Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?



JEDNA AKCJA, JEDEN PUNKT! ROMA 1-1 MILAN

25 stycznia 2026, 19:52, Presidente Aktualności
JEDNA AKCJA, JEDEN PUNKT! ROMA 1-1 MILAN

Pierwszą połowę można opisać słowem "cud" – cud, że Milan bramki nie stracił. Roma od pierwszych minutach przejęła inicjatywę i przypuszczała tak za atakiem. Szczęściem Milanu było to, że w bramce jest Mike Maignana, a piłkarze Romy byli nieskuteczni. Gospodarze już w siedemnastej sekundzie mogli wyjść na prowadzenie, ale Malen z bliska uderzył za lekko i Maignan złapał piłkę. Co prawda na tę akcję jeszcze odpowiedział Alexis, ale jego strzał zza pola karnego poszybował wysoko nad bramkę. W 8' znowu zrobiło się gorąco pod bramką Milanu. Najpierw uderzał Malen z 16 metra, ale został zablokowany. Po chwili piłka trafiła pod nogi niepilnowanego Kone, który w polu karnym ustawił ją sobie, ale uderzenie było zbyt lekkie i ponownie bramkarze Milanu był górą. Po chwili dobijać jeszcze chciał Malen, ale znowu był na posterunku Maignan. W 12' Roma zaatakowała bokami. Najpierw płaskie zagranie z prawej strony, Celika, ale do nikogo, po czym po chwili z lewej strony takie same dogranie, ale tym razem już przerwał je interwencją Maignana. W 19' znowu aktywny Malen, ale jego uderzenie minimalnie obok słupka. W 33' ponowił próbę, jednak tym razem uderzenie było zbyt lekkie, żeby zagrozić Maignanowi. W 43' Celik uderzał z ostrego kąta, ale piłka przeszła wzdłuż bramki. Po chwili Soule dostał futbolówkę w polu karnym i w dobrej sytuacji posłał ją nad bramką. W 45+1' mogło być 1-0. Cristane zagrał z prawej strony po ziemi w pole karne, a tam na bliższym słupku Celik bez zastanowienia oddał mocny strzał, który jednak fenomenalną interwencją instynktowną obronił Maignan. Do przerwy 0-0.

W drugiej połowie Roma straciła swój rozmach w atakach, co nie oznacza jednak, że częściej do głosu dochodził Milan, choć to goście lepiej rozpoczęli drugą odsłonę. W 49' Bartesaghi zagrał w pole karne do Rabiota, a ten płaskim strzałem z lewej strony próbował pokonać Svilara, który jednak sparował piłkę na rzut rożny. W 54' próbowała odpowiedzieć Roma za sprawą Malena, który dryblingiem chciał minąć w polu karnym kilku rywali, ale górą okazali się defensorzy Milanu. W 62' niepodziewanie Milan wyszedł na prowadzenie. Rzut rożny, krótko rozegrany, Modrić dośrodkowuje w końcu w pole karne, a tam De Winter głową pakuje piłkę do bramki. Roma długo nie mogła znaleźć odpowiedzi na trafienie gości, ale nastała w końcu 72'. Wówczas to Wesley z lewej strony dośrodkował na dalszy słupek. Tam Bartesaghi uznał, że piłka opuści boisko, jednak jeden z graczy Romy dopadł do piłki, zgrał ją do środka, przy czym po drodze trafiła ona w rękę młodego obrońcy, co zmusiło sędziego do podyktowania rzutu karnego. Do piłki podszedł Pellegrini, którego strzał wyczuł Maignan, ale zawodnik Romy uderzył precyzyjnie i pokonał francuskiego golkipera. W 82' Bartesaghi chciał się zrehabilitować. Ruszył do przodu, wpadł w pole karne, jednak jego strzał został zablokowany. W 91' jeszcze głową uderzał Fullkrug, ale wysoko nad bramką. Roma naciskała przez cały czas szukając zwycięskiej bramki, ale już nie stworzyła sobie klarownej sytuacji. Mecz zakończył się podziałem punktów. 

AS ROMA (3-4-2-1): Svilar; Mancini, Ndicka, Gilardi; Celik, Kone (Pisilli 59'), Cristante, Wesley; Dybala (69'Pellegrini), Soulé (85' Venturino); Malen (69' Vaz)

Rezerwowi: Vasquez, Gollini, Pellegrini, El Aynaoui, Ferguson, Tsimikas, Venturino, Ziolkowski, Pisilli, Lulli, Vaz

AC MILAN: (3-5-2): Maignan; Tomori, Gabbia, De Winter; Saelemaekers (46' Athekame), Ricci, Modric, Rabiot, Bartesaghi; Nkunku (68' Pulisic), Leao (68' Fullkrug)

Rezerwowi: Terracciano, Torriani, Estupinan, Loftus-Cheek, Fullkrug, Pulisic, Fofana,Athekame, Odogu, Jashari, Pavlovic

Bramki: De Winter 62', Pellegrini 74' (k.)

Żółte kartki: Rabiot 51', Athekame 55', Modrić 70', Maignan 74'

Arbiter główny: Andrea Colombo

Miejsce: Stadio Olimpico (Rzym)

*** SKRÓT SPOTKANIA ***


R E K L A M A





528 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
M3TR0
26 stycznia 2026, 03:15
Tak jak pisałem w komentarzu gdzieś pod koniec 1 połowy, nasza gra była tak zajebista, że po raz kolejny obudziłem się przed sekundą na kanapie pod kocykiem z naszym herbem, który zarzuciła na mnie żona co bym nie zmarzł ;). Patrząc ponownie na wynik i Wasze komentarze, znowu dużo nie straciłem, a oszczędziłem sobie wku… zdenerwowania.

No cóż, lecę spać dalej, bo za parę godzin do roboty. Miłego!
1
Masa
Masa
26 stycznia 2026, 01:01
patrząc z perspektywy trybun mecz tragiczny do oglądania...

Rabiot i Modric jedyni zawodnicy z formacji pomocy i ataku, ktorzy graja na poziomie Milanu. Reszta dzisiaj zawiodła jak prawie zawsze zresztą w ostatnich meczach.

Nkunku jest tak wolny, ze rzygac sie chce jak sie na niego patrzy

Leao porazka

Snickers cos tam probowal, ale tak go wygwizdywali przy kazdym kontakcie z pilka, ze mi go az szkoda bylo

karny z dupy, nic by z tej akcji nie było... nienawidze tego w piłce, bo zawsze przeciwko nam są takie karne.

jutro trzeba opyerdolic pizze i do domu...
2
k__f__c
k__f__c
25 stycznia 2026, 23:55
Za co Modric dostał kartkę?
1
ósmy
ósmy
25 stycznia 2026, 23:42
Młody Maldini idzie do Lazio.
0
jarek2572
jarek2572
25 stycznia 2026, 23:29
Nastepny mecz z Bolonią, a czemu nie widzę Milamu w rozpisce 24 kolejki?!
0
jarek2572
jarek2572
25 stycznia 2026, 23:30
Dobra nie było tematu
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:31
Wycofaliśmy się po tym remisie i zakopaliśmy się w torfie pod drzewem życia.
4
carrygun
25 stycznia 2026, 23:26
Wiele tutaj padło słów o autobusie, o stylu Allegrego gry na 1-0, ale przecież zarówno z Como, jak i z Romą powinniśmy przegrywać kolejno 0-3 i 0-2 do przerwy, jeśli wykorzystaliby swoje szanse. Tutaj nie ma żelaznej obrony, a konkretne dziury, gdzie jedna prostopadła piłka daje przeciwnikom setkę.

Po 1-szej połowie xG Romy to było 1.82. W tej samej sytuacji Como miało ponad 2, jeśli nie okolic 3. To nie jest granie Allegrismo, ale paniczne bronienie i liczenie na farta. Z Como ratował nas Mike, tutaj nieudolność Malena. Ile może jechać na czymś takim?
7
Gerada
Gerada
25 stycznia 2026, 23:59
Como zakończyło CAŁY mecz z xG 1,87. Nie wiem jak im wyszło "2, jeśli nie okolice 3" za pierwszą połowę...

Też nie podoba mi się nasz "styl" i po prawdzie nie bardzo w tym jakiś styl widzę, ale nie zmyślajmy statystyk pod tezę ;)
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
25 stycznia 2026, 23:24
Nie macie czasem takiego wrażenia że każdy kolejny zarząd buduje Milan pod top 4 a nie po to żeby zaliczył serie kilku mistrzostw pod rząd jak Juve czy Inter, ba nawet ja osobiście że nasza kadra nigdy nie jest budowana pod mistrzostwo nawet dwa razy z rzędu.
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:27
Nie. Następny zarząd buduje Milan pod kątem niewydania kolejnych szekli, żebyśmy mogli odbudować wielki izrael i zakosić Grenladnię, bo poprzednia wyspa (zwana obecnie wyspą Epsteina, też kupiona od Danii), była za mała.
4
Aro6060
Aro6060
25 stycznia 2026, 23:20
Wciaz nie kumam trzymania sie tej formacji. Moim zdanie mamy pilkarzy pod 4 3 3. Te wahadla nic nie daja, a skrzdlowi cierpia grajac na 9.
Nie da sie tego ogladac. Jedna akcja w meczu i autobus.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:22
Jak będziesz łysieć jak Allegri, to stwierdzisz, że lepsze kilka włosów na czubku niż ich brak. I na tym polega nasza gra.
0
Pablo78
Pablo78
25 stycznia 2026, 23:19
Pytanie też o przygotowanie kondycyjne bo my za dużo się bronimy,dajemy rywalom grać z piłką.Ale to my gramy 1 mecz w tygodniu to powinien być głód piłki, a wyglądamy jakbyśmy mieli mniej sił i chęci niż rywale.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:23
W obronie mamy dobre. Zapytaj o atak. Tam mamy afry... tzn. Leao.
0
k__f__c
k__f__c
25 stycznia 2026, 23:47
Jamajczyka
0
ósmy
ósmy
25 stycznia 2026, 23:18
Taki Caridnale przyjedzie do Mediolanu raz na rok, popatrzy w tabelę;
- Drugie miejsce, jest dobrze.
Pochwali Allegrego, bo trzyma podium, gazet włoskich nie czyta, bo nie umie w tym języku, po angielsku piszą o drugim miejscu.
- Jest przecież dobrze. Plan realizowany. A soccer to fajny sport, Czy ja oglądam Milan? Oczywiście, jak tylko znajde czas.
0
Pablo78
Pablo78
25 stycznia 2026, 23:15
postawa obrońców co widzimy jakie farfocle odwalają, czemu nie ma gry skrzydłami, włączania się do przodu itd. jako zawodowcy powinni mieć to opykane a widać mamy za dużo młodych niedoświadczonych do takiej gry. Dużo niedokładności w podaniach.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:19
Bo:
a) to nie Milan, jaki znamy, tylko podróbka.
b) to nie piłkarze, jakich znamy, tylko podróbki.
c) to nie trener, na jakiego zasługujemy, tylko podróbka (co przegrała kiedyś z Sassuolo).
0
zubo
25 stycznia 2026, 23:12
Z takim podejsciem i z taką grą top4 nam ucieknie. Wspomnicie moje slowa. Kazdy inny zespól na tym etapie sezonu wkracza w faze, gdzie ich gra jest lepsza, ladna, forma wzrasta a u Nas odwrotnie. Liczymy na szczescie i rece Maignana. To sie skonczy i obudzimy sie z palecem w nocniku. Gramy raz w tygodniu a wygladamy gorzej niz zespoly ktore maja tych minut zdecydowanie wiecej. Kurwaaaa co za czasy!!!
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:15
Zarejestrowany: 7086 dni temu

WTF?!
0
Przemek1899ACM
Przemek1899ACM
25 stycznia 2026, 23:10
Ja nie jestem zły na ten remis, ja jestem wkurw…y na ten styl!
Patrzę i żygać mi się chcę normalnie.
Nie mogę się pogodzić, że taka marka jak Milan jest pośmiewiskiem.
Nawet w studiu podniecają się nad 6 Como, a z Milanu się śmieją.
Niby jest 2 miejsce, ale nikt ich nie traktuje poważnie.
Ja nie wiem jak można być czymś takim usatysfakcjonowanym?!
Mnie to wewnętrznie rozpierd…a
1
Vol'jin
25 stycznia 2026, 23:13
to po co tego błazna Interowskiego prowadzącego słuchasz?

Przecież od lat te studio jest anty-Milanowe, nawet za Pioliego
7
Przemek1899ACM
Przemek1899ACM
25 stycznia 2026, 23:18
Ale to już nawet nie chodzi o Mikołaja w studio, ale nawet o komentarze podczas meczu.
Wszyscy grillują Milan.
Po części mają rację, bo od tej gry pod wodzą Maxa, to oczy krwawią
1
Piotrek1899
25 stycznia 2026, 23:07
Najśmieszniejsze jest to, że gdyby nie kolejny wylew Bartesaghiego, to Milan by to dowiózł. Jestem przekonany o tym. Śmiem twierdzić, że to by się skończyło jeszcze wyżej dla nas. Byłem też przekonany, że Athekame wejdzie właśnie za Włocha, a Saelemaekers przeskoczy na lewą stronę. Wybaczcie, ale skoro taki rzadki Celik robił z młodym, co chciał, to chyba o czymś świadczy. A tak poza tym, sądzę, że ktoś z zarządu powinien z Allegrim poważnie pogadać, bo to nie jest normalne, żeby z takim składem personalnymi grać obronę Częstochowy. Myślę, że Modrić, Rabiot i jeszcze kilku innych zachwyceni nie są tym, co im trener każe grać. Delikatnie mówiąc. O tych z przodu nie ma nawet co gadać. Nkunku jest mi po prostu szkoda. W takiej taktyce jest zwyczajnie bezradny.
3
serginho83
25 stycznia 2026, 23:32
Saelemaekers niech się cieszy, że dotrwał do końca 1 połowy, bo zagrał fatalny mecz, najgorszy w tym sezonie ;) Bartesaghi juniorski błąd, wyszedł brak doświadczenia, ale z niego będą ludzie, już teraz zjada Estupinana :)
1
emil373
emil373
25 stycznia 2026, 23:07
A mnie uderza fakt, że tak wielki klub jak Milan na pozycji prawego pomocnika ma Athekame.
Ani szybki ani mądry. Żółta kartka okropnie mnie poirytowała.
W swojej szkółce nie ma lepszego ? Ciekawe...
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:11
Milan?
0
Gerada
Gerada
25 stycznia 2026, 23:14
Nie no, szybki to akurat jest.
0
Pablo78
Pablo78
25 stycznia 2026, 23:07
Mamy aż 8 remisów to wygląda że Maxiowi zależy tylko by być w top4 i dostać się do LM.
0
landik
landik
25 stycznia 2026, 23:09
No ogólnie to taki był cel w tym sezonie.
3
ósmy
ósmy
25 stycznia 2026, 23:06
I podczas kolejnej konferencji prasowej Allegri będzie matematycznie wyliczał punkty, przy jednoczesnym zapewnianiu, że myśla tylko o nadchodzącym meczu.
Co jest wierutną bzdurą, bo MUSZĘ wierzyć, że ta ich kunktatorska i zachowawcza gra jest oparta właśnie na takim długofalowym myśleniu.
- Tutaj uszczkniemy 1 pkt, bo następny mecz gramy z ogórkami,
- Nie grajcie tak ochoczo do przodu, wystarczy to, co mamy.
- Jakoś to będzie, inni z pewnością też pogubią punkty.

Mam odruchy wymiotne na tak skrajny minimalizm, i tworzenie z gry w piłkę tak zrobotyzowanego przedstawienia.
2
zuperhero
zuperhero
25 stycznia 2026, 23:05
rozumiałbym wpisy o stylu allegriego- może nie gramy ładnie ale punktujemy, jeśli rzeczywiście milan prezentowałby świetną grą w obronie, ustawianie, kasowanie rywala w niskim bloku i schematy ale to co gra milan to jest kryminał, a wyniki są efektem wielkiego farta, a ten prędzej czy później minie i będziemy tylko spadać w tabeli. to ile setek, na przestrzeni sezonu, zmarnowali z nami przeciwnicy lub ile bramek wyjął Mike, to się w głowie nie mieści. wg niektórych algorytmów liczących expectedPoints powinniśmy zajmować 7-me miejsce w lidze.
0
AbyZrozumiec
AbyZrozumiec
25 stycznia 2026, 23:05
Gdy oglądam mecze Milanu to idealnie pokazuje jak trener jednak jest ważny. Przecież tu widać rękę Allegriego każdy zespół jego tak gra.
2
yagi
yagi
25 stycznia 2026, 23:04
Mam wrażenie, że niektórzy tu zapomnieli, że nasz potencjał nie jest na scudetto. Jesteśmy na drugim miejscu, mamy bezpieczną przewagę nad kolejnym zespołem i 21 kolejnych meczów bez porażki. Ja wiem, że chcielibyśmy łupic wszystkich jak Real w 1989, Barcelonę w 1994, inter w 2001 I Manchester w 2007. Realia są inne. Mamy krótka ławkę, luki kadrowe na każdej pozycji, a nasza pomoc ciągnie 41 letni Modric.

Ja też się wkurzam, co mecz, ale wiem że Max robi max, z tego co ma.
5
irus6663
irus6663
26 stycznia 2026, 05:45
Prawda. Ne bez powodu Allegri caly czas powtarza o pierwszej 4
0
szfarceneger
szfarceneger
25 stycznia 2026, 23:00
W ostatnich latach oglądam już prawie wyłącznie mecze Milanu, więc to całe allegrismo zaczyna mi zupełnie obrzydzać piłkę.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:05
Ja tak mam od czasu, gdy nas nie ma w LM.
Jakbyś miał ochotę spożytkować ten czas w inny sposób, to polecam stare anime. Przynajmniej człowiek ma wtedy jakąś przyjemność z tego, co robi.
1
Ultras_milanu
25 stycznia 2026, 23:10
Nie lepiej consesiaizmo albo fonsecaismo wolisz co nie xd , ja juz wole taka gre ale chociaz nie ma wstydu z miejscem w tabeli i z wynikami . A allegeri robi co moze z ta kadra , jeszcze pol roku temu ta obrona byla memem serie a a dzis sa 2 najlepsza defensywa w lidze
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:13
Za Fonseki mieliśmy wygraną w Madrycie. Sporo więcej, niż teraz.
0
Pablo78
Pablo78
25 stycznia 2026, 22:58
Ciekawe jak są oceniani weryfikowani sędziowie po takim sędziowaniu?kartki zachowanie wobec kapitana- bramkarza?
0
mmielczar123
mmielczar123
25 stycznia 2026, 22:56
Niestety powoli tracimy już szanse na Scudetto. Przykro się patrzy, jak przy remisie w końcówce, Roma atakuje całym zespołem z Mancinim w polu karnym, a Max uspokaja naszych, żeby tylko za szybko nie wznowili gry. Szkoda tych traconych punktów, bo okoliczności do zdobycia drugiej gwiazdki mamy w tym sezonie bardzo sprzyjające. Ciężko jednak o sukcesy, gdy jedyną ambicją klubu jest top 4 i kasa z LM. Przyoszczędzili latem (chociaż idiotyczny transfer Nkunku temu zaprzecza), oszczędzają teraz, a przy takich brakach kadrowych nawet granie raz w tygodniu nie wystarcza, żeby realnie bić się o scudetto. Gdyby pozycja w top 4 była zagrożona, to pewnie nagle fundusze na wzmocnienia by się znalazły.

Oczywiście szanse na mistrzostwo wciąż mamy - wystarczy, że do następnych derbów Inter raz zgubi punkty (grają chociażby z Juve), a my zaliczymy bezbłędną serię (terminarz nie jest szczególnie wymagający) i w bezpośrednim starciu będziemy mogli ich dogonić. Problem w tym, że oni lecą jak burza i przejeżdżają się po każdym słabszym rywalu, a my mamy problem z przebiciem serii dwóch wygranych spotkań. Szanse są, ale chyba trzeba będzie się zadowolić top 4, a tu też trzeba być czujnym i oglądać się za plecy, bo konkurencja jest mocna.
0
landik
landik
25 stycznia 2026, 23:04
O ile w mistrza nie wierze i nie wierzyłem w tym sezonie, to jakbyśmy nagle zaczeli pkt dół tabeli to szanse dalej są, jest jeszcze 1 mecz Interem oni też w końcu zgubią pkt, więc te 5 na tym etapie to gówno znaczą.
1
acmti__
acmti__
25 stycznia 2026, 23:11
My dzisiaj zdobyliśmy punkt, a nie straciliśmy...
Warto schłodzić głowę i zejść na ziemię. Gramy słabo i zdobywmy punkty ponad miarę. Mecz z Como to potwierdza.

Allegri ma za zadanie wprowadzić nas do LM, nie walczyć za wszelką cenę o scudetto, stąd dzisiaj chciał zdobyć 1 punkt, a nie zaryzykować walkę o 3 zwłaszcza że widział kto dzisiaj prowadził to spotkanie.

Milan ma nikłe szanse na scudetto, bo jest po prostu słabszy kadrowo i mentalnie przede wszystkim o Interu, jest na równi 2,3 drużyn z którymi bije się o LM.
Oczywiście zawsze szanse są, ale patrząc na nasze problemy, grę, przepychanie meczów i wyniki nie zasługujemy na to w danym momencie.
Moim zdaniem jesteśmy obecnie wyżej niż na prawdę zasługujemy.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2026, 23:12
2
Gieno
Gieno
25 stycznia 2026, 22:55
Nie rozumiem jak można grać taką kaszanę i być na drugim miejscu z całym szacunkiem ale nam nawet nie należy się miejsce w pierwszej 10 to jest kriminal co oni grają
2
landik
landik
25 stycznia 2026, 22:57
Bo nie liczy się jeb.. styl gry, bo za to pkt nie ma, liczy się tylko to co jest w bramce. A fakty są takie że przegliśmy 1 mecz w tym sezonie.
Edytowano dnia: 25 stycznia 2026, 23:02
5
Gieno
Gieno
25 stycznia 2026, 23:39
Może za styl nie ma punktów ale my nie mamy żadnego stylu i tego nie da się oglądać i tylko lecimy na farcie ale on się w końcu skończy i wtedy będzie płacz teraz jesteśmy na 2 miejscu ale sezon jeszcze długi i droga do ligi mistrzów daleka a z taka gra wątpię w nią
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 22:54
Panowie, kto nie pił, pisze teraz rozprawkę!
Jak nie napisze, to nie zda matury!


Reszta, co zdała, może pić dalej.
0
milan2002
milan2002
25 stycznia 2026, 22:53
Jeżeli mamy zamiar grać tak jak z Como i Romą to Inter zmiecie nas z planszy i przypieczętuje Scudetto.
3
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 22:54
Będzie remis.
0
MrCostacurta
MrCostacurta
25 stycznia 2026, 22:57
Inter ma nas zmieść z planszy co mecz a od jakichś 2 lat dostaje z nami w cymbał regularnie
2
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 22:59
Bo wyleciał główny sabotażysta... tzw. #pioliout
1
Ultras_milanu
25 stycznia 2026, 23:12
Ja slysze te wasze plakanie od 6 meczy ze inter nas zniszczy ale jakos radzimy sobie z nimi a potem jestes dumny z druzyny zapewne xd
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 23:40
To Ty jesteś ultras_interu.
0
Vol'jin
25 stycznia 2026, 22:53
Miało być luźne top 3 przed sezonem i jest

Problem taki, że niektórzy się napalili na mistrzostwo mimo dużych braków kadrowych. Defensywa mimo poprawy w teorii to nie jest BBC, brak rozgrywającego stopera. W ataku bywa różnie głównie zdrowotnie. W pomocy gdyby nie Rabiot i Modrić imo bylibyśmy tam gdzie rok temu bo pozostali nie dojeżdzają (Fofana/Loftus)

I na deser pierd się w łeb krytykując jednego 20 latka na lewej obronie i drugiego 21 latka (może słusznie bo początek szwajcar ma nijaki) ale na wychowanka to już szczyt glupoty. Ma czas na błędy i wahania formy mają mu się prawa zdarzyć

Pretensje do budowy kadry i jak to wygląda to można mieć wiadomo do kogo. Brak środkowego obrońcy (najlepiej który jendak potrafi też rozegrać), brak wahadłowych bo nie powinno być tak, że lewa strona jest opierana na 20 latku ;]
W ataku też "9" conajmniej o pół roku spóźniona
8
landik
landik
25 stycznia 2026, 22:56
"9" pół roku spoźniona i chyba średnio przygotowana do grania. O ile podoba mi się Niemiec w grze tak chyba pora by zaczął mecz od 1 minuty i obok niego ktoś z 3. Puli/Leao/Nkunku.
0
Jaca23
Jaca23
25 stycznia 2026, 23:41
Podpisuje się pod tym. Max dostał zadanie - top4 i póki co je realizuje. A, że niektórzy się podpalili na scidetto to już ich problem. Gdzie z taką grą na mistrza...
0
Gerada
Gerada
25 stycznia 2026, 22:51
Pomijając, że ciężko się na naszą grę patrzy i że karny dla Romy był absolutnie słuszny - Nie znosze takich "arbitrów" jak ten Colombo.

Niby nie robi "wałka" stulecia jakąś decyzją, ale dziś zachowywał się jak w przytaczanej przed meczem sytuacji czyli prowokował jedną z drużyn raz za razem:

Rabiot z kartką - nie gwizdniemy na nim oczywistego faulu w dogodnej sytuacji dla Milanu, niech się gotuje, potem gwizdniemy na nim delikatny "faul" jak utrzymał się przy piłce i szedł z kontrą.

Lukę pchnął bez piłki małolat 18 letni, Modrić nawet ręki do niego nie wyciągnął w jakimś "odwecie" czy cokolwiek - żółta kartka dla Chorwata.

Mike przed rzutem karnym uspokaja "arbitra" bo widzi, że ten jest "prze motywowany" żeby naszych usadzić. To ten łapie go za rękę, Mike ją odtrąca, bo nie chce być trzymany - żółta dla bramkarza...


Roma była znacznie lepsza w pierwszej połowie. W drugą zespoły weszły w mecz znacznie bardziej "po równo". Ale szybko jeden kolejnymi decyzjami został utemperowany. Mega trudno się gra przeciwko zespołowi, który widzi, ze ma kołka z gwizdkiem jako swojego sprzymierzeńca. Dlatego nawet po kiepskim meczu Milanu, ja się cieszę z remisu i nawet zły na naszych za dziś nie potrafię być.

Oby więcej ten pajac nam meczów nie sędziował. Nie wiem w jaki sposób można nam go desygnować do prowadzenia meczów jak w nim po prostu widać tzw. "złą wolę" względem JEDNEJ ze stron.
15
imperator5000
imperator5000
25 stycznia 2026, 23:17
Dokładnie. Roma grała z ogromną agresją i szybka żółta kartka dla Manciniego, która mu się spokojnie po kilku pojedynkach należała, mogłaby to utemperować. Ostry pressing to jest zawsze ryzyko faulu na żółtą - no ale nie z tym arbitrem. Niemniej trzeba szanować ten punkt, bo Allegri ponownie tak znakomicie przygotował zespół, że po pierwszej połowie mogło być już po zawodach
2
Ultras_milanu
25 stycznia 2026, 22:50
Jak popatrze jak gralismy to ciesze sie z remisu ale ze znowu moglismy przepchac to 1 0 to czuc nie dosyt , niestety kilka miesiecy temu tez glupia reka w podobnej minucie ale tam sie nam udalo , mike wyjal a dzis mu zabraklo pare milimetrow
Niestety inter nam odjezdza
0
Gieno
Gieno
25 stycznia 2026, 22:48
Jak oglądam mecze Milanu to co raz bardziej rzygac mi się chce
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 22:49
Musisz coś zjeść przed piciem.
9
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 22:46
Wam się czopki podoba postaw drużyny, właśnie zagłosowałem w ankiecie. To teraz mordy wiadomo gdzie.
0
acmti__
acmti__
25 stycznia 2026, 22:46
Dobry wynik z trudnym rywalem jak na naszą grę w ostatnich meczach.
Wyraźnie widać brak Pulisicia i brak kogoś kto weźmie na barki naszą ofensywę.
1
Rafał0209
Rafał0209
25 stycznia 2026, 22:46
Przy tak fatalnej grze nic tylko z tego remisu cieszyć. nie idzie tego bez jaj stylu oglądać fatalny. serio wyglądamy jakbyśmy nie chcieli tych spotkań wygrywać. a jak się uda to fajnie jak nie trudno. stylu i podejścia nie zmieniamy. my gramy do końca sezonu jeden mecz w tygodniu, powinniśmy gryźć trawę od 1 do 90 minuty taką Romę po czwartkowym spotkaniu wręcz dziś zabiegać. top4 i przemyśleć jak Juve czy zatrzymać Allegriego dalej, strach pomyśleć co będzie jak dojdą puchary.
0
Corsa
Corsa
25 stycznia 2026, 22:45
Niestety, ale ta drużyna bazuje jedynie na farcie. Dzisiaj znowu prawie się udało, ale jednak szczęścia zabrakło przy tym karnym. Miejsce w tabeli cieszy, ale ta gra jest godna pożałowania, zero radości dla kibica.
6
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 22:58
Curva sud! Wzięliśmy Allegriego i się teraz obudziliśmy, że zespół gra brązową masę z punktu, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę. Co poszło źle? Gdzie popełniliśmy błąd?!
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
25 stycznia 2026, 22:44
Druga gwiazdka pewna, róbcie screeny!
0
KKAC
25 stycznia 2026, 22:44
Kolejny bardzo słaby mecz. Nie da się na to patrzeć . To jest anty reklama piłki w naszym wykonaniu. Oczywiście remis trzeba szanować itd. ale styl gry to jest katastrofa . Jeszcze niedawno oglądałem mecze Milanu z żoną i córką od jakiegoś czasu jedna woli poczytać książkę a druga siedzi w internecie już tylko ja ( sam nie wiem czemu) jeszcze mam siłę to oglądać. Nie wiem jak długo.
0
DarQ
DarQ
25 stycznia 2026, 22:44
Allegri powinien wynik 1 : 1
złożyć w biurze patentowym
0
zuperhero
zuperhero
25 stycznia 2026, 22:44
fatalnie się to oglądało, milan totalnie stłamszony, ahekame i nkunku tragedia, reszta z wyjątkiem modricia/rabiot/gabi średniawka
2
Tzeentch3
Tzeentch3
25 stycznia 2026, 22:44
Dzisiaj najlepiej było widać jak taktyka ofensywna nie istnieje w drużynie, bo wszedł Pulisic i Fullkrug, a dalej wyglądało wszystko tragicznie z przodu i to wina całej drużyny (a najbardziej Maxa).
2
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
25 stycznia 2026, 22:44
Problemem Alegrissmo jest taki że sprawdza się z dużymi natomiast z małymi to my powinniśmy być jak Roma dzisiaj z nami w pierwszej połowie. Powinniśmy mieć dwie twarze. Punktów było by o wiele więcej ale z drugiej strony kto by się spodziewał po poprzednim sezonie że my będziemy jedynym zagrożeniem dla Interu.
1
satoshi
satoshi
25 stycznia 2026, 22:46
Rozumiem taką zdobycz punktową gdybyśmy mieli w nogach europejskie puchary.

Sorry, gramy raz w tygodniu. Charakteru i zaangażowania trzeba wymagać więcej i punktów również.
1
Majki85
Majki85
25 stycznia 2026, 22:43
Estupinan i Bartesaghi to jak na razie parodia na lewym wahadle. A już co niektórzy z młodego robili najlepszego LO Serie A, jakby nie wiedzieli o istnieniu takiego zawodnika ja Di Marco.
Lepszy remis niż wiadomo co, tym bardziej że w ataku nie istnieliśmy ale i tak pozostaje niedosyt, tym bardziej że Rzymianie wyrównali gdy na boisku nie było już m.in. Malena czy Dybali.
1
Andre
Andre
25 stycznia 2026, 22:43
No cóż, to jest zasłużony remis, bo na więcej Milan w tym meczu raczej nie było stać. Zwłaszcza w pierwszej połowie Roma zdominowała grę, ale na szczeście brakowało im skuteczności, a Magic Mike potwierdził swoją wysoką formę. Szkoda tego niepotrzebnego karnego, bo z akcji to Roma raczej nie dałaby rady nam coś strzelić.
1
landik
landik
25 stycznia 2026, 22:43
Hitem jest to że Roma skończyła bez żółtej kartki.
3
Squall
Squall
25 stycznia 2026, 22:43
Dawka masochizmu na ten tydzień uzupełniona, można spokojnie żyć do następnego weekendu.
4
Pablo78
Pablo78
25 stycznia 2026, 22:43
Dziś pulisić się nie wysilił tyle co normalnie
1
Szczechu1899
Szczechu1899
25 stycznia 2026, 22:43
Remis to i tak łagodny wyrok. Wahadła dzisiaj przeciekały, oby Athekame i Estupinian zaczęli łapać temat albo zarząd wysupłał środki na obustronnego wahadłowego.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 stycznia 2026, 22:43
Wszystko spoko ale nie lubię tracić prowadzenia i nie próbować go odzyskać. Niestety drużyna zadowoliła się remisem czego nie pochwalam, chyba na urodziny Gaspa wszyscy uznali że remis to będzie najlepszy rezultat, sedzia też.
0
mikj
mikj
25 stycznia 2026, 22:42
Pisałem przed meczem i pisze po meczu: wspaniały wynik bo zachowujemy przewagę w dwumeczu z czołówką. Jak będziemy grali lepiej z ogórkami to top4 mamy gwarantowane
0
milan2002
milan2002
25 stycznia 2026, 23:03
Jak będziemy grali lepiej z ogórkami... My już tyle punktów pogubiliśmy w tych meczach, że już nikt w to nie wierzy.
0
mikj
mikj
25 stycznia 2026, 23:07
@milan2002 uwierzmy i zróbmy
0
Cactus
Cactus
25 stycznia 2026, 22:42
Z punktu widzenia tabeli i przebiegu meczu ten wynik jest jak najbardziej akceptowalny. Ważne że utrzymana przewaga nad miejscami 3-4.
1
Manolas
25 stycznia 2026, 22:42
Zagraliśmy żałośnie. Autobus i catenaccio niczym Lecce tydzień temu
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI