Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Paradoks Calabrii trwa. Kapitan Milanu po raz kolejny pominięty przy powołaniu do reprezentacji Włoch

6 września 2023, 12:08, Redakcja Aktualności
LGdS: Paradoks Calabrii trwa. Kapitan Milanu po raz kolejny pominięty przy powołaniu do reprezentacji Włoch

Reprezentacja Włoch zawita do Milanello, aby przygotować się na zbliżające mecze w ramach eliminacji do EURO 2024, ale wśród zawodników nie będzie Davide Calabrii. La Gazzetta dello Sport w środę omawia sytuację 26-letniego obrońcy Milanu. Jest podstawowym zawodnikiem swojego klubu, ale w reprezentacji Włoch swój ostatni mecz rozegrał z Niemcami w Lidze Narodów (czerwiec 2022). Azzurri będą w dniach 10 i 11 września w Milanello przygotowywać się do meczu z Ukrainą (spotkanie zostanie rozegrane na San Siro). Roberto Mancini wolał nawet powoływać Alessandro Florenziego, podczas gdy Luciano Spalletti mocno stawia na Giovanniego Di Lorenzo.

Ponad połowę swojego życia Calabria spędził w Milanie, biorąc pod uwagę, ze w grudniu skończył 26 lat i świętował 15-lecie gry dla Rossonerich. "Przez całe życie byłem zawodnikiem Milanu i mam nadzieję, że uda mi się tutaj zakończyć karierę. Absurdem jest wierzyć, że jestem usatysfakcjonowany po wygranym mistrzostwie Włoch. Chcemy to ponownie powtórzyć, właśnie dlatego, że już wiemy, jakie to jest uczucie. Marzę o byciu kapitanem, który podnosi trofeum" - powiedział Calabria w jednym z wywiadów. Jeszcze w maju 2022 roku, puchar wzniósł Alessio Romagnoli, zanim odszedł do Lazio.


R E K L A M A





33 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Von Strauss
Von Strauss
7 września 2023, 10:00
Wszyscy, którzy narzekają na Calabrię niech obejrzą jeszcze raz mecz z Romą, gdzie ten grał tak jak grają boczni u PG. Gość zaliczył asystę, miał 89% skuteczności podań, w zasadzie pokrywał prawą stronę w fazie defensywnej i był defensywnym pomocnikiem w fazie przejściowej, a jednym i drugim w fazie ataku. Obok Leao najlepszy zawodnik na boisku. Mancini to był i jest ułom, który wygrał ME tylko dlatego, że sędziowie nie wypieprzyli połowy tych włoskich oszustów z boiska za kradnięcie czasu, bezsensowne faule (choćby Kielon bez czerwonej za atak na Sakę) i nurkowanie. Prawdę o Mancinim dał mecz z Macedonią. Gość miał uraz (mózgu) i brał powoływał tych zawodników, którzy trzymali mu palec w dupie.
Tak jak uwielbiam Milan, tak nienawidzę reprezentacji Włoch za Manciniego, w której grali palant Bonus czy oszust Kielon i reszta zgrai. (do ekipy obrzydzającej mi repkę dodałbym jeszcze bufona Buffona, ale to okres wcześniejszy). Jak Spal niczego nie zmieni, nie ruszy skostniałego systemu, wyczyści z oszustów, odłączy się od nazwisk i nie będzie miał uprzedzeń do zawodników "bo tak" - to może się coś zmieni. Ale w to wątpię.
0
cbvirus
cbvirus
6 września 2023, 23:13
Calabria nie dostaje powołań, bo ma jakiś konflikt personalny. Inaczej tego wytłumaczyć nie można. Co prawda do Di Lorenzo obecnie nie ma podjazdu, ale drugim PO mógłby być spokojnie
0
Manolas
Manolas
6 września 2023, 22:24
Gadacie na Manciniego a zapomnieliście jaką pake Conte zmontował z Ederem i Pelle na ataku
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 września 2023, 17:04
Jest za słaby ot cała tajemnica. Po prostu zwykły ligowiec i tyle taka jest prawda i naprawdę trzeba być obiektywnym, wiem że to nasz wychowanek, Włoch i wgl sympatyczny i każdy go lubi.. Florek gdyby nie kontuzje i Pioli stawiając na Calbrie to różnie byłoby u niego z pierwszym składem.
2
Trzesuaf
Trzesuaf
6 września 2023, 16:59
Bo jest za słaby. W Milanie gra głównie dlatego, że jest włochem i wychowankiem. Bawią mnie komentarze porównujące go do Theo.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
6 września 2023, 14:56
Calabria to bardzo nie doceniany obrońca. Chłopak robi robotę prawie taką jak Theo ale jego nikt nie pochwali za wrzutkę czy rajd. A na prawej musiał pracować z takimi tuzami jak messias
4
Marios77
Marios77
6 września 2023, 14:42
On i Krunic nie powinni grać w podstawie bo są za słabi na Milan. Paradoks?
0
kusniak_22
kusniak_22
6 września 2023, 13:44
Teraz w formie i oby jak najdłużej !
0
6 września 2023, 13:09
Umówmy się, że sytuacja w której podstawowy prawy obrońca mistrza Włoch i jego kapitan nie dostawał powołania to kabaret i kompromitacja. Mancini takich decyzji miał wiele. Brakowało mi słów jak widziałem jego powołania w 2022 i 2023. Tego się nawet upojeniem i narkotykami by nie dało wytłumaczyć. W życiu nie widziałem gorszych decyzji selekcjonerskich. Przypominam, że zamiast Calabrii na słynne przegrane baraże MŚ czy później mecze LN powołania dostawał parodysta De Sciglio czy jakiś typek z Salernitany. Bądźmy poważni. Kolejne przypomnienie, że wtedy akurat na baraże Di Lorenzo był niedostępny. Grali Florenzi, De Sciglio, Emerson. Wyżej w hierarchii wtedy był jeszcze na przykład Zappacosta czy jakiś junior z Napoli, który w ogóle nie gra! Wtedy nawet Darmian nie grał :D


Kolejny przykład absurdu to gdy powołania w czerwcu dostał wracający po kontuzji Florenzi, który nie łapał się do naszego składu i zagrał ledwo 7 minut na koniec sezonu! Czy to jest poważne? Pytanie retoryczne.
Mancini to był jakiś chory typ z nienawiści do Milanu. Tonali też nagle stracił miejsce w składzie, jeden z najlepszych pomocników ligi. Dużo lepszy niż Cristante czy Locatelli. Czy ktoś w ogóle chciałby bronić tego najbardziej odklejonego w historii selekcjonera? Nawet Ventura czy Southgate się nie zbliżyli nigdy do tego poziomu.

Dzisiaj Milan mistrzem już nie jest, a Calabria nie miał może tak dobrego sezonu (choć końcówkę miał bardzo dobrą), wiec decyzja Luciano się broni. Di Lorenzo i Darmian jest decyzją na równi sensowną jakby był Di Lorenzo i Calabria. Dajmy jeszcze Luciano czas by popełniał absurdalne decyzje :) Póki co jego komplet powołań wygląda ok, bez kontrowersji.
Calabria musi się przyłożyć by znów bezsprzecznie zasługiwać na powołanie i wtedy przyjdzie czas na kolejne oburzenie.
Edytowano dnia: 6 września 2023, 13:13
10
Rocker
Rocker
6 września 2023, 13:07
No i gdzie paradoks?
1
MrAncelotti
MrAncelotti
6 września 2023, 12:58
To przez niego głównie odpadliśmy z półfinału LM.
Dał się przestawić Dzeko jak dziecko.
0
Zoro_9
Zoro_9
6 września 2023, 13:00
Jeszcze wsześniej dobrze, że Kvaradonna się zaciął. Ciekawe jak będzie wyglądać na Isaka i Mbappe ...
0
dt7
dt7
6 września 2023, 16:31
aha jak nakrył czapką Kvarę w ćwierćfinale to już cisza ?
3
Szczechu1899
Szczechu1899
6 września 2023, 12:57
Prawdą, że Calabria wybitny nie jest, ale tego powołania Florka to tym bardziej nie rozumiem.
2
dt7
dt7
6 września 2023, 13:01
Jedyny sensowny powód powołanai Florenziego to doświadczenie
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 września 2023, 17:05
Nie, drugi to taki ze jest po prostu lepszy
0
zbylon
zbylon
6 września 2023, 12:54
Pewnie dlatego że przebłyski nie wystarczą. Calabria niestety, ale jest przeciętnym piłkarzem.
2
fryta777
fryta777
6 września 2023, 12:52
Di Lorenzo i Darmian są po prostu lepsi. Mnie tam dziwi fakt że Spinazzola czy Biraghi zostali powołani a Udogie nie. Ok Udogie jest w reprezentacji do lat 21 ale tam włosi mają Ruggierego czy Calafioriego więc byłoby kim go zastąpić.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
6 września 2023, 13:00
Biraghi to solidny i strasznie niedoceniany piłkarz, gwarancja liczb - zobacz sobie ile bramek z wolnych walnął
0
fryta777
fryta777
6 września 2023, 14:51
lubiekoty

Zobacz sobie ile bramek zawalił, Biraghi jest przeciętnym broniącym by nie powiedzieć słabym. Przypomina trochę Grosso w ofensywie ale w defensywie jest niestety elektryczny.
0
Zoro_9
Zoro_9
6 września 2023, 12:48
Czy Di Lorenzo nie jest wystarczającym powodem na to, że Calabria nie dostaje szans?
1
Fushnikov
Fushnikov
6 września 2023, 12:51
To tylko jednego PO/LO się powołuje?
6
Fushnikov
Fushnikov
6 września 2023, 12:54
Na lewej masz DiMarco... po za tym Darmian, który może zagrać wszędzie w obronie, Spinazzole który jak ma dzień, zdrowię i formę to potrafi wejść na top poziom i solidnego Biraghiego, który jest gwarancją liczb
Edytowano dnia: 6 września 2023, 12:58
3
Zoro_9
Zoro_9
6 września 2023, 12:57
Dokładnie. W dodatku na nominalnej pozycji masz po prostu znacznie lepszego piłkarza i z końskim zdrowiem.

Bardziej kontrowersyjnym było ograniczanie zaufania względem Tonalego i wystawianie go na u-21.
0
Jaca23
Jaca23
6 września 2023, 12:48
Di Lorenzo to pewniak z mega zdrowiem, więc zmiennik na PO w reprezentacji Włoch jest marginalny. Calabria to solidny piłkarz, który 1 na 1 potrafi wyłączyć świetnych skrzydłowych, ale nadal ma wiele braków.
1
Zoro_9
Zoro_9
6 września 2023, 12:49
nanosekundy szybszy ;P
1
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
6 września 2023, 12:47
Jak to mozliwe ze ten wyjatkowy, Wloch z krwi i kosci, kapitan Milanu, jak i niesamowicie przecietny gracz nie jest powolywany? O co tu chodzi? Moze dyskryminacja Milanistow? Przeciez to sie w glowie nie miesci.
1
ZYLION
ZYLION
6 września 2023, 12:36
Calabria przez ostatnie 5 lat miał pół roku wybitne, z rok bardzo słaby, pół roku kontuzje, i że 3 lata poprawne/nieźle. To tak mniej więcej, skąd więc zdzwienie że nie jest powoływany?
5
Zoro_9
Zoro_9
6 września 2023, 12:57
Dokładnie to jest po prostu solidny piłkarz, który w takim klubie jak Milan tak naprawdę powinien być tylko rezerwowym
0
KKP19
KKP19
6 września 2023, 17:18
wszystko byłoby ok, gdyby nie to że Florenzi był powoływany zamiast niego xD. ten sam Florenzi który nie umiał z nim wygrać rywalizacji o podstawową 11 xD
0
Alessio_re6
Alessio_re6
6 września 2023, 12:30
Może przez to jak broni. Calabria, gdy Milan jest bez piłki i Calabria, kiedy Milan piłkę posiada, to dwa inne Calabrie XD.W tym sezonie na 7 prób odbiorów, tylko 2 były skuteczne. Po jego błędzie Roma strzeliła gola, bo 4 raz wpuścił prawonożnego piłkarza do środka, a z Bologną największe zagrożenie było z naszej prawej strony. Ciężko przyczepić się za Torino, ale tam było mało pojedynków.
2
6 września 2023, 12:19
Może dlatego że to zawodnik solidny, ale nie klasy światowej czy nawet europejskiej?
4
Paolo03
Paolo03
6 września 2023, 12:18
Podczas kadencji Manciniego było wiele "wybryków natury" patrząc na jego powołania ale to że Calabria jest ciągle pomijany to jest ewenement na skalę światową.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI