Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 24.07: Chukuwueze zagra w Milanie! [22:25]

24 lipca 2023, 03:47, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 24.07: Chukuwueze zagra w Milanie! [22:25]

[03:47]Matteo Gabbia znalazł się poza kadrą meczową Milanu na mecz towarzyski z Realem Madryt. Włoch jest o krok od wypożyczenia do Villarrealu. Początek nowego tygodnia powinien przynieść także istotne informacje w sprawie Samuela Chukwueze. Rossoneri w ostatnich godzinach intensywnie pracowali, aby Nigeryjczyk jak najszybciej mógł udać się do Mediolanu celem przejścia testów medycznych i podpisania kontraktu. Gdy to nastąpi, gracz będzie mógł dołączyć do reszty drużyny w Stanach Zjednoczonych.

[06:48]: Dziennikarz Luca Bianchin podaje, że oprócz Riccardo Calafioriego Milan rozważa pozyskanie Rogerio jako zmiennika Theo Hernandeza. 25-latek z Sassuolo to Brazylijczyk, ale do sektora młodzieżowego neroverdich trafił już w 2016 roku, zatem na liście zgłoszeniowej mógłby zostać przedstawiony jako gracz wychowany we włoskim klubie.

[09:40]: La Gazetta dello Sport donosi, że Divock Origi jest blisko dołączenia do West Hamu. Anglicy mają zapłacić Milanowi 8-10 milionów euro za transfer belgijskiego napastnika. 

[10:42]: LGdS podaje, że również Ante Rebić jest na drodze do opuszczenia Milanu. Chorwacki napastnik prowadzi rozmowy z Besiktasem. 

[11:40]: Według TuttomercatoWeb na początku tego tygodnia Milan ma spotkać się z przedstawicielami Facundo Gonzaleza grającego w rezerwach Valencii. 20-letni środkowy obrońca miałby zastąpić w kadrze Mateo Gabbię odchodzącego na wypożyczenie do Villarrealu. Defensor jest etatowym reprezentantem Urugwaju U-20, ale ma również włoskie obywatelstwo. 

[13:50]: Antonio Vitiello na łamach MilanNews informuje, że brakuje już tylko ostatnich szczegółów, by Samuel Chukwueze mógł przylecieć do Włoch i przejść badania medyczne przed podpisaniem kontraktu z ekipą Milanu. Kluby osiągnęły porozumienie w sprawach ekonomicznych: 20 mln euro + 8 mln euro w bonusach - tyle wyniesie koszt sprowadzenia nigeryjskiego napastnika do Milanu. Najpewniej przylot zawodnika do Mediolanu zostanie zaplanowany na jutro (na razie nie ma jeszcze oficjalnego potwierdzenia tej informacji).

[14:05]: The Athletic informuje, że Manchester United był zainteresowany pozyskaniem Mike'a Maignana podczas letniego okienka transferowego, ale ostatecznie władze angielskiego klubu zdecydowały się sięgnąć po André Onane z Interu Mediolan. Jaki był powód tej decyzji? Według dziennikarzy The Athletic, przedstawiciele MU spotkali się z Milanem przed półfinałowym spotkaniem Ligi Mistrzów (Milan-Inter). Chcieli dowiedzieć się jakie są możliwości pozyskania francuskiego bramkarza. To zainteresowanie utrzymywało się również później, dopóki Milan nie sprzedał Sandro Tonalego do Newcastle. Po sfinalizowaniu transakcji, przedstawiciele Milanu zażądali 100 mln euro za transfer Maignana, a Manchester nie był w stanie zaakceptować takiej propozycji, stąd też pozyskał Onane za połowę kwoty (55 mln euro).

[15:53]: Antonio Vitiello z MilanNews informuje, że w ostatnich dniach o informacje odnośnie Yacine Adliego poprosiło Lille. Francuzem interesują się także kluby z Włoch, a gracz pozostaje na wylocie z Milanu.

[17:00]SkyAnte Rebić odrzucił propozycję kontraktu wartego 10 mln euro w jednym z saudyjskich klubów. Piłkarz nie ma przyszłości w Milanie, ale nie chce przeprowadzać się do Azji. Inne media donoszą, że o Chorwata usilnie zabiega Besiktas.

[20:27]: Jak podaje Antonio Vitiello, niezmiennie celem transferowym Milanu pozostaje Yunus Musah, ale rossoneri potrzebują czasu, aby obniżyć wymagania finansowe Valencii.

[22:25]: Fabrizio Romano podał słynne Here we go! Samuel Chukuwueze ma dołączyć do Milanu. Nigeryjczyk w tym tygodniu podpisze kontrakt z ekipą Rossonerich, a umowa będzie obowiązywać do czerwca 2028 roku. Milan zapłaci Villarrealowi około 20 milionów euro plus 8 milionów w bonusach. 


R E K L A M A





247 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
chory
chory
25 lipca 2023, 20:11
był sobie kiedyś też taki Samu i on sobie też przyszedł z Villarrealu i on sobie też grał na prawym skrzydle i on sobie leciał w kulki
0
Rogo1989
Rogo1989
25 lipca 2023, 09:14
To teraz tylko czekać aż ktoś się zgłosi po Leao. Naściągali większość dziadostwa mydląc oczy kibicom. Przecież transfery Chukuwueze i Pulisicia to dwa różne bieguny. Amerykanin gra głównie na lewej stronie więc coś tutaj jest nie do końca jasne. A na PS i tak będzie grał Messias
Edytowano dnia: 25 lipca 2023, 09:18
2
milan2002
milan2002
25 lipca 2023, 08:52
No to się zrobił tłok na tym prawym skrzydle.. Szkoda mi Salemakersa, widać było w poprzednim sezonie, że się rozwija., Romero też będzie miał ciężko się przebić.
0
matten
matten
25 lipca 2023, 07:36
No i fajnie, liczę że Chukuwueze odpali i w końcu będziemy straszyć na obu skrzydłach, a nie tylko na jednym :P Ciekawe czy uda się gdzieś upchnąć Saelemaekersa i/lub Messiasa, bo zrobił się tłok.
0
ACMAILAND1313
ACMAILAND1313
25 lipca 2023, 06:50
A tymczasem Zaha za darmo w Galatasaray. 4mln rocznie kontrakt plus 2 za podpis. :-)
3
Daman
Daman
25 lipca 2023, 06:32
Jedno jest pewne: właściciel zainwestował w klub. Czy transfery będą udane to czas pokaże, znając życie kilka bedzie udanych, a kilka nie.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
25 lipca 2023, 07:40
"Jedno jest pewne: właściciel zainwestował w klub." O ile to koniec transferów wychodzących ważnych graczy:)
2
Diavo
Diavo
25 lipca 2023, 06:27
To Pulisic ławka?
3
acmti__
acmti__
25 lipca 2023, 00:13
Pozytywne jest to, że ten sezon będzie bardzo ciekawy, nowe twarze zawsze dodają smaczku i już nie mogę się doczekać kiedy to wszystko się zacznie.
Okno transferowe można oceniać po 10 kolejkach, a nie przed startem sezonu ;)
Nie ma pewnych transferów, wystarczy spojrzeć na taki Juventus i Pogbę...
3
Dusiek
Dusiek
25 lipca 2023, 06:50
Akurat z pogba to było bardzo prawdopodobne, że się zacznie znowu łamać. Mimo tego jak jest zdrowy, to robi różnicę na boisku.
2
karp_fso
karp_fso
25 lipca 2023, 00:00
Ja to bym się nie rozpędzał z byciem faworytem do scudetto, bo pamiętam okienka zarówno w wykonaniu naszym, jak i naszych głównych rywali (tj. Interu i Juve), gdzie na papierze wzmocnienia były przyzwoite, a wyszło jak zawsze, bo za dużo kotów worku typu Guarina, czy Bertolacciego :p

Z transferów, które mi się podobają to na pewno W KOŃCU wzmocnienie prawego skrzydła. Nie śmiem nawet narzekać na Pulisicia i Chukwueze. To jest gigantyczny upgrade i nie porównywałbym Nigeryjczyka, który kręcił graczami Realu do Samu xD. Jego problem to bycie jeźdzcem bez głowy i tu będzie robota Piolego, żeby to ogarnąć.
Nie podobają mi się natomiast transfery do pomocy, bo zrobiliśmy wielką wyrwę, która wciąż jest niezasypana. O ile Reijndersa byłem zwolennikiem, to nie w okoliczności braku jakiegoś mocnego pomocnika + IMO przepłaciliśmy. RLC mnie póki co w sparingu z Realem nie przekonał - to prawda był najlepszy w pomocy, ale to głównie dlatego, że reszta pomocników to Krunic i Pobega...
No i nasz ancymon do ataku, czyli Okafor. Brak napastnika był naszym sporym problemem i teraz zobaczymy - jeśli Szwajcar będzie tylko wzmocnieniem ławki, bo przyjdzie jeszcze jakiś napastnik, to spoko. Ale to raczej się nie wydarzy - więc podchodzę bardzo sceptycznie do tego transferu.

Martwi mnie też nasza obrona, która wcale nie jest taka super. Kjaerowi zdarza się nie dojechać, bo ma swoje lata. Kalulu i Tomori szukają formy. Thiaw jedynie pewny. Calabria gra w kratkę, tutaj liczę na Singo. Ale na środku mamy straszną elektrownię.

No i sam Pioli - wiem, że to był sparing z Realem, ale nie mam wiary w naszego mistera xD Schematy gry w defensywie leżały i kwiczały, do tego w pomocy tartak (tu akurat ciężko winić trenera) i znowu Messias w podstawie, gdy do dyspozycji był Romero (który potem w trakcie meczu okazał się dużo lepszy). Niestety obawiam się, że nasz trener tego nie podźwignie.

Ale szczerze - czy będzie to zły sezon? Czy dodźwigniemy do top 4? Kurde, nie mam pojęcia, serio. Jeśli miałbym teraz typować faworyta do scudetto to obstawiałbym Inter, bo zrobił mało ryzykowne transfery póki co, ale też ma rewolucję na bramce, odszedł Brozo, no i ważny w końcówce sezonu Lakaka. Reszta to kompletne niewiadome. Milan z gigantyczną przebudową i ryzykownymi transferami. Napoli bez kluczowego stopera z nowym trenerem. Lazio bez zawodnika, którego trudno im będzie zastąpić. Juventus, w którym jest bajzel, ale wcale nie można ich deprecjonować, bo dalej zostało im trochę groźnych graczy w kadrze, którzy mogą pociągnąć sporo punktów. Roma, która była blisko top 4 w ubiegłym sezonie teraz zrobiła dwa niezłe transfery i póki co się nie osłabiła. Zawsze groźna Atalanta. Totalnie nie mogę się doczekać nowego sezonu w Serie A, bo naprawdę - trudno na kogokolwiek postawić.
Edytowano dnia: 25 lipca 2023, 00:04
12
mmielczar123
mmielczar123
25 lipca 2023, 00:08
Do końca okna jeszcze sporo czasu, ale ja na ten moment typuję mediolańską walkę o mistrza, trzecie miejsce Napoli i wyścig ślimaków o czwartą lokatę. Najważniejsze, to być na koniec w top 4 i pokazać coś w pucharach (sporo zależy od losowania). Oby też inne włoskie zespoły pokazały siłę w Europie jak w zeszłym sezonie :)
1
jasiom22
jasiom22
25 lipca 2023, 00:24
Pierwsze primo, nawet jeżeli Milan nie ma zespołu na scudetto to i tak dobrze mówić na głos ze ma, psychologicznie to może podziałać tylko pozytywnie. Dwa sezony temu tez nikt absolutnie nikt nie dawał szansy na scudetto Milanowi.. a Inter jakim był faworytem wtedy.

Kwestie kadrowe, obrona.. jest dokładnie ta sama co rok temu, i prawie taka sama co dwa sezony temu. Tylko Thiaw lepiej gra.

Pomoc? No Tonali wszyscy wiemy… zgranie tez trochę czasu zajmie. Ale pragmatycznie mówiąc Milan dołożył to czego brakowało, fizycznego Loftus-cheeka, reijndersa, oni są bardZiej uniwersalni i doświadczeni niż Tonali i Bennacer. wystarczy prze chwile popatrZec na nich nie prZez pryZmat zapatrZenia w pomocników Milanu ala Tonali. Koniec końców sprZedanie Tonalego moZe się okazać strzałem w dziesiątkę.

Napad. Skrzydła. Jest to co było, i dwa potencjalnie bardzo dobre wzmocnienia.. niech jeden z Nigeryjczyków wypali to już będzie lepiej niż od lat… ostatni sezon juZ praktycznie był bez Ibry. Suma Summarum wzmocnienia w każdej linii.

Pioli zawsze będzie „za słaby” ale wyniki osiąga regularnie zaskakująco lepsze niz mu się pisze.

Inter pod Inzaghim koniec końców popadnie w przeciętność.. transfery maja fajne, ale to dalej jazda na fali Conte…. Nie obawiałbym się a tak bardzo.

Ps. Największe zmartwienie kibica Milanu to niestety dalej forma mental CdK… gość jest cieniem swojego cienia. Przykro się na to patrzy. Co poszło nie tak? Mega szkoda. Dalej w niego wierze.. ale musiałby zacząć - żyć, grać.
Edytowano dnia: 25 lipca 2023, 00:29
1
karp_fso
karp_fso
25 lipca 2023, 00:35
jasiom22
Dwa sezonu temu nasza obrona grała dużo lepiej. W ubiegłym sezonie był zaś ogromny downgrade.

No i pewnie, RLC doda fizyczności, ale gdzie Reijnders bardziej doświadczony niż ktoś z dwójki Bennacer-Tonali? Czy bardziej uniwersalny, też bym się kłócił. Holender to nie fizol. To szybki box-to-box z dobrym czytaniem gry i dryblingiem.

No a na CDK jak sam pisałeś, nie ma co liczyć.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 lipca 2023, 00:49
Jeśli ktoś uważa Milan za faworyta do scudetto, to albo ogląda piłke od wczoraj, albo za dużo pije. Ludzie. Walczymy o top 4, to jest max.
4
DragonAC
DragonAC
25 lipca 2023, 06:36
jak zawsze sezon zweryfikuje i nie ma co sobie tytułu przyznawać
1
cbvirus
cbvirus
24 lipca 2023, 23:59
Pamiętam już takiego jednego prawego skrzydłowego z Villareal. Jak do nas przychodził to miał nawet lepsze staty od Czuku, bo 6/7 a Czuku w tym sezonie 6/5. Więc postaram się bardzo mocno wstrzymać z zachwytami.
7
Kempez
Kempez
24 lipca 2023, 23:53
Ale te skrzydła będą chodziły ajjjjjjj :D
1
budii1906
budii1906
24 lipca 2023, 23:47
Mimo sprzedaży Tonaliego, bezdyskusyjnie najlepsze okienko transferowe od wielu lat, skład ma w końcu głębie!!!
Sandro może odetchnąć z ulgą bo pieniądze za niego zostały bardzo zagospodarowane.
2
oikonip
oikonip
24 lipca 2023, 23:30
Gdy Tonali odchodził, 99% kibiców (w tym i ja) psioczyło na Cardinale, że kasę weźmie do kieszeni i nie będzie poważnych wzmocnień, a tymczasem 16 mln za Rubena, 20 za Pulisicia, 14 za Okafora, 19 za Reijndersa, 20 za Chukwueze, a do tego pewnie 20 dodatkowych mln w bonusach, co łącznie daje ponad 100 mln euro, a to jeszcze nie koniec wzmocnień. Zacząłem wierzyć w ten projekt i liczę na to, że top 3 w lidze i awans z grupy LM to będzie plan minimum przez najbliższy czas.
12
chInter Gnojnica
chInter Gnojnica
24 lipca 2023, 23:48
Jest sporo niewiadomych wśród tych nowych nabytków i poddana wątpliwości ich jakość piłkarska, ale cieszy fakt, że środki za Tonalego są reinwestowane z konkretną wizją budowania zespołu.
0
cbvirus
cbvirus
24 lipca 2023, 23:56
A ile bramek już nowe nabytki zdobyły. Chodzą, że hoho. Wstrzymajmy konie w ocenie do kilku pierwszych spotkań i pamiętajmy, że na ten moment gracze, którzy przychodzą nie są tymi, których normalnie topowe drużyny czy te na poziomie 1/4 | 1/2 LM by kupiły. Milan nie miał do nich jakiejś wielkiej konkurencji.
4
Pinokio2
Pinokio2
25 lipca 2023, 00:04
cbvirus

Zdajesz sobie sprawę, że w ostatnich latach żaden transfer Milanu nie zostałby zrobiony przez drużyny na poziomie 1/2 L? Ani Leao nie był gwiazdą, ani Theo, ani o Maignana nikt znaczący nie walczył.
Edytowano dnia: 25 lipca 2023, 00:13
4
jasiom22
jasiom22
25 lipca 2023, 00:25
Dzięki Tonalemu jest płynność finansowa, nie zdziwiłbym się gdyby ktoś mocny jeszcze z Milanu poleciał, nawet w tym okienku. Choć tez już zupełnie nie musi.
0
cbvirus
cbvirus
25 lipca 2023, 09:48
Pinokio2

Bullshit. Maignan przychodził do nas jako mistrz Francji i gość z najlepszym bilansem czystych kont. O Tonaliego walczyliśmy ze wszystkimi włoskimi gigantami i wygraliśmy tylko dlatego, że był naszym kibicem. O Leao też była konkurencja i wiadomo było od początku, że to gość z dużym potencjałem. Theo z kolei odbił się od Realu, ale nie bez powodu Królewscy się nim interesowali.
0
chInter Gnojnica
chInter Gnojnica
24 lipca 2023, 23:29
Jak na moje 20 mln + 8 w bonusach za Chukwueze to steal. W ogóle dziwie się, że on nie poszedł jako zawodnik do rotowania w jakimś Arsenalu/Realu o których się pisało i fakt, że Villareal nie chciał przeciągać tego dłużej, aż do pojawienia się ofert z Anglii, które z łatwością by tę kwotę przebiły.
2
Maximilanista
Maximilanista
24 lipca 2023, 23:11
Jeśli chodzi o obecne okienko, to zachowuję spory dystans. Zdecydowanie negatywnie oceniłem tylko sprzedaż Sandro i mam bardzo sceptyczny stosunek wovec tych naszych usilnych starań o Musaha, który mnie zupełnie nie przekonuje. Co do reszty naszych dotychczasowych ruchów zachowuję absolutną wstrzemięźliwość i nie oceniam ni dobrze, ni źle. Poczekam.

Ale frapuje mnie co innego. Ikekroć ktoś tutaj odniesie się w swojej opinii negatywnie wobec tego czy innego ruchu personalnego w obecnym mercato Milanu - jest atakowany, upominany, gaszony i "racjonalnie" uświadamiany oraz ganiony, że "oceniachoćjeszczesięsezonniezacząłitrzebapoczekaćzocenamikilkamiesięcy".

Jednocześnie w cholerę użytkowników, takoż subiektywnie, takoż na wyrost, takoż na długo przed startem nowych rozgrywek rozpływa się nad poczynaniami transferowymi Milanu, wychwala wybory personalne naszych władz - i to akurat nie napotyka na powszechny "racjonalizm" - nie ma wzywania do powściągliwości w osądach, do cierpliwości, nie ma wyśmiewania przedwczesnych opinii.


Niewielu z Was miało to nieszczęście pożyć chwilę w komuniźmie, więc nie macie skojarzeń z propagandą sukcesu i piętnowaniem defetystów.

Ja mam.

Nieśmiało więc apeluję: szanujcie albo twardy racjonalizm - albo dopuszczajcie do swoich głów taką oto straszną możliwość, że myślący inaczej od Was mają takie samo prawo, jak Wy snuć domysły, ulegać emocjom i bawić się w recenzentów poczynań transferowych swego klubu; i że ten klub jest tak samo ich, jak i Wasz. Ni mniej, ni więcej.
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 23:13
16
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2023, 23:21
Nie trzeba szukać tak daleko, wystarczy włączyć TVP Info i będziesz wiedzieć co to "propaganda sukcesu" i "piętnowanie defetystów":).
5
Gol
Gol
24 lipca 2023, 23:49
Każdy ma prawo mieć swoje zdanie na temat czyjegoś zdania, to jest wolność słowa, a nie żaden komunizm.

Jedyne co jest komunistycznego, to próbowanie cenzurowania tego że ktoś się cieszy z transferów i apelowanie, żeby się tak nie cieszył.

To nie jest żadna "propaganda sukcesu" bo zwyczajnie każdy przed sezonem ma prawo mieć swoje zdanie i je wyrażać, zarówno pozytywnie jak i negatywnie.

Jak ktoś marudzi cały czas na cele transferowe, nie podając żadnych argumentów na poparcie swoich tez, a jest to marudzenie na zasadzie "Łojezu gość z Holandii co nawet nie grał w Ajaxie czy PSV przychodzi do Milanu, no środek tabeli się zapowiada jak nic" to no nie widzę żadnego sensu w niemożliwości skrytykowania takiej wypowiedzi, bo inaczej zostanę propagandystą sukcesu.

Jest wielu użytkowników którzy racjonalnie potrafią przedstawić swoje racje, mnie również np. nie zachwycają do końca transfery RCL czy Pulisicia, ale po transferze Tonallego i zwolnieniu Maldiniego panowała atmosfera grozy, że Milan nikogo nie ściągnie i właściciel gotówkę schowa do kieszeni, a póki co zarząd przepalił gotówkę na wielu zawodników i pozostaje trzymać kciuki żeby wypalili. Nie widzę powodu dla których jako kibic miałbym im umniejszać, skoro już w tej drużynie są i jeszcze nie zagrali ani spotkania w naszych barwach.

Dodatkowo musisz pamiętać, że wielu użytkowników wypowiadających się negatywnie, wypowiada się tak, mimo braku znajomości gry czy nawet sylwetki danego zawodnika, co jest po prostu hipokryzją, do której się część jawnie przyznaje. Takie zachowania na krytykę zwyczajnie zasługuje. Wspomniałbym również o braku rozumienia faktów do końca w jakiej sytuacji jest Milan jako klub, bo tutaj również często co bardziej "racjonalni" użytkownicy starają się to tłumaczyć, co często idzie dosyć opornie.
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 23:54
10
Maximilanista
Maximilanista
25 lipca 2023, 04:53
Gol:

Podaj mi jeden przykład cenzurowania radości z transferów; podaj mi pół przykładu apelowania do użytkowników, by się nie cieszyli. Bo chyba trochę Ci zaburza percepcję ta straszna "atmosfera grozy" po sprzedaży Tonalego. Bo ja żadnej grozy nie widziałem, widząc jedynie żal, gniew czy niepokój.

Ale to i tak jest nieistotne, bo mój komentarz odnosił się do tego, co dzieje się TERAZ. Jeśli ktoś tutaj pisze, że ten czy ów transfer mu się nie podoba, nie wypali jego zdaniem; jeśli w ogóle obecne mercato uważa za słabe - napotyka "racjonalizm", który zapala czerwone STOP i tłumaczy: " Poczekaj z krytyką kilka miesięcy". Natomiast ci, którzy piszą entuzjastycznie: "RLC zje Serie A, jest stworzony do tej ligi" lub "Reijnders to typ pomocnika, którego nam brakowało" lub "Okafor za 15 baniek to promocja" - już na takie napominanie nie napotykają. Ci mogą ulegać emocjom i wyrażać opinie na kredyt.

A wiedza, mój drogi, i zasoby merytoryczne odnośnie tego czy innego piłkarza też pewnie nie rozkładają się tak, jak byś chciał to przedstawić: że niby wśród krytyków to tylu ignorantöw, ale wśród entuzjastów to już pewnie nie. Każdy entuzjasta jest ekspertem w dziedzinie :"Loftus - Cheek. Życie i twórczość"; każdy z nich z zapartchym tchem śledził poczynania Rejndersa w każdym meczu ligowym AZ Alkmaar; każdy miał na ścianie plakaty i wycinki prasowe z Luką Romero, odkąd chłopak skończył 11 lat.

Tak jest zapewne. Potwierdzam.
Edytowano dnia: 25 lipca 2023, 04:55
2
Gol
Gol
25 lipca 2023, 07:52
Maximilanista - Nie wiem po co to odwracanie kota ogonem. W poście stawiasz wyraźne tezy, teraz je kontynnujesz. Oczywiście, że pojawiają się komentarze ganiące za np. Pisanie jacy to jesteśmy super w tym momencie, pod jakimś postem użytkownika FaNaTyK 2.0 się pojawiła dość duża dyskusja kilka dni temu, ganiąca za przesadny pozytywiz względem okienka, a było ich więcej, tylko po prostu większość ma najwyraźniej zdaje, że jeżeli nie zna danego zawodnika, to na krytykę przyjdzie czas gdy już zapozna się z jego umiejętnościami, dlatego jest ich mniej, albo rozumie działania zarządu w nieco szerszej perspektywie. Straszne.

"Podaj mi jeden przykład cenzurowania radości z transferów; podaj mi pół przykładu apelowania do użytkowników, by się nie cieszyli"

Właściwie wszystko od "Jednocześnie w dół..." + pisanie o skojarzeniach z propagandzistami sukcesu i piętnowaniem defetystów, szczególnie.

"Atmosfera grozy" po odejściu Tonallego to mój drogi hiperbola. Sam opisałeś ją jako "niepokój" więc chyba wiesz co miałem na myśli.

Milan ma politykę jaką ma, od kilku lat z sukcesami robimy całkiem niezłe transfery, za wyjątkiem dwóch ostatnich okienek. Zapewne nikt nie miał też plakatu Kjaera czy Leao przed przyjściem do Milanu.
1
Maximilanista
Maximilanista
25 lipca 2023, 09:35
Gol:

Nie tylko nie podałeś przykładu apelów o niecieszenie się z transferów, ale jeszcze sugerujesz, że to ja jestem tym cenzorem i to ja odmawiam ludziom takiej czy innej oceny. Nie wiem, gdzieżeś tego się doczytał. :-) Wytężam oczy i nie widzę.

Mój komentarz był apelem o dokładnie coś odwrotnego - aby nikt nikogo nie cenzurował i nie gasił jego nastrojów, czy to pozytywnych, czy negatywnych. Apelowałem o równowagę.

I, mój drogi, nie zasłaniaj się hiperbolami, bo pomiędzy "niepokojem" a "atmosferą grozy" zieje przepaść semantyczna. Wychodzi na to, że trochę histeryzujesz. Więc przestań i będzie luzik.
0
Gol
Gol
25 lipca 2023, 17:42
Maximilanista - Nikt się niczym nie zasłania, tak po prostu działa hiperbola. Nie wiem gdzie i jaka Ci przełęcz wieje, ale akurat jakoś mnie to nie dziwi, że próbujesz na siłę zdyskredytować rozmówcę, wywlekając z kontekstu dwa słowa, bo nawet nie całe zdanie. Chyba, że no po prostu w komunizmie nie uważałeś na lekcjach Polskiego, wtedy wybaczam, że nie odczytałeś tak oczywistego użycia środka stylistycznego.

Twój pierwszy komentarz był jednostronny, przykład został Ci podany, wkleję Ci go jeszcze raz bo widocznie przegapiłeś:

"Właściwie wszystko od "Jednocześnie w dół..." + pisanie o skojarzeniach z propagandzistami sukcesu i piętnowaniem defetystów, szczególnie"

Nie musisz wytężać wzroku, skoro nie widzisz powyższego, to po prostu lepiej udać się do okulisty.
Edytowano dnia: 25 lipca 2023, 17:44
0
mmielczar123
mmielczar123
24 lipca 2023, 23:10
Pomimo roku kontraktu, uważam, że za 20 + 8 mln zarząd zrobił świetny interes. Co za upgrade - rok temu mieliśmy skrzydła Leao/Rebić - Messias/Alexis, a teraz Leao/Pulisic/Okafor/Traore - Chukwueze/Romero/Alexis/Messias. Szczerze mówiąc, na ten moment, patrząc na ruchy rywali, jesteśmy jednymi z faworytów do scudetto. Może pomoc jest zagadką, ale mam dobre przeczucia co do RLC i Reijndersa, a pamiętajmy, że za kilka miesięcy do zdrowia powróci Benek.
2
kusniak_22
kusniak_22
24 lipca 2023, 22:54
Dobre transfery. Jestem zaskoczony. Teraz weryfikacja Pioliego. Broniłem go w poprzednim sezonie, bo uważam, że wykręcił świetny wynik w LM i lidze mimo licznych kontuzji i braku zawodników jakościowych na kilku pozycjach. Teraz kilka ciekawych transferów, zdecydowanie na plus, więc trzeba do będę przepracować okienko i walczyć o kolejną gwiazdkę.
3
Pinokio2
Pinokio2
24 lipca 2023, 22:47
Marzy mi się taka dominacja Milanu w sezonie. Coś ala Napoli ostatnio.
12
mmielczar123
mmielczar123
24 lipca 2023, 23:11
W końcu będziemy grać w 11 i będziemy mieli porządną ławkę. Ja wierzę w taki scenariusz :D
2
Grande
Grande
24 lipca 2023, 22:44
https://twitter.com/Alessio_re6/status/1683572582065250304?t=JsLwYoNiZpRDzHCJbzS1bQ&s=19

Miałem sprawdzić ten jego podcast, ale jak on tam takie bzdury wygaduje, to dzięki.
3
Alessio_re6
Alessio_re6
24 lipca 2023, 22:47
:) a to ludzie nie narzekali na ten ruch na Twitterze, Facebooku czy tu na stronie?
6
spread
spread
24 lipca 2023, 22:49
Wskaż, gdzie te bzdury, bo nie widzę?
4
Grande
Grande
24 lipca 2023, 22:50
Na jaki ruch? Popatrz na obecne warunki wykupu, a te miesiąc temu. Plus to nie pierwszy raz jak masz jakiś problem do polskiej fanbazy Milanu i to jest ok, bo masz prawo, ale jak zwykle generalizujesz i strzelasz w niebo, zero konkretnych osób, szczegółów itd.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
24 lipca 2023, 22:51
Ogólnie ten transfer mega polaryzuje, chyba najbardziej z dotychczasowych. Tu była masa negatywnych komentarzy, a na Twitterze czy FB już nie wspomnę. Na TT szczególnie narzekano za granicą
0
MI(L)AN
MI(L)AN
24 lipca 2023, 22:53
@Grande To dzieciak z przerośniętym ego. Cierpi na typową w tym wieku wrzechwiedzę. Wyrośnie z tego.
1
Alessio_re6
Alessio_re6
24 lipca 2023, 22:53
Nie uderzam w polską fanbazę i nie mam do niej problemu, bo niezależnie od kraju, czytałem masę negatywnych komentarzy na temat tegu transferu, szczególnie rzucali się w oczy ludzie piszący o ilości goli czy asyst.
1
spread
spread
24 lipca 2023, 22:54
Nie łapkuj mi komenta grande, bo to do Ciebie było :)
oczywiście, że dużo osób narzekało na chukwueze i to nawet nie chodzi o cene jaką trzeba za niego dać, tylko na to że to "jeździec bez głowy" i nie warto się nim interesować.
4
Milanboy
Milanboy
24 lipca 2023, 22:42
Powodzenia Samu, obyś tylko nie był Castillejo ,aczkolwiek masz ewidentnie większe umiejętności i lepsze zdrowie.
2
Mailand_91
Mailand_91
24 lipca 2023, 22:35
No wow. Przyznaje ze włodarze zaskakują tym okienkiem. Co prawda zwolennikiem tego Samuela nie jestem, ale oby w Milanie odpalił. Pioli będzie miał Ból głowy kogo da na prawa stronę do podstawy :)
2
Gol
Gol
24 lipca 2023, 22:26
Imponujące okienko, kolejny transfer zrobiony na bardzo wczesnym etapie mercato. Brawo zarząd, dali duży komfort pracy Piolemu. Teraz jeszcze Musah.
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 22:27
8
Pisar
Pisar
24 lipca 2023, 22:38
Szkoda, że jakości brak. Lepiej wolniej, ale z głową, a tu wszystko na hura, aby jak najszybciej i to za już ponad 100 mln...
1
ACMateu23
ACMateu23
24 lipca 2023, 22:43
No szkoda mega, Mbappe na wylocie, a gołodupce Czukwułezów kupują... Trzeba czekać na szejka wtedy będzie kasa na prawdziwe wzmocnienia. Maldini był jaki był, ale za niego przynajmniej negocjowaliśmy Belgijski talent 2 miesiące, teraz to nie to samo, 3 transfery w tydzien. Kto to widział?!
2
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2023, 22:44
No, to się jeszcze okaże, czy imponujące okienko, czy brak jakości.

Aczkolwiek wydaje mi się akurat, że to pierwsze.
0
Pinokio2
Pinokio2
24 lipca 2023, 22:46
Pisar

Jakości brak w twojej głowie.
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 22:46
1
Milanboy
Milanboy
24 lipca 2023, 22:47
Pisar - Dlaczego ty oceniasz okienko jak nawet nie ruszyła pierwsza kolejka? Przecież to nie ma żadnego sensu.
0
Pisar
Pisar
24 lipca 2023, 22:57
Milanboy, bo poza Pulisicem są to przeciętni piłkarze, więc na co tu liczyć? Nagle przeskoczą swój poziom, bo trafili do Milanu? To samo było rok temu jak przychodził Adli, Origi, CDK itp. To jest kopia zeszłorocznego okienka, tylko za o wiele większą kwotę.

Pinokio idź strugać wariata gdzieś indziej ;)
1
Milanboy
Milanboy
25 lipca 2023, 05:56
Pisar - Nie wiem, ocenianie z góry zawsze jest krzywdzące i bezsensowne, poza tym nie, Pulisic czy Chukwueze to nie są przeciętni piłkarze i te okienko różni się tym, że pozyskujemy prawdziwe alternatywy i bierzemy piłkarzy którzy naprawdę mogą dużo wnieść do drużyny.
0
Levy11
Levy11
24 lipca 2023, 21:36
Inter chce Mbappe?
0
Milanboy
Milanboy
24 lipca 2023, 21:52
Wszyscy chcą Mbappe, nawet i ja.
6
Milanista85
Milanista85
24 lipca 2023, 22:17
Co to za pytania wogole ? Ty na serio ? Na Sommera im szkoda 6 mln. Ktoś wymyśla takie bzdury odrazu powinien zostać zwolniony.
1
Kaka821
Kaka821
24 lipca 2023, 22:26
Jak Neymar trafił do Barcelony, to Galliani chwile później mówił w wywiadzie, że Milan też chciał go pozyskać dd
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 lipca 2023, 20:55
Przywiązanie Rebicia do Milanu jest prawie tak legendarne jak to Montolivo
7
chory
chory
24 lipca 2023, 20:47
tak powinna wyglądać hierarchia na skrzydłach teraz:
LS
1. Leao
2. Puliśić
3. Chaka
4. Okafor
5. Rebić

PS
1. Pan Piłkarz Junior Messias
2. Romero
3. Snikers
4. Leszczueze

przesyt, nie powiem
trzeba pozbyć się Rebicia, Leszczueze, a Okafor jak zastępca dla Giroud i będzie po 3 na pozycję
2
Milanboy
Milanboy
24 lipca 2023, 21:53
Coraz bardziej się zastnawiam nad tym, że ty na serio jesteś chory, tak jak twój nick wskazuje....
8
lyndonmilan
lyndonmilan
24 lipca 2023, 22:20
Lesczueze ?

Chłopaka nie wiedziałeś a piszesz że to leszcz, przypomnę że o Leao jak przyszedł też mówili że leszcz a jak dla mnie są podobni do siebie, wiadomo Leao to inna liga jak na razie ale nikt nie wie jak chłopak będzie grał.
0
lyndonmilan
lyndonmilan
24 lipca 2023, 22:21
Ale to chyba sarkazm skoro Messias na pierwszym miejscu na prawą stronę
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
24 lipca 2023, 22:43
Większośc jego komentarzy jest podszyte szyderą więc spokojnie, nie bójcie się o niego;)
2
Corsa
25 lipca 2023, 09:03
[b]@chory, prosiłbym żebyś powstrzymał się od tego typu określeń. Chłopak będzie reprezentował barwy Milanu i należy okazać mu chociaż odrobinę szacunku.

Nie zagrał jeszcze minuty, a Ty już zakwalifikowałeś go jako 'leszcza'.
1
dan_acm
dan_acm
24 lipca 2023, 20:46
NIech oleją Musaha, zaoferują Bolonii 12-15 mln + Ballo-Toure za Domingueza i mamy świetnego pomocnika.
6
Daros
Daros
24 lipca 2023, 23:24
A na lewej obronie za Theo zagra Maldini. Albo wiecznie kontuzjowany Florenzi z kulami
0
dan_acm
dan_acm
25 lipca 2023, 17:57
Daros.
Ballo Toure i tak jest na wylocie, stąd moja propozycja aby go wkręcić w deal z Dominguezem zwłaszcza, że ponoć sam Francuz chce zostać we Włoszech. Co do transferu jako jego następca to może być Calafiori lub ten brazylijczyk z Sassuolo który ma status wychowanka włoskiego.
0
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
24 lipca 2023, 20:19
offtop: Mbappe chce wypełnić kontrakt z PSG i odejść za rok za darmo, co ma zrujnować finanse Paryżan (tylko w świetle Financial Fair-Play). Wszyscy mówią jaki to on chytry na kasę, a według mnie to dobrze tak dziadom z PSG. Zaproponowali taki kontrakt i takie warunki, piłkarz chce je wypełnić i wielki płacz, że zrujnuje klub...
15
Levy11
Levy11
24 lipca 2023, 20:25
Zgadzam się. Trochę też dziwi. Bo niby zaproponowali mu 700 baniek za rok gry żeby mógł odejść do Realu
0
Rafał0209
Rafał0209
24 lipca 2023, 20:40
A mi tam ich trochę szkoda, wydali fortunę zaufali graczom a większość ich z Messim Mbappe Neymarem wydymała lekceważąco podchodząc do spotkań, grając na pół gwizdka swoich możliwości, a pobierając fortunę, tak naprawdę Ibra pokazał się z dużo bardziej profesjonalnej strony w Paryżu zawsze dając z siebie 100%. co do Mbappe ciekawę jak to się skończy czy PSG wywali go na trybuny.
5
Cisek666
Cisek666
24 lipca 2023, 21:22
I bardzo dobrze...niech ich wydyma. PSG zasłużyło sobie na to, psując rynek piłkarsko w ostatnich latach - omijanie zasad ffp, podkradanie zawodników i kusząc ich niebotycznymi kontraktami.
Mam nadzieję że Mbappe wypełni swój kontrakt do końca i odejdzie ( gdziekolwiek) za friko.
5
Rafał0209
Rafał0209
24 lipca 2023, 21:49
Przecież to jest cała Piłka nożna podkradanie kupowanie sprzedawanie kombinowanie jak jeden drugiego przechytrzyć i wydymać w tym sporcie nie ma świętych dziewic :) tylko jednych stać na więcej innych na mniej. mnie się tam podobało jak skorumpowana UEFA je z ręki Arabów. taka organizacja niby to z zasadami i przepisami. dzięki PSG zobaczyliśmy jak skorumpowani są i te ich zasad są wielkie G warte. każdy powinien olać to ich całe FFP.
0
mmielczar123
mmielczar123
24 lipca 2023, 19:55
Jestem podjarany przed zbliżającym się sezonem. Być może w końcu Milan nie będzie grał w dziewięciu, a w jedenastu i jeszcze będzie miał kto wejść z ławki :D
6
nokoments
nokoments
24 lipca 2023, 19:39
Ciekawe kto będzie starterem na tej prawej stronie, Puliweze czy Chukwulisić, jak myślicie?

Wg mnie Puli będzie starterem dopóki będzie zdrowy, a jak wróci do bycia sobą to będzie za niego dublował Chukwu.
0
mmielczar123
mmielczar123
24 lipca 2023, 19:48
Pewnie zależy od formacji. Jak zostaniemy przy 4-2-3-1 (a raczej wszystko wskazuje na to że nie), to Puli wyląduje na dyszce, a Chukwu na PS, a przy przejściu na 4-3-3, myślę, że sporo będzie zależało od formy obu graczy, ale docelowo to Nigeryjczyk będzie starterem, a Amerykanin będzie naszym jokerem :P
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
24 lipca 2023, 20:57
Oby nie Pulisić na 10 bo nie dość że od dawna twierdze że 433 powinno być naszą docelową formacją to jeszcze Amerykanin na 10 u Piolego jeśli taktyka się mocno nie zmieni to przepis na trochę lepszego Brahima
2
mmielczar123
mmielczar123
24 lipca 2023, 23:12
Też jestem za 4-3-3, ale Pioli to Pioli :)
0
Daros
Daros
24 lipca 2023, 23:26
Jestem pewny że obaj będą grac i będzie 4 2 3 1. Przynajmniej do momentu powrotu Bennacera
1
jasiom22
jasiom22
25 lipca 2023, 00:37
No jakto? Nie oglądasz sparingów? Pulisic będzie na lewej, i basta.

A rywalizował z nim będzie Rebic, po tym jak Leao pójdzie ze 250 mln dla Arabii saudyjskiej.
1
Zuber
Zuber
24 lipca 2023, 18:56
Pierw ciśnięta beka z piłkarzy, że odchodzą do Arabów albo Turcji czy innego egzotycznego kierunku, a jak chłop nie chce iść to go ciśną, logika trudną bywa.
10
blady77
blady77
24 lipca 2023, 19:02
Jedni cisną bekę z tego, że piłkarze odchodzą do Arabów, drudzy, że nie chcą odejść. Ty wrzucasz obie te grupy do jednego worka, jakoby to jedna osoba dziś mówiła jedno, a jutro drugie. Najfajniejsze, że podpierasz się logiką :)
6
Zuber
Zuber
24 lipca 2023, 19:05
Ty za to oceniasz intelekt typa, którego nawet nie znasz i nie zamieniłeś z nim zdania, ma nadzieje, że po twoim poście chłop zmądrzeje i przyjmie tą ofertę. xD
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 19:06
5
blady77
blady77
24 lipca 2023, 19:27
Niestety, Ante najprawdopodobniej nie czyta acmilan.com.pl, ale wciąż liczę, że zmądrzeje i przyjmie tą ofertę :)
0
_PAOLO_
_PAOLO_
24 lipca 2023, 19:52
Z jednej strony fajnie, że nie chce iść za resztą do arabów, z drugiej mając oferty tylko od turków, to raczej powinien się na to zgodzić. Do końca przecież nie powinien czekać na ofertę z Bundesligi, bo ostatecznie skończy na trybunach.
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 19:53
0
blady77
blady77
24 lipca 2023, 18:54
No cóż, Ante demonem intelektu jak widać nie jest. Żaden poważny klub go nie weźmie, bo jest na to po prostu za słaby, reprezentacja też już mu odjechała, chłop mając 30 lat powinien takie rzeczy rozumieć. Zostając w Milanie do końca kontraktu murawy nie powącha, a po zakończeniu umowy będzie miał już 32 lata i to będzie koniec kariery, bo nikt nie da poważnej umowy 32-latkowi, który ostatnie dwa lata spędził na trybunach.
Alternatywa w postaci Arabii zapewnia mu kontrakt, na którym w ciągu roku zarabia więcej niż przez dwa lata w Milanie, nie mówiąc o tym, że przecież nie podpisze umowy 1-rocznej tylko dłuższą, a będąc wciąż czynnym piłkarzem może później postarać się o kolejną.
Ruch niezrozumiały, jak niektóre dryblingi Ante, ale cóż, taki jego urok.
6
Janik14
Janik14
24 lipca 2023, 18:29
Ale zrozumcie nie każdy może chcieć iść grac by grać dla siana u Arabów litości..
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
24 lipca 2023, 18:11
Na pytanie, dlaczego odrzucił propozycję kontraktu, Rebić odpowiedział: DEUS VULT!
5
Juzio
Juzio
24 lipca 2023, 21:05
On by się nadał do Turcji.
0
RaveL
RaveL
24 lipca 2023, 18:10
Antek jak Cię lubię tak idź sobie już...
2
Orzelek79
Orzelek79
24 lipca 2023, 18:03
Oby wypalił transfer Origiego.
3
Cisek666
Cisek666
24 lipca 2023, 17:59
A gdzie temu Chorwatów będzie lepiej? Tutaj i w reprezentacji jest skończony ( no chyba,że wszyscy złapią kontuzje), na treningach nie musi się przykładać, a kaska leci.
Coś jak Gareth Bale w Realu.
1
blady77
blady77
24 lipca 2023, 18:30
Kompletnie różne sytuacje. U nas jest skończony i do końca kontraktu nie zagra. Po dwóch latach bez gry, będzie miał 32 lata i pozostanie mu zakończenie kariery. Gdyby przeszedł teraz do Arabii to w ciągu roku zarobiłby więcej niż przez dwa lata siedzenia bezczynnie w Milanie, a poza tym mógłby podpisać przecież umowę dłuższą niż rok czy dwa. Będąc cały czas "w grze" miałby jeszcze szansę na kolejną fajną umowę. Nie gra już w reprezentacji i już pewnie w niej nie zagra, kariery większej nie zrobi - ucieczka do Arabii na kontrakt (2-3 letni?) to dla niego obecnie najlepsza opcja.
0
Marcin1982
Marcin1982
24 lipca 2023, 19:03
@blady77
uwielbiam takich jak Ty :) Wiedzą lepiej od innych ludzi, co jest dla nich najlepsze :)
Pewnie jakby Tobie jakiś Arab zaproponował pracę, za 3x tyle niż tu w polsce, to byś w samych bokserkach do samolotu wsiadł ;)
0
blady77
blady77
24 lipca 2023, 19:37
Marcin1982 - a dziękuję, nie przesadzaj z tym uwielbieniem, onieśmielasz mnie :) Bierzesz złe proporcje. Ja muszę pracować 40 lat więc żeby taka oferta była dla mnie atrakcyjna musiałbym mieć przelicznik co najmniej x6, bo zawsze mam czas na awans i większą pensję tutaj, w PL. Kariera piłkarza jest znacznie krótsza i zarobki inaczej skalowane dlatego Ante nie powinien się zastanawiać.
Ps. Poza tym, co to za "jakiś Arab"? No to racism :)
0
Jaca23
Jaca23
24 lipca 2023, 17:58
Jeśli faktycznie Rebić odrzuca oferty jak leci to powinien dla przykładu spędzić sezon na trybunach. Rozumiem, jak ktoś nie chce odejść, bo gdzieś indziej dostanie mniejsze pieniądze, ale w przypadki Arabii, bądź wypożyczenia w Turcji tak nie jest. Maldini wszystkich traktował jak dobry wuja, mam nadzieję, że te czasy się dla piłkarskich obiboków skończyły.
1
staarek
staarek
24 lipca 2023, 17:55
Ja w sumie goscia szanuje, ze nie patrzy tylko na pieniądze i nie chce isc do ligi emerytow. Besiktas regularnie gra w pucharach, a i liga turecka jest calkiem mocna.
4
Jaca23
Jaca23
24 lipca 2023, 18:03
Co do Arabów to racja, problem w tym, że zanosi się na to, że Rebić nigdzie nie chce odejść tylko zostać i pasożytować na Milanie.
2
Rafał0209
Rafał0209
24 lipca 2023, 17:49
Co ten Rebić zwariował gracze nie o takim poziomie i klasie sportowej tam poszli, a ten wydaje się jakby na złość chciał zrobić klubowi, ja nie zarobię tam więcej ale i wam nie zejdę z pensji płac.
0
biedrus
biedrus
24 lipca 2023, 17:57
Widać Rebic to nie frajer jak np. SMS
8
Mil_online
Mil_online
24 lipca 2023, 18:03
Dokładnie, stary chorwacki boiskowy pener, ale nie frajer.
2
Rafał0209
Rafał0209
24 lipca 2023, 19:04
Jego świat jego kredki, ale tylko idiota by nie skorzystał z takiej oferty zwłaszcza że klub mu pokazuje tam są drzwi, a żaden inny poważny nie składa oferty.
1
karp_fso
karp_fso
24 lipca 2023, 17:45
To co pisałem wcześniej - wydaje mi się, że w interesie Ante nie jest "dopełnienie kontraktu", on po prostu chce oferty od jakiegoś w miarę poważnego klubu. Bo dużo więcej zarobił by u Saudów.

Problem w tym, że żaden poważny klub się po niego nie zgłosił. Po cichu liczę, że ktoś z dołu tabeli Bundesligi, albo Ante przekona się do Turcji, bo na więcej piłkarsko go już raczej nie stać, a na Ekstraklasę (xD) raczej za drogi w utrzymaniu.
1
Vol'jin
Vol'jin
24 lipca 2023, 17:37
Temat Taremiego wróci, jeśli CONI zgodzi się na prośbę FIGC by graczy z UK nie zgłaszać jako Non EU
2
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
24 lipca 2023, 18:06
Kamada w kolejce ^^
0
Biegan
Biegan
24 lipca 2023, 22:42
Pioli nie chce Kamady. Temat zamknięty.
0
rossoner111
rossoner111
24 lipca 2023, 17:32
Niech oni wypychają tego CDK i biorą samardzica zanim inne kluby go nie kupią …
2
cbvirus
cbvirus
24 lipca 2023, 17:32
Głupia decyzja Rebićia. W kadrze jest skończony, w Milanie przyszłości nie ma, co chwile łapie kontuzje, żaden lepszy klub go nie weźmie. Na jego miejscu bym nawet się nie zastanawiał przy tej ofercie a i Milan by zgarnął grosza.
1
Dusiek
Dusiek
24 lipca 2023, 17:31
No co za przypadek. Aj Ante, miałeś być naszym walczakiem, a zostaniesz kolejnym Montolivo.
1
Paolo03
Paolo03
24 lipca 2023, 17:29
Rebic może na dwa lata wakacji pojechać do Arabii aby zarobić 4 razy więcej forsy niż tutaj ale on woli zostać i walczyć o swoje zdrowie na boiskach serie A.
Prawdziwy waleczny chłop, takich nam trzeba :)
0
daro12555
daro12555
24 lipca 2023, 17:15
Niech idzie do tej Turcji niech zapłacą nawet 2-3mln byle się go pozbyć .
1
MrAncelotti
MrAncelotti
24 lipca 2023, 17:12
Jugol zwariował.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 lipca 2023, 17:12
Zastanawia mnie o jakiej "porządnej" 9 ludzie tutaj piszą skoro mamy przejść na ustawienie gdzie za bramki i asysty maja odpowiadać skrzydłowi. W ataku zapewne grac bedzie mobilny napastnik/falszywa 9. Akurat do tego ustawienia taki Okafor się bardzo fajnie nadaje.


Tercet Leao - Okafor - Chukwueze wygląda bardzo fajnie, zwłaszcza pod względem dynamiki i szybkości.
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 17:13
0
daro12555
daro12555
24 lipca 2023, 17:14
Wolałbym tercet Leao-Wahi -Pusulić
3
Paolo03
Paolo03
24 lipca 2023, 17:30
Leao - Giroud - Pulisic/Chukwu
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 lipca 2023, 17:48
Giroud spoko tylko trzeba brać pod uwagę, że ma 37 lat zdaję się. Myślę, że Pioli chce mieć na skrzydłach zawodników z tendencja zejścia do środka na strzał czego u Pulisicia na PS nie zobaczymy, niemniej zobaczymy być może się mylę.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
24 lipca 2023, 17:04
Co za gość.. w Milanie nie ma szans na grę a odrzuca wszystko co jest na stole
1
daro12555
daro12555
24 lipca 2023, 16:44
Zamiast Nigeryjczyka wolałbym Broję z Chelsea ,bo dalej nie mamy rywala dla Girounda dla mnie Okafor to bardziej skrzydłowy a nie samotny napastnik .Albańczyk jest napastnikiem na jakich stawia Pioli typu właśnie Girounda czy Ibry.Chociaż osobiście bardzo bym chciał Wahiego.
0
chInter Gnojnica
chInter Gnojnica
24 lipca 2023, 16:51
Ale on ma zerwane więzadła, a Nigeryjczyk jest skrzydłowym, nie target manem.
Edytowano dnia: 24 lipca 2023, 17:02
4
daro12555
daro12555
24 lipca 2023, 17:13
Czarnobrody -Broja od maja już trenuje jakieś wypożyczenie z opcją na kupną w stylu 5mln za wypożyczenie i 30mln za kupno.Aktualnie mamy 4 prawo skrzydłowych ,Messiasz pewnie odejdzie i to zostaje 3 skrzydłowych .Pusulić jest gwiazdą na Usa ,a Romeo na razie bardzo fajnie się pokazuje a do tego jest jeszcze Alexis.
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI