Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

CdS: Tonali załamany sytuacją. Rozpocznie walkę z uzależnieniem od hazardu

14 października 2023, 10:50, cinassek Aktualności
CdS: Tonali załamany sytuacją. Rozpocznie walkę z uzależnieniem od hazardu

Jak pisze Il Corriere dello Sport, były piłkarz Milanu, Sandro Tonali, po opuszczeniu zgrupowania reprezentacji Włoch udał się do Mediolanu. Tam spotkał się ze swoim najbliższym otoczeniem - rodziną, agentami i współpracownikami. Były zawodnik rossonerich jest załamany tym co się wydarzyło i zdecydował się przyjąć pomoc, by walczyć ze swoim uzależnieniem od hazardu. Według informacji dziennika, gracz zgłosił się także do włoskiej federacji wyrażając gotowość do serii spotkań z młodymi. Tonali miałby podczas takich dyskusji przestrzegać i uświadamiać innych, w jaki sposób można popaść w uzależnienie od hazardu i uwikłać się w ogromne problemy.


R E K L A M A





105 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanistaod95
Milanistaod95
15 października 2023, 10:57
Hahaha co za kompromitacja tego $$andro xD dobrze że siego pozbyliśmy latem, bo mielibyśmy teraz problem z hazardzistą.
0
Kris1908
Kris1908
16 października 2023, 07:56
Śmieszy Cię, że ktoś jest w czarnej d*pie. Jesteśmy tylko ludźmi.
0
milan2002
milan2002
15 października 2023, 09:19
Mnie to akurat nigdy nie pociągało. Szacuję, że w sumie przegrałem jakieś 40zł w swoim życiu i doszedłem do wniosku, że wygrywa zawsze bukmacher. Od czasu do czasu zdarzy mi się za to wysłać lotka. Przeważnie jak jest jakaś wielka kumulacja. Tu się mogę pochwalić trafioną czwórką i kurde te dwie chybione cyfry miałem przestrzelone minimalnie. Coś w stylu, że miałem 22 a wylosowali 23. Pewnie wtedy limit szczęścia wyczerpałem bo od tego czasu nawet trójki nie było. A mogło być tak pięknie...
1
wielki prostownik
wielki prostownik
15 października 2023, 11:21
Czyli wygrywasz ciągle to co nie wydajesz na hazard. Tam zawsze wygrywa buk. I warto to wiedzieć zanim polezie sid grać.
1
Majki85
Majki85
15 października 2023, 01:41
Oj Sandro, Sandro... byłeś kimś (najlepsza sprzedaz koszulek z jego nazwiskiem), a możesz przez głupotę zostać nikim.
BTW, Mam sentyment do Tonalego i mam nadzieję że mimo wszystko ta sprawa rozstrzygnie sie na jego korzyść.
2
DarthImpaler
DarthImpaler
14 października 2023, 23:19
https://www.youtube.com/watch?v=9ez3SpjCqD8

Tak to zostawię dla rozluźnienia uzależnienia. XD
0
ksieciunio
ksieciunio
14 października 2023, 20:34
Kontrolujesz sytuację, Furlani, brawo. Nic nie mówisz mówić, to co zrobiłeś mówi samo za siebie. Nie doceniałem cię, ale teraz to się wszystko zmieni.
3
MrAncelotti
MrAncelotti
14 października 2023, 19:37
Ta łajza Bonucci ma jeszcze czelność pozywać Juve.

Powinni go przywrócić i dawać 0 euro wypłaty.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
14 października 2023, 20:04
za co ich pozywa?
0
kusniak_22
kusniak_22
14 października 2023, 20:35
Za odsunięcie go najpierw od treningów, później składu, bez powodu.
1
Von Strauss
Von Strauss
14 października 2023, 22:00
Póki mu nic nie udowodniono, to ma rację. Umowę miał? Miał. Chciał się z niej wywiązać? Chciał. To jaki problem? To tak jakby pracodawca w zakładzie najpierw przerzucił Cię z zza biurka w klimatyzowanym pomieszczeniu na halę przy -30 i liczył, że rozwiążesz umowę z własnej woli w trybie natychmiastowym, co nie będą musieli Ci płacić.
5
checa1983
checa1983
15 października 2023, 02:14
Jaki klub,takie ikony.
1
Skot Łilson
14 października 2023, 19:10
Dobrze że ten cały Hazard zakończył karierę ostatnio
21
Gianni Comandini
Gianni Comandini
14 października 2023, 21:14
dobre
1
oikonip
oikonip
14 października 2023, 18:05
Przecież ta sprawa na kilometr śmierdzi ustawianiem meczów. Co za przypadek, że nagle kluczowi gracze (i prezesi) z większości włoskich klubów uzależnili się od obstawiania i typowali mecze z udziałem swoich drużyn albo nawet takie, w których sami grali. Oczywiście na ten moment nie wiemy ile osób było w to zamieszanych, ani co obstawiali, ale jeśli doniesienia się sprawdzą, to może wybuchnąć mocna afera. Jeśli nazwiska się potwierdzą i oskarżeni zawodnicy zostaną na jakiś czas zawieszeni, to Inter może mieć spory problem, a Lazio może się już pakować do serie b. W Juve i Romie też wesoło nie będzie, Sassuolo może stracić Berardiego, a u nas póki co mówi się jedynie o Florenzim.
0
Tanger
Tanger
14 października 2023, 18:14
Pobega też się przewinął na którejś liście.
0
flaqu666
flaqu666
14 października 2023, 18:52
Pobege i Florenziego oddaje w ciemno byle tamtych udupic
11
Von Strauss
Von Strauss
14 października 2023, 22:10
Co ciekawe, czyste miałoby być centrum mafijne, czyli Neapol. Na miejscu prokuratury wykorzystałbym Pegasusa do prześwietlenia ADL, jego ludzi i piłkarzy.
0
KKP19
KKP19
14 października 2023, 22:28
Pegasus pewnie zajęty opozycją
3
dybus19871
dybus19871
14 października 2023, 17:31
Czyli sprzedaż była strzałem w 10, nie dość że wpadło sporo kasy za którą udało się wzmocnić zespół na kilku pozycjach to jeszcze nie ryzykujemy zawieszenia piłkarza na parę miesięcy lub lat, pomysłodawcy sprzedaży należy sie piwko oczywiście bezalkoholowe ;)
0
Nanti
Nanti
14 października 2023, 17:26
Załamany że to robił czy załamany że to wyszło? xD

No sorry, teraz to wiadomo że będzie przepraszał, szkoda, bardzo go nadal lubię, szkoda jego kariery przez takie frajerskie akcje.
6
kamilus
kamilus
14 października 2023, 18:27
Jak to się mówi - głupich nie sieją. :P
2
Gianni Comandini
Gianni Comandini
14 października 2023, 21:14
wzór dla młodzieży my ass
0
kamilus
kamilus
14 października 2023, 17:19
https://wykop.pl/cdn/c3201142/7ece7a8f7c21e89735198abdd9804a8a15c46f6c06f57c9c99c3735fa311343b.jpg

( ͡° ͜ʖ ͡°)
11
Bandon
Bandon
14 października 2023, 17:14
Jeśli okaże się, że to była tylko gra na nielegalnych bukach, to czym On właściwie może być załamany? Dostanie jakąś groszową karę i tyle. Jeśli jednak w grę wchodzi obstawianie piłki nożnej, albo co gorsza Milanu, to jak kocham Sandro, tak zawieszenie powinno być.
1
kamilus
kamilus
14 października 2023, 17:21
Pewnie dlatego, że dał się złapać. To jak ze "standardowymi" celebrytami - chlanie, ćpanie i inne jazdy robione codziennie są ok, ale jak jakaś sprawa wyjdzie na jaw to płaku płaku i "jestem chory, nie chciałem, wybaczcie".
11
Deus
Deus
14 października 2023, 17:12
typowy młody włoski piłkarz:
- beztalencie
- przepłacony
- uzależniony od hazardu
2
hyrus13
14 października 2023, 16:19
Mam nadzieję, że sprawa się wyjaśni i Sandro uniknie zawieszenia. Natomiast jak słyszę o tym, że ktoś przyłapany na czymś od razu idzie na terapię, to mi się ulewa. Dziwię się, że są jeszcze sędziowie (i komentatorzy), którzy nabierają się na bajeczki o terapiach. Ten jest nagle uzależniony od hazardu, gwałciciel od seksu, a pijany kierowca od alkoholu.
17
Szulaj22
Szulaj22
14 października 2023, 16:55
Uniknie kary bo to Sandro? Oby każdy dostał po minimum 1,5 roku albo więcej bez wyjątków.
5
KartonGips
KartonGips
14 października 2023, 16:58
^ jeśli tak jak on sam twierdzi obstawiał tylko karcianki w kasynie i na nielegalnej stronie, co nic nie miało wspólnego z piłką nożną, to wg poprzedniego artykułu tutaj wrzuconego nie grozi mu zawieszenie tylko jakieś śmieszne kary finansowe, pytanie czy mówi prawdę czy temat nie jest grubszy jak z Fagiolim
0
Graath
Graath
14 października 2023, 16:09
Z tego co media mówią, to nie obstawiał spotkań tylko grał w nielegalnych kasynach. Grać w pokera może, zgodnie z włoskim prawem obstawiać mecze również (piłka ręczna/siatkówka/ cokolwiek byle nie piłka nożna).
Co więcej podobno dzień przed wybuchem afery grał z Zalewskim w pokera orzez jakąś platformę i o tę platformę chodzi, bo była nielegalna, być może związana z jakąś mafią
0
Szulaj22
Szulaj22
14 października 2023, 16:56
Podobno Sandro i Zaniolo obstawiali mecze swoich klubow ;)
0
KartonGips
KartonGips
14 października 2023, 17:00
^ masz jakieś źródło tego? ja w kwestii meczów czytałem tylko o Zalewskim i to póki co tylko pogłoski, Sandro z tego co wiem przyznał się tylko do karcianek i tyle póki co wiadomo
0
kusniak_22
kusniak_22
14 października 2023, 15:29
Uwielbiam gościa, świetny piłkarz, oddany Milanista, ale szczerze mówiąc jeśli to wszystko prawda, jeśli obstawiali zakłady, to każdy powinien zostać odsunięty od piłki, zasady dla wszystkich są takie same.
1
Skot Łilson
14 października 2023, 19:07
Jak masz tak oddaną żonę jak on jest Milanowi to współczuję
0
Zuber
Zuber
14 października 2023, 15:26
Chłopy miliony na koncie, cały dzień w robocie i jeszcze po robocie, obstawiają swoją robotę. Mistrzostwo świata, masz kupę hajsu i tysiąc rzeczy do zrobienia to obstawiasz mecze, w których grasz i są twoją pracą.
0
flaqu666
flaqu666
14 października 2023, 15:48
Skąd wiesz co obstawiał?
0
Ayattar
Ayattar
14 października 2023, 14:36
jak ta lista co lata na twitterze jest prawdziwa to sie nam troszke pozmienia liga
2
MilanHomer
MilanHomer
14 października 2023, 14:59
A mógłbyś tutaj linkiem poczęstować? :)
0
tober12
tober12
14 października 2023, 14:59
Masz link?
0
Ayattar
Ayattar
14 października 2023, 15:04
https://twitter.com/Powix6/status/1713133777185104227
6
MilanHomer
MilanHomer
14 października 2023, 15:08
Abstrahując od piłkarzy, tam jest nazwisko Damiani, który jest właścicielem/prezesem? Lecce.
Jaja.
1
tober12
tober12
14 października 2023, 15:11
Jak to się potwierdzi to grubo.
0
Vol'jin
Vol'jin
14 października 2023, 15:13
No wg Corony to dwóch prezesów jest zamieszanych z południa Włoch
1
Zuber
Zuber
14 października 2023, 15:24
Inter chyba najgorzej na tym wyjdzie.
4
Mirek99999999
Mirek99999999
14 października 2023, 15:43
Jak ta lista się potwierdzi to można powiedzieć, że mieliśmy fart. Sprzedaliśmy Tonaliego, Romek też odszedł, a swego czasu interesowaliśmy się Frattesim, Berardim i Zaniolo.
2
karp_fso
karp_fso
14 października 2023, 16:58
No to coś czuję, że Bartesaghi będzie musiał przynajmniej do zimy robić za zmiennika Florenziego xD Dla Florka to już raczej koniec kariery jeśli to się potwierdzi i dostanie wykluczenie.
1
KartonGips
KartonGips
14 października 2023, 17:01
Cała ironia polega na tym że straty Florenziego i tak nikt nie odczuje, bo nawet jakby nie dostał zawieszenia to pewnie i tak za jakieś 3 tygodnie złapie znowu kontuzję i będzie wracał pół roku do formy xD
0
Rossu
Rossu
14 października 2023, 17:02
Interowi wyjdzie to bokiem - jak w sumie zawsze, bo oni zawsze są w centrum smrodu, ale nigdy nie ponoszą o dziwo konsekwencji.
0
Von Strauss
Von Strauss
14 października 2023, 17:19
W Interze prócz wymienionej trójki miałby być jeszcze Di Marco.
0
serginho83
14 października 2023, 21:57
Może dlatego tak chcą tego Mirandę z Betisu już w styczniu na rezerwowego LO...;)
0
Margiorno
Margiorno
14 października 2023, 14:11
Coś czuję, że będzie fala wyjazdu do Arabii itd.
0
kanekiken
kanekiken
14 października 2023, 14:34
Przeciez w Arabii tez nie moze grac jak zostanie zawieszony
7
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
14 października 2023, 14:04
Tonali załamany sytuacją. Taaaaaaaaaaką pensję uj strzelił.
2
PiotG20
PiotG20
14 października 2023, 14:00
No to już wiemy dlaczego Cardynał i reszta ekipy papa americano tak szybko chcieli dopiąć transferu do Newcastle. Na bank zwęszyli co jest ³
1
Wolly
Wolly
14 października 2023, 13:46
Jak dostatnie zakaz gry na 3 lata to będzie miał na to dużo czasu xD
1
fristajlos
fristajlos
14 października 2023, 13:40
Pokazówka dla złagodzenia wyroku
4
Jaca23
Jaca23
14 października 2023, 13:24
Jeszcze wyroku nie ma, a ten chce tłumaczyć młodzieży jak się nie uzależnić od hazardu. Mleko się rozlało, czas na konsekwencję. Uwielbiam Tonaliego, ale ten nielegalny hazard to czysta głupota.
9
Rafał0209
Rafał0209
14 października 2023, 13:37
Może się tłumaczy bo wie jakie mają na niego dowody, i tutaj rozumie swój błąd chce się leczyć pomagać młodzieży, być może to zagrywka by wyrok był łagodniejszy, aniżeli iść w zaparte że nie ma problemu i jest niewinny czy udawać głupka że nie wiedział.
0
Tanger
Tanger
14 października 2023, 13:18
Piłkarz też jest tylko człowiekiem. Młodzi ludzie często szukają wątpliwych rozrywek nie zdając sobie sprawy z konsekwencji, jakie niosą ich niezdrowe nawyki. Przykładowo zabawa w bukmacherkę też jest dość powszechna i niesie ryzyko uzależnienia. Trzeba trzymać kciuki za Sandro, żeby wyciągnął wnioski z tej sytuacji i stał się silniejszym człowiekiem. To w końcu jeden z nas, Milanistów. Niech kiedyś wróci do Milanu jako lepszy piłkarz, a także silniejszy człowiek i zaprowadzi Rossonerich po kolejne puchary.
2
Skot Łilson
14 października 2023, 13:56
XDDD
2
Rafał0209
Rafał0209
14 października 2023, 13:15
Co by się tu działo jakby grał w Milanie, dostałby taki pocisk z tej strony że w Mediolanie by usłyszał i bez odwyku nawet w zdrapkę nie zagrał.
0
14 października 2023, 13:08
A pisałem już jakiś czas temu, że hazard, używki, social media i porno robią sieczkę z mózgu młodym. To wszystko zbiera swoje owoce. Wina leży po stronie rodziców i tego chorego konsumpcjonizmu.

Jakiekolwiek łączenie tej sprawy z mercato wydaje się jakimś absurdem. Jeżeli klub cokolwiek wiedział, to stawia nas to w bardzo złym świetle.
Jeszcze w gorszym niż to malowano przy transferze. Lepiej by Milan nie miał z tym nic wspólnego. A jeżeli ktoś widzi jakiś pozytyw w tym, że mogło tak być, bo "hehehe wiedział ale nie powiedział", to serdecznie gratuluję. Trzeba mieć coś zdrowo nie tak w głowie.

Jeszcze offtopowo. Ale tutaj to już odechciewa się wchodzić teraz przez reklamy. Jak już nie da się nawet treści czytać, bo jest plansza bez wyłącznika, to nastąpiła przesada. I od razu mówię, że wszelkie rady o Adblock, kodach czy przeglądarkach są śmieszne, bo jakoś wszystkie inne strony da się normalnie przeglądać. Tutaj jest teraz gorzej niż pamiętam z ruskich streamów.
8
Zoro_9
Zoro_9
14 października 2023, 13:15
Ja osobiście zawszę na tego typu akcję patrzę z perspektywy interesu klubu. Wiadomo, że taka sytuacja jest słaba tak czy siak i nie ma de facto strony win-win. Mimo wszystko z dwojga złego wolę, aby to klub ominął aferę i zachował fundusze z jego sprzedaży niż mielibyśmy teraz jakieś kary płacić albo zostać z zawieszonym Tonalim gdyby zarząd jednak go nie wytransferował.
3
Zoro_9
Zoro_9
14 października 2023, 13:33
Oczywiście. Dlatego w interesie klubu jest by to była tylko prywatna sprawa piłkarza. Nie ma żadnego racjonalnego pozytywu w tym, że Milan miał z tym coś wspólnego.
2
Tanger
Tanger
14 października 2023, 13:40
W interesie klubu jest, by piłkarze dobrze się tu czuli, tworzyli kolektyw i budowali pozytywną atmosferę w drużynie. Z dobrym nastawieniem i atmosferą łatwiej stworzyć klasową drużynę, która do tego będzie przyciągać kibiców. Wystarczy spojrzeć jaki syf jest w PSG, gdzie głównymi czynnikami są nieprzyzwoita kasa i brak kultury, który zaczyna się od dyrektora na samej górze.
1
Skot Łilson
14 października 2023, 14:01
Jak Cię Miszcz śmieszą rady o adblocku, przeglądarkach itp. to po prostu nie wchodź na tę stronę i nie płacz albo wchodź ale nie wylewaj swoich żali bo strona zła. Jak mnie majtki cisną to coś zmieniam a nie chodzę i gadam że w jajka uwiera. Twoje podejście jest dopiero zabawne :(
3
Skot Łilson
Skot Łilson
14 października 2023, 15:15
Nie będę za to przepraszać, bo powiedziałem co myślę. Od tego są ludzie tu by oceniać stronę, a idzie to wszystko już ostatnio w złym kierunku.
A radę doceniam i w sumie tak jakby poniekąd napisałem, że tak się może skończyć :)
3
Gol
Gol
14 października 2023, 16:47
Nie wiem co ma uzależnienie od hazardu do reszty. Hazard i uzależnienie od niego to sprawa stara jak świat, uzależniają się od tego osoby bez względu na wiek, przydział społeczny, dzieciństwo czy cokolwiek innego. Wystarczy spojrzeć na listę nazwisk, chociaż zaznaczę, że nie jest ona zweryfikowana, to widnieją tam osoby z różnego przedziału wiekowego i takiego 20+ i takiego 30+, a nawet są w to zamieszani podobno prezesi klubów czyli pewnie 40+, a nawet 50+, także sieczkę młodym, może i pozostałe rzeczy robią, ale nie łączy się to w żaden sposób z omawianą aferą.

Nie ma żadnych dowodów na to, że my wiedzieliśmy o procederze z udziałem Sandro. Klub otrzymał atrakcyjnie finansową ofertę, za pieniądze z której można było znacząco wzmocnić zespół na licznych pozycjach i po prostu ją zaakceptował, bo od początku była to zwykła prosta chłodna kalkulacja. Bez dowodów na jakieś winy Maldiniego, nowego zarządu, Gallianiego czy Montelli, nie ma żadnego sensu mieszanie ich w takie sprawy na zasadach chłopskiego rozumu, bo chłopski rozum jest zawodny, nawet większość osób nie zdaje sobie sprawy jak bardzo.

W sprawie reklam to polecam adblocka, ale niestety mobilnie również strasznie na tym cierpię, zwłaszcza, że strona automatycznie odpala reklamy z dźwiękiem w tle, co jest niesamowicie uciążliwe np. podczas słuchania Spotify gdy nagle mi głośność spada o kilkadziesiąt procent. Nie wiem też, czy takie reklamy są w ogóle w Polsce legalne.
Także absolutnie to do poprawy, pełna zgoda.
Edytowano dnia: 14 października 2023, 16:52
2
Gol
Gol
14 października 2023, 19:27
Internetowe kasyna na wyciągnięcie ręki u każdego są dopiero od niedawna. To jak z porno, które nie było tak rozpowszechnione przed erą szybkiego internetu. Uzależnienia były zawsze, ale się zmieniły i ich skala też. Polecam poczytać o dopaminie.

Co do reszty się zgadzamy. Te dźwięki też mnie wnerwiaja. To mi się nigdzie indziej nie pojawia.
2
Squall
Squall
14 października 2023, 13:01
''adwokat mi powiedział, że to wina społeczeństwa, a nie moja''
5
Dusiek
14 października 2023, 13:25
Szanuję :D
0
Gzikuu
Gzikuu
14 października 2023, 12:58
były głosy, że w to mercato lepiej było sprzedać Leao albo Mikea. Finalnie jego straty w pomocy w ogóle nie odczuwamy plus jeszcze ten syf. Nice.
0
Zoro_9
Zoro_9
14 października 2023, 12:32
Ja się nigdy nie bawiłem w buki, maszyny i inne totolotki. Wystarczy poddać analizie statystycznej szansę wygranej w takich zabawach i od razu rozsądny człowiek powinien podziękować. Ale to tylko moje zdanie.

A druga kwestią to, że bardzo się zawiodłem w tym momencie na Tonalim ( o ile to okaże się prawdą, a niestety wiele na to wskazuje, że tak ). Jeśli zarząd wiedział o tym i przewidział rozwój afery to chapeau bas. Jego sprzedaż nabiera sensu, biję się w pierś jako krytyk zarządu w tamtym momencie
Edytowano dnia: 14 października 2023, 12:42
3
Zirytowany
Zirytowany
14 października 2023, 12:41
polecam Ci obejrzeć ten wywiad https://www.youtube.com/watch?v=mflP46Phqek :) niektórzy potrafią grać.
1
Zoro_9
Zoro_9
14 października 2023, 12:43
W wolnej chwili chętnie obejrzę.
0
MrAncelotti
MrAncelotti
14 października 2023, 12:28
Czekam na oświadczenie, że PRZECHODZI TERAPIE :D
4
MrCostacurta
14 października 2023, 12:16
Piękne jabłko okazało się zgniłym owocem
Edytowano dnia: 14 października 2023, 12:16
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
14 października 2023, 12:05
Oj Sandro Sandro coś ty odpieprzył
5
filipacm
filipacm
14 października 2023, 11:59
a taki fajny z niego chłopak był, dzień dobry mówił na klatce
5
Zirytowany
Zirytowany
14 października 2023, 11:55
Teraz pytanie jaki jest okres gwarancyjny po zakupie piłkarza, bo zapewne Newcastle odeśle wadliwy produkt czytaj piłkarza i będzie chciał w ramach reklamacji zwrot gotówki, bo tu nie ma co naprawiać :)))
4
Zoro_9
Zoro_9
14 października 2023, 12:29
Gdzie miałoby coś takiego być i na jakiej podstawie?
0
Zirytowany
Zirytowany
14 października 2023, 12:37
Na postawie paragonu :) Newcastle na pewno posiada i paragon i fakturę.
0
Zoro_9
Zoro_9
14 października 2023, 12:48
Może będą się ciągać po sądach, ale to nadal musi być jakaś podstawa prawna w tym XD
0
Zirytowany
Zirytowany
14 października 2023, 12:51
Oczywiście nabijam się, żeby nie było że ja tak serio :)
1
Zoro_9
Zoro_9
14 października 2023, 12:57
Na dobrą sprawę zależy co oni tam mają w kontrakcie zapisane. I czy saudyjskim szejkom będzie się chciało wyciągać konsekwencje. Żadne pieniądze piechotą nie chodzą, choć dla nich to tak naprawdę drobizna.
0
Zirytowany
Zirytowany
14 października 2023, 13:05
Musieliby udowodnić że Milan wiedział o uzależnieniu Sandro, a to niewykonalne... raczej, także nic nie zrobią.
0
KartonGips
KartonGips
14 października 2023, 13:12
^ nie byłbym taki pewien czy to niewykonalne, skoro Sandro latał po kasynach i możliwe że jeszcze obstawiał na komórze to ciężko uwierzyć że nikt z jego klubowego otoczenia nie wiedział. A to już prosta droga do walki o zwrot kasy (choćby częściowy) za transfer zawodnika po którym ciągnie się smród zawieszenia na 1-3 lata gry.
0
Zirytowany
Zirytowany
14 października 2023, 13:42
Musieliby mieć twarde dowody że wiedzieli, czyli jakieś zapisy rozmów , sms, maile, itp.... pytanie kto bym im te dowody podrzucił?
0
KartonGips
KartonGips
14 października 2023, 16:52
możemy tylko gdybać, ale jeśli klubowi koledzy wiedzieli to wystarczy że przesłuchując każdego po kolei jeden obsra rajtuzy i wygada że wszyscy wiedzieli, w tym Maldini/Furlani i już robi się kleks

Ale tak czy siak ciężko mi uwierzyć żeby Milan (nawet gdyby wiedział o akcjach Tonalego i to udowodniono) poniósł duże konsekwencje - przecież oddanie całej kwoty transferu to byłby absurd - sprawa nie wypłynęła po tygodniu tylko kilka miesięcy po transferze, Sandro zdążył zagrać z 10 meczów w Newcastle i przyczynił się do ich wyników (dodam że Newcastle jest liderem grupy w LM z Tonalim w składzie), a i Milan musiał ponieść koszta zastąpienia ważnego gracza 1 składu. Furlani czy wiedział czy nie wiedział i miał farta to zrobił genialny ruch, pozbył się zgniłego jabłka i jeszcze go zastąpił wcale nie gorszymi graczami.
0
patoo_07
patoo_07
14 października 2023, 11:43
No i pytanie brzmi, Furlani wiedzioł, czy nie wiedzioł?
8
mmielczar123
mmielczar123
14 października 2023, 11:54
Czekam na film Wardęgi w tym temacie
13
Master of AC Milan
14 października 2023, 13:24
Oni nie chcioł, on nie wiedzioł.
2
MilanHomer
MilanHomer
14 października 2023, 11:41
PR już działa, agenci się pocą żeby pokazać jego kryształowe serce, tylko pytanie czy będzie to miało wpływ na decyzję UEFA/FIFA?

Szkoda chłopaka, bo to nasz, milanowy.

Poza różnymi domysłami odnośnie Frattesiego, Berardiego itp., to ciekawy jestem jaka skala jest na świecie takich buków?
W samej Italii i to tylko na najwyższym szczeblu podejrzanych jest bardzo dużo osób, do tego dobrych piłkarzy.
Ciekawe jak jest w niższych ligach i innych państwach?

Strzelam, że skala byłaby taka, że jeszcze bym się załapał do gry w jakiejś 7 lidze angielskiej ;)
1
Hitsune
Hitsune
14 października 2023, 11:50
zależy od prawa w danym kraju. w niektórych możesz obstawiać np na samego siebie no bo i tak chcesz wygrać więc nie widzą problemu
0
MilanHomer
MilanHomer
14 października 2023, 12:11
A nie jest tak, że piłkarze spod egidy UEFA/FIFA, mają zakaz bukmacherki związanej z piłką?

Tutaj dochodzi kwestia nielegalności procederu, bo nie było to robione kanałami oficjalnymi, dlatego że piłkarze nie mogą obstawiać piłki, ale mogą coś innego, ale po co ryzykować?
0
Vol'jin
Vol'jin
14 października 2023, 12:34
Sandro przyznał się do grania online na tej nielegalnej platformie do pokera i jackblacka. + wizyty w kasynach to faktycznie może być tylko ten problem
1
blady77
blady77
14 października 2023, 14:48
Vol - zamiast zagrać na legalnej stronie to wchodzi na nielegalną, żeby zagrać w pokera. No jasne, przecież to takie logiczne.
1
palonettoACM
palonettoACM
14 października 2023, 11:35
Jakikolwiek futbolowy romantyzm w dzisiejszych czasach może po czasie skończyć się tragicznie. Tutaj tak właśnie jest.

„Ja też kiedyś zaufałem […] dałbym sobie rękę uciąć i wiesz co? I bym … nie miał ręki.”
2
checa1983
checa1983
14 października 2023, 11:15
Kto by pomyślał?Czyli jeszcze nie raz nam"kopara"opadnie!A coś czuję,że to dopiero początek."Forza AA"
Edytowano dnia: 14 października 2023, 11:18
0
14 października 2023, 11:07
Bedzie mial duzo wolnego czasu na to :)
2
Diavo
Diavo
14 października 2023, 11:00
Ale mieliśmy farta z jego sprzedażą.. a może ktoś wiedział i temu został opchniety?
2
Tzeentch3
Tzeentch3
14 października 2023, 11:22
Patrząc, że go sprzedano, a nie kupiono Zaniolo, Frattesiego czy Berardiego, którzy też się przewijają to może to zbieranie informacji o zawodnikach przez zarząd stoi na wyższym poziomie niż śmieszkowanie o moneyball :P
18
_PAOLO_
_PAOLO_
14 października 2023, 10:55
Jak mój znajomy mówi bukmacherka to nie hazard, tak jak piwo to nie alkohol ;)
11
Szczechu1899
Szczechu1899
14 października 2023, 10:57
Oczywiście, że nie. Przecież możesz pomnożyć swój wkład o 2000%, a stracić tylko 100%. Matematykę zostawiam Tobie.
18







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI