Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

LGdS: Theo i Leão na ławce rezerwowych?

31 sierpnia 2024, 00:24, Redakcja Aktualności
LGdS: Theo i Leão na ławce rezerwowych?

Theo Hernández i Rafa Leão na ławce rezerwowych w meczu Lazio – Milan? Takie sensacyjne informacje podaje Luca Bianchin na łamach LGdS. Paulo Fonseca kontynuuje wprowadzanie swoich piłkarskich zasad. Czy potwierdzi to w oficjalnym składzie w sobotni wieczór? Decyzja zapadnie dzisiaj, ale taka hipoteza istnieje. Skład testowany na 24 godziny przed meczem przedstawia się następująco: Maignan – Emerson Royal, Tomori, Pavlović, Terracciano; Fofana, Reijnders; Chukwueze, Loftus-Cheek, Pulisic; Okafor.

W tym konkretnym przypadku przesłanie klubu i trenera do Theo i Rafy było jasne: ich postawa w meczu z Parmą nie została zaakceptowana. Trener Fonseca w wypowiedzi pomeczowej po ostatnim meczu z Parmą powiedział: "Popełniliśmy błędy w defensywie, indywidualnie i zespołowo. Nie możemy zaczynać spotkań i tracić goli w pierwszej kolejności. To oczywiste, że mamy problem w defensywie, ponieważ zespół jest ofensywny". W szczególności to Theo był odpowiedzialny za oba stracone gole z Parmą: nie zmienił tempa przy bramce Mana (2'). Nie przyspieszył również, gdy Cancellieri (77') ruszył w stronę bramki Milanu.

Na piątkowej konferencji prasowej szkoleniowiec zapowiedział, że spodziewa się "innego Milanu" i z pewnością tak będzie. W obronie Terracciano zaliczy swój pierwszy występ w podstawowym składzie, tak samo jak Emerson Royal. Fofana również będzie musiał poradzić sobie z grą na trudnym terenie (trenuje z zespołem od około dziesięciu dni, ale nie jest jeszcze gotowy na 90 minut). Jeśli pojawi się w wyjściowym składzie, będzie wspierany przez Reijndersa i Loftus-Cheeka.

Wybór z przodu również jest interesujący. Ponieważ Jović nie został powołany, Fonseca zmuszony jest postawić na Okafora. Chukwueze zagra po prawej stronie, Pulisic po lewej. Nie powinno to stanowić problemu. "Nie rozmawiam indywidualnie o moich zawodnikach z dziennikarzami, ale rozmawiałem z Theo, Leão i innymi" – powiedział na konferencji prasowej Fonseca. Decyzja o ich wykluczeniu byłaby zdecydowana, bez półśrodków i przychodziłaby na myśl wypowiedź Arrigo Sacchiego – w szczególności październikowy wywiad – w którym zachęcał Piolego, aby posadził Leão na ławce rezerwowych i uświadomił mu, że musi dawać z siebie wszystko i grać dla zespołu w myśl zasady: nie ma osób nietykalnych.


R E K L A M A





59 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Trefniś
Trefniś
31 sierpnia 2024, 16:16
Dajecie się nabrać na kolejny paszkwil Lgds.. Zrozumcie w końcu, że nawet tutto bywa już bardziej rzetelne.
Powód jest prozaiczny tak naprawdę. Wystarczyło oglądać mecz by zauważyć, że obaj piłkarze mają poważne braki kondycyjne.
0
Vol'jin
Vol'jin
31 sierpnia 2024, 18:31
gdyby nie napisał to Bianchin to bym powiedział paszkwil ;)
0
Zoro_9
31 sierpnia 2024, 12:36
Piszecie, że ma jaja, że to, że tamto. Ja już widzę, że przygoda z nim skończy się zapewne jak z "kloszardem".
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 12:38
1
staarek
staarek
31 sierpnia 2024, 11:58
Jezeli Theo i Rafa laduja na lawce, to rowniez Loftus-Cheek powinien, a najlepiej na liscie transferowej.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
31 sierpnia 2024, 11:49
Zlatan tak załatwia przedłużenie kontraktu z Theo czy Maignanem, że teraz to ta dwójka ma wszelkie karty w ręku. Okienko się zamyka, pozostaje im mniej niż 2 lata kontraktu i w zasadzie sadzanie Theo na ławce (co osobiście pochwalam w tej sytuacji) zwiększy problemy z przedłużeniem kontraktu. Sprzedać już ich w tym oknie nie sprzedamy czyli będziemy musieli znacznie zejść z ich realnej rynkowej wartości w kolejnym oknie transferowym. Jeżeli tak się stanie to w zarządzie powinny głowy lecieć bo postawienie się w takich warunkach negocjacyjnych jest niedopuszczalne.

Zdaje się, że Ibra do mediów na pewniaka powiedział, że kwestie kontraktu zostaną rozwiązane i jak narazie tego nie widać więc kumulują się narazie te rzeczy które Szwed będzie musiał w przyszłości wziąć na klatę jako część ekipy zarządzającej. Tutaj kilka cwaniackich komentarzy puszczonych w eter nie pomoże.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 11:53
1
kusniak_22
kusniak_22
31 sierpnia 2024, 11:19
No tak bo mamy taki wachlarz możliwości kadrowych po takim imponującym Mercato, że możemy sobie pozwolić, żeby Leao czy Theo nie grali.
Co za absurd to nie mam pytań, Ci piłkarze pod formą są w stanie dać więcej niż niektórzy w formie.
2
S4MLUK
S4MLUK
31 sierpnia 2024, 11:31
CO XD Leao bez formy to nie tyle granie w 10 na 11 a w 10 na 12 (:
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 sierpnia 2024, 11:33
Leao może i tak, za to Hernandez pod formą wygląda, jakby się minął z powołaniem.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 11:33
1
KRWISTY
KRWISTY
31 sierpnia 2024, 11:17
Leao nie ,ale Theo powinien dostać zimny prysznic bo naprawdę obniżył loty , taktycznie się popsuł strasznie jak wolny elektron zapomina że jest obrońcą.
2
flaqu666
flaqu666
31 sierpnia 2024, 10:48
Niech wystawia kogo chce byle grali na miarę Milanu:) kolejnego tak żałosnego meczu jak z Parmą już nie przełknę
1
Sebolinho10
Sebolinho10
31 sierpnia 2024, 10:23
Bawią mnie komentarze tych ,,dzieciaków,, tutaj. Inaczej nazwać ich nie można. Kibice sukcesu. Jak Theo, czy Leao grają dobrze i są w formie, to komentujący tutaj wychwalają ich pod niebiosa, ale jak są pod formą...to co drugi tutaj wyzywa ich od gwiazdeczek i świętych krów. Prawda jest taka że od 3 lat o sile Milanu stanowi właśnie lewa strona....w zasadzie tylko lewa strona. Wyjątkiem był zeszły sezon gdzie do tego dołożył się Pulisic. Pewnie, niech Fonseca wszystkich co potrafią prosto
kopnąć w piłkę posadzi na ławce, ku ucieszy kibiców na tym portalu...a Milan niech bije się o utrzymanie. XDDD

Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 10:24
1
Rossu
31 sierpnia 2024, 11:21
Kto ich wyzywa?

Uzasadnione krytykowanie to jest wyzywanie? Chyba, że ktoś faktycznie dopuszcza się obraźliwych słów, to się całkowicie zgadzam.

Theo oczekuje nowego kontraktu na poziomów 8 mln (netto) euro rocznie, skoro chce dostać taki kontrakt to niech bardziej się angażuje.
To są milionerzy, mają najlepszą pracę na świecie, ich zadaniem jest trochę się poświęcić i biegać za głupią piłka. Zabrzmię jak Janusz albo inny "ekspert", ale poszliby do jakiejś normalnej roboty, to raz-dwa zachciałoby im się łaskawie biegać.
Robimy z piłkarzy bogów, kibice specjalnie dla nich pokonują kilkanaście razy w roku setki, a nawet tysiące kilometrów, żeby zobaczyć drużynę walczącą o piłkę.

Żeby nie było, Theo to mój ulubiony piłkarz Milanu, więc oczekuję od niego więcej zaangażowania, bo to co pokazał w meczu z Parmą, było sporą żenadą.
3
PaoloACM
PaoloACM
31 sierpnia 2024, 16:40
Z tym kopnieciem PROSTO pilki to chyba troche musisz sie zastanowic z naciskiem na "kopniecie" i w odniesieniu do Leao. Polecam obejrzec jeszcze raz pierwsze dwa mecze ;)

Jesli chodzi o przeslanie to jestem zdania ze zarowno ci ktorzy mocno krytykuja i ci ktorzy mocno bronia (jak Ty) zapominaja ze pilkarze to nie statystyki jak z managera czy fify a rowniez ludzie z roznymi charakterami, osobowosciami, emocjami i problemami. Jesli Leao i Theo sie wydaje ze nie musza dawac z siebie 100% bo sa nietykalni to zasadne jest posadzic ich na lawce. W przeciwnym wypadku tylko utwierdzimy ich w przekonaniu o wlasnej wyjatkowosci i nietykalnosci. To robil Pioli gdyz nie mial innych alternatyw. A to na dluzsza mete nas zgubi bo jak mecz sie dobrze ulozy to beda blyszczec zwlaszcza z przecietnymi rywalami. Natomiast gdy przyjdzie mierzyc sie ze swietnie zorganizowanym zarowno taktycznie jak i druzynowo Interem to dostaniemy sromotne ciegi i bedzie placz ze wina Fonseki, zarzadu i calego swiata tylko nie Theo i Leao bo oni to akurat nie maja z kim grac.
0
kurdep5
kurdep5
31 sierpnia 2024, 10:16
Skoro nie sprzedaliśmy Fode Ballo Toure to przywrócić go do składu - od Terraciano gorszy nie będzie.
0
Pablo78
Pablo78
31 sierpnia 2024, 10:13
treneiro chyba chce sprawdzić jakie zafundował sobie rezerwy....gorzej jak odbedzie się to znowu kosztem wyniku.
0
Gol
Gol
31 sierpnia 2024, 10:12
Z jednej strony to dobrze, że się nie boi świętych krów z drugiej załóżmy że Milan zagra świetne spotkanie i wygra z Lazio np. 3-0.
Theo i Leao zostaną rezerwowymi na kolejne spotkania?
Wiadomo, że za moment wrócą do pierwszej jedenastki nawet jak taki Terracciano zagra świetne spotkanie.

Obstawiam, że jak dalej gra będzie wyglądała tak samo, to szybko wejdą na boisku żeby gasić pożary.

Theo zawalił dwie bramki z Parmą, ale to nie jego wina, że gra wyglądała tragicznie z Torino czy Parma. Nie mogą obrywać tylko oni dlatego, że klub zaczyna sezon najgorzej od 10 lat, a przecież chyba trener podejmuje decyzje na podstawie tego, jak zawodnik się prezentuje na treningach.

Obawiam się, że jeżeli i to spotkanie nie wyjdzie to kolejna zmiana to będzie już rozpaczliwe zmienianie formacji przez trenera, już to wygląda jak miotanie się kurczaka bez głowy, a graliśmy z naprawdę przeciętnymi ekipami które zapewne nie będą nawet w pierwszej 10 na koniec sezonu, z Lazio na wyjeździe łatwiej nie będzie, a no nie ukrywajmy, że Milan musi wygrać, bo inaczej naprawdę możemy być za chwile w nieciekawej sytuacji z dużą stratą do czołówki.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 10:16
2
Posmak
Posmak
31 sierpnia 2024, 10:04
Jimenez a nie Terracicano
1
Gzikuu
31 sierpnia 2024, 09:59
Super decyzja, koniec ze świętymi krowami. Szkoda tylko, że nie mamy żadnego zmiennika na LO (Terraciano to poziom centralnej ligi juniorów).
0
DarQ
DarQ
31 sierpnia 2024, 09:53
I co z tego że słabszy mecz mieli. Ważniejsze , że na treningu się starają i nie podchodzą do niego z lekcewagą. Słaby mecz miało wielu, ich też na ławę ? Leao i Theo się nie starali w meczu czy nic im prawie nie wychodziło? - bo to 2 różne rzeczy. Jeśli kwas jest na treningu lub w relacjach z trenerem to odsunięcie może być zrozumiałe. Ale o tym LGdS nie wie. Prawda?
Mam pytanie do Supersnajpera. Czy wg. Ciebie te info. jest wartościowe? Bo uważasz , że potafisz to wyłapać. Wg. mnie blef , byleby ludzie się zainteresowali i klikali, klikali.
0
edinho
edinho
31 sierpnia 2024, 09:48
< Jimenez
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
31 sierpnia 2024, 09:48
Fonsecka wystawia zawodników z słabą formą źle
Idą na ławkę też źle
Co z tymi kom xD
4
Tanger
Tanger
31 sierpnia 2024, 10:05
Bo Fonseca nie ma kogo za nich wystawić. Za Leao ma Okafora, ale on musi grać na ŚN, bo Lumbagović jest słaby i obolały, Abraham przyszedł w ostatnim dniu okienka, a Morata połamał się na początku sezonu jak nie on.

Terracciano to poziom Serie B.
0
edinho
edinho
31 sierpnia 2024, 09:48
Terraciano
0
karp_fso
karp_fso
31 sierpnia 2024, 09:39
Z jednej strony można powiedzieć - nareszcie, trener ma jaja.
Z drugiej strony - fakty są takie, że CAŁY ZESPÓŁ gra do dupy. W tym momencie zdjęcie z boiska najlepszych graczy, niewiele da, bo tu trzeba ich zmotywować, żeby jako liderzy pociągneli zespół.

A tak to, jak ktoś wcześniej napisał - jeden wielki chaos.
1
Tanger
Tanger
31 sierpnia 2024, 09:38
To byłby genialny ruch. Fonseca już na początku sezonu, po dwóch kiepskich meczach podburzy szatnię, a jak znów przegra, to wina spadnie na niego i jego rotacje.

O Milanie można by nakręcić serial komediowy na miarę The Office.
2
Speed
Speed
31 sierpnia 2024, 09:18
Czyżby ktoś wreszcie odważył się zdjąc dwie nasze nic nie dające gwiazdeczki?
1
Elek95
Elek95
31 sierpnia 2024, 09:07
Fonseca to jeden wielki chaos. Zresztą cały Milan to ostatnio jeden wielki chaos. Transfer Saelemaekersa o którym trener mówił że bardzo go cenni, a ten nagle ląduje w Romie, a u nas pojawia się Abraham, niby nie mamy pieniędzy a za 15 mln kupujemy Emersona, a na wypożyczenie oddajemy Kalulu przecież te pieniądze można było zainwestować inaczej. Przedłużenie kontraktu z Jovicem, brak typowej 10. motywacja piłkarzy ich forma fizyczna nic nie gra .Zaraz 3 kolejka, a my nie mamy tak naprawdę wykrystalizowanej pierwszej 11. Wydaje mi się, że w zespole zaczynają pojawiać się zawodnicy którym to wszystko też zaczyna sie nie podobać i słabsza dyspozycja Leao i Theo to nie jest przypadek tylko sygnał. Przecież oni przychodzili do Milanu gdzie był Maldini żywa legenda tego klubu. Do Milanu który miał fajny projekt okraszony mistrzostwem Włoch i właśnie od czasu mistrzostwa i pojawienia się tych cholernych Amerykanów Milan zaczął tracić swoją duszę. Niestety, ale Amerykanie to największe gówno tego świata pod każdym względem. Dla nich liczy się tylko kasa i władza.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 09:09
3
MilanHomer
MilanHomer
31 sierpnia 2024, 09:14
Przedostatnie zdanie zajebiste, hahaha.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
31 sierpnia 2024, 14:15
Zgadzam się z wszystkim, tylko brakuje słowa "ci"... "Ci Amerykanie" bo akurat poprzednicy (tamci Amerykanie) to nam bardzo pomogli.
0
PrzemekACM1899
PrzemekACM1899
31 sierpnia 2024, 08:48
I bardzo dobrze. Theo i Leao gwiazdorzą coś ostatnio i na wyjebce grają.
Tak powinno być.
Jeżeli nie przykładasz się, to siema, ława.
5
Diavo
Diavo
31 sierpnia 2024, 08:41
Kiepski moment na taki zabieg.. nie mamy ławki, zmiennika na skrzydło oddaliśmy wczoraj do Romy.. Fofana bez formy, wiec bedziemy cierpiec w pomocy,Terraciano nie uciagnie calego meczu, będziemy przegrywać do przerwy 2:0 to Fonseca wpusci Theo I Leao ,a dla nich to będzie równoznaczne z tym,że bez nich Milan gra jeszcze gorzej.. ten zabieg nie wniesie nic pozytywnego,a wręcz podbuduje ego Theo I Leao..
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 08:42
3
hyrus13
31 sierpnia 2024, 08:39
„Theo był odpowiedzialny za oba stracone gole z Parmą”.

To musi być jakiś fejk, bo czytałem tu głosy ekspertów, którzy obarczyli winą Calabrię i ja im wierzę, bo nasz kapitan to najsłabszy piłkarz świata, a Emerson Royal to światowy top.
6
k__f__c
k__f__c
31 sierpnia 2024, 09:40
Calabria też swoje dołożył
1
DarQ
DarQ
31 sierpnia 2024, 11:38
Royala nikt tu chyba nie wychwala.
A jak kolega wyżej słusznie zauważył Calabria też miał "udziały".
0
hyrus13
31 sierpnia 2024, 13:25
DarQ

Podczas sagi transferowej wielu mnie przekonywało jak wybitnym piłkarzem w porównaniu do Calabrii jest Royal.

0
Milanboy
Milanboy
31 sierpnia 2024, 08:08
No są wypaleni w Milanie I tyle. Myślę, że w zimę albo w najbliższe lato pożegnamy tych panów i zatrudnimy nowych piłkarzy na ich pozycje.
1
Trzesuaf
Trzesuaf
31 sierpnia 2024, 06:29
Nie starają się bo widzą jaki taktyk przybył do klubu. Zatrudnianie byle czego to nie tylko okazanie braku szacunku w stronę kibiców ale i piłkarzy, którzy chcą wygrywać trofea.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
31 sierpnia 2024, 06:36
Dobrze, że Theo i Leao swoją postawą okazują szacunek kibicom i kolegom z zespołu ;) Zwłaszcza Francuz, kiedy sobie truchta w obronie ;p
11
Tzeentch3
Tzeentch3
31 sierpnia 2024, 09:56
@Piotrek1899
Mnie dalej fascynuje, że profesjonalny piłkarz zarabiający grube miliony i mający kontrakt na dany okres czasu na kopanie piłki 1-2 razy w tygodniu przez nawet nie faktyczne 90 minut na pełnych obrotach ma się łaskawie "starać" i jeszcze powinniśmy być im wdzięczni :)
1
Trzesuaf
Trzesuaf
31 sierpnia 2024, 11:50
To tylko numerki. Jak psycha siądzie, nie będzie radochy i sensu to każdy odpuszcza.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
31 sierpnia 2024, 06:15
Gdyby Theo i Leao byli głównymi winowajcami porażki to trener pokazałby, że ma jaja, ale z drugiej strony byłby to brak konsekwencji bo dlaczego RLC za występ widmo i Emerson za autostradę po prawej stronie mają zagrać od pierwszej minuty?
1
serginho83
serginho83
31 sierpnia 2024, 05:18
Chlopina szybko straci szatnie :D
0
cbvirus
cbvirus
31 sierpnia 2024, 01:07
W tym przypadku wydaje się to niegłupia decyzja. Nie chodzi w końcu o odsunięcie Theo i Leao, tylko danie im kopa do tego, żeby pracowali więcej
8
hyrus13
31 sierpnia 2024, 08:40
Nie są świętymi krowami i jak się Theo nie ogarnie to wytransferować się do Bayernu będzie mógł co najwyżej w nowym FM’ie.
1
Rucz4j
31 sierpnia 2024, 00:51
Jeśli to zrobi to wyśle dość mocny przekaż, chociaż trochę bawi że 3 mecze i 3 różne pozycje Puliego
0
Oskyy
Oskyy
31 sierpnia 2024, 00:47
Wszystko super, tylko czemu kolejny sezon musimy patrzeć na RLC męczącego oczy na 10... Poza golami z główek jedyne dobre występy jakie miał były kiedy biegał z piłką z głębi pola... Chyba że to znowu taktyka a'la wbijamy piłkę na chama w pole karne i liczymy że ktoś ją dziugnie do bramki
4
serginho83
serginho83
31 sierpnia 2024, 05:21
Do 4-3-3 to trzeba mieć Bennacera w formie, a on nawet nie trenuje...w ogóle to co się dzieje w ostatnich dniach w klubie to jakaś masakra...
4
Jaca23
Jaca23
31 sierpnia 2024, 00:41
Jeśli rzeczywiście tak wyjdziemy to jest to sroga odklejka. 3 z 4 obrońców to swieżaki, do tego Fofana, który przyszedł kilka dni temu. RLC na 10, czyli stały patent Piolego na gówniany środek pola.

Akurat posadzenia Leao nie będę krytykował, bo choć jestem fanem jego talentu to przyda mu się kubeł zimnej wody.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 sierpnia 2024, 00:44
Rasizm!?!:!!!!!!!!!11111!
Czornego posadzić?! ;)
0
AC Kamil
AC Kamil
31 sierpnia 2024, 00:40
Po tym co jest napisane można wywnioskować, że dziennikarz stworzył taką teorię na podstawie wypowiedzi trenera z konferencji także jest to raczej jakiś domysł niż jakikolwiek przeciek. Swoją drogą ciekaw jestem kiedy totalnie lenistwo Loftus-Cheeka zostanie dostrzeżone, gość się buja na tej dziesiątce od dawna i nie przemęcza się w grze obronnej jednocześnie w ofensywie bardziej przeszkadza niż pomaga w czymkolwiek, nie wiem jak tak bezużyteczny zawodnik może okupować miejsce w podstawowym składzie na kluczowej pozycji w tym ustawieniu.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 sierpnia 2024, 00:42
Śpij, nie czepiaj się! Łon jest sercem Miłłanu!
0
mmielczar123
mmielczar123
31 sierpnia 2024, 00:39
Fonseca odważyłby się zrobić coś, do czego Pioli nie był zdolny chyba ani razu. Ogromne ryzyko, ale mimo wszystko szacun dla trenera, jeśli posadzi gwiazdeczki na ławce i da im do zrozumienia, że postawa z ostatniego meczu jest nieakceptowalna. Inna sprawa, że skład z Terraciano i Royalem po bokach obrony, RLC na 10 i Okaforem na 9 wygląda po prostu śmiesznie
20
Zoro_9
31 sierpnia 2024, 00:35
Co on wymyśla?
0
Rossu
31 sierpnia 2024, 00:37
To, że ma jaja. Akurat duży plus dla Fonseki, koniec z spacerkami i lekceważącego podejścia.
Szkoda tylko, że zarząd nie zadbał o odpowiedniego zmiennika dla Theo.
22
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 sierpnia 2024, 00:38
Dostał rozpieszczone gwiazdeczki, posadzi ich na ławce, może otrzeźwieją. W tym momencie go popieram, ma jeszcze 3-6 kolejek, żeby się wykazać, że potrafi coś, poza użyciem samograja/łapówkograja z banderostanu.
3
GWIDON1979
GWIDON1979
31 sierpnia 2024, 00:26
To kto wyjdzie z opaską kapitana?
0
gago1145
gago1145
31 sierpnia 2024, 00:28
Mike
1
savicevic88
savicevic88
31 sierpnia 2024, 00:29
W takim układzie chyba Maignan.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2024, 00:29
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
31 sierpnia 2024, 00:34
Terracciano, brzmi po włosku.
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI