Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

28. kolejka Serie A

8 marca 2024, 10:20, cinassek Aktualności
28. kolejka Serie A

Drugi weekend marca przynosi 28. kolejkę Serie A.

Piątek, 8 marca:

20:45: Napoli - Torino 1:1 (Kwaracchelia - Sanabria)

Sobota, 9 marca:

15:00: Cagliari - Salernitana 4:2 (Lapadula, Gaetano, 2x Shomurodov - Kastanos, Maggiore)

15:00: Sassuolo - Frosinone 1:0 (Thorstvedt)

18:00: Bologna - Inter 0:1 (Bisseck)

20:45: Genoa - Monza 2:3 (Gudmundsson, Vitinha - Pessina, D. Mota, Maldini)

Niedziela, 10 marca:

12:30: Lecce - Hellas 0:1 (Folorunsho)

15:00: Milan - Empoli 1:0 (Pulisic)

18:00: Juventus - Atalanta 2:2 (Cambiaso, Milik - 2x Koopmeiners)

20:45: Fiorentina - Roma 2:2 (Ranieri, Mandragora - Aouar, Llorente)

Poniedziałek, 11 marca:

20:45: Lazio - Udinese 1:2 (Gianetti [s.] - Lucca, Zarraga)


R E K L A M A





120 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
dominik91p
12 marca 2024, 05:08
Milan w zeszłym roku 28 kolejka
4 miejsce 51p
Dzisiaj 2 miejsce 59p
Dziękuję do widzenia ;)
0
ósmy
11 marca 2024, 22:53
Lazio w zeszłym sezonie wicemistrzostwo i 30 bramek straconych (38 kolejek)
Dzisiaj są na 9 miejscu, i już mają 31 straconych bramek (28 kolejka)
Napoli w zeszłym sezonie mistrz Włoch i 77 strzelonych bramek (38 kolejek)
Dzisiaj są na 7 miejscu i mają 43 strzelone bramki (28 kolejka)
2
Rossu
Rossu
11 marca 2024, 13:56
Mały offtopik:

Ktoś gra w FMa 24? Z kumplem planujemy zagrać online włoską ligę i szukamy parę osób do wspólnej gierki :)
0
ósmy
11 marca 2024, 09:23
Pffff...co to za kolejka bez żadnej bramki strzelonej bezpośrednio z rzutu karnego.
Cała nadzieja w dzisiejszym meczu.
Edytowano dnia: 11 marca 2024, 09:25
0
Masa
Masa
11 marca 2024, 09:00
zobaczcie jak madrze jest zarzadzany zespol merdaczy. sprowadzili latem frattesiego, ktory stopniowo wchodzi w buty barelli, ktory prawdopodobnie latem odejdzie za okolo 100 baniek, a w nastepnym sezonie nie dosc ze zainkasuja ogromny zastrzyk gotowki, to beda mieli gotowego i ogranego nastepce...

u nas sprzedano tonalego i sprowadzono w to miejsce calego busa ludzi, z ktorych kazdy musial sie natychmiastowo przystosowywac do serie a, nowej taktyki i z marszu zaczac grac na 100% albo zamrazarka.

tak samo z obroncami, sprowadzili bisseka, ktory uczy sie gry na spokojnie, a nie zostaje wpuszczony na gleboka wode, bo akurat nie ma kto grac (tak jak bylo z kalulu, thiawem, simiciem i innymi zawodnikami, ktorzy u nas wchodzili do skladu). za rok inter bedzie mogl sprzedac np bastoniego i wcale tego nie odczuja, bo maja juz przygotowany grunt zeby go zastapic. widac, ze tam sie mysli dlugoterminowo.

gdyby u nas adli w tamtym sezonie lapal minuty jako zmiennik kogos ze srodka pola, to dzisiaj mielibysmy juz lidera zespolu, a tak to padre zamrozil chlopaka z niewiadomych powodow i stworzyl kuriozalna sytuacje, w ktorej 20 paro letni zawodnik wygladal na poczatku jak junior, bo nie gral przez rok i kazdy kontakt z pilka byl elektryzujacy.

swoja droga tak sobie pomyslalem dzisiaj, ze ciekawe jak by wygladala nasza gra gdyby zamiast poswiecac tonalego latem, zrobiono tylko korekte na prawym skrzydle sprowadzajac pulisicia za te 20 baniek, a nie wydawalibysmy tych kilkudziesieciu na czukwu, musaha, loftusa i reindersa... (ale z drugiej strony moze furlani wiedzial o zakladach i dlatego tonali poszedl pod mlotek)
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 marca 2024, 09:57
Chłopie u nas co roku jest inna obsada i inny pomysł na środek pola. Dziś gramy z dwoma rozgrywającymi na pivotach i fiozlem na 10. W poprzednich sezonach graliśmy z rozgrywającymi i DMem na pivocie i napastnikiem w roli 10. Natomiast w kolejnym sezonie możliwe że i na 3 4 3 przejdziemy. My dobrze jednej formacji nie możemy opanowac bo co sezon się ona zmienia, więc czego my oczekujemy?

Inter adaptuje nowych zawodników i nowe rozwiązania taktyczne do ustawienia które cały zespół już dobrze zna. My ten sezon zaczynaliśmy w 4 3 3 i tak też zbudowaliśmy pomoc i w trakcie nie wiedzieć czemu, nie mając dobrej 8 która może grać na pivocie przeszliśmy na 4 2 3 1. U nas po prostu jest w tej kwestii jak wiatr zawieje.

Srodek pomocy to serce i płuca zespołu a my co sezon doprowadzamy tam do stopniowej degradacji zarówno taktycznej jak i personalnej.
Edytowano dnia: 11 marca 2024, 10:11
1
misiek007e
misiek007e
10 marca 2024, 22:08
czy to Roma Czy Fiorentina to grają dużo szybciej niż Milan i nie nastająco
1
Piotrek1899
Piotrek1899
10 marca 2024, 22:46
Tak? Szkoda tylko, że jedni do Milanu tracą 16, a drudzy 11 punktów.
12
kamilus
10 marca 2024, 23:11
@Piotrek1899
Od kiedy to miejsce w tabeli zależy od punktów? Przecież ważniejsza jest "szybkość" gry.
8
Piotrek1899
Piotrek1899
10 marca 2024, 23:13
kamilus
Racja. Wygłupiłem się:(
2
tober12
tober12
10 marca 2024, 22:07
Fiorentina spuchła
0
ósmy
10 marca 2024, 21:52
Slavia gładko dziś pyknęła Teplice 4-0, i tak patrzę, że w Czechach będą o mistrzostwo walczyć tylko ze Spartą. Nikt tam do nich raczej na dziś nie ma podjazdu. Kolejna, już 11 bramka Jurecki, który z nami nie zagrał.
1
Svikahrappur
Svikahrappur
10 marca 2024, 21:21
Mancini zmieniony po pół godziny gry. De Rossi dobrze widzi, że to cud, że w ogóle jeszcze miał szansę go zdjąć, gość już ze 4 żółte powinien dostać.
1
DragonAC
DragonAC
11 marca 2024, 09:15
Mancini to burak i cham jak ja go nie trawie.
0
Svikahrappur
Svikahrappur
11 marca 2024, 10:13
DragonAC
Potwierdzam, tak samo z nim mam. Drugi na czele tej listy u mnie jest Karsdorp, choć tu może dochodzić też subiektywne odczucie, bo pracowałem jakiś czas temu z człowiekiem, który był z twarzy niemal identyczny jak on i był jednym z największych chamów i cwaniaków z jakimi w życiu się spotkałem.
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 21:09
Brawo Viola
0
misiek007e
misiek007e
10 marca 2024, 21:01
14 minuta i Manciniego nie powinno juz byc na boisku, klasycznei dogra do konca, rzeznik
1
mmielczar123
10 marca 2024, 20:36
Juve wyprzedzone, a przewaga nad Atalantą i Bologną zwiększona. Jeszcze tylko Roma straci punkty i będzie idealnie. Do końca sezonu zostało 10 kolejek, czyli 30 punktów do zdobycia. Na ten moment jesteśmy 12 pkt nad Atalantą i Romą, 8 nad Bologną i 1 nad Juve. Chyba powoli można zacząć mówić, że w lidze pozostała nam już tylko walka o 2 miejsce, bo przewagi nad czwartym miejscem nie mamy prawa roztrwonić
2
Masa
Masa
10 marca 2024, 20:12
Jak dekotletare? Pytam z ciekawosci bo nie oglądałem, a widzę że grał dość długo.
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 marca 2024, 20:40
Słabo. Niczym się nie wyróżnił.
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 20:58
Słabo jak w meczach z czołówką.
0
Masa
Masa
10 marca 2024, 21:59
ewidentnie problem z mentalem... ciekawe czy jak do konca sezonu bedzie taki skapciały to go atalanta wykupi.
mam mieszane uczucia co do niego, bo ta kwota ustalona na wykup to troche mało jak na typa z takim potencjałem, ale z drugiej strony jak ma gosc pelne gacie w kazdym wazniejszym meczu, to nikt za niego wiecej nie da.
optymalnie by było gdyby wrócił i od przyszłego sezonu grał u nas pod jakimś nowym trenerem, który wiedziałby jak go ustawić. jestem ciekaw jak wyglądałby w obecnej taktyce piolego zamiast rlc. mysle, ze mogłby się dobrze odnalezc w grze kombinacyjnej z pulusiciem i reindersem, bo jak biegał z messiasem albo snikersem po prawej stronie, to nie było za bardzo z kim grac...
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 19:49
Swoją drogą to Szczęsny jest chyba jedynym znanym mi bramkarzem, który gra w piżamie. Nie kojarzę żadnego innego bramkarza, który przez cały rok niezależnie od pogody gra w kalesonach i podkoszulku z długim rękawem.
2
Milanboy
10 marca 2024, 20:21
Cr7 grał z długim rękawem przez długi czas.
1
boro215
boro215
10 marca 2024, 20:25
Można podpiąć pod to Gabora Kiraly. Czy słońce czy deszcz, wiecznie miał dres :p
5
roox
roox
10 marca 2024, 22:52
Dres i szlugi w przerwie, krajowy mental zachowany.
0
Mil_online
10 marca 2024, 23:22
Beckham też grał zawsze w długim rękawie.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 23:32
Szczęsny nie gra w bluzie z długim rękawem, tylko w koszulce z krótkim i podkoszulku z długim. Nie gra też w spodniach z długą nogawką, tylko w krótkich spodenkach i kalesonach pod spodem. :)
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 marca 2024, 19:32
Brawo Atalanta. Powinniśmy kupic tego Koopmainersa
1
slavio
slavio
10 marca 2024, 19:47
i doplacic 12 mln do Cdk
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 19:31
Koopmeiners nie chcesz aby czasem dla Milanu zagrać ??? Kozak jest
1
satoshi
satoshi
10 marca 2024, 19:32
Ciekawe za ile
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 marca 2024, 19:34
60mln i można brać. Wówczas Benek, Rijneders i Koopmainers. Na ławie Adli, RLC I Musah
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 marca 2024, 19:28
Kurde dobrze, że wywalczylismy ten cenny remis z Atalanta. (mina Kamilusa)
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 19:33
Dobrze, że zdominowaliśmy drużynę z Bergamo. ;>
1
Maximilanista
Maximilanista
10 marca 2024, 20:31
Dobrze, że nie jesteśmy wiceliderem Serie A, notującym w roku 2024 rezultat 7 zwycięstw, 2 remisów i jednej porażki. Dobrze, że nie nadrobiliśmy w ostatnich kilkunastu kolejkach wielu punktów wobec Juve czy Atalanty, które teraz oglądają nasze plecy.

Szkoda, że kolega jest tak bardzo racjonalny w swoich ocenach, że ostatnio ostro krytykował Piolego za niewystawienie w składzie Leao, który musiał pauzować za kartki. :-) Ten wstrętny łysy wuefista nie potrafi wygrać nawet z byle regulaminem. :-0 :-)
2
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 20:59
Mam nadzieję, że to nie o mnie, bo nie przypominam sobie, bym krytykował Piolego za niewystawienie Leao w dzisiejszym spotkaniu. Ani tym bardziej nie nazywałem żadnego trenera, czy to Piolego, czy nawet Inzaghiego, czy jakiegokolwiek innego, per "wuefista". Krytykuję piłkarzy i trenera, ale nigdy ich nie obrażam. I nieważne, czy grają bądź trenują w Milanie, w Interze, czy gdziekolwiek indziej.
0
dykt4tor
dykt4tor
10 marca 2024, 20:59
Dobrze, że nie brakuje nam 16 punktów do pierwszego miejsca. Pioli in.
0
Maximilanista
Maximilanista
10 marca 2024, 21:34
Twoje nadzieje są płonne.

Enjoy reading & wake up:

https://www.acmilan.com.pl/news/41020/milan_empoli_przewidywane_sklady_wg_lgds
0
Maximilanista
Maximilanista
10 marca 2024, 21:39
Dobrze, że mamy kadrę o dwie klasy lepszą od Interu i jedną z czterech najlepszych w Europie - i scudetto oraz co najmniej 1/2 Champions League to nasz rokroczny obowiązek. Nasz budżet, nasze transfery, nasza historia ostatnich 15 lat - wszystko to zobowiązuje nas do hegemonii we Włoszech oraz brylowania w Europie. Konkurencja jest tak żałośnie słaba. I biedna...
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 21:50
Moje nadzieje są płonne? W którym miejscu? W tym samym, w którym kolega nie umie czytać ze zrozumieniem, jak mniemam? Bo z tego, co widzę, to narzekam na wymianę całej ofensywy, dodając, że po przerwie będzie musiał wpuścić na boisko trio Leao-Giroud-Pulisic, a kolega mnie poprawił, że Leao po przerwie jednak nie wejdzie. Nigdzie nie widzę krytykowania Piolego za to, że nie wystawia Leao od pierwszej minuty. Następnym razem zalecam dokształcić się z czytania ze zrozumieniem, potem ewentualnie kierować jakieś zarzuty w moją stronę. Jeśli się nie mylę, to czytania ze zrozumieniem uczą w podstawówce. Może jeszcze dasz radę wziąć korepetycje.
Edytowano dnia: 10 marca 2024, 21:51
0
Maximilanista
Maximilanista
10 marca 2024, 22:00
Czyli skoro Pioli nie wymienił Leao z wyboru, a Pulisica NIE WYMIENIŁ W OGÓLE, to znaczy, że z całej ofensywy wymienił TYLKO Giroud na Jovicia.


Za co więc kolega krytykował Piolego? Skoro to była racjonalna krytyka za WYMIANĘ CAŁEJ FORMACJI?

Wiem, że w podstawówce uczą czytania ze zrozumieniem. Szkoda, że pisania ze zrozumieniem nie uczą sprawnie. A może uczą, tylko kolega nie nadąża? Tak czy owak - kulejesz, chłopie, i logicznie i merytorycznie. I nawet tego nie widzisz...
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 22:05
Wyjaśnię łopatologicznie, bo do kolegi nie dociera.
W przewidywanych składach - bo do nich dałeś link - była informacja, że wyjdzie znowu trio Okafor-Jović-Chukwueze. I to trio, jako wymianę całej ofensywy, krytykowałem. Bo była to wymiana CAŁEJ ofensywnej trójki. Czy widziałeś gdziekolwiek moją krytykę po tym, jak podano oficjalne składy, gdzie jednak Pioli nie wymienił całej ofensywy, tylko - jak sam zauważyłeś - Giroud na Jovicia, bo Leao musiał zostać zmieniony siłą rzeczy. Pulisicia jednak na Chukwueze nie wymienił. Widziałeś, bym krytykował oficjalny skład, gdzie cała ofensywa nie była wymieniana? Nie? Bo nie krytykowałem. Krytykowałem potencjalną wymianę całej ofensywy. Więc z jednej strony dajesz jako argument mojej krytyki skład przewidywany, a potem jako kontrargumentu używasz skład oficjalny, którego nie krytykowałem w najmniejszym stopniu. I tutaj, mój drogi kolego, masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem i argumentacją swojej tezy.
0
Maximilanista
Maximilanista
10 marca 2024, 22:11
Czyli krytykujesz Piolego, mimo iż Leao grać nie mógł, a Chukwueze nie był jego wyborem do wyjściowego składu?


:-) :-) :-)

I to jest Twoja definicja racjonalnej postawy? Łopatologiczna definicja oczywiście.


Twoja krytyka była tyle warta, co bzdury zrodzone w Twojej łepetynie. To już mi udowodniłeś. Nie musisz się bardziej starać, naprawdę.

Wnieś do tematu coś nowego, niż własną ignorancję i obsesje lub przestań mnie nudzić.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 22:16
Nie. To była krytyka potencjalnej taktyki, a biorąc pod uwagę, że Pioli taką taktyką już wychodził, gdzie wymieniał 3/4 składu, to przewidywania były jak najbardziej realne. I te potencjalne zmiany skrytykowałem. Nie zamierzam wnosić do tej dyskusji nic nowego, bo się zacietrzewiłeś, chcąc patrzeć na innych z góry, więc nawet nie widzisz, że kocopoły wypisujesz. Czegokolwiek ja bym nie napisał, i w jakikolwiek sposób bym tego nie napisał, nie zmieni to Twojego zdania w tej rozmowie, bo tak sobie ubzdurałeś i już, a nie ma nic gorszego niż rozmówca zafiksowany na swoim zdaniu. Także miłego wieczoru życzę i baw się dalej w swojej piaskownicy.

A jako PS dodam, że swojej początkowej, idiotycznej tezy, jakobym krytykował Piolego za niewystawienie Leao od początku, nadal nie udowodniłeś i widzę po fiksacji na innym temacie, że udowodnić nie zamierzasz. To tyle, jeśli chodzi o rzeczową dyskusję z Tobą. Skaczemy z kwiatka na kwiatka, byle to pasowało do Twojej wydumanej tezy, poprzednie, nieudowodnione, zostawiając samym sobie. Trzymaj się ciepło.
Edytowano dnia: 10 marca 2024, 22:22
1
Maximilanista
Maximilanista
10 marca 2024, 22:43
Krytykowałeś Piolego za WYMIANĘ CAŁEJ FORMACJI OFENSYWNEJ. Całej. Po czym inny użytkownik wyprowadził Cię z Twojego lunatycznego bredzenia odnośnie Leao (którego personalnie wymieniłeś), informując Cię o niemożności jego wystawienia. Chukwueze to był tylko wymysł prasy.


TO SĄ FAKTY. Fakty nie potrzebują dowodów. One same w sobie są dowodami. Co ja Ci miałbym udowadniać? :-)


Atakujesz Piolego, z góry zakładając sobie z dupy wzięte brednie, a potem się dziwisz, że się ośmieszyłeś?


Atakowałeś POTENCJALNE (i zupełnie niepotencjalne - vide: absencja Leao) decyzje Piolego, a teraz ciągle próbujesz ubierać się w ciuszki racjonalizmu? Ile Ty masz lat? Dziesięć? Dwanaście?




0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
10 marca 2024, 23:02
Ech, ostatni raz się odzywam, choć nie ma to sensu.

Owszem, wymieniłem Leao jako tego, który będzie musiał wejść w drugiej połowie, kiedy nam nie będzie szło - to było jedyne personalne wymienienie Portugalczyka. Więc gdzie owe fakty, które mają się same bronić, że niby krytykowałem Piolego za to, że nie wystawi Leao od początku? Jeśli nie potrafisz odróżnić tezy "nie wystawia Leao" od "zmienia całą ofensywę", to ta dyskusja nie ma sensu (nie miała go zresztą od samego początku).

Krytykowałem potencjalną, że podkreślę po raz kolejny, wymianę całej ofensywy, a kiedy pojawiły się oficjalne składy, to moja krytyka się skończyła. Bo dotyczyła tylko potencjalnej możliwości. Rozumiem, że nie można krytykować potencjalnych wydarzeń, nawet jeśli są prawdopodobne, bo tak? Pioli udowadniał już nieraz, że wymiana 3/4 składu to dla niego betka, a nie tak dawno temu wymienił całą ofensywę, by w przerwie wpuszczać Leao-Giroud-Pulisicia, czyli robić dokładnie to, o czym wspomniałem w swojej krytyce. Bo krytykowałem potencjalną możliwość w oparciu o przeszłe doświadczenia, które czyniły ją bardzo realną.

I możesz mnie uważać nawet za 5-latka, jeśli Ci to w jakikolwiek sposób dogadza. Ty, rzecz jasna, potencjalnych wydarzeń nie komentujesz w żaden sposób, to poniżej Twojej godności. I przy tym zostańmy. Nie mam siły się kopać z koniem i nie widzę w tym sensu.
0
Maximilanista
Maximilanista
10 marca 2024, 23:27
Jeżeli Leao "będzie musiał wejść z ławki" - to znaczy, że nie został wystawiony w pierwszym składzie. Nie znam jeszcze w historii futbolu przypadku, gdy jakiś piłkarz musiał wejść jako zmiennik, jednocześnie będąc graczem pierwszego składu. Znasz taki przypadek? Przytocz go. Jeśli nie znasz - to znaczy, że krytykowałeś Piolego za coś, czego nie mógł zrobić - za niewystawienie Leao. Twoją ignorancję szybko zresztą uświadomił Ci inny użytkownik, co w ogóle nie zbiło Cię z tropu. I to (oraz ta cała dyskusja) bardzo dużo mówi o Twojej kondycji mentalnej. Tak jak i próba obrony Twojej krytyki wobec POTENCJALNYCH (a które okazały się zupełnym wymysłem) wyborów trenera.
Ty tego jeszcze próbujesz bronić teraz. :-) :-) :-)

Głupota lub bewzstyd.

Na moje oko - oba naraz.


Twój atak dotyczył WYMIANY CAŁEJ FORMACJI OFENSYWNEJ. A Pioli wymienił z własnej woli tylko Giroud na Jovicia. Okafor (lub Pobega - kij że z kontuzją, Kjaer czy Sportiello) Portugalczyka zastąpić MUSIAŁ, a podstawowy prawoskrzydłowy, Pulisic, zagrał od początku.


Okafor zanotował asystę, Pulisic strzelił po niej gola na wagę 3 punktów, a,Ty dalej próbujesz bronić swojej idiotycznej krytyki odnośnie wyborów Stefana co do obsady przedniej formacji w tym meczu?

Zapytam raz jeszcze: bezwstyd czy głupota?
Edytowano dnia: 10 marca 2024, 23:31
0
dykt4tor
dykt4tor
11 marca 2024, 09:40
Serio uważasz, że mamy kadrę na tyle słabszą, że dostajemy 6 derbów pod rząd bez szans nawet na remis i dzieli nas 16 punktów? To musi być jakiś eksperyment spoleczny bo nie wierzę.
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 19:27
Milik sztuka wow szybko wycyganili Atalante
0
misiek007e
misiek007e
10 marca 2024, 19:26
no i stara pudernica dwa gole..
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 19:08
David dzisiaj dwa gole z Rennes. Kolejny dobry sezon będzie w jego wykanoniu, fajnie by było gdybyśmy go kupili.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 marca 2024, 19:27
Jaki samotny napastnik w naszym ustawieniu to on nie poszaleje. Nie te warunki fizyczne.
1
tober12
tober12
10 marca 2024, 19:04
Widzieliście jak Krychowiak wczoraj załadował Tatarusanu swojaka ? Xd
1
boro215
boro215
10 marca 2024, 20:22
A jaka cieszynke zrobił. Chłop ewidentnie stracił już resztki zapału do gry w piłkę. Niech wraca do Europy butiki otwierać
1
Voltrex
Voltrex
10 marca 2024, 18:48
City Liverpool, ależ to był mecz, nie ma się co dziwić, że wszyscy się zachwycają premier league, jak tam 98min gry na pełnym tempie, gdzie akcją goni akcje, a sędziowie dają grac.

Jeżeli ktoś z was oglądał to ciekawy jestem opini co do kopnięcia mcalistera w ostatniej akcji, w seriea to by było chyba czerwo i karny, a tutaj beż faulu mimo varu. Czy aż tak inaczej wygląda sędziowanie w Anglii czy to jednak błąd sędziów?
1
brezdi18
brezdi18
10 marca 2024, 18:58
Zdecydowanie sytuacja która zwróciła moją uwagę. Przyzwyczajony do karnych w serie a byłem pewny że to wapno a tu VAR sprawdził, oficjalna powtórka leci i nic :D
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 19:00
Nie oglądałem, ale co do tego, że sędziowie dają grać, to przypomniały mi się słowa Stefano Piolego. W SerieA jest za dużo przerywania gry, nie ma ciągłości. Najlepszy przykład w dzisiejszym meczu, gdzie zawodnicy Empoli leżeli po każdym kontakcie a sędzia wszystko gwizdał. Poza tym nie ma co się dziwić, dwie super ekipy, Guardiola i Klopp to musiało być widowisko.
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 19:03
No i w Anglii będzie walka mistrza.

Arsenal 64
Liverpool 64
City 63

To jest liga a nie u nas Inter odjechał, reszta może sobie kopać.
0
kaquito
kaquito
10 marca 2024, 19:09
Tempo gry Liverpoolu w porównaniu do Piolizmu, to jak porównanie zawodnika sumo i Usaina Bolta w biegu na 100m. Oglądając Live-City po naszym meczu z Empoli, czułem się jakbym zmienił dyscyplinę. To jest przepaść, jak tam wszyscy wiedzą co mają robić, a do tego na jakiej prędkości to wykonują. A u Piolego ani szybkości, ani taktyki, ani chęci.
1
tober12
tober12
10 marca 2024, 19:18
Dlatego napisałem, wcześniej, że jak przejdziemy Slavie co nie jest oczywiste i trafimy na Liverpool to mamy przesrane :D
0
satoshi
satoshi
10 marca 2024, 19:31
Biorąc pod uwagę niedawną 11-tkę co zrobił Giroud to tutaj również wapno
0
Milanboy
10 marca 2024, 20:23
Ewidentny rzut karny przy kopnięciu Doku, aczkolwiek szkoda zawodów bo arbiter wyjątkowo w Anglii dobrze sędziował.

Tempo faktycznie fajne, ale City było naprawdę dzisiaj słabe i w zasadzie to się potem tylko bronili. Liverpool zawsze tak gra, inne drużyny już takiego tempa nie narzucają.
0
Milanboy
10 marca 2024, 18:47
Ta liga to jest Inter i długo długo nic niestety :(
0
slavio
slavio
10 marca 2024, 18:43
milik wyrowna albo zejdzie...
0
tober12
tober12
10 marca 2024, 18:36
Wow Puli, tak się strzela z wystawki
0
Koti32
Koti32
10 marca 2024, 18:36
Ale to rozegrali
0
misiek007e
misiek007e
10 marca 2024, 18:35
ale goool
0
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
10 marca 2024, 18:24
offtop:
Wiadomo kiedy lega serie a opublikuje dokładny czas meczów 31 kolejki?
Chciałbym się wybrać do Mediolanu, ale nie wiem czy bezpiecznie jest kupować bilet powrotny na niedzielę wieczór?
0
palonettoACM
10 marca 2024, 20:17
Niby 19 marca ma być. Przed sezonem Lega ogłosiła dokładne daty, w których będzie ogłaszany terminarz.

https://twitter.com/DlugoszMarcin/status/1676632150488088581?s=20
1
Billy_Costacurta
Billy_Costacurta
11 marca 2024, 13:27
Dzięki, nie mogłem właśnie tego znaleźć
0
Koti32
Koti32
10 marca 2024, 18:00
juve atalanta liczę na remis
1
ósmy
10 marca 2024, 16:03
W kolejnym meczu zagramy z Hellasem, ale bez ich napastnika Henry, który po końcowym gwizdku poszarpał się z trenerem Lecce i zarobił w ten sposób czerwo ;)
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
10 marca 2024, 14:35
Nie ma mocnej drużyny w tym sezonie na Inter a jeszcze moze się to tak ułożyć że na 5-6 kolejek będą mieli mistrza i wówczas super komfortowa sytuacja w LM gdzie City, Real czy inni faworyci będą musieli skupić się na dwóch frontach. Moze będzie tak że Inter 1 w lidze, Milan 2. Inter wygra LM a Milan LE :) Mało realne ale jakieś szanse są na taki scenariusz
0
Masa
Masa
10 marca 2024, 14:51
Ja bym wolał taki scenariusz że inter odpada z lm w Madrycie a scudetto zabierają im za korupcję, lądują w serie d i wszyscy zawodnicy rozwiązują kontrakty ;-)
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
10 marca 2024, 13:53
Wychodzi na to, że prawdopodobnie w meczu z nami Inter zdobędzie mistrzostwo. Pioli oczywiście zadba o to, żeby im w tym nie przeszkadzać.
1
Pablo0403
Pablo0403
10 marca 2024, 14:28
A mi się wydaje, że do meczu z nami już będzie wszystko jasne.
Nie chce mi się wierzyć że Juventus dotrzyma tempa sąsiadom.
No i oczywiście AC Milan też nie wygra 6 kolejnych meczy. Ciągle gramy w Lidze Europy, a każdy wie jak wychodzą nam spotkania pomiędzy pucharami.
Edytowano dnia: 10 marca 2024, 14:33
0
Pablo0403
Pablo0403
10 marca 2024, 14:54
Padre to pewnie jeszcze zrobić im jednoosobowy szpaler
0
ACstach
ACstach
10 marca 2024, 13:13
Kurde ile juz ten Inter ma przewagi? Wydaje się, że z minuty na minute przewaga rośnie...
0
mmielczar123
9 marca 2024, 22:35
Danielek w formie :P
2
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
9 marca 2024, 22:16
A ten Bisseck to kto to w ogóle jest ? Bo widzę że kuzyni już wystawiają totalnych no name a i tak wygrywają.
1
Pablo0403
Pablo0403
9 marca 2024, 22:31
Niemiec, kupili go latem z ligi duńskiej za 7mln - w grudniu chyba był ich najlepszym piłkarzem.
2
Masa
Masa
9 marca 2024, 23:30
taki kudłaty Thiaw ;-)
6
ósmy
9 marca 2024, 22:00
Nasza Primavera zsuwa się z każdym tygodniem.
Dziś kolejna porażka na wyjeździe z Veroną 1-0.
To już piąty mecz z rzędu bez zwycięstwa, przy trzech porażkach i dwóch remisach.
Dopadła dosyć wyraźna zadyszka, i spadamy na 7 lokatę.
0
Masa
Masa
9 marca 2024, 22:32
Podobno też Kamara nie chce podpisać nowego kontraktu - nie mogą się dogadać i już kolejka po niego się ustawia
0
dominik91p
10 marca 2024, 09:45
Trener Primki Out!
Pewnie zabetonowal sklad. Nie potrafi wykorzystać potencjału młodych piłkarzy. Za bardzo rotuje. Jego taktyka jest przewidywalna. Ogólnie dawajcie tu jakiegoś Conte bo trener nie ma pomysłu na grę,;)
0
D53
D53
9 marca 2024, 21:59
Tak mały offtop Krychowiak strzelił piękną bramkę samobójczą naszemu Tatarowi, bo grają teraz w jednej drużynie.
https://sport.dziennik.pl/pilka-nozna/ligi-zagraniczne/artykuly/9454458,krychowiak-strzelil-samoboja-z-osiemnastu-metrow-trafil-do-wlasnej-bramki.html
2
ksieciunio
ksieciunio
10 marca 2024, 00:14
Miałem o tym pisać, połączenie sił Krychowiak - Tatawpuszczanu musiało dać piorunujący efekt :)
2
p_sommer
p_sommer
9 marca 2024, 21:16
Dany Mota ależ gol, fantastyczny!
2
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
9 marca 2024, 20:01
Oby Inter zapewnił sobie scudetto przed derbami. Może nas wówczas oszczędzą :)
1
dejnio
dejnio
9 marca 2024, 20:27
A niech nas leją, wtedy większa szansa że Łysy poleci.
3
primo2p
primo2p
9 marca 2024, 22:22
Żeby nie było że szybciej polecimy z top4 niż Pioleł... :P
1
Piotrek1899
Piotrek1899
9 marca 2024, 19:56
Komentatorzy na E zachwycają się minimalizmem Interu, a moim zdaniem oni zaczynają powoli łapać zadyszkę.
0
primo2p
primo2p
9 marca 2024, 20:02
We wtorek grają w Madrycie, wygrywają z rewelacja rozgrywek na ich stadionie i to w ool rezerwowym składzie - to nie jest zadyszka.
19
Piotrek1899
Piotrek1899
9 marca 2024, 20:10
Moim zdaniem aż taki rezerwowy ten skład nie był. Brakowało Lautaro, Pavarda, Dimarco. Reszta, z całą pomocą na czele grała.
1
dejnio
dejnio
9 marca 2024, 20:29
Taka zadyszka że jak wygrywali tak wygrywają. A że nie zawsze będzie to 4:0 to chyba oczywiste.
2
RockStar
RockStar
9 marca 2024, 20:33
Każda drużyna jadąca na Renato Dall'Ara, chciałaby przeżyć taką zadyszkę w tym sezonie.



3
RockStar
RockStar
9 marca 2024, 22:30
Jeszcze, Bologna dopiero 2 raz w tym sezonie przegrała u siebie - wcześniej ten jedyny raz był z Milanem w sierpniu w 1 kolejce.

No to 3 piłkarzy + Hakan wrócił po kontuzji
Edytowano dnia: 9 marca 2024, 22:41
1
primo2p
primo2p
9 marca 2024, 22:36
głaskamkoty
to wychodzi na to, że drużyny z Mediolanu są piętą Achillesową Bolonii... :]
3
Piotrek1899
Piotrek1899
10 marca 2024, 00:31
No tak. Jak Milan w ten sposób wygrywał, to był to fuks, decydowały indywidualności i w ogóle więcej szczęścia, niż rozumu ;) Śmieszne. Ja twierdzę, że Inter tego spotkania nie kontrolował nawet po objęciu prowadzenia. Mieli problem, żeby w ogóle z własnej połowy wyjść.
3
ZYLION
ZYLION
9 marca 2024, 19:13
Snickers w poprzednim sezonie i w tym walczy o 4 miejsce. Może w tym roku mu się uda :) Bologna gra ładniej niż my
Edytowano dnia: 9 marca 2024, 19:13
4
Rocker
Rocker
9 marca 2024, 18:34
Wygląda mi na to, że ciekawsza będzie w tym sezonie walka o utrzymanie, niż o scudetto.
Edytowano dnia: 9 marca 2024, 18:34
3
Manolas
Manolas
10 marca 2024, 09:47
Jest tak od listopada...
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
9 marca 2024, 18:25
W Interze przy każdej akcji zawodnik idzie za piłką. Tam zawodnicy wprost wymuszają ruchem podanie. Jak zestawić to z tym jak my się poruszamy to przepaść. Sposób wykorzystania naszych zawodników przy tym "interowym" to komedia.

Specjalnych cudów z tą Bologna nie grają ale widać, że jak jest akcja rozpoczynana to tam nikt stojanowa nie gra tylko jest bardzo szybkie stworzenie przestrzeni grą na jeden kontakt w środku pola. To jest coś czego nam bardzo brakuje bo u nas są zawodnicy którzy by tak stworzoną przestrzeń w świetny sposób wykorzystali (Leao, Theo, Puli). Dodatkowo ich olbrzymim atutem jest to, że świetnie radzą sobie w obu fazach gry.

Tego Zirkzee to bierzmy jak tylko będzie możliwość. Facet potrafi się odnaleźć na całej szerokości w linii ataku. Przy naszych skrzydłach to byłaby świetna opcja do ataku.
Edytowano dnia: 9 marca 2024, 18:30
4
Masa
Masa
9 marca 2024, 18:32
U nas często Leao robi ruch na wolne pole ale nasi jakby się bali zagrać mu prostopadła piłkę i Portugalczyk tylko zwieszony cofa się z powrotem… strasznie irytujące to musi być i chyba jego brak uśmiechu po ostatniej bramce był właśnie tym spowodowany
4
Gianni Rivera
Gianni Rivera
9 marca 2024, 19:55
Inter ogólnie bez piłki gra świetnie, zarówno do przodu, jak i do tyłu, o czym świadczy zaledwie 13 straconych bramek. Przy 32 straconych golach Milanu to wygląda po prostu tragikomicznie. My w defensywie nie potrafimy się poruszać, zostawiamy takie dziury i wolne przestrzenie, że można tam tirem z naczepą wjechać, wykręcić na trzy razy i wyjechać z boiska, nie zawadzając o ani jednego piłkarza Milanu. Jak tak oglądam mecze Interu i widzę, jak kompaktowo grają w defensywie, jak szybko podwajają krycie, jak się asekurują itp., to żal bierze. I to nie jest tak, że nasi piłkarze nie potrafią tak grać. Potrafią, bo tak grali w sezonie mistrzowskim, gdzie traciliśmy mało goli, a pod koniec rozgrywek to właściwie w ogóle ich nie traciliśmy. To po prostu wina taktyki, która do naszych zawodników nie pasuje. I to jest smutne. Bo mamy kim grać, tylko nie wiemy jak.
2
Tzeentch3
9 marca 2024, 21:27
@muamba_kabumba
Z tym wymuszaniem u nas podania to jest śmiesznie jak się spojrzy na statystyki podań ze meczu ze Slavia - gramy większość meczu w przewadze, powinniśmy zamknąć Slavię na jej połowie, gdzie piłka powinna chodzić, a później w statystykach (pewnie jakiś margines błędu): Leao 16 podań (90 minut), Giroud 12 podań (79 minut), Ruben 20 podań (65 minut) i gdzieś się wyróżnia Pulisic z 35 podaniami i hit: Jović 4 podania w 25 minut i Okafor 1 w 11 minut (że Okafor był na boisku to zobaczyłem jak sędzia skończył mecz) :P Nasza ofensywna czwórka miała prawie tyle podań co ich odpowiednicy z Czech :)
U nas po prostu nikt nie chce grać piłką przez co musimy liczyć na zrywy.
0
Orest
Orest
9 marca 2024, 16:56
Cagliari przeskok z 19 pozycji na 13 po jednej kolejce. Najs.
0
Koti32
Koti32
9 marca 2024, 16:45
Niestety ale liczę dziś na merdow Żeby bologna nas nie doganiala
0
Piotrek1899
Piotrek1899
8 marca 2024, 22:51
Uważam, że dla drużyn pokroju Torino, a tym bardziej trenerów, jak Jurić powinny powstać osobne rozgrywki. Tylko dla koneserów takiego antyfutbolu. Po co w ogóle prezesi zatrudniają takich trenerów? Żeby obrzydzić kibicom ten sport? Narazić klub na straty? Na pewno nie po to, by się rozwijać i bawić publikę.
2
ósmy
8 marca 2024, 22:57
Nieistotne. Są tacy na tej stronie, którzy chętnie wiedzieliby go w Milanie ;)
1
Piotrek1899
Piotrek1899
8 marca 2024, 23:01
Dokładnie ;)
1
Rossu
Rossu
8 marca 2024, 23:01
Poważnie są tacy? Serio pytam, bo żeby chcieć Juricia za Piolego, to tak jakby przesiąść się z Ferrari do Fiata :P

0
Piotrek1899
Piotrek1899
8 marca 2024, 23:04
Nie wiem, jak teraz, ale swego czasu była tutaj na niego moda ;)
1
kamilus
8 marca 2024, 23:27
Torino jak Torino, ale Udinese to chyba co roku grałoby w finale LM antypiłki. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
0
Vol'jin
Vol'jin
9 marca 2024, 17:38
Wyjdę na adwokata diabła.

Jurić jest dobrym trenerem/taktykiem. Miał na Napoli wyjść na wymianę ognia czy co? Wiadomo na dziś temat Milanu nie ma sensu bo Torino stoi w miejscu niż się rozwija. Odpowiednim przeskokiem dla Juricia powinna być Atalanta (ze wzgledu na podobieństwa do Gasperiniego) ewentualnie Roma/Lazio z dużych klubów, ale w Lazio mógłby być problem z Lotito ;]
3
Piotrek1899
Piotrek1899
9 marca 2024, 19:59
Vol'jin

Proszę Cię. Jurić z każdym tak gra. Uważam, że skład ma niczego sobie, a ustawia te Torino, jakby to była jakaś Salernitana. To jest taka mentalność. On by poszedł trenować City i grałby to samo.
Edytowano dnia: 9 marca 2024, 19:59
1
MrAncelotti
MrAncelotti
8 marca 2024, 14:07
offtop:

Katastrofalne informacje dla przyszłości Gennaro Gattuso.
Marsylia po jego zwolnieniu wygrała wszystkie 4 mecze, strzelając aż 16 goli (!) i tracąc tylko 3.
To musi być bolesne dla trenera, gdy po jego zwolnieniu, drużyna gra aż o kilka poziomów lepiej.
Również Roma odżyła po zwolnieniu Jose Mourinho.

Gattuso to w tej chwili poziom trenerski dla drużyn z 16-20 miejsca w tabeli. Nawet drużyny aspirujące do Ligi Europy/Konferencji nie będą go po czymś takim chcieć.
2
Piotrek1899
Piotrek1899
8 marca 2024, 22:45
Nieistotne. Są tacy na tej stronie, którzy chętnie wiedzieliby go w Milanie ponownie.
1
Manolas
Manolas
10 marca 2024, 09:50
Bez przesady, zdecydowanie więcej dałby nam Seedorf
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI