Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

OFICJALNIE: MASSIMILIANO ALLEGRI TRENEREM MILANU!

29 maja 2025, 12:14, Redakcja Aktualności
OFICJALNIE: MASSIMILIANO ALLEGRI TRENEREM MILANU!

W oficjalnym komunikacie zamieszczonym na stronie AC Milan, klub potwierdza zatrudnienie Massimiliano Allegriego w roli nowego trenera zespołu. 

Allegri urodził się 11 sierpnia 1967 roku w Livorno. W Serie A występował jako zawodnik w barwach Pisy, Pescary, Cagliari, Perugii i Napoli. Karierę trenerską zainicjował w 2002 roku. Po pobycie w Aglianese, SPAL, Grosseto i Sassuolo, powierzono mu ławkę trenerską w Cagliari, z którym zadebiutował w Serie A. W 2010 roku dołączył po raz pierwszy do Milanu, z którym zdobył klubowe scudetto numer 18 oraz Superpuchar Włoch. W latach 2014-19 oraz 2021-2024 był szkoleniowcem Juventusu, z którym zdobył 5 mistrzostw Włoch, 5 Pucharów Włoch i 2 Superpuchary Włoch.

Klub życzy trenerowi i jego współpracownikom powodzenia w nowym rozdziale na ławce Milanu.

Max Allegri wraca na tę ławkę po 11 latach. W swojej pierwszej przygodzie z ekipą Rossonerich zaliczył 178 meczów (91 zwycięstw, 49 remisów, 38 porażek), zdobywając scudetto (2010/2011) i Superpuchar Włoch (2011). Teraz obejmie Milan, który musi się odrodzić po nieudanym sezonie, który zakończył się brakiem kwalifikacji do europejskich pucharów.


Zapis relacji z dnia poprzedzającego:

[AKTUALIZACJA 17:20]: Około godziny 17:00 w centrum Mediolanu rozpoczęło się spotkanie Massimiliano Allegriego z Giorgio Furlanim, dyrektorem generalnym Rossonerich. Spotkanie ma charakter przygotowawczy do podpisania kontraktu.

[AKTUALIZACJA 18:55]: Massimiliano Allegri nowym trenerem Milanu! Podczas dzisiejszego spotkania z Giorgio Furlanim, trener złożył podpis na kontrakcie. Podczas spotkania w Mediolanie obecni byli również dyrektor sportowy Igli Tare oraz agent Giovanni Branchini. Teraz władze klubu muszą zakończyć kwestie formalne z Sérgio Conceição, a następnie oficjalnie potwierdzić zakontraktowanie nowego szkoleniowca.

Trener z Livorno podpisał trzyletni kontrakt, na mocy którego będzie zarabiał 5 mln € na sezon (plus premie), co jest kwotą znacznie przewyższającą pensje Fonseki i Conceição, a także Piolego. Z drugiej strony Rossoneri czują ogromną potrzebę odbudowy z silnym i rozpoznawalnym liderem. W porównaniu do czasów, gdy Allegri zasiadał ostatnio na ławce Milanu, w Milanello wszystko się zmieniło, ale Max nadal zna otoczenie i zdaje sobie sprawę z presji, jaka go czeka w klubie.

[AKTUALIZACJA 20:20]: Spotkanie Massimiliano Allegriego z Giorgio Furlanim i Igli Tare zakończyło się ok. godziny 20:00. Trener z kontraktem w ręku opuścił miejsce spotkania. Allegri po 11 latach wraca na stanowisko trenera Milanu. Brakuje tylko oficjalnego komunikatu w tej sprawie.

[AKTUALIZACJA 20:45]: Kiedy można spodziewać się oficjalnego komunikatu odnośnie zatrudnienia Massimiliano Allegriego? Najpierw Milan będzie musiał rozwiązać sytuację z Sérgio Conceição i oficjalnie poinformować go o zwolnieniu. Po zakończeniu formalności powinien zostać wystosowany o zakończeniu współpracy z Portugalczykiem, a następnie rozpoczęciu z Massimiliano Allegrim. Jest to zatem kwestia najbliższych dni.


R E K L A M A





460 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cactus
Cactus
29 maja 2025, 14:02
Drogi Massimiliano. Drogi Igli. Działajcie! Pokażcie nową drogę dla tego klubu. Odsiejcie szrot, zostawcie tych, których warto zostawić i tych którzy nadają się do reprezentowania Milanu. Zróbcie udane i skuteczne mercato. Forza!
6
wielki prostownik
29 maja 2025, 13:59
Będzie antyfutbol ale będą i wyniki. Takiej kaszany jak w tym sezonie to Allegri nie odwali na pewno.
1
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
29 maja 2025, 13:56
Ja nie jestem zachwycony, ale uważam że to chyba najlepsza opcja na ten moment (realna opcja). Nam nie potrzeba wynalazków typu Motta czy Palladino, niewiadomo jakby sobie poradzili w wielkim klubie (Motta już na wielkim klubie się sparzył). Nam potrzeba stabilizacji, nam potrzeba umieć bronić, straciliśmy w samej lidze 43 bramki, z czego bardzo wiele głupich wynikających z braku koncentracji, samobóje, sprezentowane przeciwnikowi - czegoś takiego można było uniknąć kiedy byłaby na miejscu dyscyplina, a czego oczekuję od Allegriego i któremu wierzę że taką dyscyplinę zaprowadzi.
Forza Allegri! Forza Milan!
2
JAJO
JAJO
29 maja 2025, 13:51
Jak nic nie zmieniło się, to ograniczam się do hitów i skrótów na YT. Szkoda wzroku, serca i wątroby z żołądkiem włącznie.
0
kusniak_22
kusniak_22
29 maja 2025, 13:45
Dla mnie dramat, ale jak to mawia klasyk, czas pokaże
2
Bandon
29 maja 2025, 13:36
Jestem na takim etapie, że się cieszę. Największy problem mieliśmy z defensywą, a od niej Max jest ekspertem. Zobaczymy jak nasz skład będzie w przyszłym sezonie wyglądał. O top4 jestem spokojny, o mistrza z tym trenerem można się bić, ale byłby potrzebne inwestycje, na co się nie zanosi. Swoją drogą ciekawe czy będziemy grali 3 czy 4 z tyłu, bo Allegri z obu tych ustawień korzystał. Będzie sezon bez pucharów, więc to dla nas i dla niego plus i czas, żeby budować drużynę.
5
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2025, 14:37
5 z tyłu
3 w środku
dwoma bramkarzami
i Moratą jako defensywnym napastnikiem.
0
OLRevan
OLRevan
29 maja 2025, 13:33
3 letni kontrakt. I znowu trzeba będzie się bujać z nim przez 2 lata na kontrakcie 5 baniek. I przez to pewnie kolejny trener to będzie wynalazek za 1 mln bo pieniędzy nie będzie. Co za ruch...
3
Jaca23
Jaca23
29 maja 2025, 14:05
RedBird to zbyt duże sknery, żeby mu płacić dwa lata po zwolnieniu. Albo mimo fatalnych wyników będą trzymać go do końca albo znów się zabezpieczą jakąś klauzulą jak w przypadku Fonseki czy Conceicao.
0
Szymson
29 maja 2025, 13:29
Koniec końców wolę wygrywać 1:0 po tragicznym stylu, ale jednak wygrywać :)

Myślicie, że reputacja Allegriego może pomóc w kontraktach zawodników? Moim zdaniem tak.
8
ACMichał83
ACMichał83
29 maja 2025, 13:34
Zawodnicy ofensywni, dobrze wyszkoleni technicznie, lubiący futbol do przodu już ustawiają się w kolejce :D
3
palonettoACM
29 maja 2025, 13:38
https://tenor.com/pl/view/trump-winning-tired-of-winning-too-much-winning-trump-winning-gif-18117157088195654833
0
DragonAC
DragonAC
29 maja 2025, 13:25
będziemy lać beton pod nowy piękny Milan :)
3
luba17
luba17
29 maja 2025, 13:42
grunt to solidne fundamenty, czy to pod skład czy pod stadion - beton zawsze sie przyda przy tworzeniu filarów ;)
1
Jedrek1972
Jedrek1972
29 maja 2025, 13:24
A kto wam pasuje Poli nie teraz macie wasze pomysły więc zamknijcie gęby pozwólcie najpierw chłopu pokazać a później będziecie oceniać. Typowe dla Polaków 35 mln trenerów to idź i spruboj jeden @ drugim kozaki w fotelu i gierek FIFA nic nie pasuje zresztą kto Polakowi dogodzi niema Kloppa ani Guardioli zejdźcie na ziemię mamy takiego trenera na jakiego na stać. Mieliśmy dobrego trenera ale przypomnieć wam Poliout a teraz płacz trzeba spojrzeć q lustro czasem
3
patoo_07
patoo_07
29 maja 2025, 13:29
Szczerze z pensją 5 + 2, to by było ich stać na jakieś 3/4 trenerów globu. To już naprawdę absolutna topka oraz bambry u Arabów zarabiają więcej.
2
Arcadias
Arcadias
29 maja 2025, 13:38
W takich chwilach żałuję, że jestem moderatorem, bo bardzo chętnie wbiłbym szpileczkę lub dwie.

Tutaj już tak uogólniając, bo dość często widzę komentarz uderzający w ten ton. Przestańcie już, proszę, wałkować temat Piolego, nie wiem, weźcie jakieś pigułki na poprawę pamięci, najedzcie się orzechów, cokolwiek. Końcówki Milanu za Piolego nie dało się oglądać, co jest bardzo skrzętnie pomijane w każdym przywoływaniu jego kandydatury. Od tego czasu ile minęło? Rok? Co się zmieniło? Przyjście taktycznego kameleona miałoby sprawić, że Pioli, który sam przyznał, że formuła się wyczerpała, teraz nabierze nowej werwy i ustanowi nowy punkt odniesienia w postaci Royala? No nie, bądźmy poważni.

Co do pokazania, co chłop potrafi i ocenianiu go na tej podstawie - i tak, i nie. Średnią z kariery Maxa można wyciągnąć na podstawie tego, co już osiągnął, jakie kluby prowadził i w jaki sposób to robił. To nie jest jakiś trener bez nazwiska, o którym nikt nic nie wie i którego jedynym doświadczeniem było prowadzenie zespołu Chrząszcza Szczebrzeszyn. Ludzie mają prawo wysnuwać swoje predykcje, jednak równocześnie powinni dać Maxowi szansę. Mówię to przez zęby, ale naszym obowiązkiem powinno być teraz wspieranie nowego trenera, mimo że dla wielu nie był on faworytem ich serc.

Co do jednego z moich ulubionych argumentów - idź i sam pokaż, co umiesz - moglibyśmy już wyrosnąć z tego poziomu dyskusji, która przez taką argumentację jest sprowadzana do poziomu "twój stary, twoja stara". Wśród nas jest z pewnością niewielu piekarzy, a mimo to jesteśmy w stanie ocenić czy chleb jest niesmaczny lub czerstwy. Mamy zatem prawo oceniać pracę trenerów, jeśli interesujemy się piłką X lat i obejrzeliśmy Y meczów.

Jeżeli jesteśmy w stanie wyciągnąć siódemkę za Allegriego, to stać nas było na lepszych trenerów.

Co do lustra - patrzę i widzę w nim bardzo przystojnego mężczyznę. A przynajmniej babcia zawsze tak mówiła, a babcie nie kłamią, prawda?

PS Interpunkcja i ortografia to naprawdę bardzo ważne elementy języka polskiego. Tak tylko mówię, bez kontekstu.
2
Sebolinho10
Sebolinho10
29 maja 2025, 14:13
Może i za taką kasę możnaby zatrudnić ,,lepszego trenera,,...tylko którego? Każdy z topki ma zagrzane miejsce i do tego furę kasy na transfery. U nas dodatkowo jest burdel w zarządzie. Żaden poważny trener z topu by tutaj nie przyszedł. Taka prawda.
0
BartekWydziu
BartekWydziu
29 maja 2025, 13:23
Lepszy rydz niż nic. Chociaż powinniśmy ogarnąć obronę za jego kadencji. Wiem, pięknej piłki za niego nie będzie, pod tym względem lepszy byłby Sarri i szczerze nie wie, dlaczego nie poszliśmy w jego stronę.
0
Kosaczeq34
Kosaczeq34
29 maja 2025, 13:31
Bo nie lubi się z Tare i dlatego się rozstali w Lazio
0
ACMForever
29 maja 2025, 13:56
Hmm, bo Tare?
0
House_vol.2
House_vol.2
29 maja 2025, 13:23
Mówicie o betonie, o defensywnym stylu gry, o bronieniu wyniku 1-0. Czemu nikt tego nie zarzuci Conte? Napoli zdobyło mniej bramek od Milanu, Violi czy Lazio, a zdobyło Scudetto. Czemu nikt nie powie, że wychwalany pod niebiosa Ranieri, w 10 meczach z rzędu zdobył z Romą co najwyżej jedną bramkę? W tych spotkaniach, sześć zakończyło się przepchnięciem 1-0. Nie przepadam za Allegrim, ale jak będą takie wyniki, jak osiągnął Conte czy Ranieri, to czemu nie?
14
MishaA
MishaA
29 maja 2025, 13:39
o i to jest najlepszy komentarz odnosnie nowego trenera, też jesem tego zdania, dajmy mu szanse, ma czas by popracować z zawodnikami od początku , ja zdecydowanie podpisze sie pod tym ze gra może być betonowa tragedią ale jeśli bedziemy wygrywac i co bardzo ważne nie tracic glupich bramek to ja to biore w ciemno !
Forza Milan
1
mn7
mn7
29 maja 2025, 13:39
Bo trawa jest zawsze zieleńsza u sąsiada i generalnie choćby skały srały to są ludzie, którym nie dogodzisz.
1
SuperSnajper
SuperSnajper
29 maja 2025, 15:43
Jeżeli wchodzisz po sezonie i się cieszysz ze Scudetto to spoko. Jednak jak oglądasz mecze, pamiętasz jak Milan potrafił grać pieknie i skutecznie to zbiera Ci się na wymioty myśląc o Allegrisismo...
0
patoo_07
patoo_07
29 maja 2025, 13:20
No i git. Ponoć Allegri był przez rok na tajnym stażu u Guardioli, żeby pomógł mu urozmaicić jego włoską myśl szkoleniową o schematy rozegrania piłki.
1
Diavo
Diavo
29 maja 2025, 13:21
Albo grał w menadżera xD
1
Ohakster'
Ohakster'
29 maja 2025, 18:04
Patrząc na wyniki poprzedniego sezonu, to chyba Pep był na stażu u Allegriego xD
0
palonettoACM
29 maja 2025, 13:20
Tare leci jak szalony.

Wg Schiry spotkał się z agentami Maignana, celem przedłużenie do 2028.
5
patoo_07
patoo_07
29 maja 2025, 13:23
Pokazuje tym amatorom jak się powinno pracować.
3
palonettoACM
29 maja 2025, 13:25
Jakby Tare przyszedł rok temu to pewnie trenerem dzisiaj byłby Antek Conte, a Milan miałby już doszytą drugą gwiazdkę. :)
4
Boro
Boro
29 maja 2025, 13:19
Antyfootball, kolejne lata badziewia. Niczego po nim dobrego nie spodziewam się i nie oczekuje.
1
Sebolinho10
Sebolinho10
29 maja 2025, 13:19
Ja jestem mega ciekaw jakiego trenera chcielibyście zamiast Allegriego (pomijając Conte, który obecnie i tak jest dla nas nie realny, oraz Sarriego ze względu na relacje z Tare)? Motta, Mancini czy jakiś wynalazek zza granicy? Sorry ale no póki co nie ma lepszej kandydatury niż Allegri. Fakt, jest to trenerski beton ale może właśnie on poukłada u nas to co leży od dawna....defensywę. Już wolę cyniczne zwycięstwa 1-0 niż takie gówno jakie było w zakończonym niedawno sezonie.

Czysto humorystycznie....skoro powraca Allegri, to liczę też na powrót Matii De Sciglo xDD

Edytowano dnia: 29 maja 2025, 13:19
4
Jago
Jago
29 maja 2025, 13:14
Już tracę chęci żeby to w ogóle komentować i wchodzić na tę stronę. Obojętnieje mi to wszystko jak widzę takie zarządzanie.
4
Arcadias
Arcadias
29 maja 2025, 13:11
Po cichu liczę, że w trakcie tej rocznej przerwy od piłki Max opychał się słodyczami i ząbki mu się od tego popsuły.

Jestem bardzo zniesmaczony kolejnymi niezrozumiałymi decyzjami naszej niekompetentnej grupy roboczej. Siódemka za betoniarkę, która przez najbliższy sezon będzie podlewać San Siro jest w porządku, ale dorzucić grosika za Conte to już źle. Były kandydatury, które preferowałem znacznie bardziej. Allegri, w mojej głowie, piastował zaszczytne miejsce obok Manciniego i Donadoniego, czyli gdzieś na samym końcu listy. Naprawdę nie chcę tego oglądać. Nie chcę cierpieć przed ekranem i równocześnie obawiać się, że cierpię nadaremnie. Ta trenerska karuzela uświadomiła mi jednak, jak wielu kibiców cierpi na poważne problemy z pamięcią. Bardzo smutna przypadłość.

Chcę się mylić. Uwierzcie mi na słowo. Chcę się mylić. Nie jestem z tych, którzy będą życzyć zespołowi słabych wyników, żeby móc potem bryndzlować się do "A NIE MÓWIŁEM". Chcę się mylić, bo chcę, żeby Milan święcił sukcesy i wrócił do czołówki. Allegri będzie miał u mnie czystą kartę. Będę trzymał kciuki za jego sukces, bo będzie on równocześnie sukcesem Milanu. Będę to robił z zaciśniętymi zębami, bez większego przekonania, bo głupi kibic, taki jak ja, w takich sytuacji żywy się li tylko nadzieją.

Zastanawia mnie jedynie, jak całą tę sytuację zniesie Leao. Football Allegriego, to nie football Leao. Jeżeli Max posadzi Rafała, to będzie ostateczne potwierdzenie, że z tej gliny nie ulepimy gracza klasy światowej, a jedynie bardzo dobrego dryblera.

Choć bardzo tego nie chciałem i bardzo tego nie chcę, to pozostaje mi powiedzieć jedynie: forza Allegri.
Edytowano dnia: 29 maja 2025, 13:13
6
Unloco
29 maja 2025, 13:07
Co prawda zarabiać będzie więcej niż Fonseca i Sergio razem wzięci, ale za to Milanu nie będzie się dało oglądać!

A tak na serio - jestem niepocieszony tym wyborem. Wychowany na piłkarskiej ideologii Berlu, chciałbym żebyśmy grali futbol ofensywny, a tak pozostaje mieć nadzieję, że chociaż nasza defensywa w końcu zostanie połatana.

W obliczu dużych przetasowań na ławkach trenerskich krupier wylosował nam jakąś taką mocną trójkę, a reszta liczy że dobierze do karety czy fulla. Czy im się uda - to się okaże.
Może trochę poleciałem z wyobraźnią w tym porównaniu, nawet nie wiem czy trafnym, ale jakoś tak to sobie wyobrażam.

Mimo, że nastawiony jestem negatywnie to jednak chcę wierzyć, że postawienie na utytułowanego trenera doprowadzi nas do powrotu do top4, choć prawda jest taka że celem Milanu jest zdobywanie pucharów, a nie tylko uczestnictwo w nich.
0
Rafał0209
Rafał0209
29 maja 2025, 13:03
Do wszystkich zwolenników Allegriego, przecież przed chwilą dał nam przykład w Juve, czy wy oglądaliście wtedy juve, a no właśnie nie dało się tego oglądać. jego betonowy styl idzie w zapomnienie, to już nie daje żadnej gwarancji top4, daje pewność wypisania się z walki o tytuł to raz, a dwa tydzień w tydzień przeżywania katorgi podczas spotkań, fani Juve jednym głosem krzyczą nigdy więcej tego pana. ba zarząd podziela ich zdanie rozstał i nawet nie patrzy w jego kierunku, najgorszy z możliwych wyborów a dlaczego bo wiadomo czego się po nim spodziewać. jego czasy dawno minęły.
4
Kaka821
29 maja 2025, 13:08
W tym sezonie będzie tylu chętnych do top4 , że Allegro nie jest żadnym gwarantem
0
Manolas
Manolas
29 maja 2025, 13:02
Błagam De Laurentis pomóż nam ! jesteśmy zgubieni. To gorszy pomysł niż Fonseca
1
Kosaczeq34
Kosaczeq34
29 maja 2025, 13:01
Nie jest do wybór idealny i wymarzony, ale ważne że zacznie pracę teraz, a nie na tydzień przed startem ligi.

Szkoda, że nie De zerbi czy Sarri, cale szczęście, że nie Motta czy Mancini.

No cóż powodzenia trenerze!
0
profesore
profesore
29 maja 2025, 12:58
Brawo !
1
Milanboy
29 maja 2025, 12:57
Genialne zdjęcie xdddd.
8
Rucz4j
Rucz4j
29 maja 2025, 12:57
Na pewno jest to upgrade względem portugalskiej myśli szkoleniowej
7
ACMichał83
ACMichał83
29 maja 2025, 12:55
Leao teraz częściej będzie w defensywie niż w ofensywie :D
0
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
29 maja 2025, 13:01
W bayernie czy innym realu nie będzie miał takich problemów
3
Tanger
Tanger
29 maja 2025, 13:37
Teraz Leao, Reijnders czy Theo już nie są potrzebni. Za to do Maignana zarząd musi teraz pójść z workiem złota xD
1
daro12555
29 maja 2025, 12:55
Znowu męki w oglądaniu Milanu .Lm znów nie pewna bo nie mamy sędziów za sobą jak Juve ze przepychali mecze często decyzjami sędziów.Maldini wracaj !.
0
Corsa
Corsa
29 maja 2025, 12:52
Kibice Milanu: "styl Fonseki i Sergio był tragiczny, ale przynajmniej już chyba gorzej nie będzie, oczy bardziej nie mogą krwawić."

Max Allegri: "potrzymajcie mi beton, yyy znaczy piwo"

;)
9
LaMancha 98
LaMancha 98
29 maja 2025, 12:52
Jeszcze nie zagraliśmy jednego meczu a już mnie oczy bolą od oglądania tej genialnej taktyki Allegriego xd. Miejmy nadzieję że to jakoś zaskoczy i będziemy wygrywać ale ja optymistą nie jestem.
Prawda jest taka że jeżeli w kolejnym sezonie gralibyśmy na poziomie potencjału naszej drużyny to możemy zdobyć mistrzostwo, bo okoliczności będą do tego wyjątkowo sprzyjające.
Inter i Juve nie dość że będą grać w lidze mistrzów to jeszcze teraz zagrają na klubowych mistrzostwach świata i moim zdaniem kolejny sezon ligowy będzie dla nich naprawdę ciężki.
Roma, Napoli i Atalanta podobnie jak my będą mieć nowych trenerów, będą grać w pucharach a kadrowo napewno nie są od nas lepsi, także zmieniając trochę cytat jednego z kandydatów na prezydenta xd:
MAMY NAJWIĘKSZE SZANSE NA ZDOBYCIE MISTRZOSTWA W KOLEJNYM SEZONIE XD.
Także Max nie spierdziel tego już na starcie


2
Milpool
Milpool
29 maja 2025, 12:51
Te chłopaki już pokazały, że potrafią pokonać najlepszych, wszystko leży w mentalu.

Myślę że go Maxowi nie brakuje i swoją charyzmą dojdzie do tych łbów, co może wystarczyć żeby osiągnąć wiele
1
serginho83
29 maja 2025, 12:50
Przed poprzednim sezonem po wybraniu Fonseki byłem załamany, teraz jestem dziwnie spokojny, że Max to ogarnie, oczywiście zakładając, że jakoś specjalnie się nie osłabimy, zobaczymy, co nam Tare ulepi, trenera ogarnął bardzo szybko ;)
2
Szczechu1899
Szczechu1899
29 maja 2025, 12:50
Mamy już dla niego naszego Alexa Sandro, tylko po prawej stronie.
0
AcMati92
29 maja 2025, 12:49
Jak można doprowadzić klub do stanu z poprzedniego sezonu i po tym wszystkim zatrudnić trenera, który w pewnym sensie jest solidny, ale nie wprowadzi zmian, których wszyscy oczekują... to się przestaje w głowie mieścić. Jak Igli Tare tak zaczyna, to jak skończy?
1
Maju
Maju
29 maja 2025, 13:06
..."na powązkach"
0
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
29 maja 2025, 12:47
Portugalczyk źle, bo nie Włoch, jak przyszedł Włoch to źle bo to Allegri... O ironio! Ludzie to co było kiedyś, to zostaje w tyle. Nie wiem czy to najlepszy wybór, ale zaczynając od nowa z innym składem u mnie trener ma czystą kartę. Kto wie, może się przeliczę jak z Conceicao (liczyłem u niego na futbol podobny do Porto, może miał za mało czasu, może coś innego. Teraz to już nie istotne), a może Allegri przez rok zrobił zwrot o 180 i będzie nowym objawieniem na naszej ławce. Dajmy czas i niech obroni się wynikami, a przede wszystkim stworzeniem drużyny.
Forza Milan!
7
Rafał0209
Rafał0209
29 maja 2025, 12:45
Wywalić Piolego który zajął drugie miejsce i dogadywał dobrze z drużyną. by zatrudnić dwóch taktyków z Portugali a po nich zalać betonem wszystko wiedzącym Allegrim, toż to na naszym przykładzie powinni podręczniki pisać jak nie prowadzić klubu.
1
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
29 maja 2025, 12:48
Niestety Padre Pioli sam powiedział, że pewna formuła się wypaliła i nie miał już wpływu na drużynę.
3
Milpool
Milpool
29 maja 2025, 12:50
Nie chcę już oglądać tego lania od Interu rok w rok. Może dla wielu z was zabrzmi to dziwnie, ale nawet top 4 nie cieszyłoby mnie jak wygrane z interem po latach upokorzeń
1
Rafał0209
Rafał0209
29 maja 2025, 12:55
Pewnie ja też się cieszę że wygraliśmy z Interem a jak Ci wygrają LM to podwójne szczęście bo pokonaliśmy zwycięzcę LM. to nic że zajeliśmy 8 miejsce będąc pośmiewiskiem sezonu, zwycięstwa z Interem pozostają w sercu, a Tabela nie :)
0
Ronladinho86
Ronladinho86
29 maja 2025, 12:42
Sam nie jestem zachwycony tym wyborem, ale DS pokazał że mu zależy, ogarnął w 3 dni nowego trenera, teraz weźmie się za Mercato razem z trenerem więcej zrobił niż Furlani Zlatan i Moncada Razem wzięci.
6
Milpool
Milpool
29 maja 2025, 12:48
Dokładnie, w kilka dni zrobił więcej niż czerwony ptaszek przez całą swoją kadencję. Ja myślę że Tare to najlepsze co nas spotkało za RB. Szkoda, że nie ma Maldiniego też w klubie
0
ósmy
ósmy
29 maja 2025, 12:51
Nie chcę bronić Zlatana, ale porównywanie tych dwoch okresów pracy jest jednak trochę niesprawiedliwe.
Dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, niż okres w którym ponoć dominował Zlatan.
Wtedy z pewnością nikt nie myślał o zatrudnieniu utytuowanego szkoleniowca , i płaceniu mu 5 mln za sezon.
To są dwa zupełnie odrębne spojrzenia na sezon, i dobrze, że RB wyciąga jakieś wnioski.
Edytowano dnia: 29 maja 2025, 12:58
1
Ronladinho86
Ronladinho86
29 maja 2025, 13:58
Ósmy, jako kibice wymagamy od klubu pewnych rzeczy skoro RB zmieniło Maldiniego na Zlatana i Zlatan przez ten czas robił Szopkę z Klubu i Siebie, a przychodzi Ogarnięty DS, to pokazuje że władza wyciąga Wnioski z własnych błędów, ale tylko dlatego że sezon był do Bani i Excel zaczął świecić na czerwono!! Tylko dlatego został ściągnięty DS. Zlatan jako były piłkarz potrafił dojść do głów Leao czy Theo a jako Doradce RB już nagle zapomniał jak to się robi? Zlatan miał dużo czasu by pokazać czy się nadaje do zarządzania w klubie, dla mnie pokazał się z tej gorszej strony, ale nie ma doświadczenia, liczę żę Tare troche go podszkoli.
0
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2025, 12:41
K.wa

Mam dla was złą informację.

Poprzedni raz jak Max przyszedł do Milanu to Inter zdobył LM.
Grali z Bayernem wtedy. Teraz grają na stadionie Bayernu.
Wówczas też, tak jak teraz Inter pokonał Barcę w półfinale.

Idę obstawić, jak wygrają to przynajmniej będę miał czym wycierać łzy xD

Jedyne co mogłoby pocieszyć, to to, że za 2010/2011 była kolejna gwiazdka XD
Edytowano dnia: 29 maja 2025, 12:42
0
MilanistaMarcin
MilanistaMarcin
29 maja 2025, 12:50
Jak dla mnie Inter może zgarnąć uszatka, a my w przyszłym roku dopisać gwiazdkę i finał ligi mistrzów! A nie stop, z tym drugim to mnie poniosło...
0
Bogota93
Bogota93
29 maja 2025, 12:40
A ja powiem tak.
Wolę Allegriego teraz niż Motte 2-3 tygodnie przed sezonem.
Sprawdzony w lidze,myślę że ustawi w jakimś stopniu szatnie A sami zawodnicy zobaczą że mają trenera i dyrektora od samego początku.
Powodzenia
6
Milpool
Milpool
29 maja 2025, 12:46
Zgadzam się, Max przeleje mental na chłopaków i zrobi podwaliny pod zespók który będzie mógł walczyć o najwyższe cele. Dobrzy trenerzy to tak naprawdę dobrzy psycholodzy
1
sKUBAniec
sKUBAniec
29 maja 2025, 12:38
Kontrakt nie zaskakuje, Allegri wie czym ryzykuje. W najgorszym wypadku będzie miał dodatek do emerytury w wysokości 5 mln rocznie. Potem znajdzie jakąś dorywczą robotę i powinien jakoś przeżyć od pierwszego do pierwszego. Mam nadzieję jednak, że będzie miał ręce pełne roboty i zasłuży na te pieniądze.
3
roby45
roby45
29 maja 2025, 12:37
Jakie my jesteśmy dno a jeszcze nie rozpoczął się sezon-nie chce w to wierzyc
0
Rzetelny
Rzetelny
29 maja 2025, 12:37
Nie jestem zachwycony tym wyborem. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Większą nadzieję wiążę z Tare, który jest w klubie pare dni i zrobił więcej niż Zlatan w dwa lata.
4
Blockbuster
Blockbuster
29 maja 2025, 12:37
Jedyne plusy jakie widzę tej sytuacji to trener, który może dawać nadzieję na pozostanie wartościowych zawodników w zespole.
Po dwóch trenerach nieposiadających sukcesów we Włoszech (poza przypadkowym wygraniem Superpucharu) w końcu jest ktoś, kto zna smak wygranej Serie A. Tym samym jest szansa na zupełnie inny odbiór trenera przez zawodników i jakiekolwiek poczucie autorytetu w szatni. Sam nie wierzę, że to piszę, ale iskra nadziei jest lepsza od czarnej pustki.
2
Milpool
Milpool
29 maja 2025, 12:43
Można się zgodzić, że styl nie powali ALE...

Maks z tym składem dowiezie top 4 z palcem w d...

Moim zdaniem to trener z charyzmą, może betonowym stylem, ale charyzmą. Przeleje dobry mental na zawodników.

Po Maksiu następny w kolejce powinien być właśnie Conte. Narazie najważniejsze, aby nasz kochany Milan miał top 4 co roku i finansowo dobrze sobie radził. Reszta przyjdzie z czasem.

Z obecnych kandydatów, poza Conte, to najlepsza kandydatura.

Nie bez powodu taki Inter rozważał go jako trenera po Inzaghim. Myślę, że wielkie kluby cudownych Włoch wiedzą że Allegri jest naprawdę dobrą opcją
1
plotek
plotek
29 maja 2025, 12:30
To ściągajcie tera Matriego i De Sciglio xD
3
Dusiek
29 maja 2025, 12:31
BOMBARDIER!!! ale flashbacki mi wjechaly teraz ;d
0
savicevic88
savicevic88
29 maja 2025, 12:31
I Locatelliego xD
0
House_vol.2
House_vol.2
29 maja 2025, 12:41
Pazzini xD
1
savicevic88
savicevic88
29 maja 2025, 12:27
Habemus Papam allenatore ojczym Bonaventury! xD
Edytowano dnia: 29 maja 2025, 12:29
6
Milpool
Milpool
29 maja 2025, 12:25
Forza Max! Forza Milan! Cieszę się że jest nareszcie trener z prawdziwego zdarzenia. On zrobi podwaliny pod zespół który będzie mógł wiele osiągnąć. Szkoda że z Sergio nie wyszło, życzę mu jak najlepiej bo wierzę, że zawsze się starał.

A teraz Maksiu, leć nam po drugą gwiazdkę :D !
7
epl
epl
29 maja 2025, 12:31
Ja wiem, że pamięć wyborcy jest krótka. Ale że pamięć kibica też? ...
1
Milpool
Milpool
29 maja 2025, 12:38
Szanowny Panie Epl

Pan Maksiu jest pragmatyczny, styl nie powala, ale swoje zadanie wykona i z tym składem jestem pewny, że osiągnie z Milanem top 4 jak nie scudetto przy dobrych wiatrach.

Ciekawe, że na tej stronie tak dużo osób ciśnie po Allegrim. Taki dobrze zarządzany Inter, czy obecny mistrz Napoli jakoś nie gardzą ewentualną kandydaturą Maxa na trenera.
3
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2025, 12:24
Banda idiotów. Trzeba było dać 7,5 mln Conte i wolną rękę w dopasowaniu składu (w ramach budżetu) a na koniec sezonu 2025/2026 to my byśmy podnosili trofeum za wygranie ligi.

A tak dają 5 + 2 (i pewnie na 99% to bonus za zakwalifikowanie się do LM) i za pół bańki mniej będziemy mieć betonozę. O ile zakwalifikujemy się do LM, bo jak nie, to taniej xD

Brawo RedBird, brawo Tare, brawo CIMF!
1
plotek
plotek
29 maja 2025, 12:31
Wg mnie Conte nigdy nie był realną opcją, niestety.
2
Von Strauss
Von Strauss
29 maja 2025, 12:34
plotek

Oczywiście, że nie. Może w poprzednim oknie, jakby im uciekł i Łopata Geja i Fąsi vel Maślak i Concentrao (celowo) i zostałby im Papszun, Michniewicz i Conte to może by się na tego trzeciego zdecydowali.

Ale to tylko świadczy o cholernie mocnej chorobie psychicznej zwanej excelozą. I głupocie.
1
palonettoACM
29 maja 2025, 12:22
A kto to przyszedł? Pan Maruda... wróć. Signore Max Allegri, król defensywnego majestatu, niszczyciel algorytmicznych snów, pogromca entuzjastów ofensywnego futbolu, co wolą piękne porażki od brzydkich wygranych.
5
Shevc
Shevc
29 maja 2025, 12:35
W ostatnim sezonie to nawet porażki były brzydkie.
4
Master of AC Milan
Master of AC Milan
29 maja 2025, 12:22
Jestem pewien, że z nim będzie ciśnięcie kloca co mecz, lecz mam też przeczucie, że wynikowo będzie dobrze.

Teraz można tylko powiedzieć, Forza Max!
2
Jaca23
Jaca23
29 maja 2025, 12:19
Nowy sezon czas start!

https://www.youtube.com/watch?v=FxkGZkSPYeU
4
Sebolinho10
Sebolinho10
29 maja 2025, 12:18
Gorzej niż w tym sezonie raczej nie będzie. Pytanie czy da radę wycisnąć TOP 4 w kolejnym. Prawda jest taka że na obecny moment do takiego Milanu nikt lepszy nie przyjdzie. Każdy zagraniczny trener to taki sam wynalazek jak nasi portugalczycy. De Zerbi niedostępny, Italiano niedostępny, Motta jedzie na dobrym sezonie z Bolognii (swoją drogą nie słychać żeby ktoś się nim interesował), a Conte nawet jak odejdzie z Napoli to i tak do Juventusu. Zostaje ten typek z Fiorentiny, ale no też szału nie robi. Mancini szkoda gadać a Sarri ma kose z Tare. Na Kloppa, Ancelottiego czy Guardiole nas nie stać a i tak żaden z nich by do obecnego Milanu przyjść nie chciał. Nie twierdzę że Allegri to lepsza opcja niż Italiano, ale na pewno lepsza niż Motta czy Mancini. Szansa na zakontraktowanie dobrego trenera była w zeszłym roku....to wzięli Fonsece.
Edytowano dnia: 29 maja 2025, 12:23
2
tommyb1
29 maja 2025, 12:25
a jaki to problem? ze stabilną obroną pikuś. tak naprawdę wystarczyłoby żebyśmy 3 mecze w tym sezonie nie przydzbanili i byłoby top 4.
0
<  1  2  3  4  5  









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI