Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 16.07: Porto chce za Taremiego 30 mln euro [22:28]

16 lipca 2023, 08:31, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 16.07: Porto chce za Taremiego 30 mln euro [22:28]

[08:31]: Do połowy lipca Milanowi udało się zamknąć kilka transferów - klub ściągnął Marco SportielloRubena Loftusa-CheekaLukę Romero Christiana Pulisica, a w poniedziałek do Mediolanu przyleci Tijjani Reijnders. To nie koniec. Klub w dalszym ciągu będzie poszukiwał chociażby napastnika, a ważne stanie się także znalezienie zmiennika Theo Hernandeza po nadchodzącym odejściu Fode Ballo-Toure - Senegalczyk ma zasilić Bolognę lub Niceę. Torino zabiega o Juniora MessiasaMatteo Gabbia może trafić na wypożyczenie do Frosinone lub Genoi, a różne doniesienia pojawiają się także w kontekście Charlesa De KetelaereAnte Rebicia czy Divocka Origiego. Dodatkowo rossoneri nie zamierzają robić problemów ze zmianą pracodawcy Alexisowi Saelemaekersowi.

[13:15]: MilanNews podaje, że po osiągnięciu porozumienia w kwestii transferu Tijjaniego Reijndersa, Milan skupi się na zakontraktowaniu napastnika. W chwili obecnej trwają rozmowy na temat pozyskania Mehdiego Taremiego. Rossoneri chcą jednak znegocjować kwotę poniżej 20 mln euro.

[19:15]: Antonio Vitiello z serwisu MilanNews informuje, że Tijjani Reijnders przyleci do Mediolanu jutro wieczorem. Rozpoczęcie przygody Holendra z mediolańskim klubem rozplanowano już we wszystkich szczegółach. Testy medyczne i podpisanie kontraktu - we wtorek.

[20:17]: Gianluca Di Marzio informuje, że FC Porto chce za Mehdiego Taremiego 30 mln euro odstępnego. Kwota 25 mln euro może nie wystarczyć, sprawę w takim przypadku mogłyby rozwiązać bonusy. Chrapkę na Irańczyka ma także Inter po fiasku rozmów ws. Romelu Lukaku. Przedstawicielem napastnika jest znany agent Jorge Mendes.

[22:28]: SSC Bari w oficjalnym komunikacie informuje o wypożyczeniu Marco Nastiego (2003). 19-letni napastnik będzie od razu dostępny do dyspozycji trenera Mignaniego na obóz treningowy w Roccaraso. Wychowanek Milanu dzięki świetnemu sezonowi 2021/2022 w barwach Primavery (16 goli w 24 meczach) zwrócił na siebie uwagę Cosenzy (Serie B), która go wypożyczyła i w której zadebiutował w profesjonalnym futbolu. W ekipie Kalabryjczyków rozegrał łącznie 27 spotkań, w których zdobył 5 bramek i był decydującą postacią w zapewnieniu utrzymania. Bari będzie miało w następnym sezonie prawo do wykupu Nastiego, natomiast Milan zastrzegł sobie prawo do odkupu.


R E K L A M A





242 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Maolo Paldini
Maolo Paldini
17 lipca 2023, 22:25
Niech szukają lepszych zawodników
Edytowano dnia: 17 lipca 2023, 22:27
0
Abyss
Abyss
17 lipca 2023, 19:50
Ważne, żeby nie przespać mercato. Łakome kąski powoli się rozchodzą ;-)
0
Rocket
Rocket
17 lipca 2023, 18:22
Taremi byłby super dla Milanu. Oglądałem Porto trochę w tamtym roku i ciekawy gracz moim zdaniem. Problem tylko z tą kwotą, zbyt wysoka niestety.
0
Paolo03
Paolo03
17 lipca 2023, 00:58
Singo jako zmiennik kapitana jak najbardziej dobry ruch i nie jest to duża kwota.
Taremi za 30? 20? Nie podoba mi się ten transfer z żadnej strony. Nie ma duzego wyboru na tej pozycji ale serio brak jakiegokolwiek innego napastnika?
Dia, Mitrovic, Okafor.
1
17 lipca 2023, 04:43
Taremi to kozak, spójrz na jego liczby (nie tylko gole, ale i asysty)
1
_GAHU_
17 lipca 2023, 07:32
Kozak czy nie 30mln za 30 latka z rocznym kontraktem to za dużo.
1
Vol'jin
Vol'jin
17 lipca 2023, 00:25
Taremi zgodził się na 4-letni kontrakt z Milanem(Sacha Tavolieri)

pewnie tak długi kontrakt by rozbić to na amortyzacji kwotę transferu
2
palonettoACM
17 lipca 2023, 00:34
Capology pokazuje, że jego pensja to... 150k euro rocznie. Najwięcej w FC Porto zarabia Otavio (niecałe 6).

To już Vasquez u nas ma drugie tyle :P Solidną przebitkę mogą mu dać. Ale i tak mi coś śmierdzi z tą pensją, że to za mało.
0
luba17
luba17
16 lipca 2023, 23:47
Taremi to 20 baniek max. To jest na moje taki Bacca naszych czasów ale nie jest wart takiej kasy jaka chce Porto. Chyba ich wali w dekiel…
1
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 23:45
Ciekawe czy odświeżą pomysł z Calabrią w pomocy kiedy przyjdzie Singo ;]
2
Milanboy
Milanboy
16 lipca 2023, 23:32
O, Kwadrato będzie grać w Interze.
0
chory
chory
16 lipca 2023, 23:10
już myślałem że nie będe musiał tej kolumbijskiej mordy więcej oglądać ale jednak zalągł się w interze
1
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 23:21
Będą ciekawe derby d`Italia.
W zeszłym roku wyzywany od czarnych małp Lukaku trafia właśnie do Juve, zaś Cuadrado wyzywany przez Interistów od mopów trafia właśnie do Interu.
5
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 23:23
jeszcze agent Bonucciego Interowi proponuje
0
Vol'jin
Vol'jin
17 lipca 2023, 04:44
Cuadrado to wtedy uderzył Handanovicia i wytrącił go z równowagi XD

Bonucci byłby piękny powrót do domu po prawie 20 latach XDD
0
kamilus
kamilus
16 lipca 2023, 22:51
Pojawiła się wizualizacja obecnej sytuacji z Lukaku:
https://twitter.com/TrollFootball/status/1680665001739304960

( ͡° ͜ʖ ͡°)
21
AC Kamil
AC Kamil
16 lipca 2023, 22:44
"W ekipie Kalabryjczyków rozegrał łącznie 27 spotkań, w których zdobył 5 bramek i był decydującą postacią w zapewnieniu utrzymania." W takim razie w sezonie mistrzowskim Milanu decydującą postacią był Messias.
1
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 22:46
no był decydujący w barażach :)
4
AC Kamil
AC Kamil
16 lipca 2023, 22:56
Mimo wszystko 5 goli przy 10 żółtych kartkach w całym sezonie wyglądałoby dobrze u środkowego obrońcy, a nie napastnika.
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 22:57
0
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 23:04
To Serie B tam 3/4 zespołów raczej prezentuje kopaninę. Zwlaszcza, że grał w zespole walczącym o ligowy byt

notabene poniekąd zyskuje awans, bo idzie do zespołu walczącego o awans .

Colombo miał chyba 6 goli a i tak trafił potem do Lecce ;]
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 23:04
4
Inzaghi7425
Inzaghi7425
16 lipca 2023, 22:38
Pedulla podaje że Singo jest bardzo blisko Milanu za 10-12 mln, a cena może być zbita jeszcze Messiasem. Co myślicie o Iworyjczyku? Nie śledziłem za bardzo jego gry.
1
Rossu
16 lipca 2023, 22:41
Pedulla mega średnie źródło, ale Singo będzie bardzo dobrym transferem. Nie dość, że dobry konkurent dla Calabrii, to jeszcze wyszkolony we Włoszech - więc do rejestracji jak wlazł.
4
mmielczar123
16 lipca 2023, 22:44
Ja też aż tak mocno nie śledziłem, ale mam wrażenie, że 2-3 sezony temu wydawał się sporym talentem, a teraz hype na niego lekko spadł. Jednak nadal jest bardzo młody - 22 lata i myślę, że będzie mocnym rywalem dla Calabrii w walce o pierwszy skład, a to się przyda, bo kapitanowi często przytrafiają się drobne urazy albo obniżki formy.
1
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 22:46
Akurat po odejściu Maldiniego to dziennikarze SportItalia urośli jeśli chodzi o Milan :)
5
serginho83
serginho83
16 lipca 2023, 22:47
Szybki, mocny fizycznie, agresywny, raczej dobry ruch, ale najważniejsze, że może pożegnamy Juniora ;)
7
Alessio_re6
16 lipca 2023, 22:53
Singo teoretycznie mógłby być tym kim Theo, gdy przychodził, czyli bazujący na szybkości i sile wahadłowym, który może stać się bocznym obrońcą. Teoretycznie nominalnie Theo był obrońcą, ale w praktyce miał mało cech obrońcy, a więcej wahadłowego.
3
chory
chory
16 lipca 2023, 22:57
Singo spoko czasami oglądałem Torino to zawsze hasał na prawej, ale Messiasa bym zostawił według mnie ten gość pomimo wieku ma spory potencjał, jak przejdzie do Torino i będzie grał jako ten jakiś ofensywny pomocnik tam to będzie jednym z lepszych graczy w przyszłym sezonie w lidze
3
chory
chory
17 lipca 2023, 04:45
Mega warunki git transfer
0
DragonAC
DragonAC
17 lipca 2023, 08:15
Singo w tym sezonie cienki ale w poprzednich dzikus na prawej stronie. I właśnie takiego piłkarza potrzebujemy na prawe skrzydło szybki waleczny i ma mega wydolność. Jak by u nas odpalił to lewa i prawa flanka była by bardzo mocna
0
mmielczar123
16 lipca 2023, 22:35
Tymczasem Cuadrado w Interze, Simons ma iść na wypożyczenie do Lipska z opcją wykupu i odkupu przez PSG (XD), a my coraz bardziej naciskamy na Torino w sprawie Singo (może Messias +5 mln i wszyscy zadowoleni). Co do napastnika, uważam, że powinniśmy wykorzystać obowiązujący jeszcze przez rok kontrakt Giroud i sprowadzić młodego gracza, który będzie miał jeszcze ten jeden sezon na w miarę spokojniejsze wprowadzenie do zespołu (o ile Oli będzie zdrowy). Ewentualnie, jeśli wszystkie kluby rzucają takie chore ceny, to może ten Danjuma na wypożyczenie nie byłby aż taką złą opcją...
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 22:36
8
serginho83
serginho83
16 lipca 2023, 23:00
Dokładnie, co do napastnika myślę podobnie, dla Giroud raczej to będzie u nas ostatni sezon, a przy nim ktoś młodszy może wiele się nauczyć ( ustawianie w polu karnym, gra glową ) i dlatego kandydatury, które się pojawiają od początku - Arnautovic, Morata, Taremi - w ogóle nie pasują do polityki nowych właścicieli, widać, że Pioli chce coś pozmieniać, może inny typ napastnika też będzie wchodził w grę - Wahi, Balogun ;)
2
_GAHU_
16 lipca 2023, 22:29
Jak ktoś wyłoży ( nie licząc Arabów) 30mln za Taremiego to zwątpie.
1
serginho83
serginho83
17 lipca 2023, 04:45
Inter podobno również rusza po niego
0
karp_fso
karp_fso
16 lipca 2023, 22:20
Ponoć Wieffera z Feyernoordu mamy również na oku.
0
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 22:25
Wieffer już zadeklarował, że nie jest jeszcze gotowy na wyjazd, i chce zostać jeszcze conajmniej rok w Feyenoordzie
0
POE
POE
16 lipca 2023, 22:27
Ten to chyba jakiś Noname
0
Rossu
16 lipca 2023, 22:40
Co Wy koledzy macie z tymi noname'ami :P
Leao czy Thiaw, Bennacer też kiedyś był "nołnejmemi". To, że są mniej znani, to nie oznacza słabych umiejętności :P
14
Zirytowany
Zirytowany
16 lipca 2023, 22:43
Jakby nie patrzeć... każdy piłkarz był kiedyś no-name. Kwestia tylko jego rozwoju i od razu będzie rozpoznawalny.
0
POE
POE
16 lipca 2023, 22:51
XDDD
1
karp_fso
karp_fso
17 lipca 2023, 08:47
Thiaw i Leao nie byli żadnymi noname.
Thiaw był młodzieżowym reprezentantem Niemiec.
Leao od dawna miał łatkę talentu + był byłym graczem Sportingu, a wiadomo, że te wielkie portugalskie kluby to kuźnia talentów.
Bennacer dla tych co Serie A oglądali noname na pewno nie był, choć do niego bardziej pasowało to określenie niż do w/w.

Noname to zawodnik z reguły z małego klubu, który nie ma opinii "kuźni talentów" typu Ajax, PSV, czy Benfica, który też nie miał jakieś łatki talentu. No ale na tym polega robota skautów, żeby wyciągnąć graczy pomijanych przez inne kluby i zrobić wzmocnienia po taniości :p
0
tommyb1
tommyb1
16 lipca 2023, 22:13
Nie wierzę wogolle że my taka opcje jako Taremi możemy rozwazac... Nieważne że koleś jesteś dobry!!! Andre Silva miał o niebo lepsze staty i robił co chciał w lidze portugalskiej... I co z tego wyszło?? Ma 31 lat, zero doświadczenia w poważnej lidze i na dodatek brak paszportu UE. Równie dobrze można kasę spuści w kiblu. Zerowa szansa zwrotu z takiej inwestycji.
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 22:15
3
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 22:07
Inter przejął Juana Cuadrado
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
16 lipca 2023, 21:54
No to znamy skład ataku: Giroud, Origi I Colombo. Temat 9 chyba zamknięty? Pewnie Porto liczy na to że przyjdzie Arab i da te 30 dorzucając jeszcze 5mln bo ma gest. Ale rynek się spier..... ceny za piłkarzy i to nie tych z najwyższej półki albo po 1 niezłym sezonie albo z rocznym kontraktem, z kosmosu.
1
Lomaxini
Lomaxini
16 lipca 2023, 21:44
No to miejmy nadzieję, że temat Taremiego jest skończony chyba, że będzie jak z Chukwueze
0
eMJay
eMJay
16 lipca 2023, 21:30
Wg mediów Bologna chce 15 mln za Domingueza, a PSG 20 mln za Ekitike. Jak to prawda dla mnie nic tylko brać. A nie jakieś Musahy czy Taremi za 30 baniek. No ludzie, szanujmy się ;)
13
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
16 lipca 2023, 21:41
no pewnie i zostanie jeszcze cos na jakiegoś talenciaka do ataku
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
16 lipca 2023, 21:44
ciekawe czy zgodziło by się P$G na wypozyczenie
0
pwentrys
pwentrys
16 lipca 2023, 22:16
Ekitike bedzie flopem
2
Semper Fideli
Semper Fideli
16 lipca 2023, 21:29
No i elegancko, konczmy ta szopke z Taremim..

Zbijać cene Dia, jakimś zawodnikiem, plus ten gruzin z 2 francuskiej i też byłoby nieźle
9
nokoments
nokoments
16 lipca 2023, 22:19
Salernitana chce Adliego podobno, ale on nie jest zainteresowany...
0
Mirek99999999
Mirek99999999
16 lipca 2023, 21:26
Nie można dziwić się Porto, zobaczyli zdesperowany Milan to teraz windują cenę. Tak samo zrobiło Alkmaar, to samo zrobią Villarreal, Valencia i każdy inny klub, który zobaczy Furlaniego z petrodolarami za Tonaliego wystającymi z kieszeni. Można było poczekać ze sprzedażą jak już się dogada większość transferów, albo przynajmniej poczekać z ogłoszeniem, ale transfery w ciszy to nie styl duetu F&Mv2.0 teraz każdy transfer musi poprzedzać 2-3 tygodniowa saga w mediach...
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lipca 2023, 21:27
Uuu Porto zobaczyło zdesperowany Milan. Nie ważne, że to plotki i Inter też się nim interesuje. To MILAN jest zdesperowany. Klub jest w szoku. Zaraz koniec mercato. Damy im nawet 50 baniek. A co.
Cały świat widzi, że można Furlaniego doić. Kupiliśmy trzech zawodników za jednego średniego Włocha. Furlani już zjada poprzedników na śniadanie.
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 21:31
11
Gzikuu
Gzikuu
16 lipca 2023, 21:31
XDDDDDDD dobrze, że za Maldiniego każdy transfer był załatwiany w kuluarach, a plotki transferowe wtedy nie istniały.

Na pewno Newcastle luźno by się zgodziło poczekać z ogłoszeniem transferu i przyjazdem Tonalnego. Trening to trening, mógł kopać piłkę w Milanello aż dogramy wszystkie transfery w mercato. XD

Ach te upały.
6
Mirek99999999
Mirek99999999
16 lipca 2023, 21:36
Równie dobrze zainteresowanie Interu to mogą być plotki...
Facet za 2 dni skończy 31 lat, ma rok kontraktu, nigdy nie grał w topowej lidze. Wcześniej mówiło się o kwocie 20 milionów, co i tak jest sporą przesadą, a Milan nadal się nim interesuje, dla mnie to desperacja podobna do zakupu Bigli przez duet F&Mv1.0.

Gzikuu
Nie pisałem nic o czekaniu na ogłoszenie transferu przez całe okno, wystarczył by tydzień lub dwa...

FaNaTyK 2.0
Daj mi kasę za Tonaliego to zamiast 3 zawodników kupię 30:) Boisko zweryfikuje jak na tym wyszliśmy, liczy się jakość, a nie ilość...
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 21:40
0
krisss811
16 lipca 2023, 21:41
Gdzie tu widać że Milan jest zdesperowany? Bo ja nie widzę.
0
Gzikuu
Gzikuu
16 lipca 2023, 21:41
Chciałbyś, żebysmy teraz my jako Milan czekali z ogłoszeniem każdego transferu 2 tygodnie, żeby np. Chelsea porobiła transfery zastępcze?

Przecież to okres przygotowawczy, każdy dzień treningu i aklimatyzacji w klubie jest ważny.

Kto zwleka z ogłoszeniem dogadanego transferu tyle czasu, to działałby ma szkodę klubu. Nikt na coś takiego nie pójdzie, to irracjonalne.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
16 lipca 2023, 21:44
Pragnę przypomnieć, że gdy sprzedawaliśmy Tonaliego był na zgrupowaniu reprezentacji, ciężko by mu było to połączyć z treningami w Newcastle:)
0
carrygun
carrygun
16 lipca 2023, 21:08
Oby Porto się zgodziło na 30 milionów. Taremi to byłby napadzior na lata. Potem byśmy ruszyli po Linetty'ego, o ile Torino sprzedałoby go poniżej 15 milionów i mielibyśmy niezłą pakę. Jeszcze na prawe skrzydło Candreva za 10 milionów i walczymy o Scudetto.
22
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lipca 2023, 21:33
Uff dobrze, że Maldiniego już nie ma. Bo ten scenariusz pewnie by się wydarzył.
3
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 lipca 2023, 21:04
Ile? xD
0
rossoner111
rossoner111
16 lipca 2023, 20:46
Rozbić na raty Hojlunda i mamy 9 na lata
7
Jaca23
Jaca23
16 lipca 2023, 21:03
Atalanta ponoć zainteresowana CDK, więc można byłoby to fajnie połączyć.
3
marcinomilano
marcinomilano
16 lipca 2023, 21:23
Hojlund to nadal spora niewiadoma, wydawanie na niego ponad 40 mln to głupota
5
Deus
Deus
16 lipca 2023, 21:34
Hojlund strzelił mniej bramek niż Arnautovic grając więcej minut w lepszym klubie.
2
RockStar
RockStar
16 lipca 2023, 22:19
Jakie 40 , jak oni chcą 60 mln
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 lipca 2023, 20:46
Yyy 30 koła... To już lepszy lakaka za 40..
3
Pavlović31
Pavlović31
16 lipca 2023, 21:00
Dokładnie tak, tylko kwestia pensji i czy rzeczywiście będą czekać aż Juve sprzeda Vlaho
1
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 21:08
40 mln plus minimum 8 mln pensji, bo tyle daje Juve, więc trzeba przebić.
Lukaku nigdy tutaj nie trafi.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
16 lipca 2023, 21:17
Noo z tą pensja może być największy problem.
Ale myślę że sporo by pokazał taki typowy najemnik jak Lukaku u nas tym bardziej że miałby więcej miejsca niż w Interze bo gramy jedyny środkowym napastnikiem.
Ale na razie to zero konkretów.. Więc no...
0
Rossoneri777
Rossoneri777
16 lipca 2023, 20:44
Już lepiej dać 40 baniek za Baloguna. Niech se inter bierze Taremiego za 30 baniek.
5
Skot Łilson
Skot Łilson
16 lipca 2023, 20:42
Balogun, Ekitike, Wahi, Dallinga, Dia, Mikautadze - każdy będzie lepszy myślę a druga połowa tańsza niż Taremi. No Dallinga ewentualnie odpada bo z Touluse jest.
1
Tanger
Tanger
16 lipca 2023, 20:51
Szkoda, że Milan się nie interesuje Ndiaye z Sheffield. Ciekawy zawodnik mogący grać w napadzie na kilku pozycjach i ma tylko rok kontraktu. Ponoć Marsylia o niego walczy.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
16 lipca 2023, 21:05
Dużo takich ciekawych opcji jest na rynku a my się interesujemy mało perspektywicznymi zawodnikami (Morata, Taremi, Lukaku?). To samo był ciekawy ten Szwed z Championship który chyba poszedł do Sportingu za około 20 mln.
1
Tanger
Tanger
16 lipca 2023, 21:09
W River Plate mają ciekawego kota w worku. Beltran się nazywa. Ogólnie to jakby poszperać, to znajdzie się trochę graczy, którzy mają perspektywy, żeby odpalić.
2
karp_fso
karp_fso
16 lipca 2023, 20:41
Nie no, tyle to nie xD
20 mln za Taremiego to byloby jak najbardziej do rozważenia temat IMO, ale 30 kawałków to już z czapy.
2
Tanger
Tanger
16 lipca 2023, 20:38
No to żegnamy Taremiego i w sumie dobrze. To już lepiej zaryzykować i wyłożyć 25 mln za Dię, który odpalił w Serie A.
0
Jaca23
Jaca23
16 lipca 2023, 20:38
Widzę Porto równie odklejone co Villarreal.
4
boro215
16 lipca 2023, 20:58
Portugalczycy zawsze hodują sobie parę gwiazd za bezcen i sprzedają za grube hajsy. Nie on pierwszy i nie ostatni. Chyba zaczęło się na dobre od Porto 03/04
1
ZYLION
ZYLION
16 lipca 2023, 21:20
Czemu odklejone ? Jak ktoś nie chce to niech nie wykłada tyle
2
MrAncelotti
MrAncelotti
16 lipca 2023, 20:35
A ile Inter potrzebuje tych napastników? Mają Thurama, mają Martineza...Muszą wydawać gruby hajs na 3 napastnika?

To będzie przegięcie jak u nas najlepiej zarabiający napastnik będzie zarabiał mniej od 3 napastnika Interu.
0
Von Strauss
Von Strauss
16 lipca 2023, 20:45
Grają 3-5-2 więc potrzeba 2 napastników na start. Więc ze dwóch w zapasie muszą mieć xD
0
Pavlović31
Pavlović31
16 lipca 2023, 21:01
No tak, do tego wielu zmienników na obronę, wahadło też potrzebuje zmian i środek pola... Ta formacja potrzebuje wielu zmienników, ale nie przeszkadza im to robić takich transferów.
0
Deus
Deus
16 lipca 2023, 20:34
jak przyjdzie porządny kreatywny pomocnik to Giroud i Arnautovic w zupełności by wystarczyli.
Tylko chyba plan jest taki, żeby Reijnders został 6 i w ramach zachowania balansu chcemy ściągnąć kolejnego BTB, który dużo pracuje w obronie stąd pomysł z Musahem.
1
chory
chory
16 lipca 2023, 20:33
hahahahahhaha 30 ahhahahahahahahah
0
nokoments
nokoments
16 lipca 2023, 20:32
80 od razu xD chory temat, tak samo jak chukwueze
0
DaRo_7
DaRo_7
16 lipca 2023, 20:32
Ciekawi mnie kogo sprowadzimy do rywalizacji z Giroud? Opcje się kurczą...

Morata, Taremi jakoś mnie nie przekonują i wolałbym jakiegoś młodego wilczka :P Thuram uciekł, Kolo Muani to chyba nierealne, Balogunem interesuje się Inter po koszu od swojego Romelu :P Nie wiem co dzieje się w temacie Wahiego i tego Holendra z Tuluzy, Dallinga czy jakoś tak?

Skoro nie idzie nam w tamtych kierunkach, może lepiej serio skupić się na własnym podwórku, Inter nam zwędził Thurama to czemu my nie możemy się wmieszać w deal Fiorentiny z Dia? Nie uwierzę, że woli grać w Florencji niż w Milanie ?
0
Tanger
Tanger
16 lipca 2023, 20:47
Milan ma bana od UEFY na transfery z Tuluzą, więc Dallinga odpada.
1
DaRo_7
DaRo_7
16 lipca 2023, 20:56
No tak zapomniałem, ale już Newcastle to do Arabii może Saint Maxima sprzedać :P Mimo, że też właściciel ten sami następnie za ten hajs kupić Barnesa z Leicester :P
0
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 21:00
tak samo jak Brighton musiało zakończyć wspłprace z belgijskim Unionem czy Aston z Vitorią Guimares ;]
1
DaRo_7
DaRo_7
16 lipca 2023, 21:06
To może zrobić deal jak z Boatengiem kiedyś, czyli przez Genoę go puścić :P albo przez Monzę, Wujek Fester pomoże :)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lipca 2023, 20:26
Taremi byłby idealny. Za rok pożegnanie Giroud i sprowadzenie młodego napastnika. Tylko kwestia pieniążków.
0
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 20:26
Wyczuli licytację to podnieśli cenę

za te 25 mln to płacić klauzulę za Dię ;]
3
wilku94
wilku94
16 lipca 2023, 20:26
Ocipieli z tym Taremim...
1
Voltrex
16 lipca 2023, 20:25
30mln za starego jak na piłkarza chłopa z rocznym kontraktem, który nigdy nie grał w lidze z topu.

Nie wiem jak stoimy z finansami, ale taki Balogun, Wahi czy inny młody, ale już strzelający bramki i ruchliwy gościu żeby robić miejsce skrzydłowym i z nimi rozygrywac by się nadal myślę. Nie wiem czy jest sens znowu iść w dziadka do ataku, ok z Giroud i Ibra wyszło super, ale jakie były koszta ich sprowadzenia i jakie to były nazwiska w porównaniu z Iranczykiem.
3
DaRo_7
DaRo_7
17 lipca 2023, 04:46
Balogun czy Wahi to pewnie po 50mln
0
KartonGips
KartonGips
16 lipca 2023, 20:22
Nie no, tyle to nie. 15 milionów to już kwota przy której można zacząć się zastanawiać czy to ma sens, a tu 2x tyle
1
jedunio
jedunio
16 lipca 2023, 20:22
To Porto pogięło jeśli faktycznie chcą 30 mln za Irańczyka...
0
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
16 lipca 2023, 19:30
Morata dogadany ponoć z Romą. Teraz kluby rozmawiają.
Info z brytyjskiej prasy.
0
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
16 lipca 2023, 19:32
ciekawe jaka pensje by tam mial dostac.

jesli to wypali to ide o zaklad ze nam brameczke strzeli xd
0
POE
POE
16 lipca 2023, 19:38
Przecież Morata to drugi Milik

Pozdro dla tych którzy go chcą w Milanie
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lipca 2023, 19:55
Giroud na kacu > Morata. Aczkolwiek chciałbym go w rotacji u nas ;). Ciekawe kogo sprowadzimy na szpicę.
2
Mirek99999999
Mirek99999999
16 lipca 2023, 20:04
My nie potrzebujemy nikogo do rotacji, nam potrzeba kogoś do pierwszego składu, Giroud nie jest najmłodszy ale na zmiennika w sam raz, a mamy jeszcze kochającego Milan Belga i Colombo.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lipca 2023, 20:15
Tutaj się nie zgodzę. Olivier nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Jest to fantastyczny sportowiec. Bardzo dobrze się trzyma ;) To nie jest senior, który ma "wchodzić" z ławki. Potrzeba kogoś do rywalizacji z tym świetnym Francuzem .
2
Alessio_re6
16 lipca 2023, 17:14
Rik Elfrink(najlepsze źródło z PSV) pisze, że Holendrzy chcą CDK jako następce Simonsa. Może tam CDK będzie chciał iść na wypo, ale dla Milanu to słaby biznes.
0
mmielczar123
16 lipca 2023, 17:19
Tylko pytanie czy u nas będzie grał. Moim zdaniem wypożyczenie to najlepsza opcja, chyba że coś mu się nagle w głowie przestawi jak Tonalemu i Leao 2 lata temu, to może będzie wartością dodaną w Milanie.
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 17:21
0
Alessio_re6
16 lipca 2023, 17:21
Nie wiem. Decyzja powinna być podjęta po nwm 2 tygodniach treningów.
1
PatrzęKtoJakGraHA
PatrzęKtoJakGraHA
16 lipca 2023, 19:31
lepiej nie, beda skapic kasy. Albo zostaje albo sprzedajemy za dobre sianko i wtedy na napadzoira pelna geba
0
Panicz
16 lipca 2023, 16:41
Wchodzę na stronke Interu a tam w relacji transferowej że interesują się Balogunem, Moratą i Taremim.
Thuram też się tyczył obu klubów. Ciekawe kto od kogo podpierdziela :D
4
Abdul531
Abdul531
16 lipca 2023, 20:05
Oni mają tego samego scouta co my czy im furlani podpowiada beż jaj
1
adamos
adamos
16 lipca 2023, 16:37
Jak mamy wydac 20 mln na Irakijczyka, to lepiej za tę kasę sprowadzic Morate.
4
skazany na bany x2
skazany na bany x2
16 lipca 2023, 19:51
Nie wiem czy zauważyłeś mordo, ale żaden "irakijczyk" się nie przewija w plotkach.
1
Pavlović31
Pavlović31
16 lipca 2023, 20:01
To jak się w końcu mówi? Iran czy Irak?
1
Vol'jin
Vol'jin
16 lipca 2023, 20:11
tylko taki Morata będzie pobierał 10 mln rocznie z klubu ;]

Irańczyk łapie się na ulgę podatkową więc przy podobnej pensji, będzie 2 razy tańszy praktycznie dla klubu. A cena podobna ;]
0
Jonatik
Jonatik
16 lipca 2023, 15:17
o nic innego nie proszę jak Boulaye Dia na 9
1
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 15:28
Fiorentina ma wejść w rozmowę z Salernitaną.
0
strzala
strzala
16 lipca 2023, 17:55
A co z Joviciem i Cabralem? Stać ich na utrzymywanie trzeciego drogiego napastnika?
0
Alessio_re6
16 lipca 2023, 15:06
Ja osobiście jestem fanem Taremiego. Zawsze gdy go oglądałem, robił na mnie ogromne wrażenie. Ostatnio widziałem fajne porównanie do Harrego Kane'a i stylistycznie ci dwaj piłkarze mają wiele wspólnego. Ale 20M za 31-letniego Taremiego z rocznym kontraktem, który jest zweryfikowany na podstawie tylko Liga Portugal i Champions League, to trochę za dużo.
5
Grande
Grande
16 lipca 2023, 15:36
Twój ulubiony Belg, czyli CDK, był zweryfikowany w gorszej lidze i też miał występy w LM, więc wiesz, wiek i cena to bardzo względne pojęcia.
8
Alessio_re6
16 lipca 2023, 15:46
Jasne, CDK był pozytywnie zweryfikowany, a totalnie nie dojechał mentalnie do Mediolanu. Dodatkowo złożyło się wiele rzeczy na to niepowodzenie. Natomiast na Taremiego patrzę przez pryzmat kontaktu i wieku, dla mnie 15M plus bonus to optymalny hajs.
Mój ulubiony belg to Saelemaekers :D.
0
Pepik
Pepik
16 lipca 2023, 15:52
Witaj w niewielkim fanklubie Irańczyka na naszej stronie.
0
Alessio_re6
16 lipca 2023, 15:53
Ja tak z 3 lata jestem w jego fanklubie. Lubię napastników, którzy grają w piłkę, a nie tylko dostawiają nogę w polu karnym.
0
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 16:36
3 lata temu to Taremi przechodził do Porto z jakiegoś Rio Ave.
2
Alessio_re6
16 lipca 2023, 16:54
I w tym sezonie pokazał się z BDB strony w CL.
0
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 17:21
No z pewnością wtedy śledziłeś poczynania ligi portugalskiej - a w szczególności Rio Ave - na tyle, by polubić jakiegoś noname, który przeszedł z ligi azjatyckiej:)
0
Alessio_re6
16 lipca 2023, 17:22
Nie, oglądałem Porto w Champions League w sezonie 20/21 XD Nie wiem co to za wyczyn oglądanie Ligi Mistrzów.
Edytowano dnia: 16 lipca 2023, 17:25
0
ósmy
ósmy
16 lipca 2023, 17:31
No faktycznie goleador - 2 bramki strzelone.
Warty zapamiętania:)
4
Alessio_re6
16 lipca 2023, 17:56
A to piłkarzy poznaje się tylko po tym, że strzelają gole? XD Nie wiem, dla mnie gole to chyba ostatnia rzecz, jaka mnie przyciąga do zawodnika. W przypadku napastnika, istotniejsze od goli jest to jak dany piłkarz gra w piłkę i z tego go rozliczam. Taremi jest zawodnikiem, który w ostatnich latach pokazał się w Europie jako bardzo dobry piłkarz i solidny napastnik
0
Milanboy
Milanboy
16 lipca 2023, 19:06
Czyli jakie? Chłop piłkarsko nie dojechał do Milanu i tyle.
0
DanielK_ACM
DanielK_ACM
16 lipca 2023, 19:18
Akurat widziałem twój filmik na YT na temat cdk. Miał być gwiazdą. Mogę się mylić ale Andre Silva też....
2
Pavlović31
Pavlović31
16 lipca 2023, 20:02
Taremiego tylko z filmików na YouTube skojarzyłem bo wcześniej nie zapadł mi w pamięć w Lidze Mistrzów. Ale widać że gość gra z jajem, podoba mi się jego gra.
0
Alessio_re6
16 lipca 2023, 20:06
Wiesz Daniel wiele rzeczy złożyło się na to, ze CDK pokazał tylko część swojego potencjału, ale mam nadzieję, ze zdąży go pokazać w Mediolanie.
0
KartonGips
KartonGips
16 lipca 2023, 20:25
^ np jakich? Bananowy dzieciak z milionowym kontraktem głaskany po głowie na każdym kroku i dostający kolejne szanse nie potrafi zagrać jednego dobrego meczu w piłkę za cały rok? xD nie mam nic do typa ale śmieszne są te tłumaczenia na siłę jakby musiał jeździć przez góry lasy w zimie na treningi (jak typowy stary) i miał na wyżywieniu 5 głodujących dzieci a sam miał amputowane 3 nogi
0
Alessio_re6
16 lipca 2023, 21:17
Na przykład takich: trafił do Milanu na koniec okresu przygotowawczego, przygotowywał się z Brugge i wszedł dobrze w sezon, podobnie jak Belgowie, ale też w podobnym momencie złapał kryzys fizyczny, przez który zaczął wyglądać w tym aspekcie fatalnie. Potem po mundialu, gdy Milan fatalnie przygotował się pod kątem fizyczności do rundy i wpadł w kryzys trwający praktycznie do końca sezonu, to CDK nie miał się kiedy odbudować. Słaby mundial w wykonaniu Belgii, niewykorzystywane sytuacje które kreował, nowe środowisko, kryzys Milanu wywołany przez Pioliego i słaba psychika piłkarza. Odnośnie szans, to moim zdaniem, to jest rzecz kontekstowa, dla jednego typu piłkarza szansą jest 20 minut, a dla innego mecz od początku i to jest zależne od kilku kwestii, psychiki, charakterystyki czy statusu w drużynie. Z własnego przykładu wiem, że nie potrafiłem grać jako zmiennik, bo potrzebowałem 20/30 minut by wejść w mecz, wiec gdy grałem od początku, to potrafiłem wejść na inny poziom. Takie rzeczy dzieją się zarówno w A-klasie, jak i Premier League, tylko na inną skale. Dla mnie CDK nie dostawał minut jakościowych i szans. Bel wchodził głównie na podwyższenie. Czymś innym jest wmawianie, ze ktoś zagrał dobrze, gdy zagrał źle, a czymś innym jest rozmowa dlaczego ktoś zagrał źle. CDK zagrał fatalny sezon, ale nie był to sezon bez przebłysków, bo miał takowych więcej niż Tonali w swoim pierwszym sezonie, ale Charles tez przychodzi z innym statusem niż Włoch i po nim powinno się więcej spodziewać. Ale należy tez rozmawiać dlaczego zagrał tak słaby sezon. Dla jednych dlatego że z dnia na dzień stał się słabym piłkarzem, tak jak ty często sugerujesz, a dla innych po prostu nałożyło się wiele rzeczy.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
17 lipca 2023, 04:48
"3 lata temu to Taremi przechodził do Porto z jakiegoś Rio Ave."

A Milito to ile lat miał jak przechodził do Interu? Też się kopał po Genuach czy Saragosach
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 lipca 2023, 14:53
https://twitter.com/MilanPosts/status/1680541028120424448?t=RLbPZlRam_vY8VFLetvnfw&s=19

Idealnie w pkt. Dlatego ja nie mogłem czytać tutejszych komentarzy że ten czy tamten to na pewno zły wybór bo Stefan chce kogoś jak Sandro czy Benek..

Przy tak fatalnej 10 jaka był Brahim i bez prawej strony aż się prosiło o kogoś kto potrafi zdobyć bramkę ze środka pomocy. Czy holender okaże się lekiem na ten ból ? Zobaczymy ale możliwości na pewno ma i to w końcu chłopak który daje nadzieję
8
Deus
Deus
16 lipca 2023, 16:27
czyli jednak RLC-TR-Musah?
0
mmielczar123
16 lipca 2023, 17:09
Musah nie wygryzie De Kruyne ;)
0
Semper Fideli
Semper Fideli
16 lipca 2023, 17:36
Jak chce grać faktycznie 3 to pozbyć się CDK, wziąć Domingueza i Kamade i środek mamy ogarniety
2
Demick
Demick
16 lipca 2023, 13:56
Szkoda, że klasycznie transfer Kamady legł w gruzach.
8
Grande
Grande
16 lipca 2023, 15:37
Dlaczego się dziwisz? Zawsze te początkowe nazwiska u nas trzeba skreślić, bo do nas nie przyjdą na pewno.
2
1  2    >









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI