Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Chelsea i Milan nie osiągnęły porozumienia w sprawie Mike'a Maignana

10 czerwca 2025, 11:06, Redakcja Aktualności
Chelsea i Milan nie osiągnęły porozumienia w sprawie Mike'a Maignana

Wtorek upłynie pod hasłem: Mike Maignan. 10 czerwca, o godzinie 20:00, zrozumiemy, czy 29-letni Francuz będzie nadal bramkarzem Milanu. Będą to zatem gorączkowe godziny, z dyskusjami między Londynem a Mediolanem. Punkt wyjścia nie jest optymalny: oba kluby nie są pewne, czy uda im się zamknąć transakcję – podsumowuje Luca Bianchin (LGdS).

Chelsea i Milan od kilku dni rozmawiają o bramkarzu reprezentacji Francji. Maignan chce opuścić Milan. Kontrakt podpisany w 2021 roku wygasa za dwanaście miesięcy, co czyni go zawodnikiem, którego kontrakt jest w fazie wygasana, a zatem jest bardzo atrakcyjny. Chelsea wyraża duże zainteresowanie w związku z Klubowymi Mistrzostwami Świata. Jeśli transakcja nie zakończy się dziś sukcesem, Maignan oczywiście będzie mógł zmienić klub od 1 lipca, ale wówczas oferty nie będą już w żaden sposób atrakcyjne dla Rossonerich. Oba kluby dzieli różnica dotycząca ostatecznych kwot. Najbliższe godziny pokażą, czy uda się osiągnąć ostateczne porozumienie.

[AKTUALIZACJA 13:10]: Matteo Moretto (Relevo): Chelsea i Milan nie osiągnęły porozumienia w sprawie Mike'a Maignana z powodu rozbieżności finansowych. Wszystko wskazuje na to, że reprezentant Francji nie zmieni klubu podczas trwającego specjalnego okna transferowego, a The Blues pojadą na Klubowe Mistrzostwa Świata ze swoimi obecnymi bramkarzami.

Doniesienia potwierdza również dziennikarz Matt Law (The Telegraph): Nie ma szans, aby negocjacje między Chelsea i Milanem zakończyły się dziś. Między stronami wciąż są rozbieżności w wycenie.


R E K L A M A





90 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Max82
Max82
11 czerwca 2025, 11:51
Mike i Theo jeśli nie dostaniemy tyle kasy ile cche kub za nich to ja bym ich nie sprzedał. Ci dwaj też się przyczynili do tego w jakiej sytuacji jest AcMilan czyli po za pucharami więc dlaczego mają odejść za drodze? Nie ma kasy nie ma transferu a jak im się coś nie podoba na trybunach jest dużo wolnego miejsca .
0
Fushnikov
Fushnikov
10 czerwca 2025, 22:47
Może w końcu będziemy mieć bramkarza co karnego obroni.
0
GWIDON1979
GWIDON1979
10 czerwca 2025, 19:55
Zostalo 5 min I co Mike zostaje?
1
Dusiek
Dusiek
10 czerwca 2025, 20:47
Przynajmniej do czasu otwarcia zwykłego okienka transferowego. Lepiej już niech nasi szukają kogoś na jego miejsce. Najlepiej niech dogadują jakiegoś bramkarza, któremu kończy się kontrakt za rok. Jak nie, to kogoś na teraz i pozbyć się Mike’a.
0
MilanHomer
MilanHomer
10 czerwca 2025, 19:33
Odejście Mike'a porównałbym do odejścia Pioliego.
Obaj się wypalili, obaj chcieli odejść, obaj w swoim czasie topowi w Italii, etc.
W większości nikt nie płakał za Stefano i Maignan, nawet było dobrze, że odeszli, ale oczekuję się/oczekiwano, że przyjdzie w ich miejsce top, który nie obniży poziomu drużyny.

Za Pioliego przyszły portugalskie ananasy, które rozwaliły szatnię doszczętnie, zostawili zgliszcza, a za Francuza wymieniani są goście słabsi, może Svilar jak utrzyma poziom, to będzie dobrym zastępstwem, ale on z kolei kosztuje krocie.
Reszta Savićiów i Atubuergów na dzień dzisiejszy jest słabsza.

Oby to nie wpłynęło na grę, jak zmiana Pioli-ananasy.
0
Dusiek
Dusiek
10 czerwca 2025, 20:55
No nie wiem. Dla mnie Vanja jest bardzo dobrym bramkarzem i wydaje mi się, że dałby radę. Na pewno spisywałby się nie gorzej niż Mike.
1
Paolo03
Paolo03
10 czerwca 2025, 22:25
Ja odejścia Stefana nie chciałem, tęsknię nadal. To samo za Maldinim bo uważam że tam działało wiele ponieważ cała ekipa była zgrana i dobrze zmontowana.
0
Sebolinho10
Sebolinho10
10 czerwca 2025, 16:54
Na byle jakiego Kepe dają 70 baniek, na innych po 80-100 a na Maignana (bramkarza z topki) mają biedę wyłożyć 25 baniek.

Tłumaczenie tego tym że Milan za Pulisica czy Loftusa płacił promocyjnie jest bynajmniej śmieszne. 20 baniek za Pulisica który byĺ pod formą i nie był pierwszym wyborem oraz 20 baniek za miernote piłkarską.....a oni za zawodnika pierwszego składu i to jednego z najlepszych na swojej pozycji mają problem dać więcej....
Swoją drogą to już wolałbym żeby on został do końca kontraktu. Svilara i tak nie podpiszą a reszta kandydatur woła o pomstę do nieba. VMS jest jeszcze okey wyborem, ale nie za 20 baniek.
0
nadgnity
nadgnity
10 czerwca 2025, 17:57
Bynajmniej?
1
Milanboy
Milanboy
10 czerwca 2025, 18:12
Bynajmniej?
0
filipacm
filipacm
10 czerwca 2025, 18:25
Bynajmniej?
1
Orzelek79
Orzelek79
10 czerwca 2025, 19:00
Bynajmniej?
A co będę gorszy.
1
MilanHomer
MilanHomer
10 czerwca 2025, 19:16
Bynajmniej?
1
Dusiek
Dusiek
10 czerwca 2025, 19:24
Bynajmniej?
0
Rossu
Rossu
10 czerwca 2025, 19:47
?Jeinmjanyb
Edytowano dnia: 10 czerwca 2025, 19:47
1
Conceição
Conceição
10 czerwca 2025, 16:43
Fajny ten Milan, taki nie za mądry.
0
MilanHomer
MilanHomer
10 czerwca 2025, 19:17
Ty się Sergio zamknij, bp miałeś okazję pokazać mądrość, to pokazałeś dupę XD
3
Masa
Masa
10 czerwca 2025, 16:37
generalnie zarząd dał dupy, że nie sprzedał mike i theo rok temu, zasilając budżet fajnymi pieniędzmi, po czym rozegraliśmy sezon, w którym równie dobrze mogłoby tych zawodników nie być, a i tak pewnie nie spadlibyśmy do serie b, więc niewiele by się zmieniło.

za to teraz oddamy ich za pół darmo i trzeba będzie wydać sporo kasy żeby ich zastąpić na szybko.
1
Daros
Daros
10 czerwca 2025, 21:10
Wszyscy wiedzieli ze zagramy słaby sezon... Jakby była lm, wspomniani zawodnicy najpewniej przedluzyliby umowy.
0
Jaca23
Jaca23
10 czerwca 2025, 16:19
OFFTOP:

Ponoć Gattuso faworytem do objęcia kadry po tym jak Ranieri odmówił.
4
MilanHomer
MilanHomer
10 czerwca 2025, 19:22
Co by nie pisać, obecna kadra Italii jest najsłabsza chyba w historii, a przynajmniej (nie bynajmniej), jedna z najgorszych.
Gattuso trenerem jest w porywach średnim, ale ma swoje atuty m.in. w postaci charyzmy, która w kadrze, dziś gra się co jakiś czas 2-3 spotkania, może dać dobry efekt.

Także jakość trenera będzie porównywalna do piłkarzy.
1
Dohtor
Dohtor
10 czerwca 2025, 15:11
Chociaż aby raz nie daliśmy się kopnąć w dupe...
Tak czy siak, chce odeść to NARA
6
Szymson
Szymson
10 czerwca 2025, 14:49
Halo, wstawać, ludzie! Napoli po Musaha!
14
Dusiek
Dusiek
10 czerwca 2025, 14:53
Jasna dupa.
2
k__f__c
k__f__c
10 czerwca 2025, 15:03
2 piłki, smycz i długopis, rozłożone na 12 rat?
12
patoo_07
patoo_07
10 czerwca 2025, 15:21
Everybody STAY F. CALM !!!
5
Topero
Topero
10 czerwca 2025, 16:02
I Conte zrobi z niego pana piłkarza bo technikę ma
0
Jaca23
Jaca23
10 czerwca 2025, 16:20
Topero
Ale mózgu nie.
7
Sebolinho10
Sebolinho10
10 czerwca 2025, 16:56
Niech go biorą nawet za worek gruszek i paczkę fajek. Byleby go już nie oglądać w koszulce Milanu
3
Vol'jin
Vol'jin
10 czerwca 2025, 14:08
W sumie to okno na KMŚ to w sumie Chelsea nikogo nie kupiła bo z Bittensem też nie mogą się z BVB dogadać

City zaklepało dwoch graczy
Bayern Taha
Real Huijsena, TAA i tyle

transfer Angelino do Al-Hilal na KMŚ też się wysypał
1
plone
plone
10 czerwca 2025, 14:17
Real jeszcze szarpnał Mastantuono
0
Vol'jin
Vol'jin
10 czerwca 2025, 14:27
Oficjalki i badań nie ma. Tak samo z tym LO z Benfici
0
Milanboy
Milanboy
10 czerwca 2025, 15:33
Oni są klepnięci, ale do kms się nie wyrobią, mam na myśli Carrerasa I Mastatuono.
0
fristajlos
fristajlos
10 czerwca 2025, 13:57
Jeszcze chwilę i dołączy do Origiego w klubie kokosa.
0
DarQ
DarQ
10 czerwca 2025, 14:06
Origi jest jak bohater filmu " Podziemy krąg".
Zaszantażował szefa, bierze wypłate i ma wszytko w doopie.
1
Arcadias
Arcadias
10 czerwca 2025, 13:47
To, co powiem, będzie z pewnością kontrowersyjne, ale muszę, bo się uduszę.

Nie jest mi żal ani Theo, ani tym bardziej Mike'a. Osobiście pozbyłbym się też Leao. Tak, wiem, najbardziej wartościowi zawodnicy, najbardziej utalentowani, kamienie macie już w rękach, rzucajcie.

Nigdy nie byłem fanem zawodników, po których nie widać, że zależy im na klubie, albo którzy, przynajmniej, nie okazują pełnego zaangażowania, którego wymagałoby się od pracowników. Wszak nie każdy piłkarz dawnych generacji był od razu zadeklarowanym kibicem naszego zespołu. A jednak wszyscy, którzy święcili potem ogromne triumfy, okazywali albo zaangażowanie, albo profesjonalizm. Nie mówiąc już o klasie.

Theo, Maignan i Leao to zawsze było dla mnie zło konieczne. Dopóki byli efektywni, dopóty przymykałem oko na to, że Theo zbyt często pucuje murawę, zbyt często macha łapami z pretensjami do arbitrów i zbyt często zostawia krater po lewej stronie. Że Maignan chodzi po porady medyczne do jakiegoś Czukwebukwe Ambalabamba i przy każdym kontakcie z rywalem sprawia wrażenie kontuzjowanego. Że Leao chce się grać tylko do przodu, bo defensywa to nuda, a w ogóle to zrobię jeszcze jeden drybling, może się nabiorą, a jak nie, to sobie podreptam. Moje podejście do piłki było zazwyczaj bardzo romantyczne i pewnie dlatego mam ogromny problem, żeby pokochać takich piłkarzy, jak ta trójka. Z wiekiem (i ze zmianą własnej pozycji na boisku) zacząłem również bardziej doceniać inne pozycje na boisku oraz wykonywanie innych zadań przydzielonych przez trenera. Dlatego nigdy nie byłem się w stanie przywiązać do żadnego z tej trójki.

I wiem, że zaraz wyskoczycie mi z Origim, Musahem i innym Mesbahem. Tak, piłkarzy takich, jak Origi nie lubię jeszcze bardziej, nie jesteście w tym odosobnieni i nie musicie mi o nich przypominać.

Są też jednak piłkarze tacy, jak Reijnders i tego odejścia odżałować nie mogę. O kwocie nawet nie wspominając, bo o dyletantach z zarządu wypowiadałem się nie raz. Takich piłkarzy jest mi żal, ponieważ Tiji zawsze grał na 100%. Naprawdę nigdy nie mogłem przyczepić się do jego zaangażowania, czy nawet postawy pozaboiskowej. Na takich właśnie zawodnikach powinniśmy budować Milan - a nie ich sprzedawać. Może być tak, że Tiji tego chciał, chociaż jego wywiady na to nie wskazywały. Bardziej dawały vibe typu „a, klub chce mnie wypchnąć, no trudno, przynajmniej do dobrego zespołu”. Ale jeśli faktycznie mocno tego pragnął, no to trzeba żyć dalej. Tylko błagam: nie za taką kwotę.
35
Arcadias
Arcadias
10 czerwca 2025, 13:47
Do czego właściwie zmierzam? Do tego, że Milan powinien określić, w jakim kierunku w konstrukcji zespołu chce faktycznie iść. Moim marzeniem byłby zespół złożony z zaangażowanych piłkarzy, którym faktycznie się chce. Najlepiej Włochów, ale jak z zawodnikami z Italii jest – wszyscy widzimy. Formuła Piolego wyczerpała się nie bez powodu. Padre już nie ma, a gagatki, takie jak wymieniona trójka, dalej grasują, i dalej coś nie działa. Nawet pomimo obecności dwóch, różnych trenerów. Dlaczego całą odpowiedzialność przekierowuje na nich? Bo to w końcu najbardziej utalentowani piłkarze w zespole, którzy pełnią również funkcję swoistych „liderów”. Zatem – na kogo jak nie na nich?

Tak, wylewa się ze mnie antypatia, wiem. Wiem też, że ta trójka ma tutaj wielu zwolenników (choć w przypadku Theo i Maignana jest ich coraz mniej). Jednak nie zmienia to faktu, że nie na takich piłkarzach chcę budować Milan, bo nie z takim Milanem chciałbym się utożsamiać. Klub powinien budować zespół na piłkarzach takich jak Tiji, Pulisic, Gabbia czy nawet Pavlović, którego umiejętności czasem nie dojeżdżają, ale zaangażowania ma więcej niż większość kadry razem wzięta. Nawet Florenzi, który większość czasu leczy kontuzję i któremu wiek daje się we znaki, zdecydowanie bardziej rozumie, co znaczy nosić tę koszulkę.
Czy Theo i Maignan to rozumieją? Nie, więc zostawmy już ich temat. Czy Leao to rozumie? Wydaje mi się, że nie. I pomimo tego, pomimo jego chimerycznego stylu gry (przypomnijcie mi, proszę, kiedy Rafa zagrał trzy mecze z rzędu na swoim poziomie?), pomimo jakichś fochów, pomimo dreptania po boisku – po raz enty mówi się o zrobieniu z niego lidera i centralnego punktu tego projektu. A ja mam już tego po dziurki w nosie. Leao udowodnił, że się do tego nie nadaje. Nie jest ani liderem, ani filarem. Jest piłkarzem niebywale utalentowanym, u którego kuleje zaangażowanie. Piłkarzem, któremu próbuje się przykleić łatkę, której nie powinien nosić. Obarczyć go odpowiedzialnością, do której nie dorósł. Powtarzam: zdaję sobie sprawę z tego, jak wielkim talentem jest. Jednak wielki talent od piłkarza klasy światowej dzieli przepaść, ponieważ ten drugi cały czas gra na najwyższym poziomie, wplatając w to czasami gorsze mecze ze zniżką formy. Czasami. A w przypadku Leao mam wrażenie, że czasami gra jak piłkarz klasy światowej, a potem mu się nie chce. Wraca Bennacer i znowu możemy się ponabierać na to, że będzie wartością dodaną do zespołu i jednym z wiodących pomocników. Zaczyna się „kolejna” era projektu Czerwonego Nielota i znowu będziemy nabierać się na to, że Leao nadaje się na lidera? Może i dziadzia Scaroni porzucił pomysł upchnięcia Rafy w walizce, ale ja nadal z chęcią pozbyłbym się Portugalczyka (i Scaroniego też, żeby nie było) i pieniądze z jego sprzedaży zainwestował w kolektyw. Tak, wiem, Red Bird i jego inwestowanie, to materiał na kolejny tren Kochanowskiego. Dajcie mi marzyć, okay?

Wątroba otwarta, żółć wylała, można żyć. A w Milanie? Dalej, jak w lesie.
11
fristajlos
fristajlos
10 czerwca 2025, 13:55
Ładny monolog, może kiedyś przeczytam? Patrząc po kilku początkowych zdaniach raczej nie. Polecam zasadę pijesz = nie pisz.
1
Arcadias
Arcadias
10 czerwca 2025, 13:58
Jakoś to przeżyje. W końcu to świadczy wyłącznie o Tobie. Co więcej - jako wieloletni abstynent nie uważam, że napisałem coś głupiego. Ot, przedstawiłem swój punkt widzenia, a Ty jedynie próbowałeś być "edgy" i zabawić wszystkich prześmieszną krotochwilą. O tym kto w tej sytuacji nie powinien pisać swojego komentarza, niech zadecyduje historia.
12
Woolfik92
Woolfik92
10 czerwca 2025, 14:03
Nie ze wszystkim sie zgadzam, ale uwazam ze jesli zaczac od zera to wlasnie teraz i sprzedac kazdego kto po prostu nie chce tu grac.
2
acmti__
acmti__
10 czerwca 2025, 14:06
Obecny Milan jest przystankiem w karierze zawodników.
Im szybciej się z tym pogodzisz tym łatwiej będzie Ci przechodzić przez kolejne okienka transferowe ;)

Nie sądzę, że Reijnders jest bardzo zmartwiony tym, że trafia do jednego z najlepszych klubów na świecie i bije się o najważniejsze trofea, przy czym podwaja pensję.
Mało tego, myślę, że skacze z radości, że nie będzie musiał uczestniczyć w kolejnej części projektu "wracamy do elity"...

3
Trefniś
Trefniś
10 czerwca 2025, 14:12
Rozumiem podejście, choć nie do końca się zgadzam.
Mam wrażenie, że Theo z odpowiednim prowadzeniem by nie pasował do tej wyliczanki. Niestety za RedBird takiego "prowadzenia" nie ma.

Rozumiem. bo tez kilka razy w ostatnich sezonach łapałem się za tym jak wiele razy piłkarze dawali przykład braku profesjonalizmu czy poczucia powagi bycia w Milanie.
Np, leżenie na boisku jak pipka, bo wydawało mu się że coś go musnęło. I UWAGA, tak robił między innymi Reijnders. Nie romantyzujcie go, niech was nagroda najlepszego pomocnika nie zmyli. To nie był piłkarz bez wad. Miał ich sporo jak na pomocnika wartego 60 mln, ale w tym sezonie je przykrył w ofensywie.
Podobnie robiło co najmniej dziesięciu innych piłkarzy. Leao, Abraham (ten to pokraka totalna, zwłaszcza w pierwszych miesiącach) czy Felix. Leżą, machają łapami, a przeciwnik zapierdziela z kontrą.
WSTYD.

Inna sytuacja, to jak byliśmy w ciemnej dupie, 9-10 miejsce, grają sobie z jakimś Lecce czy innym Cagliari, wbijają w końcu gola i się ciesza jakby zrobił finał LM. Ciary żenady. Jak w tym memie gdy typ odpala szampana stojąc daleko za podium.
W tym sezonie nie mogłem patrzeć na piłkarzy typu Abrahama, Tomoriego czy Emersona, dla których ten klub to tylko kolejna robota, nieważne na którym miejscu się znajdujemy.

I oczywiście to wszystko bierze się z góry, bo Milanem zarządzają ludzie, dla których pierwszym priorytetem jest ich kariera, a nie Milan.
Ci piłkarze zostali zdemoralizowani przez otoczenie, brak dyscypliny i konsekwencji. Nie sami z siebie. Ich wina jest częściowa.
Edytowano dnia: 10 czerwca 2025, 14:14
0
Tzeentch3
Tzeentch3
10 czerwca 2025, 14:12
@Arcadias
Przeczytałem całe i się zgadzam (wszystko w punkt) - tylko z Reijndersem akurat wygląda dla mnie bardziej jakby agent-ojciec się już dogadywał z City po przedłużeniu kontraktu ("Nie rozmawiałeś z zarządem Milanu o swoim zbliżającym się transferze? "Mój ojciec musiał to zrobić. Ja osobiście nie rozmawiałem o tym z zarządem."" - czyli albo mamy to rozumieć, że go sprzedali za jego plecami albo za naszymi były uzgodnienia), ale cena mogłaby być te minimum 10+ mln podstawy więcej.
2
Arcadias
Arcadias
10 czerwca 2025, 14:13
No właśnie nie chcę się z tym godzić, bo wtedy będę musiał dostosować się do aktualnego poziomu ambicji Milanu. Nie uważam, że powinniśmy się zgadzać na przeciętność.

Nie napisałem też nigdzie, że Tijiemu jest z tymi przenosinami źle. To mnie jest z tym źle. Zgadzam się z tym, że Tiji może być zadowolony. Przechodzi do mocnej PL, gdzie jego pensja znacząco wzrośnie, a i prestiż jego osoby będzie większy. I nie będzie się musiał babrać w tej piaskownicy, którą zostawił za sobą. Prawdziwy i jedyny zwycięzca tego transferu.
1
Rafał0209
Rafał0209
10 czerwca 2025, 14:20
A może piłkarze najzwyczajniej w świecie czują sie oszukani, i dlatego chcą uciec, może obiecano im nie tylko podwyżki ale gwarancje rozwoju zespołu, a nie sprowadzono partaczy trenerskich nie wzmocniono drużyny, nie dało podwyżki i wszystko szło w złym kierunku. wrzuć dziś Sheve Kake Gattuso Neste i paru innych też by kopneli tego właściciela i jego amatorów w zarządzie w tyłek. gdzie korpo szczur myśli o swoim interesie a nie dobru zespołu.
0
Arcadias
Arcadias
10 czerwca 2025, 14:38
Rozumiem Twoją opinię Rafał, ale nie do końca się z nią zgadzam. Ja wiem, że od piłkarzy nie oczekuje się wyższego wykształcenia. Nie oczekuje się wielkich, ideowych myśli. Nie oczekuje się nawet wierności i przywiązania do barw, które reprezentują. Jasne, wszystko wiem i wszystko rozumiem. Ale dlaczego żyjemy w przekonaniu, że piłkarze to jakieś niedojrzałe emocjonalnie ameby, które potrzebują żyć w luksusowej bańce, żeby mogli wykonywać swoją pracę? Oczywiście, to zarząd i właściciel są przede wszystkim winni tego, co aktualnie dzieje się w klubie. Jednak piłkarze również. Nie przekona mnie, niestety, zakłamywanie rzeczywistości, zgodnie z którym piłkarze są wielce pokrzywdzeni, bo zespół nie rozwija się, jak ktoś im obiecał, bo dostali nie takiego trenera, którego by chcieli, bo nie dostali podwyżek, bo nie zrobiono perspektywicznych transferów, bo Grzesia posadzili koło Eli, a on chciał koło Maćka.

Piłkarz ma wykonywać swoją pracę. Bramkarz ma bronić, obrońca również, pomocnik podawać i wspomagać inne formacje, napastnik strzelać. Mówiąc całkowicie ogólnikowo. Powtarzam: MA WYKONYWAĆ SWOJĄ PRACĘ. Wielu z nas ma swoją pracę zarobkową. Czy naprawdę możemy wykonywać ją na pół gwizdka, jeśli firma nie kupiła gamingowego laptopa dla każdego pracownika, naszym menago nie został Krzysztof Ibisz, naszym kolegą z zespołu nie został Artur Barciś, a w toalecie jest papier marki "ścierny", a nie jedwabny i przetykany złotymi nićmi?

Kwestia podwyżek jest bardziej zawiła, dlatego nie wspomniałem o niej od razu. W normalnej sytuacji, w której ktoś obiecałby nam podwyżkę, a potem stwierdził, że jednak nam jej nie da, bo trzeba zrobić ściepę na pampersy dla Scaroniego - rozumiem, jest to frustrujące. Ale powiedzmy szczerze, bez klapek na oczach: jeżeli wykonywałbyś swoją pracę źle, czy na pół gwizdka i oczekiwałbyś podwyżki, bo pracodawca obiecał Ci ją w momencie, w którym mógł uznawać się za wzorowego pracownika, to znaczy, że miałbyś nierówno pod sufitem.

Nie zgadzam się, że piłkarze, których wymieniłeś, kopnęliby taki zarząd w tyłek. Obaj nie wiemy, jakby się zachowali, więc nie będę rżnął tutaj alfy i omegi, alta i escape'a. Wydaje mi się jednak, że nie raz udowodnili nam, że są profesjonalistami i mają klasę.

Jakkolwiek jednak - zgadzam się z tym, że znaczną większość winy ponosi właściciel i zarząd. Temu nie zaprzeczę.
0
Trefniś
Trefniś
10 czerwca 2025, 14:43
"Nie uważam, że powinniśmy się zgadzać na przeciętność."

Niestety zrobił to za nas klub i wielu kibiców, którzy akceptowali stan rzeczy w zeszłym sezonie. Z dnia na dzień to się nie wydarzyło. Symptomy były już dwa lata temu.
Komfortowo rozsiadaliśmy się w przeciętności, wyciągając co rusz plakietkę z napisem "półfinał LM" lub "drugie miejsce". Niektórzy dalej je wyciągają, jakby było się czym chwalić. Wobec tego klub uznał, że to jest ok. Odpalili na przykład machine pod koniec zeszłego sezonu, chełpiac się wynikami (przy okazji blamażu z Romą), że nawet mamy szansę na rekord punktowy xD Skończyliśmy z wynikiem ledwo 3 pkt lepszym od poprzedniego. A całościowy obraz był katastrofalny.
0
Kosaczeq34
Kosaczeq34
10 czerwca 2025, 14:43
Przeczytałem całe i w większości się zgadzam.

Teraz jest odpowiedni moment na wietrzenie szatni jednak czy zarządzający są na to gotowi? Czy są odpowiedni?

Po tym do czego zdążyli nas przyzwyczaić wątpię. Boje się, że w miejsce wymienionej trójki sprowadzony zostanie szrot dużej ilości piłkarzy typu Origi, Emerson. Cała nadzieja w Tare.

Piękną masz wizje i podejście jednak coraz mniej moim zdaniem oczywiście takich piłkarzy o jakich mówisz. Coraz więcej piłkarzy traktuje piłkę jak biznes. Gdzie dadzą więcej tam pójdą. Gdzie te czasy co piłkarzy nie odchodzili za pieniążkiem do innego klubu i dla których gra w danym klubie to marzenie.

Osobiście chciałem żeby Mike został, bo mimo wszystko mam w pamięci kilka jego dobrych obron z tego sezonu, ale skoro tak bardzo chce odejść to z niewolnika nie ma pracownika.
Theo pokazał swoje "zaangażowanie" i to już nie ten sam piłkarz co choćby 2-3 sezony temu. Aczkolwiek może u Allegriego by mu się chciało. Tylko ta jego głowa na boisku...
Co do Leao i Tijaniego w pełni się z Tobą zgodzę.
0
Arcadias
Arcadias
10 czerwca 2025, 14:48
Trefniś - zgadzam się z Tobą, choć z bólem serca. Klub zdecydował się na przeciętność i nie pytał nas o zdanie.
1
Trefniś
Trefniś
10 czerwca 2025, 14:50
Znaczy wiesz. W teorii uznali za zgodę rekordowe wpływy z koszulek czy biletów :)
0
Arcadias
Arcadias
10 czerwca 2025, 14:56
Ano. O ile nie mam pretensji do niedzielnych kibiców, którzy przyjeżdżają sobie na mecz spełniając marzenie, o tyle karneciarze powinni poczuwać się do częściowej odpowiedzialności za to, że pan McDonald ma farmę i ija, ija o z klubem jak chce.
0
luba17
luba17
10 czerwca 2025, 14:59
Bardzo fajne napisane, widać że kibic nie z pierwszej łapanki ;D ale co bym dodał do tego to to jakby jednak RB się w końcu określił jakiego typu klubem jesteśmy i to rozwieje wiele spekulacji kibicowskich i nerwów - bo jak powiedzą - PANOWIE I PANIE OD DZISIAJ MILAN TO KLUB TRAMPOLINA aka "Wytwórnia talentów", to takie odejścia jak Tonali, Tijiani czy kolejna gwiazda nie powinny dziwić - bo taka będzie formuła tego klubu, żeby grać co sezon w LM, żeby co sezon być w TOP5 żeby ci zawodnicy tanio kupowani dobrze sie reklamowali w rozgrywkach i sprzedawali z zamierzonym zyskiem i z tym potrafiłbym jako kibic Milanu żyć, bo skoro kibice BVB, Porto czy Ajaxu potrafią to i ja to przełknę. Tylko nie widzę w zarządzie klubu i w ich pracach jakiejś budowy tej mega siatki scoutingu, jej rozbudowy, szkółek piłkarskich i wszystkiego co pozwala znaleźć te samorodki i zamienić je w oszlifowane diamenty.

Brak kierunku działań - to mnie najbardziej wkurza, bo jeżeli chcą podnieść wartość klubu żeby sprzedać go później komuś z wiele wiekszym zyskiem - też to zrozumiem ale też tego nie widać po ich działaniu w tej chwili...

Chcą włoski Milan zbudować z tradycjami, z włoskim rodowodem i z powrotem na wielkie szczyty - ok, ale czy coś robią w tym kierunku? Podobno chcą...

Rozumiem że jak każdy tak i oni chcą wszystko na zielono - i da się takie rzeczy zrobić, lecz nie prowizorycznie. Trzeba zrobić porządne podwaliny pod to aby klub sam na siebie bardzo dobrze zarabiał - i tego od nich oczekuje
Edytowano dnia: 10 czerwca 2025, 15:01
0
MisiuACM
MisiuACM
10 czerwca 2025, 15:00
Totalnie się zgadzam. Pamiętam jak po jednym z chyba styczniowych meczy (tym w którym doszło do sprzeczki na murawie między Calabrią, a Conceicao) poczyniłem podobny dłuższy wywód na tej stronie. Dla mnie żeby coś w tym klubie się zmieniło trzeba pozbyć się sytych kotów. Mike, Theo, a nawet Leao. Niestety, może dla niektórych jest to brutalne, ale wg mnie słuszne. Jeśli ktoś nie chce tu grać to droga wolna, ale nie kosztem rozkładania nóg i frajerzenia się przed innymi klubami i oddawania ich za bezcen. Za chwile cała Europa będzie wiedziała, że jesteśmy jeleniami i można z nas tylko ciągnąć, albo piłkarzy za półdarmo albo łacha.

Nie było, nie ma i nie będzie nigdy zawodnika/zawodników ważniejszych i większych od klubu. Nawet Barca dała sobie radę i przeżyła bez Messiego, więc my też damy radę.
Edytowano dnia: 10 czerwca 2025, 15:00
1
Tairens
Tairens
10 czerwca 2025, 16:06
Bardzo dobrze się czyta to co napisałeś. Właściwie, myślę, że są to emocje wielu z nas. Rafa daje dużo fajnych sygnałów, a nawet w wywiadach nie wydaje się być gościem który ma niepoukładane. Cały czas mówi się o kraterze po lewej stronie, ale dopiero w finale Pucharu Włoch na żywo zobaczyłem jak my kompletnie nie mamy lewej strony w defensywie, a Theo czy Leao kompletnie się nie chce. Sam osobiście trenuje sporty walki i tam porównywalna postawa kończy się w 20-30 sekund duszeniem albo knock-out'em. Ciągle rozpamiętujemy Theo, Mike'a czy Rafę z sezonu mistrzowskiego, ale od tamtej pory u żadnego z nich nie widać chęci. Szkoda, bo przy innej mentalności stanowiliby niesamowity kręgosłup tego zespołu.
0
milu78
milu78
10 czerwca 2025, 20:41
@Arcadias mozne prosic o lajka poniewaz przeczytalem jak to sie mowi po lepkach (malo czasu ostanio) a chcialbym to tego wrocic.
Z gory dziekuje
2
GrandePaoloM3
GrandePaoloM3
10 czerwca 2025, 13:46
Jak ma ambicje i choć trochę profesjonalizmu to się weźmie do roboty i powalczy o skład na mistrzostwa świata 2026
0
jarek2572
jarek2572
10 czerwca 2025, 13:38
Jak zostanie, to opaskę niech oddaje.
1
Trefniś
Trefniś
10 czerwca 2025, 13:31
Bardzo dobrze, że nie dali się, jak Mike chce odejść, to ma całe lato na to.
Jak nie będzie oferty i zamiennika, to trzymać do końca kontraktu. Tak robią rozumni zarządzający.
Jestem pewny, że któryś klub kiedyś będzie na musiki i wywali nawet 40 mln. Taka Barcelona np, po kontuzji Stegena.
3
Jaca23
Jaca23
10 czerwca 2025, 13:27
I bardzo dobrze. Wolę, żeby Mike został, bo akurat on wykazywał się profesjonalizmem, a może w ciągu roku uda się go namówić na przedłużenie umowy, gdyby wyniki się poprawiły.

Co innego Theo, bo jak go uwielbiam to ostatnim sezonie wykazywał wyjątkowy brak zaangażowania i jeśli nie odejdzie to w tym będzie to samo, a pewnie Max nie odważy się go posadzić, również z braku alternatywy.
3
KKAC
KKAC
10 czerwca 2025, 13:26
Pytanie co na to wszystko Max . Wydaje mi się że skoro mamy dobrego bramkarza ( w miarę) , który może jeszcze ładnych kilka lat pograć to teraz tylko trener powinien przekonać go do swojej wizji i MM zostaje , podpisuje kontrakt i nie ma co szukać nowego bramkarza . No chyba że jest już mentalnie poza Mediolanem albo życzy sobie za dużo w stosunku do tego co prezentuje to nic nie zrobimy
0
Smigacz90
Smigacz90
10 czerwca 2025, 13:31
Wydaje mi się, że trener nie ma za bardzo nic do powiedzenia skoro pozbywają się najlepszego pomocnika ligi. Większość trenerów chciało by mieć Tj u siebie.
2
OLRevan
OLRevan
10 czerwca 2025, 13:39
Trener w Milanie ma tylko się uśmiechać na newsy o transferach. Nie ma absolutnie nic do gadania. Jak się nie podoba to nara i sobie znajdą takiego, któremu nie będzie to przeszkadzało
0
KKAC
KKAC
10 czerwca 2025, 14:00
No nie wiem jednak zarząd postawił przed nim jakieś zadanie więc chyba to z nim konsultują. W końcu jak nie osiągnie celu to może polecieć. Max ma jednak trochę więcej autorytetu niż Sergio czy Fonsi.
0
Pavlović31
Pavlović31
10 czerwca 2025, 13:19
Tak podejrzewałem że nie będzie transferu.
0
filipacm
filipacm
10 czerwca 2025, 13:18
Z oceną tego ruchu poczekałbym do końca okienka, jeśli uda im się sprzedać go drożej, to spoko
0
patoo_07
patoo_07
10 czerwca 2025, 13:09
Idioci zgrywają kozaka tam gdzie nie trzeba. Nie mając żadnych argumentów, siłują się na rękę o Maignana z rocznym kontraktem, który chce odejść, bo się obraził. Z kolei Rijndersa z kontraktem na następne 5 lat, oddają przy pierwszej ofercie z dupy. Logika to pojęcie obce dla RedBirda.
11
DarQ
DarQ
10 czerwca 2025, 13:28
Postawili się nasi. Nie traktujmy to jako złe wyjście.
Reijnders to inna historia- nie powinna się wydarzyć.
2
ósmy
ósmy
10 czerwca 2025, 12:51
Jeszcze dojdzie do tego, że koniec końców M16 wymusi odejście, i w sierpniu sprzedamy go Chelsea za 15 mln.
0
serginho83
serginho83
10 czerwca 2025, 13:19
Niech wymusza, jak rok posiedzi na ławce, to mistrzostwa obejrzy w tv, tak więc zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie ;)
0
Panicz
Panicz
10 czerwca 2025, 12:28
Umowa Mike'a Maignana pomiędzy Chelsea a AC Milan jest już NIEAKTUALNA.

Chelsea nie chce spełnić ceny Milanu, umowa nie zostanie zawarta na czas przed Klubowymi Mistrzostwami Świata.
@Fabrizio Romano

Czyli szykuje sie saga na długie tygodnie. Temat jeszcze wróci w lipcu i sierpniu jeśli nie przedłuży umowy
3
serginho83
serginho83
10 czerwca 2025, 12:45
No i bardzo dobrze, nie będą od nas brać zawodników za grosze, teraz rozmowa z Mike'a - albo przedłużenie kontraktu albo rok na ławce, zobaczymy co zrobi sezon przed mistrzostwami ;)
5
carrygun
carrygun
10 czerwca 2025, 12:48
@serginho83

Dokładnie, może te partacze z zarządu się czegoś nauczą. To, że wyglądają na błaznów, nie musi oznaczać, że powinni się kompromitować na każdym kroku.

Mike taki chętny do odejścia, to niech namówi Angoli, żeby sypnęli uczciwie :) W końcu słyną z przepłacania, ale nagle nie zamierzają płacić podatku od KMŚ :)
2
Voltrex
Voltrex
10 czerwca 2025, 12:49
Nie ma sensu go puszczać za 20 baniek i tyle samo płacić za nowego bramkarza na gorszym poziomie. Za rok Vanija będzie za darmo więc wyjdzie na to samo nawet jak nie przedłużymy Mike'a. Zawsze ten rok jeszcze może nam francuz nie raz uratować tylek. Do tego Svilar będzie z rocznym kontraktem w razie czego.
4
Woolfik92
Woolfik92
10 czerwca 2025, 12:55
Uwazam Mika za lepszego bramkarza ogolnie, ale biorac pod uwage to jak czesto lapie kontuzje ostatnio, w Lidze Mistrzow pamietam pare amatorskich baboli i patrzac tylko na poprzedni sezon, to Vanja jest po prostu lepszy obecnie. Ale szczerze mowiac, bramkarz tutaj najmniej zmieni, czy to bedize Mike, Vanja, Svilar czy mlody Torriani to my po prostu nic nie gramy obecnie i nawet Buffon w primie by tej druzynie nie pomogl.
0
MilanoItaliano
MilanoItaliano
10 czerwca 2025, 12:21
Jeśli Mike sie uparł, że chce odejść, to nie ma sensu go zatrzymywać na siłę, bo za rok odejdzie za darmo i znów będzie atak na zarząd (taki jaki był w przypadku już kilku piłkarzy), że nie sprzedali wcześniej tylko dali odejść za darmo i nic nie zarobili. W takim wypadku targowanie ceny do ok 25 mln za rok kontraktu i dość słaby sezon uważam za całkiem niezłe. Jedyne co mnie martwi, to fakt następcy, mam nadzieję, że to Tare wybierze kogoś sensownego, bo wtedy będziemy mieli (prawie) w tej samej cenie nowego bramkarza z kontraktem na kilka lat niż np. 30 milionów w plecy za rok z puszczeniem Mike'a za darmo. Niestety w kontekście wyboru następcy raczej trudno być optymistą patrząc na historię wyborów tego zarządu. Ale za rok prawdopodobnie wybraliby równie źle i do tego wywalili 25 mln w błoto.
1
ForzaLisek
ForzaLisek
10 czerwca 2025, 12:23
zgadzam się, jeszcze jest jeden plus o którym większość nie pamięta, że Mike ma dość duży kontrakt a nowy bramkarz będzie miał pewnie połowe tego co on więc jeśli nowy bramkarz będzie bronił podobnie jak Mike to rachunek jest właśnie prosty
0
Mellion
Mellion
10 czerwca 2025, 12:17
Trochę offtop, ale apeluję by po wczorajczym meczu Chorwacji co niektórzy przejrzeli sobie na oczy w kontekście przyjścia tego "dziada" Modricia ;))
6
MilanHomer
MilanHomer
10 czerwca 2025, 13:02
Tosz tu ludzie piszą, że to gówno, że nie biega, nie potrafi piłki kopnąć.

Jeden z najlepszych pomocników w historii futbolu, gość który dba o siebie jak Ronaldo, jest gównem. Musiałbym zobaczyć nick, bo nie pamiętam, ale miał kilka plusów ten wpis.

1
luba17
luba17
10 czerwca 2025, 13:41
Ja nie oglądałem meczu, jak grał?
0
JohnyMiellony
JohnyMiellony
10 czerwca 2025, 12:09
jak ma przyjść jakiś Lucas Perri to niech zostanie i trudno
a jak to ma być ktoś rozsądny jak Vania Caprille itp to niech idzie za te 22mln plus bonus i elo lepsze to niż oddać za free
0
serginho83
serginho83
10 czerwca 2025, 12:03
Chcą go na KMŚ, to niech płacą, inaczej wszyscy nas będą tak doić...
Edytowano dnia: 10 czerwca 2025, 12:03
4
Dusiek
Dusiek
10 czerwca 2025, 12:06
Ja juz bym wzial te 22 melony, czy ile daja i go sprzedal. O ile oczywiscie nasze orly juz sie kontaktuja z innymi bramkarzami. Bo pozniej bedzie ciezko kogos kupic, jak beda wiedzieli, ze nie mamy podstawowego bramkarza :s Ewentualnie niech gra Torriani czy tam Terraciano (nie pamietam), a noz odpali.
Z reszta, z taka obrona to niewazne, kto stoi na bramce imo.
0
Kosaczeq34
Kosaczeq34
10 czerwca 2025, 12:52
Z jednej strony sprzedał miał z głowy i kupował/prowadził negocjacje z nowym bramkarzem, ale z drugiej czemu znów mają dziadować jak z Reijndersem i sprzedać tanio?

Już wystarczy, że zamiast wycisnąć z City więcej, to poszła dość śmieszna kwota jak za takiego piłkarza.

I sorry ale bramkarz to dosć ważna pozycja więc nie ryzykowałbym z Terraciano licząc a może wypali tylko postawił choćby na sprawdzonego w lidze Vanje lub Caprille.
0
hyrus13
hyrus13
10 czerwca 2025, 11:41
Tak swoją drogą, Chelsea się szarpie z nami o parę milionów, a z tego co widzę i czytam to za 20 mogą mieć VMS, ponoć golkipera tej samej klasy, no bo jak inaczej wytłumaczyć, że są wyceniani prawie tak samo, mając rok do końca kontraktu? ;)
1
Topero
Topero
10 czerwca 2025, 11:51
Ale ty widzisz różnicę pomiędzy wyceną a klauzulą odsprzedaży?
5
hyrus13
hyrus13
10 czerwca 2025, 13:29
A to klauzula odsprzedaży zabezpiecza Torino przed tym, że za rok VMS odejdzie za darmo?

Kontekst: "Tańszą alternatywą jest Vanja Milinković-Savić. Oczekiwania Torino wynoszą ok. 20 milionów euro".
0
kozik___13
kozik___13
10 czerwca 2025, 11:36
Przecież całe lato jest na jego transfer. Atubolu byłby dobry w jego miejsce. Jak nie to niech zostanie Sportiello i Torriani czy jak ten młokos ma
0
Corsa
Corsa
10 czerwca 2025, 12:06
Tutaj chodzi o Klubowe Mistrzostwa Świata, przez nie niektóre kluby są w stanie przepłacić, aby wzmocnić skład na ostatnią chwilę.

Po tej imprezie Chelsea oraz inni nie będą pod takim ciśnieniem i pozwolą sobie odczekać rok, do końca kontraktu, aby pozyskać zawodników bez kwoty odstępnego.
3
MilanHomer
MilanHomer
10 czerwca 2025, 13:05
Corsa
Szkoda, że te przepłacone transfery to nie z Milanu :)
Sprzedaliśmy top bramkarza, top pomocnika, do klubów które srają kasą, wydają po 100 mln na no namów, a u nas promki, ale ważne żeby mieć kartę dużej rodziny i aktywny kupon w apce.
2
Trefniś
Trefniś
10 czerwca 2025, 11:10
Jeżeli zastępstwem ma być Suzuki, to zostawić i puścić za rok za darmo. To jest test dla klubu, czy wiedza jak się prowadzi drużynę piłkarską.
Kilka lat temu zdaliśmy z Gigio.
4









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI