Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Co dalej z transferem Robinho?

26 grudnia 2012, 19:43, Szewczenko Główne newsy

R E K L A M A





43 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
jacekk553
jacekk553
28 grudnia 2012, 11:21
MIlanese, według sport.pl tygodniówka Mario to 110 funtów, niby tylko 60 mniej niż napisałeś, ale zawsze coś :p
0
kosoACM
kosoACM
28 grudnia 2012, 10:12
nigdy nie dowiemy się jak tak na prawdę było z Silvą więc nie ma się co sprzeczać. Cały czas wierzę, że pieniądze ze sprzedaży Brazylijczyków pójdą na jakieś rozsądne zakupy i nasz zarząd ma jakiś plan na tę drużynę ale z drugiej strony hmm dziura budżetowa..
0
ferrer38
28 grudnia 2012, 09:53
Mam nadzieje ze Robinho zostanie z nami do Lata !! przeciez jak on odejdzie i pato to kto bd gra w lidze mistrzów !! ;p bo czytałem juz o Lewandowskim Villi czy super Mario ;p ale zaden z nich nie moze grac w lidze mistrzów ;p tylko drogba ;d a jego wypozyczył bym do konca sezonu :) sprzedac pato i flaminiego !! strasera ;d zostawic Didaca Ville jemu trzeba dać szanse :)
0
Milanese
28 grudnia 2012, 07:32
kamilus Niemożliwe by tak mało teraz zarabia. Klub nałożył ostatnio na niego karę w wysokości dwóćh tygodniówek co dało 340 tyś funtów. Nie chce mi się liczyć ale wyjdzie raczej więcej niż 3,5 mln rocznie :D
0
28 grudnia 2012, 01:38
Juventus miazdzacy kogolwiek.. a juz zwlaszcza PSG.. :D dobre.. jedna jaskolka wiosny nie czyni. Juventus wejdzie do 1/4 bo Celtic to smiech nie druzyna (tak, wiem wygrali cudem z Barcelona) ale tam beda baty. Zas PSG posiada tak niesamowita skale indywidualnosci ze polowa skladu moglaby samodzielnie strzelic turynskim hattricka. Dodam ze zima jeszcze sie wzmacniaja chocby Moura. Niby nazwiska nie graja ale jednak na Juventus spokojnie wystarcza. Juventus nie prezentuje zadnej sily na arenie miedzynarodowej, jak zreszta kazda wloska druzyna w tej chwili, lacznie z Milanem.
0
Gol.
28 grudnia 2012, 00:22
rafal996 - Wszakże sam Silva twierdzi że nas kocha więc własnie w taki sposób (według ciebie Romantyczny) staram się wypowiadać o nim. Kocha nie kocha, nie mam zamiaru się nad tym więcej rozwodzić. Moim zdaniem wybrał pieniądze zamiast marzeń i to jest jasne. Oczywiście można gdybać że PSG ma lepszy skład od nas i obecnie maja większą renomę. Ale jeśli tak naprawdę przyjrzymy się bogaczom to zobaczymy że w praktyce mają oni szanse na zwycięstwo w mało prestiżowej Lique 1, bo w LM taki Juventus zapewne w konfrontacji z nimi zmiażdżył by ich na proch z podobną gracją jaką uczynił z innymi bogaczami z Londynu. Moim zdaniem nawet Milan mógłby ich wyeliminować. Rafale martwi mnie bardzo twoja niewiedza o tym kim są legendy klubowe, które były ze swoimi zespołami na dobre i na złe. Mogę podać przykład Dariusza Sztylki z naszej rodzimej ekstraklasy który ze Śląskiem grał w 4 lidze mimo iż wiedział że zapewne interesują się nim kluby z ekstraklasy, jak widać wybrał jednak klub i za parę lat świętował z nim Mistrzostwo Polski. Również tak mogło być i z naszym kochanym Silvą. Czy my porównania do Maldiniego sobie wyrwaliśmy kompletnie z kontekstu ? Moim zdaniem to sam Thiago powiedział że chce być drugim nim, więc tak też jest traktowany. A ja przynajmniej nie lubię być przez takich czy innych cwaniaczków wodzony kłamstwami za nos, a niestety Thiago uwierzyłem że jest w stanie poświecić swój talent Milanowi i zostać z nami do końca kariery
0
mateusz95kaka
mateusz95kaka
27 grudnia 2012, 23:43
Problemy finansowe sprawiły, że Cagliari Calcio znajduje się pod murem. Klub ten zimą najprawdopodobniej sprzeda przynajmniej jedną ze swoich gwiazd - Davida Astoriego, Mauricio Pinillę lub Radję Nainggolana - zdradził dyrektor generalny Francesco Marroccu. To kupujemy naszego wychoanka astoriego i nainngolana i jedźemy po puchar Włoch i po wicemistrzostwo :D
0
rafal996
rafal996
27 grudnia 2012, 23:19
Macie strasznie romantyczne podejście do życia, a przy tym też do piłki. Thiago, który w imię miłości do klubu miał się sprzeciwić jego zarządowi i pozostać, Thiago który z własnej woli w imię miłości do klubu miał zrezygnować z pieniędzy, które mu się należały itd. Ech. Oczywiście jest tak, że gdyby się uparł, to pewnie by został w Milanie. Ale jeszcze raz pytam, w imię czego? Fabregas zgodził się na obcięcie wynagrodzenia żeby wrócić do Barcelony, ale on szedł do aktualnie najlepszego klubu świata, który przy tym był jego pierwszym klubem. No, w takiej sytuacji warto mniej zarabiać, odrobi sobie z nawiązką premiami za zdobyte puchary czy z indywidualnych kontraktów reklamowych. W końcu jest zawodnikiem Barcelony. A co miał do zaoferowania Milan? Dawną renomę, listę dawnych pucharów? Oddanie kibiców? Bez żartów. I nie chodzi o to, że Silva cierpiałby w Milanie biedę. Chodzi po prostu o to, że zasługiwał na więcej. To nie była jakaś fanaberia, to były realia. I nie porównujcie do Maldiniego, który jako wychowanek i syn swojego ojca był w zupełnie innej sytuacji, nie porównujcie do Baresiego, bo to były zupełnie inne czasy, inny futbol, inny rynek i inne pieniądze. Podsumowując, wierzę w szczerość Thiago, ale wierzę też w jego rozum. Widział, że jego ukochany klub tylko czeka na okazję, żeby go korzystnie opchnąć, widział że nie jest w tym klubie tak chciany jak myślał, nie dostał opaski kapitana, a przy tym widział że wszyscy odchodzą, sukcesów nie będzie, pieniędzy też nie ma... i jeszcze Galiani podstawia mu pod nos szejków z PSG. Cóż, niechętnie, ale poszedł.
0
Zuper
27 grudnia 2012, 23:19
zgodzi sie na 350 tys zlotych + premie za czyste konto
0
Brodziol
Brodziol
27 grudnia 2012, 20:38
Balo jest kibicem naszego klubu i pewnie zgodzi się nawet za 3 mln + premie za bramki. Tylko pytanie czy u nas będzie odpierniczał maniany, tak jak to było w Interze.
0
kamilus
kamilus
27 grudnia 2012, 19:43
Milanese - według informacji zamieszczonych parę tygodni temu na MilanNews, obecnie zarabiający 3,5 mln netto Balotelli zgodziłby się grać u nas za 4,5-5 mln. A taka kwota myślę, że byłaby do przyjęcia przez resztę.
0
Milanese
27 grudnia 2012, 19:06
Elek95 + 7-8 mln pensji i co na to powie reszta zespołu?
0
Elek95
Elek95
27 grudnia 2012, 18:57
ja ten transfer i transfer pato rozumie tak 10mln Robinho+15mlnPato=25mlnBalotteli
0
Oxidosis
Oxidosis
27 grudnia 2012, 18:13
Masz rację, nie zrozumiałeś mojego komentarza, chociaż tak naprawdę nie wiem, czego tam można było nie zrozumieć. Ty twierdzisz, że Thiago odszedł dlatego, gdyż prosił o podwyżkę, a Milan nie był w stanie sprostać jego wymaganiom finansowym, ja z kolei uważam, że Galliani dał do zrozumienia Silvie, że przy dobrej okazji i tak zostanie sprzedany. Oczywiście, kontrakt do czegoś zoobowiązuje, ale jak w takim wypadku ma się czuć zawodnik, który ma zadadki na zostanie legendą, wiedząc, że przy dobrej ofercie klub będzie chciał go sprzedać? W tej chwili możemy spekulować, wydaję mi się jednak, że prawdy jednak nie dowiemy się nigdy.. Co do Mesbaha, być może faktycznie ktoś chciał go sprowadzić. Ale jak sam stwierdziłeś, on sam odrzucał inne oferty, bo zdawał sobie sprawę, że Milan to idealne miejsce dla niego, klub, o którym mógł sobie pomarzyć. Co innego z T.Silvą, który mimo wszystko aspirację ma dużo, dużo większe. Z resztą, nawet jeżeli faktycznie Twoja teza była tą prawdziwą ( w co wątpie ), klub i tak zyskał sporo oszczędności poprzez sprzedaż Ibrahimovica i bez problemu mógł dać mu podwyżkę, na którą notabene zasługiwał jak nikt inny. Messi też prosi o podwyżkę, bo po prostu na nią zasługuję.
0
karolek_846
karolek_846
27 grudnia 2012, 18:08
Moim zdaniem szkoda będzie jak Robinho odejdzie. Dla mnie jest to zawodnik bardzo kreatywny mimo, że nie jest w najwyższej formie. Co do Pato to Ja mimo wszystko chciałbym, żeby został. jest jeszcze młody. Nie daj Boże pójdzie do Corinthians i zacznie grać jak na początku w milanie i dopiero będziemy sobie w brodę pluli. Widzę, że dalej przeżywacie Thiago Silvę. Była to niewątpliwie mega strata, moim zdaniem większa niż odejście Ibry. Jednak wg mnie odszedł bo klub chciał zarobić i była to oferta nie do odrzucenia. Odszedł trudno trzeba żyć dalej i nie przeżywać. Jednak coś musi być, że brazylijczycy nie mogą zagrzać sobie miejsca w jednym miejscu tylko muszą migrować po klubach
0
Kofinho
27 grudnia 2012, 17:55
Thiago Silva odszedł bo chciał. Pamiętam jak tuż przed transferem było mówione że zostanie jak jego pensja zostanie podwyższona do 8mln- wniosek zależało mu na kasie.
0
Brodziol
Brodziol
27 grudnia 2012, 15:27
*Taki klub jak Milan mega gwiazd dziś nie zatrzyma i taka jest prawda, niestety.*
0
Brodziol
Brodziol
27 grudnia 2012, 15:20
Taki klub jak Milan musi liczyć teraz tylko na to, że mega gwiazd nie zatrzyma i taka jest teraz prawda, niestety. Tak patrząc na skład Milanu to piłkarz, który stałby się mega gwiazdą i chciałby zostać to tylko Pato i to wyłącznie z tego powodu, że mamy Barbare. Reszta bez wsparcia finansowego uciekłaby gdzie pieprz rośnie(a w tym przypadku dolary). Ciekaw jestem jak będzie wyglądała przyszłość Szarego. Boję się, że gdy dojrzeje piłkarsko i będzie strzelał na każdym froncie mnóstwo goli - odejdzie. Chyba, że Galliali zrobi z niego Szarego z zarobkami Ibry sezon temu. PS Tylko nie piszcie mi tu o Ambrosinim, czy Abbiatim.
0
Oxidosis
Oxidosis
27 grudnia 2012, 12:52
Gol. Z Mesbahem sytuacja wygląda tak, że i tak nie wiele klubów zainteresowanych jest jego usługami, a, że tutaj ma ważny kontrakt, pobiera gaże i specjalnie wysilać się nie musi to siedzi w tym klubie, mimo tego, że Galliani nie raz wspominał, że chcę się go pozbyć. Inaczej wygląda sprawa z Thiago Silvą, gość chcę zostać drugim Baresim, walczy w Milanie po mimo faktu, że pół europy ma na niego zakąski, aż któregoś dnia okazuje się, że jednak nie jest niezastąpiony i Galliani rozważa oferty za niego, sugerując się biedą w zespole i dając do zrozumienia, żeby jednak taką ofertę zaakceptował ( oferta nie do odrzucenia ). W takim wypadku zawodnik może czuć się zagrożony i czuć się niechcianym w klubie. Mógłbym dać sobie rękę uciąć, że gdybyśmy Silve traktowali tak, jak traktowani są Xavi czy Messi, nadal byśmy podziwiali jego wyczyny w trykocie Rossonerich. Pozdrawiam.
0
Kofinho
27 grudnia 2012, 12:17
jacekk553 Pytanie tylko czy to dobra czy zła wiadomość. Znając Milan zastąpimy go Milą.
0
marcin.brylik
marcin.brylik
27 grudnia 2012, 11:13
ja chce zeby on i pato zostali w milanie i zagrali mecz zycia z barcelona !
0
jacekk553
jacekk553
27 grudnia 2012, 10:15
Podobno Napoli interesuje się naszą gwiazdą Flaminim :D
0
Kukiss
27 grudnia 2012, 10:14
arbuzACM, ale my mówimy o 4 mln... W Mediolanie miał wszystko. Nikt tu nie mówił o obniżce. Thiago mówi, że kocha Milan, a Gol. ładnie wytłumaczył to pojęcie.
0
arbuzACM
27 grudnia 2012, 09:53
to praca jak każda inna, a Wy zgodzilibyście się na obniżkę zarobków więdząć, że Wasz zakład pracy ma kłopoty? wątpię.
0
Kukiss
27 grudnia 2012, 09:18
rafal996, Gattuso mówił, że mógłby grać nawet za darmo. Maldini chyba najwięcej zarabiał 5 mln. Buffon zgodził się na obniżkę z 6 na 4 mln. Fabregas tak bardzo chciał wrócić do Barcy, że oddał 5 mln ze swojej pensji. Nie przesadzaj z tą miłością Thiago do Milanu.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
27 grudnia 2012, 01:16
Oby to wyjaśniło się jak najszybciej.
0
Akf4o7
27 grudnia 2012, 00:32
Aha i jeszcze jedno - zdaje mi sie ze jego ojciec jest jego agentem, ale moge sie mylic
0
Akf4o7
27 grudnia 2012, 00:30
Gol - wymyslilem sobie kiedys akfarel407 , a to jest skrot( sory za bledy z telefonu pisze)
0
rafal996
rafal996
27 grudnia 2012, 00:07
kryst2, pisanie takich rzeczy jest śmieszne. Kochanie barw, a walka o przetrwanie to dwie różne rzeczy. Jest Silva jednym z najlepszych obrońców świata? Jest, więc wysoki kontrakt mu się należy jak psu buda. Milan po prostu musiał zapłacić, bo Tiago na to zasługiwał. On nie ma 20 lat, musi walczyć o swoją przyszłość. Zostać w Milanie kosztem połowy tego, co powinien zarabiać jako najlepszy obrońca świata? Bez żartów. Musiał mieć gażę na poziomie swoich umiejętności, nie wińcie go za to! To Milanu nie było stać na Thiago. Wszyscy widzą, nawet kibice PSG, że on chciał zostać w Mediolanie, tak jak i Zlatan. Milan zwyczajnie był za cienki, żecy sprostać ich wymaganiom. To niestety jest biznes... Nawet wielcy najwierniejsi dzisiejszego futbolu mieli godne kontrakty, taka jest prawda.
0
Gol.
26 grudnia 2012, 23:54
Akf4o7 (swoją drogą jestem ciekawy historii tego nicku ;) ) - Moim zdaniem Robinho został ofiarą nieczystych zagrywek własnego agenta, któremu chodziło głównie o własny portfel, a nie o dobro Brazylijczyka i tak nim manewrował jak szmacianką. Często dobry piłkarze właśnie w taki sposób niszczą sobie karierę gdyż wybierają pieniądze zamiast wymarzonego klubu. kryst2 - Zgadzam się w kwestii Thiago i również wspomniałem o tym kiedy Brazylijczyk udzielił wywiadu o tym jaką on bezgraniczną miłością kochał Milan ;) Pozdrawiam. Kamilus - Bardzo ciekawe spostrzeżenie, pewnie Galliani nad tym rozmyślał niestety Robson zmienił fryzjera :/ Cóż za pech...
0
Kofinho
26 grudnia 2012, 23:48
Jak by nam dali Cabral plus mini gotówka to by nam wyszło na dobre. Szkoda bo latem była oferta 4mln plus Cabral :/
0
Munia8822
Munia8822
26 grudnia 2012, 23:23
kamilus Moze dlatego Binho takze zmienil teraz fryzure , nie chce byc Emmanuelsonem :D
0
ACM old
26 grudnia 2012, 23:00
kamilus: HAHAH rozwaliłeś mnie :D
0
Akf4o7
26 grudnia 2012, 22:33
Robinho jest chyba jednym z najwiekszych zmarnowanych talentów w piłce nożnej... Miał być drugim Pele, a skonczy w wieku 28 lat we Santosie... Szkoda go, myśle, że transfer do Realu to był błąd(a później do Man city co tez było błedem)
0
kamilus
kamilus
26 grudnia 2012, 22:05
Tak popatrzyłem sobie na zdjęcie do newsa - może Flamengo temu zerwało negocjacje, bo się połapali, że tak naprawdę Galliani chciał sprzedać Brazylijczykom nie R7, a Emanuelsona? :)
0
nazar20
26 grudnia 2012, 21:21
Robinho + Pato + Mistrz Mesbah i Flamini za Falcao :)
0
Cleaver
Cleaver
26 grudnia 2012, 20:31
A coś cicho odnosnie transferu Pato...
0
kryst2
26 grudnia 2012, 20:21
@ Tylko jakby Silva tak kochał Milan wiedząc, że ten nie ma pieniędzy to by nie wymuszał podwyżki tylko by pozostał przy tej lub nawet by poszedł na rozbicie sumy. A te jego jeszcze wypowiedzi w imieniu Robinho i Pato, że są nieszczęśliwi to już nieświadomyświadomy szczyt chamstwa ...
0
Darek
26 grudnia 2012, 20:21
Transferowanie Robsona do Brazylii może trwać miesiąc. Taki dusigrosz jak Galliani poczeka cierpliwie, bo nie możemy sobie pozwolić na sprzedaż półdarmo.
0
sebah1989
sebah1989
26 grudnia 2012, 20:17
http://zkarnego.interia.pl/odloty/news-odrzucili-55-mln-euro-by-zatrzymac-cavaniego-w-napoli,nId,765579 Szkoda, że nasz klub nie stara się za wszelką cenę zatrzymać kluczowych zawodników w kadrze.. Nie dostawalibyśmy teraz manta od każdej w miarę dobrze grającej drużyny.
0
milanowsky
26 grudnia 2012, 19:57
Myślę że przejście Robinho jest pewne.Flamengo rezygnując z transferu brazylijczyka na pewno zostawiło informację dotyczącą kwoty po jaką działacze z via Turati mogą przychodzić chcąc go tam zostawić,do tego zostaje Santos z kibicami oczekującymi na powrót złotego dzieciaka.Dorzućmy jeszcze Łysola hasającego po plażach Rio de Janeiro niczym rumun goniący klienta w celu odsprzedania mu towaru drożej niż powinna wynosić jego wartość.A i jest jeszcze Atletico. . .
0
KaczyACM
26 grudnia 2012, 19:56
Nie rozumiem decyzji Robsona ale widocznie tak bedzie dla niego samego najlepiej. Jezeli nie bedzie szczesliwy to nie bedzie z niego pozytku
0
Kacapa7
Kacapa7
26 grudnia 2012, 19:51
Jak nie chcą wydawać pieniędzy to niech go wymienią za Neymara, a nawet dorzucimy jakiś monet :D hehe... ach te świąteczne żarty :D
0







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI