Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 17.08: Noah Okafor osiągnął wstępne porozumienie z Leeds United [21:06]

17 sierpnia 2025, 08:28, MiKuu Aktualności
MERCATO LIVE 17.08: Noah Okafor osiągnął wstępne porozumienie z Leeds United [21:06]

[8:26]: Dziś Manchester United zmierzy się z Arsenalem, a Milan uważnie śledzi sytuację Rasmusa Højlunda. Jeśli Duńczyk nie zagra ani minuty lub nie znajdzie się w kadrze, może to być sygnał dla Rossonerich. Według LGdS napastnik jest gotów zaakceptować projekt Milanu, ale oczekuje gwarancji - transferu definitywnego lub wypożyczenia z korzystnym prawem wykupu, niższym niż 40 mln euro. Milan nie może jednak czekać w nieskończoność, dlatego rozważa alternatywy: Nicolas Jackson (Chelsea), Boniface (Bayer Leverkusen), Vlahović (Juventus), Embolo (Monaco), Ramos (PSG) i Krstović (Lecce).

[12:00]: Milan sfinalizował już siedem transferów tego lata, ale wciąż poszukuje nowego napastnika do rywalizacji z Santiago Gimenezem. Priorytetem jest Rasmus Højlund, którego Allegri chce mieć przed debiutem w lidze w sobotę przeciwko Cremonese. Dyrektor sportowy Igli Tare prowadzi rozmowy z Manchesterem United i zawodnikiem. Anglicy chcą wykupu za 50 mln euro, Milan proponuje wypożyczenie za 5 mln z opcją wykupu za 40 mln, a zawodnik coraz bardziej przekonuje się do transferu.

[12:20]Davide Calabria wkrótce zostanie piłkarzem Panathinaikosu. Były obrońca Milanu podpisze trzyletni kontrakt. "Jestem szczęśliwy, to dla mnie nowa przygoda. Klub bardzo chciał mnie sprowadzić i chcę odwdzięczyć się na boisku. Chcę rozegrać wielki sezon i walczyć o trofea" – powiedział Włoch cytowany przez gazzetta.gr. O kibicach dodał: "Przychodzę z Milanu, który miał fantastycznych fanów. Wiem, że także tutaj publiczność jest bardzo pasjonująca i nie mogę się doczekać, by zagrać przed nimi".

[13:35]: Milan będzie dziś uważnie obserwował, czy Rasmus Højlund znajdzie się w kadrze meczowej na mecz z Arsenalem lub jeśli tak to czy zostanie wykorzystany do gry przez trenera Amorima. Jak informuje Tuttosport, Milan nie jest przekonany do wypożyczenia z obowiązkiem wykupu ani transferu definitywnego Duńczyka, ponieważ w przyszłym sezonie liczy, że jego miejsce zajmie powracający z wypożyczenia do Lecce Francesco Camarda.

[15:56]Rasmus Højlund nie został powołany na dzisiejszy mecz Manchesteru United z Arsenalem. Klub w ten sposób wysyła jasny sygnał, że chciałby pożegnać się z Duńczykiem podczas letniego mercato.

[21:03]: Davide Calabria został nowym zawodnikiem Panathinaikosu. 28-letni obrońca podpisał kontrakt do 30 czerwca 2028 roku.

[21:06]: Noah Okafor osiągnął wstępne porozumienie z Leeds United w sprawie kontraktu – ogłosił Luca Bianchin (LGdS). Negocjacje między klubami postępują szybko, a angielski klub chce sprowadzić zawodnika na zasadzie transferu definitywnego.


R E K L A M A




136 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
serginho83
serginho83
17 sierpnia 2025, 22:23
Jeżeli Okafor odejdzie, to z przodu nie mamy za dużo opcji...pytanie co z Leao?
1
GWIDON1979
17 sierpnia 2025, 22:17
Okafor za 25 out
Chiesa za 14 in
19
DACM1988
17 sierpnia 2025, 23:17
Idealne
5
mn7
mn7
18 sierpnia 2025, 07:36
Here we go
0
k__f__c
17 sierpnia 2025, 21:22
Jak Okafor odejdzie to pewnie Chukwu zostanie, wolałbym na odwrót
15
serginho83
serginho83
17 sierpnia 2025, 22:25
No niestety, ale Chukwu w ogóle nie pasuje do taktyki Maxa, słabo broni, a w pressingu też nie będzie z niego pożytku...
1
daro12555
17 sierpnia 2025, 21:20
Może eymiana Okafor za Gnoto
2
Tanger
17 sierpnia 2025, 21:11
Offtop

Najciekawsze transfery z dzisiaj i wczoraj:

- Davide Calabria z wolnego transferu do Panathinaikosu,
- Jacob Ramsey z Aston Villi do Newcastle za 45,15 mln euro,
- Nordi Mukiele z PSG do Sunderlandu za 12 mln euro,
- Willem Geubbels z St.Gallen do FC Paris za 9 mln euro,
- Gabriel Carvalho z Internacionalu Porto Alegre do Al-Qadsiah za 15,6 mln euro,
- Santiago Simon z River Plate do Toluki za 3 mln euro,
- Dango Ouattara z Bournemouth do Brentford za 42,8 mln euro,
- James McAtee z Man. City do Nottingham Forest za 25,5 mln euro,
- Tiago Tomas z Wolfsburga do Stuttgartu za 13 mln euro,
- Omari Hutchinson z Ipswich do Nottingham Forest za 43,4 mln euro,
- Lucas Ferreira z FC Sao Paulo do Szachtara Donieck za 10 mln euro
8
daro12555
17 sierpnia 2025, 21:19
Czy my nie możemy jakiegoś talentu z Brazyli ,Argentyny ściągnąć Arabowie czy Ukraińcy potrafią inni Włosi też .I nie e gigantycznych pieniądzach .
0
k__f__c
17 sierpnia 2025, 21:24
Transfery premier league to jakaś alternatywna rzeczywistość
10
primo2p
17 sierpnia 2025, 23:46
Średniak Premier League -> Średniak Premier League = 40-50 baniek wow :]
3
Jaca23
Jaca23
18 sierpnia 2025, 00:25
Taki Mukiele grający zarówno jako PO jak i ŚO akurat by się przydał.
1
ósmy
17 sierpnia 2025, 19:28
Po prostu da się zauważyć, że Arsenalowi dobrze zrobił ten przedsezonowy sparing z Milanem.
To wszystko.
Liverpool też wczoraj wygrał przecież.
0
daro12555
17 sierpnia 2025, 19:42
Jak się patrzyłem na skład The Reds w tym meczu to nie ma równowagi .Super ofensywni boczni obrońcy Węgier i Niemiec też są ofensywni plus trójka ofensywna jedynie Argeńtyczyk nie jest ofensywnym pomocnikiem ale także nie defensywnym.
1
Panicz
17 sierpnia 2025, 19:27
Nie był to najlepszy szlagier ligi angielskiej jaki obejrzałem.
Arsenal niczym Juventus Maxa czy Atletico Diego Simeone. Po golu cofka na dowiezienie i dowieźli
0
jasiom22
jasiom22
17 sierpnia 2025, 19:15
Uważnie obserwując, od poczatku juz teraz lepiej byłoby mieć swojego Camarde jako alternatywe dla Gimeneza, niz Hojlunda (na rok za 5 i za 40mln) i spychanie Gimeneza na ławke.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 19:16
4
Rocker
17 sierpnia 2025, 18:46
15:56 - Czy Milan uważnie obserwował?
0
jarek2572
jarek2572
17 sierpnia 2025, 18:03
POMOCY ! strumyk znowu coś wariuje. Chciałem włączyć United-Arsenal i żadna transmisja mi tam nie działa. Ma ktoś jakąś alternatywę na te United ?
0
Zuber
17 sierpnia 2025, 18:06
Podbijam, też bym obejrzał.
0
Starosta
17 sierpnia 2025, 18:10
https://www.viprow.nu/epl/manchester-united-vs-arsenal-online-stream-1
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 18:12
1
DACM1988
17 sierpnia 2025, 18:25
https://ogladaj.fun


Polski: Stream 3 działa bez zarzutu.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 18:28
1
jarek2572
jarek2572
17 sierpnia 2025, 18:29
Zaraz sprawdzam, dzięki Pany!
1
Koti32
Koti32
17 sierpnia 2025, 18:52
Telewizjada.cc nie ma za co
1
jarek2572
jarek2572
17 sierpnia 2025, 19:30
Nie miałem już jak włączyć, bo w pracy jestem jeszcze i chciałem jednym okiem patrzeć, ale mam nadzieję, że znajdę na którejś z tych stron mecz Milanu wieczorem. Jak strumyk nie działał to odrazu wiedziałem żeby tu napisać hehe. Dziękować.
1
Vol'jin
17 sierpnia 2025, 17:58
250 mln w atak zainwestowane, zapomniano o bramkarzu :)
3
mufi
mufi
17 sierpnia 2025, 17:58
i po jakiego grzyba było dawać Camadre ? komuś się tam klepki mieszają serio.......a tego Duńczyka to serio niech sobie odpuszczą :)
1
Ultras_milanu
Ultras_milanu
17 sierpnia 2025, 17:32
Ktos przedtem pisal ze chcialby na wahadelko zalewskiego , poszedl do atalanty za 17 mln
0
jarek2572
jarek2572
17 sierpnia 2025, 18:02
Wiatr zawsze robił na tym skrzydle. Fajnie jakby pierwszy sklad tam miał.
1
Diavo
Diavo
17 sierpnia 2025, 17:26
No to tyle z obserwowania, można iść na Lunch hehe
1
boguc69
17 sierpnia 2025, 16:54
zaniżania poziomu ciąg dalszy... przerobiliśmy opcję francuską, belgijską, teraz przerabiamy opcję szwajcarską (jest już 3, czwarty w drodze?)? załatają co się da, bo w obronie i ataku dziury jak w szwajcarskim serze, choć chyba tego nie widzą... ciekawe za ile lat sięgną do opcji "polskiej"? XD
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 17:02
1
lopezito84
lopezito84
17 sierpnia 2025, 17:10
W przyszłym sezonie bo Lewemu kontrakt w Barcy się skończy
0
daro12555
17 sierpnia 2025, 17:11
Co rok wybieramy opcje z mniejszą ilością talentów.
0
daro12555
17 sierpnia 2025, 17:43
Jakby nam się udało awansować do LM to atak Lewy ,Camarda ,Gimenez by wyglądało świetnie .Lewy na 99 procent jak dla mnie przeniesie się do MLS .
0
Vol'jin
17 sierpnia 2025, 17:44
uwielbiam to polaczkowanie i umniejszanie Szwajcarom a koniec końców to oni grają w dużych turniejach i bez problemu z grup wychodzą ;]
5
boguc69
17 sierpnia 2025, 18:40
co z tego, że grają w dużych turniejach? Polska grała w ostatnich 5 MŚ/ME tak samo jak Szwajcaria. i co oni tam takiego wielkiego ugrali? są przeciętną drużyną europejską, nic więcej. który z reprezentantów Szwajcarii jest gwiazdą w czołowym europejskim klubie? Sommer, Xhaka, Embolo, Shaquiri, Akanji, Rodriguez, Zakaria? zwykli wyrobnicy

nasz wielki okvarafor to się ostatnio nawet do tej "potężnej" reprezentacji nie łapie XD
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 18:44
1
Vol'jin
17 sierpnia 2025, 18:47
dalej są o poziom dalej niż Polska i co z tego, że wyrobnicy?

My nawet jak sie dostaniemy to wyjść z grupy nie potrafimy po za 2016 i 2022, Szwajcarzy robią to systematycznie, więc tak są od nas poziom wyżej. Nawet więcej bo na ostantim Euro przeszli przez 1/16 pokonując Włochów i odpadając w ćwierćfinale w karnych z Anglią ...

my mamy za to world class playera i wyrobników którzy nie potrafią grać ze sobą
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 18:49
0
daro12555
17 sierpnia 2025, 19:15
Co z tego ze grają jak nie mają jakiś świetnych zawodników są kolektywem niczym więcej. Grają w przeciętnych klubach oprócz wyjątków. Więc porównując ich z Francuzami i Belgami są słabsi.I innymi reprezentacjami .
1
daro12555
17 sierpnia 2025, 19:17
Vol'jin -Dlatego opócz Lewgo i może Zalewskiego to zbytnio nikogo z Polaków tu nie chcę bo są za słabi.
0
boguc69
17 sierpnia 2025, 19:39
ale ja nie odnoszę się do Polaków, tylko do tego, że sięgaliśmy po zawodników mocniejszych piłkarsko nacji niż Szwajcaria i tego kierunku powinniśmy się trzymać. Francuzi u nas wyglądali niesamowicie, byli albo wyrastali na czołowych zawodników reprezentacji, z Belgami nie trafiśmy już zbyt dobrze (albo wzięliśmy nie tych co trzeba, choć Snikers i CdK pokazują we Włoszech, że liga im bardzo pasuje). i o ile jestem w stanie zrozumieć transfer Jashariego (młody i podobno bardzo zdolny), o tyle nie bardzo rozumiem logiki wyboru naszego nowego "gwiazdora" na prawej obronie (sorry, ale... po prostu nie pamiętam jego nazwiska XD), a zainteresowania Embolo to już kompletnie nie czaję. gość nie podbił ani ligi u szkopów, ani u żabojadów, do tego miał już wielkie kłopoty ze zdrowiem. i to ma być zbawca ataku? to już lepiej gdybyśmy sobie ogrywali sami Camardę
0
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2025, 16:44
Mega zjazd Calabrii. Szczerze mówiąc myślałem, że zgarnie go jakiś średniak z Serie A.

Wykup Hojlunda na poziomie 50 mln jest niemal niemożliwy, 40 też mało prawdopodobny. Odnoszę wrażenie, że to wypożyczenie jest robione"na sztukę", żeby za rok i tak odesłać go do United.
6
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 16:42
offtop
Zalewski zmienia Inter na Atalante. ciekawe czy to jakieś szmery bajery by pozyskac Lookmana przez Inter i zachować twarz Atalanty
0
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 16:44
bardzo kurde fajne osłabienie Interu. Niech zostawią sobie samych dziadków.
1
ósmy
17 sierpnia 2025, 17:04
Zaraz Lookman trafi do Interu za 35 mln, i wszystko wróci do normy:)
0
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2025, 17:05
Zrobią fajną plusvalenze, a na lewej mają Dimarco i Carlosa Augusto. Zalewski był im tam praktycznie zbędny.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 sierpnia 2025, 17:07
No żeby jeszcze ten Zalewski był jakąkolwiek wartością w tym Interze...
Zresztą w Bergamo będzie to samo, bo Jurić to odwrócenie proporcji systemu Gaspa, a Nicola nie umie ani w taktykę ani w defensywkę.
0
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 17:18

ósmy

to się okaże czy trafi.... oby nie.
Choć mocno odczuwam, że masz rację
0
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 17:27
Marcos Salinas

no nie wiem... bardziej Zalewski dawał im impuls i jakość. Był bardzo elastyczny i zabezpieczał wiele pozycji, zawsze jak wchodził to robił różnice. Pytanie tylko, czy będąc zapchaj-dziurą był w stanie powalczyć gdzieś realnie o podstawę w sezonie przed MŚ, więc w sumie dla Rep. Polski też lepiej ze odszedł. Masz rację z Juriciem...może mieć ciężką przeprawę, oby jednak przebił się do skłądu
1
RockStar
RockStar
17 sierpnia 2025, 19:36
Ewidentnie dogadali się , żeby każdy wyszedł z "twarzą" z sytuacji z Lookmanem. Teraz Inter znajdzie 50mln i wszyscy będą szczęśliwi.

ps.Zalewski po roku na ławce w Interze, zmieni wartość z 6mln na 17mln? No chyba nie :D
0
boguc69
17 sierpnia 2025, 19:53
Zalewski kosztował... nas 2 punkty w derbach i to między innymi tych dwóch punktów (plus punkcika w pozostałych 37 meczach) zabrakło nam do awansu do Europy
0
primo2p
17 sierpnia 2025, 16:24
A Milan powinien pozyskać innego napastnika i wysłać jasny sygnał że jak pyta taka marka jak ACM to się od razu daje jasną odpowiedź, a nie jakiś Duńczyk, który jeszcze nic nie pokazał w mocnym zespole, że będzie wymyślał…
2
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 16:40
w końcu Don Corleone pochodzi nie przypadkowo z Włoch ;)
0
nrt2
nrt2
17 sierpnia 2025, 15:38
Chodzą plotki, że możemy być zainteresowani Flamingo z PSV, który jak tak patrzę może być ciekawą opcją na obronę i znacząco podnieść poziom defensywy. Na razie Moretto skomentował te plotki i mówi, że nie ma żadnych informacji na ten temat i skupiamy się na napastniku.
2
ósmy
17 sierpnia 2025, 15:25
Co się dzieje z cinasskiem?
Chlopa już dłuższy czas tutaj nie ma. Odciął sìę, odpuścił?
Czy to prawda, że przeszedł kibicować Interowi po ich serii zwycięstw w Derbach?
;p
Czy zwyczajnie się zakochał?
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 15:26
4
OldSchool
17 sierpnia 2025, 16:27
Zakochał.
1
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2025, 16:56
Zakochał się... w Interze (° ͜ʖ °)
5
Semper Fideli
Semper Fideli
17 sierpnia 2025, 15:20
Cyk Oli z bramka dla Lille
kawał Pana piłkarza
12
Tanger
17 sierpnia 2025, 16:03
A poza tym bardzo mądry gość. Wiedział kiedy odejść z Milanu.
1
DACM1988
17 sierpnia 2025, 16:28
Tanger

Jestem pewien, że z nim w składzie LE byłaby minimum.
1
roby45
roby45
17 sierpnia 2025, 15:02
Nie ma typera?
2
Szymson
Szymson
17 sierpnia 2025, 15:16
No właśnie? :)
0
Mirek99999999
Mirek99999999
17 sierpnia 2025, 18:45
Długo zastanawiałem się czy bawić się w tym roku w typera, a tu taka niespodzianka...
0
Szymson
Szymson
17 sierpnia 2025, 19:31
Da się obstawic wchodząc bezpośrednio w link, szkoda tylko, że trzeba kombinować
0
cbvirus
cbvirus
17 sierpnia 2025, 14:59
Jakie alternatywy? Jak już to Hojlund jest alternatywą dla tutaj wymienionych nazwisk. Nie mówiąc o tym, że przecież Boniface próbowaliśmy sprowadzić na początku mercato, ale okazało się to niemożliwe, podobnie Jacksona, a Ramos najpewniej zostanie oddany gdzieś za spory hajs, bo pomimo bycia rezerwowym, to liczby kręcił niezłe.
0
Boateng93
Boateng93
17 sierpnia 2025, 14:41
Już wiadomo, że się w kadrze nie znalazł. Czyli tradycji musi stać się zadość i kogoś z angielskich śmietników trzeba ściągnąć.
0
k__f__c
17 sierpnia 2025, 14:25
Camarda to przyjdzie za Gimeneza za rok
0
okarexPL
okarexPL
17 sierpnia 2025, 14:14
Embolo jest dobry, chociaż nie wiem jak u niego ze zdrowiem.
0
daro12555
17 sierpnia 2025, 14:08
Co byście powiedzieli jakbyśmy grali jednak trójka z tyłu. Byśmy ruszyli po Zalewskiego na lewe wahadło .Podobno Atalanta zaoferowała za niego 16mln .My mamy aktualnie znowu tylko jednego zawodnika na lewej stronie wahadła/obrony.
0
mmielczar123
17 sierpnia 2025, 14:14
Ciekawy zawodnik, do tego wychowany we Włoszech, więc ułatwiłby rejestrację, ale w tym momencie mamy większe braki na innych pozycjach. Na lewym wahadle pewnie będziemy oglądać Estupiniana i Jimeneza. W razie czego może tam zagrać Saelemaekers lub od biedy nawet Bartesaghi, którego Max wystawiał na tej pozycji w sparingach.
0
Alessio_re6
Alessio_re6
17 sierpnia 2025, 14:19
Przecież gramy trójką z tyłu. Mamy na lewą stronę 2-3 zawodników, podobnie jak na prawą.
0
palonettoACM
17 sierpnia 2025, 14:31
To niby jakiś wałek może być powiązany z późniejszym ewentualnym transferem Lookmana do Interu. W przeszłości takie deale Interu z Atalantą już były więc czemu nie. xD
1
MilanHomer
MilanHomer
17 sierpnia 2025, 13:56
"Milan będzie dziś uważnie obserwował , czy Rasmus Højlund znajdzie się w kadrze meczowej na mecz z Arsenalem lub jeśli tak to czy zostanie wykorzystany do gry przez trenera Amorima."

Ale dramat nius.

Napiszę że ściek, żeby co niektórzy się oburzyli, żem niewychowany menel ;)
5
palonettoACM
17 sierpnia 2025, 14:00
Milan będzie dziś uważnie obserwował...

Wystarczy na flashscore wejść i cyk pora na csa.
1
Tanger
17 sierpnia 2025, 14:06
@palonettoACM

Furlaniego bym o CS-a nie podejrzewał. Może jakaś fishing mania xD
3
Vol'jin
17 sierpnia 2025, 14:18
nie ma po co, bo jest niepowołany

więc kwestia dogadania się co do kwot
0
DarQ
DarQ
17 sierpnia 2025, 15:01
to jak obserowanie żyraf w puszczy kampinowskiej.
1
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 13:48
Milan będzie dziś uważnie obserwował, jak pilny uczeń w pierwszej ławce :D
0
Rogo1989
17 sierpnia 2025, 13:28
Tak sobie analizując nasze "wzmocnienia" do obrony to nie wiem dlaczego pseudo fachowcy z zarządu nie zwrócili uwagi na Coppole i Zanottiego. Pierwszy wylądował w Brighton i tylko czekać aż ktoś silniejszy się po niego zgłosi. Kwota 11 mln to w porównaniu do De Wintera promocja. O Belga raczej nikt się nie rozbijał wiec to mówi samo za siebie. Zanotti natomiast po ostatnich młodzieżowych mistrzostwach tylko czeka na powrót do Włoch lub inny konkretny transfer.
2
fristajlos
fristajlos
17 sierpnia 2025, 13:32
Zanotti to merdacz i liczy, że wróci do nich
1
Vol'jin
17 sierpnia 2025, 13:38
Copolla to w Brighton chyba 4 do gry będzie

Van Hencke to podstawowy stoper, + jest Dunk, który będzie chyba jego partnerem oraz Boscagli i Włoch. Ostatnia dwójka wczoraj z ławki nie wstała
4
Rogo1989
17 sierpnia 2025, 13:42
Tak tak zgadza się tylko Dunk już 33 lata ma więc jego czas powoli mija. Van Hecke jest nie do ruszenia i podejrzewam, że Brighton będzie obserwowało rozwój Włocha, żeby to on tworzył duet z Holendrem.
0
daro12555
17 sierpnia 2025, 14:33
Od razu merdacz jakby przyszła oferta z Milanu sądzę że by skorzystał. My wolimy sprowadzać zawodników o ciemnym kolorze skóry
Do Włochów mamy jakiś wstręt .
0
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2025, 16:54
Z taką konkurencją to Coppola po roku będzie do wyjęcia na wypożyczenie z opcją ;)
1
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
17 sierpnia 2025, 12:49
A tak z innej beczki jakaś polskojęzyczna TV będzie transmitować puchar ogóra? Znaczy Puchar Włoch?
0
Gattuso28
Gattuso28
17 sierpnia 2025, 12:51
Milan dzisiaj na polsat sport 1
4
Ultras_milanu
Ultras_milanu
17 sierpnia 2025, 12:54
Na strumyk.net da sie na polski dac ale to kosztuje duzo nerwow XD
0
palonettoACM
17 sierpnia 2025, 12:55
Polsat. Wezmą na majka pewnie jakiś jaśków co się zatrzymali z włoską piłką 20 lat temu albo gościa co na Tonalego mówił Tomali i 256 razy podczas meczu przypominającego, że Daniel Maldini to syn Paolo i wnuk Cesare. xD
15
tmqTV
tmqTV
17 sierpnia 2025, 13:55
@palonettoACM

Nie zapomnę jak kiedyś pan Feddek komentował jeden z meczy Milanu na Polsat Sport i umknęła mu informacja, że Cesare Maldini zmarł i powiedział coś w stylu: "Ojciec z dziadkiem zapewne oglądają ten występ młodego Daniele i musi ich rozpierać duma". To było jakoś rok po odejściu Cesare. Dramat.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
17 sierpnia 2025, 12:21
Spokojnie, codziennie transferów ogłaszać się nie da, musi być czas na działania zakulisowe, czas na przeprocesowanie myśli i podjęcie decyzji. Hojlund wydaje mi się nieprzekonujący, jeśli chodzi o klasę zawodnika, nic do niego nie mam, ale jego ostatnie sezony w MU były flopem i trudno powiedzieć na ile to wina klubu a na ile zawodnika? Dla mnie niepewny wybór. Z mojego punktu widzenia jego charakter/nastawienie czy chęć lub niechęć do gry w ACM, jest mniej istotne od tego, co faktycznie wniesie swoją grą jeśli dolaczy? Może sobie narzekać czy stroić fochy jak będzie seriami ładował gole dla Milanu to niech sobie będzie jako chce. Zwyczajnie nie chce żeby Hojlund we Włoszech kontytulowal nijakość z MU. Wolał bym by ta transakcja nie doszła do skutku. Z drugiej strony mimo mojej oczywistej antypatii do RedBird to jednak życzę im żeby udało im się przywrócić Milan na szczyt, a skoro tak się uparli na Duńczyka to może widzą coś czego ja nie dostrzegam ok, niech go biorą na wypożyczenie jeśli jest częścią jakiejś szerszej wizji i pasuje trenerowi. Pod tym względem jestem za tym, żeby Milan sprowadzal zawodników których wybrał a nie tych którzy akurat są na promocji, trzeba sprowadzać piljarzy pierwszego wyboru a nie alternatywy ani tym bardziej alternatywy alternatyw, choć nie da się tego uniknąć bo nie jesteśmy potentatami i Duńczyk też w sumie jest alternatywą.
1
Szulaj22
Szulaj22
17 sierpnia 2025, 12:33
Rok temu też jako jedyni widzieli w Emersonie drugiego Cafu chociaż nawet niedzielny kibic wiedział że to będzie niewypał.
7
Milanboy
Milanboy
17 sierpnia 2025, 12:43
Szulaj22 - Ja w Hojlundzie kogoś takiego nie widzę jak w Royalu. Widać, że ma umiejętności, bo siła, dobra szybkość, ustawienie się w polu karnym rywala, ale chyba zrobiono mu krzywdę, że od razu rzucili go na głęboką wodę i sie spalił w Manchesterze.

Różnica jest też taka, że Hojlund dał rady w Atalancie, a Royal prócz Betisu to wszędzie był srogim niewypałem, no i duńczyk to jednak reprezentant danii.
3
Coda.Del.Diavolo
Coda.Del.Diavolo
17 sierpnia 2025, 13:19
porównywać memersona do hujlunda to jak porównać rasiaka do pazdana
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 13:20
5
Sebolinho10
Sebolinho10
17 sierpnia 2025, 12:18
Już serio wolałbym żeby zakręcili się koło Vlahovicia. Wiadomo, jego pensja idt, ale moim zdaniem jest znacznie pewniejszy niż Hojlund a jak zdecyduje się na znaczne zejście z pensji to i te 15 baniek za niego by tak nie bolało jak np obowiązek wykupu Hojlunda za 40...
Vlaho z podpisanym dłuższym kontraktem z miejsca osiąga wartość minimum 40 baniek.

Reszta ,,alternatyw,, nie do osiągnięcia. Boniface i Jackson za drogi, Ramos w sumie też. Jedynie Krstović w zasięgu ale sens jego kupna jest tak samo do bani jak kupno Embolo. Jedynie zabawa w jakieś wypożyczenia, ale przypuszczam że sytuacja innych zawodników byłaby podobna do tej z Hojlundem. Co by jednak nie mówić, napastnik potrzebny jest i to na już. Z jednym Gimenezem całego sezonu nie obskoczymy.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 12:20
3
tmqTV
tmqTV
17 sierpnia 2025, 11:29
Męczy mnie już ten Hojlund. Nie chce grać w Milanie to nic na siłę. Gość jest niewypałem transferowym, nie poradził sobie w PL, a dyktuje warunki i gwiazdorzy co najmniej, jakby królem strzelców tam był w poprzednim sezonie. One season wonder, tyle. Wolałbym pozostawienie Camardy i więcej szans dla młodego. I tak nie oczekuję cudów w tym sezonie, a można powalczyć o dowolne puchary i ograć sobie zawodników i dać im czas na złapanie chemii.
4
Rossu
Rossu
17 sierpnia 2025, 11:41
Z jednej strony masz racje, z drugiej dla mnie gra w United to żaden wyznacznik. Ten klub to potężne cmentarzysko dla zawodników, tam prawie każdy przepada. Dla mnie wypożyczenie z opcją wykupu, to niezłe rozwiązanie i nie ryzykujemy niczym. Z tego co czytam, to Hojlund jak i United chcą transferu definitywnego - o to rozchodzi się obecnie problem, z kwotą wykupu to na pewno się dogadają.
Co do Camardy, jeśli Milan nie sprowadzi żadnego napastnika, to imo warto by było skrócić wypożyczenie i zapłacić jakąś tam karę. Lepiej, żeby Włoch w Milanie był drugim napastnikiem i grał z lepszymi piłkarzami, niż w Lecce, bo aktualnie to on tam będzie zmiennikiem Krstovicia.
Edytowano dnia: 17 sierpnia 2025, 11:43
9
palonettoACM
17 sierpnia 2025, 12:19
Rossu

W uzupełnieniu do Camardy - DiFra w zeszłym sezonie cały sezon dwójka napastników grał w Venezii. Rok wcześniej we Frosinone z tego co pamiętam również. Grał na dwóch napastników, a teraz zmienił na 4-3-3 xd sezon długi, a on i tak w każdym meczu z ławki będzie wchodził, a może DiFra będzie grał na dwóch jednak.

Camarda kariery w Milanie nie zrobi bo za bardzo utożsamia się z Curva Sud i jeszcze ma ich tatuaż. Za każdym razem jak wchodził to CS intonowała przyśpiewkę w jego stronę, nawet gdy przez resztę meczu siedzieli cicho. Nam potrzeba niezbyt najostrzejszych ołówków posłusznie wykonujących zadania i nie myślących za dużo (niektórym na szczęście to nie grozi), każdy co przejawia trochę serducha lub pochodzi z tego środowiska/jest wychowankiem jest niemile widziany w dzisiejszym Milanie. ;)
2
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 10:36
kolega w pracy (fan Liverpoolu) mi mówił że Milan interesuje się Chiesą ? ktoś coś wie więcej może?
0
boro215
boro215
17 sierpnia 2025, 10:58
Parę dni temu wyskoczyły jakieś newsy, ale po wypowiedziach Chiesy odnośnie Slota po meczu z Bournemouth (zadedykował mu swojego gola) raczej trzeba włożyć te kocapały do kartonu absurdu
2
Rossu
Rossu
17 sierpnia 2025, 11:08
Źródło: mówię ci stary
6
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 11:17
boro215
czyli raczej totalna plotka


Rossu
o czymś w pracy trzeba gadać zeby szybko zleciało;)
0
Rossu
Rossu
17 sierpnia 2025, 11:48
Oczywista sprawa, choć właśnie przeglądam X i Tuttosrutto pisało o zainteresowaniu Chiesą w przypadku kiedy Milan nie sprowadzi napastnika. xD nie ma większych bajkopisarzy od tego medialnego ścierwa.
1
PatrzęKtoJakGraHA
17 sierpnia 2025, 13:38

Rossu

o no to wiemy już skąd kolega wyciągnął ten temat :D
0
Ultras_milanu
Ultras_milanu
17 sierpnia 2025, 10:28
Boniface najlepszt wybor z tych wszystkich
2
Zirytowany
Zirytowany
17 sierpnia 2025, 10:27
Czytałem że Newcastle skupiło się na Ramosie.
0
Rogo1989
17 sierpnia 2025, 10:25
Oglądając wczorajszy mecz MC można się utwierdzić w przekonaniu, że zostaliśmy oszukani na sprzedaży Reijdersa. On powinien kosztować co najmniej 100 mln a ci amatorzy puścili go za połowę z tego. Cherki też nie kosztował majątku a jak zwykle tak bogaty klub jak MC na tym skorzystał i za śmieszną sumę go wzięli
8
daro12555
17 sierpnia 2025, 10:51
My powinniśmy rzadac 100 mln za niego tym bardziej że przed chwilą przedłużył kontrakt.Niestety pierwszy z brzegu kibic ma większą wiedzę o piłce niż nasi prezesi .Oni powinien się tylko zająć marketingiem bo to akurat potrafią,ale do cen zawodników jak najdalej .
0
Panicz
17 sierpnia 2025, 11:05
Na pewno każda oferta poniżej 80 mln euro powinna z miejsca lecieć do kosza.
Zaakceptowanie kwoty bazowej na (55 czy 57,5 zależnie od źródła) to jest zwykłe frajerstwo i za to powinien być prokurator.

Twardy negocjator jak Laurentis. Z palcem w nosie wytargałby od City dodatkowe 15 baniek kwoty podstawowej.
8
Rossu
Rossu
17 sierpnia 2025, 11:12
Kwotę Reijndersa "wywalczył" Furlani już w kwietniu/maju. Gdyby Tare był wcześniej, jestem niemalże pewien, że Albańczyk wyciągnąłby te 15-20 mln więcej w kwocie stałej.
Już sam transfer Thiawa do Newcastle świadczy o kunszcie Tare, bo te 25 mln od Como również ubłaganie wywalczył Furlani.
10
Semper Fideli
Semper Fideli
17 sierpnia 2025, 09:57
W moim odczuciu jesli chcieli sprowadzic napastnika to przespali sprawe.
Najlepsza opcja za stosunkowo niskie pieniadze byl Romulo ktory trafił do Lipska.
Troche inny typ napastnika ale z nosem do bramek był Joni Burkhardt. Dziwne ze Moncada nie forsuje kogos z Francji np. młodego Stassina.

Ogolnie z wszystkich przewijajacych sie opcji jestem najbardziej za wypożyczeniem Hojlunda choc ewentyalny wykup za 40 baniek troche duzo.

Ciekawe ile Monako chciałoby za Biertha.
1
Szczechu1899
17 sierpnia 2025, 10:07
Nie oglądam ligi tureckiej, ale patrząc nawet na heatmape Romulo to nijak się ma do profilu napastnika, którego szukamy.
0
MilanHomer
MilanHomer
17 sierpnia 2025, 10:11
Max chce drzewa, które będzie się przpychało i stało w miejscu wyznaczonym przez trenera i czekało na lagę w meczach z lepszymi drużynami (albo ze wszystkimi).
Nie wiem kto to Romulo, ale wedle Szczechu nie pasuje, bo biega.
0
Tanger
17 sierpnia 2025, 10:39
Ogółem bardzo dużo drzew w ataku (napastnicy o wzroście od 188 cm wzwyż) już się rozeszło:

- Ferguson do Romy
- Barry do Evertonu
- Bonny do Interu
- Romulo do Lipska
- Lucca do Napoli
- Larsen wykupiony przez Wolves
- Guessand do Aston Villi
- Joao Pedro do Chelsea
- Ekitike do Liverpoolu
- De Jong do Porto
- Sesko do United
- Giroud do Lille
- Dżeko do Fiorentiny
- Gyokeres do Arsenalu

Hojlund to jeden z nielicznych zawodników o takich parametrach, którzy są jeszcze do wyciągnięcia. Drugim takim może być Vlahović, choć jego status w Juve jest bardziej enigmatyczny. Boniface jest za drogi. Sorloth niedawno przeszedł do Atletico i się tam zadomowił. Mitrović ponoć może rozwiązać kontrakt z Al-Hilal. Emegha nie do wyciągnięcia przez chłodne stosunki z Chelsea/Strasburgiem.

Z nazwisk o których się nie mówi mamy Kleindiensta, Budimira, Matetę, Winda, Dallingę, Arokodare, Pikkoliego. Niemiec leczy uraz łąkotki, Mateta może być bardzo trudny do wyciągnięcia, a Budimir ma już 34 lata. No siadłby tu ten Arokodare, ale wygląda jakby zupełnie zniknął z radarów po załatwieniu innych spraw z Belgami.
1
daro12555
17 sierpnia 2025, 11:00
Dla tego przy Maxie się nie rozwiniemy .To futbol przed kilkunastu lat tak jak u Jose Mourinho. Max 4 miejsce i to w bólach .Był Conte w tamtym roku to przespaliśmy bo mieliśmy po Europejsku grać. Zespoły Conte przy Maxie to grają piękny futbol.
2
Semper Fideli
Semper Fideli
17 sierpnia 2025, 11:54
Czyli mam rozumiec szczechu i inni ze nie potrzebujemy napastnika do strzelania bramek tylko do stania i absorbowania ? Nie róbmy jaj, nikt tak naprawde nie wie czego chciałby Max, poza tym ja nie uwazam ze bedzie szedł slepo w to co juz mial np. w Juve i nie zdało to egzaminu
0
DACM1988
17 sierpnia 2025, 12:08
daro12555

Człowieku wyluzuj majty. Nawet meczu nie było oficjalnego ,a ten bawi się już w czarnoksiężnika. 3 maj kciuki i kibicuj nie marudź.
1
Szulaj22
Szulaj22
17 sierpnia 2025, 12:49
Semper Fideli Bo od Mocnady pierwszy lepszy random z fma jest lepszy. Mam wrażenie że jak mu sie pytaja o cos to zawsze odpowiada nie wiem ale odkrylem Mbappe…
0
Semper Fideli
Semper Fideli
17 sierpnia 2025, 13:11
szul
toczysz widze powazne rozmowy z Moncada :D
nie przeszkadzaj sobie
0
daro12555
17 sierpnia 2025, 14:03
Wolę jak coś się miło zaskoczyć .Tamtym roku też mieliśmy być na spokojnie w pierwszej czwórce.Przecież tu przez wielu kibiców przychodził świetny doświadczony mistrz Europy i nie tylko Morata. Okazało się co innego.
0
Rafał0209
Rafał0209
17 sierpnia 2025, 09:47
Hojlund nie ma co mu się dziwić z jednej strony MU go wypycha Milan chce sprowadzić jako zapchajdziurę bez gwarancji wykupu, a co za tym idzie nie musi dostawać zbyt wielu szans, a z drugiej niech nie płaczę tylko się cieszy że ktoś chce dać szanse, zakasać rękawy i udowodnić że coś jest wart. żeby stawiać warunki jednej bądź drugiej stronie trzeba coś sobą reprezentować a jemu to ostatnio nie wychodzi.
0
Dudinho
Dudinho
17 sierpnia 2025, 09:29
Ramos /Boniface reszty nie widzę. A o Hojlundzie za 40milionow to juz w ogole nie chce słyszeć.
4
carrygun
carrygun
17 sierpnia 2025, 09:38
Ramos to marzenie tego mercato, ale raczej nierealne. Niestety najpewniej dołączy do nas właśnie Hojlund. Trochę to wygląda jakby robił nam łaskę, a tego typu podejście nie zwiastuje nic dobrego.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
17 sierpnia 2025, 09:40
Boniface już nas obśmiał, a Ramos poza zasięgiem.
2
fristajlos
fristajlos
17 sierpnia 2025, 09:59
Tia.

Ramos - nie ten typ napastnika, którego szukamy.

Boniface - 2 razy zerwane ACL. Ktoś powie, że zerwał je kilka sezonów temu. Może i tak, ale kto miał doczynienia z ACL wie jak to później wygląda m.in. z mięśniami i ścięgnami. U niego już to zaczyna wychodzić a chłop ma dopiero 25 lat. Nie życzę mu źle, ale za 2-3 lata kolejne zerwanie lub kariera w Arabii go czeka a nie europejski poziom :P
1
MilanHomer
MilanHomer
17 sierpnia 2025, 10:16
Ramos już odpadł, bo PSG wystawiło go w meczu i nie dało w ten sposób sygnału Milanowi, że chce się go pozbyć.

Salinas napisał w sprawie Boniface, gość nas zlał ciepłym moczem i to w mediach.

fristajlos
Sam jestem po zerwanych trzech więzadłach w kolanie i ta noga to jest częściej udręka niż pomoc w chodzeniu o bieganiui nie wspominając. Oczywiście oni mieli lepszych chirurgów i lepszą rehabilitację, ale mięśnie, ścięgna i druga noga jest inaczej obciążona i to może w każdym momencie strzelić i się popsuć.
1
fristajlos
fristajlos
17 sierpnia 2025, 11:01
MilanHomer

Dokladnie tak jak piszesz. Ja całe szczęście raz ACL, wcześniej łąkotki, poboczne, do tego chondromalacja rzepki 4 stopnia. Od 20 roku życia mam kolano jak starzec. Na szczęście na orliku mogę pokopać na bramkę, ale to tyle - o meczach mogę zapomnieć.

Mimo, że poskładał mnie bardzo dobry ortopeda to i tak czuję raz na jakiś czas, że to już nie jest moje kolano.

Tak samo będzie u niego. Już to widać w poprzednim sezonie, w następnych nasili się problem z prostego powodu - intensywność dzisiejszego futbolu to jakiś kosmos.

Nie powinniśmy w ogóle patrzeć na niego.
1
MilanHomer
MilanHomer
17 sierpnia 2025, 09:16
Coraz większe pierdoły piszą w tych czasopismach Italiańskich, nawet tego nie tlumaczcie i nie wrzucajcie, bo szkoda oczu marnować.

Milan będzie patrzył czy Hojlund zagra, czy nie, bo to będzie sygnał z United , że chcą lub nie go wypożyczyć....nosz kurka blaszka, dramat pustej głowy.

W takim razie Ramos odpada, bo zagrał w meczu, nie trzeba go wymieniać, bo PSG nie dało sygnału.
2
Tanger
17 sierpnia 2025, 09:32
To dowodzi, że w mercato Milanu aktualnie niewiele się dzieje. Może czekają na koniec okienka, kiedy kluby zaczną mięknąć i wtedy uda się dopiąć ostatnie transfery.
0
DACM1988
17 sierpnia 2025, 09:16
Ramos wydaję się idealny pod styl Allegriego.
2
Jaca23
Jaca23
17 sierpnia 2025, 16:45
Uargumentujesz? Ramos to zbliżony profil do Gimeneza. Max ponoć szuka wysokiego napastnika, grającego dobrze tyłem do bramki i w powietrzu do zgrywania piłek.
0
DACM1988
17 sierpnia 2025, 17:07
Oglądam PSG Ramos jest zdecydowanie silniejszy. Wygrywa ogrom górnych piłek. To wręcz wymarzony napastnik dla Maxa. Nie dla jaj się nim interesują.
0









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI