Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 26.08: Powolny finisz letniego mercato. Ostatnie dni Adlego w Milanie? [16:41]

26 sierpnia 2024, 00:46, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 26.08: Powolny finisz letniego mercato. Ostatnie dni Adlego w Milanie? [16:41]

[00:45]: Przed nami ostatnie dni trwania letniego mercato. Oficjalnie zakończenie rynku transferowego nastąpi w piątek 30 sierpnia o północy.

[00:46]: Włoskie media donoszą o zainteresowaniu Fiorentiny pozyskaniem Yacine'a Adlego. Włodarze Violi zwrócili się do Milanu o konkretne informacje na temat 24-letniego pomocnika. Wycena Francuza opiewa wstępnie na ok. 15 mln euro, ale istnieje możliwość wypożyczenia z obowiązkiem wykupu po zakończeniu sezonu. Umowa Adlego z Milanem obowiązuje do 30 czerwca 2026 r.

[11:42]: Cztery dni pozostały do zamknięcia letniego mercato. Milan pracuje nad wzmocnieniem ekipy Milan Futuro. Coraz mniej czasu zostało zarządowi Rossonerich do pozytywnego zakończenia negocjacji w sprawie pozyskania Silvano Vosa z Ajaxu Amsterdam. Początkowo klub z Amsterdamu zażądał 10 mln €, ale w trakcie negocjacji kwota ta może zostać zbita do ok. 6 mln €.

[14:26]: Milan sfinalizował transfer 20-letniego Nicolò Turco, napastnika będącego zawodnikiem RB Salzburg. Włoch zostanie wypożyczony z prawem do wykupu ustalonym na 2 mln €. Turco zasili szeregi Milan Futuro.

[16:41]: MilanNews potwierdza wcześniejsze doniesienia serwisu FirenzeViola o zainteresowaniu Fiorentiny pozyskaniem Yacine'a Adlego. Oba kluby pracują nad znalezieniem odpowiedniej formuły transferu w oparciu o wypożyczenie z obowiązkiem wykupu za kwotę 13-15 mln €.


R E K L A M A





110 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jedrek1972
Jedrek1972
26 sierpnia 2024, 22:50
Poli zawiódł? Może jeszcze za wcześnie osądzać ale z taka gra to puchary mamy z głowy. Mówiłem będziemy płakać za Polim i już tak jest 2 miejsce zawodem być może napewno bolą porażki z kuzynami lecz teraz to może być dopiero do wiwatu obym mylił się
0
Jedrek1972
Jedrek1972
26 sierpnia 2024, 22:50
Poli zawiódł? Może jeszcze za wcześnie osądzać ale z taka gra to puchary mamy z głowy. Mówiłem będziemy płakać za Polim i już tak jest 2 miejsce zawodem być może napewno bolą porażki z kuzynami lecz teraz to może być dopiero do wiwatu obym mylił się
1
Daniel93
Daniel93
26 sierpnia 2024, 22:50
Ładnie Motta wprowadza młodych do pierwszej drużyny. A u nas? Będą pier...lic ze trzeba chronić młodych, że muszą jeszcze pograc w Futuro by później przejść do pierwszego zespołu. Rzygac się chce od takiego gadania.
2
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 23:39
Savano 50 spotkań na poziomie Serie C
Mbangula ~20 spotkań

Po za Yildizem poniekąd (choć trochę w Serie C też grał ~10 spotkań) to oni mieli przetarcie z seniorami przez jeden-dwa sezony
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 23:40
0
Milanboy
Milanboy
26 sierpnia 2024, 22:16
A co wy z tą kontynuacją pracy późnego Piolego? Nie rozumiem. Ja jestem człowiekiem z zasady, ze starych mistrzów nigdy się nie przekreśla i tak uważam powinno być ze Stefano. Patrząc na to jakie przez całą swoją pracę w Milanie miał dysproporcje kadrowe to nic tylko go szanować za to co zrobił, do tego identyfikował się z klubem i przypomnę, że Gasperini tez miał przez pewien okres gorszy czas i ba, podał się do dymisji, ale zarząd nie pozwolił i teraz widzimy Atalantę która po tylu latach zdobyła puchar i to nie byle jaki, tylko ligę Europy.

Może faktycznie już Pioli w Milanie się wypalił, ale z drugiej strony czy to nie był błąd, że zarząd się go ot tak pozbył? To był w zasadzie taki pierwszy sezon gdzie Pioli zawiódł wraz z resztą drużyny i ekipa stała za nim murem co pokazał ostatni mecz gdzie był niesamowicie żegnany przez ekipę, a Fonseca póki co nie zgrywa się z druzyną i moim zdaniem moze skończyć podobnie jak Giampaolo .

To specyficzny klub, ponieważ tutaj przychodza czasem ludzie znikąd, a czasem ludzie którzy odkupują swoje kariery , albo ludzie którzy gdzieś się potknęli i dają radę . Ja nie daję jakiejś nadziei Fonsece, bo to po prostu nie wygląda dobrze, ale po kolejnym spotkaniu będziemy już dokładnie wiedzieć na czym stoimy.
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
27 sierpnia 2024, 02:38
Pioli zgodził się na rolę poduszki powietrznej która miała za zadanie uchronić ryło Cardinale przy przeskakiwaniu przez pierwszy płotek, od początku był szykowany jako piorunochron w razie rozczarowania, jego wypowiedzi często oderwane od rzeczywistości były zorientowanie na branie winy na siebie, chroniły zarząd bo skupiały uwagę wkurzonych kibiców na Stefanie. Red Bird nie wie czym jest miłość do barw, klubu, historii i tradycji więc nie było mowy o trzymaniu się Pioliego, zużył się więc wypad, na jego miejsce przyszedł następny pokorny i dyplomatyczny cierpiętnik, ludzie nie mają w korporacji znaczenia, ważne żeby równanie się zgadzało.
1
mmielczar123
mmielczar123
26 sierpnia 2024, 21:46
offtop: Rebić piłkarzem Lecce
Wzięło z zaskoczenia xD
10
Tzeentch3
Tzeentch3
26 sierpnia 2024, 22:07
Przynajmniej wiemy jaki Rebić się wylosuje na mecz z Milanem :>
6
Janik14
Janik14
26 sierpnia 2024, 22:11
Pieknie, Ante goat :D oby mu się wiodło
0
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 22:15
No to obowiązkowo teraz kibicowanie Lecce w "walce o spadek".
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 22:15
1
jarek2572
jarek2572
27 sierpnia 2024, 01:21
I nam bramę załaduje pewnie
0
Pablo78
Pablo78
26 sierpnia 2024, 21:28
Pozbywamy się a zarazem wzmacniamy rywali, było nie było pobegi,adliego a w zamian nic? żeby nie było potem że nie będzie kim grać(kartki,odpukać urazy).
0
carrygun
carrygun
26 sierpnia 2024, 20:59
Podobno Lille z Milanem się dogadały i miał do nas przyjść David za 25 milionów, ale Ibra zablokował transfer, bo u niego w kalendarzu już dzień siódmy i teraz odpoczywają.
5
Gzikuu
Gzikuu
26 sierpnia 2024, 21:54
wyobraziłem sobie, że faktycznie planujemy mercato, żeby było zgodne z narracją Ibry o stworzeniu świata XDD
1
ósmy
ósmy
26 sierpnia 2024, 20:11
Teraz są plotki o ponownym zainteresowaniu Yusufem Yazici, tureckim pomocniku, który od lipca jest w2olnym zawodnikiem, a ostatnio grał u Fonseki w Lille.
Zapamiętany przez Milan, kiedy to nam strzelił w pucharowym meczu trzy bramki.
Tylko dlaczego nikt się o niego nie upomina, kiedy ma swoją kartę w ręku?
Chociaż Nicea się ostatnio wypytywała. Nic i nikt więcej,.
0
mmielczar123
mmielczar123
26 sierpnia 2024, 20:37
Jeśli jego przyjście oznaczałoby rezygnację z RLC na 10, to warto się zastanowić. Tylko najpierw trzeba będzie się z kimś pożegnać
0
serginho83
serginho83
26 sierpnia 2024, 20:48
Granie 4-2-3-1 tylko dobije tą drużynę...;)
1
marcinmaly82
marcinmaly82
26 sierpnia 2024, 19:48
Możemy mieć każdego, ale po co!? Przecież mamy skład petardę!
0
Diavo
Diavo
26 sierpnia 2024, 18:47
Cuadrado w Atalancie
1
viviek89
viviek89
26 sierpnia 2024, 18:14
Wydawanie kasy na zawodników do Futuro kiedy na pierwszy team nie m budżetu to jakiś żart. MilanNoFuturo....
10
ósmy
ósmy
26 sierpnia 2024, 18:36
Tam są dwa oddzielne budżety.
Jeśli chcemy myśleć o drugiej drużynie, to należy się liczyć z wydatkami (12 mln), ale prawdopodobnie to są osobne fundusze rozliczeniowe.
5
dan_acm
dan_acm
26 sierpnia 2024, 17:55
Taka bomba w postaci Osimhena to byłoby coś, choć i tak naszym największym problemem jest gra w defensywie, nie tylko jej personalia. Niestety z obecnym właścicielem i zarządem to raczej nigdy takich kwot nie będziemy wydawać na jednego gracza, raczej na całe okienko.
0
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
26 sierpnia 2024, 18:56
On ma iść ponoć do chealsea
0
dan_acm
dan_acm
26 sierpnia 2024, 19:41
I tak nie było na niego szans, to bardziej marzenie ściętej głowy było :)
0
LowcaDzbanow
LowcaDzbanow
26 sierpnia 2024, 20:59
Morata > Osimhen
0
NuNoiser
NuNoiser
26 sierpnia 2024, 17:28
Szczerze, nasza gra jest nie do przetrawienia. Transfery były byle jakie, nie czarujmy się. Jedynie Fofana robi wrażenie. Reszta to niewiadome i spady z innych klubów. Niestety, najwięcej jednak zawinił trener i przygotowanie fizyczne. Przecież my nie mamy przypisanej pozycji oraz ustalonej taktyki.W dodatku, gwiazdy straciły swój flow, a taktyką była laga na Girouda lub podanie do Leao.Nie ma już francuza, Leao sam cudôw nie zdziała. Wszyscy wiedzą, że wystarczy go pokryć, a nie dostarczy innym piłki. Sam też jest poirytowany, więc brakuje mu pomysłów na wykończenia niewielkiej ilości akcji. Milan to był 20 lat temu. Teraz nie ma w podstawie nawet jednego Włocha…
2
Gzikuu
Gzikuu
26 sierpnia 2024, 17:58
e tam, Emerson super pilkarz

https://x.com/SerieASpotlight/status/1828041618793857179?t=w2xNgDDleUxQO0lBrWIQaA&s=19
6
RockStar
RockStar
26 sierpnia 2024, 19:48
W mojej "B" klasie od ławki bym się nie odkleił po takim zagraniu
1
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 17:01
13-15 mln za Adliego to niezła plusvalenza(pod warunkiem obowiazku wykupu) . Ciekawe jak to geniusze Excela spożytkują
1
biedrus
biedrus
26 sierpnia 2024, 17:12
Na tych magicznych plusvalenzach się nie znam. Dla mnie sprzedaż za 13-15 mln to możliwość zakupu za 13-15 mln. Wiecznie czytam o super plusvalenzach, a reprezentatnta Francji kupujemy przez 2 miesiące za 25 mln.
11
mufi
mufi
26 sierpnia 2024, 18:25
w punkt ! :)
0
Grande
Grande
26 sierpnia 2024, 19:10
Czytam o plusvalenzach, a później przychodzi odpad pokroju Moraty czy Emersona.
3
IbrahimZlatanovic
IbrahimZlatanovic
27 sierpnia 2024, 00:21
Biedrus
No i się mylisz.
Załóżmy że prowadzisz działalność i sprzedajesz maszynę za 100k. Jej obecna wartość wynosi np 80. Netto zyskujesz 20, bo straciłeś aktywo, czyli zamrożony pieniądz, ale twój, taki sam jak gotówka, pieniądz.
No i to samo się tyczy piłkarzy. Jak np jakiś zawodnik ma kontrakt jeszcze dwa lata, a kosztował 7mln I dostał dwuletni kontrakt (jeśli dobrze pamiętam, to taka była cena adliego) to amortyzowany jest 4 lata po niecałe 2mln, dokładnie 1,75. A zatem stracił zamortyzowano 'pol adliego' (3.5). Dlatego sprzedaż za 13-15 oznacza jakieś 10 mln netto zysku (13/15 - 3.5).
0
IbrahimZlatanovic
IbrahimZlatanovic
27 sierpnia 2024, 00:23
Biedrus
*4 letni kontrakt dostał arki oczywiście i z tego liczyłem:)

Pzdr
0
IbrahimZlatanovic
IbrahimZlatanovic
27 sierpnia 2024, 00:23
Biedrus
*4 letni kontrakt dostał arki oczywiście i z tego liczyłem:)

Pzdr
0
Edmunds
Edmunds
26 sierpnia 2024, 16:52
Jak zagrał Fofana z parmą, bo nie oglądałem?
1
ACMichał83
ACMichał83
26 sierpnia 2024, 17:03
Tylko Calabria, Emerson, Leao i Hernandez byli gorsi.
3
xKaka
xKaka
26 sierpnia 2024, 17:03
tylko na flahscorze byl widoczny
5
Diavo
Diavo
26 sierpnia 2024, 17:06
Chłop wszedł na boisko i nie wiedział co tu ogarniać bo takie manewry mu koledzy przygotowali
6
Misiak
Misiak
26 sierpnia 2024, 17:16
Będzie dobry, wszedł jak był burdel w zespole, Tomori Calabria Theo kompletne dziurawe dno, Loftus chyba miał zwieche jakaś, Okafor nic nie robił. Pulisic coś robił Reijnders Pavlović i tyle reszta tragedia, a mówiłem sprzedać Leao brać Gittensa z Borussi chociaż kasa by była
0
k__f__c
k__f__c
26 sierpnia 2024, 19:19
Nic dobrego nie pokazał nie pokazał, ale też nic spektakularnie nie zepsuł
0
Milanistaod95
Milanistaod95
26 sierpnia 2024, 16:50
coraz mniej zaczyna mnie interesować Milan. Brak chęci do ogladania meczów, coraz mniej zaciekawienia. Wlasciwie to aktualnie totalnie bez wrazenia jest cokolwiek co sie dzieje w tym klubie. może czlowiek z wiekiem ma inne priorytety Moze dlatego ze tamten milan to tylko historia, a obecny nie ma nic wspolnego z tamtym. no nic, we wrzesniu na pewno nie obejrze meczu, bo mam inne sprawy, ale w pazdzierniku pewnie jakiś obejrze. Pa
15
xKaka
xKaka
26 sierpnia 2024, 17:03
no juz nawet nie czuć nic po tych porażkach, jedyne co to sie smiac chce
2
biedrus
biedrus
26 sierpnia 2024, 17:14
To pewnie kwestia wieku, wiem po sobie. Zauważyłem też, że bardziej przeżywałem walkę o top4 niż takie 2 miejsce jak w poprzednim sezonie
0
xKaka
xKaka
26 sierpnia 2024, 17:22
jak kwestia wieku to już musze być dziadkiem mając 18 lat
1
carrygun
carrygun
26 sierpnia 2024, 17:25
@biedrus

Prawda, wiek robi swoje. Natomiast o wiele łatwiej i przyjemniej jest kibicować klubom, które ładnie grają w piłkę. Co innego, kiedy kibic nie ma wielkich oczekiwań i wie, że jego klub będzie walczył o utrzymanie czy środek tabeli lub udział w jakichkolwiek pucharach. Kibice Milanu powinni i oczekują wyników, ale i stylu. Od bardzo dawna, większość czasu oglądamy żałosny styl. To z czasem powszednieje i po prostu człowiek przestaje się łudzić, że będzie lepiej. To po prostu faza zobojętnienia, która wynika z braku oczekiwań.
4
_PAOLO_
_PAOLO_
26 sierpnia 2024, 17:27
Ja poprzedni sezon oglądałem byle jak, a rundę wiosenną, właściwie w ogóle, ale to raczej przez wzgląd na problemy i przykre sytuacje w życiu. Nastawiłem się jednak na ten sezon i człowiek z niecierpliwością już czekał i tylko po to by oglądać tych parodystów i się wku....
1
Orzelek79
Orzelek79
26 sierpnia 2024, 18:05
Z wiekiem przestałem interesować się innymi ligami , oglądam tylko serie A ze względu na Milan. To że Milan jest zdecydowanie w innym miejscu niż jak zacząłem mu kibicować ale Miłość do klubu nigdy nie będzie mniejsza. Staram się nie denerwować, czułem po zatrudnieniu Fonseki że ten sezon może być słaby.
Jeżeli uda się zrobić podobny wynik jak rok temu to będę bardzo zadowolony.
2
Mellion
Mellion
26 sierpnia 2024, 16:20
Młody Moukoko idzie do Nicei na wypożyczenie, czyli jak widać da się wypożyczyć fajnego, młodego napastnika na jakiś normalnych warunkach.

Tylko oczywiście nasze ciołki na czele z Furlanim już prędzej by kupili jakiegoś pośmiewisko PL na poziomie Broji (na szczęście ten już w Ipswich) i to dając z 10 mln więcej niż powinni :)
5
mmielczar123
mmielczar123
26 sierpnia 2024, 17:11
Podobno transfer Broji do Ipswich wysypał się na ostatniej prostej, więc jeszcze bym nie świętował. Mówi się o zainteresowaniu innych klubów z Anglii, ale chyba nie było jeszcze żadnych konkretów. Też pamiętajmy o tym, że na ligę możemy zarejestrować jedynie 17 zawodników powyżej 22 roku życia nie wyszkolonych we Włoszech, a obecnie mamy takich 18 (wliczając w to Adliego, który jest na wylocie). Jeśli nie pozbędziemy się już nikogo z tej listy, to możemy spoglądać jedynie w kierunku graczy wyszkolonych we Włoszech albo zawodników u22. Na szczęście Broja nie zalicza się do żadnej z tych kategorii
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 17:13
2
landik
landik
26 sierpnia 2024, 21:09
W czym on jest taki fajny? XD
0
rossoner111
rossoner111
26 sierpnia 2024, 15:57
Musah i 45 mln za Oshimena w 2 ratach, ściągnąć za prowizje dla mamy Rabiota, powalczyć o Hummlesa który ich ogarnie w obronie. Do rozważenia wymiana chiesa sniskers. Męczyć pulisicia na 10 innej lepszej nie mamy.
2
Zoro_9
Zoro_9
26 sierpnia 2024, 16:43
frytki do tego
3
taurus_95
taurus_95
26 sierpnia 2024, 15:23
Kurczaki, teraz to Origi się nie zmieści na ławkę w Milan Futuro nawet
1
MagicMilan83
MagicMilan83
26 sierpnia 2024, 15:03
Mi sie wydaje ze caly szkopul tkwi w zwolnieniu Maldiniego. Po jego odejsciu dziwnie Mike, Theo i Leao obnizyli loty a transfery obecnych rzadzacych tez jakos nie napawają optymizmem. Zobaczymy czy Rejinders wystrzeli w tym sezonie bo poprzedni nie byl wcale wybitny, czy Pulisic zrobi progres, a o Musahu i innych to nawet nie wspominam bo amerykaniec to nie wiadomo na jakiej pozycji powinien grac, jak narazie jest rzadki jak sik pajaka, reszta tez nic nie pokazuje…
14
Mil_online
26 sierpnia 2024, 15:41
Ostatnie okienko Maldiniego też nie było szałowe, wręcz powiedziałbym - mega słabe. Z tych jego wynalazków z ostatniego okienka najlepszy był Thiaw, tak więc wiesz...
4
JACHU_ACM1899
JACHU_ACM1899
26 sierpnia 2024, 18:58
Też by mi mental siadł jak bym zobaczył jak potraktowano legendę całego piłkarskiego świata i gościa co całe swoje życie oddał Milanowi
1
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 14:23
a Santiago Gimenez za 33 mln euro + 2 mln bonusów i 15% ze sprzedaży z Feynoordu do Nottingham

Za to my mamy swojego mistrza korposzczura w negocjacjach. Scudetto excel
12
imperator5000
imperator5000
26 sierpnia 2024, 14:24
To jest kosmos że go nie wzięliśmy na takich warunkach. W maju padały kwoty rzędu 55-60 mln
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 14:27
9
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 14:32
Cardinale chciał wydać więcej, ale na szczęście Ibra go powstrzymał.
36
Paolo03
Paolo03
26 sierpnia 2024, 14:55
Do tego ma włoski paszport, super transfer.
1
ósmy
ósmy
26 sierpnia 2024, 16:03
Zaczęli z tydzień temu od 25 mln.
Potem dawali 30 mln, skończyło sięna 35, ale sprawę załatwili szybko.
Bo im zależało.
Zazdroszczę im tego Mexico, bo czuję, że chłop będzie wymiatał.
A my mogliśmy go skusić LM, i mimo wszystko marką. No, ale mamy Jovicia i niesprzedawalnego Origiego.
1
boguc69
boguc69
26 sierpnia 2024, 16:34
dla tych, którzy tak bardzo podniecają się Gimenezem, proponuję spojrzeć na jego ostatni sezon ligowy: 19goli w 1 rundzie i tylko 4 w 2, gdzie dziadek de Jong dojechał do 29 goli; w lidze holenderskiej zawsze strzelało się na potęgę, a inne ligi to weryfikowały, np u nas była weryfikacja Huntelaara. jedynym, który w ostatnich kilkunastu latach zrobił wielką karierę był chyba Suarez
4
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 16:36
Gimenez też sporo na boisku pracuje ale tego ci staty nie pokażą
0
boguc69
boguc69
26 sierpnia 2024, 17:06
miejmy chociaż nadzieję, że Leao nauczy się trochę pracy od Moraty
0
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 18:30
Jednak Gimenez ponoć odmówił xD
0
imperator5000
imperator5000
26 sierpnia 2024, 14:15
Milanu ani nie zbawi zakup wybitnych graczy, ani nie zgubi zostawienie kadry takiej, jaka jest.

Skład jest niezły, dość szeroki i wyrównany (dla porównania Pioli nie miał tego komfortu, bo jego rezerwowi dramatycznie zaniżali poziom gry). Na pewno jest z czego rzeźbić. Można przyczepić się do prawej obrony i środka ataku, ale naprawdę nie ma dramatu.

Nigdy dość przypominania, że nasz główny problem nie nazywa się Adli, Calabria, Thiaw, Loftus-Cheek ani Chukwueze, tylko Paulo Fonseca. Pod ręką tego dyletanta i z jego filozofią futbolu rodem z Copacabany czeka nas tylko zmarnowanie potencjału naszej kadry i sezon pełen rozczarowań, po którym może nie udać się utrzymać czołowych zawodników w klubie (zresztą bez europejskich pucharów nie będzie nas na nich stać).

Zamiast modlić się, że jakiś anonim z Holandii za 6 mln euro zbawi AC Milan, należy podjąć męską decyzję i przyznać się do błędu, kiedy jeszcze jego konsekwencje nie są opłakane. Sam spodziewałem się po Fonsece wszystkiego najgorszego, ale w najczarniejszych snach nie śnił mi się aż taki paździerz.

#Sarri
9
King Maldini
King Maldini
26 sierpnia 2024, 14:22
Zły wybór trenera oznacza przekreślony sezon. Przez ten zarząd cofnęliśmy się o 4 lata do początków Dzbanpaolo. Co oznacza, że RB zmarnował całą pracę Elliotta i ich ekipy. Deja vu. Jeszcze brakuje, żeby pandemia wróciła ;)
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 14:23
7
imperator5000
imperator5000
26 sierpnia 2024, 14:32
Tak, dokładnie. Po Elliocie, Gazidisie i Maldinim został jeszcze trzon kadry i zdrowe finanse. Już tylko to zostało Redbirdowi do zdemontowania i wracamy do banter ery. Jak szukali grabarza, to z Fonseką trafili idealnie
5
Paolo03
Paolo03
26 sierpnia 2024, 14:54
Spokojnie pandemia tez niedługo wróci a wtedy wróci i Stefano na białym koniu i przywróci blask Milanowi.
3
Trefniś
Trefniś
26 sierpnia 2024, 14:54
Ja myślę, że ten problem nazywa się Moncada i pora by Furlani czym prędzej poznał się na tym, że to zwykły farmazon i cwaniaczek. Plotki o Alvarezach, Fernandezach i Mbappe już nie pomogą.
Jeżeli lubicie używac określen "korposzczur" to tylko on do tego pasuje. Myślę, że Giorgo jako kibic chce jak najlepiej, ale źle dobrał sobie sztab. Powinien zwrócić się do Igli Tare czy nawet Waltera Sabatiniego. Kogoś kto przyjdzie z zewnątrz i powie "Panie kto to Panu tak sp...."
5
Zuber
26 sierpnia 2024, 15:33
Jak dla mnie to oni się wszyscy nadają do tarcia chrzanu, potrzebny dobry dyrektor sportowy.
3
hyrus13
hyrus13
26 sierpnia 2024, 15:33
Trefniś moim zdaniem wskazał sedno sprawy. Rzekomy geniusz scoutingu okazuje się Dyzmą idealnie czującym się w korporacyjnym schemacie.
3
kusniak_22
kusniak_22
26 sierpnia 2024, 14:09
Już mówię jakie ruchy poczynimy, żadne.
5
ZYLION
ZYLION
26 sierpnia 2024, 13:10
Te dwa mecze żałośnie wyglądały. Nie wiem czy transfery jakiekolwiek coś dadzą. Co z tego że moglibyśmy kupić najlepszego prawrgo obrońcę świata skoro jest u nas najlepszy lewy obrońca świata i wygląda jak wygląda.
3
Zuber
26 sierpnia 2024, 12:39
Na dobrego trenera nie było siana, ale na palenie w piecu milionami, żeby wzmocnić Milan Futuro, z którego połowa się nie sprawdzi, a druga połowa odejdzie za darmo to jest dopiero biznes dekady.
7
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 12:50
Futuro miało swój budżet ~12 mln euro

lepiej by to nie powstalo jak mniemam?
3
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 12:55
@Vol'jin

A to nie był przypadkiem łączny koszt związany z utworzeniem drużyny?
3
Zuber
26 sierpnia 2024, 12:58
Niech sobie to będzie, ale po co tam są robione transfery po kilka milionów jak nas nie stać na dobrego trenera czy transfery. Można było tam pograć sezon tym co było.
0
Vol'jin
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 13:06
Bańka na stadion, 2-3 mln powiedzmy na utrzymanie pensji-podróży ligowych ;] Coś tam na transfery chyba też jest bo tylko 300k wydane na Hodzicia

radzę zobaczyć ile euro przepaliło Juve Next Gen 19/20 40 mln euro, 20/21 30 mln ;]
3
Zuber
26 sierpnia 2024, 13:12
Ale Juventus na to stać, oni mają swój stadion. Z Mottą też się szybko dogadali, transfery mu robią bez jakiś większych problemów i potrafią zawsze kogoś sprzedać za dobry hajs. A my co wydamy 6 mln na Vosa, wolałbym to dodać do pensji trenera, ale się uparli na Fonsece.
2
Mil_online
26 sierpnia 2024, 13:21
Przecież to nie jest kwestia finansów, tylko "technicznego wyboru".

Fonseca jest w klubie, bo jest Fonsecą, a nie dlatego, że jest jakiś wybitnie tani (bo wybitnie tani to on nie jest).
4
imperator5000
imperator5000
26 sierpnia 2024, 14:02
Akurat Futuro to dobra inwestycja zważywszy na to, jakie ostatnio mamy sukcesy we wdrażaniu młodzieży (innym klubom).

Za to zainwestowanie 35 mln euro w parodię piłkarza jaką jest Emerson albo w płacenie pensji Fonsece (12 mln euro przez 3 lata) to już nieprzyzwoita rozrzutność.
3
Endriu
Endriu
26 sierpnia 2024, 12:25
Po kij mam gość za 6mln
0
King Maldini
King Maldini
26 sierpnia 2024, 12:21
Ja chcę Osimhena. 65mln? Dołożymy się
6
tommyb1
tommyb1
26 sierpnia 2024, 14:14
dobry pomysł niech klub robi zbiókę!! a potem będzie sorry zabrakło 2 mln i nie kupimy Osimhena. Za to będzie na 2 brazylijskie ogórki na których stracimy po roku już połowę!!
2
Qiub
Qiub
26 sierpnia 2024, 12:20
Ruchy? Jakie ruchy, skład jest kompletny. Mamy trenera z DNA Ligi Mistrzów. Forza!
Na nic nie liczę, zapowiada się długi sezon z tą obroną i atakiem.
3
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 12:23
To "dna" to niepotrzebnie z dużych. ;)
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 12:23
16
tysiok
tysiok
26 sierpnia 2024, 09:50
Jeżeli nie pojawi się napadzior z prawdziwego zdarzenia to oczywiście będzie kpina z kibiców. Bo nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby liczyć na to, że Morata i Jović lub Leao będą królami na szpicy. Nawet nie chce myśleć co będzie jeżeli cała trójka będzie wyautowana z różnych powodów a z tego co się orientuję nikt więcej nie nadaje się na szpicę.
Bez kupienia napadziora jestem pewien,że ten sezon bedziecgorszy od poprzedniego i błagam Was poprawcie mnie jeśli się mylę.
4
Von Strauss
Von Strauss
26 sierpnia 2024, 10:33
Ale naszym problemem w dużej mierze nie jest brak bramkostrzelnego napastnika. Naszym problemem jest:
a) brak organizacji gry obrońców
b) brak organizacji pomocy w fazie defensywnej i przejścia
c) brak planu gry w ataku pozycyjnym.

U nas nie działa nic z tyłu, bo gramy 2-1-7, obrońcy są ustawieni za wysoko (szczególnie boczni), nie ma asekuracji przez pomocników i skrzydłowych, a w pozycyjnym gramy jak w ręcznej po obwodzie, po czym ktoś od nas podejmuje ryzyko wejścia/podania w pole karne, obstawione przez zawodników przeciwnika.
23
Mellion
Mellion
26 sierpnia 2024, 12:08
Ja bym powiedział bardziej że bez jeszcze jednego transferu do obrony ten sezon będzie skazany na porażkę. To co ta obrona odwaliła już w tych 2 meczach... to się nie mieści w głowie.
0
adamos
adamos
26 sierpnia 2024, 12:09
u nas tylko pozycja bramkarz działa, bo sam jest z tyłu bez obrony....
2
Von Strauss
Von Strauss
26 sierpnia 2024, 13:48
Mellion

Jakby tu powiedzieć - choćbyś wymienił w składzie wszystkie trybiki, ale posmarował je gównem to nadal nie będzie to działać tak jak powinno. Błędem u nas nie są sami zawodnicy, ale głównie brak organizacji gry.
1
juluspro
juluspro
26 sierpnia 2024, 15:30
może Ibra dogaduje Osimhen'a :D
0
Semper Fideli
Semper Fideli
26 sierpnia 2024, 09:37
Było trochę śmiechu z mercato Juve ale końcówka całkiem dobra choć nie udało im się do końca wzmocnic obrony choć ta z pierwszego składu jest mocna!
Niko Gonzalez dobry i sprawdzony grajek a młody Concenciao to wg mnie perełka
6
Szczechu1899
Szczechu1899
26 sierpnia 2024, 10:41
Same ruchy dobre, ale też i ryzykowne. Nico może skończy jak Puli, a może będzie się łamać jak we Violi. Co do Portugalczyka to talent na pewno ma, ale poza Porto sobie nie poradził, jednak dla sprawiedliwości trzeba przyznać, że Ajax teraz to nie jest najłatwiejsze środowisko.
1
Rossu
Rossu
26 sierpnia 2024, 08:47
Przy tak grającym Milanie, obojętne jest to kto przyjdzie. Czy słabszy, czy mocny piłkarz - nie ma znaczenia.
Mamy 3x mocniejszą kadrę od takiego Torino i jakieś 6x lepszą od Parmy. A to Torino i Parma grali tak, jak powinien zagrać Milan. Jesteśmy obecnie łakomym kąskiem dla każdego klubu w Serie A, wszyscy wiedzą jak powinno się zagrać przeciwko Milanowi. Fonseca miał wprowadzić świeżość, nieprzewidywalność i agresywność, a kontynuuje pracę późnego Piolego.
23
konrad1604
konrad1604
26 sierpnia 2024, 10:52
otóż to ! wszyscy to wiedzą tylko nie Nasz zarząd :p
3
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 11:15
Całe okienko przypomina po prostu mieszanie herbaty, w nadziei że od samego mieszania stanie się słodsza.

Panie Turek kończ pan te mercato.
1
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 14:43
^ 14:26 -> omg, chyba rzeczywiście Turco skończy to mercato. Tego się nie spodziewałem.
1
sharakmilanista
sharakmilanista
26 sierpnia 2024, 08:43
wypożyczyć Adliego za 1M bez prawa wykupu, to będzie deal oł jeaaa

tak jak przedłużenie kontraktu z Jovicem żaby zarobić a tu jednak nikt go nie chce oł jeaaaa

i pozostajemy póki co bez napastnika oł jeaaaaa

drżyjcie rywale w LM
8
adamos
adamos
26 sierpnia 2024, 08:10
za rok Farcelona oferta za Leao: wypożyczenie za 0$ z opcją wykupu po sezonie... Mam przed oczyma mema, chcemy zarabiać na transferach? i osoba kręci ręką, że nie...
4
Szewa90
26 sierpnia 2024, 08:41
Albo jak był ten komunistyczny plakat "dziękuję, nie piję ".
1
JAJO
JAJO
26 sierpnia 2024, 07:27
Wstępnie 15 mln za pana Adli... No ładnie. Nawet Anglicy tyle nie dadzą. Skład jest kompletny, to po co transfery?
0
matten
matten
26 sierpnia 2024, 05:42
Na koniec okienka Hummels do Milanu i byłbym nieco spokojniejszy jeśli chodzi o naszą grę defensywną, ale pewnie się to nie wydarzy :) Myślę, że realnie można się spodziewać jeszcze jakichś odejść, ale nie będzie już transferów przychodzących :(
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 05:44
2
adamos
adamos
26 sierpnia 2024, 08:06
spokojnie Fonseca da mu zadanie, jak Pavlovicowi - być w polu karnym rywala a nie zabezpieczać tyłów naszych...
1
Szewa90
26 sierpnia 2024, 08:47
Jak zdecydowali się wypożyczyć Kalulu to wątpię, żeby myśleli o ściąganiu środkowego obrońcy.
0
Von Strauss
Von Strauss
26 sierpnia 2024, 10:10
Podobno Skriniar na wylocie z PSG na suche wypożyczenie.
1
Palpatine
Palpatine
26 sierpnia 2024, 02:02
Transfery? Ale po co? Mamy już wystarczającą ilość napastników, na prawą obronę sprowadziliśmy topkę światową, na 10 mamy już angielskiego magika czika, a do tego wszystkiego dochodzi sprowadzony przez nas jeden z najlepszych szkoleniowców na świecie.

A tak serio niech ktoś mnie uśpi na jeden rok i wybudzi przed kolejnym sezonem. Jedeny plus tego wszystkiego jest taki, że czołówka frajerzy jak my.
19
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 00:59
I tak się skończy na opcji, o ile w ogóle się skończy.

Yacine to świetny charakter, ale w tej przeladowanej kadrze bez balansu jest zbyteczny. Z drugiej strony sprzedanie Adliego to może być kolejny znaczacy ubytek w szatni.

Ale co tam charakter, to zwykły rekord w ekselu przecież. Który upomina się o uwagę bo traci na wartości.

Yacine, jak naprawdę tak bardzo kochasz Milan to pozwól sobie odejść. Zrobisz dobry wybór dla siebie (bo nie będziesz siedział na trybunach) i dla klubu (ale to już wątpliwe bo pewnie zobaczymy się znowu za rok jak opcja).
5







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI