Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Longo: Milan potwierdza zaufanie do Piolego. Posada trenera nie jest zagrożona

11 listopada 2023, 21:29, cinassek Aktualności
Longo: Milan potwierdza zaufanie do Piolego. Posada trenera nie jest zagrożona

Sytuacja Milanu w Serie A pozostawia coraz więcej do życzenia. Pomiędzy październikową a listopadową przerwą reprezentacyjną drużyna nie zanotowała ani jednego zwycięstwa w lidze. W meczach z Juventusem, Napoli, Udinese i Lecce zdobyła tylko dwa na dwanaście możliwych punktów. O swoją przyszłość w najbliższym czasie nie musi jednak obawiać się trener Stefano Pioli. Jak informuje zajmujący się Milanem dziennikarz Daniele Longo, klub potwierdził zaufanie do trenera mimo ostatnich rozczarowujących wyników na krajowym podwórku. Nie da się jednak ukrywać, że poprawa oczekiwana jest od zaraz. Po wznowieniu gry za dwa tygodnie, mediolańczycy zaczną od meczów z Fiorentiną (25.11), Borussią (28.11) i Frosinone (02.12) - do wszystkich dojdzie na San Siro.


R E K L A M A





87 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
KartonGips
KartonGips
12 listopada 2023, 17:37
Każdy kto ogląda piłkę dłużej niż od wczoraj wie, że póki Pioli jest w grze o wyjście z grupy LM i jest w top4 z realnym widokiem na Scudetto to nie poleci, nawet jakby po drodze przegrał 0-3 z Frosinone.

Ale weź to napisz to niektórym się piana będzie z dzioba lała.



0
lopezito84
lopezito84
12 listopada 2023, 16:57
Niech kupią mu ZNACZĄCYCH Obrońcę (w miejsce Thiawa), Środkowego Pomocnika (w miejsce Krunicia) i napastnika (w miejsce Giruda) to będzie można pograć. Tak jak obecnie w pierwszej połowie drużyna gra ok strzela bramki a w 2 połowie są tak zmęczeni, że już bronić nie dają rady a zmiennicy nadają się na dół serie A dlatego tracimy bramki.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 listopada 2023, 22:03
była okazja spieniężyć Krunica to Pioli go zatrzymał.

Błagam narracja o braku transferów teraz czy przez kontuzje to nei ma racji bytu w obronie Pioliego w 2023/2024

0
lopezito84
lopezito84
13 listopada 2023, 16:25
Nie można go nie winić, bo sam zawodników wybierał. A jeśli nawet ich nie wybierał, to każdego Klepnął.
0
Juzio
12 listopada 2023, 12:44
Całe szczęście.
0
M3TR0
M3TR0
12 listopada 2023, 11:33
Staliśmy się Toulouse w rękach tego samego właściciela. My mamy być koparką pieniędzy, nie wielkim klubem zdobywającym trofea
0
patoo_07
patoo_07
12 listopada 2023, 12:14
Z tym, że Touluse fajnie gra w piłkę :D
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 listopada 2023, 11:20
Mam nadzieję, że nie będzie polsrodkow. Jeżeli mamy lecieć strażakami teraz to tylko do końca sezonu. Natomiast po sezonie musi być konkret na ławkę trenerka nawet kosztem wyłożenia kasy na tego De Zerbiego. Ten zespół potrzebuje szkoleniowca z którym zrobi kolejny krok do przodu. Kadra mimo że wymaga pojedynczych wzmocnien -> konkretnego w ataku i SO może być uważana jako bardzo mocna jak na warunki Serie A ale i Europejskie. Także ktoś kto ewentualnie zasiadł by na ławce trenerkiej miałby z czego skład formować.
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 11:21
0
Corsa
Corsa
12 listopada 2023, 10:52
Zarząd dobrze wie, że strażacy typu Abate nie wniosą nic konkretnego, a Piolemu i tak trzeba płacić, więc zaryzykują, nawet jeśli to pogrzebie ten sezon.

W planach jest budowa stadionu, RedBird liczy każdy grosz. Wkurza mnie trochę, że tak ochoczo przedłużyli z nim kontrakt. Milan od dłuższego czasu gra piach, mogli zaproponować mu na dwa lata z opcją przedłużenia, a pewnie i tak by się zgodził.
2
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 12:18
Ten sam właściciel wywalił z Toulouse Montaniera i zastąpił go jego asystentem, a tym samym typem, który przez 20 lat kariery nie wyszedł poza poziom młodzieżowy.

Singerowie chociaż w piłce znaleźli się z doskoku, prezentowali przy Czerwonych zupełnie inny poziom zarządzania.
0
Corsa
Corsa
12 listopada 2023, 12:28
@Tanger, tylko problem tkwi w tym, że Montanier zarabiał drobniaki, a Pioli jednak bierze 4 bańki, kontrakt do 2025.

Ja tam jeszcze ich nie oceniam, kilka ruchów uważam na plus, ale z trenerem zawalili, co może kosztować nas cały sezon.
0
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 12:36
@Corsa

Dla mnie RedBird to odklejeńcy, którym się wydaje, że przeniosą rozwiązania z jakiegoś baseballa do piłki nożnej, czyli sportu na pograniczu showbiznesu, z którego uprawianie bawią się miliony, a śledzą go setki milionów ludzi. Na wejściu do klubu zaczęli bawić się w nierozważnego fm-a, nie zauważając większych problemów dławiących ten klub. O ile rozstanie z Maldinim uważałem za słuszne, to sposób w jaki się to odbyło pozbawiony był szacunku, sprzedaż Tonaliego była nożem w serce, a letnie okno na które poszło ponad 100 mln było totalnie niezbalansowane. Do tego Pioli dorzucił swoje 3 grosze i mamy zespół chylący się ku upadkowi z poziomu top 4 ligi.
0
Corsa
Corsa
12 listopada 2023, 12:49
@Tanger, daleki jestem od optymizmu, uważam, że z letnich transferów tylko Puli i RLC mają mocną wartość, a reszta jest co najwyżej na poziomie ławki.

Ruch z Tonalim ostatecznie okazał się majstersztykiem, jego sprzedaż była zapewne spowodowana również tymi pogłoskami o problemie z hazardem. Dlatego w tym wypadku uważam, że zrobili dobrą robotę.

RedBird pierwszy raz wchodzi w tak duży, europejski klub, pierwszy raz będą zrządzić samodzielnie. Czy te ich algorytmy zadziałają? Cholera wie, czas pokaże. Oby się udało.
0
Tanger
Tanger
12 listopada 2023, 12:59
@Corsa

Ruch z Tonalim się obronił, ale nie w pozytywny sposób jakkolwiek to nazwać. Ja osobiście nie wierze, że klub o niczym nie wiedział, co też uwłacza w pewien sposób Milanowi. Łatwiej im było wypchnąć serce i kibica tej drużyny oraz jednego z dwóch pomocników na poziomie, niż mu pomóc.

Ja uważam zarówno Cardinale jak i Furlaniego za szkodliwych, a do tego fałszywych ludzi. Ich obecność za sterami jest jedną z przyczyn, dla których oglądanie tego Milanu nie wzbudza we mnie większych emocji, a jedynie sentyment. Kolejna przyczyna to projekt Piolego, w który od początku nie wierzę i nie widzę w nim jakichkolwiek szans powodzenia, a co gorsze, nie widzę w nim nawet sensu.
0
KartonGips
KartonGips
12 listopada 2023, 17:43
Dokładnie, każdy tutaj myśli że nagle przyjdzie Pep Guardiola i w tydzień będzie grał tiki-takę z Kruniciem i Musahem.

A prawda jest taka że strażakiem zostanie Abate albo inny Gattuso (znając go i patrząc po wynikach w Marsylii to pewnie zaraz poleci ze stołka), dowiezie ten sezon jakoś bez większej wizji, tzn. zrobi top4, może wicemistrza, zarząd stwierdzi że w sumie nie było tak źle i zostawią go na kolejny rok, po czym zrobi kupę w spodnie bo to go przerośnie.

Jak ten projekt ma mieć sens (a naprawdę wierzę że ma), to trzeba w styczniu wyjąć jakiegoś trenera który ma pomysł i plan na to wszystko. Ja szczerze mówiąc nie wierzę w nazwiska typu De Zerbi albo jakiś stary wyga z Serie A, liczę że wyjmą kogoś z moneyballowego kapelusza, jak zrobił Tottenham z trenerem z Australii i jeszcze chwilę temu byli liderem PL.
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 17:44
0
acio78
acio78
12 listopada 2023, 10:35
To się źle skończy...
0
sharakmilanista
sharakmilanista
12 listopada 2023, 10:18
czyli zarząd albo jest ślepy, albo głupi, albo ma to wszystko w d...
0
Rafał0209
Rafał0209
12 listopada 2023, 08:36
Jedyna nadzieja że przyjdzie Zlatan zobaczy jaka jest atmosfera i relacje na lini trener zawodnicy, i powie zarządowi wprost jak jest i że z tej mąki chleba już nie będzie, nie uważam Piolego za super taktyka, ale zawodnicy to też nie dzieci by ich prowadzić za rękę od 1 do 90 minuty, kiedy prowadzą 2:0 w jednym potem drugim spotkaniu do przerwy, i wypuszczają wynik to jasno pokazuję że grają przeciwko trenerowi w którego nie wierzą, z takim Lecce po przerwie nawet jakby Pioli im powiedział zamknijcie oczy i skaczcie na jednej nodze powinni zwycięstwo dowieźć. a tutaj to wygląda jak jakaś masowa akcja my trenerowi pokażemy że to nie działa przegrywając wygrany mecz, a Pioli ja wam pokaże że działa i będziecie dalej grać jak ja chce na moich zasadach. tam nie ma żadnej zgody.
0
Rossu
Rossu
12 listopada 2023, 09:05
A ja się obawiam, że Zlatan zostaje sprowadzony po to, żeby Piolego trzymać jak najdłużej na stanowisku.
2
jarek_2389
jarek_2389
12 listopada 2023, 09:26
Rosu
Jak będzie wygrywał to niech jest trenerem jak najdłużej
0
cereus
cereus
12 listopada 2023, 09:27
Tu potrzeba wycisnąc pryszcza a nie pudrować go Zlatanem.

Jak Zlatan podziała to pewnie na parę mc -oby wystarczyło do top4 ( jak wogole coś zadziała... bo w poprzednim sezonie już słabo działało)
0
mw121
mw121
12 listopada 2023, 10:49
Mi się wydaje, że Zlatana chcą zatrudnić jako maskotkę, która nic do powiedzenia w ważnych kwestiach mieć nie będzie. Po prostu ma świecić twarzą i nazwiskiem. Niech go zatrudnią jako asystenta trenera, żeby miał realny wpływ na treningi i desygnowanie składu, inaczej nie widzę za bardzo sensu poza robieniem medialnej zasłony dymnej.
0
Corsa
Corsa
12 listopada 2023, 10:57
Ale on dobrze wie jaka jest atmosfera, w czasie kontuzji przez długi czas był wyłącznie obserwatorem. Bez Ibry na boisku ta drużyna kompletnie straciła ducha walki.

Zlatan na ławce jest niestety bezużyteczny, nic nie wnosi i tak też będzie tym razem.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 listopada 2023, 08:12
Skład na top3 mamy na spokojnie, może nie na mistrza bo jednak brakuje czegoś na 2 pozycjach ale na top3 z całą pewnością tak.

Mając takich zawodników i wdawać się w kopanine z drużynami z dolnej części tabeli jest karygodne.
2
Rossu
Rossu
12 listopada 2023, 08:02
O ile mecz z Juventusem można uzasadnić jakoś porażkę i przyjąć na klatę, ale w meczach z Udinese, Napoli i Lecce już nie. W Neapolu i w Lecce prowadzimy 2:0 do przerwy i ostatecznie gubimy punkty - w obu meczach ta sama sytuacja i ta sama reakcja zespołu kiedy stracili bramkę na 2:1.
Z Udinese to już w ogóle jakaś abstrakcja, przyjeżdżają na San Siro bez zwycięstwa w tym sezonie i co? Wygrywają swój pierwszy mecz. Szkoda mi tylko tych fanów, którzy idą na mecz i dopingują z całego serca.
Szczerze? Ten mecz z PSG trochę przypudrował obecną sytuację i całokształt Milanu. Pioli znów uwierzył w swoją nieomylność, wystawia pomocnika na prawą obronę MAJĄC zdrowego na ławce nominalnego prawego obrońcę.
Znów gubimy punkty z drużynami, które nawet nie potrafiły zagrozić naszej bramce, ale przez naszą prymitywną indolencję dajemy zaś dupy.
Obecnie Milan gra gorzej niż ten w banter erze. Bo mając o wiele lepszych zawodników i większe mozliwosci, gramy jak jakieś Udinese czy inna Sampdoria. Ba, nawet w banter erze widziałem czasem jakieś pomysły, schematy i zaangażowanie zawodników, dziś tego nie widzę. Co z tego, że mamy Ligę Mistrzów jak zaraz może jej nie być.
Może i jestem teraz malkontentem, ale kiedy Milan w mistrzowskim sezonie, czy sezon wstecz coś tam grał, to byłem pierwszy do stanięcia w obronie piłkarzy i trenera. Teraz nie ma żadnych powodów, żeby stanąć w ich obronie, a szczególnie trenera i jego szamańskiego sztabu, bo piłkarze tak może się zachowują dzięki nieudolnemu zarządzaniu drużyną przez Piolego.
Obecna sytuacja w tabeli jest wyłącznie dzięki indywidualnym popisom Leao, Pulisicia, Giroud czy Mike'a.
1
karp_fso
karp_fso
12 listopada 2023, 07:39
Mimo wszystko trochę się nie dziwię zarządowi, choć też już nie mogę na Pioliego patrzeć.
Robienie karuzeli trenerów grozi ryzykiem totalnego chaosu w klubie, a my nie jesteśmy PSG, żeby mistrzostwo co sezon było planem minimum. No bo jak wrzucimy na trenera Abate, to możemy spalić obiecującego szkoleniowca + znowu będziemy mieli trenera-wuefistę. Jak weźmiemy jakiegoś randoma jako strażaka w trakcie sezonu, to również na dwoje babka wróżyła + i tak trzeba szykować kasę na nowego trenera od zimy. A co jak strażak wykręci lepszy wynik niż spodziewany i będzie musiał zostać na dłużej? Możliwe, że jak Pioli zostanie na kolejny sezon, ale wtedy się może okazać, że kolejny strażak w przeciwieństwo do Stefano z początków pracy w Milanie kompletnie nie sprawdzi się od początku sezonu. Co więcej, strażak może wcale nie wypalić, jeśli rzeczywiście jest tak, że piłkarze stoją murem za Piolim (jak jest naprawdę, to nie wiemy) i możemy spaść z deszczu pod rynnę. Drugą kwestią jest też przygotowanie fizyczne - nowy trener nie będzie w stanie odwrócić tego w tydzień - będzie się męczył z piłkarzami oddychającymi rękawami i kontuzjami mięśniowymi. Ale może właśnie dlatego trzeba zmienić trenera, żeby w czasie przerw od rozgrywek zrobić przynajmniej minimalnie porządek z przygotowaniem fizycznie piłkarzy.

Zarząd nie chce podejmować pochopnych decyzji, albo zwyczajnie boi się zaryzykować. Możliwe, że też po prostu brakuje odpowiednich nazwisk na rynku. Prawdopodobnie liczą na to, że Pioli jakoś to poukłada i doczłapiemy się do top 4, a w lato będzie można szukać trenera, żeby miał na spokojnie precampionato na przygotowanie zespołu.

Problem w tym, że ten strach przed ryzykiem zarządu, to w rzeczywistości duże ryzyko, że z tego top 4 wypadniemy. A wypadnięcie z top 4, to problemy w dłuższej perspektywie dla Milanu. I gigantyczna kompromitacja, bo za przeproszeniem mamy kadrę na tyle mocną, że top 4 powinniśmy mieć z palcem w dupie, taka prawda. Na Europę to może nie jest wystarczająca kadra, ale na tle Serie A nie powinniśmy mieć w ogóle kłopotów.

Oczywiście inna sprawa, że wypadnięcie z top 4 z Piolim też nam grozi, choć kadrę mamy spokojnie na drugie miejsce. To zaledwie 12 kolejka Serie A, a my który już mamy kryzys w tym sezonie? Trzeci? Ciężki orzech do zgryzienia, bo jeden pochopny ruch może być bardzo kosztowny. Tak samo jak kosztowny może być brak działań.

I nie wierzę, że Ibra jako konsultant coś tu da, IMO Zlatan mógł oddziaływać na zespół jak był częścią szatni, a nie jak będzie robił za klubową babę jagę od straszenia piłkarzy.
1
grzegorzzg
grzegorzzg
12 listopada 2023, 06:30
Moja opinia jest taka: mecz jest przegrany przez trenera.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
12 listopada 2023, 09:28
Się rozpisałeś...
1
OnlyACM_
OnlyACM_
12 listopada 2023, 02:45
2 gwiazdka w tym sezonie raczej odpada... Nie wspomne juz o 8 za Champions League. Pioli podniosł Milan z kolan ale oczekiwania ze bedziemy grali jak City czy Real to raczej nierealne oczekiwania. Trener i skład to nie ta półka...
Edytowano dnia: 12 listopada 2023, 02:45
0
ósmy
12 listopada 2023, 01:12
A Inter i Juve się cieszą z takiej wiadomości.
5
Piotrek1899
Piotrek1899
12 listopada 2023, 06:40
Tak, jak tutaj się cieszyli, że Allegri pozostaje trenerem Juve;)
1
ósmy
12 listopada 2023, 10:54
^
No prawda jest taka, że gdy w końcu przejrzą na oczy i poświęca Maxa jednocześnie zatrudniając Conte - który chce wrócić do Turynu, to w lidze będą zamiatać. Bo kadrę mają bardzo dobrą, tylko ich potencjał nie jest wykorzystany do końca.
0
szyka
szyka
12 listopada 2023, 01:05
Jak w trakcie sezonu nie zareagują to mam nadzieję, że po sezonie wyleci pioli wraz ze swoim sztabem oraz furlani za niereagowanie ...
Pioli zrobil regres w stosunku do poprzedniej kampanii, ma mniej punktów niż po 12 kolejkach rok temu. o ile rok temu była retoryka, że ma słaby sklad i są mistrzostwa i dziwne przygotowania do sezonu, tak obecnie nic już go nie broni... dali mu zawodników jakich chciał, ma ponoc pełnię władzy, wyrzucono maldiniego i massare, którzy byli problemem...a moze widzieli problem....
Prawdziwy problem niestety dalej psuje w Milan i ma zaufanie.....
2
AcMati92
AcMati92
12 listopada 2023, 00:34
Maldiniemu też potwierdzali zaufanie i wiadomo jak się skończyło, mam nadzieję, że tym razem będzie podobnie.
10
biedrus
biedrus
11 listopada 2023, 23:46
Powiedzcie temu "trenerowi", że skoro nie umie załatwić zwolnienia Ostiego, to niech chociaż załatwili żebyśmy ten syf grali w niedzielę wieczorem, bo dla kibiców szkoda weekendu
3
Pablo78
Pablo78
11 listopada 2023, 23:16
Trener zawalił zmianami 4 mecz ligowy można powiedzieć wtopiony i w klubie samozachwyt...
3
Sakuragi
Sakuragi
11 listopada 2023, 23:26
Pablo kłania się czytanie ze zrozumieniem. Gdzie w tekście masz informacje o samozachwycie? Jest za to wzmianka o wsparciu i oczekiwaniu lepszych wyników od zaraz.
4
Ayattar
Ayattar
11 listopada 2023, 23:13
czyli sie oficjalnie poddajemy w walce o mistrzostwo
2
Bandon
Bandon
11 listopada 2023, 23:02
Naprawdę uwielbiam Pioliego za to jakim jest człowiekiem i ile nam dał jako trener, ale czasem pewna formuła po prostu się wyczerpuje. Zawsze będę go wspominał dobrze, szczególnie za powrót do LM, późniejsze mistrzostwo i odśpiewanie na San Siro z 75 tysiącami Pioli is on fire. Teraz potrzebujemy czegoś nowego.
5
demaljer
demaljer
11 listopada 2023, 22:58
‚Le cabaret’ jak mawiał klasyk
0
KKP19
KKP19
11 listopada 2023, 22:48
pewnie zobaczą po 19 kolejkach ile mamy przewagi będąc do 5tego miejsca

zakładając że będziemy w top 4 i jeszcze w międzyczasie nie przegramy 5 meczów podrząd
0
nokoments
nokoments
11 listopada 2023, 22:46
Im częściej potwierdzają tym bliżej do zwolnienia, dobra nasza xD
0
Tanger
Tanger
11 listopada 2023, 22:38
A może Pioli to wybitny umysł i prowadzi eksperyment naukowy pt. "Jak długo można ślizgać się na Scudetto". Celowo bredzi na konferencjach filozoficzne wywody nie mające odzwierciedlenia w rzeczywistości, ogranicza taktykę do minimum, olewa mental u graczy, robi zmiany jak maszyna w lotku i celowo każe Ostiemu sabotować swoją robotę, a Kruniciowi robić krecią robotę na murawie. Czasami dla niepoznaki coś zrobi dobrze, ale ogółem najczęściej wygląda to, jakby starał się zrobić źle jak najwięcej się da w danej sytuacji. Dobrze mu idzie, bo skutecznie robi zarząd w bambuko już jakoś od października...zeszłego roku. Nawet transfery pod niego zrobili, a teraz chcą mu niańkę Zlatana zatrudnić, żeby przypadkiem stołek sam mu spod tyłka nie wybiegł, bo już tak ma go dość.

Cardinale z kolei usiłuje nie wyjść na głupka, po tym jak latem pozbył się klubowej legendy i sprzedał gracza z którym utożsamiała się masa kibiców. Na jego szczęście ten drugi okazał się hazardzistą i oberwał zawieszenie, bo wybiela Dzerego i korpo...Furlaniego.
4
biedrus
biedrus
11 listopada 2023, 23:50
No przecież "Święty Stefan od Scudetto" jest nietykalny. Jest tu wielu na tej stronie którzy będą go bronić... nie wymieniam z nicka
1
karp_fso
karp_fso
12 listopada 2023, 07:27
Maldini ponoć chciał zwolnić Stefano za brak spełnienia celów, a w zamian naszym trenerem miałby być... Pirlo. Z deszczu pod rynnę :)))

Ofc nie wiadomo na ile to prawda, ale też niewesoło.
0
Spori
Spori
11 listopada 2023, 22:35
No cóż najwidoczniej brak awansu do LM zarządowi nie przeszkadza
0
keisad12
keisad12
11 listopada 2023, 22:33
Co do Piolego powtórzę vol. 2137 - on nas sabotuje zmianami. Wprowadza Jovicia który jedyne co robi z piłka to ją traci, Musah za calabrie - bez komentarza, Adli siedzi na tej ławce mimo ze w końcówce brakło kogoś kto by przyjął rozegrał, brakowało spokoju.
Po golu na 2:2 Milan zamiast strzelić bramkę zaczął kolekcjonować żółte kartki.
To jak zespół reaguje na takie sytuacje za to tez winny jest trener.

Jeśli chodzi o zarząd:
Co tydzień muszą potwierdzać zaufanie do trenera.To samo powinno w głowach działaczy zapalić lapke - chyba to nie idzie w dobrym kierunku. To juz jest moment żeby powiedzieć jasno do kiedy będzie miał zaufanie oraz zadeklarować jakieś cele krótko terminowe. Co mam nadzieje dzieje sie właśnie teraz.
0
Cactus
Cactus
11 listopada 2023, 22:25
Zaufanie potwierdzili, ale ileż to już razy było że zaufanie wystarczało do kolejnego złego wyniku. Margines błędu się drastycznie skurczył.
0
patoo_07
patoo_07
11 listopada 2023, 22:22
Szkoda, że Curva nie ma jaj, żeby zbojkotować mecz. Kasa się nie będzie RedBirdowi zgadzać, to się zastanowią.
5
Tanger
Tanger
11 listopada 2023, 22:43
Ja jestem ciekaw, czy wreszcie jakiś gracz się postawi dobremu wujkowi Stefanowi. Calabria, Giroud czy Leao dawali ostatnio delikatne oznaki, że coś jest nie tak, ale ogółem wydaje się, że piłkarzom nie przeszkadza ten burdel prowadzony przez sztab od października 2022.
0
Pavlović31
Pavlović31
12 listopada 2023, 03:08
Wolałbym żeby gracze nie szli w tę stronę. Takie rzeczy powinny być inaczej rozwiązane.
0
11 listopada 2023, 22:17
Ciekawe co Redshit powie jak nie będą za rok w LM :)
0
Zoro_9
Zoro_9
11 listopada 2023, 22:14
Panowie, więcej wiary!
0
Sebejszczyn
Sebejszczyn
11 listopada 2023, 22:35
W co? Od dwóch lat drużyna zjeżdza w dół i tylko fuksy nas ratują..
4
irus6663
irus6663
11 listopada 2023, 22:13
Mowilem. Mozna sie rozejsc
1
Kubolec
Kubolec
11 listopada 2023, 22:08
Do zobaczenia po zwolnieniu Piolego, przeżyłem Montelle, Seedorfa, Mihailovica, Leonardo i inne wynalazki, ale teraz mam dosyć. Gracze są na poziomie top 3 a on nie potrafi utrzymać 0-2 z Lecce. Który to już "kryzys" w tym roku? 4? 5? Do zobaczenia po zwolnieniu Piolego.
8
patoo_07
patoo_07
11 listopada 2023, 22:23
Kolego, to jest jeden i ten sam kryzys :) Tu nigdy nie było poprawy, tylko chwilowe leczenie syfa pudrem :)
6
BadMad
BadMad
12 listopada 2023, 00:48
Ten kryzys niestety trwa tyle czasu,że się zdążyliśmy przyzwyczaić. Co dodatkowo napawa grozą.
0
iMmortal_1899
iMmortal_1899
11 listopada 2023, 22:05
Ufff, a już się bałem, że nie będzie zaufania. Teraz mogę spać spokojnie. Żeby nie ten pech, to Milan byłby liderem...ehh
5
Szymson
Szymson
11 listopada 2023, 21:58
Kwestia czasu
0
ZYLION
ZYLION
11 listopada 2023, 21:49
Musah na prawej obronie przecież był kozakiem :)) ciekawe czemu loftus dzisiaj nie zagrał?
2
Szulaj22
Szulaj22
11 listopada 2023, 21:50
Bo tak jak Pulisic miał tylko skurcze i mieli byc gotowi na dzisiaj :)
2
boro215
boro215
11 listopada 2023, 21:55
Pewnie bał się że RLC się znowu za mocno zestresuje...
6
MilanHomer
MilanHomer
11 listopada 2023, 21:46
Jak napisał wielki prostownik
Nie po to zatrudnili Piolemu niańkę, trenera od taktyki, mentalu, fizyki, wytrzymałości, transferów, juniorów, itd. żeby teraz Stefana wywalić ;)

Forza Ibra ;)
1
Vol'jin
Vol'jin
11 listopada 2023, 21:50
zawsze można Abate dać jako figuranta skoro Zlatan papierów nie ma :)
3
Mirek99999999
Mirek99999999
11 listopada 2023, 21:54
Duet trenerski Abate-Zlatan:) Nie takie sci-fi jakby się mogło wydawać bo gdy razem grali w Milanie to się kumplowali i razem na wakacje jeździli.
4
MilanHomer
MilanHomer
11 listopada 2023, 21:57
Vo'jin
Póki co zarząd żyje przeszłością i myśli, że ponowne połącznie Zlatana i Piolego da ten sam efekt.
Być może na krótko będzie lepiej, ale im dłużej takie coś będzie trwało, tym gorzej dla tej dwójki, bo obaj będą odpowiadać za zespół.
Chyba, że odezwie się w zarządzie nutka korpo i awansują Ibrę za dobre tabelki, mimo złych wyników ;)

A dopisując do twojego komenta, może być Abate, może być Pirlo, czy Nowak, jak będą dobre tabelki i słuchanie Ibry to każdy pasuje ;)
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
11 listopada 2023, 21:43
Hahaha wiedziałem. Skoro mu tak ufają to po co co kolejkę to powtarzają? Niestety przegrywając w lidze a wychodząc z grupy w LM Pioli będzie trwał. Zwłaszcza że BVB i Newcastle też mają swój dołek. Pogonić dziada Piolego i brać kogoś innego. Gorzej niż jest nie bedzie a na pewno zyskamy na pożegnaniu Ostiego.
2
Jaca23
Jaca23
11 listopada 2023, 21:42
Pioli ma farta, że oprócz Interu i Juventusu reszta czołowych zespołów w lidze punktuje słabo. Niemniej zarząd wiecznie czekał nie będzie. Z taką grą i zarządzeniem zespołem odpadniemy z LM, w końcu wypadniemy poza top4 i pewnie koło grudnia/stycznia doczekamy się Pioli out.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
11 listopada 2023, 21:42
Dopóki Milan jest w top4, to nie zarząd nie ma powodów do zwolnienia trenera. Problem w tym, że kiedy wypadniemy z top4, to następca Piolego będzie już musiał liczyć nie tylko na siebie, ale również na inne drużyny i to, że stracą punkty. Naprawdę wyniki wynikami, dużo większy problem widzę w tym, że Milan od ponad roku, od października 2022, kompletnie nic nie gra. Tu nie ma żadnej poprawy. Większość dobrych wyników, wydaje mi się, piłkarze osiągnęli wbrew zaleceniom taktycznyn trenera, a nie dzięki nim. Kiedy grają, tak jak im Pioli każe, to grają kaszanę. Realnych zastępstw dla Piolego i tak na horyzoncie nie widać. Z Serie A nikogo się nie da zatrudnić. De Zerbi nie ma powodów do tego, by przechodzić do Milanu, bo z Brighton może prostą drogą pójść do mocniejszej ekipy z PL i mieć furę hajsu. Marzeniem jest Xabi Alonso, ale ten to na 100% po sezonie zastąpi Carletto w Realu. Ech. Trzeba było w wakacje brać Mottę czy kogoś takiego.
2
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 listopada 2023, 21:47
"De Zerbi nie ma powodów do tego, by przechodzić do Milanu, bo z Brighton może prostą drogą pójść do mocniejszej ekipy z PL i mieć furę hajsu." - do której? Chelsea i skończyć jak Potter w toksycznym środowisku? Do jeszcze większego bagna jakim jest United?
Czekać aż Pepowi się znudzi City albo Kloopowi Liverpool? Bo przecież wcześniej ich nie zwolnią - tak samo pewną pozycję ma Arteta i ten random który genialnie wypalił w Tottenhamie
2
Mirek99999999
Mirek99999999
11 listopada 2023, 21:51
Jak mamy zastąpić Pioliego strażakiem na podobnym poziomie, to już wolę by Pioli został do końca sezonu nawet jeśli ma się to skończyć brakiem LM. Znając nasz zarząd to podpisując kontrakt z "trenerem strażakiem" umieszczą klauzulę automatycznie przedłużającą kontrakt o 2-3 lata w przypadku awansu do LM. Mamy dość szeroką i jakościową kadrę jak na standardy Serie A, więc bez Ostiego i głupiego zarządzania zespołem Pioliego nawet przeciętny trener może wywalczyć przedłużenie kontraktu, a my zostaniemy z Piolim 2.0 na następne lata.
0
MilanHomer
MilanHomer
11 listopada 2023, 21:52
Przemku
A może my znajdziemy jakiegoś randoma jak Tottki? :)
Bo w sumie od końcówki Berlu, to nie było tu normalnego trenera, tylko same wynalazki, lub ludzie z mierną przeszłością.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 listopada 2023, 21:57
MilanHomer - jestem jak najbardziej za - mam nadzieje że klub ma wystarczającą siatkę analityków i obserwatorów żeby mieć na oku przynajmniej kilku nieoczywistych kandydatów którzy mogliby tu wypalić (jak np trener Feyenordu któremu świetnie idzie w ostatnim czasie może byłby do wyciągnięcia)
1
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
11 listopada 2023, 22:00
DeZerbi to wcale nie si-fi tylko Gerry musialby sypnąć drobnymi. 13 mln € bodajże klauzula wykupuje i 2 mln £ pensji. To mniej niż Pioli. Dać mu 4 mln, poprowadzi klub w którym się wychował i jeszcze ma LM.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
11 listopada 2023, 21:41
Już wiem po co Pioli zrobił sobie tatuaż widoczny na zdjęciu powyżej. Milan przegrywa, Furlani wzywa trenera na dywanik, Pioli macha mu przed oczami tarczą 19 scudetto, a po 15 minutach w mediach "Milan potwierdza zaufanie do Piolego. Posada trenera nie jest zagrożona"
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
11 listopada 2023, 21:46
Zrobił 19 scudetto bo wiedział że to był fart i 20 nigdy z Milanem nie wygra
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
11 listopada 2023, 21:39
Ososbiście jestem zwolennikiem szansy dla Abate - szczerze nie wierzę że będzie podejmował bardziej abstrakcyjne decyzje niż Pioli (vide Musah na po) a chociaż by Ostiego z klubu wywalili
1
wielki prostownik
wielki prostownik
11 listopada 2023, 21:39
Nie po to zatrudnili mu niańkę (Ibra) żeby teraz zwalniać.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
11 listopada 2023, 21:38
No to albo 9 punktów albo Bye Bye Padre Pio, tyle w temacie.
0
palonettoACM
palonettoACM
11 listopada 2023, 21:37
To już czwarty news potwierdzający. Ostatni był tydzień temu. xD
8
mmielczar123
mmielczar123
11 listopada 2023, 21:37
Ciekawe ile jeszcze zdąży spartolić zanim go wywalą
3
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
11 listopada 2023, 21:48
Jeszcze nas wywali w styczniu z PW
0
Vol'jin
Vol'jin
11 listopada 2023, 21:31
za 2 tygodnie z top 4 wywali nas Fiorentina i Atalanta

wtedy na zmianę będzie za późno. Teraz to ostatni moment, patrząc, że przerwy zimowej jako tako we Włoszech w tym sezonie nie ma. Bo mamy "boxing day" przed sylwestrem
0
Milanboy
Milanboy
11 listopada 2023, 21:36
Skąd wiesz, że wywali?
0
lyndonmilan
lyndonmilan
11 listopada 2023, 21:40
Milanboy

Vol'jin chyba zakłada że przegramy oba mecze, co wydaje się prawdopodobne.
0
Vol'jin
Vol'jin
11 listopada 2023, 21:46
Fiorentina jutro wygrywa z Bologną i z nami i ma lepszy bilans bramkowy ;]

Jeszcze co śmieszne możemy dać tlen Romie w tabeli ...
1







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI