Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Tuttosport: Cień Allegriego nad Fonsecą

26 sierpnia 2024, 11:53, Redakcja Aktualności
Tuttosport: Cień Allegriego nad Fonsecą

Jeden punkt w dwóch meczach: sezon w wykonaniu Milanu rozpoczął się najgorzej, jak tylko mógł. Paulo Fonseca, który przejął stery po Stefano Piolim wśród wielu głosów sceptycyzmu, już znalazł się pod falą krytyki po remisie z Torino i porażce z Parmą. Według poniedziałkowego wydania Tuttosport, dalsze rozczarowujące wyniki mogą dać podstawę do zwolnienia 51-letniego Portugalczyka i zastąpienie go... Massimiliano Allegrim. Terminarz z pewnością nie sprzyja Rossonerim, którzy już w najbliższy weekend zmierzą się z Lazio. Później przyjdzie czas na teoretycznie prostsze spotkanie z Venezią. Derby z Interem, które zostaną rozegrane 22 września, mogą okazać się decydujące: kolejny negatywny rezultat w derbach może narazić trenera na coraz większą krytykę, pomimo podpisanego niedawno kontraktu.

Gdyby sytuacja w Milanie znacznie się pogorszyła, pierwszym możliwym kandydatem byłby Max Allegri. Przyzwyczajony do powrotów (przydarzyło się to w Juve, teraz może spotkać także klub z Mediolanu). Toskański szkoleniowiec pozostaje bez pracy po tym, jak rozstał się z ekipą Bianconerich po finale Pucharu Włoch.


R E K L A M A





73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Wolly
Wolly
26 sierpnia 2024, 21:47
A co Piolim nadal jest na liście płac? Bo chyba rok kontraktu mu został. Jak dobrze pamiętam.
0
yagi
yagi
26 sierpnia 2024, 20:31
Śmierdzi Giampaolo...
3
kusniak_22
kusniak_22
26 sierpnia 2024, 21:16
Przed rozpoczęciem sezonu obstawiałem, że pobije rekord Giampaolo, Mr Fonseca na razie nie zawodzi.
1
Gol
Gol
26 sierpnia 2024, 18:32
Jest tak czasami w sporcie, że wyników nie ma, ale jest to wypadkowa wielu czynników i chociaż w tabeli ilość punktów się nie zgadza, to jest nadzieja na poprawę.

No w obecnym Milanie tego nie ma.
Gra wyglądała z Parmą i Torino po prostu słabo.
Mi się osobiście wydaje, że ostatni tak denny futbol widziałem za Gattuso gdzie Milan nie potrafił wyprowadzać kontry i też wiele osób mówiło, że to nie wina trenera tylko piłkarzy.

No tutaj ewidentnie jest natomiast tak, że brakuje charakteru. Na boisku to jest jakiś chaos, ogólnie zawodnicy nie wiedzą co mają grać, jest tam parę osób które wspominało o tym, że przy nowym trenerze to norma i Fonseca rozkręci się po 5 kolejkach i chciałbym wierzyć, że tak będzie, ale póki co po okresie przygotowawczym to wygląda bardzo bardzo źle.
3
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 sierpnia 2024, 18:05
Gerry co z ciebie za marny cwaniak... wystarczyło nic nie robić, tylko słuchać Maldiniego, miał chłop zespół do dopieszczenia a nie do rozwalenia. Miał ciul dom na solidnych fundamentach a on go burzy i buduje od nowa, tak jak by mistrzostwo i 1/2LM nie były wystarczającymi sygnałami że warto kontynuować trzymając się tych którzy znają smak zwycięstwa? Nie uczyli go na Oksfordzie że jak się na czymś nie znasz, to się ucz od tych co się znają? Nie potrafisz? Nie pchaj się na afisz! Ryba psuje się od głowy Pan arogant z Ameryki w przeciwieństwie do Elliotta oraz Ferdka Kiepskiego nie umie pojąć że są rzeczy w piłce nożnej "które się fizjonomom śniły". Gra Milanu w dwóch pierwszych kolejkach idealnie odzwierciedla pasję, wyczucie i miłość do piłki nożnej jaką ma pan właściciel Czerwony "Pt0k" Gerry. Nie wina piłkarzy nie wina trenera, mogą być lepsi ale nie muszą, bo właściciel nie musi wygrywać i błędne koło się zamyka, na szczęście w korporacji odpowiedzialność się rozmywa.
10
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
26 sierpnia 2024, 17:58
Po piątej kolejce na konferencji Fonseca ogłosi, że jest gejem i że jeszcze nikt go tak nie wyruchał, jak Inter w derbach. To mu uratuje posadę. Swojego nie zwolnią.
11
KRWISTY
KRWISTY
26 sierpnia 2024, 18:20
Łysy tym postem zrobiłeś mi popołudnie dziękuję :)
2
ceran1899
ceran1899
26 sierpnia 2024, 19:04
Dobry komentarz,
ale nie obrażaj gejów ostatnim zdaniem...
0
roby45
roby45
26 sierpnia 2024, 17:30
Dno dno dno tego sięgamy
0
szymoninho19
szymoninho19
26 sierpnia 2024, 17:22
De Zerbi byłby idealny choć i tak ludzie tu narzekali na niego. Miał być kosmicznie drogi a skończył w OM które wzmocnił chyba najlepiej jak mógł i mają potencjał. Jeszcze nie ma co go skreślać bo to co on chce grać było widać w sparingach w USA ale już od meczu z Monzą jest jakiś marazm. Może wróci to jakoś. Przeszarżował z Torino ze składem tak juz mecz z Parmą to popis starego Milanu za Padre gdzie nikt nie wie jak ma grać a defensywa wygląda rodem z B klasy
1
dan_acm
dan_acm
26 sierpnia 2024, 17:17
a na co nam kolejny beton? Nie wyrokujmy juz zwolnienia. Owszem dwie pierwsze kolejki tragedia ale Dajmy mu chociaż miesiąc. Druga sprawa, że Allegriego nie chciałbym tu widzieć.
3
KRWISTY
KRWISTY
26 sierpnia 2024, 17:16
Bzdury pismaków!
0
Tanger
Tanger
26 sierpnia 2024, 16:30
Ależ dziś szambo wybiło. Cuchnie praktycznie od góry do dołu strony, a dopiero 2 kolejki ligowe za nami. Niech RedBird delektuje się tym zapachem. Prosili się o to od kilku miesięcy i dostali to zaskakująco szybko.

5
Milanboy
26 sierpnia 2024, 15:48
W Milanie zawsze się sprawdzał ktoś kto ma taki pazur, jakiś charakter, coś w sobie nie oczywistego. Każdy z trenerów który odnosił tutaj sukces był na swój sposób nietuzinkowy i rozumiał ten klub, a w Fonsece ja tego za bardzo nie widzę. Moim zdaniem chłop szybko poleci i możliwe, że wrócimy do Piolego.
0
mathiaz
mathiaz
26 sierpnia 2024, 16:16
Nietuzinkowy i coś nieoczywistego? Wypisz, wymaluj Giampaolo.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
26 sierpnia 2024, 17:14
Bzdura. Carletto i Pioli są stereotypami bardzo dobrych włoskich piłkarzy stających się takimi samymi trenerami. Bardzo podobnych charakterów w historii tego zawodu jest mnóstwo Tu nie ma zasady.
Sam Pioli nie wróci. Prędzej pozer przy poklasku korposzczurów (W tym Ibry, choć on pewnie w duszy serca woli z sentymentu Ajaxowy model, ale niestety widać, że wygodna posadka ważniejsza dla niego.) wymyśli kogoś w stylu Marscha lub innego, byłego przereklamowanego pracownika Red Bulla tylko z niemieckim paszportem.
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 17:15
0
Milanboy
26 sierpnia 2024, 18:15
Marcos Salinas - No nie jest to bzdura. Pioli miał w sobie historię odkupienia po tym gdy jego kariera szła na dno, Carletto także miał wiadomo jaki epizod w Juventusie i do tego kiedyś grał w Milanie. Każdy z nich rozumiał duszę Milanu, a czy taki jest Fonseca? Wszak trenuje krótko , ale moim zdaniem ten gość raczej się nie sprawdzi.
0
Pablo78
Pablo78
26 sierpnia 2024, 15:41
Co rywal to rozrzuca naszych obrońców lub gubi i jednym podaniem zostaje rywal 1 na 1 z Calabrią, a cała "kupa" graczy gdzieś obok.
Już któryś mecz z rzędu i to samo panie Fonseca.
0
Trefniś
Trefniś
26 sierpnia 2024, 15:32
Hahaha, już trenera zwalniają wszyscy xD
0
Corsa
Corsa
26 sierpnia 2024, 15:29
Pioli na utrzymaniu(chyba 4 bańki), Fonseca(ponad 3) i jeszcze Max z kontraktem na jakieś 6, przecież nie ma w tym nic durnego :D

Tuttosrutto i ich farmazony :)
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 15:37
2
boguc69
boguc69
26 sierpnia 2024, 16:22
przecież pisali, że z Piolim dogadane tak, że zszedł już na dobre z listy płac
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
26 sierpnia 2024, 16:30
Bo myślano, że się z Al-Ittihad dogadał.
2
Szewczenko1899
Szewczenko1899
26 sierpnia 2024, 15:00
Pioli to beton jednak.
1
yagi
yagi
26 sierpnia 2024, 18:55
Hehe - dokładnie ;-)
0
Paolo03
Paolo03
26 sierpnia 2024, 14:57
Ja jeszcze poczekam z osądem trenera do momentu kiedy skończymy grac z Interem.

To może być już moment kiedy zwolnienia będą chcieli wszyscy :)
2
Rocker
Rocker
27 sierpnia 2024, 00:11
14 punktów straty do Juventusu po pięciu kolejkach to faktycznie dobry moment.
0
Jaca23
Jaca23
26 sierpnia 2024, 14:10
Hahaha szybciutko. Myślałem, że Fonseca wytrzyma dłużej, wszak z tak dobrą kadrą nie ugrać top4 to trzeba mieć talent, ale serio po derbach możemy mieć nowego trenera.
3
plone
plone
26 sierpnia 2024, 14:08
[popularny mem z gta san andreas]
Edytowano dnia: 26 sierpnia 2024, 14:08
0
MilanFanJ
MilanFanJ
26 sierpnia 2024, 14:02
Jakie zwalnianie? Już zaczyna się szukanie sensacji. No wiadomo, nikt nie jest zadowolony z pierwszych dwóch meczy. Wyglądało to tragicznie.
Ale musielibyśmy być jeszcze przed zimą w drugiej połówce tabeli żeby zarząd podjął tak kategoryczną decyzję jak zwolnienie, a nie sądzę, by miało być aż tak źle.
Trzymajmy kciuki za trenera i zespół.
2
hyrus13
hyrus13
26 sierpnia 2024, 13:50
Zbaczycie Maxa tak jak Conte i Sarriego.
1
MishaA
MishaA
26 sierpnia 2024, 13:48
Zapomnijcie że zobaczycie w tym sezonie nowego trenera, nie po to RB idzie najmniejszym kosztem przy wyborze szkoleniowca by teraz opłacać trzeciego.

Będzie co ma być z Fonsecą i Ibra ma to ogarnąć myślę że taki jest aktualnie plan kardynała , jeśli okaże się fiaskiem oboje za to polecą po sezonie. Ale teraz NIKT nie zmieni Fonseki jestem tego pewien w 100% wiem jak działa korpo, nigdy nie przyznają się do błędu.

1
Von Strauss
26 sierpnia 2024, 13:52
Nie, no poleci. Ale w jego miejsce wróci co najwyżej strażak Pioli xD
3
Shevc
Shevc
26 sierpnia 2024, 19:52
Jaki Pioli. Będzie stara metoda jak po Montelli. Czyli welcome Bonera.
0
Master of AC Milan
Master of AC Milan
26 sierpnia 2024, 13:30
Za Fonsece przydałby się ktoś kto zwiększa prawdopodobieństwo ugaszenia tego pożaru na który się zanosi. Dlatego potrzeba nam kogoś kto już ligę trochę zna. Wypadałoby, żeby ten szkoleniowiec robił jakieś wyniki. Na rynku jest 3 takich szkoleniowców. Allegri mimo, że straszny beton, jest człowiekiem który w Serie A pracuje długo i ma parę mistrzostw na koncie. Z pewnością Max gwarantuje przeciętny styl gry, ale z nim nasze wyniki prawdopodobnie byłyby na dobrym poziomie i dojechalibyśmy do LM, co z Fonsecą wcale nie musi być takie pewne. Max gra 3-5-2 co nie pasuje do naszej kadry. Na ten jeden niepełny sezon, opcja akceptowalna. Na rynku jest też Sarri. Sarri mimo, że lekko betonowaty to też trener znający ligę.

Maurizio z pewnością będzie gwarantował ciekawszy styl niż Allegri, na pewno będzie bardziej pasował do naszych zawodników bo gra 4-3-3 pod które jesteśmy stworzeni. Sarri raczej dałby nam niezły wynik, i co najważniejsze, raczej o awans do LM nie byłoby z nim obaw. Gorzej z pucharami z którymi zawsze miał problemy.

Ostatnią wloską opcją na poziomie jest... Pioli. Stefano miał swoje problemy, lecz mimo tego, zawsze był wynik. Zawsze wchodziliśmy do LM, 2 razy wicemistrz i 1 mistrz. Pioli zna tą drużynę, gra 4-3-3 lub swoim koślawym 4-2-3-1, co również jest atutem. Pioli jest też trochę betonowaty ale potrafi wygrywać mecze i za swojej kadencji kilkukrotnie wychodził z kryzysów. Może i kwiecień oraz maj z zeszłego sezonu to były obrazy nędzy i rozpaczy, to nie zapominajmy o tym, że Pioli już o nic wtedy nie grał.

Myślę, że jeżeli rozważać kogoś na stanowisko nowego szkoleniowca to ta 3 nie byłaby złymi wyborami. Nie byłyby to oczywiście wymarzone kandydatury ale czy jest coś lepszego na rynku? No nie. Jeżeli ktoś za Fonsece to tylko ta 3 bo przegrywa w stylu Mazzariego nie powinny wchodzić w grę a na kotów w worku jak Tudor czy MvB nie ma czasu, nam potrzeba kogoś pewniejszego.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
26 sierpnia 2024, 13:52
Włocha nie wezmą.
ŻydoMilan musi mieć DEI: diversity, equity and inclusion.
1
karp_fso
karp_fso
26 sierpnia 2024, 14:30
Zarząd nie weźmie Pioliego, choćby był jedynym dostępnym trenerem na świecie. Bo to byłoby przyznanie się do błędu i kompletna kompromitacja. To nie w stylu amerykanów, oni wolą zjeść własnego buta, niż przyznać się do błędu.
1
hyrus13
hyrus13
26 sierpnia 2024, 15:21
Jest jeszcze Ted Lasso.
0
Levy11
Levy11
26 sierpnia 2024, 13:27
Sarri jest chyba wolny
3
RnteAebic
RnteAebic
26 sierpnia 2024, 13:17
Jedziemy z cyklem medialnym towarzyszącym słabym wynikom. Nad Fonsecą zawisną cienie kilku innych trenerów, kontrowersyjne gesty Leao też się znajdą. Potem już tylko karne zgrupowanie w Milanello, rozmowa wychowawcza z Curvą, przyjście Abate i tak to Grażynko leci.
1
Master of AC Milan
Master of AC Milan
26 sierpnia 2024, 13:31
Abate w Ternanie.
0
mmielczar123
mmielczar123
26 sierpnia 2024, 13:14
xD
Gość trenuje z całym zespołem od 2 tygodni, nowi gracze zostali kupieni na ostatnią chwilę, jedyny napastnik doznał kontuzji po 30 minutach gry, a już pojawiają się głosy o zwolnieniu. Wiadomo było, że nie przychodzi cudotwórca i nie będziemy się bić o scudetto, wiadomo było, że drużyny Fonseki potrzebują trochę czasu na złapanie rytmu i ogarnięcie o co chodzi. Skoro zarząd podjął taką decyzję, to dajmy mu czas. Pioli też zaczynał słabo, a później wszyscy nosili go na rękach.
1
daro12555
daro12555
26 sierpnia 2024, 13:12
Tylko tego tu brakowało.
0
Von Strauss
26 sierpnia 2024, 13:01
Widziałem Maaaxa cień
Do góry wzbił się, niczym wiatr
a potem spadł.

A poważnie - jak się ma niepoważnego właściciela, niepoważny zarząd, niepoważnego trenera to potem to będzie wyglądać jak pół dupy za krzaka, choćby nawet w klubie grali najwięksi z największych. A, że nawet najwięksi to nasi nie są jeśli chodzi o Mediolan, to nie ma co się dziwić.

Ściągnięcie Maxa byłoby niepoważne - jest drogi, nieelastyczny taktycznie, nie rozwija się, do tego więcej grał 3-5-2 niż innymi taktykami, a jego pomoc składała się w większości z zawodników do otwierania słoików przy użyciu stóp - natomiast nie narzeka na skład jaki ma - dlatego uważam, że byłby realną opcją dla zarządu tylko przy obniżeniu pensji do 2-3 mln - co na szczęście się nie stanie.

Jest to taki straszak dla kibiców - patrzcie, jak nie będziecie popierać Maślaka to ściągniemy wam Mistera Kałtenaczio.
1
Zuber
Zuber
26 sierpnia 2024, 13:14
To już ten Allegri sto razy lepszy niż ten Fonseca, przynajmniej chłop ogarnie tył. Ale jak oni zatrudnili Fonsece to już się boje jaki zastępca czeka w kolejce jak go zwolnią. xD
4
Von Strauss
26 sierpnia 2024, 13:51
Ale ja uważam, że Allegri>Fonseca. Tyle, że to nadal nie jest rozwiązanie problemów, a zamienianie jednych na inne.
1
ForzaLisek
ForzaLisek
26 sierpnia 2024, 12:56
niby plota ale coś w tym jest jak nie tylko badziewne Tuttosport o tym pisze, pewnie skończy się jak z Giampaolo, pare kolejek i do domu
0
kusniak_22
kusniak_22
26 sierpnia 2024, 12:39
Z deszczu pod rynnę ale ciekawe opcje już nie są dostępne, tak to właśnie jest jak się odwala amatorkę :)
1
kasperczan
kasperczan
26 sierpnia 2024, 12:39
Brocchi dostępny?
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
26 sierpnia 2024, 12:29
Kiedyś reprezentacje Szwecji prowadziło dwóch trenerów, więc może w Milanie pierwszą część sezonu powinien trenować Pioli a drugą część sezonu powinien trenować Fonseca hehe
0
mikj
26 sierpnia 2024, 12:28
Lepiej wypożyczyć Kalulu i kupić Emersona zamiast pieniądze z tego wykorzystać na dobrego szkoleniowca. W zarządzie Milanu wierzą, że uda im się przynajmniej utrzymać wysokie przychody z zeszłych sezonów, przy jednoczesnym cebulactwie i oszczędzaniu na każdym wydatkowaniu. Problem polega na tym, że wysokie przychody są ściśle powiązane z wynikami sportowymi i że zarząd tego nie rozumie.
4
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 12:32
dobry szkoleniowiec chce też dobre fundusze na transfery

ale o tym się zapomina
2
Fushnikov
Fushnikov
26 sierpnia 2024, 12:23
To już wolę tego Fonseca do połowy sezonu.
0
Pavlović31
Pavlović31
26 sierpnia 2024, 12:22
Pioli jest jeszcze opłacany? Jakby Fonseca miał być zwolniony to Milan też musiałby mu płacić. Fonseca nie zostanie zwolniony, chyba zapomnieliście jakiego mamy właściciela i zarząd.
0
Elephantine
Elephantine
26 sierpnia 2024, 12:13
A za Allegriego wróci Pioli.
7
Zuber
Zuber
26 sierpnia 2024, 12:12
Ktoś oprócz tych dziadów z zarządu jest zaskoczony takim obrotem spraw? Starczyło wziąć dobrego trenera i nie byłoby problemu, bo dobry trener nawet z tego co było by ulepił drużynę. Sarri by tu pięknie pasował.
2
palonettoACM
palonettoACM
26 sierpnia 2024, 12:08
Największy palący problem to faza defensywna, a co jak co Max by to raczej ogarnął. xD

Za chwile się może okazać, ze chytry dwa razy traci i chęć zaoszczędzenia na trenerze poskutkuje posiadaniem aż trzech na liście płac.

Tuttosport już sieje ferment, ale czego się spodziewać innego. To dopiero początek medialnej nawałnicy. Wybrali Fonseke na trenera to za chwile pewnie może mu się przydać jakieś wsparcie i obrona w mediach. I tutaj ponoć Zlatan miał być od tego, aby bronić tego wyboru w mediach od samego początku.

A tutaj niestety kozaczenie od samego początku i lekka odklejka sprawia, ze słowa starszego doradcy do spraw AC Milan pracującego dla RB szybko się starzeją i z powaga to za wiele wspólnego nie maja.

No tego to się nie spodziewałem, żeby już po dwóch kolejkach medialna karuzela się zaczęła na nowo. Nawet od paszkwilu, jakim jest tuttosport.
0
nrt2
26 sierpnia 2024, 12:06
Pochettino?
0
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 12:07
kadrę USA objął
0
nrt2
26 sierpnia 2024, 12:21
No właśnie coś kojarzyłem ale na transformatket nadal bez klubu


Więc zostaje brać Terzicia
1
Jaca23
Jaca23
26 sierpnia 2024, 14:14
Też nie wiedziałem. Niezły zjazd Argentyńczyka.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
26 sierpnia 2024, 12:06
Najgorsze co moze nas spotkać po Fonsece to Allegri..

Tuchel wolny ale drogi..
Sarri ciekawa opcja choć to troche beton

Ciekawa opcja z sukcesem i wizją która mi sie najbardziej podoba to Terzic

Opcja która też wydaje mi sie zasługuje na szanse to Tudor

a najbardziej prawdopodobna coś mi sie wydaje może być kolejna słaba opcja MvB
0
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 12:08
Ciekawa opcja z sukcesem i wizją która mi sie najbardziej podoba to Terzic

przecież to będzie to samo co teraz. W ataku pozycyjnym dno, dlateog Borussia w lidze była 5 + konflikt z senatorami w Borusiii. Ale LM przysłania te wady ;]
5
Semper Fideli
Semper Fideli
26 sierpnia 2024, 12:26
Vol
Przyznaję może odleciałem bo leciałem po trenerach z najwyższą ilością pnm

Kto wg Ciebie ?
0
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 12:49
na ten moment nikt, nie bawmy sie w Zampariniego i zmianę trenerów co 5 kolejek

0
adamos
adamos
26 sierpnia 2024, 12:52
dla gaszenia pożaru, to musi być trener co zna Serie A i zna rywali. Więc tylko Sarri i Max.
0
Zvonimir Boban
Zvonimir Boban
26 sierpnia 2024, 16:56
MvB - Marco van Basten? To dobry napastnik był.
0
zbylon
26 sierpnia 2024, 12:04
Skomentowałbym, ale trudno to skomentować :)
0
Vol'jin
26 sierpnia 2024, 12:03
https://www.youtube.com/watch?v=umDr0mPuyQc
0
karp_fso
karp_fso
26 sierpnia 2024, 12:02
Z Allegriego to dosyć kosztowny strażak.
Ale może przynajmniej przestalibyśmy tracić bramki.
Za to przestalibyśmy je strzelać też xD

Jak w trakcie tego sezonu będziemy z trzema trenerami na liście płac, to brawo zarząd - chcieliście przycebulić na trenerze i będziecie płacić dwa razy xD. Już lepiej było przetrzymać Stefano do końca kontraktu - było średnio, ale stabilnie.
6
sebulba12
sebulba12
27 sierpnia 2024, 09:42
było tak średnio że gość jako jedyny w przeciągu kilkunastu lat w miarę ogarniał ten bajzel
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
26 sierpnia 2024, 12:01
Nie zatrudnić latem Sarriego bo zdziadział i ogólnie nie ten profil trenera żeby na jesień zastąpić Fonsece Allegrim xd Zlatan by chyba do mediów przez rok nie wychodził po takim zabiegu ^^
1
Tanger
Tanger
26 sierpnia 2024, 16:32
Żebyś się nie zdziwił. KorpoZlatan by jeszcze w pierścień Maksa pocałował i firmował to swoim nazwiskiem.
0
LaMancha 98
LaMancha 98
26 sierpnia 2024, 11:58
Jakby to powiedziała Halina Kiepska: Boże... Widzisz i nie grzmisz xd
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI