Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LAZIO WYPUNKTOWANE! MILAN WYGRYWA 2-0

30 września 2023, 16:48, Presidente Aktualności
LAZIO WYPUNKTOWANE! MILAN WYGRYWA 2-0

W pierwszej połowie obie drużyny bardzo skutecznie uniemożliwiały rywalowi stworzenie dogodnych sytuacji bramkowych, przy czym ich brak to także po części brak dokładności w rozgrywaniu akcji po obu stronach. Zarówno gospodarze, jak i goście, mieli w zasadzie po jednej dogodnej sytuacji bramkowej w pierwszej odsłonie. W 13' minucie na środku boiska doszło do nieporozumienia między Kjaerem a Tomorim w wyniku którego do piłki dopadł Anderson, który pognał przed siebie i oddał strzał, będąc już w polu karnym Milanu, ale na szczęście niecelny, trafił bowiem w boczną siatkę. Natomiast rossoneri swoją najlepszą okazję mieli w 45' minucie, kiedy to Musah zagrał z prawej strony w pole karne do Giroud, którego strzał "wypluł" przed siebie Provedel, ael Reijnders, chcąc dobić, trafił jedynie w słupek. Warto też odnotować, że pierwszy celny strzał Milanu w tym meczu oddał w 33' minucie Rafael Leao z ostrego kąta po bliższym słupku, ale Provedel sparował piłkę na rzut rożny. Poza tym Milan próbował kilku dośrodkowań w pole karne, ale stoperzy Lazio świetnie radzili sobie z tymi zagraniami. Lazio szukało z kolei swoich okazji w kontrach, ale jeśli kończyły się one już strzałami, to raczej takimi, z którymi żadnych problemów nie miał Maignan.

Druga odsłona długo wyglądała niczym kontynuacja gry obu ekip, którą widzieliśmy w minionych 45 minutach. Wszystko zmieniło się w 60' minucie, kiedy to Leao z lewej strony zagrał w pole karne do Pulisica, a ten strzał z powietrza pokonał Provedela. W odpowiedzi zza pola karnego próbował Zaccagni, ale nad bramką. Chwilę później Milan miał kolejną okazję. Na środku boiska piłkę przejął Tomori, który ruszył przed siebie tworząc przewagę liczebną rossonerich 3 na 2, jednak zamiast podawać lepiej ustawionym kolegom postanowił sam oddać strzał, który został zablokowany przez rywali. Po strzelonej bramce widać było, że podopieczni Stefano Piolego wrzucili wyższy bieg i zdecydowanej częściej gościli pod bramką rywala. W 77' minucie Theo Hernandez i Pulisica niemalże odwzorowali akcję bramkową, przy czym tym razem Amerykanin otrzymał podanie po ziemi i tym razem strzelił wprost w bramkarza Lazio. Dosłownie minutę później indywidualnym rajdem popisał się Reijnders, który minął dwóch rywali na 16 metrze, wpadł w pole karne, ale strzał oddał już w boczną siatkę. W 86' minucie Isaksen miał możliwość doprowadzić do wyrównania, kiedy to "położył" Tmomoriego, ale kiedy już wydawało się, że pokona Maignana, to strzał zablokował skutecznie Florenzi. W 89' minucie było już po meczu. Ponownie lewą stroną pognał Leao, wbiegł w pole karne, dociągnął piłkę niemalże do linii wyznaczającej koniec boiska i wycofał do Okafora, któremu pozostało już tylko skierować piłkę do pustej bramki. Lazio w doliczonym czasie gry co prawda jeszcze pokonało Maignana za sprawą pięknego trafienia Pedro, ale okazało się, że w akcji bramkowej Immobile był na pozycji spalonej, wobec czego sędzia Massa anulował trafienie.  

MILAN (4-3-3): Maignan; Calabria (70' Florenzi), Kjær, Tomori, Hernández; Loftus-Cheek (28' Musah), Adli (69' Pobega), Reijnders; Pulisic (82' Chukwueze), Giroud (69' Okafor), Leão 

Rezerwowi: Mirante, Sportiello, Bartesaghi, Florenzi, Pellegrino, Thiaw, Musah, Pobega, Romero, Chukwueze, Jović, Okafor.

LAZIO (4-3-3): Provedel; Marušić, Casale, Romagnoli, Hysaj; Guendouzi (67' Kamada), Rovella (67' Vecino), Luis Alberto; Zaccagni (82' Isaksen(, Castellanos (75' Immobile), Anderson (75' Pedro) 

Rezerwowi: Sepe, Mandas, Gila, Lazzari, Patric, Pellegrini, Cataldi, Kamada, Vecino, Immobile, Isaksen, Pedro

Bramki: 60' Pulisic, 88' Okafor

Żółte kartki: 51' Marusić, 64' Romagnoli, 65' Leao, 84' Theo Hernandez, 86' Maignan

Arbiter główny: Davide Massa (Imperia)

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***

R E K L A M A





631 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adamek189
Adamek189
1 października 2023, 08:50
Komentator cos wczoraj burknął wkurzającego że mecz nudny czy coś w stylu ,,niezbyt emocjonujący mecz'' Kretyn chyba nie widział drugiej połowy.
1
jasiom22
jasiom22
1 października 2023, 10:22
No to nie był dobry ani porywający mecz. Wynik był dobry na koniec. Pierwsza połowa była bardzo słaba, co sam przyznał Pioli po meczu i w pewnym sensie wytłumaczył się ze taktycznie nie zgrało. Był pazdziez z obu stron. W drugiej, poprawili się taktycznie i strzelili na 1-0 , więc odpusciło ale do końca to był mecz w sumie wyrównany i nie jakiś porywający, chyba ze indywidualne zrywy Leao czy coś. Musah i Aldi zagrali poprawnie, ale tez wstrzymałbym się z pochwałami na wyrost. To mecz wygrany. I do zapomnienia. Jedziemy dalej! :) Forza Milan!
2
filipacm
filipacm
1 października 2023, 11:45
Powiedział to przy wyniku 0-0 przed 60 minutą i miał rację, bo pierwsza połowa nie była zbyt emocjonująca, spokojnie, po co się wkurzać o takie rzeczy xd
8
Tanger
Tanger
1 października 2023, 13:00
@jasiom22

W sumie jakby tak na to spojrzeć, to był w tym sezonie taki mecz, o którym można by nie mówić, że to mecz do zapomnienia i jedziemy dalej?

Asem w rękawie Piolego jest formacja ofensywna, w którą władowano w tym sezonie dużą kasę i która ma taką siłę, że kiedy wrzucą wyższy bieg, to wciskają te bramki i rozstrzygają spotkania (z wyjątkiem spotkania z Newcastle).
2
marcinomilano
marcinomilano
3 października 2023, 12:58
Powiedział, że mecz Atalanty z Juve z pewnością będzie ciekawszy, ale nieco się przeliczył xd
1
jasiom22
jasiom22
4 października 2023, 20:06
@Tanger

Wszystko tak, zgoda. Miałem na myśli że za dużo było taktycznego nie zgrania i męczenia się w pierwszej połowie i na początku drugiej również. Np. Mecz z Cagliari cały był przyjemny dla oka, tutaj udało się wyrwać punkty co prowadzi do bardziej emocjonujących momentów pod koniec sezonu, ale jednak te pierwsze 60 min było męczące i nerwowe, to to miałem na myśli że do zapomnienia - zgrzyt taktyczny co sam padre przyznał w wywiadzie po meczu. Jedziemy dalej... po trofea! zdobywane piękną i porywającą grą... ;-)
Edytowano dnia: 4 października 2023, 20:07
0
alois
alois
1 października 2023, 06:21
Przyznam szczerze, nic mnie tak nie wkurza na tej stronie, jak te durnowate komentarze w stylu
Hehe gdzie są ci co chcieli leao zdejmować
Hehe Lazio i niektórzy użytkownicy zezłomowani
Prawda jest taka, że w pierwszej połowie zagraliśmy jedno wielkie guano. Żadnego pomysłu. Kop a leć jak na orliku. Jednemu do głowy przyszło, żeby zagrać lage do przodu, a inny stwierdził a ch... idę w drybling. Jedynie cienkie jak sik węża Lazio na to pozwoliło, bo poważniejszy rywal już dawno by nas wypunktował.
Theo zagrał chyba jeden z gorszych meczów w Milanie.
Leao do przerwy też jedynie tracił. I w takiej sytuacji część użytkowników się obraża czy wręcz wyśmiewa, że inna część ośmieliła się zespół i trenera skrytykować. Sam jestem daleki od zdejmowania piłkarzy w połowie jeżeli im nie idzie, ale z drugiej strony od tego jesteśmy, żeby krytykować, zwłaszcza że to praktycznie zawsze jest konstruktywna krytyka, a nie zdejmij Leao bo ma brzydkie włosy.
Tak jak się cieszę po tym zwycięstwie i doceniam Piolego za to, że ustawił drużynę w przerwie i za te zmiany, tak uważam, że gdyby w ten sposób zespół grał od początku, to byśmy w połowie już mogli gasić światło na stadionie, bo Lazio wczoraj praktycznie nie istniało.
Pozdro i Forza Milan!
Edytowano dnia: 1 października 2023, 06:33
10
Ndrew
Ndrew
1 października 2023, 10:08
No to sie zajmijmy konstruktywną krytyką, a nie przyklaskujemy idiotycznym komentarzom typu 'pioli out' przy bardzo dobrych wynikach jak dotychczas.

Chyba ze zaraz zmieni sie narracja, jednak nie chodzi o wyniki a o styl (zależnie od momentu oczywiście)

Zwalnianie trenera, czy 'zdejmijcie leao' bo słabo grał przez 45 minut to są kompulsywne potrzeby kibica w emocjach a nie 'krytyka'.
2
kamilus
1 października 2023, 11:07
"nic mnie tak nie wkurza na tej stronie, jak te (...)"

A nie wkurzają Cię durnowate komentarze określające dany mecz w sytuacji, gdy ten się jeszcze nie skończył?
3
nokoments
nokoments
1 października 2023, 11:50
mnie nic tak nie wkurza jak ci co piszą co ich wkurza hehe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6
alois
alois
1 października 2023, 12:00
@nokoments zdissuje się sam:
A kto pytał? XD
1
alois
alois
1 października 2023, 15:18
Na rozluźnienie :D
https://youtu.be/ItTGeBuaExA?si=xIXw7T4zwoAqqRNF

Wolałbym oryginalny tekstv dać, ale by poleciał ban :P
Edytowano dnia: 1 października 2023, 15:19
1
ZYLION
ZYLION
1 października 2023, 23:30
No albę jakbyś zdjął Leao ro co było??? Mają rację i tyle , a Ciebie wkurza ze to nie Ty masz rację i tyle
0
Pavlović31
Pavlović31
1 października 2023, 00:23
Tak podejrzewałem że Milan wygra i narracja się zmieni o 180 stopni, nagle nie ma fire Pioli tylko Pioli on fire :) i tak to się toczy życie kibica Milanu, oby po scudetto i sukces w LM
1
Xylometazolin
Xylometazolin
1 października 2023, 02:51
Podejrzewałeś? Nie uważasz za naturalne krytyke w przypadku słabych wyników, oraz pochwały w przypadku wyników pozytywnych?
2
Ndrew
Ndrew
1 października 2023, 10:06
do usuniecia
Edytowano dnia: 1 października 2023, 10:07
0
Vol'jin
1 października 2023, 11:06
de facto mamy 18 pkt po 7 kolejkach

nawet ja tego nie zakładałem. 12-15 obstawiałem.

naprawdę czasem warto przemilczeć w czasie spotkania swoje emocje i lepiej coś pisać po pierwszej połowie, a nie po 10-15 minutach hurr durr wiem swoje :)
0
kamilus
1 października 2023, 11:09
Chyba nikt tego nie zakładał. :P Ja sam obstawiałem, że wejście w październik może być ciężkie, tymczasem mamy 6-1-1 (licząc LM), gdzie taki wynik pewnie wielu wzięłoby w ciemno, z czego większość zwycięstw jest zasłużona, a i z Newcastle zagraliśmy tak, że powinniśmy wygrać.
0
Pavlović31
Pavlović31
1 października 2023, 11:30
@Xylo jak najbardziej naturalne, tylko te skrajności są śmieszne, zwalnianie trenera, wychwalanie trenera i tak w kółko. Ale wyniki jak na razie są zadowalające.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 września 2023, 23:58
Wynik lepszy niż gra, Pedro MVP.
2
tober12
tober12
30 września 2023, 22:27
Giroud jest za stary. Dalej nie mamy kozaka napastnika, typowej 9. Karne ratują jego statystki.
4
Xylometazolin
Xylometazolin
30 września 2023, 21:30
Widze że niektorzy chcieli zmienić Leao w przerwie bo grał słabo. Przecież to jakies kuriozum głupoty xD Niech mi ktoś wyjaśni logike takiego posunięcia...
4
Corsa
30 września 2023, 21:38
Jedynym argumentem przemawiającym za zmianą mogła być tylko chęć oszczędzania go na Dortmund.

Leao jeszcze wiele razy będzie irytował, ale to nasz najlepszy piłkarz i trzeba przyjąć do wiadomości, że nawet jak przez 80 min kopie się po czole, tak w koleknych dziesięciu może sam zdecydować o wyniku :)
3
Tzeentch3
Tzeentch3
1 października 2023, 00:00
To się mądrze pisze po tym jak miał 2 asysty na koniec, ale do czasu pierwszej asysty, czyli 60 minuty nie dawał zbytnio oznak czegoś pozytywnego patrząc, że Chukwu potrzebuje minut, a na lewej może wejść Pulisic czy Okafor.

Trzeba się oczywiście cieszyć z kolejnych jego asyst czy goli w przyszłości, ale nie można popadać w skrajność i zachwalać, że mu wyszły całe 3 akcje na 90 minut.
1
Xylometazolin
Xylometazolin
1 października 2023, 02:09
@Tzeentch3

Właśnie nie chodzi o to że łatwo sie pisze gdy Leao zanotował 2 asysty w drugiej połowie ponieważ to nie ma znaczenia, bo w ciągu ost. 3 lat była masa meczy gdzie nie wyszło mu kilka akcji po czym błysnał raz czy dwa i padła bramka. W pełni zgadzam się z tym co piszę @Corsa, i to że przez 60 min nie dawał oznak czegoś pozytywnego nie zmienia faktu, że nadal ma największy potencjał w drużynie aby wypracować bramke 5 min później. widziałeś w ogóle statystykę goli i asyst z ost. 3 lat w drużynie? Zdajesz sobie sprawe była masa meczów, w których przez sporą część Leao nie dawał zbytnio oznak czegoś pozytywnego, po czym błysnął raz czy dwa i to wystarczyło aby padła bramka, czasem na wage pkt. ?

Pomijając pierwszą bramkę uważasz że Pulisic czy Okafor wrzuceni na lewą strone są na takim poziomie aby wykreować podobną sytuacje jak ta Leao przy 2 bramce?

Jak dla mnie to przez kolejne 30 meczy Leao może grać totalny paździerz do 60 min jeśli później w każdym z tych meczów będzie miał 3 akcje i zanotuje 2 asysty.



Po za tym idąc Twoim tropem myslenia to po pierwszym sezonie w Milanie Leao nie tylko nie dawał oznak czegoś pozytywnego co wręcz irytował, nie przez 60 min tylko cały sezon. W kolejnym został MVP serie a? A Ty zapewne byś go juz dawno odstrzelił.
1
Tzeentch3
Tzeentch3
1 października 2023, 12:45
@Xylometazolin
Tylko w tym momencie mamy zawodników, którzy mogą go zastąpić jak gra źle. Okafor już robił wejścia z lewej strony, więc równie czemu miałby tak nie zagrać?

"Jak dla mnie to przez kolejne 30 meczy Leao może grać totalny paździerz do 60 min jeśli później w każdym z tych meczów będzie miał 3 akcje i zanotuje 2 asysty. "

Jak Cię satysfakcjonuje słaba gra zawodnika przez 60 minut w meczu, który ma być najlepszy w lidze , do których możemy np. przegrywać bo mu nic nie wychodzi przez ten czas to szkoda dyskutować :)
0
mw121
30 września 2023, 21:24
Zauważyłem (być może to tylko moje osobiste odczucie), że w tym sezonie rzadko kiedy próbujemy grać głębokimi dośrodkowaniami, a dużo częściej skrzydłowi schodzą do środka dryblingiem i starają się dogrywać po ziemi.. Dla mnie to efekt poprawy jakości u naszych skrzydłowych po mercato. Nie mniej cierpi na tym Giroud, którego głównym atutem jest właśnie świetna gra głową. Niewykluczone, że za jakiś czas zostanie wygryziony przez Okafora, który coraz śmielej sobie poczyna i choć nie ma tak dobrych parametrów fizycznych, to jest zdecydowanie bardziej ruchliwy i lepiej wychodzi do prostopadłych podań.
0
patoo_07
patoo_07
30 września 2023, 21:22
Adli zdał kolejny test.
4
jasiom22
jasiom22
30 września 2023, 21:14
Pulisić, Okafor, Leao, Reijnders, Kjaer. Bardzo dobra druga połowa. Tomori i Maignan cały mecz mocni. 2-0 koniec końców dobry wynik. Pierwsza połowa i sędziowanie woła o pomstę do nieba. Lider jest, dobrze jest.
1
Paradox
Paradox
30 września 2023, 21:02
Ależ mamy świetnego trenera. Padre bądź z nami jak najdłużej.
6
Corsa
30 września 2023, 21:00
Trzeba uszanować zdobyte punkty i pochwalić chłopaków, ale wciąż przed tym zespołem jest dużo pracy. Jeśli poprawią skuteczność i zdołają ustabilizować poziom, to mogą osiągnąć wiele.

Różnica między pierwszą, a drugą połową była ogromna, całe szczęście zdołali się ogarnąć. Dzisiaj celebrujemy zwycięstwo, ale też nie można popadać w przesadny optymizm, braki są widoczne.

Dobry mecz Adliego, serce rośnie widząc jak zacieszał ze świadomością, że pokazał się dobrze. W trakcie zmiany te brawa od kibiców były skierowane do Stefana, aby czasem nie przyszło mu do głowy żeby chłopaka znowu usadzić. Zasłużył na szansę, coś w sobie ma i powinien dostać minuty, aby rozwiać wątpliwości.
4
_PAOLO_
_PAOLO_
30 września 2023, 20:55
Okafor więcej goli z gry niż piękny ;)
0
Corsa
30 września 2023, 21:01
Okafor jeszcze usadzi Oliego, Milan będzie miał z niego pociechę :)
1
Werator12
Werator12
30 września 2023, 20:55
Tak w zasadzie to lotus czemu zszedł? Szukam informacji ale nic nie widze, kontuzja czy co?
0
Tzeentch3
Tzeentch3
30 września 2023, 20:58
Z tego co widziałem to po gwizdku wyszedł z resztą drużyna na boisko - może jakieś problemy żołądkowe, bo nie widać było, żeby kulał czy coś podobnego jak schodził. Może świętowali wcześniej z Giroud :>
1
kamilus
30 września 2023, 21:27
Pioli na konferencji powiedział, że RLC poczuł coś w podbrzuszu, w okolicy mięśni brzucha i będą obserwować, czy to coś poważniejszego.
0
Rossu
Rossu
30 września 2023, 20:43
Musah to taki szybszy i lepszy technicznie Kessie, chłop może go przerosnąć. Ma dopiero 20 lat.
6
Tzeentch3
Tzeentch3
30 września 2023, 20:54
Jak patrzę na Musaha to mi się przypomina ta scena z Bad Boys :)

https://media.tenor.com/5tn4WAR6R6EAAAAM/sphynx-how-old-are-you.gif
1
Piotrek1899
Piotrek1899
30 września 2023, 20:35
Zgodnie z planem, Pioli i jego banda zezłomowali Lazio i kilku użytkowników na tej stronie, co niezmiernie mnie cieszy :) A poza tym, jestem pod ogromnym wrażeniem Musaha. Naprawdę, chłopak przerasta, póki co, wszelkie oczekiwania. Technicznie top, siła, wybieganie na najwyższym poziomie. Bardzo udany transfer, jak na razie. Adli coraz lepszy. Świetnie reguluje tempo, ciekawie zagrywa, odważnie. Podoba mi się w tej roli. Generalnie, nie był to jakiś wielki mecz, ale wystarczyło, że Milan w drugiej połowie przyspieszył i było po zabawie. Brawo!
1
Orzelek79
Orzelek79
30 września 2023, 20:31
To ja weszliśmy w 2 połowę to nie mam pytań. Zdecydowany ,agresywny wysoki pressing i po kwadransie mamy bramke na 1-0 . W sumie trudno kogoś szczególnie wyróżnić ale 2 asysty daja MVP Rafie. Szkoda mi tylko Reijndersa , powinien mieć juz ze 3 gole ale brak skuteczności i tak nie zmieni mojej bardzo wysokiej oceny jego gry.
2
NuNoiser
NuNoiser
30 września 2023, 20:25
Mecz ociężały. Bez Leao nie byłoby żadnej z bramek. Jak go sprzedamy, zapomnijmy o progresie. Na plus Adli. Nie wiem dlaczego Pioli o nim zapomniał a wystawiał np. Bakayoko. Co do obrony, Kjaer powinien już nie grać w meczach z takim przeciwnikiem. Drugi sezon jeszcze większe pikowanie w dół. Szacun, ale trzeba już ze sceny zejść. Na koniec atak. Teraz to Giroud powinien wchodzić jako joker. Okafor daj Nam dużo wiecej możliwości. Jest szybszy, bardziej techniczny i gra w zupełnie innym stylu.
2
Vol'jin
30 września 2023, 20:30
po za jednym lagiem to co jeszcze zrobił Kjaer?

zagrał solidnie na wyjściową 6 minimum. No więcej chyba co niektórzy pamiętają niedokładne podania i to tak w liczbie pojedynczej ale te które np Theo źle przyjął to już nie
7
Milanboy
Milanboy
30 września 2023, 20:35
Kjaer poza tym nieporozumieniem i jednym złym wyprowadzeniem zagrał ok, natomiast nie wiem dlaczego nic nie wspominasz o Theo który zagrał dzisiaj słabo.

Od tego są zawodnicy ofensywni jak Rafa, żeby przesądzać o wyniku spotkania.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
30 września 2023, 20:35
@Vol'jin
Kjaer w pierwszej połowie 3 razy zgubił zawodnika Lazio na szczęście dla niego bez konsekwencji.
0
mmielczar123
mmielczar123
30 września 2023, 20:23
Piękne są te nowe transfery (chyba już powoli możemy oceniać xD). Puli raz gra lepiej, raz gorzej, czasami jest niewidoczny, ale liczby dowozi - gole na 2:0 z Bologną, 1:0 z Torino, 1:0 z Lazio i asysta na 3:1 z Cagliari. Reijnders poza wykończeniem wygląda świetnie i potrafi stworzyć dobre sytuacje - asysta na 1:0 z Bologną i duży udział przy golu na 2:1 z Cagliari. RLC rządzi w środku pola i również dokłada liczby - gol na 3:1 z Cagliari, asysta przy golu na 1:0 z Torino i wywalczony rzut karny na początku meczu z Romą. Szkoda tylko, że jego zdrowie zaczyna nie dojeżdżać, ale w razie czego jest Musah, który do tej pory zagrał niewiele, a już zdążył pokazać, że ma mega talent. Okafor zagrał w lidze niecałe 200 minut, a ma na koncie 2 bramki i to grając na pozycji, która miała nie być jego nominalną. Chukwueze jeszcze nie zdążył zbyt wiele pokazać i wydaje się nieco chaotyczny, ale jego lewa noga może być mocną bronią. Sportiello skreślany podczas okresu przygotowawczego, póki co w lidze daje radę. Jović, Romero i Pellegrino zagrali niewiele albo w ogóle, więc na oceny przyjdzie czas.

Jeszcze kilka słów o Leao. Gość jest krytykowany, a czasem nawet wyzywany przez media i kibiców, a w tym sezonie w 7 ligowych meczach (6 od 1 minuty) ma asystę i 2 wywalczone karne z Torino, gola z Romą, gola z Interem, gola z Hellasem i 2 asysty z Lazio - łącznie daje to udział przy 8 bramkach, czyli ponad połowie goli całej drużyny.
21
Milanboy
Milanboy
30 września 2023, 20:28
Czy ja wiem? Okafor grał przeważnie jako 9 więc nie nazwałbym tego nienominalną pozycją . On gra inaczej niż Leao i jego piłka szuka, co jest ważne w kontekście napastnika.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
30 września 2023, 21:51
Daj spokój. To zdejmowanie Leao po pierwszej połowie jest po prostu śmieszne. Piszą to ludzie, którzy zwyczajnie nie mają pojęcia o tym sporcie. Takich graczy się nie zdejmuje. Leao może 89 minut snuć się po boisku, by w kolejnej minucie rozstrzygnąć mecz. Np. dzisiaj też nic wielkiego nie grał, nagle trybiki zaskoczyły i zaliczył dwie piękne asysty. O to w tym wszystkim chodzi. Po tym poznajesz, że zawodnik ma to coś.
2
DragonAC
DragonAC
30 września 2023, 20:22
1 połowa do zapomnienia ale 2 rewelka bałem się po zejściu Lotusa ale Musah ogarną. Rafa jak mu się chce to potrafi. Gratki
0
Marcin1995
Marcin1995
30 września 2023, 20:19
Wszyscy jarają się uruchomieniem akcji przez Adliego przy 1-0 a nikt nie wspomni o świetnym dograniu Pobegi do Leao przy drugim golu
6
King Maldini
King Maldini
30 września 2023, 20:22
Pobega piękna asysta drugiego stopnia xD
11
Milanboy
Milanboy
30 września 2023, 20:24
A to nie podawal Theo?
0
Marcin1995
Marcin1995
30 września 2023, 20:33
@Milanboy: Jestem niemal pewien że to był Pobega
0
King Maldini
King Maldini
30 września 2023, 20:34
Theo podał Pobedze. To w sumie asysta 3 stopnia xD
2
kamilus
30 września 2023, 21:28
A kto podał temu, kto podał temu, kto podał Theo? Bo asysta 5. stopnia jest również bardzo ważna.
6
Paolo03
Paolo03
30 września 2023, 20:18
Niektórzy Leao chcieli zmienić po pierwszej połowie.
Dwie skuteczne akcje wystarczyły aby kolejny raz udowodnić ze ten piłkarz może wszystko.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 września 2023, 20:14
Brawo zespół
Nie mogłem dziś oglądać- jak to wyglądało na boisku?
0
Milanboy
Milanboy
30 września 2023, 20:16
Pierwsza połowa to takie piłkarskie szachy, ale w drugiej połowie już Milan narzucił warunki gry i wypunktował Lazio. Wyglądaliśmy bardzo dobrze z piłką jak i bez niej, no i nie widać było takich dziur jak wcześniej w drugiej linii.
3
Tzeentch3
Tzeentch3
30 września 2023, 20:17
Pierwsza połowa w sumie do zapomnienia, w drugiej wzięli się do roboty i nawet zaczęło się fajnie oglądać. Zmiennicy na plus.
2
Wolly
Wolly
30 września 2023, 20:18
Masz opis meczu we wpisie.
0
kamilus
30 września 2023, 20:18
Pierwsza połowa usypiająca (chociaż Reijnders miał prawie setkę i ją zmarnował), w drugiej Milan wrzucił wyższy bieg i wpadło na 1:0. Potem graliśmy spokojnie, bo Lazio praktycznie żadnego zagrożenia nie stwarzało, a pod koniec Leao dołożył drugą asystę i wbiliśmy drugą bramkę.

ps.
Pedro MVP - gdyby nie ofsajd Immobile, miałby bardzo ładną bramkę.
4
gieksa51
gieksa51
30 września 2023, 20:11
Cóż chyba Cardinale miał rację niech będzie naszym drugim Berlusconim
1
zbylon
zbylon
30 września 2023, 20:10
Ale fajny meczyk. Dzisiaj mój synek w końcu zainteresował się meczem i rafił na niezłe widowisko w drugiej połowie :)
9
ACstach
ACstach
30 września 2023, 20:10
Synek ile lat?
0
zbylon
zbylon
30 września 2023, 20:17
10. Próbowałem go wcześniej piłką zainteresować, ale on się szybko nudził, a dzisiaj cały meczyk od początku do końca obejrzał.
2
Tzeentch3
Tzeentch3
30 września 2023, 20:18
Jak od początku oglądał i się nie znudził to będzie z niego kibic :)
4
ACstach
ACstach
30 września 2023, 20:19
Tak jak Tzeentch3 pisze :D
1
Gianni Comandini
Gianni Comandini
30 września 2023, 20:08
Brawo!
0
olotek2
olotek2
30 września 2023, 20:07
Na wstępie sypię głowę popiołem za obrazę innego użytkownika.
Kara jak najbardziej słuszna.
Ciśnienie mi poszło jak czytam takie piredolety.
Mecz super w naszym wykonaniu w drugiej połowie zwiększyliśmy tempo akcji i proszę 2 z przodu.
Co do wysrywów w trakcie meczu innych użytkowników słowo żałosne jest najbardziej delikatne. Dobranoc Forza Milan
6
GWIDON1979
GWIDON1979
30 września 2023, 20:07
Milan wygrywa po fajnej 2 połowie
Teraz Zmarzlik po mistrza
0
AcMati92
AcMati92
30 września 2023, 20:22
Oby kewlar dobry założył :D
2
Milanboy
Milanboy
30 września 2023, 20:05
Ależ świetna druga połowa w wykonaniu Milanu. Reijnders zdecydowanie zawodnikiem meczu z Leao. Obaj przesadzili o wyniku meczu, a Holender w przechwycie, w aspektach technicznych(jak gra na małej przestrzeni) czy motoryce to absolutna czołówka. Niesamowity jest ten Holender , absolutnie nie czuć straty Tonalego mając Tijaniego.

Adli świetny i z każdym kolejnym meczem rośnie, bo w drugiej połowie świetnie w odbiorze i znowu rozegraniu, bo to znowu akcja bramkowa zaczęła się od jego zagrania w tempo do Holendra który napędził Leao.

Na duży plus zasługuje dzisiaj Pulisic, bo w końcu widzieliśmy Amerykanina w dobrej wersji, no i bardzo mi się to podoba jak potrafi uruchomić akcje zespołu czy rozbić szyki jednym podaniem jak te fantastyczne zagranie piętą.

A Pan Arrigo Sacchi musi odszczekać to co ostatnio mówił w wywiadzie. Leao dziś 2 asysty i sama gra Portugalczyka była dziś bardziej altruistyczna.

Ważne zwycięstwo przed hitem z Bvb na signal iduna park, ForzaMilan!!
3
KartonGips
KartonGips
30 września 2023, 20:07
od Tonalego to i Loftus i Reijnders są lepsi, a łącznie kosztowali i tak chyba połowę tego ile Newcastle zapłaciło za jednego Tonalego, hejt się wylał ale biznes Furlani zrobił na tym przedni ;)
15
Milanboy
Milanboy
30 września 2023, 20:13
KaronGips- Znaczy moim zdaniem Tonali to topowy zawodnik, ale nie ma co płakać po nim.
0
#3#6
#3#6
30 września 2023, 20:20
Jakby jeszcze trafiał w bramkę to już by z 5 goli miał

Gość niesamowity jest. Jak dziś wykosił piłkę po stracie i ten rajd na końcu :)

2
stof91
stof91
30 września 2023, 20:04
Ciekawe co mają do powiedzenia Ci co zmieniali Leao w przerwie xD Musah robi wielkie wrażenie.
3
Tairens
Tairens
30 września 2023, 20:12
Tak samo uwazam. Wbrew np temu co mowili komentatorzy, akcje na granicy pola karnego gdzie oddal strzal bardzo mi sie podobalo. W ogole duzo postaci pokazuje, ze niekoniecznie na nich liczylismy, a moga okazac sie conajmniej wazni :)))
0
Corsa
30 września 2023, 20:30
Ci co zmieniali go w przerwie to jeszcze pół biedy, ja go chciałem usadzić na całe spotkanie, za to, ze nie bronił :D
0
Gerada
Gerada
30 września 2023, 20:03
2:0, a w Lazio - pomijając, że Pedro MVP - Provedel najlepszy zawodnikiem. Znamienne.

Leao to umówmy się - niech na boisku robi co chce w ogólnym rozrachunku nigdy nam z tego powodu nie ubędzie.

Mega czekam na pierwszą bramkę Reniferka, co na chłopaka się fajnie patrzy na boisku to tylko tej bramki brakuje.

Ogólnie mnie narazie Musah kupuje bardziej niż Loftus. Anglik daje radę, ale na młodego Amerykanina po transferze tyle negatywnych opinii czytałem, że już znacznie przerósł oczekiwania :P

Yacine jaką owację dostał. Chłopak dziś sprawiał wrażenie, że jakby było trzeba to i dosłownie gryźć rywali by zaczął. Fajnie, że dostał kolejną szansę i znów wyglądał pozytywnie.

Ważne kolejne trzy punkty. Świetnie :)
6
Milanboy
Milanboy
30 września 2023, 20:06
Pewnie Belg powinien się od niego uczyć :)
2
Zoro_9
Zoro_9
30 września 2023, 20:03
Chukwu pokazuje w każdym spotkaniu, że ma balans ciałem, szybką i zwinną nogę, ale nie potrafi tego przełożyć na ciekawe dryblingi, podania, strzały. Trochę jeździec bez głowy, szkoda.
2
Boro
Boro
30 września 2023, 20:05
Chyba na niego przyjdzie nam najdłużej poczekać ale oczywiście należy mu się czas.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
30 września 2023, 20:08
Jemu by się przydały z jakieś 2-3 spotkania od początku, ale ciężko przy Pulisicu sobie teraz pograć dłużej.
3
KartonGips
KartonGips
30 września 2023, 20:08
Problem jest chyba taki że on za bardzo zawsze się chce pokazać, a wchodzi cały czas na ogony jak dzisiaj, gdzie nikomu nie jest w głowie gra do przodu tylko utrzymanie wyniku. Jak dostanie na spokojnie kilka szans od 1 minuty to zacznie wykręcać liczby
1
Ero66
Ero66
30 września 2023, 20:03
I wszyscy narzekają na Leao (ja też, bo gra jakby od niechcenia) po czym chłop się odpala i wykłada 2 na pustą.
0
ACstach
ACstach
30 września 2023, 20:02
Dzisiaj Salernitana rzuci Inter na kolana.
2
Squall
Squall
30 września 2023, 20:02
Druga połowa to Milan, który chce oglądać, jako nie do końca zwolennik Padre dzisiaj super zarządził meczem.
1
ksieciunio
ksieciunio
30 września 2023, 20:02
Kolejny raz Lazio przyjeżdża na SS i jest złomowane. Brawo, kolejni kelnerzy odstawieni z kwitkiem.
2
nokoments
nokoments
30 września 2023, 20:02
Podsumujmy po meczu, Pioli out, Leao na ławę, Pulisic już się skończył i gra jak Saelemaekers - coś pominąłem? XD
8
rabin diaz
rabin diaz
30 września 2023, 20:03
no i jeszcze 'inter by to wygrał 5:0' a nie nędzne 2:0
2
Boro
Boro
30 września 2023, 20:04
Ja też się śmiałem z tego :)
1
House_vol.2
House_vol.2
30 września 2023, 20:01
O chodzi z "Pedro MVP"?
1
Tanger
Tanger
30 września 2023, 20:05
Był taki mecz z Lazio, chyba w sezonie mistrzowskim Milanu, w którym komentatorzy Eleven piali z zachwytu nad Pedro jakby był nowym wcieleniem Pelego i Maradony razem wziętych, co było wyjątkowo komiczne i jak widać pamiętne xD
2
ACstach
ACstach
30 września 2023, 20:06
Był taki mecz 2 lata temu, Święcicki i Kapica komentowali, Lazio dostawało baty, nic nie grali z nami, a ten duet komentatorów uznał, że Pedro jest MVP, choć ani razu nawet dobrze nie podał, grał jak ja po Wojaku.
Edytowano dnia: 30 września 2023, 20:07
3
jachud3
jachud3
30 września 2023, 20:08
To nie było przypadkiem po 4:0 w pucharze?
0
ACstach
ACstach
30 września 2023, 20:09
Nie, to w Serie A było.

12 września 2021 Milan 2-0 Lazio.
Edytowano dnia: 30 września 2023, 20:12
3
flaqu666
flaqu666
30 września 2023, 20:01
niech jeszcze te niebieskie kondony dostaną w pape i dzień przepiękny
9
kamilus
30 września 2023, 20:14
Trochę szacunku! Mogłeś napisać z wielkiej K. :P
1
Tanger
Tanger
30 września 2023, 20:01
Z przebiegu 2 połowy jak najbardziej zasłużone zwycięstwo Milanu. Stworzyli więcej sytuacji, lepszych sytuacji i więcej z nich wykorzystali. Od 60 do ok. 80 minuty było co oglądać, bo Rossoneri wrzucili wyższy bieg w ofensywie. Potem znowu stanęło, a tu proszę, Leao z zaskoczenia przeprowadził kolejną akcję bramkową.
0
rabin diaz
rabin diaz
30 września 2023, 20:00
ale co niektórzy już pozwalniali piolego w pierwszej połowie to ich XD nie nauczą się, że mecz trwa 90 minut i dla nich wystarczy kawałek słabego meczu, żeby wszystkich sprzedać, pioli póki co 6 zwycięstw na 7 meczów i jedziemy po więcej, to też pokazuje jak bardzo jeden mecz przegrany z interem zaburza trzeźwy osąd dotychczasowych wyników, co się naczytałem, że inter to by wszystkich rozwalił po 5:0, tymczasem od meczu z nami: z sociedad 1:1, z empoli 1:0, z sassuolo 1:2
Edytowano dnia: 30 września 2023, 20:03
10
King Maldini
King Maldini
30 września 2023, 20:00
Uwielbiam oglądać Chukwu w tych dryblingach. Kaka mi się wspomina... Razem z Leao po prostu piękna zabawa w ostatniej akcji. Szkoda, że Puli go blokuje. Może jednak 4-2-3-1 z Puli na środku, Leao i Chukwu na skrzydłach?
1
_PAOLO_
_PAOLO_
30 września 2023, 20:01
A kto z ławki? Chcesz żeby ich zajechać. Po to zostali sprowadzeni by była też jakość z ławki.
0
piwoacm1899
piwoacm1899
30 września 2023, 20:02
Dobrze. Od środy na Dortmund zmieniamy, będzie po Twojemu
0
King Maldini
King Maldini
30 września 2023, 20:21
Wiem, wiem. Zarząd nie ściągał zawodników do tej taktyki. Zostałoby za dużo pomocników, a żadnych zmienników na skrzydła. Tak się tylko rozmarzyłem...
0
Cactus
Cactus
30 września 2023, 19:59
Druga połowa znacznie, znacznie lepsza w naszym wykonaniu. Cieszy kolejna bramka Okafora, niezły mecz Adliego i Pulisica. Z Musaha też będziemy mieć masę pociechy. Pora teraz żeby jeszcze Chukwueze zaczął wrzucać jakieś liczby.
Tak czy inaczej świetny początek sezonu ligowego w naszym wykonaniu. Nawet już powoli zapominam o tym blamażu z Interem.
1
DragonAC
DragonAC
30 września 2023, 20:04
Mnie jakoś Adli dzisiaj nie przekonał. Z Cargiali tak ale nie dzisiaj
1
ósmy
30 września 2023, 20:12
DragonAC
Dzisiaj Adli miał ewidentnie więcej zadań z tyłu. Wiele razy widziałem go praktycznie w jednej linii ze stoperami. Poza tym ustawiał się klasycznie ciut wyżej na regiście, i stamtąd prowadził akcje.
Co na Cagliari mógł sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa, tak pewnie marka ;azio wymogła na Piolim takie ustawienie.
I okazało się koniec końców trafne ;)
0
stary_boss
stary_boss
30 września 2023, 19:59
Mamy Bravo
Teraz czekać na potknięcie merdasow jutro
Forza Grande Milan
0
ósmy
30 września 2023, 20:00
Za godzine grajo
0
Zuber
Zuber
30 września 2023, 20:00
Jak oni dzisiaj grają. :D
0
Lomaxini
Lomaxini
30 września 2023, 20:00
jakie jutro? za 45 minut grają
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
30 września 2023, 19:58
Przy bramce Pedro na raz poszedł Pobega jak amator. Gra pozostawiała wiele do życzenia ale dobrze ze w drugiej stronie obudzil się Leao na kontry. Okafor drugi mecz drugą bramka.
0
dejnio
dejnio
30 września 2023, 19:58
Ja nie wiem. Leao niby bez formy, a zalicza dwie asysty, wcześniej bramka. Pioli jest beznadziejnym trenerem, a w 7 meczach 6 zwycięstw.

Chyba się niektórym w głowach poprzewracało, żeby nie napisać dobitniej. Pamiętajcie gdzie jeszcze nie tak dawno byliśmy.

Forza Milan!
17
Bazyll1995
Bazyll1995
30 września 2023, 20:01
Bo ja nwm co oczekują niektórzy
0
Tzeentch3
Tzeentch3
30 września 2023, 20:04
Wszystko zależy czy się ogląda cały mecz czy się sprawdza wynik po końcu spotkania :) w ciągu 3 ostatnich lat wicemistrzostwo, mistrzostwo i czwarte (ogólnie piąte) miejsce, więc kiedy niedawno :)?
0
imperator5000
30 września 2023, 20:08
Jak Wam sie nie podoba to co widzicie, to przypomnijcie sobie czasy z Taiwo na lewej obronie.
0
kamilus
30 września 2023, 20:16
Niektórzy piłkę znają głównie z gier komputerowych, więc jeśli nie wygrywasz wszystkich meczów po 3:0, to jesteś do wywalenia.
1
Corsa
30 września 2023, 20:32
Trzeba trochę ponarzekać w trakcie, oni wtedy zaczynają lepiej grać :D
0
Rossu
Rossu
30 września 2023, 19:58
Bardzo dobra druga połowa, Lazio do 85 minuty nic nie grało, świetna agresywna gra, to się mogło podobać.
0
nokoments
nokoments
30 września 2023, 19:57
Prośba do redakcji - podawajcie w artykule, kto komentuje mecz, bo nie wiem kogo cisnąć za gówniany komentarz, a ci kolesie są dla mnie zbyt mało ważni, żeby się uczyć ich nazwisk na pamięć ;/
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
30 września 2023, 20:01
Kto by inny jak nie Dumanowski wpłata swoje inteligentne komentarze.
0
Zuber
Zuber
30 września 2023, 20:01
Akurat tych dwóch panów bardzo spoko, nie kminie przyjebki.
1
KartonGips
KartonGips
30 września 2023, 20:05
Dzisiaj na mikrofonie pan Czachowski, można poznać po tym jak za każdym razem mówi DEFENZYWA xD
3
Lomaxini
Lomaxini
30 września 2023, 19:57
Druga połowa zdecydowanie lepsza i ważne 3 punkty
0
misiek007e
30 września 2023, 19:57
faszyści na kolanach
3
_PAOLO_
_PAOLO_
30 września 2023, 19:59
Romek faszysta xd
0
King Maldini
King Maldini
30 września 2023, 19:56
Ale piękne rozegranie na koniec. Super. Jednak morale przed LM podbudowane. Forza Milan!!!
3
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI