Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Efektowne zwycięstwo w sparingu z mistrzami Anglii. Liverpool - Milan 2-4

26 lipca 2025, 12:34, Ginevra Aktualności
Efektowne zwycięstwo w sparingu z mistrzami Anglii. Liverpool - Milan 2-4

W swoim drugim meczu towarzyskim podczas azjatyckiego tournee Milan odniósł efektowne zwycięstwo nad mistrzami Anglii, Liverpoolem, wygrywając 4-2 i rehabilitując się nieco za niemrawy występ z Arsenalem.

I połowa: Od początku meczu to Liverpool był bardziej aktywną stroną, ale pierwszą potencjalnie groźną sytuację stworzyli piłkarze Maxa Allegriego. Strzał Pulisica był jednak zbyt słaby, by zaskoczyć Alissona. Chwilę później swojego szczęścia z dystansu próbował jeszcze Rafael Leão, ale bramkarz Anglików był na posterunku. Alisson nie miał jednak nic do powiedzenia, kiedy portugalski napastnik po indywidulanym rajdzie efektownie wykorzystał jeden z kontrataków i strzałem pod poprzeczkę w 10. minucie wyprowadził Milan na prowadzenie. Liverpool próbował się odgryźć i odpowiedział kwadrans później równie efektownym strzałem z dystansu Szoboszlaia, przy którym Maignan nie miał zbyt wiele do powiedzenia. Anglicy naciskali, zaś Milan próbował swoich sił głównie z kontry. Rossoneri byli blisko wykorzystania jednego z kontrataków w 35. minucie, kiedy po efektownej akcji Pulisica z Saelemaekersem ten pierwszy oddał minimalnie niecelny strzał tuż przy słupku. Kilka minut później Liverpool intensywnie domagał się rzutu karnego po rzekomym faulu na Robertsonie. Szkot niedługo później sprawdził czujność Maignana przy mocnym uderzeniu z dystansu. Rossoneri również mieli swoje szanse, ale raz po raz brakowało przytomności pod bramką Alissona. Brazylijczyk ratował jednak swój zespół od straty drugiej bramki po zamieszaniu i przypadkowym strzale Pulisica tuż przed przerwą. Pierwsza połowa zakończyła się remisem 1-1.

II połowa: Obie ekipy zaczęły drugą odsłonę meczu z licznymi zmianami w składzie. Podobnie jednak jak w pierwszej połowie, to Milan szybko wyszedł na prowadzenie. Leao ponownie w swoim stylu pociągnął lewą stroną i podał na jedenasty metr do Loftusa-Cheeka, który nie mógł zmarnować takiej sytuacji. W bramce Milanu po przerwie stanął Terracciano, którego szybko sprawdził inny zmiennik, Gapko, próbując strzelić gola bezpośrednio z rzutu rożnego. W 60. minucie na prawej stronie Saelemaekers i Okafor powtórzyli akcję Leao i Loftusa-Cheeka. Belg pociągnął skrzydłem i idealnie wyłożył piłkę Okaforowi, który strzałem z woleja po raz trzeci trafił do bramki Liverpoolu. Gravenberch próbował zaskoczyć Terracciano bardzo mocnym uderzeniem z dystansu, które wylądowało na poprzeczce, ale bramkarz Milanu prawdopodobnie jeszcze musnął po drodze piłkę. Równie świetnie zachował się broniąc strzał Frimponga przy słupku. W międzyczasie na boisku pojawili się nowi gracze, w tym debiutant Estupinan. W drugiej połowie Milan nieco swobodniej czuł się na boisku i częściej podejmował inicjatywę nie tylko z kontrataku. Liczne zmiany wprowadził trochę więcej chaosu w grze, którego kulminacja nastąpiła w końcówce. Gapko strzałem głową pokonał Terracciano w 93. minucie, ale chwile później fatalny błąd bramkarza Mamardashviliego pomógł Okaforowi trafić do pustej bramki i ustalić wynika spotkania na 4-2.

LIVERPOOL - MILAN 2- 4 (1-1)

10' Leao (M), 26' Szoboszlai (L), 52' Loftus-Cheek (M), 60' Okafor (M), 93' Gakpo (L), 94' Okafor (M) 

LIVERPOOL (3-4-3): Alisson (46' Mamardashvili); Gravenberch (63' Morton), van Dijk (46' Konaté), Robertson (46' Tsimikas); Stephenson (46' Kerkez), Szoboszlai (46' Jones), Morton (32' Nyoni), Ngumoha (46' Bradley); Salah (46' Gakpo), Wirtz (46' Frimpong), Elliott (46' Doak). 

MILAN (3-5-2): Maignan (46' P. Terracciano); Tomori (78' F. Terracciano), Thiaw (84' Duțu), Pavlović (46' Gabbia); Saelemaekers (84' Magni), Fofana (46' Musah), Ricci (78' Comotto), Loftus-Cheek (63' Bondo), Bartesaghi (63' Estupiñan); Pulisic (46' Okafor), Leão (63' Chukwueze).


*** BRAMKI Z MECZU ***


R E K L A M A





157 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
DarQ
DarQ
27 lipca 2025, 00:46
Jak Okafor zagra dobrze w 3 sparingach pod rząd to pojawi się szansa , że w meczu o coś też zagra dobrze. Także z tym optymizmem to ja poczekam.
Idąc tym tokiem dodam , że dzisiejsze zwycięswo nic nam nie mówi.
1
lukarion
lukarion
27 lipca 2025, 00:12
ostatnie podrygi umierajacego nie oznaczaja ,że już mu lepiej.Ktos jeszcze wierzy w projekt pod tytułem Redtrup?
3
DarQ
DarQ
27 lipca 2025, 00:49
Ja. Redbird to kontynuacja Elliotta tylko bez Paolo, z którym Gazdis już nie miał po drodze. I tyle w temacie.
3
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2025, 11:25
DarQ
Serio? Jak można porównywać projekt Elliotta do RedBird? Choćby przez samą obecność Paolo, o czym wspomniałeś. To przecież zmienia sytuacje o 180 stopni.
2
DarQ
DarQ
27 lipca 2025, 11:46
Jaca23
Mega serio. Ale nie twierdze, że jest dobrze. Elliota też tak ocenialem. Paolo był takim bonusem dzięki któremu patrzyłem trochę przychylniej na Singerów.
To co wielu z Was uważa za atut, czyli przywiązanie piłkarzy do dyr. sportowego ja nie podzielam.
Klub to duża struktura , nie można stawiać na jedną personę nawet jak jest idolem piłkarskim. Piłkarz ma stawiać na klub. A dokładniej jak już to ma szukać przyjazni, wsparcia i zaufania u swoich kolegow z boiska i w trenerze. W nikim innym. Dyrektorzy raz są, raz ich nie ma. Wielu z Was miało wyobrażenie , że Maldini chodził sobie na pizze z piłkarzami, była sielanka i zapraszali się ciągle wzajemnie na kolacje i wino do siebie domu. Jedna wielka rodzina? Paolo jako tato?
Obudzcie się. Nawet jesli tak było to teraz są już inni piłkarze , nie związani z prezesem , dyrektorem itd.
Prawdopodobnie są czysto piłkarsko na lepszym poziomie niż ci za Elliotta- niech więc robią swoje. Po prostu swoje.
1
Jaca23
Jaca23
27 lipca 2025, 12:46
DarQ

Trzymajmy się faktów. Gdzie był Milan, gdy w klubie był Paolo? Scudetto, półfinał LM. Obecnie? 8 miejsce w lidze.

Mnie nie interesuje czy Maldini chodził z nimi na pizze czy grał w padla, patrzę na wyniki. Paolo to legenda, która spajała tę grupę o czym wspominają kolejni piłkarze i osoby wokół Milanu. Potrafił tak zarządzać grupą, że zawodnicy jednocześnie czuli się jak w rodzinie, a z drugiej dawali z siebie wszystko na boisku i o to tu chodzi. KAŻDY wypowiada się o nim z szacunkiem i nie było szpilek w kierunku zarządu jak obecnie.

Związek Maldiniego z Elliottem był trudny. Gazidis bardzo go ograniczał i blokował mu finanse na transfery, bo klub wychodził na prosta finansową, stąd zgrzyty. Paolo popełnił wiele błędów co oczywiste, ale działał z mocno ograniczonym budżetem. Furlani wszedł na gotowe i w jednym oknie zaczął rzucać pensję na poziomie 4 mln netto dla średniaków typu RLC czy Chukwueze.

"Prawdopodobnie są czysto piłkarsko na lepszym poziomie niż ci za Elliotta- niech więc robią swoje. Po prostu swoje." - mocno kontrowersyjna opinia, ale nawet jeśli tak jest to co nam po tym lepszym poziomie skoro wyniki są wręcz kompromitujące? Ja wolę grać Saelemaekersem/Messiasem na PS i wygrywać Scudetto.
1
DarQ
DarQ
27 lipca 2025, 13:54
Ja się w wielu kwestiach z Tobą zgadzam. Ale coś umyka jednak. Pierwsze i drugie miejsce to wielki sukces. Ale ważniejszy 100 razy jest trend. Co mi z mistrza raz na 10 lat. Powiedz szczerze tak filizoficznie ,nie matematycznie. Gdzie jest wiekszy spadek? Z 1 na 4 ? Czy z 4 na 8?
To Elliott z Maldinim nie potrafili zagospodarowac mistrzostwa.Ile tu bylo powtarzane (przeze mnie tez) ze jak mistrz to juz bedzie z górki. Bo pilkarze nie chca odchodzic, nowi chcą przychodzic bo najlepszy zespol ligi bo LM itd. I co ? Spadek na 4 miejsce. A było tak łatwo i spaprali. Przypadek? Nie.
Maldini w ciągu 2 lat nie utrzymlał trzonu drużyny. Kessie Gigio Hakan. 4 miejsce nie przyszło z Furlanim tylko z Maldinim. To a propo patrzenia sobie na tabele tylko w jednym wygodnym dla siebie momencie. A nie liczy sie tak bardzo moment tylko trend.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 lipca 2025, 22:36
No i gitara. Scudetto w kieszeni.
0
Robso
Robso
26 lipca 2025, 21:45
Oby tak dalej...
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 lipca 2025, 21:39
Juzio
26 lipca 2025, 09:31
Prawie 1.5 na Live. Ładnie może podbić kuponik a wynik w zasadzie pewny.


Jak tam, Juzio? Kuponik wszedł? ;p
7
Juzio
Juzio
27 lipca 2025, 08:13
Napisałem już koledze niżej.
1
DarQ
DarQ
27 lipca 2025, 10:54
Juzio
Ty przynajmniej się nie wstydzisz że się pomyliłes i przepaliles troche kasy.
A co zrobią koledzy , którzy źle życzą Milanowi ( bo wg. nich tak będzie lepiej ) w momencie gdy sezon będzie b. udany. Zapadną się pod ziemię? Zaczną kluczyć? Czy pójdą w zaparte do końca?
1
Juzio
Juzio
27 lipca 2025, 11:06
Sugerowałem się padaką z Arsenalem. Ale gdybyśmy grali z Live za 2 miesiące w LM to bym dał tak jeszcze raz ew btts. Plus, że kupon bez Milanu wszedł to i tak 100 do przodu;)
0
DarQ
DarQ
27 lipca 2025, 11:27
Jesteś jednak real player- hazardzista pierwszej wody :)
Kupony nie wchodzą ale ostatecznie zawsze na plusie.
Tonali lubi to.
1
Juzio
Juzio
27 lipca 2025, 12:27
Zagrałem za 5 i było do wyjęcia ponad 300. A gdy widziałem, że Milan nie przegra to postawiłem jeszcze raz ten sam tylko bez tego meczu i za 2.5zl z wygrana 115 czyli 100 do przodu. Początek sezonu to gram sobie takie tasiemki 13-18 za 2-5zl. Wczoraj miałem jeszcze za 2.5zl do wyjęcia 420zl, ale brakło gola Kristiansund, bo był Btts a przejebali 0:5. Ja nie gram grubo. Na weekend 100-150zl sobie przeznaczam na kilka kuponów.
0
mikj
mikj
26 lipca 2025, 18:25
MAME NIE TERAZ MASZYNA RUSZYŁA !!!
17
Rocker
Rocker
26 lipca 2025, 18:07
Wygraliśmy z mistrzami Anglii. Skład jest ultrakonkurencyjny. Można zamykać mercato.
15
mathiaz
mathiaz
26 lipca 2025, 19:13
Zwycięskiego składu się nie zmienia!
6
Trzesuaf
Trzesuaf
26 lipca 2025, 20:19
Co więcej, pierwsze trofeum już wpadło, więc teraz można serie a już trochę odpuścić.
4
Jedrek1972
Jedrek1972
26 lipca 2025, 17:44
W pełni zgadzam się pracy wiele przed Milanem widać już rękę Allegriego defensywa zeszłym sezonie była dramatyczna a tu widać zapraszamy do gry na naszą połowę i w końcu Leao gra jako napastnik tam nawet jak nie broni niema takiego znaczenia tak powinniśmy grać jeden napastnik na utrzymanie oilki i Leao szybki
3
MilanSince94Forever
26 lipca 2025, 17:11
Pytanie czy nie warto zostawić Okafora. Obskoczy i skrzydło i 9. A jak poprawi kondycję to może być z niego pożytek. Pamiętam go z RB. Wkręcał naszych w murawę jak śrubki. Za 10mln do Bologny to będzie prawie jak za darmo
5
palonettoACM
26 lipca 2025, 17:21
Chukwueze z Colombo błyszczeli w pre-sezonie rok temu, jeden odszedł już w trakcie tournee (tak jak w tym roku), a drugi kopał się przez cały sezon po czole.

Okafor przez ~99,9% roku wypychany z klubu przez każdego, oblewa testy medyczne w styczniu, u Conte nie zaszalał zbytnio... i już taka zmiana narracji w stosunku do niego? :P Chyba, że pół roku na treningach z Conte potrafią zdziałać cuda...

Dla mnie to zarówno poprzedni sparing, jak i dzisiejszy nic nam nie mówi, a euforia w stosunku do pozostawienia Okafora jest conajmniej zastanawiająca.
8
Zuber
Zuber
26 lipca 2025, 18:06
Ja nie kminie w ogóle tej nagonki na Okafora, gościu jak grał pierwszy sezon to zawsze się dobrze pokazywał i nie raz ratował nam dupę bramkami. On w 1000 minut miał 6 goli i 3 asysty. Zaczęli go wypychać odkąd przyszedł Fonseca nie wiadomo czemu. Na zdjęciach z Insta widać, że gościu jest dobrej formie fizycznej. Po co go w ogóle wypożyczać jeszcze do ligowego rywala pewnie z jakąś opcją wykupu za grosze. Mamy wyjątkowo dużo innych pozycji do wzmocnienia. Tak ja wiem, że jego wypożyczenie do Napoli to był śmiech na sali, ale chłop łapał pierwsze pół sezonu praktycznie co chwile kontuzję po czym został wypożyczony i praktycznie nic nie grał, ale scudetto ma w gablocie. xD Ja bym go zostawił i dał mu szansę, obskoczy dwie pozycję,
6
MiamiMilan
MiamiMilan
26 lipca 2025, 22:59
Ja zawsze bylem oredownikiem Okafora wlasnie przez te wystepy dla RB. Jak Max chce grac na 2 napastnikow a na to wyglada, to potrzeba 4 napastnikow. Dobrze sie to uklada bo do Gimeneza druga alternatywna 9 a drugi napastnik to Leao a jego rezerwowy Okafor, ktory moze tez zagrac na skrzydle.
0
palonettoACM
26 lipca 2025, 23:30
@Zuber

Skoro bramki w końcówkach są takie ważne z tej perspektywy to równie dobrze mogliśmy zostawić Jovicia. :P

No i drugi koronny argument to Jovic był za darmo, a teraz trzeba będzie wywalić nie wiadomo ile być może znowu na Serba, a kto wie czy jakość pójdzie w górę. ;)

Plus ile to no-nameow w historii zagrało mecz życia przeciwko Milanowi, a dzisiaj już nikt o nich nie pamięta.
Edytowano dnia: 26 lipca 2025, 23:38
0
elszyc22
elszyc22
26 lipca 2025, 23:45
Jeśli miałbym kogoś pogonić to mimo wszystko bym wolał pożegnać Chukwueze mimo sympatii za gol z Newcastle. Jednak dla mnie nie dowiózł zwłaszcza jak weźmiemy kwotę jaka za niego poszła (pamiętam komentarze jakby to Chukwu miał być pierwszym wyborem a Pulisic jego zmiennikiem jaki ten los przewrotny). Okafor natomiast nie jest nie wiadomo jakim odkryciem natomiast myślę że mógłby być dobrym zmiennikiem w stylu Snickersa zwłaszcza że w tej roli już się sprawdził.
0
tmqTV
tmqTV
26 lipca 2025, 17:07
I nawet na boisku mieliśmy 4 Włochów w składzie. Niesamowita sprawa.
Choć i tak uważam, że dwóch Terracciano w Milanie to o dwóch za dużo :)
3
elszyc22
elszyc22
26 lipca 2025, 23:53
Pomysł na nową ankietę. Wymarzony drugi bramkarz Milanu:

a) perspektywiczny z szansami na rozwój i wskoczeniem na 1.

b) uznana marka będąca na poziomie jedynki mogącą jej zagrozić

c) solidny ligowiec, który byłby jedynka w drużynach 10-20 lub dwojka w 1-10

d) emeryt na dorobku (sytuacja obecna)
0
tmqTV
tmqTV
27 lipca 2025, 13:58
Imo dwójką powinien być po prostu Torriani
0
artek1984
artek1984
26 lipca 2025, 16:58
3 brameczki po ładnych kontrach i jedna po giga babolu obrony Liverpoolu
0
k__f__c
26 lipca 2025, 16:58
Pozdrawiam użytkownika który pisał że postawi na Liverpool bo to pewna kasa :]
7
Juzio
Juzio
26 lipca 2025, 20:42
To ja. Początek sezonu więc tylko piątak przepadł. Wracam jednak do milanowego bttsa, ale to po pierwszych 2-3 kolejkach, bo jednak Allegri potrafi w 0:0 1:0. Trzeba wybadać sytuację. PS Kupon poszedł na nowo i zostały 3 mecze do wygranej;) Btts Lecha wygrana Slavii i gol Ferencvarosu.
0
Jaca23
Jaca23
26 lipca 2025, 16:52
Gerry po obejrzeniu skrótu Milan - Liverpool:
Transfery? A co to? A komu to potrzebne?
0
kamilus
26 lipca 2025, 17:14
Wątpię, by GC w ogóle wiedział, że był jakiś mecz. :P
11
Von Strauss
26 lipca 2025, 18:17
kamilus

Wiedział. Zresztą zapłacił Liverpoolowi, żeby się podłożyli, bo stwierdził, że podstawą problemów Milanu jest mental - a wygrana z Liverpoolem może podbudować xD
0
Piotrek1899
Piotrek1899
26 lipca 2025, 16:34
Z opisu meczu wynika, że bramka RLC, to była przysłowiowa patelnia wypracowana przez Leao. Otóż nie. Należy podkreślić, że Anglik znakomicie zachował się w polu karnym. To nie była prosta sytuacja.
10
SuperSnajper
SuperSnajper
26 lipca 2025, 16:48
Ja bym powiedział, że to była patelnia, ale RLC zaplątała się piłka między nogami i wyszedł a'la drybling i dopiero później strzał na spokoju.
17
DyziekAcM
26 lipca 2025, 17:38
Dokładanie, omalo się nie wywalił o piłkę ;)
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 lipca 2025, 18:37
Dziękuję za wyjaśnienie.
1
Piotrek1899
Piotrek1899
26 lipca 2025, 19:38
Cóż, każdy widzi, co chce widzieć;)
2
Pavlović31
Pavlović31
26 lipca 2025, 19:52
Jeśli Milan ma strzelać takie patelnie to niech będą w każdym meczu byle wygrywać :)
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
26 lipca 2025, 22:28
Z Ciebie jest ekspert jak tralala. Zapraszali do Cafe Futbol?
0
Tzeentch3
Tzeentch3
26 lipca 2025, 16:13
Kojarzy ktoś czy będzie z tego skrót albo chociaż same gole?
0
Rucz4j
Rucz4j
26 lipca 2025, 16:39
https://x.com/SempreMilanCom/status/1949074084026839448
1
Rucz4j
Rucz4j
26 lipca 2025, 16:40
https://x.com/SempreMilanCom/status/1949088302314704976
1
Rucz4j
Rucz4j
26 lipca 2025, 16:41
https://x.com/SempreMilanCom/status/1949091010518155301
1
Rucz4j
Rucz4j
26 lipca 2025, 16:42
https://x.com/SempreMilanCom/status/1949104350824919305
1
Rucz4j
Rucz4j
26 lipca 2025, 16:42
https://streamain.com/en/Rvh90J11hMOa7K9/watch
1
Rucz4j
Rucz4j
26 lipca 2025, 16:43
https://streamin.me/v/083517ef
1
Tzeentch3
Tzeentch3
26 lipca 2025, 16:58
@Rucz4j
Dzięki :)
1
gambit17
gambit17
26 lipca 2025, 18:37
Możliwe ,że na kanale yt Milanu zostanie wrzucony cały dzisiejszy mecz. Mecz z Arsenalem wrzucili cały.
2
Diavo
Diavo
26 lipca 2025, 16:05
Pisałem, ze przyjscie Maxa to będzie gra z kontry i cofnięta obrona i powiem Wam szczerze ,jeśli to bedzie wyglądać jak w tym meczu to cieszę sie ,ze Max wrocil.
P.S. juz nie mogę sie doczekać tych piłeczek od Modricia do Leao ,to będą wisienki na torcie :D
16
Mercik
Mercik
26 lipca 2025, 16:42
...albo truskawki :D
5
mmielczar123
26 lipca 2025, 16:05
Ile było płaczu po meczu z Arsenalem, że nie umiemy grać w piłkę...
Wciąż wiele pracy przed Maxem, chłopakami i Tare, ale wierzę, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Pewnie nieraz w trakcie sezonu będziemy narzekać na styl, ale jestem przekonany, że z Maxem i odpowiednimi wzmocnieniami, spokojnie skończymy w top 4, a może powalczymy o coś więcej. Najważniejsze, to sprawić, aby ta grupa piłkarzy zaczęła przypominać drużynę, a nie zlepek indywidualności. Druga sprawa to defensywa - możesz mieć dobry atak, ale niewiele zdziałasz z dziurawą obroną, co najlepiej pokazuje ostatni sezon (strzeliliśmy więcej goli niż Napoli). Jak Max naprawi defensywę i zjednoczy zespół, to o dobry wynik na koniec sezonu się nie martwię.
8
Daniel93
Daniel93
26 lipca 2025, 16:01
Jak będziemy grać z plackami którzy się głównie Bronia to Max wykmini żeby tez głównie się bronić i będzie takie "meczycho" ze głową mała :D
1
Shevc
Shevc
26 lipca 2025, 16:03
To będzie 1-0 Del Piero 90' karny. A nie, czekaj..
0
Shevc
Shevc
26 lipca 2025, 16:01
Ktoś wie czemu Jimenez nie gra?
0
Ginevra
Ginevra
26 lipca 2025, 16:04
Jimenez przez J - MN pisało, że jakiś uraz, ale nie podali szczegółów.
5
DominoJachas
DominoJachas
26 lipca 2025, 15:54
Powiem tak,
Ten styl gry będzie ostro tu wyzywany w trakcie sezonu, ale jak max zaparkuje autobus to tego się nie da przebić xD

liverpool do 80 minuty miał 0.60 xG xD
9
mn7
mn7
26 lipca 2025, 15:52
Przyjdzie grać z plackami co postawią autobus i będziemy inaczej śpiewać xD
Ale oczywiście to zwycięstwo cieszy :)
2
Diavo
Diavo
26 lipca 2025, 15:45
Super ,ze Max daje praktycznie wszystkim pograć:)
0
Zoro_9
Zoro_9
26 lipca 2025, 15:31
Wygraliśmy mecz w pre-sezonie ...


z mistrzem Anglii ...


czyli zły prognostyk.
7
DACM1988
DACM1988
26 lipca 2025, 15:31
Jeśli Okafor pozostanie z taką formą to lepiej go zostawić. Chiesa obecnie to jednak niewiadoma.
2
jasiom22
jasiom22
26 lipca 2025, 15:29
No dobra , czyli napastnik nie potrzebny… jest Loftus-Cheek i jest Okafor. Wincej ni trza.

W obronie tez Thiaw zostaje , Dutu i wystarczy… lol

Choc, Paradoksalnie czasem faktycznie lepiej robić mniej zmian i postawić na zgranie. Szkoda ze Camardy w ogole Allegri nie wział pod uwage…
Edytowano dnia: 26 lipca 2025, 15:32
1
Cervusius
Cervusius
26 lipca 2025, 15:31
Dutu zawalił bramkę
2
jasiom22
jasiom22
26 lipca 2025, 15:32
To wyzej to ironia… ;p

…a przy okazji moze popełniac bledy w sparingu, szczegolnie wygranym.. nie ogarniam co robi Allegri, ale w teorii działa .. lol - chce z Milanu zrobic Juve 3-5-2
Edytowano dnia: 26 lipca 2025, 15:33
0
Bandon
Bandon
26 lipca 2025, 15:33
Camarda to ma perfekcyjną formułę wypożyczenia, więc bardzo dobrze to zostało rozwiązane.
4
jasiom22
jasiom22
26 lipca 2025, 15:35
Moze i tak, tyle tylko ze na ataku Milanu grał dziś Loftus-Cheek - wolałbym zeby Camarda grał, został i grał dla Milanu. Z numerem 9 na plecach.
1
Bandon
Bandon
26 lipca 2025, 15:37
No to poczekajmy te 2 lata aż będzie gotowy i jak najbardziej.
1
rossoner111
rossoner111
26 lipca 2025, 15:29
To co Okafor czy Chiesa :)?. Nie wiem jak z dynamiką aktualnie u Chiesy
0
Pavlović31
Pavlović31
26 lipca 2025, 15:26
Dobra dobra, za niecały miesiąc gramy z potężnym BARI ;) wtedy będzie sprawdzian.
2
Daniel93
Daniel93
26 lipca 2025, 15:26
Okafor zaraz zapracuje na pozostanie :D
3
serginho83
26 lipca 2025, 15:49
Jeśli mamy go oddawać do Bolonii na zwykłe wypożyczenie, to lepiej, żeby został, zdecydowanie wolałbym się pozbyć Chukwueze, którego w ogóle jakoś nie widzę w taktyce Maxa ;)
2
gago1145
26 lipca 2025, 15:25
co to było xd
0
mmielczar123
26 lipca 2025, 15:25
No to Bologna będzie musiała sięgnąć głębiej do kieszeni xD
1
Cervusius
Cervusius
26 lipca 2025, 15:26
nie ma sensu się go pozbywać, już widzę jak znajdziemy podobne zastępstwo za grosze
1
Cervusius
Cervusius
26 lipca 2025, 15:24
co tu sie staneło
0
Jedrek1972
Jedrek1972
26 lipca 2025, 15:22
Jak.pisalem wniosków nie wyciągam lecz widać przy stałych fragmentach lepiej ustawiamy się woogole znając Allegeiego o tyl nie martwię się
0
Jedrek1972
Jedrek1972
26 lipca 2025, 15:22
Jak.pisalem wniosków nie wyciągam lecz widać przy stałych fragmentach lepiej ustawiamy się woogole znając Allegeiego o tyl nie martwię się
0
Zuber
Zuber
26 lipca 2025, 15:21
Co to jest w ogóle za akcja, że są karne po wygranym meczu. xD
0
Pavlović31
Pavlović31
26 lipca 2025, 15:29
Już tak od dawna jest że w sparingach gra się karne na koniec.
0
Zuber
Zuber
26 lipca 2025, 15:29
Nie przypominam sobie, żeby sezon temu tak było, ale mam słabą pamięć, więc może być.
0
mmielczar123
26 lipca 2025, 15:10
Mistrza Anglii to my sobie możemy ogrywać. Prawdziwa weryfikacja nadejdzie w meczu z drugoligowym Bari i z beniaminkiem Cremonese
19
Bandon
Bandon
26 lipca 2025, 15:10
My naprawdę dobrze gramy. Niesamowite jest to, że nasza obrona to było sito w poprzednim sezonie, a tutaj Liverpool z naprawdę świetnymi zawodnikami się przebić nie może. I te kontry to pięknie wchodzą. Estupinian tylko od wejścia to ma pewnie dalej helikopter w głowie po tym co z nim Frimpong robi.
3
Zuber
Zuber
26 lipca 2025, 15:11
Zgadzam się, ale trzeba wziąć po uwagę, że Estupinian to więcej łatał przez ostatnie 3 dni niż trenował.
Edytowano dnia: 26 lipca 2025, 15:11
6
Michał92
Michał92
26 lipca 2025, 15:08
Lecimy po scudetto, nie zapraszam do dyskusji xD.
3
DominoJachas
DominoJachas
26 lipca 2025, 15:07
TAK GRA MISTRZ WŁOCH 2025/2026
9
Michał92
Michał92
26 lipca 2025, 15:09
Nie ma co dyskutować nawet ;)
0
interNISTA
interNISTA
26 lipca 2025, 15:04
o nie... milan wygrywa w przedsezonowym meczu ;_;
1
Koti32
Koti32
26 lipca 2025, 15:01
Cierpliwie poczekam i ocenie po połowie sezonu ;]
0
POE
POE
26 lipca 2025, 14:59
3 kontry 3 gole
0
Rucz4j
Rucz4j
26 lipca 2025, 14:56
Tak trochę jednym okiem oglądam, Musah poza ślizganiem się to cokolwiek zrobił od wejścia?
Edytowano dnia: 26 lipca 2025, 14:56
1
kabo
kabo
26 lipca 2025, 14:54
To jest wlasnie Allegri ball, nie ma moze pieknej gry ale jest skuteczność.
Tak pewnie będzie wyglądał nowy sezon, zapewne i tak bedziemy męczyc bułę ze słabiakami ale liczę że jakos do top 4 wejdziemy z tym trenerem.
Dla mnie w tym sezonie liczy się tylko rezultat, musimy wrócić do LM i tylko to się liczy. Dobrze, ze nie zatrudniliśmy kolejny wynalazek na ławce trenerskiej tylko kogoś z ogromnym doswiadczeniem.
12
Zuber
Zuber
26 lipca 2025, 15:08
Lepsza taka gra niż jak w poprzednim sezonie, gdzie ani gry ani wyników nie było.
4
DACM1988
DACM1988
26 lipca 2025, 14:52
Kontratak to będzie nasza siła w nowym sezonie.
1
Cactus
26 lipca 2025, 14:51
Kontry to nam siedzą wyraźne dzisiaj. Widać, że Max mocno stawia na to akcent.
1
mmielczar123
26 lipca 2025, 14:51
Takie corto muso to ja mogę oglądać xd
2
Zuber
Zuber
26 lipca 2025, 14:50
O Panie, ale dali teraz akcyjkę, Okafora bym zostawił jak mamy wzmacniać Bologne za grosze.
4
carrygun
carrygun
26 lipca 2025, 14:50
XDDD Okafor ikona.
2
Zuber
Zuber
26 lipca 2025, 14:49
Dla mnie najgorszy w obronie to jest Tomori, gościu jest cały czas elektryczny i to go bym się pozbył z całego bloku defensywnego najchętniej. Ogólnie jak na mecz z Liverpoolem to nie jest źle, oni już wydali tyle co my przez 3 lata. xD
2
tober12
tober12
26 lipca 2025, 14:43
Co jest z Gimenezem?
0
Manolas
Manolas
26 lipca 2025, 14:45
Złamał palec w reprezentacji
2
Vol'jin
26 lipca 2025, 15:03
urlop po pucharze Concacaf/Gold Cup
1
1  2    >









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI