Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Tonali obstawiał mecze Milanu! Grozi mu roczna dyskwalifikacja

18 października 2023, 08:28, Adam6 Aktualności
LGdS: Tonali obstawiał mecze Milanu! Grozi mu roczna dyskwalifikacja

La Gazetta dello Sport podaje, że po zawieszeniu Nicoló Fagiolego z Juventusu, powoli zamykane jest śledztwo także w sprawie Sandro Tonalego. Okazuje się, że były pomocnik Milanu miał obstawiać mecze Rossonerich, w czasie gdy był zawodnikiem mediolańskiego klubu. Wczoraj po południu obecny gracz Newcastle przez prawie trzy godziny składał zeznania przed prokuraturą w Turynie. Ostawione typy nie miały bezpośredniego wpływu na wyniki, ale Włochowi i tak grozi 12-miesięczna kara dyskwalifikacji. 


R E K L A M A





81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan1986
milan1986
18 października 2023, 20:32
Np. postawił na to, ze Pobega 100 razy krzywo poda. Łatwa kasa
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 października 2023, 15:47
Moje postrzeganie zarządu się nie zmieniło, nic na razie nie osiągnęli i póki to się nie zmieni, nie mam zamiaru uprawiać populizmu i udawać, że ich lubię, bo ich bardzo nie lubię ani nie mam zamiaru udawać ze ich podziwiam, kiedy jest na odwrót. Po prostu ich toleruję i obserwuję ich działania ale daleki jestem od pochwał, bo... jeszcze nic nie osiągnęli i niczego nie dokonali. Póki co chwycili za ster i wykonali ostry skręt, efekty ocenimy po sezonie, jeśli będzie kolejna gwiazda to będą mieć poważne osiągniecie i zdobędą "immunitet" oraz zalegitymizują swoją obecność w ACM, do tego czasu są na tym samym poziomie co Li Yonghong, z tym że on miał znacznie trudniejsze zadnie.
Czyli co, piszecie że zarząd super bo sprzedał Sandro? Czyli teoretyzując super, że zarząd złamał prawo i upodabnia Milan do Juventusu? A może jednak zarząd, na szczęście niczego nie widział, potrzebował pieniędzy na transfery a tu jak manna z niema wleciał agent Sandro i dał zielone światło na transfer? Ja bym się trzymał wersji, ze zarząd przypadkiem, zrobił doskonały interes. Uważam, że Sandro odszedł bo chciał diametralnej zmiany w życiu i nie chciał zaszkodzić Milanowi.
0
Rafał0209
Rafał0209
18 października 2023, 15:58
Jak nie widzisz różnicy w okienku między Li a obecnym właścicielem, w wartości klubu i grę zespołu jak i zaangażowanie samych graczy i wszystkich w klubie w ten ich projekt, to w sumie co mnie to guzik obchodzi, myśl co chcesz.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 października 2023, 16:02
To że nie widzę między nimi różnicy, to nie znaczy, że nie widzę różnicy w sytuacji którą zastali w klubie obejmując go, dużo by pisać. Dziękuję, tak zrobię.
1
Corsa
Corsa
18 października 2023, 17:04
Wszyscy powinniśmy się wstrzymać z oceną zarządu. Nie powinniśmy ich przesadnie chwalić, bo faktycznie jeszcze nie ma za co, ale też i nie można krytykować na samym starcie, jak miało to miejsce do tej pory.

Obecne wydarzenia pozwalają wierzyć, że zmierzamy w dobrym kierunku i tylko tyle.
2
Mil_online
18 października 2023, 20:15
Jest za co chwalić - pierwszy raz od kilkunastu lat notujemy zysk, a nie stratę, regularnie zespół zyskuje na wartości, gramy kolejny sezon w Lidze Mistrzów i na razie wygląda na to, że będziemy poważnie liczyć się w walce o kolejną Ligę Mistrzów. Sprawa stadionu nabrała niespotykanego napędu. Od czterech lat mamy stabilizację na ławce trenerskiej - Pioli jednak jest lepszy od wszystkiego, co zasiadało na ławce po Carletto (jaki ten Pioli by nie był).

Ja myślę, że są powody do zadowolenia i do chwalenia zarządu.
2
Rafał0209
Rafał0209
18 października 2023, 15:27
To prawdziwy z niego milanista jak miał gdzieś klub w którym występuje, doskonale wiedział jakie mogą być konsekwencje i na co naraża klub a mimo to bawił się w najlepsze, ktoś go na szczęście podpieprzył bo to zbyt piękny zbieg okoliczności że akurat został sprzedany, kilka miesięcy przed tą całą aferą. gdyby to ode mnie zależało to bym zawiesił taką gwiazdkę na 10 lat, przychodzi klub wykłada za Ciebie dzieciaku 60 mln płaci miliony pensji a ty robisz taki numer. jak nie potrafisz być piłkarzem to do łopaty i obstawiaj wtedy co sobie chcesz.
4
Mil_online
18 października 2023, 15:00
Mógł z Acerbim obstawić mecz wyjazdowy z Lazio sprzed dwóch lat:). Ten z bramka w ostatniej minucie:).
1
ACMarek
ACMarek
18 października 2023, 14:36
Ciekawe ile poplynął.
1
KartonGips
KartonGips
18 października 2023, 13:39
Czyli Tonali nie zostawiał serducha na boisku bo wielki z niego Milanista, tylko dlatego że obstawiał pewniaczki na zwycięstwo Milanu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
7
biedrus
biedrus
18 października 2023, 13:35
Padły nowe nazwiska "Stephan El Shaarawy z AS Romy, Nicolò Casale z Lazio i Federico Gatti z Juventusu."
1
MilanHomer
MilanHomer
18 października 2023, 15:16
Jak tak dalej pójdzie, to zbraknie Włochów w klubach ;)
W repce będzie śmigał Gabbia, o ile nie grał u buka ;)
0
marcinomilano
marcinomilano
18 października 2023, 13:30
Niesamowite jest to jak w przeciągu 3 miesięcy zmieniło się postrzeganie działań nowego zarządu. Ciekawe czy wiedzieli o tym przed transferem Sandro i jakie rzeczywiście były kulisy jego przenosin, bo to dla zarządu tak dobra na tle wizerunkowym wiadomość, że aż trudno uwierzyć że to przypadek. Jeszcze jak pomyśleć, że Maldini był tak dużym entuzjastą sprowadzenia Zaniolo, ajajaj.
9
artek1984
artek1984
18 października 2023, 12:36
To już wiemy dlaczego Sandro pozwolił sobie na obniżenie pensji w pandemii. Dorabiał na boku hehe
9
BadMad
BadMad
18 października 2023, 16:25
Na buku
1
BadMad
BadMad
18 października 2023, 16:25
Na buku
0
Trzesuaf
Trzesuaf
18 października 2023, 12:13
Rok to trochę za mało, dla piłkarza obstawianie własnej dyscypliny i jeszcze własnego klubu to taka sama zbrodnia jak korupcja u polityka. Rok to jest śmieszna kara, kolejny przykład jak pan sławny i bogaty będzie lepiej traktowany niż zwykły Kowalski.
15
Boro
Boro
18 października 2023, 12:10
Wyników nie obstawiał ale np. ilość zółtych kartek, rożnych, oddanych strzałów już mógł a za tego typu rzeczy chyba też przyjmuje się zakłady?
0
kamilus
kamilus
18 października 2023, 12:34
Ponoć przyznał się, że obstawiał wyniki, ale tylko wygrane:
https://twitter.com/MilanPosts/status/1714570563140603976

Ale w takim tempie, jak pokazują się aktualności w temacie tego, co robił, to nie zdziwię się, jak za jakiś czas będzie też info o porażkach.
1
Pisar
Pisar
18 października 2023, 13:33
Gorzej jak się okaże, że jacyś zawodnicy z drużyn, które wtedy przegrały z Milanem także będą zamieszani w aferę. Wtedy zaczną się doszukiwać ewentualnych powiązań i ustawieniu meczów.
2
Skot Łilson
18 października 2023, 11:58
Myślę że to ten cały Red Bird za tym stoi. Furlani i ten cały Gerry obstawiali mecze i te Milanu też żeby szybko spłacić Elliota a biedny Sandro został do tego zmuszony i był słupem :(
Skąd wiem zapytacie? Bredzę.
4
Sebolinho10
Sebolinho10
18 października 2023, 11:54
I teraz z perspektywy czasu można powiedzieć że Milan dobrze zrobił sprzedając Tonaliego. W tej chwili byśmy mieli zawieszonego pomocnika. Pytanie tylko czy zawieszenie obejmie rozgrywki angielskie. Jeśli tak, to chłop straci na wartości i cyk za rok do Milanu powrót za pół darmo xDD
0
MilanHomer
MilanHomer
18 października 2023, 12:05
Zawieszenie obejmie rozgrywki UEFA i FIFA.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 października 2023, 15:33
Z perspektywy czasu można wywnioskować coś znacznie bardziej ciekawego i odkrywczego niż tuzinkowe i dotyczące trivium "Milan dobrze zrobił sprzedając Tonaliego". Proponuje zadać sobie pytanie? Czy Milan naprawdę wiedział co się święci? Czy Tonali się przyznał Kardynałowi? A może (co wydaje się najbardziej prawdopodobne), nikomu się nie przyznał, sam poprosił o transfer a to akurat pasowało zarządowi!?! Gdyby udowodniono (np.znalazły się jakieś nagrania rozmów telef.) że zarząd Milanu miał wiedzę na ten temat i nie poinformował Guardia di Finanza, za to po cichu sprzedał zawodnika to, popełnił by dużo poważniejsze przestępstwo niż Tonali. Wątpię aby piłkarz się komuś przyznał myślę, że sam chciał odejść aby się odciąć. W Milanie zaszły poważne (rewolucyjne) zmiany a przy okazji on sam miał problemu z bukmacherką. Innymi słowy kiedy stwierdził że zrobił się dookoła niego syf, to postanowił się ewakuować. Prędzej jestem w stanie uwierzyć, że Tonali odszedł bo domyślał się, przeczuwał, wiedział że skandal wypłynie i jeśli zostanie w ACM, może mocno zaszkodzić swojemu ukochanemu klubowi, niż że zarząd wiedział i dlatego sprzedał Sandro.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
21 października 2023, 14:27

Victor Van Dort

Nikt tu nie pisze o tym czy Milan wiedział, czy też nie. Mi chodzi o to że patrząc na tę sytuację, można tylko odetchnąć z ulgą. Przykro że Tonali odszedł z Milanu, ale w dużej części dzięki forsie jaką klub na nim zarobił, udało się obstawić kilka pozycji dobrymi grajkami. Gdyby Tonali był teraz w Milanie, to stracilibyśmy w tej chwili pomocnika na rok czasu, jak nie dłużej.
Wiedział czy nie wiedział...nie ma to znaczenia. Wątpię też by Tonali odszedł z powodu bukmacherki. Sorry, ale ja jednak bardziej kupuję fakt że został po prostu wypchnięty z klubu. Przyszła oferta, Milan się zgodził i temat zamknięty, a sam Sandro nie chciał robić nikomu pod górkę. Zapewne gdyby Maldini został na stołku, to Sandro by nie odszedł. Jaka jest faktyczna prawda? Pewnie się przekonamy, ale za kilka lat, gdy Tonali postanowi zdradzić kulisy całego zajścia. Prędzej czy później przyjdzie na to pora. Być może jest tam jeszcze coś o czym my nie wiemy, a wydajemy wyroki.

Nie twierdzę że nie masz racji, gdyż Twoja teza może być tak samo prawdziwa jak i moja. Plus taki że koniec końców Milan na tym nie stracił, a wręcz przeciwnie. Zyskał.
0
Rzetelny
Rzetelny
18 października 2023, 11:40
12 miesięcy dyskwalifikacji albo 100 zł grzywny.
9
MilanHomer
MilanHomer
18 października 2023, 11:42
W takim wypadku weźmie odsiadkę ;)
0
acmti__
acmti__
18 października 2023, 11:38
Ja nie kumam jak można być takim dzbanem. Co chwilę Ci Włosi paprają się w jakimś korupcyjnym gównie, wiadomo, że ktoś mocno nad tym czuwa skoro jest tyle przypadków, a dalej chłop pcha się na stryczek...
1
Diavo
Diavo
18 października 2023, 11:37
Oby nie skończył jak Janczyk.. Sandro wróci silniejszy!
0
MilanHomer
MilanHomer
18 października 2023, 11:43
Dawidek ma inny problem ;)
Ale też z główką nie do końca ;)
0
Diavo
Diavo
18 października 2023, 12:00
Wiem ale załamanie psychiczne prowadzi do innych nałogów..
P.S. Sandro to amator ,obstawiał swoją drużynę, tak się nie robi :p
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 października 2023, 11:37
Jak obstawiał Milan to zawieszenie musi być, straci sezon co bardzo mocno wychamuje jego karierę ale jej nie zakończy. Niech to będzie nauczka dla innych. Kara to jedno ale z perspektywy kibica Milanu nie ma żadnych powodów aby "cisńąć" po Sandro (to problem Newcastle)ani też nie ma powodów żeby go obrażać bo każdy w życiu popełnia błędy. Z drugiej strony nie można mówić że nikomu nie zrobił krzywdy bo biorąc udział w zakładach które są organizowane przez mafię po prostu wspiera mafię, we Włoszech nie jest to nic niezwykłego wręcz jest to powszechne ale nie może to wyjść na jaw.
Edytowano dnia: 18 października 2023, 11:38
1
fristajlos
fristajlos
18 października 2023, 11:36
Dzbandro Dzbanali
0
Ooryl
Ooryl
18 października 2023, 10:43
Byłem orędownikiem Sandro w Milanie, ale jeśli te informacje się potwierdzą...No to totalny głąb i chwała zarządowi, że go pogonili. Można wpaść w uzależnienie, ale obstawianie własnej drużyny to jest idiotyzm i nie ma wytłumaczenia na to.
5
epl
epl
18 października 2023, 10:40
Jeśli jego obstawianie nie było przeciwko Milanowi (przegrana, kartki itp.) to nie rozumiem co komu do tego?
1
kamilus
kamilus
18 października 2023, 11:06
Takie są przepisy i tyle - łamiesz prawo, to ponosisz konsekwencje.
5
epl
epl
18 października 2023, 11:12
No ok. Jak tak mają to ich sprawa. Dziwi mnie tylko to święte oburzenie w komentarzach. Nikomu krzywdy nie zrobił, a to co robi z własnymi pieniędzmi to jego sprawa.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 października 2023, 11:28
To że nie obstawiał przeciwko Milanowi nie ma żadnego znaczenia. Co komu do tego? Po pierwsze złamał prawo i przez to prokuratura ma coś do tego. Po drugie pogwałcił etykę pracy piłkarza i klub ma coś do tego bo mają umowę. Po trzecie zrobił coś bardzo niemoralnego obstawiając mecze Milanu bez względu na to jakie zakłady stawiał kibice mogą mieć coś do tego.
Edytowano dnia: 18 października 2023, 11:31
8
MilanHomer
MilanHomer
18 października 2023, 11:41
epl
Jak nie rozumiesz łamania prawa, to kiepsko ;)

Jadąc na przykład 120 km/h w mieście, też łamiesz prawo i możesz nikomu nic nie zrobić, więc co w tym złego?
1
kamilus
kamilus
18 października 2023, 11:52
"Dziwi mnie tylko to święte oburzenie w komentarzach. Nikomu krzywdy nie zrobił, a to co robi z własnymi pieniędzmi to jego sprawa."

To oburzenie to bardziej kwestia tego, że w wypowiedziach nie przyznaje się do złamania prawa, tylko zrzuca to na karb uzależnienia, które jakoś mu nie przeszkadzało w momencie, gdy afery nie było w mediach. Imo to kwestia jego hipokryzji i tyle.
3
epl
epl
18 października 2023, 19:46
MilanHomer
Kiepskie porównanie. Jadąc w mieście 120 jest RYZYKO spowodowania wypadku. Obstawiając wygrane swojej drużyny NIE MA RYZYKA, że będzie sabotował własną drużynę. A jeśli jakkolwiek miałoby to wpłynąć na jego grę to raczej motywująco.

I tak, co do zasady to uważam, że wszystko co nie czyni nikomu krzywdy powinno być dozwolone. Jeśli byłaby GWARANCJA (przypadek czysto teoretyczny, więc nie pytać mnie o szczegóły) że jazda 120 nie stworzy zagrożenia i nie utrudni innym ruchu to powinna być dozwoloną.

Nie przekonuje mnie twierdzenie, że kazdego prawa należy przestrzegać "bo tak". Jeśli prawo jest pisane bez sensu to przestrzeganie go "dla zasady" jest głupie i pokazuje stan zniewolenia części społeczeństwa.
0
MilanHomer
MilanHomer
19 października 2023, 07:17
Epl
No to utwierdziłeś mnie w opinii, że masz problemy poznawcze i posiadasz znamiona socjopaty.
Obyś tylko nikomu krzywdy nie zrobił.
Jednakowoż pozdrawiam i życzę miłych dni.
0
epl
epl
19 października 2023, 08:30
MilanHomer
Niestety to ty masz problemy z rozumieniem tego co czytasz. Chyba też lubisz się posługiwać słowami których znaczenia nie rozumiesz.

Przykład:
Zakaz najeżdżania na linię ciągłą.
Jazda za rowerem (nie da się wyprzedzić nie łamiąc przepisów), w przypadku długiej prostej z doskonałą widocznością.
Ja upewniam się, że nikomu nie zrobię krzywdy, nie utrudnię ruchu i wyprzedzam łamiąc przepis (co zresztą praktykuje i akceptuję większość policjantów).
Rozumiem, że ty będziesz jechał za tym rowerzystą przez np 2 km? I nie pisz mi, że takich sytuacji nie ma bo wielokrotnie się z tym spotkałem.
Czekam na jasna odpowiedź: wyprzedzasz czy jedziesz za rowerzystą?
0
MilanHomer
MilanHomer
19 października 2023, 10:55
epl
Wyprzedzam.
To proceder dozwolony na polskich drogach.

Pojazdów, które zajmują pas normalnie nie wolno.

Dam Tobie lepszy przykład, może w taki sposób iść pieszy ;) będzie znacznie wolniej niż za rowerem.

Rozumiem co chcesz przekazać, że nie każdy przepis ma sens i tu pełna zgoda.
Np. prawo budowlane i konieczność posiadania zezwolenia na postawienie blaszaka na swoim terenie.
Idiotyzm do potęgi.

Ale napisałeś: "Nikomu krzywdy nie zrobił, a to co robi z własnymi pieniędzmi to jego sprawa. "
"I tak, co do zasady to uważam, że wszystko co nie czyni nikomu krzywdy powinno być dozwolone. Jeśli byłaby GWARANCJA (przypadek czysto teoretyczny, więc nie pytać mnie o szczegóły) że jazda 120 nie stworzy zagrożenia i nie utrudni innym ruchu to powinna być dozwoloną."

To już problemy o których pisałem.

Dajmy na to pedofil, który nie gwałci dzieci, tylko ogląda porno dziecięce i je udostępnia dalej.
Robi komuś krzywdę? Nie. Więc może być dozwolone.
Ogląda tylko wiązki światła na ekranie z tworzywa.

Dla mnie temat skończony, jak chcesz to pisz elaboraty.
Pozdrawiam serdecznie.
0
epl
epl
19 października 2023, 12:44
MilanHomer
Mylisz się. Najeżdżanie na linię ciągłą nie jest dozwolone W ŻADNYM PRZYPADKU. Możesz to zrobić wyłącznie na polecenie osoby kierującej ruchem.

Porównanie do pedofila też nietrafne. On oglądając takie materiały napędza czarny rynek, czyli pośrednio przyczynia się do krzywdy dzieci i rodziców.
Nie widzę żadnej analogii do obstawiania zakładów jeśli te zakłady nie powodują konfliktu interesów.
0
dyster
dyster
18 października 2023, 10:34
Młody jest. Może nie sknocił sobie kompletnie kariery, jednak poważnie sobie zaszkodził.
Nie ma zmiłuj, trzeba brać odpowiedzialność za swoje błędy.
2
matten
matten
18 października 2023, 10:24
Jeśli się potwierdzi, że obstawiał mecze klubu, w którym grał, to dyskwalifikacja powinna być dłuższa. Skąd kibice mają mieć pewność, że jego zachowania boiskowe (np. żółta karta) nie były podyktowane obstawionymi typami.
2
Corsa
Corsa
18 października 2023, 10:17
Przy sprzedaży Sandro lamentu było co niemiara. Wiele osób nie zostawiło suchej nitki na zarządzie, bo jak to tak można przyszłą legendę wypchnąć do Newcastle. Zawodnika, który kocha Milan ponad życie i biedny rozpłakał się na wieść o transferze... Wyszło na to, że w tym przypadku zrobiono deal życia.

Jak widać nie można oceniać książki po okładce. Prawda jest taka, że piłkarze mówią jedno, a myślą swoje. Wielokrotnie już się o tym przekonaliśmy, ich słowa nic nie znaczą i trzeba przyjmować je z rezerwą.

Bardzo polubiłem gościa, chyba jak wszyscy, szkoda mi było kiedy odchodził, chciałem wierzyć, że na serio ma w serduchu Milan i pragnie dla tego klubu jak najlepiej.

Jednak takie zachowanie temu przeczy. Można być ćwierćinteligentem, nie zdawać sobie sprawy z ryzyka, ale nawet najgłupszy człek ma pełną świadomość tego, że obstawianie piłki nożnej, będąc profesjonalnym piłkarzem, może bardzo zaszkodzić całemu klubowi.

Teraz agenci robią z niego ofiarę, wybielają zachowanie, zrzucając winę na uzależnienie. Jednak jak już wcześniej zauważyli inni użytkownicy - ta cała skrucha pojawiła się dopiero po przyłapaniu. Jest nic nie warta.

Dlatego w moich oczach bardzo dużo stracił. Szkoda mi go tak po ludzku, jako człowieka, bo sam dobrze wiem, że hazard okropnie wciąga i można się w tym zatracić, ale uzależnienie nie jest żadnym tłumaczeniem.

Wiedział co robi, wiedział jakie jest ryzyko, a mimo to brnął dalej.
9
Victor Van Dort
Victor Van Dort
18 października 2023, 15:59
W moich oczach nic nie stracił, kolejny raz okazało się ze gwiazdy są zwykłymi ludźmi i popełniają błędy, tylko że o ich błędach mówi się publicznie. Przyczepię się do ostatniego zdania, bo jest fatalne, naprawdę powielanie takiego płytkiego, stereotypowego myślenia nt. uzależnień nie przystoi użytkowi z klasą. Rozumiem, że nie każdy traktuje uzależnienie od hazardu za takie samo uzależnienie jak od twardych narkotyków czy alkoholu ale niestety uzależnienie nie ważne jak się objawia to choroba i napisanie "Wiedział co robi, wiedział jakie jest ryzyko, a mimo to brnął dalej ". jest po prostu przepraszam głupie. To jest porównywalne do dyskryminacji jakiej doświadczają osoby z zaburzeniami funkcji poznawczych tj., niepełnosprawnością intelektualną lub inaczej zaburzeniami psychicznymi. Raz wiele osób uważa że to wina chorego że jest chory. Dwa skoro ktoś ma dwie ręce, dwie nogi, może chodzić i nie wygląda jak by mu się coś działo to nie jest chory. Ocenianie postępowania i decyzji osoby uzależnionej przez swój filtr, swoją kalkę, swoją perspektywę kiedy jesteśmy zdrowi na ciele i umyśle, są totalnie bez sensu. Nie uwzględniają zmian w mózgu które zachodzą w procesie uzależnienia się.
0
Corsa
Corsa
18 października 2023, 16:58
@VVD, napisałem, że dobrze wiem co oznacza hazard, bo sam miałem i zapewne nadal mam z nim spory problem. Dlatego potrafię wejść w buty Sandro, mój negatywny bagaż doświadczeń pozwala mi wystawić tutaj w miarę obiektywną opinię.

Kilka lat temu niespodziewanie otrzymałem lukratywną ofertę pracy, jednak odmówiłem, chociaż wiedziałem, że taka druga okazja może się szybko nie trafić. Zrobiłem to, bo stanowisko wiązało się z dostępem do środków, które jako hazardzista mogłem zdefraudować. Jako silnie uzależniony miałem pełną świadomość pokusy i potrafiłem się jej oprzeć.

Napiszesz, że zapewne mój stopień uzależnienia nie był tak zaawansowany jak innych, którzy tracą nad tym kontrolę. Otóż był, potrafiłem miesięcznie przegrywać grube tysiące, nadwyrężałem zaufanie bliskich, ale miałem pełną świadomość sytuacji w której się znajduję.

Dlatego uważam, że każdy jeden człowiek, który ma tego typu problem potrafi bez trudu oszacować ewentualne szkody, ale tylko od jego osobowości zależy czy okaże się kompletnym egoistą i zbagatelizuje wszystkie sygnały czy jednak ma w sobie odrobinę przyzwoitości i wciśnie hamulec.

Tłumaczenie alkoholika, narkomana czy hazardzisty nałogiem i zrzucanie całej winy właśnie na to, jest tylko i wyłącznie wygodną wymówką.
0
Juzio
Juzio
18 października 2023, 17:27
Eee jaki tam nałóg. Trzeba grać żeby się odkuć:D
1
Corsa
Corsa
18 października 2023, 17:30
@Juzio, powiedział Sandro, po transferze :D
2
18 października 2023, 10:13
Ale kretyn xD
1
Rolnik264
Rolnik264
18 października 2023, 10:09
Pierwszy raz to napisze,
już mi nie jest żal że go sprzedali, normalnie jakby wiedzieli :D
1
palonettoACM
palonettoACM
18 października 2023, 09:50
btw Fagioli już chyba został zawieszony na 12 miesięcy, ale przez ten czas będzie mógł trenować cały czas z drużyną - czyli w miarę "lajtowo", patrząc np. na ten przypadek w Brentford.
0
Corsa
Corsa
18 października 2023, 09:52
Wczoraj przewijały się informację od Sky Sport, że poszedł na pełną współpracę z prokuraturą i zawieszenie potrwa siedem miesięcy.
0
palonettoACM
palonettoACM
18 października 2023, 09:57
5 miesięcy dostał w zawiasach/kara alternatywna. :P
0
Corsa
Corsa
18 października 2023, 09:41
W przerwie meczu:

Tonali: "Benek, a Ty wiesz, że tamci dwaj darli łacha z twojej bródki"

Bennacer: "Chrzanić ich, starają się wyprowadzić mnie z równowagi."

Tonali: "ale oni powiedzieli też, że włosy to ty na cukier stawiasz..."

Bennacer: "no niee... tego już nie podaruję!"


10 minut później...

Typ: Ismael Bennacer - yellow card - kurs 3.5 - ✓

;)
Edytowano dnia: 18 października 2023, 09:42
12
KartonGips
KartonGips
18 października 2023, 13:41
7 żółtych kartek dla Tonalego w sezonie 22/23 też nabiera trochę nowego znaczenia
0
patoo_07
patoo_07
18 października 2023, 09:34
Uzależnienie to jedno, bo ja sam lubię sobie emocje podkręcić dobrym kuponikiem, ale będąc sportowcem, obstawianie na dyscyplinę w którą uprawiasz, co więcej na drużynę, w której grasz, no to już trzeba nie mieć mózgu. Tyle rzeczy można obstawiać. Głupota i ciemnota, dyskwalifikować na 2 lata takich jełopów.
Edytowano dnia: 18 października 2023, 09:34
1
palonettoACM
palonettoACM
18 października 2023, 09:33
Milan nie ma zbyt wielu sukcesów jeżeli chodzi o transfery wychodzące. Transfer Tonalego do Newcastle miał zmieniać tą sytuację krok po kroku na lepsze.

Teraz przyszły klub próbujący pozyskać kogokolwiek od nas niestety będzie bardziej oglądał każde potencjalnie wydawane euro. Nie mamy "success stories" i Sandro raczej będzie po drugiej stronie tego medalu. Miał być naszym ambasadorem za granicą. ;)

Spadnie nam troszkę reputacja w tym względzie. Oby nie jakoś znacząco, ale smród pozostanie. Newcastle chyba w życiu już z nami dealu nie zrobi. Inne kluby przy negocjacjach mogą w jakiś sposób starać się coś ugrać na tej sprawie.

No nic, zobaczymy, wszystkie powyższe słowa to tylko spekulacja.
1
Corsa
Corsa
18 października 2023, 09:49
Niekoniecznie. Z końcem tej afery sytuacja powinna się oczyścić, zamieszanych jest kilka klubów, nie tylko Milan.

Newcastle miało pecha i tyle. Jest to czynnik losowy, którego nie można przewidzieć, tak samo jak z kontuzjami.

Myśląc w ten sposób już nigdy nie powinniśmy robić dealu z Juventusem(bo Caldara i inni), ale z pewnością w przyszłości jeszcze jakiś zrobimy.
4
palonettoACM
palonettoACM
18 października 2023, 09:56
@Corsa

I oby tak się okazało, że był to tylko czynnik losowy. Jednak np. Zaniolo też poszedł do Anglii. Może i dobrze, że nie mamy tylu Włochów w składzie - sytuacja u nas oczyści się najszybciej.

Pisząc "w życiu" miałem na myśli jakiś określony wycinek czasu, np. 5-10 lat. Obecny zarząd Newcastle się przejechał, jak się zmienią stery u nich to sytuacja się będzie pewnie wygaszać. My dealu z Juve nie zrobiliśmy już 5 lat i raczej prędko się nie zapowiada na kolejny. :)
1
dyster
dyster
18 października 2023, 10:42
Dlaczego?
0
roox
roox
18 października 2023, 09:19
Jak to mówią, najciemniej pod latarnią.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
18 października 2023, 09:13
To już wiem czemu przynajmniej parę razy w zeszłym sezonie miał mecz, gdzie jedną połowę się kopał po czole, a w drugiej zapieprzał jakby sobie przypominał zakład, że mamy wygrać :P
0
Alessio_re6
Alessio_re6
18 października 2023, 09:06
Przynajmniej teraz bardziej zrozumiały jest skok na kasę Tonaliego i pchanie przez Riso tego transferu. Oczywiście to nic złego, bo po to pracuje jako piłkarz, by zarabiać dobre pieniądze, ale no zrozumiałe jest to, że jak się pali dupa, to jesteś w stanie pewne rzeczy przyśpieszyć.
1
DonDamiano
DonDamiano
18 października 2023, 08:58
Jeśli obstawiał same zwycięstwa to nie ma co grzebać... ;)
0
luba17
luba17
18 października 2023, 09:05
Może dlatego Nam nie szło w tamtym sezonie, bo każdy wie że czym bardziej sie starasz to tym bardziej Ci nie wychodzi...
0
kamilus
kamilus
18 października 2023, 09:16
Może obstawiał gole CDK? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
9
Tzeentch3
Tzeentch3
18 października 2023, 09:34
@kamilus
To przynajmniej wiemy czemu chciał iść zarabiać więcej w Anglii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
KRWISTY
KRWISTY
18 października 2023, 08:58
Tyle pieniędzy tyle pomysłów można realizować na tyłu płaszczyznach a oni obstawianie mieczyków żenada
po co ja się pytam po co !!!
Dziwne że nie mają w klubie ludzi i takich szkoleń jak w NBA wybijającym w głowę przy takich pieniądzach dobre zachowania , uświadamiają po prostu!
0
fryta777
fryta777
18 października 2023, 08:54
Coraz głupsi ci piłkarze. O ile o Zaniolo skąd inąd wiadomo było że do najmądrzejszych nie należy o tym Sandro i Fagioli pokazali że również są delikatnie mówiąc niezbyt rozgarnięci. Zwłaszcza Sandro...
4
palonettoACM
palonettoACM
18 października 2023, 08:49
„Obstawione typy nie miały wpływu ma wyniki” jakiś na pewno miały, chociażby śladowy, promilowy - jeżeli w nich grał. Nie obstawiał przecież, żeby przegrać, tylko żeby zdarzenie X się urzeczywistniło.

6
Eravier
Eravier
18 października 2023, 09:34
Nie jest tak łatwo w pojedynkę sprawić, że drużyna przegra czy wygra. Natomiast bardzo łatwo jest dostać żółtą kartkę i to obstawiają najczęściej chyba zawodnicy, którzy robią przekręty.
6
palonettoACM
palonettoACM
18 października 2023, 09:40
@Eravier

Niektórzy bukmacherzy oferują naprawdę różne zdarzenia do obstawienia, powiedziałbym że czasami to może iść w tysiące różnych kombinacji dotyczących jednego meczu.

Teraz, kiedy statystyki bardziej się przebiły do głównego ścieku, w ofercie są typy na faule, celne strzały etc. Jest tego mnóstwo. Czasy, w których można było obstawiać tylko 1X2 już dawno minęły.

Sandro przy obstawianiu każdego meczu mógł się czuć jak zamknięty alkoholik w sklepie monopolowym, tyle zdarzeń: do wyboru, do koloru.
1
Hitsune
Hitsune
18 października 2023, 08:43
to że złamał prawo to jedno ale jeśli obstawiał nasze zwycięstwa to nie ma co roztrząsać, jeśli obstawiał porażki...
0
Gzikuu
Gzikuu
18 października 2023, 08:42
- co robisz głową Tonali?
- jem niom
5
adamos
adamos
18 października 2023, 08:31
no to już wiemy dlaczego sprzedaliśmy Tonaliego.
3
Corsa
Corsa
18 października 2023, 09:54
moim zdaniem to czysty przypadek, zbieg okoliczności, ale mogę się mylić.
3
ACstach
ACstach
18 października 2023, 08:30
W takim razie gratulacje dla tego Pana, miałeś być tym wybranym.
2







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI