Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

OFICJALNIE: Paulo Fonseca nowym trenerem Milanu

13 czerwca 2024, 11:59, Redakcja Aktualności
OFICJALNIE: Paulo Fonseca nowym trenerem Milanu

AC Milan oficjalnie poinformował, że nowym trenerem klubu od sezonu 2024/2025 zostanie Paulo Fonseca. Związał się on trzyletnią umową do 30 czerwca 2027 roku. Według niepotwierdzonych informacji w Milanie będzie zarabiał 2,5 mln € na sezon plus bonusy zależne od wyników.

51-letni Portugalczyk przybywa do Milanu świeżo po dwóch sezonach spędzonych w LOSC Lille (Ligue 1). Wraca do Serie A po doświadczeniach z Romą (2019-2021). Z ekipą Giallorossich osiągnął piąte i siódme miejsce w Serie A oraz półfinał Ligi Europy. W swojej dotychczasowej karierze trenował także Szachtara Donieck, FC Porto, FC Paços de Ferreira, SC Braga, a także zdobywał doświadczenie w niższych ligach portugalskich, takich jak Pinhalnovense, CD Aves.

Zlatan Ibrahimović na konferencji prasowej ogłosił nowego trenera Milanu następującymi słowami: "Przede wszystkim chcę podziękować Stefano Piolemu w imieniu całego klubu. Zasługuje na wszystkie komplementy. Nowym trenerem będzie Paulo Fonseca. Dokładnie się nad tym zastanowiliśmy, wybraliśmy go ze względu na jego tożsamość. Ale też ze względu na to, w jaki sposób zespół będzie grał: ofensywnie i dominująco. Chcieliśmy wnieść coś nowego po pięciu latach. Z tymi zawodnikami, Fonseca będzie właściwym człowiekiem. Jesteśmy bardzo pewni siebie i bardzo w to wierzymy".


R E K L A M A





170 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
karp_fso
13 czerwca 2024, 13:38
Ogólnie argument w stylu "Pioliemu też nie dawano szans" to myślenie życzeniowe. Może wypali, może nie, nie przesądzam, ale nie widzę tego.

Ale z drugiej strony średnio mi się chce wierzyć w scenariusze z drugiej strony, czyli, że nie dotrzyma do zimy. Fonseca to nie jest taki partacz (to nie gość, który utrzymał ledwo Sampdorię #pdk), IMO pierwszy sezon w Romie miał całkiem udany, drugi dopiero obnażył jego braki, choć w całej Romie panował wtedy bajzel.

Jakbym miał wróżyć z fusów to widzę to tak - o ile zarząd nie prześpi okienka transferowego i przyjdzie porządny napastnik, DP i stoper, to zapewne będziemy sobie radzić przyzwoicie spokojnie do miejsca w LM dociągniemy. Ale scudetto marnie widzę.
Obecnie mamy drugą kadrę w lidze jakościowo, ale jak Juve i Napoli się wzmocnią, to może być różnie. Pytanie, czy ich projekty wypalą. Jak wypalą to może być ciężko o miejsce lepsze niż czwarte... zobaczymy. Jeśli wylądujemy poza burtą LM to zarząd będzie mógł powiedzieć, że "zawsze miał łeb do interesów" :v

Dla mnie to trener z algorytmu, bo nie widzę innego logicznego wytłumaczenia jego zatrudnienia. Zobaczymy, może przynajmniej będzie się nas fajnie oglądało.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2024, 13:39
7
Szczechu1899
Szczechu1899
13 czerwca 2024, 13:37
A ja jakoś czuję podjarkę przed nowym sezonem. Może nie jest to wybór marzeń, ale na pewno jest solidnym rzemieślnikiem w trenerskim fachu, który jakiś margines do rozwoju ma co pokazuje Lille. Na pewno będzie czuć świeżość względem Piolego pod względem tatyki w fazie ofensywnej, a i w obronie raczej nastąpi odejście od gry 1 na 1. Wymiana kadrowa też zapowiada się ciekawie, czy nowa 9 podoła wyzwaniu? Czy klub znajdzie nowych mentorów? W dodatku dochodzi nowa fromuła LM, więc można liczyć na ciekawszych bardziej zróżnicowanych rywali. Pozostaje trzymać kciuki, Forza Milan!
2
hyrus13
hyrus13
13 czerwca 2024, 13:50
Mam takie uczucie co roku, od dekady ;)
1
Szczechu1899
Szczechu1899
13 czerwca 2024, 19:49
@hyrus13, ale w końcu się spełniło po przyjściu Piolego, to trzeba liczyć, że i teraz się uda :D
0
GrandePaoloM3
13 czerwca 2024, 13:31
Cóż, do końca miałem nadzieję że to nie dojdzie do skutku i kto inny zostanie ternerem, ale ma u mnie czystą kartę. Życzę Paulo i Milanowi jak najlepszych wyników. Forza Paulo, Forza Milan.
1
Von Strauss
Von Strauss
13 czerwca 2024, 13:30
Moim zdaniem bardzo słaby wybór. Przeciętny trener, bez większych osiągnięć, statystyka z dwóch ostatnich prowadzonych klubów i ich pkt na mecz gorsza niż Piolego w Milanie, strzelonych bramek i straconych porównywalna (z zaznaczeniem, że LOSC zdobywało znacznie mniej bramek). Do tego beznadziejne wyniki z włoską czołówką (2-0-4 z Napoli, 1-1-3 z Juve, 1-1-2 z nami, 0-3-1 z Interem, o 0-1-3 z Atalantą nie wspominając) jak i francuską (Lyon 1-3-4, Marsylia 3-1-2, PSG 0-1-3). I tak, wiem, tam też są spotkania międzynarodowe gdy prowadził Szachtar. I tak, wiem, Milan to inny poziom niż LOSC czy tamta Roma. Pytanie tylko, na ile inny :)

Ale mimo wszystko życzę mu powodzenia. Przyda mu się, bo Inter jest cały czas mocny, a Juve z Mottą i Napoli z Conte po odpowiednich wzmocnieniach mogą namieszać. A jest jeszcze przecież cały czas groźna Atalanta, do tego przykład Bologny pokazuje, że takich Lazio, Romy czy Fiorentiny nie powinno się skreślać.

Mam nadzieję, że Fonseca nie będzie kolejnym Giampaolo. I, że choć raz uda mu się ugrać PW (bo o LM czy scudetto nie myślę nawet ;])

Celem RB jest pewnie utrzymanie top4 - na nic więcej nie liczę. Mam tylko nadzieję na dwie rzeczy - pierwsza, że Fonseca nie schrzani. Druga - jeśli schrzani i będą go zwalniać, że razem z nim odejdzie całe RB z Gerrym na czele, Furlani i cała reszta korposików. A w ich miejsce przyjdzie ktoś, kto zna się na piłce i będzie mu zależało na klubie.

I mam nadzieję, że zajmiemy miejsce w top 4 przed Napoli Conte czy Juve Motty. Choćby przed jedną z tych drużyn. Bo jeśli oni nas przeskoczą to znaczy, że tam wybory były lepsze niż u nas - mimo, że tam muszą budować w sporym chaosie i jeszcze większym zapotrzebowaniu na poszczególne pozycje niż u nas.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2024, 13:34
7
MilanHomer
MilanHomer
13 czerwca 2024, 14:09
Jedno małe ale, porównywanie średniej punktowej, dla różnych drużyn i lig nie ma większego sensu.

Bayern, który jest lepszym klubem pod chyba każdym względem od Milanu, a na pewno sportowym i finansowym, wziął na trenera gościa, ze średnią 0,63 pkt/mecz.

Znaczy, że tam są jeszcze większe ciołki niż u nas, we Violi, Monzy, czy choćby Torino albo innym Lechu Poznań :)
1
Von Strauss
Von Strauss
13 czerwca 2024, 14:43
"I tak, wiem, Milan to inny poziom niż LOSC czy tamta Roma. Pytanie tylko, na ile inny"

Tamte LOSC i Roma to podobne przypadki jak obecny Milan. Aspirujący do bycia jednym z najlepszych w swojej lidze. Roma za Spala i początek Di Francesco była 2 i 3 w lidze, LOSC za Galtiera wygrała nawet mistrza (a przypominam, że w roku jego przyjścia do LOSC ratowali się przed spadkiem), tyle, że w obu przypadkach jest jeden-dwa sezony z przeciętnymi wynikami przed Fonsecą. Więc porównanie, takie na sucho, nie jest wcale takie bez sensu.

A co do wyboru trenera - ja uważam, że wzięcie Vincenta przez Bayern to głupota i straszna loteria. Nie dość, że po awansie od razu zaliczył spadek, to jeszcze nawet nie był w czubie spadkowiczów, składających się z samych beniaminków. To może być strzał w 10 - albo wielki upadek. I póki co bliżej mi do obstawiania, że będzie bliżej wyniku Tuchela niż Flicka czy Heynckesa.
1
ósmy
13 czerwca 2024, 14:53
@MilanHomer
Ale zauważ, że Bayernowi Monachium musiało odmówić z ośmiu trenerów zanim musieli dojść do Vincenta Kompany.
M.in. Hoeness, de Zebri, Zidane, Xabi Alonso, Nagelsmann czy Rangnick.
Czyli mierzyli wysoko.
Nam nikt nie odmówił, bo od razu wzięliśmy przeciętnego trenera.
A podejrzewam, że większość stąd z pocałowaniem ręki wziełaby każdego z w/w trenerów zamiast Fonseki.
Nawet równie przeciętnego de Zerbiego czy Rangnicka:)
2
Von Strauss
Von Strauss
13 czerwca 2024, 14:57
@ósmy
De Zerbi to marzenie niektórych na tej stronie, a ja tego nie rozumiem. Tak samo jak nie rozumiem zatrudnienia portugalczyka.

0
MilanHomer
MilanHomer
13 czerwca 2024, 19:00
ósmy
Tego nie wiesz.
Póki co Sarri jak ostatnia beksa w mediach ryczał i poza tym możemy gdybać.

Strauss
Dalej to porównywanie nie ma sensu, bo różne drużyny, różne składy, różna forma przeciwników i tych różnic można mnożyć.

Nie piszę, że porównywanie nie ma kompletnie sensu, ale nie musi mieć przełożenia (w naszym wypadku, oby nie miało). Gdyby tak było, to bierzemy zawsze gościa z największymi średnimi i wygrywamy ligę, chyba że ktoś weźmie innego z większą ilością punktów.

Dajmy chłopakowi czas, niech pokaże z Milanem co potrafi.

Oby nie był to Giampaolo w wynikach i Pioli w prowadzeniu drużyny ;)
0
Milanboy
Milanboy
13 czerwca 2024, 13:29
Tymczasem Edin Terzic nie będzie trenerem Bvb od kolejnego sezonu.

Szok, po prostu szok. Jestem ciekaw kogo Borussia Dortmund zatrudni za jego, może powrót Kloppa?
2
Von Strauss
Von Strauss
13 czerwca 2024, 13:34
Pół żartem, pół serio - Terzić>Fonseca ;P

A poważnie - gość sam zrezygnował. Ponoć był skłócony z Reusem i Hummelsem. Ciekawe kto go zgarnie.
3
ósmy
13 czerwca 2024, 13:47
W takim przypadku Hummels zostaje w BVB,. Ponoć między nimi były jakieś wewnętrzne animozje, a ojciec Mattsa (i jego agent) wspominał niedawno, że Hummels rozpatrzyłby przedłużenie, ale w momencie odejścia Terzicia.
1
Miaacz
Miaacz
13 czerwca 2024, 14:42
Ponoć za Terzicia ma trenować Sahin, kumpel Kehla
1
Von Strauss
Von Strauss
13 czerwca 2024, 14:45
Nuri Şahin? Były piłkarz, obecnie asystent?
0
Miaacz
Miaacz
13 czerwca 2024, 15:20
Dokładnie on
0
Jaca23
Jaca23
13 czerwca 2024, 18:35
Pewnie Pioli (° ͜ʖ °)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
13 czerwca 2024, 13:24
Każdemu należy się czysta karta dawaj Paweł :) po majstra!!
1
Tanger
Tanger
13 czerwca 2024, 13:24
Wypada powiedzieć "Dzień dobry" i może na tym poprzestańmy.
3
SolemnSolimnia
SolemnSolimnia
13 czerwca 2024, 13:22
Juz przyszedl to nie ma co narzekac, nasz zarzad jest odchodem, wiec podejmuja decyzje jakie podejmuja. To ze Cardinale myslal ze bo sezonie z polfinalem w LM jestesmy realistycznie dwa lata od wygrania LM pokazuje ile on i jego doradcy maja pojecia o futbolu.

Z Piolim gra byla tragiczna, w kontrascie druzyny Fonseci przewaznie milo sie oglada. Sklad mamy mocny wiec w cale bym sie nie zdziwil jezeli ta kombinacja wypali. Trudno sobie wobrazic ze bedziemy grac gorzej niz przez te ostatnie dwa sezony.

Miejmy tylko nadzieje ze ten zarzad nie spartoli tego okna transferowego.
Edytowano dnia: 13 czerwca 2024, 13:23
5
FanACM
FanACM
13 czerwca 2024, 13:16
Nie jest to wymarzony trener patrząc jak ławkę trenerską wzmocniło Juve czy Napoli. W każdym bądź razie pozostaje życzyć powodzenia Maślakowi.
0
DominoJachas
DominoJachas
13 czerwca 2024, 13:07
Dzień dobry, jak już wszyscy dobrze wiemy w następnym sezonie Milan będzie walczył o miejsca 17-11 w Serie A. Sam Fonseca zostanie zwolniony po 10 meczach.

Tutaj też się chyba wszyscy zgadzamy, że przyszłe transfery będą jednymi wielkimi niewypałami, a cały kręgosłup drużyny zostanie sprzedany za bezcen, by pokryć koszty sylwestra we włoskich Alpach, dla naszego "Prezesa".

Jednak ja nie o tym, chciałbym się zapytać, kogo widzicie jako nowego trenera po tym trenerze, który ze średniaka walczącego o środek tabeli, którym się oczywiście staniemy, zrobi z nas gladiatorów włoskich boisk? Ja osobiście widzę w tej roli Guardiole, no ale wiadomo, nasz "Prezes" przecież nigdy się takim nie zainteresuje.


Edytowano dnia: 13 czerwca 2024, 13:08
4
Rafał0209
Rafał0209
13 czerwca 2024, 13:12
Jak kogo widzimy znasz go Pioli się nazywa... odpocznie ogoli się i znów będzie lał wszystkich w serie a...prezent na gwiazdkę jak znalazł.
0
Rafał0209
Rafał0209
13 czerwca 2024, 13:04
No I w pizdu wylądował jak mawiał ŚP Siara...powodzenia nic nam nie pozostaje jak tylko trzymać kciuki by wypalił.
2
RockStar
RockStar
13 czerwca 2024, 13:00
To jest miś na miarę naszych możliwości
4
Maxiu
Maxiu
13 czerwca 2024, 12:56
No nic. Trzymamy kciuki.
0
biedrus
biedrus
13 czerwca 2024, 12:53
Serio? Nie spodziewałem się. Wprawdzie mówią o tym od 2 tygodni, ale nie spodziewałem się. Konferencja, mieli przedstawić nowego trenera. A tu.. Fonseca. Naprawdę jestem zdziwiony.
To oczywiście żart, ale ten cyrk mnie śmieszy.

Serio? Ibra go przedstawia? Nie spodziewałem się.
I to nie jest żart, nie spodziewałem się, że Ibra będzie brał udział w tym cyrku.
1
bawolejaja
13 czerwca 2024, 12:56
biedrus, czego jeszcze się nie spodziewałeś?
9
Pavlović31
Pavlović31
13 czerwca 2024, 13:14
Zawsze spodziewaj się niespodziewanego hehe
1
kamilus
kamilus
13 czerwca 2024, 13:26
@bawolejaja
Pewnie tego, że po środzie przychodzi czwartek. oO
2
biedrus
biedrus
14 czerwca 2024, 08:09
kamilus
ogłoszenie Fonseci to taki samo zaskoczenie jak czwartek po środzie.
Trąbią o tym od 2 tygodni, a tu trzeba zrobić jakieś show. I jeszcze Ibra bierze w tym czynny udział. Już go "przemieliły" korposzczury
0
mmielczar123
mmielczar123
13 czerwca 2024, 12:47
No zobaczymy co to będzie, ale wątpię, że Fonseca zrobi gorszą robotę niż Pioli w ostatnich dwóch sezonach. Jeśli utrzymamy w składzie liderów, wzmocnimy zespół porządnymi graczami i w końcu nie wypadnie nam pół składu z powodu kontuzji w połowie sezonu, to może nie będzie tak źle. Sporo pewnie będzie zależeć od formy rywali - Inter ma wszystko, żeby dalej grać na topowym poziomie, Napoli z Conte i transferami pewnie wróci do czołówki, zobaczymy też, co zrobi Motta w Juve, a do tego są przecież jeszcze Atalanta, Roma i Lazio, które mogą zaskoczyć.

Ciężko powiedzieć, co musiałby zrobić Fonseca, żeby można było stwierdzić, że decyzja klubu się obroniła. Absolutne minimum to pewnie top 4, awans do fazy pucharowej w LM i konsekwentne stawianie na młodzież. Mam tylko nadzieję, że nie będziemy musieli zwalniać trenera po kilku miesiącach gry
3
serginho83
serginho83
13 czerwca 2024, 12:44
Jednak na 3 lata ;/
0
WK823
WK823
13 czerwca 2024, 12:43
Co ten Zlatan opowiada.
0
AcMati92
AcMati92
13 czerwca 2024, 12:41
Do końca miałem nadzieję, że to zasłona dymna i ogłoszą jakiegoś topowego trenera...
3
Pavlović31
Pavlović31
13 czerwca 2024, 13:15
Tak jak z kontuzją Lewandowskiego? :p
0
Boro
Boro
13 czerwca 2024, 12:39
U mnie startuje z białą kartką jeśli kogoś hejtować to zarząd. Idziemy najniższą linią oporu po top4 a wszystko inne to gratis. Nie wierzę w żadne bajki o próbie do równania do czołówki.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
13 czerwca 2024, 12:47
To właśnie robimy, nawet pisząć fonsecaout hejtujemy zarząd, przecież on sam się nie zatrudnił.
3
MilanHomer
MilanHomer
13 czerwca 2024, 12:39
Witam na pokładzie i życzę sukcesów oraz pięknej gry Milanu.
Forza!
1
POE
POE
13 czerwca 2024, 12:37
Zlatan Ibrahimović: "Mike Maignan, Theo Hernández i Rafa Leão zostaną".

"Są pod kontraktem, są tu szczęśliwi i nie musimy sprzedawać żadnego zawodnika, aby sprowadzić nowych".

"Zirkzee? Lubię go, to dobry zawodnik z bardzo dużym potencjałem
3
POE
POE
13 czerwca 2024, 12:37
........
Edytowano dnia: 13 czerwca 2024, 12:37
0
DarQ
13 czerwca 2024, 12:35
Oby zamknął nam mordy :)
2
kamilus
kamilus
13 czerwca 2024, 13:00
Oby zamknął wam mordy. :)
4
Dusiek
Dusiek
13 czerwca 2024, 12:34
Witamy
0
Kuczi1899
Kuczi1899
13 czerwca 2024, 12:34
Kredyt zaufania. Na początku Pioliego też wszyscy hejtowali :P
0
ósmy
13 czerwca 2024, 12:40
Na początku Pioli zdobył 6 miejsce:)
Fonseca z tak krótkim kontraktem nie będzie miał tyle czasu, a Cardinale tyle cierpliwosci. Wyniki muszą przyjść od razu.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
13 czerwca 2024, 12:45
Tak, Pioli na początku zdobył 6 miejsce, ale w trakcie sezonu musiał posprzątać syf po Giampaolo.
2
ósmy
13 czerwca 2024, 13:01
^
Więc tym bardziej Fonseca nie potrzebuje aż tyle czasu co Pioli, bo dostaje wicemistrzów.
I tym bardziej wyniki muszą przyjść od razu.
0
Siwus
Siwus
13 czerwca 2024, 14:27
ósmy
Stawiam, że kredyt zaufania dostaje do meczów o stawkę. A tu co niektórzy to już go wyrzucają bez przeprowadzenia choćby jednego treningu :)
0
Gżegżółka
Gżegżółka
13 czerwca 2024, 12:33
Oby przekonał nas wszystkich i zbudował zespół, który każdy będzie chciał oglądać. Forza Fonseca! Forza Milan!
0
matten
matten
13 czerwca 2024, 12:31
Miałem cichą nadzieję, że Fonseca to tylko zasłona dymna, a tak naprawdę negocjują jakieś mocne nazwisko, o którym cicho w mediach (Klopp moim marzeniem :p).
No cóż, pozostaje trzymać kciuki za Portugalczyka. Trener Pioli też na początku nie wzbudzał entuzjazmu, a okazał się strzałem w dziewiątkę (do dziesiątki zabrakło zwycięstwa w LE :p). Kadra jest w porządku (choć słabsza od Interu), myślę że jeśli nowy szkoleniowiec poprawi grę obronną to wicemistrzostwo i wyjście z grupy w LM jest realne, a przy dobrych wzmocnieniach można powalczyć o Scudetto :> Powodzenia :)
PS. Czy na twitterze lata już jakiś hasztag FonsecaOut? Byłby to dobry omen :d
Edytowano dnia: 13 czerwca 2024, 12:33
1
Von Strauss
Von Strauss
13 czerwca 2024, 12:39
Noseca, Nonseca, Fonoseca i tysiące innych lata od czasu jak tylko okazało się, że z nim rozmawiają.
1
Diavo
13 czerwca 2024, 12:29
Witamy na pokładzie! Będziemy Ci patrzeć na ręce ;D
2
szfarceneger
szfarceneger
13 czerwca 2024, 12:28
Ma u mnie kredyt zaufania, chociaż nie przekonuje mnie ten wybór. Moim zdaniem pokazuje to, a także nasza polityka transferowa, że mamy dużo niższe ambicje niż Inter.
6
Kaka821
Kaka821
13 czerwca 2024, 12:27
Poczytałem trochę analiz jego taktyki i panuje lekki optymizm z mojej strony
https://x.com/Scout7Calcio/status/1800880202219978791
4
Ndrew
Ndrew
13 czerwca 2024, 12:25
Powodzenia Amigo, jest z czym pracowac :D
0
primo2p
primo2p
13 czerwca 2024, 12:24
Witamy na pokładzie i chociaż nie jestem przekonany, trzymam mocno kciuki aby wypaliło...
Forza FonMilan - MilanSeca! :]
0
SikamDoZlewu
SikamDoZlewu
13 czerwca 2024, 12:23
Jedyny plus jaki widzę w tym Panu " możecie mnie bić kijami" to że jego sztab nie jest jak Pan Osti ^^
0
palonettoACM
13 czerwca 2024, 12:22
Masłem maślanym Zlatana Maślak ogłoszony. :)
1
edinho
edinho
13 czerwca 2024, 12:21
Powodzenia panie trenerze.
FORZA MILAN!!!
0
ACMichał83
ACMichał83
13 czerwca 2024, 12:20
"Z tymi zawodnikami, Fonseca będzie właściwym człowiekiem".

Inaczej tłumacząc "Conte oraz Motta chcieliby konkretnych wzmocnień, a Maślaczek będzie grał tym co ma". Ibra po prostu powiedział to kulturalnie ;)
6
marcinomilano
marcinomilano
13 czerwca 2024, 12:19
Zlatan właśnie powiedział że Theo, Mike i Leao zostają w klubie
4
mmielczar123
mmielczar123
13 czerwca 2024, 12:20
Oby miał rację
0
pipobytom
pipobytom
13 czerwca 2024, 12:25
Tylko czy można Jemu wierzyć ? Chyba że chodziło o to że zostają do Euro :)
Edytowano dnia: 13 czerwca 2024, 12:25
0
Grande
Grande
13 czerwca 2024, 12:26
On to sobie może mówić. Przyjdzie konkretna oferta i Gerry się nie będzie zastanawiać ani chwili.
6
Von Strauss
Von Strauss
13 czerwca 2024, 12:49
Taa, Ibra zapewne pamięta jego sprzedaż przez Silvio i Gallianiego xD
4
Jaca23
Jaca23
13 czerwca 2024, 18:30
Ten sam Zlatan mówi, że Fonseca to właściwy człowiek jako trener Milanu XD
0
POE
POE
13 czerwca 2024, 12:19
"Nic dwa razy sie nie zdarza"
Bez jakościowych transferów w obliczu bardziej napiętego terminarza będzie ciężko ulepić coś konkretnego jak to zrobił Pioli Nasz zbawca
1
Trzesuaf
Trzesuaf
13 czerwca 2024, 12:19
Nie ma już Ibry, jest potulna korpokukiełka. A będzie pewnie tylko gorzej.
7
ziaro
ziaro
13 czerwca 2024, 12:18
Powodzenia Panie Trenerze. Na oceny przyjdzie czas.
0
skoropian
13 czerwca 2024, 12:17
Wybraliśmy go nie ze względu na tożsamość tylko ze względu na pensję. Minimalizmu ciąg dalszy.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
13 czerwca 2024, 12:20
Oczywiście. Maldini, to Ty?
3
skoropian
13 czerwca 2024, 15:08
Piotrek1899, nie, Maldini to nie ja.
0
Mellion
Mellion
13 czerwca 2024, 12:15
Ech. Oby udało się chociaż mieć tą Ligę Mistrzów na koniec sezonu...
1
alois
alois
13 czerwca 2024, 12:15
Serce chce wierzyć ale rozum nie pozwala. Powodzenia tak czy tak.
0
Savi28
Savi28
13 czerwca 2024, 12:14
Będę wspierał i ogladal jak zawsze, ale obstawiam że większość najbliższego sezonu będziemy ok 4-5 miejsca żeby pod koniec się ogarnąć i zająć 3.
0
Grande
Grande
13 czerwca 2024, 12:19
Czyli cel zostanie osiągnięty.
0
imperator5000
13 czerwca 2024, 12:13
Oby krótko.
0
Grande
Grande
13 czerwca 2024, 12:12
Już go tak nie skreślajcie przed pierwszym meczem, dajcie mu czas. I tak go już nie będzie tutaj w listopadzie.
1
Sqnman
Sqnman
13 czerwca 2024, 12:11
Powodzenia!
0
Zirytowany
Zirytowany
13 czerwca 2024, 12:11
Jak Pioli przychodził też były narzekania i biadolenie, a swoją pracą spowodował, że wróciliśmy do LM i wygraliśmy Scudetto. Nigdy nie można nikogo z góry skreślać. Liczę na miłe zaskoczenie.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
13 czerwca 2024, 12:21
A ty oglądałeś ten sam klub przez ostatnie 5 lat? To co wyżej wymieniłeś spowodowała kasa, Pioleł na przestrzeni 5 lat był zupełnie przeciętny, miał sukcesy i katastrofy.
1
ósmy
13 czerwca 2024, 12:24
Pytanie czy Cardinale i spółka będą mieli tyle cierpliwości co Elliot, i nie ulegną presji tłumu.
Bo Pioli w debiutanckim sezonie ugrał ledwie 6 miejsce.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
13 czerwca 2024, 12:41
No właśnie nie Pioleł tylko duet Dziampałlo i Pioleł i właśnie to go uratowało.
0
Squall
Squall
13 czerwca 2024, 12:10
No jak już jest i nic się nie da z tym zrobić, to trzeba mu życzyć powodzenia.
0
Shevc
Shevc
13 czerwca 2024, 12:10
https://m.youtube.com/watch?v=fMt6RPvD4Ms
1
<  1  2  3    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI