Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE 24.08: Milan porozumiał się ze Sportingiem w sprawie transferu Conrada Hardera [22:43]

24 sierpnia 2025, 10:08, Redakcja Aktualności
MERCATO LIVE 24.08: Milan porozumiał się ze Sportingiem w sprawie transferu Conrada Hardera [22:43]

[10:05]: Porażka z Cremonese nie przyspieszyła procesu decyzyjnego w sprawie Victora Boniface. Już w ostatnich godzinach stało się jasne, że to właśnie dzisiejszy dzień będzie kluczowy dla decyzji Milanu: czy kontynuować rozmowy o jego zakupie, czy odesłać go z powrotem do Bayeru Leverkusen. Z pewnością jednak to, co wydarzyło się wczoraj na San Siro, zmusza Tare, Furlaniego i Allegriego do jeszcze dokładniejszego przemyślenia kolejnych kroków na rynku transferowym.

Po przeprowadzeniu dokładnych badań Nigeryjczyka, który w swojej karierze dwukrotnie zerwał więzadła krzyżowe (ostatni raz w sezonie 2020/2021), trzeba ustalić, czy możliwe jest wynegocjowanie lepszej ceny z Niemcami. Bayer Leverkusen nie ma bowiem interesu w powrocie zawodnika tylko po to, by w kilka dni znaleźć mu nowy klub, zwłaszcza z "ciężarem" odmowy ze strony tak dużego klubu jak Milan.

Obecnie porozumienie z Bayerem Leverkusen zakłada płatne wypożyczenie (5 milionów euro) z opcją wykupu ustaloną na 29 milionów euro. Jeśli jednak Niemcy obniżyliby swoje żądania, zwłaszcza jeśli chodzi o kwotę za wypożyczenie, wówczas negocjacje mogłyby stać się korzystne dla obu stron: Milan zaryzykowałby z zawodnikiem, który bardzo się im podoba, choć jego długoterminowa niezawodność fizyczna pozostaje niewiadomą, zachowując przy tym margines na pozyskanie innego napastnika. Z kolei Leverkusen osiągnąłby swój cel, jakim jest sprzedaż środkowego napastnika.

[10:56]: Portal MilanNews poinformował, że Victor Boniface wrócił dziś rano prywatnym samolotem do Kolonii. Zawodnik spędził prawie 48 godzin w Mediolanie, gdzie przeszedł szczegółowe testy medyczne. Teraz w Niemczech będzie oczekiwał na ostateczną decyzję Milanu, która zostanie podjęta w niedzielę.

[11:02]: Luca Bianchin (LGdS) potwierdza doniesienia MilanNews. Teraz bardziej prawdopodobne jest to, że Milan nie będzie chciał wypożyczyć zawodnika (możliwa jest jednak korekta warunków, być może nawet darmowe wypożyczenie). Rossoneri będą rozważali inne opcje (zakontraktowanie dwóch napastników).

[11:58]: MilanNews: Milan wznowił kontakty z agentem Dusana Vlahovicia. Celem jest znalezienie porozumienia dotyczącego pensji Serba.

[13:34]: Dziś w Casa Milan odbyło się spotkanie zarządu Milanu z trenerem Massimiliano Allegrim. Dodatkowo, jak informuje Sky Sport, w spotkaniu wziął udział również agent Conrada Hardera, 20-letniego napastnika Sportingu Lizbona.

[15:39]: Matteo Moretto, na platformie YouTube przedstawił sytuację Milanu związaną z poszukiwaniem nowego napastnika: „Rossoneri ostatecznie zrezygnowali z Victora Boniface. Po badaniach medycznych klub nie otrzymał wystarczających gwarancji co do jego stanu zdrowia i zdecydował się zakończyć negocjacje, odsyłając piłkarza do Niemiec. Teraz priorytetem Milanu stał się młody Conrad Harder ze Sportingu. Klub prowadzi rozmowy zarówno z portugalskim zespołem, jak i otoczeniem zawodnika, a także doszło do kontaktu samego Zlatana Ibrahimovicia z piłkarzem. Harder, mimo zainteresowania Rennes i drużyn z Premier League, wstrzymał inne negocjacje, czekając na rozwój sytuacji z Milanem. Nie jest wykluczone, że Harder nie będzie jedynym wzmocnieniem w ataku. Na liście nadal znajdują się także Dušan Vlahović, choć przeszkodą pozostaje jego wysokie wynagrodzenie. Wśród innych opcji jest także Rasmus Højlund, którego pozyskaniem poważnie interesuje się Napoli, oraz Embolo i Arokodare. Mogą oni zostać wzięci pod uwagę w samej końcówce mercato”.

[15:48]: Dyrektor sportowy Bayeru Leverkusen, Simon Rolfes, w rozmowie z  dziennikiem Bild skomentował sytuację Victora Bonifaca, który nie przeszedł testów medycznych i wraca do Niemiec: „Jeśli Boniface wróci do Leverkusen, to oznacza, że cała operacja z Milanem upada. To nie jest żadna tajemnica”.

W ostatnich godzinach pojawiały się spekulacje o możliwej renegocjacji warunków transferu, ale Rolfes uciął temat: „Nie sądzę, żeby to się wydarzyło”.

Odnosząc się do napastnika, dodał: „Jego stan poprawił się w porównaniu z początkiem. Victor musi dalej się rozwijać i robić kolejne kroki. Wierzymy, że może poczynić postępy, ale przed nim jeszcze sporo pracy”.

[19:00]: Również Fabrizio Romano potwierdza, że Victor Boniface nie zostanie zawodnikiem Milanu. Przeprowadzone w weekend badania nie dały jednoznacznie pozytywnej odpowiedzi. Sky Sport informuje natomiast, że Rossoneri skupią się teraz na sprowadzeniu Conrada Hardera ze Sportingu. Rozmowy w tej sprawie są już prowadzone. Dziennik zaznacza również, że do Milanu ma trafić tylko jeden napastnik.

[19:27]: Według informacji podanych przez portugalski dziennik Record, Milan i Sporting Lizbona osiągnęły porozumienie w sprawie transferu Conrada Hardera na kwotę 24 milionów euro plus 3 miliony w bonusach oraz procent od przyszłej sprzedaży Duńczyka. Teraz dopracowywane są szczegóły, zwłaszcza dotyczące kontraktu napastnika. Zawodnik z rocznika 2005 będzie wzmocnieniem ataku, które Milan obiecał Massimiliano Allegriemu.

[20:24]: La Gazzetta dello Sport potwierdza: Głównym celem Milanu jest teraz napastnik Sportingu Lizbona. Negocjacje są w toku, a wartość transferu szacowana jest na 24 mln euro + 3 mln euro (bonusy) oraz procent od przyszłej odsprzedaży. Pensja? Niewiele ponad 1,5 mln euro (netto) na sezon.

[22:43]: Sky Sport: Milan w poniedziałek będzie pracował nad osiągnięciem całkowitego porozumienia odnośnie transferu Conrada Hardera. Celem jest jak najszybsze sprowadzenie Duńczyka do Milanello i rozpoczęcie przygotowań przed najbliższym meczem ligowym z Lecce.


R E K L A M A




372 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
sharakmilanista
sharakmilanista
25 sierpnia 2025, 16:17
zbawienie nadchodzi..Harder..masakra
1
Zbanowanyx3
25 sierpnia 2025, 10:05
Min Jae Kim i Vlahovic na już!!!
6
Topero
25 sierpnia 2025, 10:31
Byle nie vlahovic
1
landik
landik
25 sierpnia 2025, 10:33
Byle nie Kim
0
Zbanowanyx3
25 sierpnia 2025, 10:37
Lepiej grac Pavloviciem i zaplacili za Hardera 27 mln?
0
Pavlović31
Pavlović31
25 sierpnia 2025, 09:52
Ankieta po lewej nieaktualna.
0
olhan
25 sierpnia 2025, 09:11
Kurde ten Harder to nie jest taki Gimenez junior trochę? Nie kumam czemu im Santiago nie pasuje
0
Bandon
Bandon
25 sierpnia 2025, 09:26
Bo nie ma techniki, jest słaby fizycznie, nie potrafi dryblować ani utrzymać piłki. To tak na szybko.
1
olhan
25 sierpnia 2025, 09:49
Piszesz o Santiago czy o Vlaho czy o Conradzie? :D
2
Bandon
Bandon
25 sierpnia 2025, 10:44
A tak szczerze to o wszystkich XD
1
edynson90
edynson90
25 sierpnia 2025, 09:09
To jest w ogóle niesamowite, ten klub to pralnia pieniędzy Harder Atekame czyli góry które kosztowaly 35 milionów goście gorsi niż Pululu z Jagielloni, to jest kur przykre, za tą kasę co oni wydaja na tyle szrotu, był Leoni np który był by obrońca na lata!!
3
bawolejaja
25 sierpnia 2025, 09:14
edynson90 dzisiaj wstał i wybrał przemoc.
6
Woolfik92
Woolfik92
25 sierpnia 2025, 09:43
A pomyslales moze o tym ze taki Leoni czy inne Mbappe nie chca grac w Milanie ktory zajal 8 miejsce w lidze, nie gra w lidze mistrzow i teraz to juz na otwarcie dostal w pape u siebie od beniaminka? My jestesmy sredniakiem i takich pilkarzy tez sciagamy (albo takich ktorzy zyja historia sprzed 20 lat).
0
Topero
25 sierpnia 2025, 10:32
40 milionów za kota w worku który niekoniecznie byłby obrońcą na lata
1
edynson90
edynson90
25 sierpnia 2025, 10:42
Nawet nie kosztował te 40, a zresztą przekonasz się sam że ludzie co mają pojęcie o piłce wiedza o czym mówią i w kontekście żenujących transferów do Milanu i tych dobrych co powinniśmy kupić czyt.Leoni
0
Topero
25 sierpnia 2025, 11:14
Skoro masz pojęcie o piłce to czemu tu siedzisz a nie w gabinecie Milanello :D
0
edynson90
edynson90
25 sierpnia 2025, 09:03
Podobno Allegri nie chce tego Hardera ale śmierdząca i obrzydliwa szuja zwana Furlanim bardziej liczy się głosem jakiegoś tam pośrednika!!!obrzydliwa kreatura
2
palonettoACM
25 sierpnia 2025, 09:08
Nie obrażaj Giorgio, zaraz przyjdą i Ci powiedzą, że biznesowo i finansowo to jest stworzenie boskie.
3
Misiak
Misiak
25 sierpnia 2025, 08:21
Super będziemy mieć Hallanda z Temu
13
Szymson
25 sierpnia 2025, 08:18
Wg. mniejszych źródeł Allegri nie chce Hardera, więc w zasadzie żółty pasek już prawie pewny :)
5
palonettoACM
25 sierpnia 2025, 09:07
Pedulla pisze, ze Busardo (agent z którego stajnia robimy ostatnio najwięcej deali)ma więcej do powiedzenia w Milanie niż Allegri…

Fabio Caressa, komentator Sky, wspomina o dwóch frontach w Milanello. Tare-Allegri kontra Furlani…

Znowu trzeba walczyć z Giorgio dla dobra Milanu. Giorgio Furlani top. Jeśli te pogloski chociaż w połowie oddają rzeczywistość to ja zaczynam wysiadać, jeżeli chodzi o optymizm na ten sezon.
1
mn7
mn7
25 sierpnia 2025, 09:37
Czemu Furlaniemu nie zapali się lampka skoro każdy kolejny team jest przeciwko niemu?

Od niekompetentnych ludzi bardziej niebezpieczni są niekompetentni i nieświadomi swojej niekompetencji.
0
Szymson
25 sierpnia 2025, 09:52
dlaczego mu się nie zapali lampka? bo jest moim zdaniem nietykalny i pewnie o tym wie, jego główne zadanie to robić zysk i dobrą minę do złej gry

Sergio i Fonseca milczą, mam nadzieję, że jeśli przyjdzie co do czego to Allegri będzie miał odwagę wylać wiadro pomyj
1
Dohtor
25 sierpnia 2025, 08:06
Jestem załamany tym że na finiszu jesteśmy z ręką w nocniku....
Jeszcze ta porażka z potężnym kremoneze jakos psychicznie sie odcisnęła na psychice każdego kibica.
Liczę że będzie zwrot akcji i na kilka godzin przed końcem wpadnie Vlachović i Rabiot XD
1
_GAHU_
25 sierpnia 2025, 07:16
Dla mnie ten Harder zupełnie nie potrzebny. Swoich zawodników mogących pełnić rolę rezerwowych wysłaliśmy na wypożyczenia/wytransferowaliśmy a ściągamy jakiegoś młodzika za gruby hajs kiedy potrzebujemy kogoś na już do pierwszego składu. Mam nadzieję że ściągną jeszcze kogoś. Narzekaliśmy na Hojlunda czy Vlaho a dostaniemy nieopierzonego Duńczyka. Fanem obu wcześniej wymienionych nie jestem ale w obliczu Hardera już bym przełknął Serba. Z deszczu pod rynnę. Jeszcze zatęsknimy za Abrahamem...
7
mihuk
25 sierpnia 2025, 07:49
Zgadzam się. Potrzebujemy napastnika do pierwszego składu, a nie kolejnego rezerwowego
1
Gieno
25 sierpnia 2025, 06:45
Każdy tu chwali tego Tare a on pozbył się szrotu a sprowadza następny szrot oprócz starego Modricia to pościągał nie wiadomo co
4
DACM1988
DACM1988
25 sierpnia 2025, 07:08
Powiedział co wiedział.
0
ACMichał83
ACMichał83
25 sierpnia 2025, 07:31
No Tare słabiutko, jak na oczekiwania jakie mieli kibice.
1
DACM1988
DACM1988
25 sierpnia 2025, 07:40
ACMichał83

Jakie są wasze oczekiwania dla zespołu bez LM grającym w serie a ?? Odlecieliście trochę my nie gramy w premier league. Jest lepiej niż każdy myślał przed okienkiem. Za dużo fify i fm menagerów.
2
Milanboy
Milanboy
25 sierpnia 2025, 08:11
AcMichal83 - Ricci, Modric I Jashari to słabo? To bardzo dobra druga linia.
3
Gieno
25 sierpnia 2025, 08:39
Milanboy
co do tych zawodników co wymieniłeś to dopiero sie okaże i boisko zweryfikuje
0
MilanoItaliano
25 sierpnia 2025, 09:00
Gieno
No to poczekaj aż boisko zweryfikuje zamiast ich już nazywać szrotem.
2
DACM1988
DACM1988
25 sierpnia 2025, 09:35
Gieno

Co to za argument z tyłka. Boisko zweryfikuje w sumie jak każdy transfer co nie ?
1
fristajlos
25 sierpnia 2025, 00:53
Brawo Tare, wbrew większości ekspertów odwalił Bonifacego :)
1
spread
spread
25 sierpnia 2025, 01:26
Bonifacego odwaliły badania, nie Tare.
10
Topero
25 sierpnia 2025, 01:33
Brawo brawo teraz przyjdzie ktoś gorszy od gimeneza
0
Manolas
Manolas
25 sierpnia 2025, 00:30
Gość prezentuje się gorzej od Andre Silvy. Mam złe przeczucia. Czy zostawianie Colombo było aż tak trudne?
5
Zuber
Zuber
25 sierpnia 2025, 06:18
Za duży dawał profit, bo w końcu nic nie kosztował.
1
majer1987
majer1987
25 sierpnia 2025, 07:33
Tak, jest Włochem, więc sam rozumiesz. Coraz bardziej mi zohydzają ten Milan...
3
nrt2
24 sierpnia 2025, 23:34
SkySport: During today’s meeting with the Milan management Allegri requested a striker, a defender and a more dynamic midfielder
0
cbvirus
24 sierpnia 2025, 23:36
"midfielder" huh???? Wincyj pomocników. Pierwsza 11stka wytrzyma.
7
Rossu
25 sierpnia 2025, 00:16
Czyli:
Vlahović, Okoli i Rabiot :P
0
Daniel93
Daniel93
24 sierpnia 2025, 23:11
Bonifacy dodał jakis wpis na insta o Milanie. Ktoś przetłumaczy?
0
milan2002
milan2002
24 sierpnia 2025, 23:19
Nie trzeba tłumaczyć żeby się domyślić, że jest wściekły.
1
Gzikuu
Gzikuu
24 sierpnia 2025, 23:27
Generalnie to, że nic mu nie jest, a Milan i ten klub z Arabii to klauny.

Choć patrząc na to to XD - https://x.com/RAPKEY10/status/1959613723343044982

Wciąż jednak podtrzymuję, że lepiej zaryzykować 5 mln za wypożyczenie Boniface niż ryzykować z Harderem, czy Embolo.
3
Topero
24 sierpnia 2025, 23:29
Najlepiej Hardera brać + Boniface
0
cbvirus
24 sierpnia 2025, 23:35
Te kolana to mu operował szaman w Nigerii?
3
Topero
24 sierpnia 2025, 23:57
Ten sam co Maignana składał
2
Ultras_milanu
24 sierpnia 2025, 23:06
Az teraz mi sie szkoda zrobilo ze my Girouda oddalismy... powinien zostac , kupilbysmy morate ktory pewnie by siedzial na lawie a Olivier by gral i mysle ze powzyej 10 goli by strzelil i kto wie czy bysmy nie grali w pucharach teraz.
Wtedy bysmy raczej Gimeneza nie wzieli i by sie sprawa totalnje inaczej potoczyla
0
Pavlović31
Pavlović31
25 sierpnia 2025, 08:43
Giroud sam chciał odejść.
0
milan2002
milan2002
24 sierpnia 2025, 22:52
Ten Milan jest jakimś memem klubu któremu zacząłem kibicować.
4
rossoner111
rossoner111
24 sierpnia 2025, 22:42
Harder harderem … ale tu obrońcy zamiast bronić to strzelają, a napastników nie ma. Obrońca klasowy potrzebny na już. Widać że wahadłami nie PogrAmy bo mamy emersona2
1
Topero
24 sierpnia 2025, 22:47
Piłka nożna to prosty sport wystarczy strzelić 1 bramkę więcej od rywala żeby wygrać mecz, po co obrona :P
3
rossoner111
rossoner111
24 sierpnia 2025, 22:50
W sumie już w zeszłym sezonie mieliśmy świetnego defensywnego napastnika (Morate) to teraz możemy mieć ofensywnych środkowych obrońców. W sumie akurat taka strategia pod Milan szyta
2
Grande
Grande
24 sierpnia 2025, 22:59
Topero

Zeman, przeloguj
1
KosaX
KosaX
24 sierpnia 2025, 22:35
Oglądam Lille i jestem pod wrażeniem Oliviera.Przeciez on wczoraj to by na luzaku z 2-3 bramki strzelił.
6
Grande
Grande
24 sierpnia 2025, 22:34
A tymczasem Oli Giroud sobie strzela w doliczonym czasie w meczu z Monaco
11
mmielczar123
24 sierpnia 2025, 22:44
Przyjął, obrócił się i wykończył. Aż się przypomniała jedna z najważniejszych bramek Milanu w ostatnich latach ;)
8
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
24 sierpnia 2025, 22:24
No dobra na poważnie. Dajemy za no nama prawie 30mln. Kto mógłby być realny w podobnym przedziale i być mniejszym ryzykiem. Mój zaznaczę prywatny ranking:
1. Gonzalo Castro. Ma zadatki aby być drugim Lautaro. Ale czy chciaby zamienić klub lepszy sportowo obecnie na większy organizacyjnie i bardziej prestiżowy?
2. Mika Biererh
3. Kolo Muani. Pytanie czy ten nie czeka na Juve ?
4. Emanuel Emegha
5. Brian Brobbey
1
Tanger
24 sierpnia 2025, 22:29
Brobbey już raz się spalił w lidze z top 4 i wrócił do Holandii z podkulonym ogonem. Emegha nieosiągalny, bo mamy kosę z Boehly'm. Biereth po tym jaki miał wjazd do Monaco, to kosztuje na pewno +30 mln euro. Santiago Castro to nie ten profil, jaki chce Milan.

Z tej 5 jedynie Kolo Muani ma jakieś racjonalne podstawy.
3
k__f__c
24 sierpnia 2025, 22:33
Brian Brobbey fajnie brzmi, tego brać
3
Panicz
24 sierpnia 2025, 22:33
-Biereth na pewno będzie drogi. Monaco nie sprzedaje talentów po 30 mln. Za Akliouche żądają +50.
- Kolo Muani to samo. Juventus go chce, ale PSG odrzuca nawet 45 mln z bonusami.
- Brobbey to komediant z nadwagą a nie napastnik. W poprzednim sezonie w lidze holenderskiej 1560 minut i 4 gole
3
Tanger
24 sierpnia 2025, 22:24
Offtop

Gdyby ktoś był ciekawy, jak wygląda to już legendarne kolano Boniface'a

https://www.facebook.com/photo?fbid=1319171783163419&set=a.617680356645902

Mogą włosy stanąć dęba po zobaczeniu takiej blizny.
3
Topero
24 sierpnia 2025, 22:26
I tak prędzej wytrzyma niż Milan z wyjściową linią pomocy RLC-Musah-Fofana :P
2
Diavo
24 sierpnia 2025, 22:32
To lepiej zeby nie robił cieszynki ślizgając sie na kolanch bo murawe rozdupi:D
3
RaveL
RaveL
24 sierpnia 2025, 22:23
Harder to zdecydowanie będzie ten sezon bez rasowego napastnika i z dwoma klocami na wahadłach. Życzę silnej psychy każdemu kibicowi Milanu.
1
sheva7acm
24 sierpnia 2025, 22:15
Rezerwowy sportingu ma być naszym zbawieniem!! Tak nisko upadliśmy !!!
3
kusniak_22
24 sierpnia 2025, 22:12
Ogólnie pierwsze o gościu słyszę, po drugie zagrał w ogóle w tym Sportingu, bo z tego co kojarzę, to tam w poprzednim sezonie w napadzie swoje rekordy kręcił niejaki Gyokeres. Mieliśmy się starać o innego Duńczyka, ale widzę, że zadowolimy się kolejną niewiadomą, tylko jak na niewiadomą trochę drogo..
0
Topero
24 sierpnia 2025, 22:11
No cóż panie Harder jak badania medyczne przejdziesz pomyślnie to ma pan czystą kartę i mam nadzieję że pozytywnie zaskoczymy się wszyscy, z tego wszystkiego szkoda że Jović nie został bo mimo wszystko chłop potrafił się cofnąć rozegrać akcje i dołożyć nogę tak żeby piłka wpadła do bramki
0
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
24 sierpnia 2025, 22:10
A może to ryzyko warte podjęcia? Bo może nasi włodarze myślą sobie, że ten Harder to może być kolejny wielki napadzior ze Skandynawskiej szkoły napadziorów. Był Haaland przespali, był Gykores przespali nawet Bieretha. To teraz jest młody jest Dunczykiem i wszyscy mówią że talent. To trza brać bo po sezonie przyjdzie Real i da 120mln.
0
Topero
24 sierpnia 2025, 22:12
Jeszcze Sorloth był jakby nie patrzeć
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
24 sierpnia 2025, 22:27
Jeszcze ten yyy Braveheart! Znaczy się no xdd miałem na myśli tego Braithwaite'a ten co grał w FCB też Duńczyk też napadzior, również przespany Martin Braithwaite szkoda chłopa a mógł być Nasz :))).

No i Sorloth to się piszę pierwsze o przekreślone więc Sørloth jak już ;DDD. Tak tylko mówię xDD.
0
Endriu
24 sierpnia 2025, 22:07
Kolo Muani jak sie nie mylę tez jest do wzięcia. Czemu my nie myślimy o sprowadzeniu do ataku kogoś kto umie bramki strzelać.
0
hyrus13
hyrus13
24 sierpnia 2025, 22:10
Bo byle frajer potrafi wygrywać jak ma bramkostrzelnego napastnika. Nowoczesny futbol nie ma tym polega. Tu trzeba tworzyć, pielęgnować podania, a nie bezmyślnie ładować gole.
7
palonettoACM
24 sierpnia 2025, 23:16
Bramkarz ma rozgrywać a nie bronić. To samo obrońca.

Napastnik ma walczyć w pressingu, odegrać, pracować dla drużyny etc, strzelać nie musi.

Pomocnicy nie muszą myśleć na boisku, wystarczy że są silni fizycznie jak Musah.

Granie z kontrataku to zbrodnia. Co ten Guardiola najlepszego uczynił z tą piłeczką. :P

Wojna to pokój. Wolność to niewola. Ignorancja to siła.
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 23:18
2
rossoner111
rossoner111
24 sierpnia 2025, 22:05
Kto to jest ten kot Harder, szkoda że we worku
0
hyrus13
hyrus13
24 sierpnia 2025, 22:00
A niecałe 24h temu myśleliście, że nie może być gorzej, a tu kolejna niedziela mercato sprawiła, że mało kto pamięta o wczorajszej porażce :)
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
24 sierpnia 2025, 21:59
Podejrzewam, że Tare wcześniej odebrał tel od Cardinalle zanim sprowadził Hardera a pewnie cały dialog wyglądał tak:

Cardinalle: 'So how's things going with striker for US?'

Tare: 'Shitty I would say can't find any good striker for this small amount of money but mayby you can give me some advice mister?'

Cardinalle: 'Play Fifa or Footbal Manager they have full database of good players with potential if this one doesn't help mayby just TRY HARDER to find any solutions.'

Tare: 'Harder? Of course thank you mister.'

Mam nadzieje, że od teraz życie Conrada się ułoży tak jak tekst w piosence Daft Punk Harder, better, faster, stronger xdd.

Ulubiony film Conrada? DIE HARD 2 'DIE HARDER' xddd.

Ba dum tsss. Koniec żartów i śmiechu nie wiem jeszcze jaki nr będzie miał Nasz nowy nabytek ale taki 99np byłby ok tak więc w skrócie byłby to dla Nas CH99 dobre bo jakby jakiś wirus normalnie heh xdd. Dobra już serio koniec xdd.
3
Diavo
24 sierpnia 2025, 21:56
Tymczasem Boniface postanowił podzielić się swoim codziennym życiem ze swoimi obserwatorami i właśnie teraz można go zobaczyć grającego w „Call of Duty” na Twitchu, podczas gdy czat jest pełen fanów AC Milan i innych osób, proszących o wyjaśnienia dotyczące tego, co się stało. Nie odpowiedział.
1
Daniel93
Daniel93
24 sierpnia 2025, 21:56
Nasz scouting na prawdę jest tragiczny jeżeli my chcemy płacić tyle hajsu za młodego gracza który strzelil raptem kilka bramek.. kto go wgl obserwował? Kto go polecił? Kto bierze odpowiedzialnosc za ewentualny flop transferowy?

Tak wiele pytań, tak mało odpowiedzi..
1
elporto
elporto
24 sierpnia 2025, 22:10
Odpowiedzialność?
Jak pyknie = Furlani & Moncada
Jak będzie flop = Tare & Allegri

xD
5
k__f__c
24 sierpnia 2025, 21:54
Trzeba było zostawić Colombo i Camardę a za te pieniądze kupić porządnego obrońcę.
Gorzej w ataku by nie było, a może nie trafilibyśmy tak debilnych bramek
10
MilanSince94Forever
MilanSince94Forever
24 sierpnia 2025, 21:53
A ja się zastanawiam kto szybciej zostanie zwolniony Amorim czy Allegri ? Obecnie oba kluby dużo łączy. Świetna historia z której nic nie zostało, Amerykanacy właściciele którzy mylą Football z Soccerem, fatalny poprzedni sezon, tragiczne rozpoczęcie tego, trenerzy na A, przebudowany prawie cały skład, Diabeł jako symbol klubu. Może to jakaś rzucona klątwa i Milan zacznie wygrywać dopiero jak podniesie się MU :)
2
cbvirus
24 sierpnia 2025, 21:43
Szkoda, że o Davida nie powalczyliśmy, bo teraz na rynku zostały już dosłownie ochłapy.
0
alfik94
alfik94
24 sierpnia 2025, 21:39
Kto to jest?
0
Milanboy
Milanboy
24 sierpnia 2025, 21:33
Jeny znowu lewonożny napastnik? Eh
0
ósmy
ósmy
24 sierpnia 2025, 21:32
Z drugiej strony trudno było oczekiwać od 19-latka, aby posadził w zeszłym sezonie Gyokeresa na ławce.
Nie wiem jak zaczął obecny sezon.
Wszystko przed nim, i nie jego powinniśmy krytykować,
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 21:45
0
boguc69
24 sierpnia 2025, 21:43
tak ciężko poszukać i sprawdzić? masz pierwsze z brzegu statystyki:

https://www.flashscore.pl/zawodnik/harder-conrad/KWNBSZBE/

skoro sami zapłacili za niego 19 baniek (!!!) to nie dziwne, że z nas też chcą zedrzeć
0
karp_fso
karp_fso
24 sierpnia 2025, 21:25
Patrzę na statystyki Hardera i nie wiem co tu się wydarzyło xD
My bulimy 25 mln za gościa, co strzela kilka bramek w sezonie w Portugalii.
3
JAJO
JAJO
24 sierpnia 2025, 21:24
Imię i nazwisko jak bohater filmów dla dorosłych. Skarbie bądź grzeczna bo przyjdzie Twardszy Konrad...Z drugiej strony, gdyby nie ta strona to w życiu nie słyszałbym o tym zawodniku.
6
ksieciunio
ksieciunio
24 sierpnia 2025, 21:17
Polityka transferowa Milanu czyli Make Life Harder
7
MilanoItaliano
24 sierpnia 2025, 21:01
póki co jedyny plus Hardera to zabezpieczenie nas przed kominem płacowym Vlaho.
3
Misiak
Misiak
24 sierpnia 2025, 20:59
Kto to wogole jest jakiś Halland z Temu
22
ACMarek
24 sierpnia 2025, 20:59
Mam kolegę Portugalczyka kibica Sportingu który bywa na meczach i z którym pracuje w Anglii. Pytałem go o Hardera kilka dni temu i oto co mi powiedział: jest duży, dobry, ale strzela z pozycji z których nie powinien a kiedy powinien podać do partnera na lepszej pozycji to go nie dostrzega.
8
Bandon
Bandon
24 sierpnia 2025, 21:04
W lidze portugalskiej to nie powinien być dobry, tylko zajebisty jeśli jest celowany na podstawowego napastnika Milanu, bo nie wierzę w to, że będzie nim słaby fizycznie Gimenez.
2
hyrus13
hyrus13
24 sierpnia 2025, 21:15
Mieliśmy kiedyś takiego topowego z ligi portugalskiej.
3
ósmy
ósmy
24 sierpnia 2025, 21:27
Do usunięcia proszę.
Edytowano dnia: 24 sierpnia 2025, 21:30
0
tommyb1
tommyb1
24 sierpnia 2025, 20:56
Atalanta już zaciera ręce. Za rok u nich za 18. Za 2 lata Utd za 70
6
boguc69
24 sierpnia 2025, 20:45
jak człowiek sobie przypomni, że w trakcie swojego pobytu u nas Sheva miał za partnerów Weaha, Bierhoffa, Inzaghiego, Tomassona, nawet Crespo i Rivaldo... to spoglądając na obecnie proponowane nazwiska aż się człowiek zastanawia co oni tam w naszym nierządzie ćpają???
20
hyrus13
hyrus13
24 sierpnia 2025, 21:19
Kończy się sierpień zaraz przeczytasz jak koledzy oceniają okienko tak 8/10. Czego się spodziewasz? Ludzie, którzy pamiętają prawdziwy Milan są teraz debilami, którzy oczekują cudów. A te „cuda”, to realne wzmocnienia na teraz, a nie rozpieprzanie pieniędzy na półamatorów, którzy może kiedyś coś tam będą grać. A to wszystko dlatego, bo rzekomo nie mamy pieniędzy.
4
MilanHomer
MilanHomer
24 sierpnia 2025, 21:33
Jakby chociaż pozyskali Włochów na poziomie Gilardino to byłoby coś.
2
boguc69
24 sierpnia 2025, 21:46
Gilardino mistrz świata i zwycięzca LM, pan piłkarz pełną gębą! :)
2
hyrus13
hyrus13
24 sierpnia 2025, 21:48
Chyba nie ma obecnie Włocha, który prezentowałby zbliżony poziom do Gilardino?
2
boguc69
24 sierpnia 2025, 21:52
ano nie ma, Retegui, Scamacca, Kean, Lucca-ku to zdecydowanie nie ta półka
1
MEDIOLANUMACM
MEDIOLANUMACM
24 sierpnia 2025, 20:44
Już lepszy młody Harder w garści niżeli Embolo z Monaco albo ten H(/)jlund despera poszła fakt ale już lepiej, że poszli w młodego niż jakiegoś wypalonego gracza co by kosztował tyle samo albo i więcej.

Mam nadzieje, że przyjdzie jeszcze ten Arokodare albo Vlahović jednak wolałbym, żeby poszli po Arokodare a Vlaho wzieli po sezonie jako wolnego gracza chyba, że się Juve zgodzi na jakąś wymianę graczy ale mimo wszystko to i tak wolałbym, żeby poszli po tego Arokodare.
1
boguc69
24 sierpnia 2025, 20:47
za rok to Flacho nawet na nas biedaków nie spojrzy, bo byle klub z PL da mu większy hajs
1
Vol'jin
24 sierpnia 2025, 20:55
który klub z PL da Vlaho 12 mln ? Skoro najwięcej w lidze Ma Haland 17 mln +11 Salah 13 mln Casemiro 11 w podstawie
0
Rogo1989
Rogo1989
24 sierpnia 2025, 20:59
Ktoś musiał mu tyle dać, nie ważne, że gość nawet na połowę tego nie zasługuje. Najlepiej to trzymać go jak najdalej od Milanu.
1
boguc69
24 sierpnia 2025, 21:47
nie napisałem, że 12, ale na pewno większy niż nasze "sławne" 4 miliony
2
ConradJethro
ConradJethro
24 sierpnia 2025, 20:42
Harder ma kilka cech których dawno napastnik w tym klubie nie miał
1. Biega z podniesioną glową - ten chłopak naprawdę dużo widzi i potrafi rozgrywac
2. Ma olbrzymią łatwość w oddawaniu strzałów nawet z trudnych pozycji
3. Jest silny i potrafi się utrzymywać przy piłce co w serie a jest podstawą
4. Ma 20 lat i olbrzymi potencjał do wzrostu umiejętności (ceny też).
20+ baniek to nie jest jakaś wygórowana cena.
4
AdasMilan96
24 sierpnia 2025, 20:44
A umie przyjąć piłkę, żeby mu nie odskakiwała 2 metry nad niego? :D
7
ConradJethro
ConradJethro
24 sierpnia 2025, 20:47
Umie, nawet kierunkowo :)
5
roox
roox
24 sierpnia 2025, 20:55
To opis Gimeneza z poprzedniego mercato ;). Szoda, że to idzie w tym kierunku wszystko, mogli przecież zatrzymać Colombo czy Camarde, gorszy by nie był a włoch na dodatek.
2
ACMichał83
ACMichał83
24 sierpnia 2025, 20:59
Ciekawy opis, bo szczerze, to jeszcze nigdy nie widziałem, aby ktoś tak słabo wyglądał nawet na kompilacjach, gdzie praktycznie z każdego można zrobić geniusza futbolu xD
0
hyrus13
hyrus13
24 sierpnia 2025, 21:21
Jak przeczytają to trenerzy Sportingu, to nie ma bata, żeby nam go sprzedali. Nie wiedzą co trzymają na ławce. Idioci.
0
Zuber
Zuber
24 sierpnia 2025, 20:42
Wydaliśmy trochę sosu i oprócz Modricia, który przyszedł z wolnego transferu to nikt nie jest wzmocnieniem na już.
11
1  2  3  4    >









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI