Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Wygrana okraszona historycznym debiutem. Milan - Fiorentina 1:0

25 listopada 2023, 19:50, cinassek Aktualności
Wygrana okraszona historycznym debiutem. Milan - Fiorentina 1:0

Milan wreszcie zwycięski w Serie A. Rossoneri pokonali 1:0 Fiorentinę po golu Theo Hernandeza z rzutu karnego. Ponadto w lidze zadebiutował Francesco Camarda, stając się najmłodszym piłkarzem w historii rozgrywek we Włoszech.

O pierwszej połowie długo można było powiedzieć tylko tyle, że się... odbyła. Sytuacji podbramkowych praktycznie nie było. Nieliczny wyjątek stanowił strzał Christiana Pulisica w 22. minucie, z którym jednak dobrze poradził sobie Pietro Terracciano. Włoch dwukrotnie wykazał się koncentracją również po próbach Davide Calabrii, a w samej końcówce pierwszej połowy znakomicie sparował futbolówkę po główce Tommaso Pobegi. Mike'owi Maignanowi lekkiego strachu napędził z kolei Nico Gonzalez, ale jego uderzenie kilka chwil przed przerwą poszybowało ponad poprzeczką bramki Francuza.

Strzelecki impas przełamany został w doliczonym czasie gry. Fabiano Parisi powalił Theo Hernandeza w polu karnym Fiorentiny, a do "jedenastki" podszedł sam poszkodowany i zapewnił Milanowi prowadzenie do przerwy.

Druga odsłona rozpoczęła się od celnej główki Samuela Chukwueze, a w odpowiedzi Lucas Beltran stanął oko w oko z Maignanem, ale bramkarz rossonerich doskonale powstrzymał napastnika Violi. Później florentczycy domagali się rzutu karnego po zagraniu ręką Rubena Loftusa-Cheeka, jednak arbitrzy ocenili, że Anglik otrzymał uderzenie futbolówką z bliskiej odległości i nie należy podyktować za to "jedenastki".

Na kwadrans przed końcem spotkania wymarzoną szansę na debiutabckiego gola w Milanie miał Luka Jović. Serb przegrał jednak pojedynek sam na sam z Terracciano, a niedługo potem opuścił boisko na rzecz Francesco Camardy. Włoch w wieku 15 lat, 8 miesięcy i 15 dni stał się najmłodszym debiutantem w historii Serie A.

Rossoneri bronili skromnego prowadzenia do samego końca, a omal nie stracili go w ostatniej minucie doliczonego czasu gry. Z kilku metrów strzał posłał Rolando Mandragora, ale fantastyczną paradą popisał się Maignan i mediolańczycy wreszcie wrócili do wygrywania w lidze. Milan - Fiorentina 1:0!

Milan - Fiorentina 1:0 (1:0)

Bramka: T. Hernandez 45+2' (k.)

Żółte kartki: Tomori 56', trener Pioli 77' - Arthur 12', Parisi 45+1'

AC MILAN (4-3-3): Maignan - Calabria, Thiaw, Tomori, T Hernandez - Musah (83' Krunić), Reijnders, Pobega - Chukwueze, Jović (83' Camarda), Pulisic (60' Loftus-Cheek)

ACF FIORENTINA (4-2-3-1): Terracciano - Parisi, Milenković, M. Quarta, Biraghi - Duncan (81' Mandragora), Arthur (46' M. Lopez) - N. Gonzalez, Bonaventura (88' Kouame), Sottil (81' Ikone) - Beltran (70' Nzola)

Sędzia główny: Marco Di Bello (Brindisi)


*** SKRÓT SPOTKANIA ***

R E K L A M A





628 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
alp41
alp41
27 listopada 2023, 08:26
Ta nasza gra wygląda żenująco , jak gra Inter albo juve , ciężko będzie utrzymać się w pierwszej czwórce , dobrze że przepchaliśmy ten mecz kolanem Forza MILAN !
0
fristajlos
fristajlos
26 listopada 2023, 21:02
Oglądam juve - inter, meradcze te koszulki mają jak atalanta
0
JotaBe
JotaBe
26 listopada 2023, 19:43
Gdzie oglądacie skróty meczów? Macie jakieś fajne stronki do tego?

0
irus6663
irus6663
26 listopada 2023, 21:25
Score888
Strims.top
0
IbrahimZlatanovic
IbrahimZlatanovic
26 listopada 2023, 23:20
Meczehd bodaj, fajne bo są długie i faktycznie dają jakiś obraz
0
irus6663
irus6663
26 listopada 2023, 19:42
Parisi nie powinien dostac czerwonej kartki?
1
Matim
Matim
26 listopada 2023, 20:01
Nie, bo to był faul w walce o piłkę. Po prostu był trochę spóźniony i wpadł w Theo. W takim wypadku nie ma "podwójnego karania" rzutem karnym i czerwoną kartką. Inne sytuacja by była jakby nie był zainteresowany piłką i specjalnie wyciął Theo, lub ściągnął go za koszulkę na ziemię. Wtedy już czerwień by się należała.
0
Gerada
Gerada
26 listopada 2023, 20:13
@ Matim
O ile zgadzam się z ideą nie karania podwójnie za faule na rzut karny, o tyle Parisi nie faulował w walce o piłkę. Nna skrócie powyżej - zwłaszcza w powtórce - widać ze 100% pewnością pchnięcie rękoma niezwiązane z walką o piłę i wg wykładni przepisów bez najmniejszych wątpliwości powinna to być kartka czerwona. Możemy się jedynie zastanawiać czy karanie w takich sytuacjach czerwonymi kartkami jest zgodne z duchem gry czy nie. Ja jestem zdania, że powinny być kartki żółte, aby podwójnie nie karać, ale co do przepisów samych w sobie to sytuacja Parisiego zero jedynkowa i kartka powinna być czerwona.
0
Matim
Matim
26 listopada 2023, 20:47
Gerada
Ja twierdzę, że żółta, bo na jakiejś powtórce widać, że najpierw wpada w Theo ciałem i zderzają się nogami, a później Parisi dodaje to odepchnięcie. Wydaje mi się, że Theo już po pierwszej fazie tracił równowagę, więc traktuje to bardziej ulgowo. Jakby to było samo odepchnięcie, to ewidentna czerwona.
0
Postronny
Postronny
26 listopada 2023, 17:27
Wynik arcywazny, ekstremalnie istotny w tej części sezonu. Milan dostał tlenu bo kolejne straty punktów odbiło by się na reszcie sezonu.

Specjalnie napisałem że wynik był arcyważny a nie mecz bo mecz to akurat był tragicznie słaby w wykonaniu podopiecznych Stefana.

Gra się nie kleiła, brak pomysłu, brak ws,ystkiego. Może i wola walki była ale przesłaniała go nieudolność i nieporadność.

Na szczęście Fiorentina była równie słaba a do tego popełniła poważny błąd i nie potrafili wykorzystać choćby jednej okazji.

Teraz szybko zapomnieć o tym meczu i przygotować się na wtorek.

Rozumiem szczęście kibiców ale gdybym nie widział meczu i zobaczył oceny pomeczowe wystawione przez fanów Milanu to bym pomyślał że grali co najmniej bardzo dobry mecz
0
Diavo
26 listopada 2023, 16:08
Mike ratuje stołek Padre ,krótko o meczu.
0
R44
R44
26 listopada 2023, 14:09
Mati Borek wypisuje na X ze jesteśmy zainteresowani Bułką za 40 mln i jeszcze chcemy go oddać na rok, dwa na wypożyczenie xd
0
checa1983
checa1983
26 listopada 2023, 15:31
Dziwna sytuacja z Mikem niby lider drużyny ale jak mu nie posypią to będzie Enter.Rozumiem stabilność finansową etc etc ale za 4 mln to będzie marazm jak wczoraj przez wieki.Ktoś wczoraj napisał,że jak wejdziemy do Top 4 to tylko dlatego iż Serie A jest najsłabsza w XXI w.I wiecie co? Przeginki to w tym nie ma.Jak RB chce zarobić skoro Świat nam tak odjeżdża?Na stadionie? :/
Edytowano dnia: 26 listopada 2023, 15:34
2
Vol'jin
Vol'jin
26 listopada 2023, 17:24
dobrego dealera(pewnie z Tajlandii) ma potężny Bur albo to barszczyk z prądem
0
Von Strauss
Von Strauss
26 listopada 2023, 19:08
Boraxon to niech się jakimś flopmma czy innym potrącaniem baby na pasach przez kolegów zajmie, a nie się wypowiada na tematy, na które nawet Stanoski® nie zna xD
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
26 listopada 2023, 13:28
Jeżeli prawdą jest że RB chce wydać większą kasę na napastnika, to kogo byście widzieli ?
a) Gimenez
b) David
c) Sesko
d) Wahi
e) Moffi
f) Zirkzee
g) Guirassy
h) inna propozycją

Chodzi o propozycje tak max. do 40-50mln bo chyba tyle deklarował RB
0
Vol'jin
Vol'jin
26 listopada 2023, 13:30
Wahi odpada, ledwo co do Lens dołączył

Gimenez/Zirkzee/Sesko/Moffi/David

Guirassy mnie nie przekonuje tak po prostu na dziś to half season wonder na ten moment ;]
0
mmielczar123
mmielczar123
26 listopada 2023, 13:37
Najbardziej bym chciał Gimeneza, ale obstawiam, że skupią się na Adamsie z Montpellier, który ma dobre warunki fizyczne i liczby, a jest jeszcze na tyle anonimowy, że nie powinno być w walce o niego dużej konkurencji
0
Tanger
Tanger
26 listopada 2023, 16:53
Ja bym dodał do tej listy Pavlidisa, któremu kończy się kontrakt w czerwcu 2025.

Cena Gimeneza może być wywindowana jak na zawodnika z Eredivisie. David też będzie kosztowny, a nie wiem czy to byłby odpowiedni typ napastnika do Milanu, Sesko podobnie jak Wahi dopiero co zmienił klub i Lipsk z Lens mogą nie być chętne na szybką sprzedaż. Cena Guirassy'ego jest kusząca, ale nie wiadomo, czy ten sezon nie okaże się dla niego jednorazowym wyskokiem. Moffi niedawno przeszedł do Nice, a ich właściciele to potężny inwestor (właściciel m.in. topowej grupy kolarskiej), który nie musi połasić się na pierwszą lepszą dużą ofertę. Prędzej doinwestują klub, żeby powalczyć z PSG.

Zirkzee ze względu na młody wiek, styl gry i ogranie w Serie A byłby bardzo ciekawym tropem.
Edytowano dnia: 26 listopada 2023, 16:54
0
sharakmilanista
sharakmilanista
26 listopada 2023, 13:00
kontuzje nie mają tu żadnego znaczenia, mając do dyspozycji wszystkich byśmy grali dokładnie to samo g...

i tak już od roku..a ten przepycha te mecze i się utrzymuje u sterów i tak NIESTETY pewnie będzie się ciągnęło do końca sezonu gdzie oczywiście awansujemy do LM bo pozwolą nam na to pozostali nierówni/gorsi przeciwnicy jak Roma, Lazio, Atalanta..

hmmm i zarząd stwierdzi, no w sumie to cel zrealizowany, LM jest, jest piknie!!! i Stefaniszyn dostanie kolejny rok :))

a my będziemy wymiotować na ekran oglądając wspaniałe założenia taktyczne i porywającą grę
3
checa1983
checa1983
26 listopada 2023, 13:35
Póki tabelki będą się zgadzały może być cieżko.
0
R44
R44
26 listopada 2023, 14:12
Jeżeli dostaniemy się do LM to dla zarządu cel będzie osiągnięty i tyle.. sukces i podstaw do zmian nie ma, exele świecą sie na zielono ;)
1
konrad1604
konrad1604
26 listopada 2023, 12:41
Oglądałem dziś powtórkę meczu, wczoraj miałem imprezę więc śledziłem tylko wynik i komentarze tutaj. Po tym co czytałem to mega obawiałem się obejrzenia tego meczu, myślałem że Fiorentina to nas zjadła ... A tu oglądam mecz i mega się dziwie skąd tyle tego hejtu i gównoburzy.

Pierwsza połowa niemrawa do 20 min z obu stron, potem już kontrola spotkania przez nas, jedyne na co pozwoliliśmy to strzał Nico zza pola karnego, a sami wykreowaliśmy kilka niezłych akcji po których totalnie zabrakło ostatniego podania u Samu 2 razy i Calabrii 2-3 razy albo wykończenia u Pulisica 2 x ( strzał z lini pola karnego i raz złe przyjęcie na 6 m). Bramkę też mógł strzelić Pobega po rożnym (w końcu jakieś zagrożenie ze stałego fragmentu gry).

Druga połowa niezłe otwarcie, strzał głową Samu i kolejne bardzo złe dośrodkowanie Calabrii. A z drugiej strony Beltram na nasze szczęście źle przyjął piłkę i Mike dobrze wyszedł do niego bo powinno być 1:1.
Od 55-60 min to Viola miała piłkę, i zdecydowanie na zbyt wiele im pozwoliliśmy, dużo chaosu w polu karnym, przebitek, zablokowanych strzałów. Potem trochę spokoju i patelnia Jovicia która powinna zamknąć mecz ale koncertowo to spieprzył.
Kilka zrywów miał też Samu ale sędzie mam wrażenie dał ciała i odgwizdał aut kiedy piłka była na linii. Ogółem nigeryjczyk zagrał niezły mecz, kilka dobrych odbiorów i mam nadzieję że będzie łapał formę.
No i słaba końcówka ostatnie 10 min + doliczony czas już totalne Allegriiball , tylko obrona, zero chęci do ataku przez co gdyby nie cud w bramce Mike'a byłoby 1:1.
Widać słabe przygotowanie fizyczne ale to wiemy wszyscy, widać też jakąś słabość w nastawieniu na ostatnie 30 min meczów ale z drugiej strony patrząc na to jakie mamy problemy kadrowe obecnie i to jak ostatnio wiodło się nam w lidze to gra aż tak tragiczna nie była (po za końcówką) i najważniejsze było dopisać 3 punkty. Graliśmy też z dobrą drużyną bo Fiorentina to solidny zespół więc normalne, że potrafią w piłkę grać.

No i wisienka na torcie - debiut Camardy ! Oby chłopak dostał jeszcze szanse i niebawem przebił się do pierwszego składu bo Jovic obecnie daje bardzo mało - nie powiem że nic, bo dziś wypuścił Theo dzięki czemu padł karny i sam miał sam na sam, które zepsuł.
Teraz czas na LM Mode i występ taki jak z PSG !

Podsumowując jestem daleki od stwierdzenia, że gramy bardzo dobrze i dominujemy rywala ale ten mecz nie był aż tak tragiczny na co wskazywały komentarze w jego trakcie.
4
kusniak_22
kusniak_22
26 listopada 2023, 12:31
Wynik w stylu Juve, 1:0 przepchnięte kolanem. Wynik cieszy i 3 pkt., ale nic więcej. Gra fatalna. Usprawiedliwieniem nie są kontuzje, bo taktykę mamy toporną i nieważne kto by grał, by to wygladało dokładnie tak samo. Pioli nie ma pomysłu na grę i to widać. Do końca sezonu i zmiana trenera, a w styczniu niech robią transfery, bo z tymi kontuzjami i taką grą, to nie dojedziemy do LM na następny sezon..
1
ACMarek
ACMarek
26 listopada 2023, 12:22
Lepiej zagrać taki mecz jak z Fiorentiną i wygrać niż taki jak z Newcastle i zremisować. Z Borussią jestem przekonany że zagramy jak na wieczór ligi mistrzów przystało. To samo było przed PSG gdzie wielu wątpiło.
1
mmielczar123
mmielczar123
26 listopada 2023, 12:17
Mam wrażenie, że w Milanie Piolego po prostu coś się wypaliło i to nie w ostatnim czasie, a już po mundialu (może nawet wcześniej). Ta drużyna nie potrafi wygrać meczu na spokojnie i w przekonującym stylu. Liczymy na jakieś indywidualne zrywy lub pojedyncze akcje, a poza tym jest jeden wielki chaos. Jak już prowadzimy, to nie potrafimy znaleźć złotego środka pomiędzy obroną Częstochowy i wybijaniem na oślep, a zostawieniem z tyłu 2 obrońców, atakiem całą drużyną i narażaniem się na kontry. My w zasadzie kompletnie nie potrafimy kontrolować piłki i przeprowadzać składnych akcji. Nie ma schematów, nikt nie wystawia się koledze do podania, a połowa naszych akcji kończy się głupią stratą i groźnym atakiem rywala. Najgorsze jest to, że oni potrafią wyjść na PSG, zagrać bardzo dobry mecz i wyglądać jak drużyna, żeby później kopać się po czole przeciwko Udinese, Lecce, czy Fiorentinie. Dlaczego tak jest? Nie potrafimy się zmotywować na słabszego rywala? Nie mamy siły biegać i przez to w drugich połowach wyglądamy, jakbyśmy grali 50 mecz w sezonie? Na te pytania odpowiedź powinien znaleźć trener.

Ciężko się kibicuje tej drużynie, bo z jednej strony liczysz na top 4 (a może nawet coś więcej) i dobry występ w Europie, a z drugiej odliczasz mecze do końca sezonu i czekasz na zmianę trenera (+ sztabu). Póki co nie ma raczej szans na zwolnienie Piolego z uwagi na niezagrożone miejsce w top 4 i cały czas realne szanse na awans w LM, więc pozostało liczyć na to, że coś się w końcu poprawi i cierpliwie czekać na zakończenie sezonu.
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
26 listopada 2023, 12:38
Raz, że nic nie gramy a dwa Pioli nadal nie nauczył się rotować przez co zajeżdża podstawę (nie dodaje tutaj udziału Ostiego jeżeli chodzi o przygotowanie fizyczne). Teraz jak na dłoni mamy sytuacje, gdzie Chukwueze na boisku nie do końca wie co ma robić (tutaj oczywiście wina leży też po stronie zawodnika) Okafor podobnie. To co u nas dzieje się z kontuzjami i to od kilku sezonów to jest abstrakcja i tam zarząd powinien walcem wjechać i grube dochodzenie zrobić. Wracając do trenera to facet chce niby grać ofensywny i mocno intensywny futbol (chwał mu za to!) ale to jak on zarządza kadrą na potrzeby takiej taktyki to jest kryminał.

Podobnie jak kilku kolegów twierdzę, że to co Stefan miał do zaoferowania jako trener to już w ten zespół wdrożył i teraz męczymy się bo poprostu w tym warsztacie też nie ma więcej koncepcji na rozmontowywani rywala jak indywidualne popisy skrzydłowych (głównie Leao). Jeżeli ten zespół ma zrobić kolejny krok w rozwoju to potrzebujemy fachowca który wdroży ciekawe rozwiązania w ofensywę a popisy Rafy będą dla nas czymś ala bonusem premium/dodatkiem nieprzewidywalności a nie głównym rozwiązaniem w ofensywie tak jak to ma miejsce u Pioliego obecnie.
1
mufi
26 listopada 2023, 12:07
a mnie cieszy wygrana, jest niedziela, mamy do przodu, dzieci sobie pobiegały po śniegu, teraz dobry łobiod i zaś szpil :) FORZA MILAN !!!! :)
1
dominik91p
dominik91p
26 listopada 2023, 11:47
A ja powiem tak.
Jak na wczorajszy sklad Milanu to zagraliśmy lepiej niż można by się spodziewać szczególnie jeśli chodzi o pierwszą połowę. Ogólna krytyka Milanu jest tu na porządku dziennym i to że wygraliśmy mało kogo interesuje bo liczy się Pioli Out.
Jednej tylko rzeczy co nie którzy nie ogarnęli. Skoro Milan jest taki "gówniany" to jaka gówniana jest Viola skoro nawet tego meczu nie zremisowała.
2
Frank286
Frank286
26 listopada 2023, 12:09
Nie zremisowała bo Mike dokonał cudu. To chyba jedyne wyjaśnienie...
1
Mirek99999999
Mirek99999999
26 listopada 2023, 12:18
5-10 minut w miarę dobrej gry pod koniec pierwszej połowy wystarczyło nam do zdobycia 3 punktów. Gdyby nie Mike i gorące głowy piłkarzy Fiorentiny pod naszym polem karnym to dostalibyśmy srogi łomot.
2
Gerada
Gerada
26 listopada 2023, 13:52
Zawsze bawi mnie retoryka, że wygraliśmy tylko dzięki temu, że Mike obronił strzał... No faktem jest, że gdybyśmy wycofali bramkarza i grali jedenastoma graczami z pola byłoby trudniej bronić strzały... Prawdopodobnie dlatego zespoły zawsze wystawiają jednak bramkarzy i robią to po to żeby bronili strzały zespołów przeciwnych... Dlaczego tak szokujące jest to, ze nasz zawodnik pomógł nam osiągnąć dobry wynik...? Ale nawet przyjmując, że bramkarze nie powinni ratować wyników swoim zespołom... to przecież gdyby Mike to wpuścił byłoby to trafienie honorowe na 5:1 dla Violi, bo przecież z tego samego powodu wcześniej Terracciano nie powinien był kilkukrotnie ratować Fiorentiny... więc nadal nie rozumiem, gdzie jest problem...?
Edytowano dnia: 26 listopada 2023, 13:53
0
Mirek99999999
Mirek99999999
26 listopada 2023, 11:36
Nie wiem czemu wszyscy czepiają się Pioliego. Czy to wina Pioliego, że mamy szpital w drużynie? Czy to wina Pioliego, że większość drużyny jest bez formy? Czy to jego wina, że musi wystawiać 15-latka? Czy to jego wina, że piłkarze nie reagują na wspaniałe przemowy motywacyjne w przerwach meczu? Czy to jego wina, że pod własnym polem karnym mamy taką kupę w majtkach jakby drużyna składała się z samych 15-latków?
Forza Pioli! Forza Osti! Forza Furlani! Forza Jović! Forza czarny Castillejo! Forza Krunić!
2
dan_acm
dan_acm
26 listopada 2023, 10:59
Do wczoraj miałem nadzieję, w duchu broniłem Piolego. Jednak po tym meczu straciłem tę wiarę. Rozumiem, że jest dużo absencji ale uporczliwe wystawianie graczy którzy non stop zawodzą kosztem młodych to już kretynizm. Zespół grał fatalnie a Pioli jedyną zmianę jaką przeprowadza to zmiana Pulisica który jeszcze coś tam pokazywał i ustawienie Musaha na Lewe skrzydło... Dopiero na ostatnie minuty wpuszcza Camardę, który było wiadomo, że piłki pewnie nawet nie dotknie, biorąc pod uwagę jak grał zespół pod koniec meczu. No i wiedziałem też, że Krunić który nic nie gra ostatnio też wejdzie prędzej czy później na boisko. Loftus powinien sie pojawić na boisku ale w miejsce Pobegi który nic nie pokazał przez cały mecz. a na LS jak już chciał Pioli zdjąć Pulisica trzeba było dać młodego Traore. Camarda powinien dostać chociaż te 30 minut bo i tak mniej niż Jović by nie pokazał a przynajmniej miałby realną szansę w tym meczu coś pograć ale jak widać Pioli od początku jedyne co chciał to dać młodemu rekord a nie realną szansę pokazania się, żeby ten mógł rzeczywiście powiedzieć, zę zagrał w meczu a nie tylko że się w nim pojawił. Cały atak grał padakę to czemu nie dokonać zmian i dać się pokazać młodym skoro gorzej grać nie będą od podstawowych atakujących. Raz popełnić błąd i zaufać nie odpowiednim osobom może się zdarzyć każdemu ale ciągłe popełniane tych samych błędów to już głupota... Niestety nie ma chyba żadnego ciekawego trenera dostępnego na rynku. DE Zerbi by się marzył ale on sobie za dobrze w PL radzi żeby go chcieli puścić.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 listopada 2023, 11:05
De Zerbi miał taką samą passę bez wygranej jak Pioli w lidze. Obydwaj sie wczoraj przełamali

I Brighton nie miało jakoś trudnego terminarza. Jakby De Zerbi też by tu nie wygrał 6 spotkań to byłby też grillowany. A traciło pkt z 19 w tabeli Evertonem. 20 w tabeli Sheffield czy 13 z Fulham

brzmi znajomo w sam raz na Milan :)
2
dan_acm
dan_acm
26 listopada 2023, 11:22
rzeczywiście, mają dołek formy, nie śledziłem ostatnich wyników Brighton, brałem pod uwagę początek sezonu i ogólnie moją sympatię do tego trenera, choć nie jest to zbyt obiektywne xd
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 listopada 2023, 11:30
Ja się cieszę że Pioli w ogóle wypuścił młodego na boisko bo wcale nie byłem pewien że to zrobi. Pobega akurat wczoraj zagrał przyzwoicie, szczególnie w defensywie. Z resztą się zgadzam.
0
Fushnikov
Fushnikov
26 listopada 2023, 10:48
Tragiczna gra w drugiej połowie. Jović to nieporozumienie chuku to też niestety niewypał.
0
robert66
robert66
26 listopada 2023, 09:43
Nudny mecz. Po pierwszej połowie poszedłem spać. Z bvb będzie ciężko wygrać.
0
wielki prostownik
wielki prostownik
26 listopada 2023, 09:14
To co my wyprawiamy w drugich połowach to jest kabaret. Czy zawodnicy są aż tak zajechani fizycznie że nie są w stanie biegać? No innego wytłumaczenia nie widzę. Bo chyba Pioli nie każe im stać przez polem karnym i walić lagi byle gdzie? To jest kolejny mecz gdzie w drugiej połowie wyglądamy jak jakaś Stal Mielec i tylko furze szczęścia i nieudolności graczy Violi zawdzięczamy brak porażki wczoraj. To jest jedyny schemat jaki jest w naszej grze, kompromitująca gra w drugiej połowie.
7
Marosso
Marosso
26 listopada 2023, 09:23
Niestety , ale obiektywnie to od listopada zeszłego roku zagraliśmy raptem kilka meczów z dobrą pierwszą i drugą połową.
4
Rossu
Rossu
26 listopada 2023, 09:01
Dawno nie byłem tak obojętny wobec Milanu, nie dlatego, że straciłem miłość do Milanu, a dlatego, że Pioli odbiera smak i radość z oglądania. Nawet nie cieszę się z bramek i zwycięstwa,

Mecze były dla mnie świętością, od przeszlo 4 lat nie opuściłem żadnego meczu, teraz coś we mnie pękło i za tydzień w sobotę zamierzam nie oglądać, bo wiem co nas czeka.
- szczęśliwe zwycięstwo
- drżenie o wynik do ostatniej sekundy
- liczenie na Maignana, Leao i Giroud, może coś oni zrobią
- zero schematów
- nie wyciągnięcie wniosków z poprzednich meczów

A to dopiero początek.
Edytowano dnia: 26 listopada 2023, 09:12
6
dbmat
dbmat
26 listopada 2023, 09:09
Mister Pioli od dłuższego czasu gra stylem "strzelamy fartem i się zabetonujmy w obronie". Czasem pojawiają się wyjątki jak mecz z PSG. Od dłuższego czasu obserwuje że trener stracił pomysł na grę. Mecze Milanu znów męczą i jest to widowiskowo raczej dla najwierniejszych kibiców niestety..
1
Rafał0209
Rafał0209
26 listopada 2023, 09:10
Nasza drużyna wygląda jak zlepek kolegów na boisku osiedlowym bez trenera ot rzucić piłkę i gramy, raz jak nam się chcę bo dawno nie graliśmy to sobie zagramy fajnie, a drugim jak jesteśmy pod dwóch browcach dla jaj pokraczny mecz, to jakie my gramy praktycznie co mecz odmienne dwie połowy jest niebywałe, to zdarzać się powinno raz na 100 meczów, a nie w każdym spotkaniu. farta ma Pioli że trafił w tym sezonie na najgorszą Serie A w XXI wieku.
0
Wolly
Wolly
26 listopada 2023, 09:34
Dokładnie mam to samo. Już mam dosyć tej żenady. Na ten moment wolę obejrzeć z rana skrót i przeczytać tutaj relacje.
0
Daniel93
Daniel93
26 listopada 2023, 09:38
Nie no bez przesady..kto by nie prowadził drużyny, kto by nie był w Milanie to ten zespół nigdy nie będzie mi obojętny..

Ja mam czasami duże wkur.. jak widzę decyzję Piolego lub wyniki ale nigdy nie powiem ze Milan jest mi obojętny.
0
Rambo77
Rambo77
26 listopada 2023, 09:53
Mam to samo niestety....
0
digilong
digilong
26 listopada 2023, 10:14
Ej, ja nie bronię Pioliego ale jeżeli uważacie, że gra jest słaba i nudna, bez pomysłu itd. to gdzie bylicie przez ostatnie 12 lat? Nic się nie zmienia, tylko liga na tyle osłabła, że jesteśmy na jej szczycie grając ten sam piach
0
mw121
mw121
26 listopada 2023, 10:16
Ja mam podobnie, gra jest ohydna. Siłą rzeczy jakieś mecze będziemy wygrywać, ale nie wierzę, że jakość gry się poprawi. Nijak to się ma do gry pocovidowej, a wtedy Pioli miał przynajmniej na papierze dużo gorszy skład.
0
Rossu
Rossu
26 listopada 2023, 10:42
Ale Panowie, umówmy się, tu nie chodzi o to, żeby być obojętny wobec klubu, bo zawsze się będzie z Milanem.
Ja jestem obojętny wobec tego, co drużyna pokazuje.
Przecież to już się ciągnie od zeszłego sezonu, przecież nie zakwalifikowalibyśmy się nawet do LM, gdyby Juventus nie nasrał do swoich gaci.
Jesteśmy wysoko w tabeli wyłącznie tylko nieudolności rzymskich klubów i Atalanty. Ta drużyna notuje wciąż ogromny regres, ja byłem wczoraj w szoku co wyprawiał Maignan, przecież to było do niego niepodobne. Okej, uratował zwycięstwo, ale bardzo szczęśliwie i to Mandragora zmarnował 200% sytuację. Teraz wyobraźmy sobie, że coś takiego Jović czy inny Chukwueze marnuje, już by połowa strony się triggerowała i obrażała ich od najgorszych.

Jest powód do narzekania i krytykowania, przypomnę tylko, że my dostaliśmy oklep od potężnego Udinese i Lecce ;)
1
Rafał0209
Rafał0209
26 listopada 2023, 08:59
Zawsze myślałem że bronić się wyniku powinno w około 80 minucie,a nie wychodząc na całą drugą połowę, już nawet pomijając to, można bronić ale jak się to ma opanowane do perfekcji jak niegdyś juve strzeliło na 1:0 i mogłeś w nich wchodzić i przez całą dobę a i tak nie dopuścili Cię pod pole karne, a to co wczoraj zagrał Pioli w drugiej połowie to anty pokraczny futbol, i tylko masa szczęścia i pecha sprawiło że Fiorentina nie wygrała a nie nasze panowanie nad sytuacją.
1
stary_boss
stary_boss
26 listopada 2023, 08:23
fatalnie się to oglądało dno i wodorosty, niestety nie ma pomysłu na grę, trzy zmiany w spotkaniu a później nie ma co się dziwić że kontuzja za kontuzją w zespole jak żyłowani są zawodnicy (pierwsza zmiana w 60’ dwie następne w 83’!!) wchodzi Krunic który już myślami w Turcji ile będzie zarabiał a Adli jak zwykle przyspawany na ławce.
Prezentujemy poziom serie B zwycięstwo tylko i wyłącznie dzięki IronMike reszta do zapomnienia bo wstyd i żenada po wczorajszym występie.
3
checa1983
checa1983
26 listopada 2023, 05:28
To była zasłona dymna przed meczem z BVB!Innej opcji nie ma bo być nie może :/I tego co "odważniejszy" niech się trzyma!Bo ja już chyba "wysiadam".Forza AC!
Edytowano dnia: 26 listopada 2023, 05:35
0
DominoJachas
DominoJachas
26 listopada 2023, 03:27
W 2 połowie, 2 strzały do 18 Fiorentiny, 30% posiadania. Na własnym stadionie.
Matko kochana.
4
Manolas
Manolas
26 listopada 2023, 01:59
Gramy jak za Inzaghiego tylko że mamy nieco lepszych piłkarzy. To jest dramat i wstyd. Gdyby nie Tomori i Maignan to my byśmy gonili wynik, Pioli błagam
2
tommyb1
tommyb1
26 listopada 2023, 00:34
Streści mi ktoś czy Franio coś zdąrzył pokazać?? Bo niestety/stety nie było mi dane dziś meczu oglądać
1
DarthImpaler
DarthImpaler
26 listopada 2023, 00:42
Trochę biegał do presingu ale Milan grał tak ultra defensywnie że nie miał jak coś pokazać. A jak wchodził i 73 tyś ludzi krzykło jego imię to się uśmiechnął. Raz stracił głupio piłkę przez co mogliśmy stracić gola ale nieudolność fiory dzisiaj wygrała. Generalnie na plus trochę presował raz prawie zabrał piłkę ostatniemu obrońcy i byłby 1v1 z bramkarzem ale się nie udało, Na minus ta strata. Ogólnie brak noty bo ani nic nie zepsuł (żeby jakieś konsekwencje były) ani nic nie dał.
3
Piotrek1899
Piotrek1899
26 listopada 2023, 00:58
Jasne. Był najlepszy na placu. Jović może mu buty nosić;p
0
Pavlović31
Pavlović31
26 listopada 2023, 02:59
Można się było spodziewać. Pamiętam jak na zmianę weszli Okafor i Chukwu pewnego razu którzy mogliby trochę rwać z przodu przy kontrach (wygrywaliśmy, początek sezonu), ale po co? Lepiej sobie rozegrać od brameczki, poklepać przed polem karnym, stracić piłkę.... tak i tu.
Żeby nie było, trzeba pilnować defensywy ale razi mnie ten styl gdy i tak tracimy bramki.
Edytowano dnia: 26 listopada 2023, 03:00
2
Gzikuu
Gzikuu
26 listopada 2023, 00:18
Od ostatniego meczu zdążyłem w sobie przerobić w głowie kilka kwestii, bo już totalnie Milan tego człowieka za sterami odziaływał na moją codzienność. Pioli zabił we mnie cały przedsezonowy entuzjazm i radość z czekania oraz oglądania meczów.

Dziś nie obejrzałem go na dużym TV, w koszulce Milanu i nie celebrowałem meczu, jak święta. Odpaliłem sobie go na tablecie, którzy brzęczał gdzieś tam obok przy pracy na komputerze. Zwycięsto po paskudnej grze jest? Jest. Czy jestem zdenerwowany paskudnym przebiegiem meczu? Niebardzo. Win-win situation.

Oglądanie tego Milanu z tym człowiekiem na ławce mnie brzydzi, a dosyć mam już nerwów i frustracji. Z Piolim tak to moje kibicowanie będzie pewnie wyglądać, bo mecze Milanu mają być oderwaniem od stresu np. roboty, a nie pogłębianiem go. Do dziś po meczach Milanu czułem się jeszcze bardziej straumatyzowany. :)
13
Mil_online
26 listopada 2023, 07:27
Patrz Pan, ja przybralem identyczną pozę.

W głowie świtała myśl tygodnia w Mediolanie na tryptyku Fiorentina/BVB/Frosinone, z jakimiś wypadami do Bergamo albo gdzieś, ale na szczęście nie zostało to skonkretyzowane.

Wczorajszy mecz haniebny, Łysy walczył o życie prymitywnymi metodami.
1
Jago
Jago
26 listopada 2023, 00:18
Serio nie mogę pojąć dlaczego znowu zamroził Adliego.
6
k__f__c
26 listopada 2023, 01:10
Żeby nie stracił głupio piłki
1
Tzeentch3
Tzeentch3
26 listopada 2023, 10:03
@k_f_c
Po czym Reinjders 2 razy ją stracił jak junior w pierwszej połowie, ale że to nie Adli to nikt nie pamięta :P
0
Fushnikov
Fushnikov
26 listopada 2023, 10:51
Dobrze ze reszta zespołu nie tracila głupio piłek. Z Theo na czele :/
2
Miaacz
Miaacz
26 listopada 2023, 11:16
Jego syn Krunic nie raz głupio tracił i gra, może Adli nie traci z taką gracją jak Bośniak i się uczyć musi nadal
0
Majki85
Majki85
25 listopada 2023, 23:53
Dzięki Ci Boże..
FORZA MILAN!!
0
gambit17
gambit17
25 listopada 2023, 23:46
Dlaczego w akcji z karnym nie było podyktowanej czerwonej kartki?
2
Semper Fideli
Semper Fideli
26 listopada 2023, 00:02
Sytuacja w walce o piłkę, nie ma podwójnego karania w takiej sytuacji chyba że obrońca zamiast faulu w próbie wybicia piłki noga, np. Popchnął by Theo ręką. Wtedy karny i czerwona
0
DarthImpaler
DarthImpaler
26 listopada 2023, 00:44
Ale on go i kopnął i pchnął. Bardzo byłem zdziwiony brakiem czerwonej.

Jeszcze bardziej mnie zdziwiło tylko +7 min do drugiej połowy.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 listopada 2023, 23:30
Aaah było czuć ten dominujący, fizyczny futbol Piolego. Normalnie mam zakwasy!
1
Janik14
Janik14
25 listopada 2023, 23:27
Dawno nie byliśmy tak slabo przygotowani do sezonu. Ledwo biegaliśmy w 2 połowie, gdzie sezon czy dwa byliśmy mega wybiegani
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2023, 23:05
Jack prawdziwy Milanista, jedenaście spotkań 0goli i 0asyst, przypadek?
16
mmielczar123
mmielczar123
25 listopada 2023, 23:01
- Milan był dzisiaj jak Pan Artur z 1 z 10
- Bezbłędny?
- Nie, nie dojechał
28
acmti__
acmti__
25 listopada 2023, 23:07
Na siebie
2
Corsa
Corsa
25 listopada 2023, 23:00
Najważniejsze są trzy punkty i tylko to dziś się liczy, ale jestem zrezygnowany.

Milan nie zasłużył ma wygraną, wychodzimy z tego z twarzą wyłącznie za sprawą karnego i genialnego Mike'a. Pierwsza połowa była słaba, ale w drugiej zagrali totalne g.

Biorę poprawkę na braki kadrowe, ale to skandal żeby drużyna zaliczana do ligowej topki dała się tak brutalnie zdominować na własnym stadionie i musiała drżeć o wynik do ostatniej sekundy. Taktyka obrony Częstochowy, po strzeleniu bramki to wstyd!

Takimi właśnie "zwycięstwami" Piolo będzie kupował sobie czas. Niestety, ale tutaj nie ma już żadnej taktyki, to całkowita prowizorka. Dzisiaj mieliśmy ogromnego farta, ale to nie będzie powtarzało się do końca sezonu.

Jeśli zarząd nie pójdzie po rozum do głowy i nie zrobi porządku z trenerem oraz jego giermkiem od przygotowania fizycznego, to ten sezon będzie stracony.

Dawno nie czułem rozgoryczenia po wygranej. Nie chcę takiego Milanu.
20
flaqu666
flaqu666
26 listopada 2023, 00:07
Broniłem i wierzyłem....... Ale dziś coś pękło:) czas na zmiany.... Tak może grać Cagliari o utrzymanie a nie Milan do ch.......!!!!!!
2
DarthImpaler
DarthImpaler
26 listopada 2023, 00:48
We mnie coś pękło po lecce. Oglądam ale jakby "mi to lotto" jaki wynik do tego doprowadził mnie pioli. Dzisiaj 3 pkt i tylko to jest na plus.
0
Pablo78
Pablo78
25 listopada 2023, 22:57
Ale nasza forma i pomysły trenera to jak "rdza". Niby tyle biegają i co z tego jak wiele niedokładności w grze.
Wypadało by zapytać: kiedy wreszcie dokładną asystę w pole karne zaliczy Calabria???

I trzeba przyznać dużo kibiców na meczu, ludzie głodni dobrej piłki.
0
Vol'jin
Vol'jin
25 listopada 2023, 23:01
a z Napoli to kto podawał do Giroud?

niektórym to już się mam wrażenie, że daję łatkę przed meczem mimo, że grają dobrze potem ;]

Calabria czy Pobega dzis
8
Maximilanista
Maximilanista
25 listopada 2023, 23:36
Nie przesadzajmy z tą obroną Calabrii, tylko dlatego, że gdzieś raz na 40 meczów mu asysta siądzie.

Szanuję Dawidka za charakter i za oddanie tym barwom. Ale nie oszukujmy się - Calabria to gracz na swojej pozycji bardzo archaiczny. Współczesny skrajny obrońca z europejskiej szerokiej topki to piłkarz szybki, o dobrze ułożonej nodze, dający tyle samo w ataku, co z tyłu POTRAFIĄCY PRECYZYJNIE DOŚRODKOWAĆ. I ta precyzja powinna być dziś bliska tej z poziomu skrzydłowych.


Theo jest graczem o dwie klasy lepszym od Calabrii i o tyleż w ostatnich trzech latach większy był jego wpływ na sukcesy zespołu, niż wkład Dawidka, a to Francuz był ostatnio grillowany, bo grał gorzej.

Calabrię broni nimb wychowanka, Włocha oraz status (fałszywy i rozdmuchany) jego poprzednika, Abate, który był piłkarzem co najwyżej średnim, a jego "dośrodkowania" stanowiły kuriozum na tym poziomie gry w piłkę nożną.

Przecz z mitami. Myślmy racjonalnie.

2
Gerada
Gerada
25 listopada 2023, 23:51
@ Maximilanista

Odnośnie obalania mitów:

W tym sezonie w Serie A:

Theo 0,5 celnego dośrodkowania na mecz / 1,4 niecelnego dośrodkowania na mecz

Calabria 0,6 celnego na mecz vs 0,8 niecelnego na mecz.

Statystyki za whoscored.

O ile zgadzam się, że Francuz to w optymalnej formie gracz światowego poziomu, a Davide raczej do numeru jeden na świecie na swojej pozycji nie aspiruje... o tyle Twój wywód może jedynie być próbą obalenia faktów, nie mitu...
5
DarthImpaler
DarthImpaler
26 listopada 2023, 00:54
Maximilanista może w topie europy tak jest ale nie u piolego. Patrz co on zrobił z theo. Mieliśmy najlepszego LO na świecie z super akcjami w ofensywie zwany był pendolino. a mamy teraz chaotycznego elektrycznego i powolnego LO. To samo zrobił pioli z Rijendersem super grający ofensywny pomocnik wystawiany jest na DP. WTF? Nawet czarną panterę ten trener potrafił "zepsuć" i odebrał mu umiejętność gry nogami. Leao też już nie umie "kopnąć i biec za piłką". I to wszystko dzięki trenerowi.
Edytowano dnia: 26 listopada 2023, 00:55
0
k__f__c
26 listopada 2023, 01:13
Ten Pioli to jakiś czarnoksiężnik musi być. Odbiera piłkarzom umiejętność celnego kopania piłki
1
Maximilanista
Maximilanista
26 listopada 2023, 07:57
Gerada:

Mój wywód składa się również z trzeciego akapitu, którego najwyraźniej nie przeczytałeś. A jeśli przeczytałeś, to na pewno nie zrozumiałeś, bobyś mi darował statystyki z obecnego sezonu i brednie o obalaniu faktów.
0
Gerada
Gerada
26 listopada 2023, 13:45
@ Maximilanista

Ok, przyjmę Twój argument, że tylko niektóre akapity Twoich wypowiedzi powinno traktować się poważnie, a reszta jest zwykłym bezcelowym laniem wody. Weźmy więc pod analizę ten akapit, który uważasz za jedyny wart odnoszenia się. Zatem "myślmy racjonalnie": Theo, co pokazują statystyki nie wypada w tym sezonie lepiej od Calabrii, ergo: był "grillowany" - skąd zatem zdziwienie tym faktem, że skoro Theo grał ostatnio gorzej to on jest "grillowany"? Czy logicznie rzecz biorąc Calabrii nie broni zatem to, że wypada pod pewnymi względami lepiej niż jego vis a vis, który aspiruje do bycia numerem jeden na świecie jako boczny obrońca? To w zasadzie podkopuje Twój czwarty argument...

Oczywiście z doświadczenia wiem, że próby wymiany argumentów z Tobą mijają się z celem bo i tak zawsze dla Ciebie Twoja własna retoryka jest jedyną słuszną i żadne fakty tego nie zmienią...

Prosty przykład:

Calabria w Serie A ma 19 asyst w 185 spotkaniach - możesz podać źródło matematyczne, które mówi, że asysta siada mu raz na 40 meczów? Idźmy dalej i zobaczmy ostatnie 3 sezony + początek bieżącego, czyli realniejsze odniesienie do obecnego Davide, a nie gracza stopniowo wchodzącego do pierwszej drużyny: 94 mecze - 12 asyst (dodatkowo też 5 bramek) - oznacza to, że kapitan Milanu potrzebuje niespełna 8 spotkań na każdą asystę, a w przeliczeniu na każde 90 minut Davide zalicza asystę dokładnie co 6 i 3/4 spotkania. Żeby Ci już całkiem retorykę nadwyrężyć: w analogicznym okresie - przez ponad trzy ostatnie sezony, w przeliczeniu na każde 90 minut Theo Hernandez zalicza asystę średnio co 6,47 spotkania. Oczywiście to lepszy (nawet jeśli minimalnie) wynik niż ten Włocha, ale czy aż tak pokazujący dysproporcję między tymi graczami...?

Wspominam o tym, bo nawet teraz kiedy napisałem Ci w sposób precyzyjny i używając miarodajnego okresu czasu, że nie masz racji, Ty i tak - jeśli w ogóle odpowiesz - będziesz się zarzekał, że to Ty jesteś alfą i omegą nieomylną, a ja kompletnie nie rozumiem Twoich wypowiedzi.
0
Maximilanista
Maximilanista
26 listopada 2023, 19:50
Gerada:

Odkąd Theo dołączył do Milanu w 2019 roku, w samej Serie A zanotował 24 gole i 18 asyst. W tym samym okresie Calabria strzelił 6 goli i 11 razy asystował.

Ja tu widzę sporawą dysproporcję pomiędzy jakością gry obu zawodników. Ty nie widzisz.


Kiedyś zbyt łatwo dawałem się wciągać w takie przepychanki przez pyskaczy Twojego pokroju, ale już dawno się tym znudziłem. Nie mam czasu ani (tym bardziej) ochoty tarzać się z tą czy inną rozkoszną świnką w jej błotku, bo nic mi to nie daje. Ani satysfakcji, ani tym bardziej żadnego pożytku.

Widzę, że od długiego czasu bardzo Cię irytuje moja skromna tutaj aktywność, więc (obyczajem wszelakiej smarkaterii) miast mnie ignorować, jak to czyniłby każdy dojrzały człek, usiłujesz zaczepiać tego obrzydliwca i wciągać w jakieś denne pyskówki, które do niczego nie prowadzą. Bo Ty nie zdajesz się nie rozumieć nie tylko tego, co ja piszę (może tylko udajesz), ale też tego, co piszesz Ty sam (czego już raczej udawać byś nie chciał, choć kto Cię tam wie)...


Dlatego mam małą radę: nie zawracaj mi dupska swoimi nerwicami, dzięki czemu obu nam zrobisz dobrze. Dobrze?
0
Gerada
Gerada
26 listopada 2023, 20:08
@ Maximilanista
To fakt, że zazwyczaj staram się Ciebie najzwyczajniej w świecie ignorować. Komentarza tutaj, również nie pisałem w pierwszej kolejności ad personam i nie był on nawet minimalnie wymierzony w Ciebie - ale jako, że jedyny na świecie umiesz wszystko czytać ze zrozumieniem na pewno dostrzegasz, że to dopiero Twój komentarz był majestatycznie dojrzały i w jakikolwiek sposób skierowany we mnie, gdyż oznajmiłeś, że wiesz lepiej ode mnie co rozumiem, a czego nie. Dopiero w kolejnym swoim wpisie odniosłem się do Ciebie jako użytkownika. Na tym dyskusję skończę, bo - jak już zaznaczyłem w poprzednim poście - nie wydajesz się jednostką zdolną do jakiejkolwiek dyskusji opartej o zwykłą wymianę argumentów.
0
Maximilanista
Maximilanista
27 listopada 2023, 01:11
Gerada:

"Twój wywód może być próbą jedynie obalenia faktów, nie mitów".


Twoja pierwsza odpowiedź na mój komentarz. Zupełnie nie ad personam. Bo przecież " dopiero w kolejnym swoim wpisie odniosłeś się do mnie jako do użytkownika".

Nie tylko nie kumasz sensu moich wypowiedzi, ale też sam nie ogarniasz własnych pożal się Boże wysrywów. Dokładnie i dobitnie, własnymi słowami, potwierdzasz moje obserwacje na Twój temat. A nawet nie śmiałem Cię o to prosić. Nie musiałem, jak się okazuje.

Masz jakiś kompleks mojej osoby. Przykro. Nie chciałem Cię w niego wpędzić, nie mając nawet na co dzień świadomości Twojego istnienia. No ale jakoś tak wyszło, że Cię obciążyłem. Sorki.


Trudno...


Postaraj się zapomnieć. O mnie. I bądź szczęśliwy.

Szczerze (bez ironii, bez szydery) Ci tego życzę.
0
nokoments
25 listopada 2023, 22:57
Niesamowicie nas gnietli w tej drugiej połowie, nasza formacja się kompletnie załamała. Jedyna różnica pomiędzy tym, a ostatnimi czterema meczami jest taka, że mieliśmy więcej farta. Pudrowanie trupa trwa w najlepsze.
9
Mil_online
25 listopada 2023, 22:57
Ten okularnik z Eleven gada większe bzdury niż Hajto:).
4
DarthImpaler
DarthImpaler
26 listopada 2023, 00:56
kurde zapomniałem studio obejrzeć zaraz se cofnę posłuchać jaki to Milan jest słaby XD
0
Gerada
Gerada
25 listopada 2023, 22:55
Udało się, mimo masy obaw przed meczem. Na styl nie było szans, więc ważne, że plan wykonany.
Liniowy w drugiej połowie mistrz... Dwa razy stoi może ze dwa metry od akcji... piłka nie toczy się za szybko po linii, a ten auty "profilaktycznie" pokazuje x.x Zwłaszcza szkoda tej sytuacji, w której mister dostał kartkę bo wreszcie fajna akcja wyszła Chukwueze.
W pierwszej połowie jestem w stanie zaakceptować, że Parisi nie wyleciał z boiska jeśli konsekwentnie przeciwko nam w takich sytuacjach nigdy więcej czerwonych kartek pokazywać nie będą.

Jak uda nam się przetrwać do powrotu kluczowych graczy takimi meczami i wynikami jak dziś to będę bardzo zadowolony :) Pioli już nie raz udowodnił, że jego Milan styl to może pokazywać jak kadra jest zdrowa, a nie jak musi rzeźbić i sklejać, więc dla mnie obecnie aby po 3 punkty zdobywali to nawet niech po pół strzału na mecz oddają.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
25 listopada 2023, 23:02
Co do stylu, to moim zdaniem, w pierwszej połowie nawet fajnie to wyglądało. Było kilka naprawdę ładnych akcji, po których powinna paść co najmniej jedna bramka. Mam tu na myśli zwłaszcza te, które koncertowo zepsuł Calabria. I to jest to, co często Ty wytykasz naszym graczom. To niechlujstwo. Ostatnie podanie prawie nigdy nie trafia tam, gdzie powinno.
2
Gerada
Gerada
25 listopada 2023, 23:05
@Piotrek1899

Zgadza się, w pierwszej połowie to w niektórych sytuacjach wystarczyłoby żeby nasi skupili się na tyle żeby biegnąc z piłką nie zostawiać piłki za sobą i już by mogło być groźniej. Co do braku stylu, raczej myślę o całokształcie. W 53 minucie jak Pulisic zachował się tragicznie przy wychodzeniu z kontrą pomyślałem sobie, że po takim zachowaniu to bym go zdjął, ale chwilę później pomyślałem, że to z przodu jedyny gracz, który chociaż czasami prosto kopie piłkę i bez niego to już w ogóle gra stanie... Pioli go niedługo po tym zdjął i faktycznie już całkiem to siadło...
0
sebastek888
sebastek888
25 listopada 2023, 22:54
W tym smutnym jak pi$da meczu, wejście Camardy zrekompensowało mi cierpienie, jakim było oglądanie tego "widowiska". Dzięki Pioli, że do końca nie trzymałeś tego kasztana na boisku.
Fakty są takie, że na ten moment jesteśmy z 6-punktową przewagą nad miejscem piątym, więc możecie pomarzyć o zwolnieniu Pioliego. Gramy jak gramy, cierpimy... bo musimy. Więc niech rozweselają nam trochę nastroje takie właśnie wejścia, Bartesaghi, Camarda.... Primavera zasługuje w tym sezonie na swoje momenty.
3
DarQ
DarQ
25 listopada 2023, 22:54
Mike ma łep jak sklep.
4
Majki85
Majki85
25 listopada 2023, 22:54
Te 3 pkt jak dla mnie są rekompensata za stracone 3 pkt z Udinese.
Jeszcze kilka ekstra zwyciestw i wybacze remisy z Lecce i tym podobnymi pionkami...
Dobranoc.
1
edinho
edinho
25 listopada 2023, 22:54

FORZA MILAN
0
Jaca23
Jaca23
25 listopada 2023, 22:54
Najważniejsze, że są trzy punkty, ale chyba nikt z nas nie chce oglądać tak słabego i bezradnego Milanu. Tylko dzięki dużej dawce szczęścia dowieźliśmy korzystny wynik.
3
Pablo78
Pablo78
25 listopada 2023, 22:53
Grunt 3 pkt. w tabeli.
Ale męki w 2 połowie, sami zapraszaliśmy rywali w pole karne,rzuty rożne itd.
Dobrze Mike w bramce się spisał w kilku sytuacjach super!!
No i największe owacje na meczu wzbudziło wejście Camardy, bardziej niż emocje meczu.
Włoska piłka jest do kitu z tym sprawdzaniem do przesady var i karnych....to pewnie w meczu polska czechy jak soucek miał przejechane korem po głowie to by dali karnego czechom wg sędziowania we włoszech.
Nzola 2-3 x zagrywa ręką i nie ma kartki...
Słaby Reijnders i Pulisić mógł więcej się wysilić.
Odpoczywać i zbierać się na środę.
1
ósmy
ósmy
25 listopada 2023, 22:57
W środę to już będzie po ptokach ;)
0
palonettoACM
palonettoACM
25 listopada 2023, 22:53
Jovicz pierwszy celny strzał w Milanie, trzeba przyznać, że się rozkręca z meczu na mecz.

Z krótkoterminowej perspektywy patrząc, wygrana jak najbardziej cieszy. Jednak długoterminowo wydaje się, że jest coraz gorzej.

Loftus na pełnej z BVB, powtórka z meczu z PSG i +500 do stabilności posady u Stefana.
2
Cactus
Cactus
25 listopada 2023, 22:52
Mecz udało się jakimś cudem wygrać i te 3 punkty są bardzo ważne, ale oglądanie tego co się działo na boisku, zwłaszcza w drugiej połowie było uwłaczające. Totalna dominacja Fiorentiny i tylko dzięki ogromnej ilości szczęścia i Mike'owi w bramce, udało się dowieźć ten wynik.
Refleksja jest taka, że jeśli Milan miał po przerwie reprezentacyjnej pokazać nową, lepszą twarz, to efekt okazał się odwrotny od zamierzonego.
Ciekawi mnie jeszcze tylko kto się wypisał z wtorkowego meczu ze względu na problemy zdrowotne. Zdziwię się jeśli okaże się, że obyło się bez jakiegokolwiek urazu.
0
Tzeentch3
Tzeentch3
25 listopada 2023, 22:52
Z dzisiejszych nowinek taktycznych: Musah na dziesiątce i lewym skrzydle, brak wprowadzenia lewoskrzydłowego, który siedział na ławce przez co w ataku po zejściu Pulisica już w ogóle nie istnieliśmy i całkowite oddanie inicjatywy przeciwnikowi, nawet nie stwarzając zagrożenia z kontr, bo przecież 1:0 to bezpieczny wynik :)
Pioli chyba w przerwie im powiedział to samo co z Lecce...
1
Piotrek1899
Piotrek1899
25 listopada 2023, 22:52
Fajnie, że trzy oczka wpadły, no ale trochę wstyd, żeby tak się cofnąć i pozwolić zdominować przeciętnej Fiorentinie. Nie wiem, czy to kwestia motoryki, taktyki, czy zwyczajnie strachu przed porażka, ale nie przystoi tak grać na własnym stadionie. Nie takiemu zespołowi, jak AC Milan. Na pocieszenie Maignan swoimi interwencjami, a Jović jednym przebłyskiem wygrali ten mecz. A tym, którzy mu tak wypominają tą niewykorzystaną okazję przypomnę, że nawet najlepszym się zdarza ;p
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI