Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 21.08: Pellegrino dotarł do Mediolanu [22:24]

21 sierpnia 2023, 07:46, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 21.08: Pellegrino dotarł do Mediolanu [22:24]

[07:46]Marco Pellegrino wyląduje dziś na mediolańskim lotnisku Linate, a ciągu kolejnych godzin oficjalnie podpisze kontrakt z Milanem. Rossoneri zapłacą Platense 3 mln euro odstępnego plus bonusy, a także zagwarantują procent od ewentualnego kolejnego transferu Argentyńczyka z włoskim paszportem. Środkowy obrońca będzie dziewiątym wzmocnieniem rossonerich tego lata.

[09:12]: Jak podaje serwis MilanNewsMarco Pellegrino pojawi się w Mediolanie dziś wieczorem, a testy medyczne i podpisanie kontraktu czekają Argentyńczyka jutro.

[10:25]Tuttosport: Werder Brema oferuje Milanowi za Fode Ballo-Toure 4 mln euro odstępnego. Senegalczyk znajduje się na wylocie z ekipy rossonerich przez całe lato, ale wciąż jeszcze nie zaakceptował oferty żadnego innego klubu.

[12:30]: Według Corriere dello Sport w Turcji jest pewność, że Fenerbahce w najbliższych dniach złoży Milanowi ofertę ponad 10 milionów euro za Rade Krunicia. Ma ona skłonić Rossonerich ugięcia się i sprzedaży Bośniaka. 

[14:55]: Dziennikarz Daniele Longo twierdzi, że Milan nie przymierza się już do sprowadzenia Riccardo Calafioriego czy jakiegokolwiek innego lewego obrońcy. Jeśli Fode Ballo-Toure odejdzie, w roli zmiennika Theo Hernandeza należy raczej spodziewać się dania szansy Davide Bartesaghiemu z Primavery.

[22:24]Marco Pellegrino dotarł do Mediolanu - podaje dziennikarz Antonio Vitiello. We wtorek Argentyńczyk przejdzie testy medyczne i podpisze umowę z Milanem.


R E K L A M A





112 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mmielczar123
mmielczar123
21 sierpnia 2023, 23:09
Oby Pioli dawał mu jakieś minuty. Może Tomori musi poczuć zagrożenie, że ktoś go wygryzie, to w końcu się ogarnie.
0
Oskyy
21 sierpnia 2023, 22:47
Temu Pellegrino trzeba się dobrze przyjrzeć, bo w sezonie może nie być okazji
4
Jago
Jago
21 sierpnia 2023, 21:07
Woooow
1
Vol'jin
Vol'jin
21 sierpnia 2023, 19:46
https://twitter.com/EAiMaRadona/status/1693566053081645240?s=20

nitka o Pellegrino
3
Tanger
Tanger
21 sierpnia 2023, 20:04
Vasquez 2.0
0
MrAncelotti
MrAncelotti
21 sierpnia 2023, 19:19
Romano: Benjamin Pavard przechodzi do Interu za 30 mln + 3 mln bonusów.

0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
21 sierpnia 2023, 19:27
Jak to jest ze oni kupują grajka który mógłby grać w każdym klubie europejskim a niby są najbiedniejsi w lidze ?
1
KingBunny
KingBunny
21 sierpnia 2023, 20:02
Może dlatego, że mają 44 mln euro na plusie jeśli chodzi o kupna i sprzedaże oraz są ponad 116 mln euro na plusie w bilansie, więc mogą sobie pozwolić na wydanie ponad 30 mln euro na Pavarda.
Źródło: Calcio & Finanza.
0
Tanger
Tanger
21 sierpnia 2023, 20:06
Czapki z głów przez Marottą. Kozak transfer. Z Pavardem będą mieli najbardziej kompletną kadrę w lidze.
1
Jaca23
Jaca23
21 sierpnia 2023, 20:14
Inter już przed tym transferem był delikatnie przed resztą stawki jeśli chodzi o kadrę. W tym momencie mają po prostu najlepszą ekipę w lidze. Zobaczymy czy Inzaghi tego nie zepsuje.
1
Jago
Jago
21 sierpnia 2023, 21:02
Pavard to cienias
0
Yrsa
Yrsa
21 sierpnia 2023, 19:18
OFFTOP:
Czy ktoś kto gra w fantasy Serie A może mi podpowiedzieć, czy już nie można dokonywać zmian w wyjściowej jedenastce w trakcie trwania kolejki?
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 19:26
0
Misialek
Misialek
21 sierpnia 2023, 19:44
Dokładnie tak jak mówisz, w trakcie trwania kolejki, drożyny nie da się zmienić, ani robić transferów.
0
Yrsa
Yrsa
21 sierpnia 2023, 20:18
To całkiem zmienia sposób gry. Szkoda, że nie podali tej informacji w jakimś wyskakującym okienku przy tworzeniu zespołu
0
Vol'jin
Vol'jin
21 sierpnia 2023, 20:28
przecież to jest w każdym fantasy tak zrobione

0
Yrsa
Yrsa
21 sierpnia 2023, 20:42
W zeszłym sezonie w Fantasy Serie A (gra przez platformę RealFevr) można było dokonywać zmian w trakcie kolejki
0
mpt1899
mpt1899
21 sierpnia 2023, 19:01
A Genua podobno chce Kjeara.
0
Jaca23
Jaca23
21 sierpnia 2023, 18:48
Ruch z Bartesaghim na plus. Po sprzedaży Krunicia może być problem z wyciągnięciem Domingueza lub innego registy po starcie sezonu. Ceny pójdą w górę, a solidnego zawodnika w promocji nie widać na horyzoncie.
2
Marcin1995
Marcin1995
21 sierpnia 2023, 18:33
Jesper Karlsson w Bologni, petarda transfer na ich warunki, WOW
0
GWIDON1979
GWIDON1979
21 sierpnia 2023, 17:04
Sprzedać rade i fbt
Brać dominqueza lub samardzicia i wypożyczyć lukaku i idziemy na mistrza
0
ZYLION
ZYLION
21 sierpnia 2023, 17:08
Kurcze jak typa nienawidzę ale nic lepszego nie znajdziemy - mowa o Lukaku
4
Rossu
Rossu
21 sierpnia 2023, 17:14
Też nie przepadam za Belgiem, ale obecnie jest dla nas najlepszym mozliwym wyborem. IMO kogoś takiego nam potrzeba. Na pewno będzie zdeterminowany i zmotywowany, no i jeśli jego złość sportowa przełoży się na wyniki - to tylko możemy na tym skorzystać.
1
Corsa
Corsa
21 sierpnia 2023, 17:30
Bez szans na Lukaku, nie zejdzie z pensji.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
21 sierpnia 2023, 17:33
Jak nie zejdzie z pensji to możliwe, że w LM np. już nie pogra.
0
_PAOLO_
_PAOLO_
21 sierpnia 2023, 17:34
Teraz to już chyba w ogóle nie puścimy Krunaldo. Liga rozpoczęta. Bologna za Domingueza też zawoła jak coś więcej, tym bardziej, że kolejne osłabienie. I raczej nie wskoczyłby od razu do pierwszej jedenastki, więc Pioli kombinowałby z wystawieniem na "6" Tijjaniego, bo przecież nie Adliego.
1
Corsa
Corsa
21 sierpnia 2023, 18:07
Tam jeszcze problem jest taki, że Chelsea chce go koniecznie sprzedać, bez wypożyczeń, potrzebują kasy.
0
Jaca23
Jaca23
21 sierpnia 2023, 18:46
Pozwolę sobie przekleić komentarz:

Lukaku zarabia 11 netto.. Inter płacił z tego 8,5 plus 8 jednorazowo za wypożyczenie, co rocznie ich kosztowało prawie 19 mln brutto. To typowy gorący kartofel z którym Chelsea nie ma co zrobić. Dodatkowo już nie raz wyszło, że lubi robić różne kwasy, więc niech się trzyma od Milanu z daleka.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 19:01
8
MrAncelotti
MrAncelotti
21 sierpnia 2023, 16:16
Oficjalnie: Manchester United poinformował, że chce by Mason Greenwood odszedł z klubu.

Furlani, do dzieła!
1
TR3V0R
TR3V0R
21 sierpnia 2023, 16:19
A na co nam on
1
tommyb1
tommyb1
21 sierpnia 2023, 16:21
Trevor. Gratis to uczciwa cena. Dla zarobku ;)
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 sierpnia 2023, 16:24
Jedno jest pewne, bije od niego waleczność
13
King Maldini
King Maldini
21 sierpnia 2023, 16:25
Greenwood grywał też jako napastnik. Ja jestem na wielkie tak
5
Rossu
Rossu
21 sierpnia 2023, 16:51
Kurcze, na napastnika jest to dobry wybór - pytanie, jak jego forma i dyspozycja fizyczna.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 sierpnia 2023, 16:53
I czy przypadkiem znowu nie pobije dziewczyny
1
mmielczar123
mmielczar123
21 sierpnia 2023, 17:16
Podobno w Prison FC dawał radę
3
gambit17
gambit17
21 sierpnia 2023, 17:18
Zarzuty oddalono o ile pamiętam. Gość mega talent , ale czy taki młody gość po takiej aferze się podniesie? nie grał w piłkę przez długi czas. Fizycznie wiadomo, że z czasem dojdzie do formy, ale głowa to co innego.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 sierpnia 2023, 17:23
Dziewczyna wycofała zarzutu, bo dogadali się poza sądem.
2
Trebbiano Rubicone
Trebbiano Rubicone
21 sierpnia 2023, 17:31
Greenwood ma coś teraz do udowodnienia. Może być ciekawym kąskiem.
Wielce prawdopodobne, że opuści Wyspy Brytyjskie dla spokoju głowy.
Napastnik, PS lub ewentualnie 10.
Kto wie ;)
0
oikonip
oikonip
21 sierpnia 2023, 17:31
Zarzuty oddalono, ale sama sobie tego nie zrobiła:
https://twitter.com/6thiagoat/status/1693630511829123388/photo/1
A nagranie z tą rozmową to raczej nie była odgrywana scenka:
https://twitter.com/6thiagoat/status/1693636152341807550/photo/1
Jak najdalej od takich ludzi
2
landik
landik
21 sierpnia 2023, 17:40
Jak najdalej od tego śmiecia.
1
landik
landik
21 sierpnia 2023, 17:40
podwójny.
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 17:41
0
Rossu
Rossu
21 sierpnia 2023, 17:47
To faktycznie jak najdalej od takich ludzi.
0
Corsa
Corsa
21 sierpnia 2023, 18:15
PR'owo wyglądałoby to bardzo słabo. MU pozbywa się takiego zawodnika, wyrażając tym jasny sprzeciw wobec tego typu zachowań, a Milan nagle przyjmie go z otwartymi ramionami. Pozostałby niesmak.
4
Dranix
Dranix
21 sierpnia 2023, 16:04
out: FBT do werderu za 4, Krunic za 12 do turków
in: Davidek z primavery, Dominguez z Bologny

zyskamy 16 + pensje i tyle wydamy, zostanie napatnik
0
Skot Łilson
Skot Łilson
21 sierpnia 2023, 16:01
Super decyzja z młodym!
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 sierpnia 2023, 15:56
Milan chce przedłużyć kontrakt z Colombo do 2028 i jeśli znajdzie innego napastnika, to wypożyczy Lorenzo do Monzy.
5
rossoner111
rossoner111
21 sierpnia 2023, 15:55
Mogli te 3 mln zaoszczędzić i dać szanse temu mlodozkowi na stoperze ….
0
Rossu
Rossu
21 sierpnia 2023, 15:21
Dobry wybór, mamy wychowanka, który zagra na ŚO i LO. Do tego rozwiąże problemy z rejestracją.
13
Daros
Daros
21 sierpnia 2023, 16:47
Zagrać zagra, pytanie jak. Bardzo slaba dynamika jak na lewą obrone
0
Rossu
Rossu
21 sierpnia 2023, 17:05
Zawsze ma czas, żeby nad nią popracować - może być jak Ake. Holender jest nominalnie środkowym obrońcą, a gra na lewej obronie. :P
Pewnie jest szykowany jako środkowy obrońca, Florenzi ma być zmiennikiem Theo, ale zawsze w odwodzie będzie. Obrona prawdopodobnie będzie wyglądać tak:
Calabria/Kalulu/Florenzi - Thiaw/Kalulu/Kjaer - Tomori/Thiaw/Pellegrino/Bartesaghi - Theo/Florenzi/Bartesaghi
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 17:06
0
mmielczar123
mmielczar123
21 sierpnia 2023, 15:09
Dobrze, że zostawiamy wychowanka, a nie bierzemy jakiegoś pokemona, którego nie będzie się dało wypchnąć za rok. Z drugiej strony obawiam się, że to Florenzi będzie częściej zmieniał Theo, a młody za dużo nie pogra.
5
Rafalzki
Rafalzki
21 sierpnia 2023, 15:14
z doświadczeń Milanu obawiam się, że Florenzi częściej może zmieniać gabinety niż Theo lub Calabrię... A z pierwszą częścią w temacie "pokemona" zgadzam się całkowicie.
5
Szczechu1899
Szczechu1899
21 sierpnia 2023, 14:38
Naszła mnie taka myśl, orientuje się ktoś jak to jest że Interowi udaje się sprzedawać z niezłym zyskiem swoich wychowanków co sezon? Nigdy nie słyszałem by ich Primavera była szczególnie wybitna, a co chwilę wychodzą z niej piłkarze, którzy nawet po rozegraniu średnich sezonów w serie a lub b idą do różnych klubów za te parę milionów.
5
King Maldini
King Maldini
21 sierpnia 2023, 16:11
To dlatego, że oni wychowanków od razu wypożyczają, a nie ogrywają w Primaverze. Trochę jak Chelsea, tylko na mniejszą skalę. Jakby nam np. taki Lazetic dobrze w tej Austrii zagrał, to byśmy go spokojnie za te 8-10mln opchnęli. Uważam, że to jest bardzo dobry sposób na poprawę przychodów zespołu. Tylko my nigdy nie mieliśmy na tyle dobrego pierwszego składu i ławki, żeby młode talenty kupować, wypożyczać i sprzedawać. Zazwyczaj chcemy łatać dziury w składzie i dlatego ich zostawiamy w Primaverze (gdzie wypożyczenie byłoby lepsze), bo wierzymy, że dołączą do pierwszego składu. A tak Inter w tym roku zarobił 42mln za samych młodych, ogranych, wypożyczonych zawodników. Myślę, że to dobra droga przy małym zarobku z praw tv w Serie A
0
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2023, 14:29
To, że koniec końców Samardzić wypiął się na Inter, to siłą rzeczy może wyjść tylko na dobre dla ich klubu.
Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze przeznaczą na swoje najsłabsze ogniwo, czyli lukę w obronie. Jeśli tamtą lukę zasklepią Pavardem, to wyjdą na tym lepiej, niż mieliby ściągać Lazara na ławkę rezerwową, bo pomoc mają silnie obsadzoną.
A zdrowy Sensi da im nie mniej, niż Samardźić za 25 mln. Jeśli się znowu nie połamie, to dla nich będzie świetne zestawienie linii pomocy.
Przy powrocie Sancheza z OM będą mieli naprawdę silną kadrę.
1
Rafalzki
Rafalzki
21 sierpnia 2023, 15:16
Sensi i zdrowy to jak pojęcia odpychające się jak bieguny magnetyczne...
2
marcinomilano
marcinomilano
21 sierpnia 2023, 14:26
Pavard w Interze to lekkie zazdro z mojej strony
2
landik
landik
21 sierpnia 2023, 15:16
A dla mnie ten gość co sezon zalicza zjazd.
0
Corsa
Corsa
21 sierpnia 2023, 18:17
Dobry transfer, ale może jeszcze nie dojdzie do skutku :P
0
mikj
mikj
21 sierpnia 2023, 14:05
Czemu nikt nic nie pisze o rzekomym zaawansowaniu rozmów Milanu z Romelu Lukaku i Chelsea? Już kilka źródeł podaje

Edit: zwracam honor @MilanFanJ już to pisał niżej
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 14:12
1
marcinomilano
marcinomilano
21 sierpnia 2023, 14:27
Jakie są to źródła?
1
olhan
21 sierpnia 2023, 15:02
Myślę że gość już się skończył aleeeee to byłby fajny prztyczek w nos Interowi I Juve. Może na tej relacji z Chelsea dałoby się wymyślić jakąś spoko formułe a jakby odpalił i wrócił do formy to mielibyśmy spoko napastnika na parę sezonów.
0
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
21 sierpnia 2023, 15:22
Mieć takiego konia na 9tce to by było coś. Poza boiskiem nie pokazał się szczególnie z dobrej strony, natomiast na boisku, a zwłaszcza boiskach Serie A był po prostu potworem. Z takimi skrzydłami jak Leao i Chukwueze to mogłoby być zabójcze. Jestem na tak
0
lopezito84
lopezito84
21 sierpnia 2023, 13:29
10-12 za Krunića jest ok byle by tylko kupili w jego miejsce kogoś lepszego albo chociaż z większym potencjałem
2
Marcin1995
Marcin1995
21 sierpnia 2023, 13:10
Longo i Schira właśnie podają że Milan postanowił nie interweniować w LO, Bartesaghi ma wchodzić do drużyny. Z jednej strony cieszy wprowadzanie wychowanka z drugiej jednak są obawy
0
nrt2
nrt2
21 sierpnia 2023, 13:14
Dobrze się prezentował Bartesaghi w przed sezonie a wiadomo że jak to z theo i tak będzie grał dużo więc moim zdaniem nie opłacałoby się ściągać Lo i fajnie ze w końcu jakiś wychowanie
6
marcinomilano
marcinomilano
21 sierpnia 2023, 13:17
Coś czuję, że częściej będziemy tam widywać Florenziego.
7
Tairens
Tairens
21 sierpnia 2023, 13:27
Mysle, ze to moze sie okazac swietna wiadomoscia. Mozemy dzieki temu dac szanse mlodemu zawodnikowi, a przy tym nie inwestowac w dokladnia tej samej wielkosci niewiadoma :)
1
krisss811
krisss811
21 sierpnia 2023, 14:06
Czyli FBT odrzucił kolejną propozycję i będzie wiernie bronił barw klubu.
0
KKP19
KKP19
21 sierpnia 2023, 13:03
za 10 mln bym go sprzedał tylko gdyby była szansa na Domingueza za 15 baniek

bądź co bądź ale lepiej nam doplacic 5 mln niż bujać się z Kruniciem pół roku na 6 xD
3
juluspro
juluspro
21 sierpnia 2023, 12:53
Panowie, a co powiecie na kandydaturę Samaradzicia ?
smaczku dodaje fakt że był praktycznie dogadany z somsiadami xD
3
KKP19
KKP19
21 sierpnia 2023, 13:04
tylko na dobrych warunkach dla nas

na takich wątpliwych nie ma co go brać bo pewnie znowu jego otoczenie coś odwali przy przedłużaniu
1
KKP19
KKP19
21 sierpnia 2023, 13:15
Jego ojciec w przeszłości odwalił cyrki przed transferem do Udine, teraz znowu takie same - nie ma sensu , zaraz pewnie kolejne zrobi
0
Zoro_9
Zoro_9
21 sierpnia 2023, 13:54
Po co nam kolejna 8?
0
mmielczar123
mmielczar123
21 sierpnia 2023, 12:52
Jestem jak najbardziej za sprzedażą Krunicia i sprowadzeniem w jego miejsce kogoś lepszego, ale nie chcę mi się wierzyć, że do tego dojdzie. Bośniak jest dla Piolego zbyt ważnym elementem składu (przynajmniej do powrotu Bennacera) i pewnie wybłaga zarząd, żeby nie oddawali Rade.
0
Szulaj22
Szulaj22
21 sierpnia 2023, 13:01
Po co nam zawodnik ktory nie chce juz dla nas grac? Lepiej go sprzedać i kupic Samardzica albo Dminigueza.
6
mmielczar123
mmielczar123
21 sierpnia 2023, 13:13
No przecież napisałem, że jestem za sprzedażą Rade xD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 sierpnia 2023, 13:15
Ponieważ to, że Dominguez jest lepszym piłkarzem, nie oznacza, że będzie lepszym elementem zespołu.
1
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2023, 13:57
Dobry (lepszy) piłkarz nie ma problemów z dostosowaniem się do drużyny i nowej taktyki nowego trenera.
Dlatego jest lepszy (dobry), pomijając jakość czysto piłkarską.
0
Marcin1995
Marcin1995
21 sierpnia 2023, 12:15
Coś nie słychać w ogóle o zastępcy Theo, przewijało się coś że chcą postawić na Bartesaghego czy to jednak nie byłoby zbyt ryzykowne?
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 12:16
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 sierpnia 2023, 12:32
Może być powtórka sytuacji z napastnikiem. Mieliśmy sprowadzić nową 9, ale Origi stanął okoniem, nie sprzedaliśmy go, więc nikt nowy nie przyjdzie. Z LO też, jeśli FBT nie odejdzie, to nie przyjdzie nikt nowy, bo po co, skoro Senegalczyk będzie zmiennikiem Theo? Wszystko się rozbija o to, czy FBT odejdzie, czy nie. Na razie nie dał zielonego światła na transfer, więc zarząd nikogo nie negocjuje.
1
filipacm
filipacm
21 sierpnia 2023, 12:32
najpierw trzeba opchnąć FBT
0
Marcin1995
Marcin1995
21 sierpnia 2023, 12:38
No tak ale przecież FBT trenuje indywidualnie i jest poza projektem,Origi tak samo, okienko się skończy i przywrócą ich do zespołu? Nie wydaje mnie się
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
21 sierpnia 2023, 12:41
Podejrzewam, że przywrócą. Milan to nie PSG, żeby nas było stać trzymać na trybunach zawodnika, który zarabia 4 miliony, jak oni swego czasu trzymali Rabiota chociażby. Są próby sprzedaży, więc znajdują się poza zespołem. Jeśli do 31 sierpnia nie uda się ich wypchnąć, to zostaną przywróceni i będą w drużynie. Oczywiście to, czy będą wykorzystywani, to już inna bajka. Zakładam, że będą ostatnim wyborem na swoich pozycjach, dopiero kiedy pozostałe wybory się wykartkują lub złapią urazy. Ale trenować będą, bo muszą być gotowi w razie czego.
5
mmielczar123
mmielczar123
21 sierpnia 2023, 12:53
Bartesaghi raczej jest szykowany na lewego stopera. Najbardziej prawdopodobna opcja to rywalizacja Calabrii z Kalulu o miejsce na prawej obronie i przeniesienie Florenziego na lewą.
1
karp_fso
karp_fso
21 sierpnia 2023, 11:45
The Athletic wyjawiło kulisy transferu Pulisicia.
Podobno były już rozmowy o transferze Leao w poprzednie lato z Chelsea (w zamian miałby przyjść Pulisic + kasa), ale stwierdzono, że jest już za późno, żeby znaleźć następcę i temat został zamknięty.
Wtedy u sterów byli Maldini i Moncanda ofc.

Nie ma wątpliwości, że model finansowy Milanu jest taki, że co jakiś czas będzie od nas odchodzić gwiazda - i to niezależnie czy dyrektor byłaby legenda klubu Maldini, czy korpoludek Furlani. Taka rzeczywistość dla klubów, które nie grają w Premier League - dlatego mi nawet nie szkoda, że Arabowie rozmontowują nawet PL wyciągjać piłkarzy ;)
5
MilanFanJ
MilanFanJ
21 sierpnia 2023, 11:48
Trzeba się z tym pogodzić. Widać po transferze Tonalego, jak taki dodatkowy zastrzyk gotówki pomaga. Oczywiście sportowo może być różnie.
Ja podejrzewam, że w przyszłe lato pożegnamy kogoś z trójki Leao, Theo, Mike
0
landik
landik
21 sierpnia 2023, 11:48
Maldini i Massara, nie Moncada ;d
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 11:56
3
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2023, 11:54
We Włoszech bez właściciela szejka chyba nie ma opcji na to, by nie musieć sprzedawać, by wzmacniać zespół - tym bardziej przy spadku przychodów z praw tv. I trzeba się z tym pogodzić, bo pociąg już chyba odjechał i nie da się odwrócić trendu.

ps.
Moncada, nie Moncanda:
https://it.linkedin.com/in/geoffrey-moncada-b419484b/en
1
karp_fso
karp_fso
21 sierpnia 2023, 12:41
landik
Racja, Massara. Pomyliło mi się od tych "M" :p
1
King Maldini
King Maldini
21 sierpnia 2023, 13:31
Jak w tym sezonie nie wróci dawny Tomori, to jak dla mnie może odejść w przyszłe lato ;)
2
MilanFanJ
MilanFanJ
21 sierpnia 2023, 11:07
Media donoszą o trwających cały czas rozmowach z Chelsea o Lukaku.
Dużo już tu dyskutowaliśmy nad nim, ale powiem szczerze, nie miałbym nic przeciwko jego przyjściu. Wielu już zawodników z przeszłością w Interze grało u nas z sukcesami, czemu nie Romelu? Tylko w derbach to nie będzie miał życia :D
11
Daros
Daros
21 sierpnia 2023, 11:11
Wielkie nie dla buca.
2
Zuber
Zuber
21 sierpnia 2023, 11:13
Patrząc na to, że nikt go nie chce to może uda się wynegocjować dobre warunki.
5
Posmak
Posmak
21 sierpnia 2023, 11:18
Bucem może i jest ale jest dzikiem w SerieA i udowodnił to nie raz. Nasz piękny Francuz miały trochę oddechu.
4
krisss811
krisss811
21 sierpnia 2023, 11:29
Gdyby go Padre postawił na nogi to byłby raczej topowy napastnik ligi.
2
Levy11
Levy11
21 sierpnia 2023, 11:35
Nie i długo, długo nie dla tego kolesia. Nikt go nie chce i tyle. Jak by przyszedł za darmo i grał za 1-2 miliony rocznie to też bym się zastanawiał.
1
kamilus
kamilus
21 sierpnia 2023, 11:41
"Nikt go nie chce i tyle."

Wielu kibiców by go chciało plus jeśli klub faktycznie prowadzi negocjacje, to i zarząd by go chciał - i ci wszyscy to "nikt"?
3
Alessio_re6
Alessio_re6
21 sierpnia 2023, 12:01
Przy tego typu skrzydłowych, Lukaku byłby idealnym numerem 9. Ale jak to mawia klasyk "prawda jest taka", że jeśli tego piłkarza będziemy mieli w składzie, to realną formę odczujemy może w 2 rundzie, jeśli zostanie dobrze zbudowany fizycznie, bo póki co trenuje indywidualnie. A Lukaku średni fizycznie, piłkarz mem.
0
MilanFanJ
MilanFanJ
21 sierpnia 2023, 12:03
To może Giroud będzie wiódł prym jesienią, a jak się zmęczy, to wiosną na pełne obroty wejdzie Lukaku? :D
0
Alessio_re6
Alessio_re6
21 sierpnia 2023, 12:45
Może tak. Wiesz, Lukaku nie tyle co potrzebuje coś udowodnić, co stoi przed ostatnią szansą na wygranie Mistrzostw Europy jako istotny piłkarz kadry, więc wydaje mnie się, że jego runda rewanżowa będzie bardzo dobra. Niezależnie od zespołu.
3
tober12
tober12
21 sierpnia 2023, 16:58
Lukaku na tak.
0
GrokssForzaMilan
GrokssForzaMilan
21 sierpnia 2023, 10:11
Jakiś czas temu pisałem, że po co nam ten pingwin na 5 obrońcę skoro, i tak nic nie pogra, a rolę 5 obrońcy może pełnić ktoś z primavery. Teraz do głowy mi przyszło, że przecież w kadrze jest jeszcze ten as Caldara XD. To już w ogóle totalna głupota ściągać tego ogóra, bo znając życie Caldara przynajmniej do zimy zostanie, skoro nie udało się go do tej pory wypchnąć. Totalne IKSkurdeDE :D
Edytowano dnia: 21 sierpnia 2023, 10:11
2
ósmy
ósmy
21 sierpnia 2023, 10:20
Musimy sobie wychować przez rok jakiegoś środkowego obrońcę, który możliwe, że spełni nadzieję na coś więcej. W przypadku totalnego niepowodzenia się to łatwo spienięży bądź włączy w jakiś wymienny transfer.
Argentyńczycy są zawsze w cenie.
A Simić czy Bartesaghi są i będą w zasięgu ręki jako opcja zapasową.
Trzeba wziąć pod uwagę, że w przyszłym roku kończą się umowy Caldarze i Kjaerowi.
Więc siłą rzeczą my potrzebujemy jeszcze jednego ŚÓ. ale już wartościowego.
1
KartonGips
KartonGips
21 sierpnia 2023, 09:47
Półtora tygodnia do końca okienka, a w kadrze dalej Caldara, Saelemaekers, Ballo-Toure i Origi, ciekawe czy ktoś odejdzie.
0
Abece
Abece
21 sierpnia 2023, 10:32
Saelemaekers może nam się przydać z braku laku czy to na prawą obronę czy skrzydło ale pozostała trójka to nie wiem na co liczy.
0
karp_fso
karp_fso
21 sierpnia 2023, 09:44
Za 3 mln jest warte ryzyka, jeśli Moncanda coś w nim widzi. Zobaczymy.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
21 sierpnia 2023, 08:02
Widać wielki chłop z niego, mam nadzieję że dostanie niewielki kontrakt i trzeba liczyć że odpali choćby jako zawodnik do rotacji, myślę że za tak młodego gracza te 3 mln zawsze uda się odzyskać.
1
Boateng93
Boateng93
21 sierpnia 2023, 08:24
Chłop niewielki właśnie jak na stopera, bo 184 cm. Ogólnie CV nie powala. Za chwilę skończy 22 lata, za talent w Argentynie nigdy nie uchodził, żadnych meczów w młodzieżówkach. Chłopak rozgrywa właściwie pierwszy sezon w seniorskiej piłce, do tej pory 17 meczów w argentyńskiej lidze. Jedyny plus to, że ma włoski paszport.
4
Skot Łilson
Skot Łilson
21 sierpnia 2023, 08:35
Sugerowałem się zdjęciem w sumie ale wygląda na dobrze zbudowanego, pozostaje liczyć że za te pieniądze będzie dość udaną inwestycją.
Swoją drogą widziałem Vasquez gra w Championship, trzeba liczyć że go wykupią za sensowne pieniądze.
2
Boateng93
Boateng93
21 sierpnia 2023, 09:09
Jeśli rzeczywiście tylko 3 mln euro to żadne ryzyko nawet jakby się okazał niewypałem. A może jak w przypadku Kalulu i Thiawa i tutaj trafią. Jedynie szkoda chłopaków z Primavery, bo zamiast któremuś dać szanse niech trenuje z 1ką, jak potrzeba włączyć go do kadry 1 sezonu to wolą ściągać wynalazek z Argentyny.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
21 sierpnia 2023, 09:12
Masz rację, mam nadzieję że ich sensownie wypożyczą i w ciągu 2-3 lat będą na tyle rozwinięci by grać regularnie w Milanie.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI