Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?



SportMediaset: Brak awansu do Ligi Mistrzów może doprowadzić do kolejnej rewolucji

12 kwietnia 2026, 13:21, Redakcja Aktualności
SportMediaset: Brak awansu do Ligi Mistrzów może doprowadzić do kolejnej rewolucji

Może wydarzyć się wszystko albo nic, po katastrofalnym miesiącu, miesiącu, w którym Massimiliano Allegri wyznaczył swojej drużynie termin rozliczenia. Przez tygodnie powtarzał, że pod koniec marca nadejdzie moment, by otworzyć dłoń i zobaczyć, ile piasku zostało między palcami. W połowie kwietnia tych ziarenek zostało naprawdę niewiele. Robiąc szybkie rachunki: marne trzy punkty przewagi nad Juventusem i pięć nad Como (które jednak dziś gra u siebie z Interem), pozycja, z której trzeba bronić miejsca w Lidze Mistrzów, jeszcze niedawno uznawanego za pewne, a dziś zupełnie nim niebędącego. A to niesie za sobą konsekwencje.

Właśnie – konsekwencje. Wczoraj Rafa Leão zebrał pierwszą, donośną falę gwizdów od własnych kibiców. Można to łagodnie nazwać zachętą do dania z siebie więcej, ale w rzeczywistości to potwierdzenie relacji, która wygasła z powodu zmęczenia (kibiców) i apatii (Leão). Co wydarzy się w najbliższym oknie transferowym? Nie wiadomo, choć łatwo sobie wyobrazić, że Milan wysłucha ewentualnych ofert. Z tą gorzką świadomością, że kwoty, o których mówiono jeszcze trzy lata temu, znacząco spadły. Innymi słowy: na sprzedaży Leão nie da się już zbić fortuny, ani liczyć na znalezienie godnego następcy. Ale Rafa to tylko jeden przypadek, pierwszy w długiej liście. Są Füllkrug i Gimenez, Loftus-Cheek i być może Pulisic, Tomori, Estupiñán i kto wie kto jeszcze – wszyscy oni mogą być zmuszeni opróżnić szafki w Milanello i szukać szczęścia gdzie indziej.

Problem w tym, że na wiosenne rozliczenie przybył także Massimiliano Allegri, jeszcze kilka tygodni temu uważany za granitową pewność nowego Milanu. Mówiono: traci punkty z zespołami z dolnej części tabeli, ale wyniki w bezpośrednich starciach pokazują dobrą pracę. Tyle że punkty z tymi słabszymi drużynami nadal uciekają, a i te z mocniejszymi zaczynają znikać. Poza Interem, z którym bilans jest zaskakująco korzystny, przyszły: porażka w Neapolu (po zwycięstwie u siebie), porażka na Olimpico z Lazio (po wygranej w pierwszym meczu), remis z Romą (wcześniej komplet punktów). Do rozegrania u siebie pozostają mecze z Juventusem i Atalantą, i nie ma już miejsca na błędy. Tam rozstrzygnie się walka o Ligę Mistrzów. Razem z przyszłością Allegriego, który tymczasem zerka w stronę reprezentacji.

Zawodnicy, trener i zarząd. Gerry Cardinale analizuje sytuację, co jest oczywiste, i może dojść do wniosku, że tak dalej być nie może. Igli Tare i Giorgio Furlani pozostają po przeciwnych stronach barykady. Po odejściu funduszu Elliott spodziewano się rozstania z dyrektorem generalnym, teraz jednak bardziej prawdopodobne wydaje się odejście dyrektora sportowego. Choć, podobnie jak w przypadku piłkarzy, należałoby wtedy znaleźć godnego następcę – być może kogoś, kto razem z trenerem, obecnym lub nowym, zbuduje przyszłą drużynę.

W tym kontekście warto uważnie obserwować sytuację także poza Mediolanem. Jak wspomniano, coś dzieje się wokół reprezentacji, coś dzieje się w Rzymie (Gasperini – Ranieri – Massara), coś dzieje się w Neapolu (Conte?). To wszystko są niestabilne układy, które mogą doprowadzić do wszystkiego, albo właśnie do niczego. Koło się kręci, trzeba tylko zobaczyć, gdzie się zatrzyma.


R E K L A M A





88 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
b4ry
b4ry
13 kwietnia 2026, 08:20
Poniedziałek rano i Max dalej trenerem...
2
Szymson
13 kwietnia 2026, 08:21
Serio spodziewałeś się zwolnienia? :)
0
b4ry
b4ry
13 kwietnia 2026, 09:37
Miałem taką małą nadzieję, że może do tego dojdzie.
Swoją droga, bez względu na zajęte miejsce, Max powinien polecieć,
0
Dohtor
Dohtor
12 kwietnia 2026, 23:17
Paliwo w betoniarce Maxa się kończy....
2
Boateng93
Boateng93
12 kwietnia 2026, 22:54
Nie to, żebym był rasistą, ale jak w Realu zmniejszyć liczbę leniwych murzynów.
1
Muniek33
13 kwietnia 2026, 01:05
To też prawda. Tylko problem jest taki, że Milan na dobrych białych to nie stać.
0
Demick
Demick
12 kwietnia 2026, 22:05
Trzeba tylko odkopać DNA Milanu i zaczniemy wygrywać!
0
Vol'jin
12 kwietnia 2026, 21:47
Hmm Glasner odchodzi z Crystal Palace


głośno myślę ;]
2
Piotrek1899
Piotrek1899
12 kwietnia 2026, 22:16
W pakiecie z Matetą? ;p
3
Alessio_re6
Alessio_re6
13 kwietnia 2026, 08:20
Kolejne nisko grające wynalazki :D
0
Pablo78
Pablo78
12 kwietnia 2026, 21:46
Wtedy wszyscy renegocjacje kontraktowe i krótko panowie gracie za 30% mniejszą gażę. Udowodnijcie że jesteście warci tych pieniędzy co są wypłacane!! Lata lecą a klub stoi jakby w miejscu.
1
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 23:15
od dawna jestem za tym, by kontrakty były minimalne i zawodnicy podnosili większość wypłaty z murawy. ale zaraz przyjdzie typ, co da ci 10k tygodniówki więcej, potem przyjdzie drugi co da 20 i cyrk dalej się będzie kręcił
0
k__f__c
k__f__c
13 kwietnia 2026, 10:15
Taa, a potem pozwy sądowe od piłkarzy i na koniec trzeba im będzie odszkodowania płacić
0
wielki prostownik
wielki prostownik
12 kwietnia 2026, 21:06
Czy tu w ogóle ktoś ma jakiś plan długoterminowy na ten klub? Bo mi się wydaje że nie bardzo. Tu jest jeden wielki bajzel. Chaotyczne transfery bez jakiejś wizji, rewolucje co sezon. Leci z nami pilot?
4
mikj
12 kwietnia 2026, 21:35
Tak i nazywa się Paolo Maldini
4
hyrus13
hyrus13
12 kwietnia 2026, 22:07
Plan długoterminowy to awans co sezon do LM ;)
2
Demick
Demick
12 kwietnia 2026, 22:09
Na razie jest plan taki, że Lewy zbawi Milan jak Ibra - to by było na tyle.
0
Ultras_milanu
Ultras_milanu
12 kwietnia 2026, 20:43
Ja nawet nie wiem kogo by tu w zamiane , sciagnac jakiegos wynalazka strach bo znowu 8 miejsce sie zajmie , starej wloskiej gwardi tez bym nie bral
0
Muniek33
12 kwietnia 2026, 19:42
Wystarczyło podążać i respektować Maldiniego, Massarę i ich wizję na przyszłość. Klub byłby w innym miejscu. Trzon zespołu był na światowym poziomie. Mike, Tonali, Leao, Theo. Jedynymi winnymi sytuacji klubu są jankesy i ich genialne pomysły
21
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2026, 20:17
Był kręgosłup na najsilniejszy zespół we Włoszech i na czarnego konia w Europie.
4
Zuber
Zuber
12 kwietnia 2026, 21:52
Zaraz sie zbierze grono wyznawców czerwonego ptaka i powie Ci, że to wina Maldiniego. xD
2
Marios77
Marios77
12 kwietnia 2026, 19:36
Tu nie pomoże żadna zmiana trenera… Pamiętajcie że „ryba psuje się od głowy” Każdy doskonale wie że ten klub posiadają niewłaściwi ludzie….
6
Jaca23
12 kwietnia 2026, 18:58
Brak top4 przy takiej przewadze punktowej to będzie kompromitacja. Nie widzę wtedy innej opcji jak zwolnienie Maxa.

Po sezonie wywalą Tare? No tak, bo Furlani jest super i popełnia same dobre wybory, co przekłada się na świetne wyniki sportowe ;)
8
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 19:14
- is excel green? - yes!
- it's a big success! - oh yes!!!
0
JAJO
12 kwietnia 2026, 20:53
Nie pierwsza i nie ostatnia byłaby to kompromitacja Milanu.
1
mn7
mn7
12 kwietnia 2026, 18:30
Mam przesrane.

Albo wypadniemy pucharów i będzie bryndza.

Albo będziemy w pucharach i z grą w środku tygodnia będzie jeszcze większa bryndza.

Bo wzmocnienia to będą tylko jakieś zapychacze.
4
Corsa
Corsa
12 kwietnia 2026, 18:11
Nawet jak wypadnie poza top4, to i tak go nie zwolnią. Będzie zakładnikiem kontraktu, jak w Juve. RB w życiu nie wypłaci mu odprawy.
0
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 18:23
jedyna szansa to klauzula odejścia jeśli nie zrobi top4, pytanie czy klub się tak zabezpieczył?
2
Rafał0209
12 kwietnia 2026, 18:24
Nadzieja w Reprezentacji.
6
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 19:02
czy w reprezentacji dostanie 5 za rok? hmmm...
0
Von Strauss
Von Strauss
12 kwietnia 2026, 21:23
boguc69

są plotki, że podobno taka klauzula top4 znajduje się w umowie.
1
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 23:16
byłoby cudownie :)
0
wolniak
wolniak
12 kwietnia 2026, 17:52
To wina Tuska :-)
3
DACM1988
12 kwietnia 2026, 17:39
Tutaj, aby naprawdę coś się zmieniło potrzebny jest świetny trener dyrektor z pełnią władzy taki jak np. Jurgen Kloop za duże pieniądze co oczywiście przy Panach z JuEsEj jest niemożliwie.
2
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 18:05
*Klopp
1
DACM1988
12 kwietnia 2026, 18:09
boguc69

Oczywiście autokorekta ...
0
JAJO
12 kwietnia 2026, 20:56
Czasami odnoszę wrażenie, że najwięksi nie chcą tutaj przychodzić (ławka trenerska) bo włoska piłka nie jest atrakcyjna. Zapyziałe stadiony, żółwie tempo. Potencjalne projekty nie są wabikiem. Nawet jakby kasa zgadzała się to pewnie byłoby nie.
3
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 23:17
Kloppa trzebaby wziąć pod ambicję, że może zbudować kolejny wielki europejski klub, pytanie czy by się dał?
1
Gattuso888
Gattuso888
12 kwietnia 2026, 17:07
Milan: Hmy może uda się dogonić Inter na 1 miejsce
Milan 2 kolejki później: Hmy może uda się być w czołowej czwórce
3
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 18:06
Milan w pigułce (gwałtu)
0
Michał92
12 kwietnia 2026, 16:57
Oby tylko za 30 lat, nasze dzieci nie kojarzyły Milanu jako zwycięzców ligi mistrzów, jak my obecnie Nottingham Forest czy Aston Ville jako zwycięzców tych rozgrywek xD, bo na to się ewidentnie zanosi.
5
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 18:20
teraz pomyśl o Benfice - wygrali PE w 1961 i 1962, a potem przegrali wszystkie 5 finałów PE i 3 P.UEFA/LE
2
JAJO
12 kwietnia 2026, 21:09
Patrząc na ten klub to jest to bardzo prawdopodobne. Za rok już 20 lat od ostatniej wygranej...Kiedy to zleciało.... Był swoisty wyskok w postaci w półfinału w 2023. Osobiście, uważam, ze to było swoiste szczęście, dobre losowanie. Milan stoi w miejscu, świat nie. Widać gdzie jest włoska piłka po meczu Atalanty z Bayernem. 1-6 i spać.
2
Conceição
12 kwietnia 2026, 16:47
Dziś jesli Como urwie punkty merdacza to zrobi się gorączka.. Juve już 3 pkty za nami.
3
Michał92
12 kwietnia 2026, 16:58
I pewnie bezpośredni mecz w papę xd
2
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 18:09
gorączka to była tydzień temu, dziś to już jest konkretna sraczka
1
szyka
szyka
12 kwietnia 2026, 16:20
Najpierw to trzeba wyrzucić furlaniego. Ten pajac zmarnował setki milionów euro i dalej jest szkodnikiem w klubie ...
11
matten
matten
12 kwietnia 2026, 14:56
Do tej pory byłem nastawiony optymistycznie i spodziewałem się wicemistrzostwa na koniec sezonu, ale po ostatnich wpadkach zaczynam się niepokoić. Jeśli na koniec sezonu nie będzie top 4 to faktycznie trzeba przemyśleć sens tego projektu... nie zwalniałbym Allegriego, bo nie chcę już żadnych wynalazków z Portugalii na ławce trenerskiej, ale przewietrzyłbym szatnię, bo niektórzy piłkarze nie sprawdzili się, a inni chyba się u nas trochę zasiedzieli :/
1
ACMilansince1994
ACMilansince1994
12 kwietnia 2026, 15:07
Zgadzam się. Pożegnałbym Tomoriego, RLC, Estupinana, Fofane, Nkunku, Fullkruga i przede wszystkim Leao. Tak jak byłem fanem jego talentu to obecnie przeważa jego słaby mental, brak rozwoju, brak regularności. I to że nie gra na swojej pozycji albo jest niedoleczony nie są argumentem. Ta sytuacja trwa już 3-4 lata. Jak odejdzie to w jakimś MC, PSG, Realu, Barcie, Arsenalu jeżeli ktokolwiek obecnie by go zechciał byłby rezerwowym. Jego obecny poziom to co najwyżej Bayer, Aston Villa, Betis czy Marsylia. A tam nie przejdzie.
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
12 kwietnia 2026, 14:50
Ja bym chętnie zobaczył jakiegoś młodego trenera, który nadąża za zmianami w piłce nożnej. Kogoś takiego jak Kompany czy Arteta. Nikt przecież nie wiedział jak sobie poradzą w trudnych środowiskach tj. Bayern i Arsenal, gdzie presja obecnie jest 100 wyższa niż w Milanie, a jednak dali radę. Więc kto. Z Włochów DeZerbi albo Farioli może Palladino. Żadnych Conte, Allegrich, Spalettich. To są betony i synonim obecnej kondycji włoskiej piłki. Wystarczy zobaczyć co osiągnęli ostatnio poza własną piaskownica. Wielkie nic, a wręcz kompromitowali się. Z zagranicznych opcji Fabregas. I nawet jak na początku nie byłoby wyników to chociaż można by było popatrzeć na grę i nie mieć odruchu wymiotnego. Jak obecnie. Takie moje marzenie.
9
D53
D53
12 kwietnia 2026, 14:58
Zgadzam się całkowicie, dawać młodych, po prostu tamta generacja już nie ogarnia. Ile można jechać na tradycjach i wspomnieniach.
1
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 15:03
Kompany dostał prawie idealne warunki i najlepszy kadrowo klub w bundesklapie, więc to nie jest jeszcze żadna porządna weryfikacja. nie zapominaj, że ze słabiakiem angielskim spadł z PL i w pierwszej kolejności większą uwagę przykładałbym do tego. aczkolwiek wygranie championship to jednak spory sukces
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2026, 15:18
3
Vol'jin
12 kwietnia 2026, 15:05
Farioli to jest typ trenera typu Allegriego. nie patrz na wiek. Obraz też trochę tuszuje liga Portugalska czy Holenderska, w Nicei było kompletnie 'allegrismo" i też zabrakło paliwa ;] i nie chce nic mówić, ale w Porto może skończyć się jak w Nicei czy w Ajaxie ;]

De Zerbi przehajpowany, to się ustawił na szczęście na 5 lat w Tottenhamie

Palladino też nie rzuci roboty w Atalancie. Raz to zrobił w Fiorentinie to się przejechał ;]

akurat Spaletti to jest obok Conte najlepszy włoski trener i tu nie ma dyskusji

Edytowano dnia: 12 kwietnia 2026, 15:13
0
ACMilansince1994
ACMilansince1994
12 kwietnia 2026, 15:18
Boguc69
Idąc twoim tokiem rozumowania to skoro Kompany dostał gotowca i samograja w Bayernie to analogicznie Allegri powinien rozwalać słabeuszy w SerieA. Bo ma kadrę 100 razy silniejszą . Prawda? Albo skoro gość spuścił słabeusza z PL to w Bayernie pracują albo idioci że go zatrudnili albo totalni hazardziści? Co w nim dostrzegli? Powierzyli mu klub w którym presja jest ogromna, który co roku ma wygrywać ligę, puchar i pewnie być co najmniej w półfinale LM. A my? Jaką mamy presje? Dostać się do LM jedynie. Dlatego nadal uważam, że warto poszukać młodego trenera nadazajacymi nie tylko za trendami w piłce ale i za zmianami w świecie. Leśne dziadki z Włoch są jak cały ten kraj. Zatrzymali się na czasach imperium rzymskiego i nadal myślą że są najlepsi we wszystkim na świecie.
9
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 15:46
owszem, Bayern zaryzykował i wygrał - ale nie oszukujmy się, w ostatnich 14 latach jedynie Tuchel jakimś cudem nie dał rady zrobić majstra. podejrzewam, że u nas w obecnej chwili Kompany mógłby być niżej w tabeli, po sezonie by poleciał i znów narzekalibyśmy, że zmarnowaliśmy kolejny rok na "wynalazek trenerski". środowisko Milanu nie sprzyja obecnie trenerom, choć paradoksalnie żeby sprostać oczekiwaniom naszego nierządu wystarczy zająć ledwie 4 miejsce w lidze

Alonso miał być w Realu na lata, a poleciał po połowie sezonu. nie chce mi się wierzyć, że Perez realnie myślał o naszym maxikazie, bo przy tym stylu gry wyEBałby go na zbity pysk po 5 kolejkach hahah
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2026, 15:52
1
DominoJachas
DominoJachas
12 kwietnia 2026, 18:52
To już było, i tu u nas :)

Seedorf
Inzaghi
Gattuso

0
Jaca23
12 kwietnia 2026, 19:11
Tak tak, weźmy trenerskiego młokosa i wrócimy do gry o 8 miejsce. Przerabialiśmy to i u nas to nie działa. Max zaczyna dołować, coś ewidentnie się zacięło, ale wcześniej punktował w lidze praktycznie ponad stan. Nikogo innego ciekawego nie było do wyjęcia latem. Jeśli już kogoś brać to właśnie Conte, bo to gwarancja wyników.

Osobiście podoba mi się praca Palladino i Farioliego, ale jednocześnie uważam, że prowadzenie Milanu w dołku może ich przerosnąć.
0
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2026, 19:16
Cesc,Alonso ,Marseca a z doświadczonych trenerów Roberto Martinez pewnie po mundialu pożegna się z Portugalia do mundialu ma kontrakt .
0
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 19:21
Conte mógł dziś dojechać na 4pkt i wywalił się na Parmie prawie tak samo jak my... przy naszym składzie i formie chłopaków to nawet trio Ancelotti / Klopp / Guardiola nie gwarantowałoby niczego :) swoją drogą tego ostatniego to chętnie bym zobaczył, jak nas wyciąga z kryzysu bez 300 mln euro, czy ta magia byłaby taka sama?
0
daro12555
daro12555
12 kwietnia 2026, 20:15
Seedorf
Inzaghi
Gattuso
Czy oni wcześniej kogoś trenowali ?Młody trenerem ale z doświadczeniem jak Cesc ,Maresca,Alonso (szatnia realu z Mbappé,Vini,Bellingham mieszanka wybuchowa.Źle nie grał Real za niego.Z doświadczonych trenerów Roberto Martinez .
0
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 14:19
#ALLEGRIOUT!!!

jak mamy grać tak jak gramy to możemy zamiast 5 dać pół bańki Gattuso

zanim zaczniecie cisnąć przypomnę, że Gattuso był ledwie jeden jedyny maleńki punkcik od awansu do LM
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2026, 14:26
2
nadgnity
nadgnity
12 kwietnia 2026, 14:38
Po haniebnej porażce z Benevento.
0
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 14:46
nie wiem co bardziej haniebne - porażka żółtodzioba czy wp*** jaki wczoraj zebrał stary, utytułowany wyga
5
DarQ
DarQ
12 kwietnia 2026, 14:09
Jak znów nie dostaniemy się do LM to Furlani powinien polecieć.
Budżet klubu jest wprost proporcjonalny do regularnej gry w LM.
Allegri też out. A Tare? Może trochę za wcześnie. Ale jak fala poleci od góry to pewnie zbierze każdego. Oby Ibre też. Pomimo że już się nie ropycha w kompetencjach i skoncentrował się (chyba) nad byciem dobrym duchem drużyny, która nabiera pozytywny mental to jednak jak widać to nie działa.
5
Mirek99999999
12 kwietnia 2026, 14:44
A kto miałby zwolnić Furlaniego? Cardinale? Jemu zależy tylko na dodatnim bilansie, zbudowaniu stadionu i ewentualnej sprzedaży klubu z zyskiem. Póki excel świeci się na zielono to nawet po kolejnej dekadzie bez LM na szczycie korporacyjnej drabiny się nic nie zmieni, co najwyżej będą zmieniać się kozły ofiarne (Maldini, Pioli, Fonseca, Conceciao, Allegri, Tare...)
2
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 14:48
pogonią maxikaza z 5 bańkami, wezmą jakiegoś leszcza za pół i excel zieloniuteńki :)
1
Rafał0209
12 kwietnia 2026, 15:09
Przecież Furlani dla Cardinale to najlepsze co go spotyka w Milanie, jest gębą do wycierania przez kibiców. cała krytyke wchłania jak gąbka. Cardianle gra dobrego wuja że daje kasę. ale To ktoś inny nią źle zarządza, a koniec końców i tak zyski świecą na zielono, bo jak nie przez LM to kogoś opylą. a gdzie przyjdzie jakiś Maldinii Który będzię miał ambicje sportowe i mówił jak jest a po co to komu.
2
DarQ
DarQ
12 kwietnia 2026, 18:02
Mirek
poniżej Twoja słowa ale dodane jest tylko słowo NIE przy temacie stadionowym - bo w tym aspekcie jest za ciężka praca, za dużo prawniczych bzdetów i trudności oraz zysk za bardzo oddalony w czasie. I wszystko to pasuje idealnie do ELLIOTA.

"-Jemu zależy tylko na dodatnim bilansie
- na nie zbudowaniu stadionu
-na sprzedaży klubu z zyskiem"
1
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 20:07
Elliott wziął nas dla szybkiego zysku, nie było żadnej większej filozofii i zrobił to z głową; to jurek i jego młode wilki mamią nas erą sukcesów sportowych, a jak tylko skończą stadion to wystawią nas na licytację. jak usłyszałem, że chcą odbudować włoską piłkę to się mało nie udławiłem ze śmiechu XD
1
Mirek99999999
12 kwietnia 2026, 20:47
Jest pewna delikatna różnica pomiędzy Elliottem, a RB. Jedni wzięli klubową legendę, z jej pomocą przywrócili klub do LM, wygrali mistrzostwo, przywrócili wiarę kibicom... A drudzy pozbyli się tej legendy, zastąpili ją panem wielkie ego, który razem ze swoim człowiekiem spuścił w rekordowym tempie Futuro do Serie D, pierwsza drużyna być może drugi rok z rzędu nie zagra w LM mimo coraz większych kwot wydawanych na transfery, a na grę drużyny nie da się patrzeć...
1
PiotG20
PiotG20
12 kwietnia 2026, 13:50
Max mnie właśnie irytuje swoim betonowym stylem i nie dawanie szansy rezerwowym i marnowaniem talentów typu Camarda na wyprzyczeniu w Lecce
2
PiotG20
PiotG20
12 kwietnia 2026, 13:44
Kiedy widać spadek formy dlaczego nie dajemy pograć rezerwowym?
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2026, 13:44
1
b4ry
b4ry
12 kwietnia 2026, 13:45
Bo Allegri jest przyspawany do nazwisk.
3
Pavlović31
Pavlović31
12 kwietnia 2026, 13:57
W tym sezonie widać analogie kiedy się pomyśli o Piolim (nie z sezonu scudetto)
1
k__f__c
k__f__c
12 kwietnia 2026, 14:05
No przecież wczoraj wszedł Fullkrug. A zaczęli Ricci i Atekhame :]
8
PiotG20
PiotG20
12 kwietnia 2026, 20:39
KFC wiesz co mam na myśli....
0
pwentrys
pwentrys
12 kwietnia 2026, 13:43
Uwazam, ze poczatkami obecnego upadku sa okienka transferowe 21 i 22 w ktorych poza bledami przede wszystkim nie zrobiono nic (pewnie powodem zmiana wlascicieli i formalnosci). Mielismy bardzo solidne fundamenty w postaci bramkarza, Leao, Theo, Sandro, Kessie, Bennacer, Tomori, Kalulu, swiezo zdobyte mistrzostwo i jak mowil Maldini - brakowalo 3-4 klasowych pilkarzy, przy ktorych pozostali mogliby sie dalej rozwijac i czuc rywalizacje. Na prawde nie duzo brakowalo, zebysmy stali się topowym zespolem w europie i hegemonem w slabej serie a, a cofnelismy sie nawet bym nie powiedzial, ze do 2019 bo wtedy mielismy obiecujacych mlodych zawodnikow w kadrze.
22
Zuber
Zuber
12 kwietnia 2026, 13:42
W ten piękny sposób cena naszych dwóch najlepszy zawodników czyli Leao i Pulisicia spada o połowę, bo beton postanowił zrobić z nich napastników. Jak to było Chivu wuefista, Allegri mistrz? xD
8
Pavlović31
Pavlović31
12 kwietnia 2026, 13:42
Tak, co roku rewolucja. I tak to się żyje w tym Milanie. Nie ma przyszłości z tym co jest. Zacząć trzeba od góry.
0
boguc69
boguc69
12 kwietnia 2026, 14:21
tylko niestety najłatwiej wymieniać tych na dole :/
0
Rafał0209
12 kwietnia 2026, 13:32
Ja wiem co się stanie. jeżeli zajmiemy nawet 4 miejsce to Allegrii zostanie. bo Cardinale spojrzy na tabele a ma gdzieś jak się zespół prezentuje. bo nie ogląda spotkań, później zbiorą się w betonowym kręgu trio Allegrii Furlani Tare. zdecydują że do jego betonowej taktyki nie potrzeba Leao a nawet Pulisica i można ich sprzedać. obaj bądź jeden zostanie sprzedany, po czym odpali na swojej pozycji w nowym klubie, a treneriro po sprowadzeniu Vlaho bądź Moise Kane, skompromituje jesienią w LM a i na ligę zabraknie sił bo jakże tu grać co 3 dni. i zostanie zwolniony. a my z ręku w nocniku bez dwóch najlepszych skrzydłowych ligi. będziemy szukać jakiegoś Messiasa zimą bo nowy szkoleniowiec grać zechce 4 3 3.
5
PiotG20
PiotG20
12 kwietnia 2026, 13:43
Zgadzam się z tobą. Ja już się pogodziłem z tym amerykańsko-kapitalistycznym koszmarem i czekam tylko na info kiedy Milan zostanie sprzedany. Mecze oglądam i się wku#*!@m. Wczoraj wyłączyłem w 60min i wyszedłem żeby mi ciśnienie bardziej nie podskoczyło
8
b4ry
b4ry
12 kwietnia 2026, 13:44
Mam podobne odczucia.
4
Tanger
Tanger
12 kwietnia 2026, 13:31
Bez LM tu nie ma czego ratować. Piłkarze z 2 wyjątkami się męczą, trener nadaje się tylko do muzeum, zarząd tradycyjnie nie daje rady, kibice nie mają czego oglądać.

Mnie już tak wyprali z wszelkich uczuć, że nie będę żałował nikogo i niczego. Tylko barw szkoda, bo tradycję już i tak zmielili.
3
Tairens
Tairens
12 kwietnia 2026, 13:26
Od Parmy zacząłem dygać o LM. Niestety, wygląda to coraz gorzej, a kalendarz nie jest jakiś niesamowicie łaskawy. Dla mnie nadzieja w tym, że Como nie jest niesamowicie dojrzałą drużyną i też się wyłoży.
1
hyrus13
hyrus13
12 kwietnia 2026, 14:12
Z Parmą to oni jeszcze tworzyli sporo sytuacji. Natomiast to co się wydarzyło później to totalna zapaść i wypadałoby, żeby trener to wytłumaczył. Bo ja nie mam pojęcia czy oni nie grają, bo nie mają sił, czy sobie nawzajem posuwają swoje panienki i jest kwas, czy Max opowiedział rasistowski dowcip i się obrazili na trenera.
1
Tairens
Tairens
12 kwietnia 2026, 17:36
hyrus13 zgadzam się. Mam poczucie rosnącego napięcia i absolutnego braku pomysłu.
0
Vol'jin
12 kwietnia 2026, 13:25
Zacząc trzeba od Furlaniego

bo jak on ma wybierać trenera to będzie to piękna banter era tylko bez "krzy' romantyzmu bo to nie będzie odklejony wówczas Galliani a korposzczur bez przynależnosci klubowej

Pomysły Furlanki Lopetegui, Tedesco (hmm ciekawe dlaczego ta dwójka) Fonseca, Conceicao, Motta, Italiano ...
Edytowano dnia: 12 kwietnia 2026, 13:26
2









PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI