Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Conceição: "Może przyjść najlepszy trener świata, ale nic to nie zmieni, jeśli brakuje podstaw"

30 stycznia 2025, 00:18, Ginevra Aktualności
Conceição:

SÉRGIO CONCEIÇÃO: "Co się stało? Tym razem wszystkie kluczowe epizody w meczu potoczyły się na naszą niekorzyść. Nie chcę jednak tym przykrywać brak agresywności w pierwszej połowie. Kiedy brakuje podstaw, to jest ciężko. Piłka nożna opiera sie na nieustannych pojedynkach ofensywnych i defensywnych. Nie mówię nic odkrywczego, ale zmiana nie jest łatwa. Zareagowaliśmy, ale dlaczego musieliśmy reagować? My mieliśmy o wiele więcej powodów, by być zmotywowanym niż rywale. Przygotowanie do meczu dotyczyło szczegółów. Potem każdym musi wnieść swoją pasję do gry. Murawa nie była najlepsza, sędziowanie też nie było na poziomie. Można by tak wymieniać, ale nie o to chodzi. Dla mnie najważniejsza jest pasja, dawanie z siebie coś więcej. Można zmieniać trenerów, może przyjść najlepszy na świecie, ale i tak będzie trudno, bo problem tkwi w podstawach. Dla mnie osobiście taka gra w Lidze Mistrzów, taki występ na boisku, jest nie do pomyślenia. Gimenez kontuzjowany? Rozmawiam z zarządem, gdzie możemy sie poprawić. Staramy sie znaleźć rozwiązania, które mogą pomóc, wzmocnić nas. Mamy nadal swój los we własnych rękach, zarówno w lidze, jak i pucharze. Mamy wszystko, aby przejść dalej. Najgorsza połowa meczu w karierze? Nie, bo mimo naszego podejścia, rywale nie zagrażali naszej bramce. Nie będę też się znęcał nad Gabbią, który wiele nam dał. Musah mógł uniknąć kartek. Nasz błąd i gol przy pierwszej okazji. To my jako drużyna popełniliśmy te błędy. Musimy zrobić rachunek sumienia. Ja jestem tutaj i czuję się odpowiedzialny. W szatni musimy sobie spojrzeć w twarz. Piłkarze wierzą w naszą pracę? Nie mam wątpliwości. Mówię szczerze, wszystkim było naprawdę przykro i byli rozczarowani po tym meczu. Gdyby nie wierzyli, nie wygralibyśmy Superpucharu czy ostatnio z Como i Parmą po rimontach. Musimy zmienić nasze wejście w mecz. Jeśli ktoś, kto wychodzi od pierwszej minuty, nie jest do tego skłonny, to wejdzie ktoś inny. Między sztabem a zespołem jest zaufanie".


R E K L A M A





86 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Manolas
Manolas
30 stycznia 2025, 16:17
Pamiętacie wypowiedź Sarriego jak odchodził z Juve? Tych piłkarzy nie da się trenować. Ciekawe co by powiedział u nas
1
Kamil199044
Kamil199044
30 stycznia 2025, 13:24
Consejsało OUT to juz ten czas żeby to powiedzieć i dożywotni zakaz portugalskich trenerów. Najgorsze jest to ze niestety ale osoby rządzące nie maja ambicji sportowych, nawet nie chcą odzyskać dawnego blasku AC Milan, Man City wydał lekko 150 baniek bo był kryzys maja teraz konkurencje w składzie myśle ze tam gryzą trawę żeby grać, a u nas święte krowy i pseudo piłkarze. Tak na serio to 90 % składu bym wyrzucił i zaczął od nowa a najlepiej to wszystkich żeby nic o tych przeciętniakach nie przypominało wraz z rządzącymi.
2
taurus_95
30 stycznia 2025, 12:11
Nasza podstawa gra w Newcastle a druga będąca legendą została wygnana po tym jak nie spodobała jej się sprzedaż pierwszej.
1
xpw99
xpw99
30 stycznia 2025, 11:22
Czytam komentarze i właściwie to to całe gadanie kibiców też jest nic niewarte. Wszyscy chcieli Mottę, że z nim będzie super i nas zbawi. To macie Mottę na którego kibice Juve nie mogą już patrzeć. Krytykowano Piolego że już słaby, że nie stawia na młodych. Było 2 miejsce a nie takie jak teraz a ci młodzi jak Aster Vrancx jakoś kariery nie robią gdzie indziej. Maldini? Pierwsze słyszę że do dobrej gry piłkarzy potrzebny jest jakiś wzór, idol na stanowisku dyrektora. Wystarczy kompetentny człowiek (akurat obecni tacy nie są, to fakt) ale nie trzeba się przywiązywać do zatrudniania legend. Ibra? On nie ma tej posady co Maldini, nie jest głównym dyrektorem tylko zbiera krytykę (kibice mówili że dostaje stanowisko doradcy na pokaz żeby zbierać krytykę i teraz sami go krytykują wiedząc to). Moim zdaniem trzeba dać czas Sergio. Milan Piolego też nie zaskoczył od razu. Oczywiście tam był impuls i lider w postaci Zlatana, a obecnie brakuje kogoś takiego (dlatego szkoda że nie sięgnęliśmy po doświadczonych graczy wcześniej, ale Walker na plus).
Edytowano dnia: 30 stycznia 2025, 11:22
0
Rzetelny
Rzetelny
30 stycznia 2025, 11:16
Przyszedł moment na rewolucję w kadrze. Należy sprzedać wszystkich u których zaangażowanie siada , wszystkie miernoty i zacząć budować kadrę na kolejne lata. Mike, Rijnders, Fofana, Pavlović zostają, reszta niech idzie w świat.

1
mrkojiro
mrkojiro
30 stycznia 2025, 12:29
Problem w tym, że w obecnym sezonie wytypujesz tą czwórkę o której wspominasz, a w następnym to już inna czwórka. W poprzednich sezonach nie wyobrażaliśmy sobie gry bez Theo czy Tomoriego, a dzisiaj otwieramy im drzwi na zewnątrz.
Budujmy kadrę.. za przeciętne pieniądze zbudujemy przeciętną kadrę. A z mizernym zarządem, to nawet i mizerną kadrę.
Brak nam doświadczonego środkowego obrońcy z topu, prawdziwego lidera defensywy. Brak nam solidnego, pewnego prawego obrońcy (być może Walker takim będzie?). Brakuje nam rotacji w środku pola oraz na skrzydłach. W końcu brakuje nam dwóch napastników, z których jeden byłby maszyną do strzelania bramek, a drugi byłby solidnym zmiennikiem, jokerem który zawsze coś ustrzeli w końcówkach.
Mamy pół składu na świetnym/solidnym poziomie i drugie pół która nigdy nie powinna grać w takim klubie jak Milan.
0
Rzetelny
Rzetelny
30 stycznia 2025, 13:37
Czyli rewolucja. Niestety, ale piłkarzy wypalonych trzeba się już pozbyć - długoterminowo nie wskoczą na światowy poziom. Wygląda na to, że mamy kolejne 3-4 lata posuchy i bicie się o 4 miejsce w lidze. Jak zarząd ogarnie temat to coś zbuduje, na ten moment toczymy się w dół i bez diametralnych zmian nie będzie efektów.
1
Corsa
Corsa
30 stycznia 2025, 10:49
Zatrudnili bardzo przeciętnego Fonsekę, a teraz starają się gasić pożar teoretycznie nieco lepszym, ale równie przeciętnym Conceicao.

Do zatrudnienia Serigo jakoś nie ustawiała się kolejka topowych drużyn. Niestety, ale obawiałem się, że do roli strażaka nie znajdą na cito kogoś sensownego.

Zarząd jest do niczego, potrzebujemy prawdziwego dyrektora sportowego, trenera i napastnika, a lista ciągle się wydłuża.
0
hyrus13
hyrus13
30 stycznia 2025, 10:11
Nagle się okazuje, że wyśmiewany wuefista Pioli nie był taki zły. A czytając komentarze rok temu, miałem wrażenie, że Milan ma niesamowitą ekipę, z której ten amator nie jest w stanie nic wyciągnąć. Proszę bardzo, macie to, o co tak głośno prosiliście.
4
Jogin
Jogin
30 stycznia 2025, 10:56
Sam Pioli stwierdził, że finalnie to i tak projekt się wypalił, problemem nie jest trener, tylko to jak klub jest zarządzany, brak planu, beznadziejne ruchy transferowe, brak projektu.
3
milan2002
milan2002
30 stycznia 2025, 10:57
Wiesz, kibice oczekiwali trenera z topu. Natomiast zarząd wyskoczył z Lopetegui-m. Podniósł się lament to zatrudnili Fonseke. Ten okazał się bez jaj więc naprawili swój błąd zatrudniając furiata. Zaraz przypomina mi się scena z filmu Zakręcony. Główny bohater życzy sobie, iż chce być bogaty i potężny więc diabeł zrobił z niego barona narkotykowego.
0
hyrus13
hyrus13
30 stycznia 2025, 11:01
Jogin, Pioli to kulturalny facet z klasą, więc nie oczekuj od niego wycieczek w kierunku RB. Poza tym ja nie mówię o zarządzie tylko o kibicach, którzy wszystko zwalali na Piolego, a to nie wpuszcza juniorów, a to nie daje szans gwiazdom pokroju Vranckxa czy jak mu tam było. Czego by nie zrobił to było źle. A jak już było dobrze to nie dzięki niemu, a pomimo Pioelgo.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
30 stycznia 2025, 09:10
Z jednej strony nawet mi go nie szkoda bo wiedział w co się pakuje, a póki co wygląda jakby całym jego planem na poprawę sytuacji było machanie łapami, darcie ryja i niszczenie sprzętu RTV. Do tego ta akcja z Calabrią.
Z drugiej strony przedwczoraj chciałem w końcu zainstalować FM 24, który jakiś czas temu dawali za darmo na epicu. Zacząłem pobierać grę, a w między czasie postanowiłem poszukać aktualizację składów i wtedy dotarło do mnie jaki burdel w klubie trzeba posprzątać, ile szrotu wypchnąć z klubu. A znając FM-a, niektórzy zawodnicy będą się bronić przed sprzedażą niczym Origi i robić szambo w szatni... więc anulowałem pobieranie bo łatwiej jest wygrać wojnę Polską w Hearts of Iron IV niż męczyć się z kadrą zbudowaną przez nasz "fachowy" zarząd.
6
kurpkombajn
kurpkombajn
30 stycznia 2025, 09:01
Ja myślę, że portugalscy trenerzy powinni pracować w Portugalii, tu trzeba Italiańca, odkurzył bym Allegriego chociażby
0
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2025, 08:57
W tym sezonie takie wnioski mnie nachodzą. W Milanie zebrała się grupa specyficznych zawodników do prowadzenia. No bo tak: Fonseka chciał grać bardzo ofensywną, nastawioną na utrzymanie piłkę, przy tym z wysoką ustawioną linią obrony. Do tego kilka razy odważył się powiedzieć publicznie, co o graczach myśli, ba, tych "najlepszych" posadził na ławie. Nie pykło. Zawodnicy się obrazili ;)
Teraz jest Conceicao. Z innym widokiem na piłkę nożną. Ma być ostro, szybko, zdecydowanie i agresywnie. Ten Portugalczyk też na kadrę narzeka, a sami piłkarze nie wydają się skorzy do takiej współpracy, co widać na murawie. Jak Pioli zaczął wymagać, to też im nie pasowało;) Chemia zniknęła. Pytanie brzmi, jaki trener byłby odpowiedni dla tej grupy, Biorąc pod uwagę fakt, że zbyt wymagający być nie może, to taki Conte odpada w przedbiegach. To musiałby być ktoś pokroju Piolego z jego pierwszych dwóch sezonów w Milanie. Z jakąś tam wiedzą, jednocześnie taki "dobry wujek" który to niby wymaga, ale macie sporo swobody ;), bo póki co, każdy inny profil w tej szatni się nie sprawdza. Moim zdaniem, mamy do czynienia ze szczególną grupą piłkarzy, którzy lubią sobie mecze wybierać, którzy nie trawią bata nad sobą, nie są skorzy do współpracy, która wymaga większego wysiłku i zaangażowania. W dodatku sporą grupę stanowią ludzie niezbyt piłkarsko inteligentni i pewnie życiowo też oraz zwyczajnie średnio wyszkoleni. Jest problem ;)
8
Mirek99999999
Mirek99999999
30 stycznia 2025, 09:23
Materiał ludzki jest problemem, większość nie ma mentalu zwycięzców. Za to podziękowania w sporej mierze należą się zarządowi. Winą zarządu jest również okrojona kadra bo nie pasowali im Włosi, przez co większość piłkarzy wyjściowej jedenastki nie ma zmienników na poziomie. Jak Maignan, Theo, Fofana, Reijnders, Pulisic i Leao mają obawiać się o grę w pierwszym składzie skoro nie mają zmienników albo zmienników na poziomie bezmyślnego Musaha, drewnianego Chukwu i tłustego Okafora. By zagrać na środku obrony wystarczy nie mieć kontuzji. Do tego dochodzi krater w napadzie, Morata w ataku ustawia się gorzej niż Kalinić, a Abraham jak późny Rebić, czasem wylosuje się niezły, ale w większości potyka się o własne nogi...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2025, 09:35
Zastanów się, co piszesz, bo cześć z graczy jest w Milanie od czasów Maldiniego ;)
0
Zuber
30 stycznia 2025, 09:35
Dobrze, że w Napoli mieli mentalność wygranych po ostatnim sezonie w lidze. Trener jest od sfery mentalnej tak samo jak od przygotowania na boisku. Skoro ani Fonsi ani Sergio nie potrafią do nich dotrzeć to widocznie się nie nadają. Żaden z nich nic nie wygrał w poważnej lidze, nie prowadził zespołu z prawdziwymi gwiazdami. Poza tym nie bez powodu w Seria A nie sprawdza się prawie żaden trener obcokrajowiec.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2025, 10:19
Oczywiście, Zuber, zgadzam się, że to trener za mental odpowiada. Jednak są gracze zwyczajnie niereformowalni. Balotelli, Cantona, czy Pogba. Takie tylko przykłady. Myślę, że w Milanie właśnie z takimi mamy obecnie do czynienia. Trochę więcej wymagań i już jest z nimi problem.
1
Milanboy
30 stycznia 2025, 08:44
Sezon uważam jest spisany na straty w Milanie, szkoda, bo człowiek myślał że to się jakoś poprawi a się nie poprawia.
2
ACstach
ACstach
30 stycznia 2025, 08:36
Po tej akcji z Calabrią olałem ten mecz bo wiedziałem co będę zmuszony oglądać na boisku. Panom u sterów już dziękujemy. Czekam na sprzedaż.
0
adamos
adamos
30 stycznia 2025, 08:30
Tego meczu nie dało sie oglądać... Jak my pressujemy bez ładu i składu to się w głowie nie mieści. Zawodnik traci piłkę i drepcze. Na miejscu Sergio już bym wziął młodych zdolnych z naszego Futuro. A nasze wrzutki balony, co to było w końcówce?
1
zycumilanista
zycumilanista
30 stycznia 2025, 08:47
Mówisz o tym futuro, które zaraz spadnie uj wie gdzie ?
2
adamos
adamos
30 stycznia 2025, 09:10
Camarda, Bartesaghi, Chaka, Jimenez, Vos, dali by spokojnie radę i nawet by jakość podań, zaangażowania, dośrodkowań była by lepsza
1
Zuber
30 stycznia 2025, 09:36
Tak samo jak dają radę w Serie C?
1
adamos
adamos
30 stycznia 2025, 12:48
Wolę oglądać ogarniętego Jimeneza na lewej stronie niż obecną wersje Theo... Bartestaghi też lepiej ot Theo wypada i nawet ostatnio asystę miał.
0
banan1899
banan1899
30 stycznia 2025, 08:24
Gadaj sobie co chcesz. Wiedziałeś gdzie przychodzisz i w jakim punkcie sezonu.
Milan z Maldinim i Piolim to jednak przepaść wizerunkowa pomiędzy takimi łachami jak Conceicao i Ibra.
Klasę się ma albo nie. Nic nie da ubieranie "chama" w gajerek i tłumaczenia trenera furiata kłócącego się na murawie ze swoim zawodnikiem. Nasi kopacze zachowują się jak dzieci : krzyczą, wymachują łapami, mają pretensje o ch.... Mi się taki Milan nie podoba.
Ale mimo wszystko... Forza Milan!
Edytowano dnia: 30 stycznia 2025, 08:24
4
DragonAC
DragonAC
30 stycznia 2025, 08:21
Co się k. Dzieje z Rafalkiem i Theo nie mogę tego pojąć o co tam chodzi czego tak się kopia po czole
1
eMJay
30 stycznia 2025, 08:16
"Nie chcę jednak tym przykrywać brak agresywności w pierwszej połowie". No to ja tam widziałem za dużo agresywności a za mało myślenia.
0
dbmat
dbmat
30 stycznia 2025, 09:11
Zauważam to samo. Nasi piłkarze od jakiegoś czasu niemiłosiernie faulują w głupi sposób. Popychają, kopią, uderzają łokciami itp i to w sytuacji kompletnie niepotrzebujących takich działań. Przez to co chwile gra jest przerywana i mega chaotyczna co wiadomo sprzyja słabym piłkarsko drużyną.
1
dbmat
dbmat
30 stycznia 2025, 08:04
normalnie to bym napisał, że zagrali na zwolnienie trenera.
1
Daman
Daman
30 stycznia 2025, 08:04
"Może przyjść najlepszy trener świata, ale nic to nie zmieni, jeśli brakuje podstaw"

Akurat tego nie wiemy, bo jeszcze do nas taki nie przyszedł. Przynajmniej od 2009 roku.
2
Dohtor
Dohtor
30 stycznia 2025, 07:51
Dobrze że nie oglądałem :P
Obejrze sobie skrót tam zawsze fajnie grają.
2
Tzeentch3
30 stycznia 2025, 08:01
Jak sobie przypomnę wczorajszy mecz to nie wiem czy będzie z czego zrobić skrót oprócz gola :P
1
kamilus
kamilus
30 stycznia 2025, 08:10
@Tzeentch3
Z nieuznanych goli Dinama? :D
4
Dohtor
Dohtor
30 stycznia 2025, 11:18
A nie zmieniam zdanie. Obejrzałem i żałuje :(
0
hyrus13
hyrus13
30 stycznia 2025, 07:40
Dobra, najlepszy trenerze świata, na razie to u ciebie Gabbia zaczął grać znacznie gorzej, TR też nie błyszczy. Theo zanotował jeszcze większą zapaść, podobnie jak Morata. No, ale wydaje się, że geniusz idealnie bazuje do naszego zarządu.

No, ale ufamy, bo przecież zdobyliśmy najważniejsze i najbardziej prestiżowe trofeum w futbolu, bo przecież ani żaden Real, Bayern, czy nawet wielka reprezentacja Brazylii nie mają w gablocie Superpucharu Włoch.
2
Dohtor
Dohtor
30 stycznia 2025, 07:52
Nie wiem czy się śmiać z tego co napisałeś czy płakać?
0
Yankee Doodie
Yankee Doodie
30 stycznia 2025, 08:02
Hyrus dobrze napisał. Gramy jeszcze większą padake jak za Fonseci.
1
Szymson
30 stycznia 2025, 07:34
Wie, że nie tędy droga, ale innej metody nie zna... Widać też brak autorytetów, gdyż Zlatan może Maldiniemu buty czyścić... Było widać za Pioliego wczesnego, że potrzebują kogoś w rodzaju "przyjaciela", teraz moim zdaniem jest dla nich zbyt ostro
0
Mellion
30 stycznia 2025, 07:36
Taki Guardiola też bywa ostry, ale jest w tym zrównoważony i kiedy trzeba potrafi zespół zmotywować w inny sposób. Tej równowagi wg mnie zaś brakuje u Sergio
1
kozik___13
kozik___13
30 stycznia 2025, 07:31
Dobrze, że z Interem zagra Leao i Theo wypoczęci i zadowoleni
0
Mellion
30 stycznia 2025, 07:38
Ci to powinni już dawno wylądować na ławce, jeden mecz lenistwa okej może się poprawia, ale teraz jest to 2 mecz z rzędu a wcześniej też się to już notorycznie u nich powtarzało. Osobiście jakby przyszła za nich dobra oferta latem, to z bólem ale bym to przyjął na ten moment...
0
patoo_07
30 stycznia 2025, 07:30
Trzeba przeprosić Fonsece. Ci zawodnicy są po prostu za tępi na granie w piłkę. Conceicao po miesiącu pracy gada kropka w kropkę co Fonseca mówił od października. Kretyński zarząd, zebrał kretyńską kadrę. Odważę się powiedzieć, że Milan Montelli 16/17 by rozklepał ten twór co my tu teraz oglądamy.
3
Diavo
Diavo
30 stycznia 2025, 07:26
Okaże się, że wygraliśmy superpuchar bo tak przygotował ich Fonseca, a Sergio tylko siedział na ławce i krzyczał po kopaczach ;)
1
MilanSince94Forever
30 stycznia 2025, 07:15
Zgadzam się że żaden trener tu nie pomoże, ani Sarri ani Conte ani Klop. Problemem jest strategia klubu i pomysł Gerrego żeby Milan służył do zarabiania pieniędzy. Inne podejście ma Perez czy Laporta. Oni chcą zdobywać trofea a jak je zdobywasz to i pieniądze się znajdą. Czy to za wyniki, czy z transferów, czy z patrzenia przychylniejszym okiem na mistrza, a nie dokręcania śruby ogorkowi jakim obecnie stał się Milan. Co do trenera to moim zdaniem nikt nie pomoże nawet Włosi, których niektórzy tu przywołują. Po pierwsze jakie ma znaczenie pochodzenie trenera w klubie gdzie nie ma jego rodaków? Jest wieża babel i zbieranina ludzi którzy nie będą ginąc za barwy. Nawet po włosku ciężko porozmawiać. Nie ma żadnej tożsamości. Po drugie Był Włoch niedawno który może nie był mistrzem ale pokazał że w części tych ludzi drzemie ogromny potencjał. Wygrali scudetto i byli w półfinale LM. Tylko w tym tkwi szkopuł, wówczas im się chciało. Obecnie ani Leao ani tym bardziej Theo nie widać aby chcieli coś osiągnąć. Im wystarczy chyba opinia jednych z najlepszych na pozycjach nie poparta wieloma sukcesami. Reasumując jesteśmy i będziemy średni dopóki nie zmienimy strategi a nie pojedynczych piłkarzy czy trenera.
1
Daman
Daman
30 stycznia 2025, 06:59
Z jednym Portugalczykiem się nie udało, z drugim też się nie udaje to może do trzech razy sztuka i trzeba postawić na siwego bajeranta Paulo Souse ? Już w polskiej reprezentacji pokazał, że ma solidny warsztat no i jest Portugalczykiem, a dla naszego Zarządu to kluczowy czynnik.
1
adamos
adamos
30 stycznia 2025, 08:22
"Szantosza" bym brał w ciemno :-)
1
Daman
Daman
30 stycznia 2025, 09:46
O! jeszcze ten ancymon jest w zanadrzy :)
0
ksieciunio
30 stycznia 2025, 06:36
Przybłędy ze Stanów i Portugalii sprowadzają ten klub na poziom dna
0
adrian20102
adrian20102
30 stycznia 2025, 06:35
Starczyło postawić na Włocha na ławce i było by inaczej takie moje zdanie :-)
1
Kuczi1899
Kuczi1899
30 stycznia 2025, 07:08
I co ten Włoch by zrobił z tymi wszystkimi nie-Włochami w składzie :P
6
adrian20102
adrian20102
30 stycznia 2025, 08:51
Pioli miał podobnie nie było aż tylu Włochów a wyniki były lepsze. Tak uważam że warsztat portugalski nie pasuje do Milanu nie wiem moze po reprezentacji się zrazilem :-)
0
Daniel93
Daniel93
30 stycznia 2025, 06:32
Tu pol składu jest do odstrzelenia.. z Leniało i Tomorim na czele. Chciałbym żeby ich sprzedali, póki są jeszcze coś warci. A pieniądze zainwestować w zawodników którzy będą chcieli grac dla klubu a nie dla siebie..

Brakuje przede wszystkim włoskich grajków którzy chcą się identyfikować z klubem a nie gości którzy przyjadą na rok dwa, pomieszkają w hotelu, coś pokopią i to tyle..
0
kusniak_22
kusniak_22
30 stycznia 2025, 06:30
Gra wygląda wciąż fatalnie. Prawdą jest, że przyjście nowego trenera w połowie sezonu nie jest łatwa sprawą, ani dla piłkarzy, ani trenera, ale wyglądamy jak banda amatorów. Brakuje liderów, wzmocnień, ławki. Brakuje zarządzania na odpowiednim poziomie. Właściciele to koro szczury nastawione na łatwy zysk. Wczoraj to był obraz nędzy i rozpaczy. Już pomijam, że przegraliśmy, bo można, ale w takim fatalnym stylu ? to jest kompromitacja. Jedynym ratunkiem jest kupienie Milanu przez kogoś z Hansem i pasją, inaczej będziemy przez kolejne lata oglądać taką żenadę jak wczoraj w mniejszym lub większym wydaniu.
0
dysha1992
dysha1992
30 stycznia 2025, 07:04
Żydki pływają w basenie a temu wszystkiemu przygląda się Hans i dolewa kwasu siarkowego VI. Nagle jeden z żydków podpływa i mowi: Hans, ale nas rozpuszczasz!

Stare jak świat ale...
Przepraszam, musiałem ;D
3
KKAC
KKAC
30 stycznia 2025, 06:20
W Romie wyglądało to jeszcze gorzej ale doświadczony Ranieri pomału to ogarnął. Krok po kroku wyglądają lepiej co mecz widać poprawę a w Milanie mecze jak odbite od kalki zero zaangażowania zero poprawy. Trener powinien dopasować taktykę do takich piłkarzy jakich akurat ma. U Sergio nie ma nawet 1 % lepszej gry , co mecz to samo Milan wygląda jak zbieranina podwórkowych graczy bez ambicji i chęci pokazania czegokolwiek żeby można ich nazwać piłkarzami.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
30 stycznia 2025, 06:19
Mi jego warsztat zaczyna przypominać ten Gattuso. Dużo wrzasku, taktyki i schematów niewiele. A to nie wróży nic dobrego.
5
Zuber
30 stycznia 2025, 04:48
Dobrze, że zasnąłem w przerwie, bo to ten mecz to była jedna wielka tragedia. Jak można grać piłką z tyłu mając tam Gabbie i Pavlovicia, który wygląda jakby miał się potknąć za każdym razem jak ma piłkę, chociaż to akurat spotkało Gabbie. W tej drużynie nie ma ani jednego lidera, nikogo kto by zasłużył na opaskę, zero woli zwycięstwa, ciągle ta sama pasywność i wypisane na twarzy co ma być to będzie i tak nam zapłacą.
1
nrt2
nrt2
30 stycznia 2025, 02:29
No cóż trzeba wierzyć, że w następne lato Cardinale rzuci pieniążkiem i nie będzie trzeba się zadowalać alternatywą alternatywy
0
Mellion
30 stycznia 2025, 07:34
Nawet się nie łudź proszę XD
0
sebulba12
sebulba12
30 stycznia 2025, 09:40
conajwyżej żeby pokryć stratę po braku awansu do LM
0
Rysiu
30 stycznia 2025, 01:41
Nie zazdroszczę Conceicao. Musi lepić z tego gówna po Fonsece. Widać że ci goście zostali rozpuszczeni - brak tam jakiejkolwiek dyscypliny i intensywności. To już zaczynało się dziać za Piolego. Jednak teraz doszło jeszcze totalne rozbicie na poziomie szybkości gry, bo poprzedni trener nie preferował stylu gry, który zakładał by duży nacisk na przeciwnika. Jeżeli nowy trener ma diametralnie różne oczekiwania to przy takiej częstotliwości meczów szybko efektu nie zobaczymy. Szkoda że nie dostał szansy od początku sezonu.
4
Victor Van Dort
Victor Van Dort
30 stycznia 2025, 01:10
Trochę prawdy w tym jest, błąd Gabbi był podwórkowy, wziął się z tego że zamiast grać do przodu bezsensownie wycofujemy piłkę zamiast grać do przodu, gramy do tyłu, murawa też bardziej jak kartoflisko ale to nie może być wymówka, profesjonalny piłkarz z dużego klubu takich błędów nie ma prawa popełnić to wprowadziło nerwowość która najbardziej udzieliła się Musahowi. Swoją drogą czasami zastanawiam się czy nasi piłkarze są aż tak tępi, że nie potrafią sobie rozkminić jakiego typu sędzia prowadzi mecz i dostosować swoją grę do schematu w którym funkcjonuje arbiter, zamiast tego marnują energię na nic nie wnoszące wykłócanie się o byle gówno, wolał bym żeby skupili się na meczu, na grze niż na kłóceniu się z arbitrem który i tak zdania nie zmienia. Dużo czasu marnujemy na bezsensowne kłótnie z arbitrami zamiast dostosować się do jego wymagań i czerpać z tego korzyść, czasami zastanawiam sie czy oni to robią z przyzwyczajenie czy po prostu ich iloraz inteligencji jest równy rozmiarowi obuwia który noszą.
0
Conceição
Conceição
30 stycznia 2025, 00:48
Ibra powie że takie pechowe sytuacje sie zdarzają i wybroni sie Musah'em i czerwem, a wszyscy wiemy że problem jest o wiele większy.
0
Conceição
Conceição
30 stycznia 2025, 00:43
Zabawne że chcieliśmy urwać remis z Dinamo grając Chukwu i wpuszczając Okafora, których obu chcieliśmy wymienić z dopłata 20mln za Orsoliniego, tutaj nie ma kim grać.

Okafor nie trafiający z takiej sytuacji wcale mnie nie dziwi, widzieliśmy to wielokrotnie. Już większe nadzieje pokładałem w wyjściu do przodu Pavlović'a któremu odziwo się chciało.

Leao chyba jest zajechany? Bo mało walki pokazywał po tym jak odebrali mu piłke szedł sobie spokojnie zamiast wywierać jakikolwiek pressing. Chyba że już razem z Theo mają znowu wakacje
1
Jedrek1972
30 stycznia 2025, 00:36
To prawda trener nie gra może cuda ale jeśli taki Leao praktycznie chodzi gramy w osłabieniu a jego niema to coś tu nie gra .Zauważyłem że Leao jeśli pierwsze zagrania ma źle odrazu fochy itd a gry niema Theo też nie lepszy obok gdybym ja był trenerem szybko nie zagralib
1
Jedrek1972
30 stycznia 2025, 00:36
To prawda trener nie gra może cuda ale jeśli taki Leao praktycznie chodzi gramy w osłabieniu a jego niema to coś tu nie gra .Zauważyłem że Leao jeśli pierwsze zagrania ma źle odrazu fochy itd a gry niema Theo też nie lepszy obok gdybym ja był trenerem szybko nie zagralib
0
Jedrek1972
30 stycznia 2025, 00:36
To prawda trener nie gra może cuda ale jeśli taki Leao praktycznie chodzi gramy w osłabieniu a jego niema to coś tu nie gra .Zauważyłem że Leao jeśli pierwsze zagrania ma źle odrazu fochy itd a gry niema Theo też nie lepszy obok gdybym ja był trenerem szybko nie zagralib
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2025, 00:33
Niby człowiek wiedział że gra była do dupy ale still dałem się oszukać tym superpucharem że coś ruszy i chociaż charakter na boisku się zmieni
0
Conceição
Conceição
30 stycznia 2025, 00:44
Jak dostaliśmy czerwo to pomyślałem, pff Milan to musi i tak wygrać przecież to tylko Dinamo. Ale chyba żyje dalej nostalgią.
2
SirLouis
SirLouis
30 stycznia 2025, 00:33
Powiem tak. Była okazja w lato zatrudnić Conte. Oczywiście szefowie Milanu wiedzieli lepiej. Bo po co. Lepiej wk.... kibiców i zatrudnić po niskich kosztach byle jakiego trenera.
0
Conceição
Conceição
30 stycznia 2025, 00:30
Przy fonesce to gralismy takim "po Piolim" teraz już gramy bardzeij "co do chu..."

A tak na poważnie to zgadzam się, z tego co mamy ciężko coś ulepić, większość klubów idzie w 3 typy zawodników, sprawdzeni weterani, młodzi głodni gry dobrze zapowiadający się, lub totalne gwiazdy po 100mln. My idziemy w czwarta kategorie = odpady.

Czasami złowi się takiego rezerwowego co nie wypalił w innej lidze itp. ale nie można na tym budować 70% składu, to jest jakaś komedia.

Walker to fajny transfer i mam nadzieje że coś tu wniesie, ale to nie jest zbawca dla nas. Nie wetchnie ducha walki w Theo czy Leao, oni nie maja tutaj żadnego autorytetu.

Broniłem Theo ale serio, kończ waść wstydu oszczędź.


A tutaj link do artykułu po naszym dawnym meczu z Dinamo, piękne komentarze, Tonali porównywany do światowej klasy piłkarzy itp itd.
https://www.acmilan.com.pl/news/36873/deklasacja_dinamo_milan_0_4


7
Vol'jin
Vol'jin
30 stycznia 2025, 00:32
Fiorentina też bierze odpady a wygląają ze 500x lepiej :)
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
30 stycznia 2025, 00:35
Vol - i są raptem 2 punkty w lidze wyżej a i presja jest tam dużo mniejsza
Viola to klub kalibru dla graczy którzy sobie nie poradzili na topie
Milan taki nie jest
4
Conceição
Conceição
30 stycznia 2025, 00:38
Fiorentina nie gra tylu meczy co my, gdyby nasza pomoc miała jakiś odpoczynek itp. to dziś byśmy świętowali. Przy tym samym dnie jestesmy w podobnej pozycji co fiołki.

Jak patrze na ich skład to ich zawodnicy troche pograli we wloszech zanim do nich przyszli, my bierzemy odpady z innych lig, gracze nie znają naszej ligi.
3
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2025, 01:12
Bo Tonali to jest Pan Piłkarz, co udowadnia aktualnie w Newcastle, a o którym aktualnie możemy tylko pomarzyć. My dostajemy zawodników X za 20 mln, których wypluje algorytm.
2
palonettoACM
30 stycznia 2025, 00:29
Pioli niedawno w wywiadzie przyznał, że nie zdołał dotrzeć do drużyny mentalnie. Fonseka próbował, nie wyszło.

Conceicao próbuje... Trzech trenerów wskazuje na ten sam problem, ale jak odbiorcami są goście o IQ Musaha (nie wszyscy, oczywiście), to wiedza raczej nie pada na podatny grunt.

Musah to w ogóle ma chyba ograniczoną pamięć krótkotrwałą, bo nie chciał zejść z boiska po drugiej żółtej - tak jakby zapomniał, że kilka minut wcześniej dostał pierwszą.
2
Gerada
Gerada
30 stycznia 2025, 00:25
Jak dla mnie to Conceicao obecnie stawia 1% na taktykę, operowanie piłką i pomysł jakikolwiek na prowadzenie gry - jest "róbta co chceta". A 99% to na "piłka może przejść a rywal nie". Dziś miałem wybitnie wrażenie, ze u nas każdy był skupiony na tym żeby rywali kopać, popchnąć itp, i nie starczało im nawet czasu na to żeby pomyśleć co robić z piłką...

Próbuje wychować naszą armię szitsu na zastęp walecznych pitbulli, a przy okazji w pierwszej kolejności pogardził jedynym pitbullem w kadrze czyli Pavlovićem (chwała, ze jednak do niego wrócił po kontuzji Thiawa) i pokłócił się z tym, który ma najwięcej serducha dla barw czyli Calabrią... Jak to się uda to będę w ciężkim szoku...
7
Conceição
Conceição
30 stycznia 2025, 00:31
Tak jest, zmiana trenera w środku sezonu przy meczach co 3 dni = liczenie na efekt nowej miotły, przecież nie ma czasu na trening ani na schematy, tymbardziej na przygotowanie fizyczne.

Jedynie na co jest czas to na teorie, ale jak musah ma dwie szare komórki które walczą o trzecie miejsce to czego my oczekujemy?
Edytowano dnia: 30 stycznia 2025, 00:33
4
Jaca23
Jaca23
30 stycznia 2025, 00:22
Prawda. To nie jest czas, żeby Gabbia się uczył przyjmować piłkę, a Musaha uczyć myślenia.

Sergio nie narzekaj na murawę i sędziów, to wy zawaliliście ten mecz. Nie idź tą drogą.
1
Conceição
Conceição
30 stycznia 2025, 00:46
Śmiechłem
0
Gzikuu
Gzikuu
30 stycznia 2025, 00:21
fakty są takie, że pod nim gramy gorzej niż za Fonseki.
1
Kubolec
Kubolec
30 stycznia 2025, 00:21
Byle do lata... Może jakiś frajer skusi się na Leao, Hernandeza, Moratte, Abrahama, Jovicia, Loftusa, Musaha, Origiego...
2
Kubolec
Kubolec
30 stycznia 2025, 03:12
Jeszcze Memerson, zapomniałem o tym czempionie
0
Kubolec
Kubolec
30 stycznia 2025, 03:12
Jeszcze Memerson, zapomniałem o tym czempionie
0









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI