Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 20.07: Milan odpuszcza Taremiego i skupia się na Chukwueze [21:15]

20 lipca 2023, 08:01, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 20.07: Milan odpuszcza Taremiego i skupia się na Chukwueze [21:15]

[08:01]: Dziennikarz Luca Bianchin z La Gazzetta dello Sport podaje, że rozmowy Milanu z Villarrealem w sprawie Samuela Chukwueze są konkretniejsze niż w poprzednich tygodniach. Nigeryjski prawoskrzydłowy faktycznie może zasilić rossonerich tego lata - niewykluczone, że Żółta Łódź Podwodna przystanie na 25 mln euro odstępnego. Jeśli mediolańczycy ściągną 24-latka, wówczas nie będą mogli podpisać umowy z Mehdim Taremim z Porto - Irańczyk także nie posiada paszportu Unii Europejskiej, a zostało już tylko jedno wolne miejsce w tym względzie.

[08:03]: Milan niezmiennie próbuje także dopiąć wypożyczenie Arnauta Danjumy z Villarrealu. Póki co brak jeszcze pełnego porozumienie pomiędzy klubami. Podobnie sprawa wygląda w kwestii Yunusa Musaha, za którego Valencia ma oczekiwać nieco więcej (20 mln euro) niż proponują rossoneri (18 mln euro). Rozmowy trwają.

[08:05]: Mediolańczycy muszą pracować także na drugim froncie - w kwestii odejść. Do Stanów Zjednoczonych z drużyną nie polecą Fode Ballo-ToureMattia CaldaraAnte RebićDivock Origi oraz Marko Lazetić. Wszyscy mogą szukać sobie nowych klubów.

[09:00]: Hiszpański dziennik AS podaje, że intensywnie łączony z Milanem Arnaut Danjuma, jest o krok od przejścia do Evertonu. The Toffies również od dłuższego czasu byli zainteresowani holenderskim skrzydłowym. 

[09:30]: Alex Jimenez przechodzi badania przed podpisaniem umowy z Milanem. Prawy obrońca zostanie wypożyczony z Realu Madryt z opcją wykupu. 18-latek najbliższy sezon spędzi w Primaverze. 

[13:00]: Jak donosi Fabrizio Romano, Arnaut Danjuma przejdzie wkrótce testy medyczne przed transferem do Evertonu. Holender był łączony z Milanem, ale ostatecznie trafi do ekipy z Liverpoolu.

[15:30]: Redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello, przedstawia aktualną sytuację dotyczącą mercato Milanu: Arnaut Danjuma wybrał Everton, natomiast rossoneri odpuszczają starania o Mehdiego Taremiego - skupiają się, by ostatnie wolne miejsce dla gracza spoza Unii Europejskiej zajął Samuel Chukwueze. Ponadto mediolańczycy są przekonani, że uda im się zamknąć transfer Yunusa Musaha z Valencii, ale nie osiągnęli jeszcze pełnego porozumienia z hiszpańskim klubem. W kwestii Charlesa De Ketelaere najbardziej konkretnie zachowuje się PSV Eindhoven, ale piłkarz nie zapatruje się chętnie na opcję przenosin do Holandii. Belg woli zostać w Milanie, natomiast rossoneri spokojnie oczekują na ewentualne kolejne oferty za pomocnika.

[16:33]: Dziennikarz Daniele Longo podaje, że z Milanem pożegnał się Kingsford Boakye, 18-letni Ghańczyk, który trafił do klubu w marcu tego roku ze swojej ojczyzny. Dzięki temu rossoneri mają dysponować podczas letniego mercato nie jednym, a dwoma miejscami dla graczy spoza Unii Europejskiej.

[18:50]: Po zakończeniu towarzyskie meczu Milan - Lumezzane (7:0), trener Stefano Pioli odbył intensywną rozmowę z Giorgio Furlanim i Geoffreyem Moncadą. Tematem rozmowy mogła być ogólna ocena dzisiejszego występu poszczególnych zawodników. Jutro Rossoneri wylecą na tournée po Stanów Zjednoczonych.

[20:40]: MilanNews podaje, że Mattia Caldara nie wyjedzie z resztą drużyny na tournée po USA z powodu konieczności wyleczenia kontuzji kostki. Jednocześnie poszukiwany jest klub, w którym obrońca spędziłby kolejny sezon. Kontrakt 29-latka z Milanem obowiązuje jeszcze rok.

[20:50]: Gianluca Di Marzio informuje, że dziś przedstawiciele Frosionone spotkali się z agentami Mateo Gabbii.

[21:15]: Garść kolejnych informacji od Di Marzio: Milan jest dogadany z Samuelem Chukwueze, ale rossoneri czekają aż Villarreal obniży wymagania w kwestii odstępnego. Valencia ma nadzieję, że kluby zainteresowane Yunusem Musahem będą się licytować. Z kolei jeśli chodzi o napastnika, rossoneri będą rozglądali się za graczem z paszportem Unii Europejskiej i możliwie jak najmłodszym. Mehdi Taremi staje się tematem nieaktualnym.


R E K L A M A





273 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pavlović31
Pavlović31
21 lipca 2023, 02:09
Caldara leczy kontuzje?!????... Haha...ha...
4
POE
POE
21 lipca 2023, 03:49
To jest wręcz tragiczne
0
Pavlović31
Pavlović31
21 lipca 2023, 11:35
Wiadomo że kontrakt, nie jego wina, ale ze mu kurde nie wstyd tak bimbać na tych zwolnieniach lekarskich...
0
mmielczar123
20 lipca 2023, 23:31
Nie byłem zwolennikiem Chukwueze, ale niech już przychodzi, to przynajmniej skończy się łączenie z Milanem tych wszystkich graczy bez paszportu UE. Do tego jakiś młody napastnik i atak będzie kompletny, a jakby jeszcze udało się sprzedać Alexisa oraz Messiasa, a na ich miejsce sprowadzić Isaksena, to ofensywa wyglądałaby bardzo dobrze. Do obrony wystarczy ściągnąć Włocha do zastępowania Theo (w przypadku odejścia FBT) i ewentualnie powalczyć o Singo, ale to już w ramach dodatku. Pomoc to kompletna zagadka i nie rozumiem, czemu klub odpuścił Kamadę i (prawdopodobnie) Domingueza, ale to już zadanie Piolego, żeby to wszystko jakoś funkcjonowało. Póki co, patrząc na bierność rywali i sporo ruchów u nas, jestem w miarę pozytywnie nastawiony przed nadchodzącym sezonem.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
21 lipca 2023, 00:19
kamada to taki super grajek że pół europy się o niego bije... a nie czekaj. W sumie nikt się o niego nawet nie pyta. Taki to super grajek bez kontraktu.
4
POE
POE
21 lipca 2023, 01:41
Może będzie grał dla Yakuzy
Na tym dachu jak ze sceny z Tokio Drift
1
_PAOLO_
_PAOLO_
21 lipca 2023, 07:24
DarthImpaler

O nasze nowe nabytki w sumie też się nikt nie bił. No tam chyba ktoś (OL) za Pulisica. Musaha i Czukwu to samo... może jakieś ploty są o zainteresowani nimi innych klubów, ale tak samo było z Kamadą.
2
Kamień
Kamień
21 lipca 2023, 07:24
Coś musi być nie tak, skoro tyle zespołów było zainteresowanych, a Kamada nadal bez klubu.
Może oczekiwanie kosmicznej prowizji?
0
Tanger
Tanger
20 lipca 2023, 23:29
Wahi, Balogun, Gimenez, Ekitike, Ndiaye, może Rutter byłby do wyjęcia po spadku Leeds. Z mniej znanych nazwisk Beltran, Mikautadze, Piroe, Douvikas, Emegha.

Na rynku jest wciąż dostępnych wielu młodych, utalentowanych, obiecujących napastników. Znając Furlaniego i Moncadę, mogą wyciągnąć z kapelusza zawodnika, którego mało kto się spodziewa, tak jak w przypadku Reijndersa czy Romero.
2
Squall
Squall
20 lipca 2023, 23:43
Wahi czy Balugan to koszt 40 mln, a w przypadku Wahiego ponoć tyle dała Chelsea i chcą więcej, takie czasy, łatwo się robi transfery, a realia seria a są jakie są.
0
rossoner111
rossoner111
20 lipca 2023, 23:22
Dalej dalej po Smardzicia gościu jest TOP
2
ósmy
20 lipca 2023, 22:51
Boulaye Dia raczej już definitywnie odpada, skoro dziś kończy mu się klauzula na 25 mln.
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
20 lipca 2023, 22:40
Oby. Gość profilem pasuje do Piolego. Co więcej mógłby uczyć się od Giroud I zostać jego naturalnym następcą. Niestety podchody pod niego robi Eintracht, który jak sprzeda Koło za 60mln+ będzie mieć kasę.
1
Milanboy
Milanboy
20 lipca 2023, 22:36
Pewnie wróci temat Eliye Wahiego.
1
Shey
Shey
20 lipca 2023, 23:15
Chelsea podobno daje za niego 30 mln + niby zainteresowanie ze strony PSG i Atletico, więc raczej odpada.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
20 lipca 2023, 22:26
Jeżeli potrzebujemy kreatywnego pomocnika do środka to może Lovro Majer ?
0
ósmy
20 lipca 2023, 23:21
Dzisiaj Stade Rennais odrzuciło ofertę za Lovro Majera. VfL Wolfsburg wraz z bonusami proponował 22-25 milionów euro.
0
Szczechu1899
20 lipca 2023, 21:50
Co do napastnika może znowu warto zwrócić się do Az Alkmar i podpytać o Pavlidisa. Jak czasem zdarzało mi się go widzieć to wydawał się typem napastnika potrafiącym w atak kompaktowy, a w dodatku był dobry w powietrzu i pressingu, co wpisuje się w profil preferowany przez Piolego. Nie jest to co prawda bomber, ale od 4 sezonów przebija 10 bramek w lidze, dorzuca trochę asyst, a dodatkowo w tym sezonie dobrze pokazał się w LKE. Plusem powinna być też niezbyt wygórowana cena za tego 24 letniego Greka.
0
Tanger
Tanger
20 lipca 2023, 22:55
Do usunięcia. Double post
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 23:01
0
Tanger
Tanger
20 lipca 2023, 23:00
Ciekawym napastnikiem jest też inny Grek z Eredivisie - Anastasios Douvikas z Utrechtu. Ciut lepiej zbudowany, ciut młodszy, jeszcze bardziej bramkostrzelny niż Pavilidis. W poprzednim (debiutanckim) sezonie w Utrechcie 10 bramek w 37 meczach, a w tym sezonie 22 gole w 38 meczach. Ponoć interesuje się nim Borussia Moenchengladbach i Galatasaray. Lazio się przymierzało, ale Holendrzy nie chcieli wymiany na Faresa z dopłatą.
0
mmielczar123
21 lipca 2023, 00:14
Właśnie pojawiły się ploty o Pavlidisie. Czasem mam wrażenie, że w klubie naprawdę czytają wpisy użytkowników tej strony i na tej podstawie wybierają cele transferowe :P
3
Rossu
21 lipca 2023, 08:12
@mmielczar


Pewnie to ten algorytm :P
1
FanatiKo ACM
FanatiKo ACM
20 lipca 2023, 21:43
Ile trzeba było by dać za scamacce ?
0
DarthImpaler
DarthImpaler
20 lipca 2023, 21:37
Z kolei jeśli chodzi o napastnika, rossoneri będą rozglądali się za graczem z paszportem Unii Europejskiej i możliwie jak najmłodszym.

I bardzo dobrze. Żadnych taremich czy boga
5
ósmy
20 lipca 2023, 21:30
Ponoć Ballo-Toure jest bliższy odejścia niż zazwyczaj.
Bologna, Fulham, bądź Nicea.
Ci ciekawe dzisiaj przez media w jego miejsce jest rozpatrywany ten młody Calafiori z Basel. Wychowanek Romy, o ile dobrze pamiętam.
0
Milanboy
Milanboy
20 lipca 2023, 22:37
Kalafior będzie jak coś zepsuje w Milanie xd.
1
Daros
20 lipca 2023, 21:23
Ciekawe gdzie i za ile skończy Taremi. Nie ukrywam satysfakcji z odpuszczenia go
2
Bazyll1995
Bazyll1995
20 lipca 2023, 21:17
Ciekawe kto jeszcze przyjdzie chodź niesmak jest po odejściu maldiniego i tonaliego. Obserwuje i czekam jakie będą efekty
3
Daros
20 lipca 2023, 22:11
Gdzie mam iść
0
KartonGips
KartonGips
20 lipca 2023, 21:02
Gabbia na wypożyczenie bo potencjał ma a grać musi

a Caldara jak zdrowy to niech będzie 4-5 obrońcą, i tak gówno z niego już będzie a żaden frajer za niego nie zapłaci nawet 3 milionów euro więc może być rezerwowym asem, zeszłe 2 sezony w Venezii i Spezii cośtam minut wykręcił
5
Zuber
Zuber
20 lipca 2023, 21:23
Nikt go nie kupi, ale może chociaż opłaci sporą pensję.
1
KartonGips
KartonGips
20 lipca 2023, 22:28
...a Milan w jego miejsce będzie musiał ściągnąć kogoś jako 5 stopera, za kogo trzeba pewnie zapłacić + opłacić mu pensję. Czyli Caldara na rok i tak wyjdzie taniej.
0
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 20:54
Arthur w Fiorentinie za 2-4 mln euro wypożyczenie + 20 mln ewentualny wykup. Nie wiadomo ile z 6 mln pensji będą pokrywać, ale widze, że Juve nic sobie z kar nie robi i dalej wały z włoskimi klubami kręci.
0
Oskyy
Oskyy
20 lipca 2023, 21:02
Biorąc pod uwagę, że zeszły sezon cały przesiedział na ławce, a jego wartość rynkowa obecnie to 15mln wdg transfermarkt, to ciężko mi tu znaleźć wałek
Ps. nawet nie tyle na ławce co w szpitalu
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 21:02
0
boro215
20 lipca 2023, 21:02
I tak im to na rękę bo pozbyli się kosztownej skarbonki ktora sie rozbija raz po raz
0
KartonGips
KartonGips
20 lipca 2023, 20:53
Zeszły sezon na prawym skrzydle to wybór jak między sraczką a zatwardzeniem, Saelemaekers czy Messias, a teraz Pulisić czy Chukuweze, skok jakościowy kosmiczny (jeśli przyjdzie w końcu ten drugi ofc). Chuku to wydaje się być takim biedniejszym kuzynem Leao, ale charakterystyka w sumie podobna.

A może plan jest taki żeby Acerbi po 4 browarach na Duomo dzień wcześniej się pomylił i krył Chukuweze zamiast Leao
4
rossoner111
rossoner111
20 lipca 2023, 20:47
Zastanawiam się po co kolejny PS za 30 mln. Jak mamy grać 433 to albo pulisic albo chekwuEze będzie na ławce. Nawet przy 4231 pulisic nie pasuje na 10… czy ktoś mi kozę to wyjaśnić bo ja w tym większego sensu nie wodze. Chyba ze chcemy mieć mocna rotacje dla leao i 3 mocnych skrzydłowych.
1
KartonGips
KartonGips
20 lipca 2023, 20:57
Pulisić też przecież potrafi grać na 10, a przypomnę że odszedł jeszcze Diaz

Do tego Rebić na wylocie więc nawet przy 4-3-3 będzie 3* mocnych skrzydłowych do rotacji (Leao, Pulisić, Chuku i jako czwarty Saelemaekers bo Messias zakładam odejdzie o ile znajdzie się jakiś frajer który go kupi). A od biedy to już wolałbym Saelemaekersa jako rezerwowego wahadłowego za Theo, bo biegać to chopok potrafi i w defensywie nie jest wcale zły, tylko z przodu mu skillsów brakuje, jedna Maradona w Neapolu na farcie tego nie zmieni za bardzo
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 20:59
1
boro215
20 lipca 2023, 20:41
Offtop

https://twitter.com/BurnleyOfficial/status/1681574610507104257?t=1v0l4Z3fSlkFHmj7CILxcg&s=19

https://twitter.com/BurnleyOfficial/status/1682073004027654144?t=S4wA3ag9-jrZfLJp3d8qqA&s=19

Nasze prezentacje są osobliwe ale to co odstawia Burnley to jest mistrzostwo świata XDD

Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 20:47
11
Juzio
Juzio
20 lipca 2023, 21:35
Łoooożesz kura. Listonosz Pat go mógł podrzucić swoim czerwonym wozem.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
20 lipca 2023, 21:42
o ja cie pier papier co to jest.
0
k__f__c
k__f__c
20 lipca 2023, 22:39
Srogie grzyby xD
1
D53
D53
21 lipca 2023, 00:05
Ale się uśmiałem, dobre, dzięki za linki !
0
mmielczar123
20 lipca 2023, 20:39
Jak ściągniemy jeszcze Chukwueze, Musaha, niezłego napastnika i Singo, to przepraszam Cardinale za wszystko co pisałem. Jeśli sprowadzeni gracze nie odpalą, to pójdzie to na konto F&M, ale Gerry sypie kasą póki co :)
Oczywiście pozostaje niesmak po zwolnieniu Maldiniego (chodzi o sam sposób i brak jakichkolwiek podziękowań albo informacji w mediach społecznościowych), ale finansowo i transferowo Gerry może być top
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 20:41
2
Oskyy
Oskyy
20 lipca 2023, 20:47
Jak narazie nie wydali jeszcze całości kasy ze sprzedaży Tonaliego :D
2
Mirek99999999
Mirek99999999
20 lipca 2023, 20:55
Gerry na razie sponsoruje mercato Tonalim, a nie wiemy czy to koniec sprzedaży ważnych zawodników...
1
ZYLION
ZYLION
20 lipca 2023, 22:46
Ta, dostał z jakies niespodziewane 70 baniek za LM i 70 za Tonalego i sypie kasa :)))
1
Rossu
20 lipca 2023, 20:09
Chukwueze blisko Milanu, dziś późnym wieczorem lub jutro może już paść here we go.
Ciekaw jestem co z napastnikiem, bo skrzydłowych będziemy mieć kozackich - w końcu Leao może zostać odciążony i co za tym idzie, może mieć jeszcze lepsze liczby.
Aż szkoda, że Danjuma odpadł - pakiet Pulisic, Leao, Danjuma, Chukwueze to byłby ogromny upgrade względem pakietu - Leao, Rebic, Origi, Saelemaekers i Messias.
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 20:13
3
Tanger
Tanger
20 lipca 2023, 20:18
Milan ze skrzydłami Leao, Chukwueze, Pulisic i nawet ten Messias czy Romero, będzie wyglądał jak kulturysta, który codziennie ćwiczy tylko ręce :P
2
Rossu
20 lipca 2023, 20:30
Coś bardziej jak kulturysta, który robi tylko nogi(bramkarz i obrona) i ręce(skrzydła), a omija klatkę piersiową(napastnik) i brzuch(pomoc) :P

Chociaż ściągnęli już dwóch pomocników, to i tak brakuje chociaż jednego pomocnika, który da z miejsca jakość. Reijnders, RLC i potencjalny Musah to dla mnie wciąż duże zagadki.
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 20:34
2
Daros
20 lipca 2023, 22:13
Za jakość płaci się 70 mln jak Newcastle lub pensje jak Barca,Juve itd
0
satoshi
20 lipca 2023, 20:09
Diaby blisko AV za 50 mln €

Szkodą, że taką kwotą nie dysponujemy
0
mmielczar123
20 lipca 2023, 19:55
Coraz więcej się mówi o Chukwu. Myślałem, że to zamknięty temat, ale w Villarealu chyba się opamiętali.
0
mmielczar123
20 lipca 2023, 20:02
Albo porozumienie było wcześniej, ale potężny Boakye odblokował mercato :P
1
Pinokio2
Pinokio2
20 lipca 2023, 19:47
Trener Lumezzane po meczu: ​​„Pioli powiedział mi, że rozpoczną sezon trójką pomocników. Zrobili kilka doskonałych transferów i zrobią ich jeszcze więcej. Powiedział mi też, że pracują nad ważnym transferem z przodu.”

Ciekawego o jaki transfer chodzi.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
20 lipca 2023, 19:48
Czukwu albo Taremi ;)
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 19:48
1
Pinokio2
Pinokio2
20 lipca 2023, 19:51
Pewnie tak :)
0
marcinomilano
marcinomilano
20 lipca 2023, 19:52
Chyba rzeczywiście Chukwueze, jak powiedział o dużym transferze to myślałem że chodzi o dziewiątkę, ale chyba właśnie to Chukwueze jest grany, bo Longo już napisał, że jesteśmy blisko realizacji transferu.
1
Rossu
20 lipca 2023, 20:07
Chukwueze na 99%
2
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 19:44
Longo: Milan jest bardzo blisko osiągnięcia porozumienia z Villarreal w sprawie Chukwueze. W ciągu najbliższych kilku godzin klub AC Milan zdecyduje, czy sfinalizować operację, czy nie, ponieważ wykluczyłoby to Taremiego (którego tak bardzo lubią za atak).
0
Vol'jin
Vol'jin
20 lipca 2023, 19:42
https://twitter.com/MilanPosts/status/1682034469249880065?s=20

z dupy nam drugi slot non eu się uwolni
1
marcinomilano
marcinomilano
20 lipca 2023, 19:31
https://twitter.com/MilanEye/status/1682080573051772933 A ten co się pucuje xD
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 lipca 2023, 19:29
Ten Chukwueze to zły pomysł jest chyba że Villareal drastycznie zejdzie z ceny
Ale nawet jeśli to ilu my chcemy mieć skrzydłowych w kadrze?
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 lipca 2023, 19:41
Na ten moment mamy Leao i Pulisicia. Chyba, że Alexis i Messias w minionych sezonach zdołali Ciebie przekonać :)
0
FanatiKo ACM
FanatiKo ACM
20 lipca 2023, 20:34
Przemus313 bardzo ale to bardzo się z tobą nie zgadza chukuwu jest nam potrzebny i to bardzo do tego taremi by też się przydał żeby odciążyć giroud . Oczywiście za tym idzie kilka sprzedaży a mamy kogo sprzedawać
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 20:36
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
21 lipca 2023, 00:38
muamba_kuamba - i chceż żeby Pulisić albo Chukwueze za 30 baniek byli rezerwowymi a 37-letni Giroud biegał wszystko od deski do deski zmieniany przez Origiego i Colombo?

Na ten moment na skrzydła mamy - Pulisić Leao Alexis Rebić i jeszcze grywa tam Origi - dopóki któryś nie odejdzie to następny skrzydłowy to marnotrawienie pieniedzy które można wydać na pozycje które bardziej tego potrzebują

FanatiKo - kogo mamy do sprzedaży? Tylko za Fode i Juniora są oferty z graczy zbędnych
0
Sławek94ACM
Sławek94ACM
20 lipca 2023, 19:13
"Po zakończeniu towarzyskie meczu Milan - Lumezzane (7:0), trener Stefano Pioli odbył intensywną rozmowę z Giorgio Furlanim i Geoffreyem Moncadą."

Panowie no sami widzicie że Messias to jak Vinicius tylko trochę starszy, bez niego nie złożę 11
1
Gzikuu
Gzikuu
20 lipca 2023, 18:59
18:50
Pewnie prosił ich żeby zostawili Messiasa.
1
lopezito84
lopezito84
20 lipca 2023, 18:54
Wiadomo że naszym nowym napastnikiem zostaje nijaki Lorenzo Colombo i na prawe skrzydło chyba uda się sprowadzić Chukwueze i w pomoc może jeszce Musah. Później postarają się wypchnąć Origiego, Rebicia, Toure, Lazetici i Caldarę i za to dukupią jeszcze z 3 zmienników więc ogólnie czekają nas jeszcze 4-5 wzmocnień, tak to widzę.
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 18:55
0
Milan22222
Milan22222
20 lipca 2023, 18:27
Moim zdaniem Chukwueze się sprawdzi, wolałbym wziąć go na PS i szukać napastnika, niż wziać Taremiego i szukać skrzydłowego. Ciekawe opcje do ataku to Ekitike, albo Wahi (nie wiem czy czasem jego temat się nie skończył już)
0
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 18:41
Na Wahiego się oszołomy z Chelsea napalaliły. Zrobili wała z Katarczykami, którzy wyczyścili im skład to zaraz znowu kilkaset milionów euro wrzucą w rynek i kupią ze 20 piłkarzy. Wahiego chcą kupić i zostawić na wypożyczenie, a ten by chciał od razu do nowego klubu. A z Ekitike to pewnie trzeba czekać aż Luis Enrique skończy przeglądać wojska, bo w tym momencie PSG ma koło 50 piłkarzy w kadrze. Tam też by można było pogrzebać wśród tych utalentowanych Francuzów młodych.
0
Cisek666
Cisek666
20 lipca 2023, 17:36
Skoro jest jeszcze jedno wolne miejsce dla gracza spoza UE, to może teraz nasi rusza po Kamadę? Czy on już podpisał kontrakt z Romą( takie były pogłoski)?
0
Matim
20 lipca 2023, 17:40
Zostało zwolnione to drugie miejsce, a pierwsze zajął Loftus-Cheek. To drugie wolne zajmie pewnie Chukwueze.
4
konrad1604
konrad1604
20 lipca 2023, 17:24
Pobega na "9" :D możemy sobie odpuścić Taremiego
0
Claudinho
Claudinho
20 lipca 2023, 17:20
"... z Milanem pożegnał się Kingsford Boakye... "

Zaiste - bohater jakiego nikt z nas nie znał, niewielu nań zasługiwało lecz każdy go potrzebował :-)
7
mmielczar123
20 lipca 2023, 17:05
Ponoć Czesio ma trenować naszego Samu w Arabii. Chodzi o Castillejo, żeby nie było :P
0
Endriu
Endriu
20 lipca 2023, 16:33
Ja bym wolał Isaksena niż tego calego czekwu
4
mmielczar123
20 lipca 2023, 16:39
Zgadzam się, pewnie na ten moment Chukwueze wydaje się pewniejszym graczem, bo jednak gra w mocnej lidze, ale statystyki ma słabiutkie i 30-35 mln euro za niego to ogromne ryzyko. Duńczyk jest młodszy, tańszy, nie zajmuje miejsca non EU, a potencjał pewnie ma podobny, jeśli nie wyższy. Nigeryjczyka powinni sprowadzić jedynie, jeśli Hiszpanie mocną obniżą wymagania tak do 20-25 mln, a jeśli dalej będą się upierać przy 35 mln za gościa z rocznym kontraktem, to nie ma co.
0
Sakuragi
Sakuragi
20 lipca 2023, 22:10
Mmielczar Chukwueze ma słabiutkie liczby? W zeszłym sezonie ma double/double w kanadyjce. Nie naginaj rzeczywistości. Duńczyk może i ma potencjał ale to Nigeryjczyk jest lepszym piłkarzem. A Milan na prawe skrzydło potrzebuje gotowego zawodnika a nie eksperyment.
0
oikonip
oikonip
20 lipca 2023, 16:19
https://pbs.twimg.com/media/F1d1CHBXoAAqaTW?format=jpg&name=large
0
kamilus
kamilus
20 lipca 2023, 16:25
https://www.youtube.com/watch?v=i-LdhCb6tWw
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 lipca 2023, 16:19
Byłoby super jakby się udało z Chukwueze. Dynamika, drybling i szybkość u skrzydłowego to bardzo porządane cechy. Statystyk może i dużych nie kręcił ale z drugiej strony jakby zrobił +10 asyst i bramek to moglibyśmy zapomnieć o jego sprowadzeniu. Potencjal Nigeryjczyk ma ogromny (szczegolnie jeśli chodzi o grę 1v1). Wydaje się, że Stefan chce mieć na prawej stronie kogoś choćby zbliżonego charakterystyka do Leao + żeby ten zawodnik byl lewonożny z tendencja zejścia do środka. Jeśli to się uda to spodziewam się taktyki maksymalnie eksponującej dwóch skrzydłowych. Napastnik pewnie pełniłby rolę podobna do tej Firmino w LFC.
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 16:19
1
Qiub
Qiub
20 lipca 2023, 17:53
Chłop najwięcej w karierze zrobił 6 goli i 6 asyst w lidze a ty myślisz, że przyjdzie do Milanu i zacznie tu robić 10 g/a? Castillejo 2.0, nie różnią się niczym poza kolorem skóry jak dla mnie.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
20 lipca 2023, 18:14
W porządku więc wyłóżmy +60 mln za zawodnika ze sprawdzonej ligi ze statystykami +10 g/a w czym problem? To czy będzie Casti 2.0 to się okaże jeżeli przyjdzie. Natomiast nie mamy innego wyjścia na ten moment niż sprowadzanie tego typu zawodników i ich promowanie bo zwyczajnie na porządnego skrzydłowego który z miejsca podnosi poziom nas nie stać.
1
KartonGips
KartonGips
20 lipca 2023, 20:44
@Quib no dobra ale to już trochę naciągane mówić "najwięcej w karierze", jak chopok dopiero teraz w maju miał 24 urodziny, a w sumie w zeszłym sezonie to zrobił 12 goli 10 asyst liga + puchar + LK, choć fakt w samej La Liga 6/5. Sam nie jestem jakimś giga fanem tej osobowości ale przyznać trzeba to taka trochę gorsza wersja Leao, warunki fizyczne, drybling i uderzenie ma imponujące, może będzie coś z niego
0
J.P-Jasmen
J.P-Jasmen
21 lipca 2023, 03:07
Muamba_kabumba,
Co do takiego napastnika "fałszywej 9tki" to mamy nawet dwóch takich zawodników o przybliżonych warunkach
-Charles który w Brugge grywał w ataku i ofensywny Pulisic o którym mówi się że może grać wszędzie z przodu.
0
FanatiKo ACM
FanatiKo ACM
20 lipca 2023, 16:13
Na bramce Mike obrona calabria, kjaer , tomori ,teo , przed nimi benek z loftusem przed nimi leao pulisic i chukuwu i na 9 giroud , nawet to ma sens
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
20 lipca 2023, 19:30
Pulisic na 10 u Piolego ma sens? Pierwsze skojarzenie z Amerykaninem na 10 to Diaz 2.0
Te same cechy te same ograniczenia tylko trochę wyższy poziom piłkarski
0
chory
chory
20 lipca 2023, 16:08
z tym Chukwueze to tak samo jak z cdk, zamiast dać se spokój i poszukać alternatyw to 2 miesiące będziemy za nim biegać i gość okaże się niewypałem
2
_PAOLO_
_PAOLO_
20 lipca 2023, 16:20
Różnica taka, że w czasie tego "biegania" za Czukwu jednak sprowadzamy gości na inne pozycje, a rok temu tego nie było. Ciśnienia też nie ma, bo na tą pozycję już mamy Pulisica... a przynajmniej tak nam się wydaje.
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 16:21
1
mmielczar123
20 lipca 2023, 16:05
11 na pierwszy "mecz":
Sportiello, Calabria, Gabbia, Tomori, Florenzi, Loftus-Cheek, Krunic, Pobega, Messias, Colombo, Pulisic
Szkoda, że jednak Junior a nie Romero. Liczę na wejście Argentyńczyka i Chaki w drugiej połowie :)
2
Master of AC Milan
Master of AC Milan
20 lipca 2023, 16:05
Niżej rozpoczął się temat o faworycie ligi. Jak wy na ten moment to widzicie? Ja w tym momencie typowałbym:
1Lazio
2My
3Napoli
4Juve
Nie biore tu pod uwage słynmego frajerstwa Napoli i Lazio ale mam jakąś taką czutke, że tak to będzie wyglądać. A wy jak myślicie?
0
mmielczar123
20 lipca 2023, 16:06
Inter
Milan
Napoli
Roma
Lazio
Juve
Chociaż dużo zależy jeszcze od mercato
0
chory
chory
20 lipca 2023, 16:11
też wydaje mi się że Lazio 1, ale niech w końcu zaczną działać na mercato bo na ten moment tylko Castellanos dopięty jest
0
mmielczar123
20 lipca 2023, 16:17
Ja póki co stawiam Lazio poza top 4, ale jak wezmą fajne zastępstwo za SMSa (np Zielińskiego) i znowu szybko odpadną z Pucharów, to Sarri pewnie jak zwykle wszystkich zaskoczy i skończy na podium
0
Daros
20 lipca 2023, 16:22
Jakei Lazio na pierwszym, bądźmy poważni. 0 ławki.
1
tommyb1
20 lipca 2023, 16:58
Lazio bez SMS nie ma szans na TOP4. Napoli to zalezy kto odejdzie... ale zapewne ponizej 3-4 nie spadną
0
serginho83
serginho83
20 lipca 2023, 17:32
Lazio to do LM nie wejdzie w kolejnym sezonie ;)
0
Rossu
20 lipca 2023, 18:27
Lazio xD

Szanuję Twoją opinię, ale bez przesady.

Inter na pewno będzie w TOP 4.


Inter
Milan/Napoli
Napoli/Milan
Stara Kurła
3
Tanger
Tanger
20 lipca 2023, 20:05
Głównym faworytem do Scudetto będzie Inter. Wciąż silne powinno być Napoli z Rudim Garcią za sterami. Ten sezon może być przełomem dla Romy, która na razie jako jedyna się nie osłabiła. O ostatnie miejsce w top 4 powinien powalczyć Milan, Juve i Lazio.

Mój typ:
1. Inter
2. Napoli
3. Roma
4. Juve
5. Milan
6. Lazio
0
Deus
Deus
20 lipca 2023, 16:01
Pod kątem sportowym pójście w szeroką kadrę kosztem jej jakości nie jest dobrym pomysłem.

0
Deus
Deus
20 lipca 2023, 16:02
Zamiast ściągać Pulisic + Chukwueze mogliśmy zabrać Kubo albo Kulusevskiego.

Dodatkowo RLC + Reijnders < SMS
0
marcinomilano
marcinomilano
20 lipca 2023, 16:03
Z tą jakością na razie trudno powiedzieć. Straciliśmy Sandro, ale Chukwueze + Pulisić to będzie taki upgrade prawej strony że głowa mała. Pytanie jeszcze co z napastnikiem
3
mmielczar123
20 lipca 2023, 15:05
Nie rozumiem po co nam Chukwueze, skoro mamy Pulisica, ale może po prostu w końcu będzie porządna konkurencja na skrzydle, a nie wybór między Messiasem i Alexisem... Chyba że Amerykanin wyląduje na 10, ale po słowach Piolego, Reijndersa i liczbie naszych pomocników, wydaje mi się, że zmiana na 4-3-3 nastąpi.
4
_PAOLO_
_PAOLO_
20 lipca 2023, 15:15
Może Puli jako pierwszy wchodzący za Leao i Czukwu?. Do tego Alexis, który też może na tej lewej. No i Romero jak nie wypożyczą młodego.

Reijnders też chyba coś mówił, że woli jako btb/8, to nie wiem kto będzie grał najniżej (regista czy tam 6) do czasu powrotu Bennacera.
2
Alessio_re6
20 lipca 2023, 15:16
Nasz najlepszy pomocnik w tym roku - Krunić.
3
_PAOLO_
_PAOLO_
20 lipca 2023, 15:21
Alessio_re6

No prawdopodobnie, choć jego ulubiona pozycja to też chyba mezzala.
0
Tanger
Tanger
20 lipca 2023, 15:22
@Alessio_re6

Tak się wydaje przez to, że po Kruniciu nikt wiele nie oczekiwał i po prostu był w stanie te oczekiwania przerastać. Z kolei po Tonalim i Bennacerze wszyscy spodziewali się więcej, bo znali ich możliwości. Radek to solidny zawodnik. Tylko tyle i aż tyle.
0
Gol
Gol
20 lipca 2023, 15:22
mmielczar123 - Bo 4-3-3 będziemy testować, zamykanie się na jedną formację i budowanie wokół niej drużyny to błąd, coś nie wypali, zostajemy z ręką w nocniku z niepotrzebnymi zawodnikami w kadrze. Pulisić jest dosyć uniwersalny, więc myślę, że akurat z znalezieniem miejsca dla tego zawodnika wielkiego problemu nie będzie, a Chukwueze zagra tylko na PS, więc przy 4-3-3 by to wyglądało tak, że między tą dwójką będzie rywalizacja na PS, a w miarę potrzeb Pulisić będzie dawał też rozwiązania w pomocy czy nawet będzie mógł luzować Leao na lewej stronie. Musimy pamiętać, że 4-3-3 to tylko wyjściowe ustawienie które w trakcie meczu może ulegać modyfikacji.
0
Alessio_re6
20 lipca 2023, 15:23
Jak przychodził, to tak. Ale teraz miał swoje najlepsze kilka miesięcy w karierze jako defensywny pomocnik. Wiesz, cięzko zainwestować w kogoś na 6, bo w styczniu wraca Bennacer, więc nie weźmiesz kogoś młodego na stałe, by był trzecim. Jedynki też nie kupisz, chyba, że chcesz spieniężyć Benka. Trzeba poczekać na okazję.
0
Alessio_re6
20 lipca 2023, 15:25
Niskie oczekiwania to jedno, ale głównie dzięki niemu awansowaliśmy z Napoli.
0
Tanger
Tanger
20 lipca 2023, 15:48
@Alessio_re6

Opcja optymalna - wypożyczenie z opcją kogoś na 6. Jednak stawiać wszystko na Krunicia na większość sezonu to z lekka szaleństwo. Ostatecznie suche wypożyczenie.
0
Alessio_re6
20 lipca 2023, 15:51
Zgadzam się, dlatego pisałem, że trzeba poczekać na okazję.
0
Rossoneri777
Rossoneri777
20 lipca 2023, 14:20
JakJoe Pompliano, od czasu transferu Pulisica do AC Milanu:

◾Sprzedaż w klubowym sklepie wzrosła o 266%
◾Amerykanie stanowią 43% klientów sklepu (wzrost o 9%)
◾Koszulki "Pulisic" stanowią blisko 45% ze wszystkich sprzedawanych obecnie koszulek

LeBron of soccer.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
20 lipca 2023, 14:21
Jeszcze dokupmy Baloguna i tego Musaha i przeniosą stolicę do Mediolanu ;)
6
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 14:26
Jeśli Amerykanie mają już kogo koszulki kupować to dawać Kamadę, Japończycy dopiero ruch w sklepie by zrobili.
8
Luther Blissett
Luther Blissett
20 lipca 2023, 14:37
To jeszcze jakiegoś Chińczyka i Hindusa i dopiero rozbijemy bank - za rok Mbappe to na ławkę nawet ściągniemy. ;)
0
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 14:45
Co by nam szkodził jakiś Hindus w Primaverze? Samych followersów ile by nabili na Instragramach xD
1
olhan
olhan
20 lipca 2023, 15:41
Hindusi mają w dupie piłkę. Musielibyśmy założyć sekcje krykieta ;D
2
Luther Blissett
Luther Blissett
20 lipca 2023, 15:59
W sumie krykiet wywodzi się z Anglii, mamy angielską flagę w herbie - nic nie sugeruję, ale czego się nie robi dla $... ;)
0
luba17
luba17
20 lipca 2023, 16:18
Luther ale z Ciebie tifosi- jakbyś był fanem Milanu to bys wiedział że w 1899 nie tylko powstała sekcja piłki nożnej ale i krykieta ;)
0
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 16:33
Egri kiedyś trafiał do Lechii to im followy skoczyły x 5, a dopiero co by się działo jakby któryś do Milanu szedł.
0
Gzikuu
Gzikuu
20 lipca 2023, 14:19
Moretto, który ostatnio całkiem dobrze typuje pisze, że Chukwueze zajmie ostatnie miejsce nonUE a Taremi nigdy nie był poważnym celem.

Dla mnie spoko. Piłkarz Villarreal zbierał całkiem dobre opinie w pierwszych sezonach, teraz potrzebuje zmiany otoczenia, żeby wskoczyć poziom wyżej. Niemniej wiatr robić potrafi i charakterystyka podobna do Lewo, choć wciąż nie ten poziom. Ciekawy materiał do obróbki.

Ciekawe też na kogo padnie wybór do ataku.
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 14:21
3
Rafał0209
20 lipca 2023, 14:21
Chukwueze nigdy nie będę przeciwny tego transferu nie dlatego że podziwiam jego talent, tylko się boje że jak on nie wypali to znów zostaniemy z naszą dwójką asów na prawym skrzydle. trzymam kciuki niech wypali ten transfer.
0
Gzikuu
Gzikuu
20 lipca 2023, 14:31
Pamiętajmy, że Pulisic rozegrał najwięcej meczów w karierze na prawym skrzydle.

Ciekawe jaki plan na niego ma Pioli. W 4231 pewnie na ŚPO, ale w domyślnym niby 433 pewnie prawe skrzydło - i tam byłaby fajna konkurencja z Chukwu.
0
Dektostam
Dektostam
20 lipca 2023, 14:34
Za Fabrizio: Chukeueze jakoś mocno do transferu się nie pali i woli zostać.
Ciekawe, czy to tylko sposób na wyciągnięcie kilku baniek więcej, czy faktycznie mu tam dobrze.
Ktoś tu śledzi hiszpańską ligę na bierząco i może zweryfikować?
0
karp_fso
karp_fso
20 lipca 2023, 14:40
Trochę martwi mnie teraz to, kogo sprowadzimy do ataku jeśli odpadnie Taremi. Kasy chyba mało, a za dużo poważnych kandydatur już nie ma.

Żeby się nie skończyło tak, że wylądujemy z Beto, albo En-Nesyrim, bo wtedy znowu Giroud będzie naszym najważniejszym napastnikiem.
1
_PAOLO_
_PAOLO_
20 lipca 2023, 14:45
Gzikuu

"Ciekawe jaki plan na niego ma Pioli"

Albo Puli jako pierwszy wchodzący za Leao lub Czukukukwu.
0
ZYLION
ZYLION
20 lipca 2023, 14:17
Mamy te same ambicje co Everton, praktycznie nie myślimy o żadnym zawodniku którego by chciały kluby 6-16 w Europie. Nie wspominając już o pierwsze piątce
3
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 14:49
Witamy w 2023 roku, bo chyba ostatnie lata przespałeś. Takie są realia całej Serie A, nie tylko Milanu.
7
Rossoneri777
Rossoneri777
20 lipca 2023, 13:24
Póki co inter wyrasta na faworyta ligi. Dziwi mnie narzekanie kibiców. Jak na włoskie standardy to inter działa wybitnie dobrze. Nie sprzedają gwiazd ekipy, wzmocnili się Thuramem za friko, i odpuścili Lakake. Do tego Frata i Cuadrado. Z wszyskich włoskich ekip jedyni się nie osłabili, chyba kibiców interu może zgubić wynik ponad stan(finał lm) i maja teraz oczekiwania z kosmosu.
5
Skot Łilson
20 lipca 2023, 13:29
Nie osłabili? Nie sprzedają gwiazd? A Brozovic i Onana? Wcześniej Hakimi np.? To że jakoś fajnie ich łatają nie znaczy że się jakoś mega wzmacniają.
13
palonettoACM
20 lipca 2023, 13:29
Inter reprezentuje sytuację dość rzadko spotykaną w piłce nożnej, w której wymienia się całą trójkę bramkarzy. Mega jestem ciekawy jak im to wyjdzie.

Brozović to kolosalna strata, mimo że w poprzednim sezonie potrafili go zastąpić. W naszym mistrzowskim sezonie Brozovicia brakło w kilku meczach, i chyba w prawie wszystkich somsiady straciły punkty. Absencja Chorwata w 21/22 też przyczyniła się do naszego Scudetto.
3
WeahYeah
WeahYeah
20 lipca 2023, 13:31
No nie sprzedają .. wręcz podążają naszymi śladami (patrz Skriniar) .. tylko nie podbierajmy im za friko, bo karma wraca i wygrają scudetto czy cuś ;)
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
20 lipca 2023, 13:39
Inter się mega osłabił. Cuadrado, co pokazał w ostatnim sezonie w Juventusie, mocno spuścił z tonu.
Pozbyli się wszystkich bramkarzy, a ewentualne zastępstwa są dużo słabsze od Onany (choćby Sommer). Pozbyli się Skriniara za friko i na razie cisza o jakimś obrońcy. Za Brozovicia przyszedł Frattessi - ruch na minus, bo Włoch ma potencjał, ale na dzisiaj Brozović > Frattessi. W napadzie stracili Lukaku, który totalnie bez formy zapewnił im 14 bramek i 7 asyst, strzelając również w LM, a w zamian biorą Thurama, który strzelił 16 goli i 7 asyst zaliczył, a to był bodajże jego najlepszy sezon w karierze. Więc Thuram w prime daje liczby takie same praktycznie, jak dziadujący "Lakaka" bez formy.
5
Gol
Gol
20 lipca 2023, 13:40
Inter się do tej pory najbardziej osłabił. Thuram bardzo fajny transfer, ale Inter stracił 5 podstawowych zawodników (Brozovic, Onana, Skiniar, Lukaku, Dzeko), dodatkowo tak jak tutaj koledzy powyżej wspomnieli, wymiana 3 bramkarzy, wezmą pewnie kogoś pokroju Sommera, a na ławkę jakiegoś wypaleńca, co może się skończyć jak u nas z Tatarusanu, no i problemy finansowe cały czas nad głową. Cuadrado ma 35 lat poprzedni sezon bardzo słaby w jego wykonaniu, dlatego Juventus nie chciał z nim podpisać nowej umowy, więc nie wiem czy to taki gigantyczny skok jakościowy, w dodatku zarobki spore.
5
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 13:43
Skriniar, Brozo, Onana, Dżeko, Lukaku. No pisanie, że się wcale nie osłabili to jednak odlot.
2
Pinokio2
Pinokio2
20 lipca 2023, 13:44
Inter stracił bramkarzy, Brozovicia, Skriniara i Dzeko. To my wyrastamy na faworyta ligi, nie Inter.
1
Milanboy
Milanboy
20 lipca 2023, 14:06
Cooo? Stracili Onane, Skriniara, Brozo, Dzeko I Lukaku, więc jak się nie osłabili? Poza tym wzięli Cuadrado który od 3 lat bardzo mocno obniżył loty. To my wyrastamy na faworyta, na tle ligi.
1
Mailand_91
Mailand_91
20 lipca 2023, 14:09
Na bramce już mają duży problem bo wymieniają wszystkich bramkarzy. Nie słychać jakoś specjalnie plotek o kimś konkretnym. Obrona to umówmy się Skriniar może i był Opoka ale rok temu w ubiegłym sezonie to jednak po braku decyzji na jego odejście to mało grał. Co do pomocy to strata Brozovica to jednak jest spora wyrwa. Frattesi raczej go nie zastąpi, a przynajmniej nie od razu. I truskawka na torcie. Lukaku który pod koniec łapał formę, a dodatkowo gość co im uratował co najmniej 9 punktów, czyli Dzeko.
Sam Thuram może stworzyć z Lautaro ekstra duet, ale obaj łapią kartki jak mój pies kleszcze więc tutaj jak nie wyrwa kogoś ciekawego lub perspektywicznego to przez cały sezon może być ich słaby punkt.
1
IpponInter
IpponInter
20 lipca 2023, 14:15
My pół sezonu graliśmy bez Skriniara. Ja nawet zapomniałem, że on z nami grał( serio).
Utratę bramkarza, nie uważam za jakiś mega poważny problem.
Fratessi powinien spokojnie zastąpić brozo, którego wygryzł ze składu Ormianin( brozo też pół roku nie było).
Najbardziej martwią mnie napastnicy bo thuram może wejść poziom wyżej lub okazać się spektakularnym flopem. Kogo by Inter nie kupił to zastąpienie Lukaku i dżeko wiąże się z bardzo dużym ryzykiem. Coś jak z waszą pomocą tonali,Diaz,bennacer( styczen-luty).
2
Rafał0209
20 lipca 2023, 14:19
W tej lidze nie ma faworyta zdecydowanego jak wygra Inter Napoli Milan czy juve to nie będzie w żadnym przypadku mowy o sensacji, najgorzej martwi to że gwiazdy stąd odchodzą a nie przychodzą, Real Bayern PL PSG czołówka Europejska ciągle nam raz bardziej raz mniej ale odjeżdża, dziś w Serie A takim światowym topem kogo można nazwać Leao i kto więcej. nie ma w tej lidze praktycznie gracza nie do wyjęcia a największe gwiazdy światowego formatu nawet tu nie spoglądają to boli, Inter może się podniecać Thuramem przed Lazio czy Milanem ale w światowej topce to wywołuje bardziej bekę niż wzmocnienie. ciągle patrzymy zamknięci w tym Serie A na siebie nawzajem a czołówka Europy i tak odjeżdża.
1
Alessio_re6
20 lipca 2023, 14:20
W moim odczuciu Inter najbardziej się osłabił, ale jednocześnie najbardziej wzmocnił. Największą zaletą tych roszad jest kręgosłup w postaci Darmiana, Acerbiego, Bastoniego, Dimarco, Hakana, Barelli i Lautaro. Ten fundament utrzymuje dobry poziom. Jedynie martwi mnie brak poszerzenia ławki przy jej jednoczesny osłabieniu.
0
Pavlović31
Pavlović31
20 lipca 2023, 14:20
No dobra, a jak tam sprawozdania finansowe Interu?????.....
0
MR. X
MR. X
20 lipca 2023, 14:22
Skot Łilson, sprzedają, a nie dają odchodzić za darmo, a to jest kolosalna różnica.
0
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2023, 14:26
Umniejszajcie Interowi dalej, a przyjdzie sezon i znowu nas zleją z łatwością. Przecież ich pomoc w porównaniu do naszej to różnica klas. Niestety w tym sezonie również nie będziemy mieli do nich startu, a brak klasowego bramkarza tego nie zmieni.
2
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2023, 14:28
Skriniar to stracił te półrocze przez kontuzję, do jej czasu grał po 90 minut. To, że Inter złapał wielką formę i to z dziadkiem Acerbim i de Vrij na 2 miesiące zagrało nie oznacza, że utrata Słowaka to nie jest duże osłabienie.
1
karp_fso
karp_fso
20 lipca 2023, 14:41
Może i Inter się osłabił, ale ich kadra jest i tak o kilka długości przed nami xD Lepszą mamy bramkę i obronę i to w sumie tyle.
0
ósmy
20 lipca 2023, 14:45
Zgadzam się z Jaca23.
Piszecie o słabszym bramkarzu, bądź kłopotach z obsadą bramki w Interze, oraz z obroną.
W meczach z nami to tam mógł stać na bramce Leszczyński że Śląska Wrocław, i tak byśmy im wtedy nie strzelili bramki, skoro w tym całym dwumeczu oddaliśmy chyba tylko dwa celne strzały na bramkę. Grając z Diazem, Tonalim i Bennacerem, których już nie będzie- przynajmniej w przypadku Benka na pewno w pierwszym meczu w 4 kolejce.
I tutaj na dwoje babka wróżyła. Tamta pomoc została orzez Inter zdominowana w każdym z czterech meczów w sezonie. Zdominowali nasz środek pola swoim środkiem.
Teraz mamy całkowitą rewolucję w pomocy, i tak naprawdę ciężko się spodziewać, że z miejsca zaczniemy grać w pomocy na idealnym poziomie.
A Barella, Calhanoglu i Fratessi będą wiedzieć jak współgrać ze sobą.
Nie umniejszałbym Interowi, aczkolwiek też mają swoje problemy.
Jednak jeśli Marotta dostanie w przyszłym tygodniu kasę za Onanę, to on już będzie wiedział co z nią zrobić.

1
Skot Łilson
20 lipca 2023, 14:55
Mr X
I jak się to ma do mojego komentarza i posta gdzie kolega napisał że Inter nie sprzedaje gwiazd? I przypomnij ile Inter zarobił na Skriniarze np? My z kolei sprzedaliśmy za kupę kasy Sandro który nawet nie był top5 w Seria A a kwik jest do tej pory :)
1
MR. X
MR. X
20 lipca 2023, 19:11
Skot Łilson, ok, on zrobił babola ale Ty również. Kessie, Gigi, Hakan. Gdyby ich sprzedać, a nie pozwolić im odejść za darmo, to byłaby o wiele większa kasa niż za Sandro.
0
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2023, 13:07
Największym plusem przyjścia Chukwueze jest to, że nie przyjdzie Taremi. Będzie to upgrade na PS, ale liczę na kogoś po prostu lepszego.

Danjuma to była opcja kiedy odszedłby Origi/Rebić, a, że ci się nie chcą nigdzie ruszyć to Everton go przejął.
1
Milanboy
Milanboy
20 lipca 2023, 13:19
Ale kogo chcesz lepszego na PS? Podaj mi kandydaturę.
2
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2023, 13:23
Tete, Ismaila Sarr już nawet Orsolini. Każdy z tych piłkarzy wyszedłby lepiej w stosunku jakość/cena. Może poza Sarrem, którego koszt byłby porównywalny.
2
Panicz
Panicz
20 lipca 2023, 13:26
Takefusa Kubo zagrał w poprzednim sezonie na wszystkich możliwych pozycjach w ataku. Od ŚN do ŚPO i PN. 9 goli + 9 asyst. 22 lata wielki potencjał sprzedażowy.

Ale to raczej nie na kieszeń klubów Serie A.
A szkoda, bo taki Japończyk by rozwiązywał wiele łamigłówek w ustawieniu.
1
Alessio_re6
20 lipca 2023, 13:39
Chuwkueze jest lepszy niż Tete i Sarr, a w przeciwieństwie do Orsoliniego, jest skrzydłowym.
Zgadzam się, że 35M to sporo za dużo, ale 25M podstawy, to spoko hajs w stosunku cena-jakość.
1
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2023, 13:54
Nie uważam, żeby Tete był słabszy od Chukwueze, w dodatku można go wyjąć za kilka milionów, bo ma półroczny kontrakt. Zjadł Ligue 1 i odbił się od PL. Czukwu jest jedynie solidny w La Liga.

Orsolini to nie skrzydłowy? Nowe, nie znałem. To, że w Bologni gra niżej niż klasyczny skrzydłowy (ma na to wpływ ustawienie zespołu) to nie znaczy, że nie jest skrzydłowym. Podobny przypadek co Berardi, on też nie jest skrzydłowym?
0
Milanboy
Milanboy
20 lipca 2023, 14:01
Jaca23 - Za Tete zawołają z 60 mln pewnie, Sarr? To żaden PS, nawet grał jako 9 częściej, a Orsolini jest gorszy od Chukwueze. Tylko Berardi wydaje się być sensowny, ale Sassuolo oczekuje ok 40 mln euro.

Biedny ten rynek i tyle.
Edytowano dnia: 20 lipca 2023, 14:08
1
Alessio_re6
20 lipca 2023, 14:06
Berardi jest bardziej bocznym pomocnikiem niż skrzydłowym patrząc na jego charakterystykę i podobnie jest z Orsolinim. To nie są zawodnicy, którzy bazują na dryblingu połączonym z dynamiką i szybkością, tylko w większym stopniu na rozegraniu piłki. Do 4231 z pracującą 10 ci piłkarze by fajnie pasowali, ale do 433, gdzie jednak z prawej strony chcemy odwzorować lewą, to niekoniecznie.
Tete jest 2 razy gorszym piłkarzem od Chukwueze.
2
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2023, 14:20
Milanboy
Mówimy o tym samym Tete z Szachatara? W grudniu kończy mu się kontrakt, więc jest dostępny za kilka milionów euro.

Sarr najwięcej meczów w karierze rozegrał jako PS.
https://www.transfermarkt.pl/ismaila-sarr/leistungsdaten/spieler/410225

Jeśli chodzi o Berardiego to było tylko nawiązanie. Nie ma szans żebyśmy go ściągnęli ze względu na wiek i oczekiwania Sassuolo.

Alessio
Nie każdy skrzydłowy musi bazować na dynamice i szybkości, chyba, za dużo Tweetera XD To, że Ci się tak wydaję, to nie znaczy, że tak jest. Zarówno Orsolini jak i Berardi z pewnością poradziliby sobie na skrzydle, czego przykładem jest wygrane przez Włochów EURO w którym Berardi grał na skrzydle w ustawieniu 4-3-3.
0
Alessio_re6
20 lipca 2023, 14:23
Dla mnie skrzydłowy, to piłkarz bazujący na w/w cechach. Znowu jak kiedyś będziemy się spierać o nazewnictwo, jak w przypadku Salesa, który dla mnie jest bocznym pomocnikiem, bo bazuje na cechach bocznego pomocnika, a dla Ciebie był wahadłowym, mimo iż nie miał żadnej cechy wahadłowego. Ta, ale Włosi grali asymetrycznie na skrzydłach od czego Milan ma odejść.
1
Milanboy
Milanboy
20 lipca 2023, 15:50
Jaca23 - Polecam obejrzeć Watford i to gdzie często Sarr operuje i mimo gry jako Ps to o wiele lepiej wygląda jako nr 9. Chukwueze moim zdaniem to najlepszy obecnie wybór.
0
1  2    >









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI