Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 19-20.07: Kolejny dzień letniego mercato Milanu [23:18]

19 lipca 2025, 08:37, Adam6 Główne newsy
MERCATO LIVE 19-20.07: Kolejny dzień letniego mercato Milanu [23:18]

[08:35]: Według Fabrizio Romano niektórzy członkowie sztabu medycznego Milanu spotkali się z Marcem Pubillem w prywatnej klinice w Barcelonie, aby poddać go wstępnym badaniom. Skupiono się przede wszystkim na jego kolanie, na które Atalanta wskazała w zeszłym roku jako przyczynę nieudanej operacji. Almeria była świadoma sytuacji, a Milan chciał mieć pewność, że może rozpocząć negocjacje. Według Romano testy wypadły pozytywnie i z tego powodu Rossoneri rozpoczną wkrótce rozmowy z piłkarzem i jego agentem. 

[11:30]: Matteo Moretto podaje, że Milan osiągnął całkowite porozumienie z Pervisem Estupiñánem w sprawie kontraktu. Po odrzuceniu pierwszej oferty opiewającej na 13 milionów euro, Milan jest gotowy złożyć lepszą, wiedząc, że Brighton żąda kwoty około € 20 mln. Rossoneri mają nadzieję na sfinalizowanie transakcji w najbliższych dniach.

[15:19]: Antonio Vitiello: Yacine Adli jest na liście życzeń beniaminka Sassuolo. Dyrektor generalny Carnevali potwierdził tę informację: "Interesujemy się nim, ale piłkarz teraz analizuje sytuację i czeka na rozwój wydarzeń.”

[17:26]: Tommaso Pobega nie został powołany na przedsezonowe tournée Milanu i jest bliski transferu do Bologny. Z kolei Emerson Royal również nie znalazł się na liście – dotąd nie trenował z drużyną i wciąż przechodzi rehabilitację. On także znajduje się na liście graczy skierowanych do odejścia.

[17:28]: Nicolo Schira informuje, że dyrektor sportowy Milanu, Igli Tare, spotkał się dziś w Casa Milan z agentami Ardona Jashariego. Pomocnik ma pełne porozumienie z klubem w sprawie kontraktu do 2030 roku z pensją 2,4 mln euro rocznie. Zawodnik chce dołączyć do Rossonerich – teraz pozostaje dogadać się co do kwoty transferu z klubem Szwajcara.

[18:24]Ardon Jashari nie znalazł się w składzie Club Brugge na mecz o Superpuchar Belgii z Union Saint-Gilloise, jest to kolejny jasny sygnał że Szwajcar chce dołączyć do Milanu i transfer dalej jest bardzo możliwy.

[18:27]: Jak podaje Luca Maninetti Milan przygotowuje nową ofertę dla Brighton za Pervisa Estupiñána. Choć nie osiągnie ona pełnych żądań klubu z Premier League (23 mln euro), Rossoneri zamierzają zaproponować 18 mln euro podstawy + bonusy, które miałyby zniwelować różnicę i przekonać Anglików do transakcji.

[21:52]: Portal TuttoMercatoWeb informuje, że Atalanta zapłaciła Milanowi za transfer Marco Sportiello 1 milion euro.


[09:59]: Igli Tare pozostał w Mediolanie i nie wyleciał w sobotę z drużyną do Singapuru. Dyrektor sportowy całkowicie poświęci się pracy nad letnim mercato.

[10:04]: Jashari, Estupiñán, Pubill: Milan jest bliski sfinalizowania trzech transakcji – artykuł o takim tytule pojawił się w niedzielnym wydaniu La Gazzetta dello Sport.

[13:40]: Andrea Ramazzotti (LGdS) o potencjalnym transferze Pervisa Estupiñána: Milan zawarł ze skrzydłowym Bringhton porozumienie w sprawie pięcioletniej umowy (cztery sezony plus opcja na piąty) z zarobkami 2,5 mln euro na sezon. Agent zawodnika (Jorge Mendes) jest pośrednikiem między klubami. Rossoneri rozpoczęli od oferty na 12 mln euro plus bonusy (propozycja została odrzucona) i celem jest zamknięcie tematu na poziomie 15 mln euro (prawie na pewno do tego Milan musiałby dorzucić kilka milionów euro w zmiennych). Górna granica, którą klub z Mediolanu może przeznaczyć na pozyskanie zawodnika, wynosi 20 mln euro. Kontakty są intensywne i najbliższe dni mogą być decydujące. Milan ma nawet nadzieję, że testy medyczne udałoby się przeprowadzić na początku tygodnia, a następnie Ekwadorczyk dołączyłby do nowych kolegów z drużyny w Singapurze. Pervis Estupiñán legitymuje się również hiszpańskim paszportem, więc procedury rejestracyjne nie będą skomplikowane, jak w przypadku graczy spoza UE.

[17:32]: Nicolo Schira informuje, że Davis Vásquez jest blisko odejścia z Milanu na zasadzie bezgotówkowego transferu.

[17:39]: Jak informuje internetowe wydanie Corriere dello Sport, transfer Marca Pubilla do Milanu może upaść w ostatniej chwili. Choć Milan i Almería były bliskie porozumienia na kwotę około 10 milionów euro plus bonusy, Rossoneri niespodziewanie mocno wyhamowali rozmowy w sprawie hiszpańskiego obrońcy.

[18:01]: Według informacji podanych przez serwis Kartal Record, specjalizujący się w wiadomościach dotyczących Beşiktaşu, tureckiemu klubowi został ostatnio zaoferowany Emerson Royal, zawodnik mający opuścić Milan. Beşiktaş, który szuka prawego obrońcy, miał również otrzymać propozycję zatrudnienia Lucasa Vázqueza, od niedawna wolnego piłkarza po odejściu z Realu Madryt.

[19:57]Álvaro Morata trafi do Como z Milanu za zgodą Galatasaray. Napastnik podpisze kontrakt do 2028 roku z opcją przedłużenia do 2029 - informuje Nicolo Schira

[20:48]: Trener Club Bruggie Nicky Hayen wypowiedział się na temat sytuacji Ardona Jashariego: „Wierzę, że klub dobrze to rozegra. Zobaczymy, jak się zakończy ta sytuacja”. Dodatkowo zapowiedział że Szwajcar ma wrócić do treningów z drużyną w poniedziałek.

[23:18]: Fabrizio Romano: Álvaro Morata jest teraz o krok od dołączenia do Como. To efekt domina, jaki wywołało porozumienie tureckiego klubu z Napoli odnośnie transferu Vinctora Osimhena. Galatasaray spodziewa się sfinalizowania umowy w przyszłym tygodniu, po czym Morata będzie gotowy na opuszczenie zespołu i powrót do Serie A.


R E K L A M A






202 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Paolo03
Paolo03
21 lipca 2025, 05:51
Doue na pewno lepszy niż ten Pupil
0
szymoninho19
szymoninho19
20 lipca 2025, 21:21
Chiesa wyłączony z kadry Liv na przygotowania. Jak nie teraz to nie wiem kiedy
4
ósmy
20 lipca 2025, 21:38
Taki wyłączony, że strzelił gola w dzisiejszym sparingu ze Stoke, wygranym przez Livv 5-0. (hat-trick Nuneza).

Ale też słyszałem, że nie mają go w planach. Sęk w tym, że pierwej musielibyśmy się pozbyć kogoś z dwójki Chukwueze/Okafor.
A szansa na pozyskanie Chiesy jest, bo poza znajomością z Allegrim, to Chiesę reprezentuje ten sam agent, co Pubilla ;)
0
landik
landik
20 lipca 2025, 23:36
Do szpitala ma przyjść?
0
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 21:12
Szkoda, że ucichło o De Paulu. Druga linia Modrić-Ricci-De Paul to byłoby coś mocnego.
2
szymoninho19
szymoninho19
20 lipca 2025, 21:14
De Paul w Miami z Messim. Imo dobrze że go u nas nie będzie.
7
Deus
Deus
20 lipca 2025, 22:07
De Paul raczej by musiał przyjść zamiast Luki.
0
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 20:47
Vasquez był na wypożyczeniu w Empoli, rozegrał solidny sezon, a ci go za free puszczają? My to mamy kasy jak lodu.

Nie będę zawiedziony jeśli transfer Pubill upadnie. Według mnie to nie byłby duży upgrade względem Calabrii czy Jimeneza. Mam nadzieję, że wypatrzyli kogoś lepszego i dlatego odpuszczają.
1
Tanger
Tanger
20 lipca 2025, 20:28
Offtop

W weekend na rynku niewiele się działo, ale mamy zakończenie z przytupem:

- Kyle Walker-Peters do West Hamu z wolnego transferu,
- Sam Beukema z Bolonii do Napoli za 31 mln euro

Pozwoliłem też sobie przejrzeć listę zawodników będących aktualnie bez klubu. Dziwię się, że Milan biorąc pod uwagę obecne problemy kadrowe, nie zwróci się w stronę chociaż jednego z nich. A dostępnych mamy m.in. Kurta Zoumę, Viktora Lindelofa, Nelsona Semedo, Abdoulaye Doucoure, Nicolasa Tagliafico, Vladimira Coufala, Hakima Ziyecha, Pierre'a Emericka Aubameyanga, Lucasa Vazqueza, Marko Arnautovicia, Dusana Tadicia, Karla Toko Ekambiego, Juana Bernata, Jacka Bonaventurę, Miralema Pjanicia, Axela Witsela, Lorenzo Insigne, Cesara Azpilicuetę, Luuka De Jonga czy Rafaela Toloi.
Edytowano dnia: 20 lipca 2025, 20:30
3
daro12555
daro12555
20 lipca 2025, 20:46
Po co któryś z nich? Tylko strata kasy a poziomu nie podniesie
2
Zoro_9
Zoro_9
20 lipca 2025, 20:49
@daro12555

Luuk De Jong?
1
PrzemekACM1899
PrzemekACM1899
20 lipca 2025, 20:50
Auba już wraca do OM także odpada.
Romano
1
Vol'jin
20 lipca 2025, 20:51
żadnego dręczyciela kotów z Francji :)

4
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 21:00
Luuk De Jong jako target man do rotacji z Gimenezem to byłby bardzo rozsądny ruch. A tą całą kasę na napastnika można by wtedy dorzucić do LO i PO. Wtedy nie musielibyśmy się oglądać za Pubillem tylko wzięlibyśmy Singo czy Vandersona.
1
szymoninho19
szymoninho19
20 lipca 2025, 21:16
Dodam że bez klubu Tomyasu. Toymasu/Semedo czy Regulion do uzupełnienia kadry i byłbym za.
0
Tanger
Tanger
20 lipca 2025, 23:17
Update

- Neil El Aynaoui z Lens do Romy za 23,5 mln euro
0
mmielczar123
mmielczar123
20 lipca 2025, 20:12
Tyle się dzieje, że ciężko nadążyć z czytaniem tych wszystkich newsów :P
Jest 20 lipca, od przyszłego tygodnia na poważnie wchodzimy w przygotowania do następnego sezonu, więc warto podsumować obecną sytuację w Milanie:
-brakuje PO i LO do pierwszego składu oraz ŚP i 9 do rywalizacji o podstawową 11tkę
-od dawna jesteśmy dogadani z Jasharim, ale negocjacje z Brugge utknęły w martwym punkcie. Czekamy na transfer Stankovicia z Interu do Belgii i wówczas może coś ruszy
-na ten moment chyba najbliżej dopięcia jest transfer Estupinana, ale wciąż istnieją spore różnice między ofertą Milanu a oczekiwaniami Brighton
-wysłaliśmy sztab medyczny, żeby zbadać kolano Pubilla i niby wszystko było ok, ale według najnowszych informacji, transfer może upaść xd
-nie wiadomo zbyt wiele o nowym napastniku. Od tygodni mówi się o Vlahoviciu, ale codziennie pojawiają się nowe nazwiska takie jak Hojlund, czy Embolo...
-wciąż nie udało się wypchnąć Vasqueza, Royala, Bennacera, Adliego, Musaha, Okafora, Chukwueze i Colombo
-blisko odejścia ma być kolumbijski bramkarz, ale klasycznie Milan ma oddać go za darmo (jest po niezłym sezonie w Empoli)
-szanse na pozyskanie nowego obrońcy są bardzo niewielkie, bo Thiaw odrzuca wszystkie oferty
-Origi oficjalnie wciąż jest zawodnikiem Milanu i pobiera jedną z najwyższych pensji w zespole
Z plusów:
-na dniach Pobega ma przenieść się do Bolonii. Milan zarobi ok. 8 mln euro (w końcu odejście definitywne)
-pozbędziemy się Moraty
2
szymoninho19
szymoninho19
20 lipca 2025, 20:19
Początkowy entuzjazm po transferze Ricciego i Modricia opadł bo chyba była to zasłona i pocieszenie po transferze Reijndersa. Tare czuję że chce działać ale nie ma za co. Wydaje mi się że gdyby miał zgodę na transfery to chętnie by je dopinał bo umie działać szybko. Znów możemy stracić sezon przez to że trener będzie miał kadrę na koniec sierpnia a nie w połowie lipca. Co mu da granie Liberalim w sparingach jak typ 20 sierpnia zostanie wypożyczony gdzieś. Naprawdę wygląda to bardzo źle
0
MilanHomer
MilanHomer
20 lipca 2025, 20:33
Dopiszę od siebie, że jak sprzedamy Emersona, to potrzeba prawego obrońc na ławkę.
Jak sprzedamy Cheeka, Musaha, to potrzeba kogoś na ławkę.
Jak sprzedamy Colombo, to potrzeba napastnika.

W sumie i tak potrzeba napastnika, bo Colombo słaby.

Tak więc min. Jeden lewy obrońca, najlepiej 2 prawych., 2 środkowych pomocników, napastnik i można grać ;)
0
mmielczar123
mmielczar123
20 lipca 2025, 20:42
Jestem przekonany, że nawet przy odejściu Royala pozyskamy tylko jednego prawego obrońcę, a alternatywami będą Jimenez i Terraciano (łapią się na listę u21, więc pewnie zostaną). Myślę, że RLC nie odejdzie i w pomocy zobaczymy taki zestaw: Ricci, Modrić, Fofana, RLC, Bondo, Jashari(?) + w razie czego Terraciano lub ktoś z Futuro.
2
k__f__c
k__f__c
20 lipca 2025, 19:39
Bezgotówkowy transfer xD. Nawet milion euro nikt za tego podobno dobrego Vasqueza nie da
6
DACM1988
20 lipca 2025, 19:34
Przestańcie płakać jak małe dzieci w przedszkolu ... Mamo ja już teraz chcę piłkarzy !!! Synku musisz poczekać cierpliwie. Nieeeeeeeeee mamo teraz ! teraz ! TERAZ !!! Jakby okienko kończyło się jutro to rozumiem, ale to nawet lipiec się jeszcze nie skończył ... Na oceny przyjdzie czas. Serio od tego wiecznego narzekania oczy bolą i głowa jeszcze bardziej.
Edytowano dnia: 20 lipca 2025, 19:45
9
POE
POE
20 lipca 2025, 19:51
Zamknij Japę

Upomnienie. // Corsa
Edytowano dnia: 21 lipca 2025, 06:40
4
DACM1988
20 lipca 2025, 19:53
POE

Dla Ciebie wszystko. Zamknąłem
0
mmielczar123
mmielczar123
20 lipca 2025, 20:32
Oczywiście, że do końca mercato jeszcze sporo czasu, ale nie można robić tylu transferów na ostatnią chwilę. Szczególnie, jeśli chcemy pozyskać piłkarza, który z miejsca ma wskoczyć do podstawowego składu, bo potem może być powtórka z CDK, czyli ciało obce w drużynie. Wiadomo, że można zostawić sobie 1-2 transfery na końcówkę sierpnia, bo przecież nie skompletujemy całego składu w lipcu. Rozumiem, że w sprawie Jashariego, czy napastnika możemy trochę dłużej poczekać, bo na ten moment ma tam kto grać, ale sytuacja z bokami obrony to żart. To, że Theo, Walker, Florenzi i Calabria odejdą, było wiadomo na kilka tygodni/miesięcy przed końcem sezonu i było dużo czasu, żeby się na to przygotować i znaleźć następców. Minął ponad miesiąc, a w Milanie dopiero wpadli na pomysł z Estupinanem, którego znając życie, zaproponował Mendes. Moim zdaniem lepiej dołożyć te 1-2 mln więcej i zaklepać piłkarzy na początek okresu przygotowawczego, niż trochę przyoszczędzić, ale ostatecznie mieć zawodników, którzy nie zdążą się zgrać z kolegami przed startem sezonu.
2
edynson90
edynson90
20 lipca 2025, 19:22
Co za gowno, nie da sie jjuz czytac co te patalachy robia
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
20 lipca 2025, 19:05
Mój stary zrobiłby lepsze mercato.
7
carrygun
20 lipca 2025, 18:52
Pojadę trochę offtopem, ale co myślicie o tej ofercie na stronie Decathlonu:

Oficjalna koszulka na 25/26 z kodem wychodzi 306 z dostawą.

https://www.decathlon.pl/p/koszulka-pilkarska-puma-ac-milan-25-26-wyjazdowa/_/R-p-372190?mc=8967558

Na stronie Pumy 429.
0
Mirek99999999
Mirek99999999
20 lipca 2025, 19:07
Cena niezła, szkoda tylko, że tuszu na herb zabrakło... Pomyśleć, że 11 lat temu za koszulkę w sportdirect dałem 20£
4
carrygun
20 lipca 2025, 20:03
@Mirek99999999

Deal fajny, ale chyba jednak zamówię 24/25 na stronie Pumy za 243, bo mają wyprzedaż. O wiele lepiej się prezentuje, między innymi przez wspomniane logo.

Zamówione.

Wrzucam, jakby ktoś chciał skorzystać, bo jeszcze do północy mają wyprzedaż -20% na niektóre rzeczy, w tym domową z zeszłego sezonu, która i tak była przeceniona.

Cena z wysyłką 243 zł, większość rozmiarów dostępna:

https://eu.puma.com/pl/pl/pd/meska-koszulka-domowa-ac-milan-24%2F25/774979.html?dwvar_774979_color=01
Edytowano dnia: 20 lipca 2025, 20:16
0
Mirek99999999
Mirek99999999
20 lipca 2025, 20:18
Moim zdaniem ta nowa jest najładniejszą koszulką domową ostatnich kilku lat ale cały efekt psuje właśnie ten herb. Nawet się zastanawiałem czy nie kupić i dać do krawcowej przeszyć herbu ze starej koszulki, ale jakoś nie mogę się przełamać do pocięcia koszulki Milanu mimo iż jest już mocno znoszona.
1
boguc69
boguc69
20 lipca 2025, 21:40
gdyby nie ta tragiczna wielka czarna łata na plecach...

"W koszulce AC Milan 25/26 możesz grać jak Twoi idole." - z opisu, chyba nie widzieli, jak grali w zeszłym roku XD
0
Vol'jin
20 lipca 2025, 22:09
dla mnie to ten herb na wyjazdówkach powinien zostać na stałe coś jak ma Roma na przykład.

Lepsze to niż chromatyczne gówienka :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
20 lipca 2025, 18:37
A w AC Milan, proszę pana, to jest tak: nuda… Nic się nie dzieje, proszę pana. Nic. Taka, proszę pana… Dialogi niedobre… Bardzo niedobre dialogi są. W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje.
4
cbvirus
cbvirus
20 lipca 2025, 19:12
Pozdro z reksiawki
1
carrygun
20 lipca 2025, 17:59
Jak okienko ruszy w połowie sierpnia to nie będzie co zbierać. Na razie machina się rozpędza.
1
Mellion
Mellion
20 lipca 2025, 17:54
Całe szczęście, potrzebujemy pewnej opcji na tu i teraz, a nie kota w worku. W dalszym ciągu uważam że najlepszy byłby ktoś z pary Singo / Mingueza.
2
Matim
20 lipca 2025, 17:38
Vasquez po niezłym sezonie w Empoli ma odejść na zasadzie bezgotówkowego transferu? Serio nikt nie chce na za niego zapłacić nawet 1mln? My za niego jako kompletnego no name zapłaciliśmy 850tys... :D
7
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 17:55
My tak sprzedajemy zawodników.
5
MilanHomer
MilanHomer
20 lipca 2025, 18:51
Najlepsze w tym transferze było to, że trzeba było dać mu 250 tys. Do ręki, żeby zechciał do nas przyjść ;)
1
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 15:10
Najważniejszym argumentem w sprawie Estupiñána jest Mendes. Pewnie gdyby nie agent to nasi by nie wiedzieli o istnieniu kolesia.
5
ósmy
20 lipca 2025, 14:57
Transfer Laurientę do Sunderlandu za 20 mln upadł tuż przed metą.
Jestem ciekawy przyczyny, bo z chęcią zrobiłbym z Sassuolo taka podmiankę za Okafora.
14
palonettoACM
palonettoACM
20 lipca 2025, 13:45
Kolejny dzień kolejny problem, żyjemy tak, hajsu brak…
12
Tanger
Tanger
20 lipca 2025, 14:04
...toczy nas redbirdzki rak
30
DarQ
DarQ
20 lipca 2025, 16:10
daj nadzieję, daj nam wreszcie jakiś znak
1
Mercik
Mercik
20 lipca 2025, 16:25
znaku brak, dalej piach..
1
Pavlović31
Pavlović31
20 lipca 2025, 17:48
Milanu wrak, redbirdu znak...
5
Von Strauss
Von Strauss
20 lipca 2025, 20:07
Co Cię boli?! Czy aż tak Cię to boli?!
Że Gerry Cardinale ma szanse dziś uczciwie zarobić?!
Przyjemne z pożytecznym, pasja życiowa - fałsz.
3
kozik___13
kozik___13
20 lipca 2025, 13:34
Kolejny stracony dzień… kompromitacja
1
sampler_ek
sampler_ek
20 lipca 2025, 13:27
Panowie, chce poleciec do Mediolanu we wrześniuj na mecz Milan-Bologna. Skąd mam kupić bilety? Pierwszy raz wybieram się na mecz na stadionie. Podpowiedzi mile widziane.
1
Matim
20 lipca 2025, 13:29
na oficjalnej stronie acmilan -> wchodzisz w acmilan.com i w zakładkę Tickets. Wszystko jest ładnie opisane i bardzo łatwo jest je kupić.
5
Boateng93
Boateng93
20 lipca 2025, 16:08
Z oficjalnej strony, wygodnie i bezpiecznie.
0
Mercik
Mercik
20 lipca 2025, 16:27
a jeśli nie tylko na sam mecz to polecam przejechać się z Mediolanu pociągiem nad jeziorko Como
1
sampler_ek
sampler_ek
20 lipca 2025, 20:24
Narazie jest informacja „coming soon”. Ktoś wie ile dni przed meczem pojawiają się bilety?
0
JAJO
JAJO
20 lipca 2025, 11:57
Ten cały Jasiri nie może sam pogadać z klubem? Zaproponować jakieś rozwiązanie itd. Club B. jest nieugięty a sam zawodnik nie ma takiej pozycji aby strzelać fochy w dłuższym wymiarze czasowym. Przyjdzie sezon, zacznie kalkulować i będzie grał.
1
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 12:06
A o czym oni mają z nim gadać?
7
lyndonmilan
lyndonmilan
20 lipca 2025, 12:11
Jakby aż tak bardzo chciał to sam by mógł zapłacić te 2 miliony jak Rami swego czasu, widać aż tak bardzo mu nie zależy żeby do nas dołączyć
XD
4
JAJO
JAJO
20 lipca 2025, 12:45
Oni z nim to o niczym, bo ich warunki są znane. Gorzej z Jahiri.
0
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
20 lipca 2025, 16:18
Rami nie zapłacił 2 milionów euro, żeby do Nas dołączyć. Owszem dopłacił wtedy do tego transferu ale była to kwota 500 tys euro a w zasadzie to nie zapłacił tylko po prostu zrzekł się 500 tys euro z własnej pensji bądź bonusów, które nie zostały mu wypłacone.
0
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 11:36
Trochę przybliżyłem sobie postać Estupinana i powiem szczerze, że bardzo podoba mi się jego profil. Byłoby to godne zastępstwo za Theo. Gość ma świetną motorykę, jest silny, nie boi się grać agresywnie, potrafi bronić. Niestety trzeba wkalkulować 1-2 mięśniówki w trakcie sezonu.

Estupinan jest potrzebny NA JUŻ, więc niech korposzczur nie targuje się miesiąc o 2-3 mln tylko podpisuje Ekwadorczyka.
5
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 11:40
To dlaczego to głupie Brighton ściągnęło kogoś w jego miejsce?
2
DACM1988
20 lipca 2025, 11:43
hyrus13

Być może sam zawodnik też chciał odejść. O szczegółach to możemy sobie tutaj teorie tylko tworzyć.
2
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 11:46
DACM1988

Może. Problem w tym, że interesują się nim tylko takie przegrywy jak my albo United. Poza tym nawet dla nas on nie był pierwszym wyborem.
5
Mellion
Mellion
20 lipca 2025, 11:48
No i spoko ale znając historię kontuzji Estupinana my na już potrzebujemy nie jednego, a dwóch LO, bo z Terraciano nie ma żadnego pożytku, a z kolei Bartesaghi póki co zupełnie nie nadaje się do grania na tą pozycję. Obyśmy ściągnęli tam kogoś jeszcze bo inaczej się to może skończyć tragicznie.
4
MilanHomer
MilanHomer
20 lipca 2025, 11:48
Wedle mediów odpuścili Jashariego przez 2 mln euro, tak samo było wcześniej z Conte i pewnie kilkoma innymi przypadkami.

Do tego dołożyć 18 + 3? dla Emersona, zamiast Geertruidy.
18-20-23 za Espinana, zamiast 18 za de Cuypera, itp., itd.
5
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 11:51
Myślę, że problemem jest to, że Ekwadorczyk dość często wypada z powodu mięśniówek. Dodatkowo kupili De Cuypera na którym mogą w krótkim czasie sporo zarobić. Za Estupinana już góry pieniędzy nikt nie wyłoży. Jest też ewentualność, że na LO potrzebują po prostu inny profil, bo De Cuyper to kompletnie inny zawodnik.
4
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 11:56
Mellion
Również tak uważam, dlatego ściągnął bym jakiś solidny ligowy backup w postaci Pezzeli lub Galo. Augello już niestety w Palermo.

MilanHomer
Skąpy dwa razy traci ;) Dołożyliby do Conte to nie byłoby dziury w postaci około 80 mln za brak LM, ale czego się spodziewać po naszych geniuszach z zarządu. Konsekwentnie kompromitują się raz za razem. Jedyna nadzieja w Tare przy jednoczesnym odsunięciu Zlatana.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
20 lipca 2025, 12:08
Horus

W myśl piosenki

"Znów się zepsułeś
I wiem co zrobię
Zamienię Ciebie
Na lepszy model
Nie mam do Ciebie cierpliwości
To pewne, że już nie będę mieć
Minął termin Twojej przydatności
Gwarancja nie obejmuje Cię"

Mellion

Jak to się Bertesaghi nie adaje na LO, toż to strzelił bramkę w ostatnim meczu przecież nawet XD


1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
20 lipca 2025, 12:34
Akurat Brighton głupie nie jest prowadzą świetną politykę transferową stają się coraz bardziej konkurencyjni w lidze.

Promują swoich wychowanków, sprowadzają młodych graczy z potencjałem a za mniejsze kwoty potrafią kupić doświadczonych graczy zarówno z Premier League jak i innych Top5 lig. No i jak tak spojrzysz na ich skład to w zasadzie jedyni gracze powyżej tego 27 roku życia to właśnie Ci z doświadczeniem Top5 lig albo wychowankowie. Zapewne robili rozeznanie wśród wszystkich graczy przed sezonem możliwe, że Estupinian wyraził zgodę na potencjalny transfer dlatego więc sprowadzili młodszego De Cuypera z kolei Pervisa sprzedają bo pewnie doszli do wniosku, że lepiej będzie już teraz odzyskać pieniądze jakie włożyli w ten transfer ale wszystko robione z kulturą i jak należy bez burzy w mediach i bez rozgłosu tak, żeby w niepotrzebny sposób nie tracić na obecnej wartości zawodnika.

Sam Estupinian to konkretny gracz już kiedyś o nim pisaliśmy w kwestii potencjalnego wzmocnienia ale wtedy akurat to właśnie Bringhton wpadło na pomysł sprowadzenia go do siebie.

Ja pamiętam jego występy w LM, kiedy to z Villarealem doszli do półfinału. Był bardzo decydujący w tych meczach, potrafił długo utrzymać się przy piłce i w mądry sposób ją rozegrać przy czym wygrywał większość pojedynków zarówno biegowych jak i w powietrzu czy bark w bark w przeciwieństwie do Theo to Pervis jest graczem bardziej defensywnym ale myślę, że Allegri właśnie takiego gracza potrzebuje jak i Nasz klub zarówno co będzie umiał tą piłkę wyprowadzić do przodu ale i też w odpowiedni sposób zadba o tyły i będzie można na nim polegać.
4
Vol'jin
20 lipca 2025, 13:55
De Cuypera ratuje uniwersalnośc imo bo jak będzie zdrowy Kadioglu to Turek na LO będie grał

w Bruggi jak zdrowy był Meier to grał Holender na LO, a Belg na prawej stronie albo ławka :) Ale no gracz z Holandii to się jednak wiecej leczył ;]

1
ósmy
20 lipca 2025, 11:32
Jeśli NDoye opuści Bolonię na rzecz Nottingham Forest/Napoli, wtedy Sartori i De Vaio pomyślą o Okaforze.
1
Qiub
Qiub
20 lipca 2025, 11:09
Estupinan był niesamowitym kozakiem przed kontuzją. Pytanie na ile to był prawdziwy Estupinan, a nie po prostu wybuch formy. Poniżej 20 baniek bym się nawet nie zastanawial i go brał.
1
MilanHomer
MilanHomer
20 lipca 2025, 11:06
Za Sportiello ok.

Ciekawy jestem jakie są koszta dodatkowe takich transferów jak Pubill.
Loty w koło Macieju, prywatne kliniki, badania, spotkania 10 razy z agentem, wydaje mi się że w tysiaku się nie zmieszczą :)
2
boguc69
boguc69
20 lipca 2025, 11:05
dziennikarze i to ich gonienie za sensacją i klikami: Rashford ma być sprowadzony jako "mocny konkurent dla Lewego" XD

mocnym konkurentem to może on by teraz był, ale dla Gimeneza hahah
2
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
20 lipca 2025, 10:49
Coś w przestrzeni piszą o zainteresowaniu Gonsalo Ramosem z PSG. Wypożyczenie. Ciekawe byłoby to posunięcie.
2
zuperhero
zuperhero
20 lipca 2025, 11:06
teraz wrócił z wypożyczenia kolo muani, więc, biorąc pod uwagę, że aktualnie dembele gra jako fałszywa-9, jednego z dwójki ramos-muani będą chcieli się pozbyć. któregokolwiek z tej dwójki przywitałbym z otwartymi rękami, szczególnie że nie zarabiają w paryżu kokosów- wg. capology francuz 2.5, a portugalczyk 3mln jurków. problemem będzie pewnie tylko kowta odstępnego/opłata za wypożyczenie
*kolo muani może zarabiać nawet trochę ponad 4, bo ma do pensji dopisane jakieś bonusy
Edytowano dnia: 20 lipca 2025, 11:10
1
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 11:47
zuperhero
WRONG. Kolejny raz muszę poprawić czepialskiego kolegę ;)

Kolo Muani 5 mln netto. Po połowie pensji płaciło za ostatni sezon PSG i Juventus.

https://www.capology.com/player/randal-kolo-muani-36134/
4
ACMichał83
ACMichał83
20 lipca 2025, 10:42
Potężne te nazwiska. Za rok zapewne kolejna rewolucja.
7
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 11:16
Kiedyś braliśmy wyróżniających się zawodników ze słabych drużyn, młodych z potencjałem na dalszy rozwój. Teraz skupiamy się na niepotrzebnych piłkarzach ze średniaków, mających problemy z kontuzjami. A co tu można przeczytać? „Oby się udało”, „Kozak”, „pamietam go skądś tam”. A później zostajemy z tymi kozakami, bo są beznadziejni i nikt ich nie chce kupić. Umknął mi ten moment, w którym zaczęliśmy „grzebać w śmieciach”.
3
DACM1988
20 lipca 2025, 10:30
[10:04]: Jashari, Estupiñán, Pubill: Milan jest bliski sfinalizowania trzech transakcji.


Oby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1
Rafał0209
Rafał0209
20 lipca 2025, 10:40
Zaraz Furlani odpiszę Tare żeby się wstrzymał z transakcjami do jego powrotu bo jest na Tourne przecież się nie rozerwie, i tyle ich widzieli :)
3
Tanger
Tanger
20 lipca 2025, 10:04
Jak korposzczur poleciał, to może w tym czasie Tare uda się dopiąć jakiś transfer.
7
POE
POE
20 lipca 2025, 10:02
I taki Tare powinien mieć pomocnika Maldiniego
Razem mogliby stworzyć mocny duet
19
MilanHomer
MilanHomer
20 lipca 2025, 11:01
Taki był pomysł Maldiniego, żeby jego pomocnikiem był Tare i Massara, ale korposzczurolandia nie chciała dać awansu na dyrektora i większej swobody Paolo.
4
MariuszO
MariuszO
20 lipca 2025, 09:54
Ktoś wie co się dzieje z naszym mistrzem na prawej flance ?
Bo ja mam już powoli wrażenie że będzie teraz co okienko siedział na L4 byle tylko nie zejść z kontraktu ...;/
0
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 09:21
Biorąc pod uwagę co robimy w trakcie kolejnego mercato zaczynam jednak dostrzec geniusz w tym, że nie zaangażowaliśmy Conte rok temu. Chłop pewnie przed końcem okienka by rzucił papierami.
8
Semper Fideli
Semper Fideli
20 lipca 2025, 09:10
Ciekawe czemu nie podjeli proby wyciagniecia Ruggeriego. Był w swietnych pieniadzach chyba ze od nas wołali by 40 baniek
3
hyrus13
hyrus13
20 lipca 2025, 09:22
Pewnie nie wiedzieli, że jest okazja, bo zakończyli już pracę na włoskim rynku.
2
JAJO
JAJO
20 lipca 2025, 08:28
Zbadali kolano a i przy okazji zęby też?
1
DACM1988
20 lipca 2025, 07:07
Na kilku stronach wyczytałem scrolując feacebooka, że Gonçalo Ramos to absolutny priorytet na napad i właśnie z nim negocjujemy od dłuższego czasu, ale ile w tym prawdy nie wiem. Podobno jakieś roczne wypożyczenie z obowiązkiem wykupu.
Edytowano dnia: 20 lipca 2025, 07:07
0
Zirytowany
Zirytowany
20 lipca 2025, 08:01
Chyba najlepsze rozwiązanie z wszystkich które ostatnio czytałem. Tanio nie będzie.
2
DACM1988
20 lipca 2025, 09:30
Zirytowany

niby 30, 40 melonów.
1
boguc69
boguc69
20 lipca 2025, 09:59
ten, co się do podstawowego składu pee$że już dwa lata nie może przebić, a i tak krzykną za niego ze 40 baniek??? XD
0
DACM1988
20 lipca 2025, 10:32
boguc69

Dokładnie ten. Oby przyszedł za rozsądna kasę.
0
OLRevan
OLRevan
20 lipca 2025, 10:51
Bo tak się sprzedaje zawodników. Psg, Brugge nie potrzebuje kasy na gwałt to może zażądać za przeciętniaka czy młodzików 40 baniek. Milan potrzebuje kasy na już to oddaje na wyprzedaży
1
MilanHomer
MilanHomer
20 lipca 2025, 11:03
boguc
PSG krzyknie 40 mln za gracza, który jest im całkowicie zbędny, może co najwyżej ręczniki nosić, a my za gwiazdę drużyny i ligi, bierzemy 17 mln więcej :)
Jest w tym logika nie uważasz? :)
1
Jaca23
Jaca23
20 lipca 2025, 11:37
Bujda. To podobny profil do Gimeneza. Allegri chce target man'a.
0
fryta777
fryta777
20 lipca 2025, 03:32
Podobno negocjujemy z Insigne.
3
Mellion
Mellion
20 lipca 2025, 10:26
Skąd to info?
1
lyndonmilan
lyndonmilan
20 lipca 2025, 02:32
Że tez Pobega załatwił sobie angaż w nowym i bądź co bądź "lepszym"
klubie a w Milanie nawet szansy na tourne
0
GiveMeReason
GiveMeReason
20 lipca 2025, 00:53
Czy w Casa Milan panuje optymizm?
1
ogarnijse
ogarnijse
20 lipca 2025, 00:30
No to możesz już ją odinstalować. Żegnamy się. Wulgaryzmy, obrażanie. Ostrzeżenie. // Corsa
Edytowano dnia: 20 lipca 2025, 07:55
12
Michał92
Michał92
20 lipca 2025, 09:59
Co tu było bo dużo like :( XD
2
mn7
mn7
20 lipca 2025, 11:11
Użytkownik opisał jak to wykazał się zaangażowaniem i ściągnął inną przeglądarkę tylko po to by wyrazić swój głęboki żal za nadmiar reklam pojawiających się na stronie internetowej.

Reszta użytkowników zapewne utożsamiła się z powyższym komentarzem.

Niestety pojawiło się kilka słów nieparlamentarnych plus bezpośredni atak na redakcję więc drogi waćpan trafił do zamrażarki.

PDW chłopie.
3
mn7
mn7
20 lipca 2025, 11:11
Użytkownik opisał jak to wykazał się zaangażowaniem i ściągnął inną przeglądarkę tylko po to by wyrazić swój głęboki żal za nadmiar reklam pojawiających się na stronie internetowej.

Reszta użytkowników zapewne utożsamiła się z powyższym komentarzem.

Niestety pojawiło się kilka słów nieparlamentarnych plus bezpośredni atak na redakcję więc drogi waćpan trafił do zamrażarki.

PDW chłopie.
1
ósmy
19 lipca 2025, 22:17
Zaś Empoli po spadku chyba nie myśli o powrocie,i się wyprzedaje.
Wcześniej odeszli;
Fazzini - Fiorentina
Ismaijli - Torino
Marianucci - Napoli
Anjorinj - Torino
Gyassi - Palermo
Pellegri - Torino (powrót)
Henderson, Silvestri, Kovalenko- koniec kontraktu, brak oferty przedłużenia.
A to zawodnicy z pierwszego składu.

Dziś sprzedano
Cacace - Wrexham
Grassi - Cremonese.
Kompletna rozsypka

Nowy trener z Juve Stabia, Guido Pagliuca musiałby dokonać cudu w stylu Ethana Hunta, aby odnieść sukces awansu z tak przetrzebioną kadrą.
3
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:38
Może chcą postawić na młodzież? Empoli zdaje się dość dobrze szkoli.
3
ósmy
19 lipca 2025, 22:55
Tak. Stawiają na młodzież. Naściągali sporo młodych zawodników z Serie B, C, nawet D. Jest też kilku przesuniętych z Primavery nastolatków do pierwszego składu. Ale nie wydaje mi się taka polityka przekształcania kadry sygnałem do walki o powrót do elity.
Chociaż może w tym szaleństwie jest metoda?
Na transferach wychodzących zarobili ponad 22 mln, natomiast kupili za gotówkę tylko jednego napastnika z Ceseny, Shpendiego za 2 mln. Pozostali to wypożyczenia i ściąganie z Primki.
1
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 23:46
Po tym co napisałeś nie pozostaje nic innego jak im kibicować, może coś się we włoskiej piłce zmieni.
1
lyndonmilan
lyndonmilan
20 lipca 2025, 00:10
Spadną do serie C, potem.serie D i nowy właściciel i potem powrót za kilka lat do Serie A
0
palonettoACM
palonettoACM
20 lipca 2025, 00:39
Jak ostatnio spadli (2019) to sprzedali Bennacera, Krunicia, Caputo, Pucciarellego... też przetrzebiali kadrę, może nie aż tak drastycznie jak teraz. :) Wydaje mi się, że ten klub tak funkcjonuje "od zawsze", teraz swoim ostatnim sezonem pobili swój rekord najdłuższego urzędowania w Serie A (4 sezony z rzędu).

Powolutku się odbudują, może nie od razu, ale za 2-3 lata na spokojnie, nie na kredyt. I wrócą. Taki cykl i sposób funkcjonowania tego klubu. :)
2
Tanger
Tanger
19 lipca 2025, 21:07
Offtop

Podsumowanie dnia na rynku transferowym:

- Gabriel Moscardo wypożyczony z PSG do Bragi,

W sumie na tym można zakończyć.
3
Michał92
Michał92
19 lipca 2025, 21:15
Grubo jak nasze mercato xD
6
POE
POE
19 lipca 2025, 21:58
Ferguson z Brighton do Romy wypozyczenie z opcją wykupu za 40mln
Rashford wypożyczenie z opcją wykupu do Barcy za 35 mln
3
Tanger
Tanger
19 lipca 2025, 23:18
Aktualizacja:

- Federico Bernardeschi do Bolonii z wolnego transferu
0
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2025, 20:22
To jest mercato Milan style kiedy hot newsem jest to, że ktoś nie trenował z zespołem xD. Kiedy ten klub zacznie być poważny
3
Legenda Shevchenko
19 lipca 2025, 21:27
Tego nie wiem ale od czasu usunięcia Maldiniego narazie sięgamy mułu, ale do dna jeszcze trochę zostało, ale tak nie za dużo.
1
cbvirus
cbvirus
19 lipca 2025, 21:42
Legenda Shevchenko

Już Maldiniemu obcięli tak fundusze, że CDK musiał całe okno negocjować a na Botmana nie starczyło i nam go zgarnęli. Teraz chyba nadchodzi podobna saga a na koniec chłop skończy w BVB. Myślę, że to kwestia dni jak pojawi się news, że jest blisko przenosin do nich.
4
Bibaszczenko
Bibaszczenko
19 lipca 2025, 19:53
A tymczasem Barca w kilka godzin wypożyczyła sobie Rashforda, a Ci szukają bocznego obrońcy od pół roku
3
MilanHomer
MilanHomer
19 lipca 2025, 20:22
Jak wiadomo było, że odejdzie Giroud, to mieli bite 2 lata na znalezienie zastępstwa i.....nie udało się ;)
1
LaMancha 98
LaMancha 98
19 lipca 2025, 20:24
Zajebiste wypożyczenie w którym będą płacić 10 baniek pensji rezerwowemu zawodnikowi xd.
Rashford mimo talentu robi kolejny błąd w swojej karierze, gość od roku albo jest kontuzjowany albo gra ogony i idzie do drużyny w której na skrzydłach gra Yamal i Raphinia po sezonie życia a w ataku Lewandowski który ma na tyle mocną pozycję że będzie grał w wyjściowym składzie.
Rashford gdyby nie myślał tylko pieniędzmi i byciem w popularnym klubie to odszedłby na jeden sezon jak jego kolega Anthony do klubu gdzie byłby kluczową postacią i pokazałby na co go stać grając zawsze w wysciowym składzie a nie do klubu gdzie przysłowiowe karty są już rozdane i będzie rezerwowym.
8
k__f__c
k__f__c
19 lipca 2025, 21:31
Bo Barca jest bankrutem to ją stać, my mamy zielone excele i zyski to musimy dziadować
2
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:31
MilanHomer

Nie bądź złośliwy, przyszedł sam mistrz Europy.
0
Kaka821
Kaka821
19 lipca 2025, 23:00
O Rashfordzie w Barcy mówiło się od zimowego okienka, a może i jeszcze wcześniej, więc mam wątpliwości czy "w parę godzin" to załatwili
3
Bibaszczenko
Bibaszczenko
19 lipca 2025, 23:02

LaMancha 98

Twój komentarz bardzo żle się zestarzeje. Niebawem Ci go przypomnę.

XD
0
LaMancha 98
LaMancha 98
19 lipca 2025, 23:24
A od jakich liczb zdobytych przez Rashforda zarabiającego 10 milionów będzie można powiedzieć że spełnił oczekiwania i sprawdził się w Barcelonie? Xd
Sam byłem dużym fanem Rashforda w formie, uważałem go za topowego gracza ale na ten moment Rashford jest cieniem dawnego siebie.
Ja osobiście życzę Rashfordowi żeby się odbudował a tobie żebyś za sezon mógł mi przypomnieć ten komentarz ale uważam że w Barcelonie będzie o to ciężko bo Rashford teraz potrzebuje drużyny w której pogra regularnie, odzyska pewność siebie a co dla niego chyba najważniejsze drużyny w której bedzie czuł się jak gwiazda a nie jak jeden z wielu.

0
landik
landik
20 lipca 2025, 10:59
Oczywiście w pare godzin, bo to nie tak że o Rashu w Barcelonie pojawiał się temat przynajmniej od zimy, bo to nie tak że spierdolił im Nico Williams zostając w Bilbao za którym latali od roku.,
0
DACM1988
19 lipca 2025, 18:39
Z innej beczki ma ktoś może działający link do gali boksu w Londynie. Walka wieczoru USYK vs DUBOIS 2.
4
Alessio_re6
Alessio_re6
19 lipca 2025, 19:42
A nie transmituje tego DAZN? KMŚ transmitowali za friko, więc może boks też
0
DACM1988
19 lipca 2025, 19:55
Kupiłem już w DAZN nie ma co czekać.
0
Panicz
Panicz
19 lipca 2025, 19:57
https://vipleague.im/boxing/oleksandr-usyk-vs-daniel-dubois-2-streaming-link-1

Proszę :)
2
Pavlović31
Pavlović31
19 lipca 2025, 21:11
Heh. Później będzie Usyk Fury 3 a za rok lub dwa USYK DUBOIS 3. Wow, cóż za lata dla wagi ciężkiej.
Dzięki Panicz.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 21:15
0
DACM1988
19 lipca 2025, 21:27
Pavlović31

No niestety co zrobić.
0
DarKovs
DarKovs
19 lipca 2025, 22:23
https://strikeout.im/boxing/1/oleksandr-usyk-vs-daniel-dubois-2-stream
0
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:35
Dzięki za linki!

DAZN trochę przegiął, bo poza PPV trzeba mieć ich pakiet. Ostatnio Saudyjczycy powiedzieli dość i przynajmniej walki w KSA będą w ramach pakietu.
0
AC Kamil
AC Kamil
19 lipca 2025, 18:26
Droga redakcjo, my naprawdę już wiemy że Jashari ma porozumienie z Milanem, ale kluby nie mają tego porozumienia.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 18:27
15
mn7
mn7
19 lipca 2025, 19:21
A słyszałeś, że Morata nie może iść do Como, bo Galatasaray stoi na przeszkodzie?
16
Von Strauss
Von Strauss
19 lipca 2025, 23:21
Zapomnieliście jeszcze dodać, że Como chce Thiawa, ale ten wolałby iść do Bundesligi lub drużyny grającej w LM.
4
ACMarek
ACMarek
19 lipca 2025, 18:22
Royal jak Kalinic. Wszyscy wiedzieli i trąbili żeby nie kupować a zarząd i tak puścił kierownicę.
9
Jedrek1972
Jedrek1972
19 lipca 2025, 18:06
Wie ktoś co dzieje się z Calabria niema go w składzie z tego co mi wiadomo miał wrócić z bolonii
0
MilanHomer
MilanHomer
19 lipca 2025, 18:10
Wolny agent.
Kontrakt z Milanem skończył 30.06.2025
9
DarQ
DarQ
19 lipca 2025, 17:42
Jak już agenci zawodnika są w Casa to znaczy , że drugi krok za nami.
0
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 17:43
za chwilę się okaże, że są na "nielegalu", bo Brugia nie pozwoliła na żadne rozmowy i poleci skarga do łysego z fifa hahah
4
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2025, 22:38
To delikatny moment.
0
zuperhero
zuperhero
19 lipca 2025, 16:43
jak to teraz jest z miejscami non-EU, kiedyś był limit 2 przy rejestracji, teraz chyba zmienili że nie możesz 'dołożyć' dwóch co sezon ale nie jestem pewny + Anglicy/Szwajcarzy nie zajmują miejsc). Całkiem sporo się takich piłkarzy zrobiło w Milanie: Vasquez, Emerson Royal, Pavlovic, Chukwueze. Będzie miejsce dla Estupiniana?
1
lyndonmilan
lyndonmilan
19 lipca 2025, 16:48
Takie cos znalazlem

Kluby Serie A począwszy od rozgrywek 2024/2025 będą mogły rejestrować w sezonie dwóch piłkarzy spoza Unii Europejskiej bez dodatkowych warunków – informuje „Corriere dello Sport”.

Do tej pory jeden ze nowo sprowadzonych graczy musiał w danym zespole zastąpić innego zawodnika spoza UE. Do limitu nie wliczają się przy tym piłkarze posiadający obywatelstwo Szwajcarii lub Wielkiej Brytanii oraz transfery pomiędzy włoskimi klubami.

- Postanowiliśmy zmodyfikować przepisy dotyczące liczby piłkarzy spoza Unii Europejskiej, którzy mogą co roku przeprowadzać się do Włoch. Nadal będzie ich dwóch, ale usunęliśmy obowiązek zastępowania jednego z obecnych graczy. We Francji może być czterech takich zawodników, nie licząc pochodzących z byłych kolonii, w Hiszpanii trzech, podczas gdy w Niemczech i Anglii nie ma ograniczeń. Od ponad dziesięciu lat nie mieliśmy we Włoszech zmiany tej zasady – powiedział prezes Lega Serie A Lorenzo Casini.

- Włochy mają jedne z najbardziej restrykcyjnych przepisów w tym zakresie. Jest pewien opór, ale dialog nie toczy się już tylko na szczeblu krajowym. Odczuwamy coraz większą presję, aby zrównać się z innymi ligami. Kluby czekały na tę zmianę od wielu lat i udało nam się dojść do porozumienia – dodał szef włoskiej federacji piłkarskiej Gabriele Gravina.
Aktualny mistrz Włoch Inter Mediolan w mijającym sezonie pozyskał Chilijczyka Alexisa Sáncheza z Olympique’u Marsylia i Kanadyjczyka Tajona Buchanana z belgijskiego Club Brugge. Drużynę „Nerazzurrich” opuścił natomiast reprezentant Kamerunu André Onana, który przeniósł się do Manchesteru United.
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 16:49
0
landik
landik
19 lipca 2025, 17:06
Estupinian ma hiszpański paszport.
5
boguc69
boguc69
19 lipca 2025, 17:17
Chukwueze zarejestrowany 2 lata temu, Pavlović i memerson w zeszłym sezonie - więc tu nie ma najmniejszego problemu; nie wiem tylko jak z Vasquezem, czy jego zeszły rok w Empoli liczy się do rejestracji - wg mnie powinien, ale niech się wypowie ktoś bardziej obeznany w przepisach; no i w teorii w razie potrzeby miejsce powinno zwolnić odejście Jovicia - ale tu też nie wiem jak to do końca działa
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 17:19
0
Jaca23
Jaca23
19 lipca 2025, 20:31
Jak to było dwa dni temu? "nie chce ci się 2 zdań przeczytać czy cię to przerasta intelektualnie?"

Wystarczyło wpisać w google, kilka sekund i masz odpowiedź, że Estupinan, a nie "Estupinian" ma hiszpański paszport. Jak już się kogoś czepiasz to najpierw spójrz na siebie ;)
2
zuperhero
zuperhero
19 lipca 2025, 20:56
@Jaca23
jak już czepiasz się literek to gość nie ma na nazwisko estupinan, tylko estupiñán. dość naturalnym jest żeby po polsku powiedzieć estupinian, bo hiszpańskie ñ, fonetycznie przypomina 'ni', a nie 'n', a szczególnie w dopełniaczu gdzie 'estupinana' brzmi drętwo, w przeciwieństwie do 'estupiniana'.
co do porównania dwóch sytuacji: ty sam komentowałeś 2 zdaniowego newsa z tego serwisu, w którym miałeś dokładnie wyjaśniony temat ale mimo to i tak przekręciłeś jego treść i się o tą swoją wymyśloną rzeczywistość, zesrałeś. Ja z kolei sam poruszyłem oddzielną kwestię, której clou było miejsce non-EU a nie sam piłkarz. Wątek który nie był opisany tutaj na stronie, dodatkowo zrobiłem to w formie normalnego pytania bez rzucania hejtem. Znalazłem podobny fragment co @lyndonmilan i wydał mi się dość mało czytelny, stąd post, do kogoś kto mógłby to bardziej przejrzyście wyjaśnić. A co do sprawdzenia czy Estupiñán XD ma drugie obywatelstwo- to tak masz rację mogłem to zrobić
Edytowano dnia: 19 lipca 2025, 20:59
0
Pavlović31
Pavlović31
19 lipca 2025, 21:14
Po co wychodzić do baru, biorę piwo w dłoń i czytam sekcję komentarzy na acmilan.com.pl.
0
1  2    >










PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI