AC Milan w oficjalnym komunikacie poinformował, że Francesca Montini obejmie stanowisko Chief Brand Officer (CBO). Będzie podlegała bezpośrednio dyrektorowi generalnemu Giorgio Furlaniemu i będzie odpowiedzialna za działy marketingu, budowania marki, komunikacji, treści i rozwiązać cyfrowych. Klub w ten sposób potwierdził zatrudnienie nowej osoby w swoim zespole, po tym, jak pożegnał się z Pier Donato Vercellone.
Dzięki bogatemu doświadczeniu międzynarodowemu, zdobytemu w trakcie swojej kariery zawodowej, Montini przyczyni się – jak podano w komunikacie prasowym – do wzmocnienia marki na poziomie globalnym, do rozwoju międzynarodowej bazy kibiców Milanu, stale pozyskując nowych i wzmacniając więzi z obecnymi, a także do pozycjonowania klubu jako lidera w ewolucji międzynarodowej na pograniczu sportu i rozrywki.
Francesca Montini, zanim dołączyła do Milanu, pracowała na kilku rynkach uważanych za strategiczne przez klub – od Europy po Bliski Wschód, aż po Stany Zjednoczone – dla prestiżowych globalnych marek, takich jak Nokia, Nike, Ford, Jeep i Ferrari (w Ferrari od 2023 roku piastowała stanowisko dyrektora ds. komunikacji).
Montini jest absolwentem kierunku Komunikacja Korporacyjna na Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie oraz posiada tytuł MBA (Master of Business Administration) uzyskany na Bologna Business School.
Odpowiednia osoba na stanowisku.
Do tego Ibra tłamszony.
SZOK ;)
Oby tak dalej, jeżeli chodzi o zmiany.
Czyli same plusy. Ale i tak maruderstwo na dole.
Bo Maldini ją nie namaścił i dlatego jest słaba.
Massara byłby lepży bo Maldini by go wybrau.
Dobrze kombinują, ale to jeszcze nie to.
Ładnie napisane, że wymyśla jak skutecznie wyciągać kasę od tłumu tępaków.
Jakby to napisać wprost, to nikt nie brałby jej na serio.