrywałbym podst skrzydłowego.
1
Grande
Grande
12 lipca 2023, 19:05
Kamada w Sociedad.
0
Tanger
Tanger
12 lipca 2023, 19:25
@Grande

Źródło?

Bardzo szkoda by było Japończyka, ale cóż, Milan po prostu z niego zrezygnował. Fajny zawodnik, dostępny tanim kosztem, mogący grać na kilku pozycjach, doświadczony, na całkiem wysokim poziomie.

Ten Reijnders to w ogóle mnie nie przekonuje. Tym bardziej, jeśli ma zastąpić Tonaliego.
0
marcinomilano
marcinomilano
12 lipca 2023, 20:01
Wahi byłby fantastycznym wzmocnieniem, ale to sfera marzeń
1
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2023, 18:27
mnie zastanawia kontrakt Pulisicia do 2027 roku

sprzedaż za 2 lata?
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
12 lipca 2023, 18:29
jeśli z zyskiem +150mln to czemu nie :D
4
Zawijas
Zawijas
12 lipca 2023, 18:32
PatrzęKtoJakGraHA
Do Arabii wszystko możliwe...
1
marcinomilano
marcinomilano
12 lipca 2023, 19:28
To raczej normalne, RLC też kontrakt do 2027.
1
Zuber
Zuber
12 lipca 2023, 19:48
Po to, żeby potem nie pasożytował jak wszyscy co lubią sobie u nas posiedzieć na ławce. xD
1
daro12555
daro12555
12 lipca 2023, 18:18
Jeśli mamy grać 4-3-3 a Pusulić będzie grał na prawym skrzydle to potrzebujemy minimum dwóch pomocników jeszcze ,ale 4-2-3-1 co najmniej jednego pomocnika.
0
marcinomilano
marcinomilano
12 lipca 2023, 17:58
Podobno Chaka Traore przedłużył kontrakt do 2028 roku i ma być włączony do 1 drużyny. Leao chyba ma nowego zmiennika, zobaczymy jeszcze co z Origim.
2
daro12555
daro12555
12 lipca 2023, 18:16
Bardzo dobrze niech Traore będzie zmienikiem Leao .
7
mmielczar123
mmielczar123
12 lipca 2023, 18:22
Zmiennikiem Leao to on powinien być już w zeszłym sezonie. Wydaje mi się, że największe gwiazdy primavery - Chaka, Eletu i Cuenca pójdą na wypożyczenia (El Hilali już został wypożyczony), a Origi stanie się "jokerem", który czasem wejdzie za Rafę, czasem na 9 + w razie czego Pulisic może grać po lewej stronie.
1
Rossu
Rossu
12 lipca 2023, 18:37
Oooo, nowy produkt do zamrażarki Piolego :P
4
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2023, 19:05
Swoją drogą ciekawe czy Moncada będzie tolerował tzw. "zamrażarkę Pioliego" skoro chcą rozwijać młodych graczy żeby później na nich zarabiać. Możliwe, że Stefan będzie musiał skończyć z tym świrowaniem i wykreować odpowiednią liczbę minut dla młodych graczy.
2
Tanger
Tanger
12 lipca 2023, 19:27
@Rossu

Jak "dobrze" pójdzie, to do zimy będzie po zamrażarce. Jak Pioli nawali, to RedBird nie będzie miał żadnych oporów, żeby go zwolnić.
0
marcinomilano
marcinomilano
12 lipca 2023, 19:29
Teraz w końcu będzie miał piłkarzy których chce, to może i nie będzie zamrażarki
0
serginho83
12 lipca 2023, 17:18
Z Interu odchodzi Handanovic i prawdopodobnie Onana, ciekawe, co Marotta wymyśli ;) Sommer to nie jest zbyt pewny bramkarz :)
0
POE
POE
12 lipca 2023, 17:22
Chciałbym żeby Milan miał na głowie tylko nowego bramkarza :/
13
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2023, 17:54
no obrona Interu to może być wesoło bramkarz + brakuje głębi na ŚO ;]
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
12 lipca 2023, 18:12
Ważne, że nie udało im się wyjąc bramkarza z Szachtara bo to niezły kocur. Aczkolwiek Turbin ma ofertę z AS więc wyzwanie przed nim czy brać czy nie brać.
Podobno Inter bierze Emila Audero albo jeszcze ktoś innego ale Sommer oddalił się mocno.

(zródło kolega)
0
serginho83
12 lipca 2023, 18:14
Audero to co najwyżej rezerwowy, pytanie kto na "jedynkę" :)
0
Pisar
Pisar
12 lipca 2023, 19:05
Voljin, w Milanie na dzień dzisiejszy nie ma ani jednego pewnego środkowego obrońcy gwarantującego jakość przez cały sezon (widziałeś co wyprawiali w poprzednim sezonie), a martwisz się o Inter.
2
Von Strauss
Von Strauss
12 lipca 2023, 19:44
serginho83

No jak to kto? Za darmo do wzięcia jeden jest xD De Gea się nazywa
2
Alessio_re6
Alessio_re6
12 lipca 2023, 22:58
W żadnym klubie nie ma środkowego obrońcy, który gwarantuje jakość przez cały sezon.
0
POE
POE
12 lipca 2023, 23:21
Allesio , Van Dijk sezon 18/19 ? Kocur jakich mało
0
Starosta
Starosta
12 lipca 2023, 17:13
.....
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 17:14
0
Starosta
Starosta
12 lipca 2023, 17:13
Ciekawe czy wszystko z zębami ma w porządku :)
0
im4te
im4te
12 lipca 2023, 16:44
Na tapet, nie na tapetę.
10
boro215
boro215
12 lipca 2023, 16:27
No Scamacca przebakuje ze Rzym to jego dom i marzy o trenowaniu przez Mou... także następna plota do kosza
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 16:27
1
Bandon
12 lipca 2023, 17:26
I bardzo dobrze, po stokroć wolę Taremiego, za którym i tak nie przepadam.
0
karp_fso
karp_fso
12 lipca 2023, 16:08
Agent Kramaricia chce nam go wcisnąć XDDD No cyrk, to już wolę Taremiego.

I podobno temat Domingueza wrócił na tapetę.
3
mmielczar123
mmielczar123
12 lipca 2023, 16:12
Amrabat > Dominguez > Reijnders >>>>>> Musah
2
Rossu
Rossu
12 lipca 2023, 16:42
Na Amrabata nie ma szans, ale jeśli przyszedłby Dominiguez + Reijnders, to nie będzie wyglądać to źle
0
Starosta
Starosta
12 lipca 2023, 16:43
Na tapet. Wrócił na tapet.
5
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2023, 17:14
5 lat temu bym się ucieszył :D
1
karp_fso
karp_fso
12 lipca 2023, 17:35
Faktycznie "na tapet" mój błąd :p
2
mmielczar123
mmielczar123
12 lipca 2023, 15:51
A może coś takiego by nam F&M sprezentowali:
Out: Rebić, Alexis, Messias, Caldara, CDK, FBT*, Adli*
Pewnie dałoby się łącznie wyciągnąć za nich 40-50 mln
In: Balogun, Reijnders, Isaksen, jeszcze jeden ŚP i Singo, który na dłuższą metę zastąpi Florenziego.
Chociaż pewnie większości z nich nie uda się sprzedać, a zamiast Balgouna przyjdzie ktoś pokroju Taremiego...
0
Sakuragi
Sakuragi
12 lipca 2023, 16:23
Wyceny sprzedaży naszych graczy jak mniemam wziąłeś z dupy?
1
mmielczar123
mmielczar123
12 lipca 2023, 16:28
Nie do końca. CDK budzi zainteresowanie, a pewnie za mniej niż 25-28 nie pójdzie, Torino za Messiasa rzekomo zaoferowało 8 mln, zatem za Alexisa pewnie można się spodziewać oferty rzędu 10-15 mln, więc za tę trójkę pewnie dostalibyśmy przynajmniej 42-45 mln. Za Rebicia i Caldarę pewnie dostalibyśmy jakieś grosze. FBT i Adliego nie liczę, bo pierwszego i tak trzeba będzie zastąpić, a drugi pewnie pójdzie na wypożyczenie.
1
Gol
Gol
12 lipca 2023, 16:50
CDK nie odejdzie za mniej niż 30 mln euro, a wątpię żeby ktoś za niego tyle dał.
Caldary za darmo nikt nie chce, on ma w ogóle chyba na kontrakcie 2.2 mln euro, także jemu to lepiej sobie posiedzieć w Mediolanie jeszcze rok, max pójść na wypożyczenie. Odejść nie odejdzie bo nikt mu takich pieniędzy po prostu nie da.
Rebić nie chce odchodzić z Milanu do Turcji, a tylko stamtąd dostanie po takim sezonie kontrakt na podobnym poziomie co w Milanie. Mi się wydaje, że on chciałby wrócić do Niemczech i czeka na jakąś ofertę stamtąd być może pod koniec okienka coś w tej kwestii ruszy, jak już kluby będą musiały swój wzrok skierować w innym kierunku gdy pierwotnego celu nie uda się pozyskać.
Messias za 10 mln euro być może jeżeli Torino się skusi, ale na pewno w jednym okienku nie odejdzie i on i Alexis, a za Belga 15 mln to byłaby wspaniałą suma.
FBT czy Adli to groszowe spraw, myślę że 5 mln max.

Moim zdaniem, za jakąś kwotę, z zawodników podanych przez Ciebie, można sprzedać Alexisa/Messiasa i FBT, a reszta zostanie z nami na kolejny sezon.
0
Starosta
Starosta
12 lipca 2023, 15:15
offtop. Fode Ballo-Toure odrzucił propozycje przenosin do Bolognii. Nie chce ruszać się z Mediolanu. Jeśli już to do Nicei. Problem w tym że Nicea niekoniecznie chce go pozyskać. Skąds to znam. Pełne zaskoczenie. No ale jak to.
0
deshaun
deshaun
12 lipca 2023, 15:22
zastanawiam się po co Milan mialby się go pozbywać. Nie jest to super zawodnik, ale uznalbym go jako 'solidnego' zmiennika. Nie stać nas na trzymanie na ławce bardzo dobrego LO, któremu w zasadzie możemy zagwarantować epizodyczną rolę w sezonie jeśli Theo będą omijac kontuzje.
21
mmielczar123
mmielczar123
12 lipca 2023, 15:37
FBT zeszły sezon miał całkiem ok, chociaż gdyby nadarzyła się okazja, to lepiej go sprzedać i na zmiennika Theo sprowadzić jakiegoś Włocha. Mam jednak przeczucie, że Fode zostanie w klubie, a oprócz niego Rebić, Origi, Messias, Salemaekers itd.
2
kamilus
kamilus
12 lipca 2023, 15:39
@deshaun
Klub pewnie liczył na małą plusvalenzę plus ściągnięcie jakiegoś Włocha w jego miejsce, bo jeśli chodzi o jakość, to faktycznie FBT nie jest taki zły, skoro już jest w kadrze - a chyba po ostatnim meczu, w jakim zagrał, gdy musiał, to trafił nawet do 11 kolejki. :P
2
Starosta
Starosta
12 lipca 2023, 16:28
Też nie rozumiem dlaczego mają sie go pozbyć. Mała pensja mało gra nie awanturuje się ze na lawce siedzi. Jak wchodził to jakiegoś dramatu nie było.
1
boro215
boro215
12 lipca 2023, 16:32
Tez mi sie wydaje ze FBT na placków akurat jest w sam raz. No ale szkoda bo mozna byloby go włączyć w transakcję za Domingueza

Poza tym Bolonia ladne miasto, co on marudzi :p
0
Boateng93
Boateng93
12 lipca 2023, 13:14
Reijnders będzie De Ketalerem z poprzedniego okienka. Obawiam się, że na boisku będzie takim samym flopem jak Belg.
5
adamos
adamos
12 lipca 2023, 13:27
no w meczu przeciwko Lazio szalał.... więc może nie będzie tak źle
1
Gol
Gol
12 lipca 2023, 13:41
adamos - Belg szalał przeciwko Realowi, teraz Lecce okazuje się za mocne na jego umiejętności.
8
FanatiKo ACM
FanatiKo ACM
12 lipca 2023, 14:25
Nie jesteś sam z tymi obawami , ja narazie zajął bym się sprowadzeniem chukuwu / berardiego / diaby a potem bym poszukał kogoś ciekawszego do pomocy no ale zobaczymy
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 14:29
0
Kaka821
12 lipca 2023, 14:30
A na jakiej podstawie takie czarnowidztwo? Przeczucie czy jakaś szerszą analiza? Belga i Holendra różni w sumie wszystko.
7
Rafał0209
Rafał0209
12 lipca 2023, 15:51
Zamknie nam wszystkim mordy coś czuje CDK w tym sezonie jak swego czasu zrobił to Leao, też się go wywalało za pare mln, zostawić Hauge a Leniało sprzedać. CDK po pełnym okresie przygotowawczym zejdzie z niego łatka Kaki może odpalić bo potencjał ma, nie pokazywał tego tylko w lidzę Belgijskiej ale i LM na tle najlepszych.
4
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2023, 17:16
Fanatiko
To akurat nie ma sensu. Aktualnie mamy w kadrze dwóch zawodników na prawe skrzydło i 4 pomocników, a 3 pozycje do obsadzenia. Trzeba kupować to pomocy i to szybko. Bok się ogarnie, jak kogoś pożegnamy.
0
ósmy
ósmy
12 lipca 2023, 13:14
Czekam na zainteresowanie Zapatą z Atalanty.
3
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2023, 12:51
Niby nie gra przez negocjacje, ale Kerkez, który praktycznie ma być już w Lazio wyszedł w pierwszym, więc albo gość odwala jakiś strajk, albo nie wiem o co chodzi.
1
nokoments
nokoments
12 lipca 2023, 12:59
może dostał sraczki z nerwów jak CDK rok temu xD
10
palonettoACM
palonettoACM
12 lipca 2023, 13:12
@nokoments

MilanLab nie zlikwidował tej sraczki do dziś :P
7
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
12 lipca 2023, 12:46
PSG zaoferowało za Osimhena 110 mln euro. Propozycja ta nie została zaakceptowana. Mistrzowie Włoch nie zamierzają sprzedawać snajpera za mniej niż 200 mln euro. jak oni wydoją z P$G 200mln to powinniśmy automatycznie wywalić cały dział dyrektorów i zatrudnić tych z Neapolu xdd
11
palonettoACM
palonettoACM
12 lipca 2023, 12:51
Stary wyga ADL umie doić :)
2
kusniak_22
kusniak_22
12 lipca 2023, 13:40
Bo grać na rynku trzeba umić. Oni cenią swoich piłkarzy, a nie sprzedają za grosze, a później żebrają jak chcą kupić kogoś o każdy milion.
3
Pavlović31
Pavlović31
12 lipca 2023, 14:08
Po prostu piłkarze innych klubów umieją się dobrze 'sprzedać', Osimhen to jest bardzo medialny.
1
chory
chory
12 lipca 2023, 12:43
PSG daje za Osimhena 110, a ADL chce 200 hahaha
0
hyrus13
hyrus13
12 lipca 2023, 12:46
Od PSG to uczciwa kwota.
15
boro215
boro215
12 lipca 2023, 13:07
Juz prędzej przygruchają sobie Vlaho za te pieniądze, Osimhen może stać sie ofiarą właściciela jak Gallo
0
mmielczar123
mmielczar123
12 lipca 2023, 15:39
I tak właśnie Włosi powinni postępować. Od Angoli, PSG, Realu i Barcy powinni brać 2x więcej
1
kamilus
kamilus
12 lipca 2023, 15:40
@boro215
Vlahovic to bardziej wtopa transferowa niż udany zakup, a Osimhen to król strzelców ligi. Poza tym 200 mln to nic dla PSG, więc wolą sięgnąć po lepszego gracza.
0
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 22:26
Osimhen nie będzie żadną ofiarą ADL, ma kontrakt do 2025, więc jeśli teraz go nie puszcza za 120-130 to za rok go puszczą za połowę tego, chyba, że ADL się uprze jak w przypadku Milika, ale wątpię, żeby odpuścił taką kasę.
0
DanielK_ACM
DanielK_ACM
12 lipca 2023, 12:38
Dlaczego nie patrzą na swoje podwórko.
Ponoć szukają zawodników młodych z potencjałem. To nie można się postarać o takich zawodników,którzy lepiej lub gorzej się już sprawdzili na boiskach serie a
Baldanzi-Pulisic
Ricci - RLC
Berrardi- chuke cos tam
Reijnders wydaje się lepszy np. od Samardzic
A do tego tani Domingues z Bolonii lub ten gość kapitan z Lecce.
Było by miejsce dla Kamady....
0
Kaka821
12 lipca 2023, 12:42
Widziałeś kiedyś jak gra np Baldanzi? Dla mnie to może być talent, ale jest gorszy na ten moment od Diaza z sezonu 21/22
Co do reszty się nie wypowiem
1
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2023, 12:44
Można wziąć jednego czy dwóch z tych zawodników jako uzupełnienia kadry. Jednak opierając drużynę na graczach z drugiej 10 tabeli czyniąc z nich główne postaci, sami staniemy się taką drużyną. Chyba nikt nie ma wątpliwości, że Pulisic i RLC dadzą nam o wiele więcej niż Baldanzi i Ricci.
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2023, 12:55
Berardi to rzeczywiście wpisuje się w ramy "młody z potencjalem". 29 letni skrzydłowy - już ukształtowany zawodnik.
1
chory
chory
12 lipca 2023, 12:34
Taremi jest bardzo fajną opcją ale nie za 20, idealny napastnik pasujący do ligi włoskiej, który dość późno zaczął właściwą karierę bo do 27 roku życia grał tylko w Azji i wtedy trafił dopiero pierwszy raz do Europy
0
adamos
adamos
12 lipca 2023, 12:56
jak mamy dać 20 mln za Teremiego to lepiej chyba dołozyc 2-3 mln i Moratę sprowadzić.
0
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 11:52
30-letni przeciętny Taremi za 20 mln czy solidny Chukuwueze z rocznym kontraktem za 30 mln, my to mamy dylematy. Najgorsze, że sami je sobie tworzymy zamiast brać Kamadę, bo w środku ciężki tartak, a na PS i 9 szukać kogoś z paszportem UE.
14
wojtekdio1234
wojtekdio1234
12 lipca 2023, 11:58
moim zdaniem Taremi nie jest przecietny, to bardzo dobra 9 pasująca pod nasz styl gry.
12
palonettoACM
palonettoACM
12 lipca 2023, 12:24
^ 19 meczów w LM: 8 goli i 4 asysty. Jakaś to weryfikacja jest. Strzelał Juve, Chelsea, Liverpoolowi, Atletico (4x), i 4x rywalom mniej wymagającym: 2x z Brugią i 2x z Bayerem. Asysty przeciwko Juve i Milanowi. Średnio gol co 164 minuty. Dla porównania Giroud ma co 151 minut gola (LM only).

Jednak dość wysoka cena + krótkoterminowość rozwiązania tonują entuzjazm jak dla mnie. Ruch 50/50.
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 12:25
3
KartonGips
KartonGips
12 lipca 2023, 16:30
A ten znowu to samo ;) Taremi zjada dupą nawet Giroud jeśli chodzi o statystyki, ładuje też gole najlepszym w LM, chcą go kluby z Premier League, ale tak jest przeciętniakiem bo Janusz z acmilan tak sądzi nie bacząc na nic innego tylko swoje widzimisię
2
Tanger
Tanger
12 lipca 2023, 19:33
Taremi to powinna być opcja, ale może C czy D, a nie priorytet. 30 lat, bez paszportu UE, bez doświadczenia w silniejszej lidze niż portugalska. Ten ruch przypominałby po trochu Andre Silvę, Higuaina i Kalinicia.

Priorytetem powinien być ktoś młodszy, rozwojowy, konkurencyjny i jednocześnie z jakimś doświadczeniem w silnej/trudnej lidze.

Fajny byłby taki Ndiaye, ale podobno Marsylia mocno po niego rusza. Milan ma u siebie takiego "guru scoutów", a nie umie wyskautować zawodnika z potencjałem i go sprowadzić.
1
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 22:20
KartonGips
Masz rację znasz się jak typowy Janusz z kanapy browarem, doceniam samokrytykę. Trzeba być na prawdę ciężkim ignorantem, żeby stawiać Taremiego nad Giroud. Jeśli chcesz chętnie się z tobą założę kto w przyszłym sezonie rozegra w Milanie więcej minut, jeśli oczywiście Taremi do nas trafi.

Tanger
Dobrze, że ktoś tu jeszcze ma racjonalne podejście, a nie ocenia piłkarza tylko przez pryzmat bramek i asyst.
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 22:22
0
Tzeentch3
Tzeentch3
12 lipca 2023, 11:26
"Mehdi Taremi jest faworytem Milanu do zajęcia ostatniego miejsca dla gracza spoza UE" - albo coś pominąłem, ale czy przypadkiem nadal nie sprzedaliśmy żadnego gracza spoza UE za granicę i nie mamy wolnego drugiego miejsca? :)
1
Mellion
Mellion
12 lipca 2023, 11:38
Cicho, bo zarząd jeszcze nie wie że Anglia nie jest już w UE ;)
8
Pisar
Pisar
12 lipca 2023, 12:25
Albo myśleli, że skoro sprzedali Tonalego do kraju spoza UE, to automatycznie należy się jedno miejsce wincyj :D
0
biedrus
biedrus
12 lipca 2023, 12:41
Kto zajął drugie miejsce? Pierwsze Loftus, drugie...
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2023, 12:45
biedrus
RLC zajął póki co jedyne miejsce. Drugiego nie mamy, bo nikogo nie sprzedaliśmy.
1
Eravier
Eravier
12 lipca 2023, 13:13
A kto powiedział, że można mieć 2 zawodników spoza UE w kadrze? Widzieliście naszą kadrę?

Można kupić 2 zawodników spoza UE w jednym okienku. Kupiliśmy jednego póki co.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
12 lipca 2023, 13:21
@Eravier
https://www.milannews.it/primo-piano/focus-mn-milan-sul-mercato-ma-quanti-nomi-con-passaporto-extracomunitario-cosa-dice-la-regola-498151

Masz 1 miejsce dostępne - drugie dopiero jak sprzedasz gracza z poza UE za granicę, bo ich mieliśmy za dużo na start sezonu. Po prostu nie zarejestrujesz drugiego gracza do kadry.
1
Eravier
Eravier
12 lipca 2023, 13:32
Ok, czyli nadinterpretację zrobiłem. Tu nie chodziło o 2 w kadrze tylko nieco bardziej skomplikowane są te reguły. Swoją drogą bez sensu trochę. Dzięki za wyjaśnienie.

No to trzeba znaleźć chętnego na Vasqueza pewnie albo Lazetica.
0
Juzio
Juzio
12 lipca 2023, 18:34
Oddadzą Vasqueza tam skąd przyszdł za pół ceny, a różnica to koszt dodatkowego miejsca.
0
Dudinho
Dudinho
12 lipca 2023, 11:25
Money ball a skupiamy sie na dziadkach, tragedia.

"Nasze" ruchy transferowe wygladaja jakby zarzad nie mial pomyslu kogo kupic i robil cos zeby nie bylo, ze nie robia nic. Mam nadzieje ze to tylko plotki.

Jaki by nie byl Chukwueze jest dosyc mlodym, wyrozniajacym sie w La Liga zawodnikiem. Szkoda ze Origi ani Rebic nie odejda bo pewnie wtedy by sie kasa znalazla.
1
luba17
luba17
12 lipca 2023, 12:34
Tłum.:: "Głównym założeniem Moneyball jest to, że zbiorowa mądrość znawców baseballu (w tym graczy, menedżerów, trenerów, skautów i front office) w ciągu ostatniego stulecia jest przestarzała, subiektywna i często błędna. Statystyki takie jak skradzione bazy, zdobyte runy i średnia uderzeń, zwykle używane do oceny graczy, są reliktami XIX-wiecznego spojrzenia na grę i statystyk dostępnych w tamtym czasie. Przed wprowadzeniem sabermetrii do baseballu, drużyny były zależne od umiejętności swoich skautów, aby znaleźć i ocenić zawodników. Skauci są doświadczeni w sporcie, zazwyczaj byli zawodnikami lub trenerami.[1] Książka argumentuje, że front office Oakland A's skorzystał z bardziej analitycznych mierników wydajności gracza, aby stworzyć drużynę, która mogła przechytrzyć i lepiej konkurować z bogatszymi konkurentami w Major League Baseball (MLB)."

Nic tu nie ma że musi być to koniecznie młody zawodnik...
6
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2023, 12:48
A Moneyball to nie miało być branie zawodników na podstawie parametrów potrzebnych dla drużyny? Dla przykładu potrzebujemy biegacza co robi po 14km na mecz i ma 5-6 kluczowych podań, to takiego szuka algorytm. Więc jeśli algorytm znajdzie takiego zawodnika, który ma 28 lat, to go biorą. Proste.
2
hyrus13
hyrus13
12 lipca 2023, 12:50
luba17

Dokładnie. Warto prześledzić kto przyszedł do Oakland Athletics kiedy Beane wprowadził moneyball w życie. To byli doświadczeni zawodnicy.
3
gambit17
gambit17
12 lipca 2023, 13:54
Ale to jest baseball i takie założenie może sprawdzić się dobrze w takim sporcie, ale nie w piłce nożnej. Zupełnie inny styl gry, bo w sumie to nie sport kontaktowy W NBA już ten system tak się nie sprawdza. Zresztą wszystkie te "zawodowe" ligi w USA to że sportem mają mało wspólnego, taki cyrk po prostu. Jak sami widzicie bogate kluby mają gdzieś ten money ball hehe. Kupują największe talenty i gdzieś mają statsy bo w piłce nie mają, aż tak dużego znaczenia. Wiek nie gra roli, zawodnik sprawdzi się lub nie. Program tego nie wyliczy.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2023, 14:02
NBA już ten system tak się nie sprawdza

Nikola Jokić teraz się śmieje patrząc jak "nisko" był wybrany :)
0
luba17
luba17
12 lipca 2023, 14:31
gambit17 & Vol'jin - ok spoko mozecie miec racje ale próbuje komus wytłumaczyc ze w Moneyball nie ma nigdzie napisane że zawodnik MUSI BYĆ MŁODY, bo ogromna rzesza uzytkowników tej strony tak mysli że zawodnik MUSI być młody wg algorytmu programu...
1
ósmy
ósmy
12 lipca 2023, 11:22
Taremi w Milanie śmierdzi mi brakiem pomysłu i realnych opcji do linii ataku.
Taremi, Arnautović, Origi, Mandžukić, Kalinić, Fernando Torres, Higuain to wszystko półsrodki. Od lat wciąż po macoszemu traktowanie linii ataku w stylu
- jakoś to będzie.
Spawanie, klejenie i sztukowanie z roku na rok.
Martwi mnie brak długotrwałego życzeniowego młodego napastnika z super potencjałem do delikatnego wyszlifowania na lata.
Od czasów Bakki nic się nie dzieje w tym kierunku, a Kolumbijczyk też nie był tym typowym goleadorem
10
palonettoACM
palonettoACM
12 lipca 2023, 11:31
Szkoda tylko, że już od conajmniej roku grzany jest temat przyjścia młodego napastnika. Ibra zestarzał się już na tyle, że nie da się już od niego nic nauczyć. Giroud też się starzeje. Nie wygląda na to, żeby tutaj było możliwe zastosowanie sztafety pokoleniowej.

Teraz jeszcze mamy w kadrze mieszankę liderów i młodości (z naciskiem raczej na to drugie). Szkoda wobec tego, że nie zostanie to raczej wykorzystane pod tym względem. Przy Giroud jakiś młody kozak mógłby na prawdę sporo wynieść.

A tak zwolni się pensja Giroud pewnie za rok, nie będzie lidera w formacji ataku, i od kogo młodzian będzie się uczyć?

Gdy ta mieszanka przejdzie już totalnie na młodość, albo co gorsza na podstarzałych no-nameów z dobrym stosunkiem cena/wydajność (Messias tutaj jest świetnym przykładem), to charakterologicznie Milan może mocno przeciętnieć.

Wybiegłem trochę w przyszłość, ale tutaj właśnie otwiera się debata pt. "Ile procent Moneyball`u stosować w zarządzaniu klubem piłkarskim". Bo można to robić całkowicie, albo balansować pomiędzy poważniejszymi inwestycjami od czasu do czasu.
1
karp_fso
karp_fso
12 lipca 2023, 11:34
Higuain jak do nas przychodził to nie był półśrodkiem :p W praktyce okazał się padaką.
7
ForzaLisek
ForzaLisek
12 lipca 2023, 11:45
mnie to śmieszy troche akurat:D w FM (tak wiem, że to żaden wykładnik) ale Milan właśnie teraz u mnie prawie zawsze kupuje Taremiego:D może już wcześniej o czyms takim wiedzieli haha:D
1
Tzeentch3
Tzeentch3
12 lipca 2023, 11:50
@ForzaLisek
Gram Arsenalem i po przejęciu przez emirackiego inwestora :> kupiłem Theo i jak gra spieniężyła jego transfer w Milanie? - kupiła Chukwueze za 87 mln euro :P

Edit.
Żeby nie było - FM`owy Milan sezon 22/23 to wicemistrzostwo i 23/24 mistrzostwo :> za to Napoli 2x LE :P
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 12:04
3
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 12:03
Mamy idealny czas, żeby kupić młodego napastnika, który rok będzie się aklimatyzował, rywalizował i uczył od Giroud. A my się pchamy w 30-letniego Taremiego, który nie wygra rywalizacji z Francuzem i w kolejnych sezonach będziemy mieli na 9tce jeszcze większy problem.
2
ósmy
ósmy
12 lipca 2023, 12:26
@palonettoACM
Gdybym mógł, to dałbym Ci 10 łapek w górę:)
Dokładnie o tym trąbię tutaj od jakiegoś czasu, ostatnio nie dalej jak wczoraj.
1
cbvirus
cbvirus
12 lipca 2023, 10:56
Taremi jest w porządku napastnikiem ,ale biorąc pod uwagę, że 1. Jest dość stary 2. Zajmuje ostatnie miejsce spoza EU,
To nie wiem czy ten ruch jest tego warty.
2
Boro
Boro
12 lipca 2023, 11:18
Gość ma konkretne statystyki w Porto. 3 sezony solidne może u Nas zaliczyć.
1
MishaA
MishaA
12 lipca 2023, 10:53
Uważam że Taremi to super opcja.

Przypominam wszystkim którzy sa na nie - że to napastnik jakiego dawno w Milanie nie było .
2
palonettoACM
palonettoACM
12 lipca 2023, 11:39
A nawet w ogóle nie było.

Byłby w końcu pierwszym irańskim napastnikiem w barwach Milanu. A nawet w ogóle pierwszym Irańczykiem :).
0
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 12:00
"...że to napastnik jakiego dawno w Milanie nie było " - czyli jakiego? Bo jeśli chodzi stricte o umiejętności to Giroud go zjada na starcie.
0
grocho
grocho
12 lipca 2023, 10:49
Pulisic to może być dobry transfer ale niech oni biorą tego Kamadę bo odpuścić dobrego darmowego zawodnika to głupota
3
Daniel93
Daniel93
12 lipca 2023, 10:47
To jak nie czukumuku to kto na ps? Proszę tylko nie Mesjasz bo już nie wytrzymam kolejnego sezonu z nim xD
0
gago1145
gago1145
12 lipca 2023, 10:50
do usunięcia
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 10:51
0
gago1145
gago1145
12 lipca 2023, 10:50
masz odpowiedź trzy newsy wyżej na to pytanie
0
gago1145
gago1145
12 lipca 2023, 10:50
do usunięcia
Edytowano dnia: 12 lipca 2023, 10:52
0
Endriu
Endriu
12 lipca 2023, 11:15
Oby ten Dunczyk!!!
0
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 11:58
Ismaila Sarr, Orsolini, F.Anderson - jest co najmniej kilka ciekawych opcji, które nie kosztują 35 mln.
0
Von Strauss
Von Strauss
12 lipca 2023, 10:43
Taremi... Niech wezmą Kamadę i Arnautovicia, wyjdziemy na tym lepiej xD
2
mmielczar123
mmielczar123
12 lipca 2023, 10:38
Jedni piszą, że Milan podwyższył ofertę za Reijndersa i Holender jest blisko, a inni (Longo), że to nadal 18 + bonusy. Niech oni dopną ten transfer w końcu, bo i tak ostatecznie dadzą 25 mln, a tak, będzie można się skupić na innych celach transferowych.
2
Von Strauss
Von Strauss
12 lipca 2023, 10:42
Ja cały czas powtarzam - to, że wysokość się nie zmieniła, nie oznacza, że się nie zmieniła ;) chodzi mi o to, jak skonstruowane zostały bonusy, bo może być tak, że obecnie jeden bonus to jest prawie pewniakiem, a wcześniej nie był.
0
palonettoACM
palonettoACM
12 lipca 2023, 10:50
I znów widzę ten sam schemat. M&M upierali się przy 32 + bonusy przy CDK przez długi czas (albo jakaś inna kwota, coś koło tego).
1
palonettoACM
palonettoACM
12 lipca 2023, 10:30
Tijjani Reijnders i saga z nim to CDK v2. Dzisiaj kolejny nagłówek do kolekcji opatrzony datą 12.07 :P. Z ciekawości przepatrzyłem jak było w przypadku CDK:

04.07: Milan naciska w sprawie De Ketelaere. Pierwsza oficjalna oferta za Belga
05.07: De Ketelaere i Ziyech celami transferowymi Milanu
06.07: Club Brugge odrzucił ofertę Milanu (20 mln euro plus bonusy) za Charlesa De Ketelaere
07.07: Agent De Ketelaere w Mediolanie.
08.07: Milan dogadany z De Ketelaere w kwestii kontraktu
12.07: Belgijski oddział RTL informuje, że Charles De Katelaere jest coraz bliżej Milanu
13.07: Środowe wydanie La Gazzetta dello Sport informuje, że Milan mocno naciska na pozyskanie Charlesa De Ketelaere

itd itp...

02.08: Oficjalnie: Charles De Ketelaere piłkarzem AC Milan!

Wszystko LGDS skwitowało piękną grafiką:
https://ibb.co/S59MR7T

Wiele musiało się zmienić na górze, żeby sposób negocjacji transferów z krajami Beneluksu pozostał taki sam :P

6
landik
landik
12 lipca 2023, 10:29
Lazio ma dostać 50mln a nie którzy liczyli że SMS pójdzie za 25:D
3
Jaca23
Jaca23
12 lipca 2023, 11:55
A to pierwszy raz gdy Araby przepłacają? Nowe, nie znałem.
2
Pisar
Pisar
12 lipca 2023, 10:07
Przeraża mnie jaką otoczkę robią Włosi wokół przybycia Pulisica. Najpierw nagłówki "Captain America", a teraz "Born in the USA". Normalnie jakby przylatywał Michael Jordan. Znowu pompują balonik.
3
ZYLION
ZYLION
12 lipca 2023, 10:12
Ten balonik jest dziurawy
1
adamos
adamos
12 lipca 2023, 10:12
Pulisić to jest ikona soccera, jest ambasadorem USA w promocji tej dyscypliny, najważniejszy gracz reprezentacji USA, coś jak dla nas Polaków - Robercik. I drugie co promuje i jest twarzą MŚ w USA. To mało?
24
Kaka821
12 lipca 2023, 10:14
To najpopularniejszy zawodnik w kraju gdzie żyje ponad 300 milionów ludzi, więc nic dziwnego, że tak jest.
10
landik
landik
12 lipca 2023, 10:26
Marketing kolego;
0
Pisar
Pisar
12 lipca 2023, 10:58
Szkoda, że za tym wszystkim nie idą również umiejętności. Bardziej do tego piłem. Uj mnie obchodzi czyją jest ikoną, twarzą itp. Robią z niego nadczłowieka i to jest w tym wszystkim najsmutniejsze. Nastąpi szybka weryfikacja i znowu będzie płacz. Ciekawe, czy wtedy wszyscy też będą odnosić się do popularności itp. Z drugiej strony Amerykańce robią z Milanu maskotkę, więc może o to w tym wszystkim chodzi. Rozgłos, marketing, czapeczki, lizaki, a sport na drugim miejscu. Czekamy teraz na Musaha i nagłówki "Black Panther", "Avengers" itp ;)
1
adamos
adamos
12 lipca 2023, 12:37
@Pisar
więcej optymizmu, może kapitan Ameryka będzie miał formę jak z BVB i będziemy piać z zachwytu z jego umiejętności.
1
chory
chory
12 lipca 2023, 09:53
którego lipca wracają reprezentanci do milanello?
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
12 lipca 2023, 11:51
19-20 chyba.
0
Postronny
Postronny
12 lipca 2023, 09:50
Villareal za wszelką cenę blokuje transfer Chukuweze?

Wręcz przeciwnie. Są gotowi sprzedać zawodnika i określili jego wartość oraz są gotowi usiąść do rozmów.

To nie żadna blokada. Blokada to jest brak pieniędzy Milanu. Chcą piłkarza na którego ich nie stać. Nie mówimy tu o kwotach jakie padają w Premier League tylko ludzkich zwykłych pieniądzach za całkiem porządnego grajka.
1
ósmy
ósmy
12 lipca 2023, 10:01
To są negocjacje.
Nikt nikomu nic nie ujmuje. Ani Milanowi, że nie mają pieniędzy, ani Villarealowi, że na tyle wycenili swojego gracza.
To jest naturalna negocjacja transferowa.
Powodem jej niepowodzenia będzie fakt, że Milan nie zamierza przepłacać i dawać za gościa z rocznym kontraktem 35mln. Bo to nie nasza polityka cenowa, a Villareal nie odpuści z ceny, bo nie musi. Co najwyżej stracą przeciętnego grajka za rok bez żadnego zysku.

7
Zuber
Zuber
12 lipca 2023, 12:26
To rzuć 30 mln za średniaka z rocznym kontraktem.
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI