Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

MERCATO LIVE [20:00]: RICKY NIEPOCIESZONY

21 stycznia 2013, 18:51, Joke Główne newsy

R E K L A M A





192 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Milanese
22 stycznia 2013, 17:44
rafal996 Z Kaką dzieje się dokładnie to co z większością ofensywnie usposobionych Brazylijczyków w Europie. Ronaldo, Rivaldo, Denilson, Ricardo Oliveira, Ronaldinho, Fred, jak się przekonujemy również czeka to Robinho i pewnie wielu innych Co ich łączy? Może nie sa to zawodnicy o identycznych umiejętnościach czy sukcesach ale ich gra na wysokim poziomie w Europie skończyła się w okolicach 30 roku życia.
0
Let's Go
22 stycznia 2013, 17:41
A oglądał ktoś może mecze reprezentacji Brazylii ostatnie? We wszystkich trzech Kaka był jednym z najlepszych zawodników i grał naprawdę dobrze. Wrócił do Realu i znowu został posadzony na ławce, czego można się spodziewać po jego formie...
0
rafal996
rafal996
22 stycznia 2013, 17:19
Michał, Kaka wszystko robi słabo. Jest słaby, bo jest słaby. Sprowadźmy Strootmana i M'Vilę.
0
kammilan
22 stycznia 2013, 16:57
Jak w tym okienku przejdzie ten imbecyl z Man C, za 25mln E to Berlu będzie skończonym idiotą. Dla Kaki w Milanie bedzie zawsze miejsce nawet jesli miałby pracowac w rządzie klubu. ;] Nie udało się w tym okienku może w lato przejdzie. To byłoby nasze trzecie podejście. Do trzech razy sztuka.;]
0
MoveOn
22 stycznia 2013, 16:32
Kaka w Milanie pełniłby teraz tą samą rolę co Ronaldinho kilka lat temu...Podawałby piłki i generował zysk ze sprzedaży koszulek itp. Jeśli chodzi o poziom sportowy to nadal dobry piłkarz choć już nie ten co kiedyś...
0
kamilus
kamilus
22 stycznia 2013, 16:01
MilanBoy napisał prawdę? Proszę dowiedz się, jak było naprawdę - to nie Galliani zawinił tylko Perez, który z niczego odwołał swoją zgodę na darmowe wypożyczenie i zażądał 20 mln za transfer - bo tylko wprowadzasz ludzi w błąd.
0
Eravier
Eravier
22 stycznia 2013, 15:12
@kamilus Czytaj całe posty, a nie pierwsze pół zdania (jeśli Twój komentarz odnosi się do odejścia Kaki, bo jeśli nie to nie wiem do czego pijesz, bo MilanBoy7 napisał samą prawdę).
0
kamilus
kamilus
22 stycznia 2013, 13:42
MilanBoy7 (i inni mu podobni) Zanim zaczniecie kogokolwiek obrażać dowiedzcie się, jak było naprawdę, a dopiero potem piszcie cokolwiek.
0
MilanBoy7
22 stycznia 2013, 13:06
Bardzo nie chciałem Kaki w Milanie , nie mogę na niego patrzeć , ale jak można robić takie jaja na oczach milionów ludzi na świecie ?? Kaka obniża swój kontrakt do 6mln , Real zgadza się na warunki Milanu o bezpłatnym wypożyczeniu na prawie 3lata wszystko gra i nagle chory na głowe łysy patafian wyskakuje jak filip z konopii i mówi że transakcja nie może dojść do skutku bo podatki na to nie pozwalają , to co on myślał że perez zapłacił za Kake 65baniek teraz nam go odda za darmo i jeszcze podatek zapłaci od jego zarobków w Mediolanie , to jest kpina o akcji z tevezem i błazenadą w oczach szejków i reszty piłkarskiego świata rok temu już nie wspominam , bo mi wstyd . Kabaret robią z poważnej (dotąd) nazwy . Niedługo nikt z Milanem nie siądzie nawet do rozmów bo zdadzą sobię sprawę że żebraki nie mają kasy , chcą tylko wyłudzić , wyżebrać jakiegoś niezadowolonego grajka pieprząc o magicznej atmosferze w klubie , senatorów już nie ma , atmosfery pewnie też ...... WSTYD !!!
0
greg1225
22 stycznia 2013, 11:51
Milan mógł wypozyczyc go za równowartość 2,5 rocznych zarobków Kaki, przy czym to Real brałby na siebie ciężar wypłat zawodnikowi - wyższy podatek uniknięty
0
rafal996
rafal996
22 stycznia 2013, 11:43
Milanese, to są skrajne przypadki. Ja wiem, że liczby są często mylące, ale po pierwsze, jak inaczej uzasadnisz, że grał dobrze lub źle? Jest teza, że Kaka gra fatalnie, ja wysuwam taki argument, jaki dasz przeciwko niemu? Swoje subiektywne wrażenie? No to ciężko tak rozmawiać. A po drugie, akurat w jego przypadku liczby działają na jego korzyść. Nie grał całych spotkań, a jednak udawało mu się utrzymać sensowną statystykę. Jeszcze lepiej by to pewnie wyglądało w przeliczeniu na minuty. Ale zgoła najlepiej wygląda to w relacjach kibiców Realu. Większość występów Kaki oceniana była bardzo dobrze i wielu z nich do dziś nie może zrozumieć, dlaczego ten piłkarz u nich nie grał. A że Real pozbywał się dobrych graczy, to chyba nie jest nic nowego? Sporo takich nazwisk można wymienić. Huntelaar to ciekawa sprawa. Zdolny napastnik, który nigdy nie dostał prawdziwej szansy w Milanie. Może gdyby po tych pamiętnych dwóch bramkach grał częściej, to byłby w drużynie do dziś. Poza tym, jeszcze raz wracam do tego, że nie mamy alternatywy dla Kaki. Solidnie się zdziwię, jeśli przyjdzie w tym okienku jakiś sensowny gracz, jeśli już to zapychacz średniej klasy ze średniaka Serie A. Nie wydamy na Kakę, to żadnego innego pożytku z tych pieniędzy nie będzie. Jeśli przyjdzie inny wartościowy gracz zamiast Kaki, to z rozkoszą odszczekam te słowa.
0
Lukjan
22 stycznia 2013, 11:25
Nie wierze w bajeczkę o podatkach. Musieliby być kompletnymi głupcami jeżeli nie wiedzieli o nich wcześniej. Myślę, że poszło o pieniądze za transfer. Real zapewne zażądał większej gotówki a nie rat.
0
Milanese
22 stycznia 2013, 11:16
rafal996 Huntelaar wszedł kiedyś na ostatnie 5 minut w meczu, w którym Milan przegrywał. Strzelił 2 bramki (jedną zresztą piękną). Gdyby zaprzestał grać po tym meczu to wygrałby pewnie każdą statystykę. W Realu miał srednią 04 bramki na mecz (8 goli w 20 meczach). Dlaczego więc Real się go pozbył. Był skuteczniejszy niż Kaka :D Podobnie Pato, który w pewnym momencie miał bilans 0,5 bramki na mecz. Czy przekładało się to na jego wspaniałą grę i wkład w sukcesy drużyny? Mówię szczególnie o drugiej cześci jego pobytu w Milanie. Wszedł na boisko, dziubnął bramkę, czasem dwie jak miał mu kto dograć, a przez kolejne 2,3 mecze wygrzebywał trawę z korków. I tak parę razy aż do kolejnej kontuzji.
0
Cactus
22 stycznia 2013, 10:51
Jeszcze kilka dni do końca mercato pozostało. Jestem pewien, że Galliani tak łatwo by się w tej kwestii nie poddał i że jakieś działania/rozmowy będą prowadzone do ostatniego dnia okienka transferowego. Ja liczę, że uda się jeszcze w tym okienku załatwić sprawę z Bartkiem Salamonem. Kilku ekspertów sugeruje, że Bartek byłby idealnym zastępcą dla Ambrosiniego na pozycji defensywnego pomocnika i że cała operacja może zakończyć się jeszcze w przeciągu kilku najbliższych dni. Dodatkowo działacze Brescii poinformowali, że nie otrzymali żadnych ofert za Salomona od klubów Niemieckich i jedyną ekipą z jaką rozmawiają jest Milan.
0
kamil1060
22 stycznia 2013, 10:46
Myślę, że Kaka jest szansą na to by Milan w końcu zaczął grać. Potrafi wyprowadzić kontrę i stworzyć świetą akcję. Drybling? Kaka jest w czołówce zdecydowania, do tego Jego precyzyjne strzały rzadko jaki bramkarz potrafi wybronić
0
rafal996
rafal996
22 stycznia 2013, 09:34
Może bym w to wierzył, gdyby Galliani nie robił wcześniej z siebie pajaca, któremu nie wolno wierzyć. Dosłownie z dnia na dzień ciąg wydarzeń: Kaka nie przyjdzie - tak, rozpoczęliśmy negocjacje - nigdy nawet nie rozmawialiśmy o Balotellim - tak, jest w naszych planach i zobaczymy jaka będzie cena - Kaka i Balotelli na pewno nie przyjdą. Czekamy na następny ruch. Jestem pewien, że dalej nad tym pracują (tzn. nad Kaką, bo w Mario nie wierzę i go nie chcę). Może chcą wywrzeć presję na Realu, któremu płacenie takiej pensji rezerwowemu kompletnie się nie opłaca. Ale nadziei sobie nie robię.
0
MoveOn
22 stycznia 2013, 08:52
MI też się wydaję,że Kaka przyjdzie, a GAlliani chciał najpierw wszystkich zasmucić żęby potem wywołać euforię związaną z Kaką...wiele razy tak robił.Tylko czy tym razem tak też bęzie?
0
MACIEK1899
MACIEK1899
22 stycznia 2013, 08:43
chociaż tego nie chcę to sądzę że i tak do nas dołączy... Nawet słowa Pelegattiego który mówi że Kaka będzie na ławce już z Atalantą i że to niemal pewne... A do tego dołączy albo Balotelli albo Beckham a odejdzie Robinho. takie mam przeczucia ... to nie musi być prawdą.
0
gambit
22 stycznia 2013, 08:12
Zmniejszenie płacy o połowę i darmowe wypożyczenie byłoby opłacalne nawet z tym parodystą przebranym za piłkarza. Więcej osób przyszłoby na stadion. Ogólnie facet samym nazwiskiem wywołałby większą konkurencję w składzie. Przydałby się ktoś kto wywaliłby tego Boatenga ze składu, bo na Ghańczyka, który otrzymując owe obywatelstwo nie był nawet w Ghanie (trzeba było się wypromować na mundialu) nie da się już patrzeć.
0
Majcin
22 stycznia 2013, 07:13
@Oxidosis Spoko zgadzam się z Tobą. Fakt Ibra zarabial wiecej, ale nie ma takiej opcji zeby Kaka po 3 latach wszedł z ławki na boisko i grał lepiej niż on. Mowie tu o samej grze na boisku, bo wiadomo, ze Ibra na autorytet nie pasował. Co do cięcia budzetu to tez mi sie nie podoba i uwazam ze jest juz to lekko przesadzone, ale ja nawiązuje do chocby wywiadów łysoli. Moim zdaniem wiekszym autorytetem i dosc pewniejszym byloby pozyskanie Lamparda z Chelsea niz Kaki, ktory przez 3 sezony przesiedział na ławie w Hiszpanii.
0
Eravier
Eravier
22 stycznia 2013, 06:58
@Oxidosis Równie dobrze, można powiedzieć, że 5 zespół PL wygrał LM w finale z 3 zespołem Bundesligi, więc obie te ligi są lepsze od hiszpańskiej. W ogóle porównywanie lig, szczególnie tych na dość wyrównanym poziomie jest niewykonalne. @ Gol W gwoli ścisłości. Kaka ma 31 lat, a Beckham 38 (obaj nieskończone jeszcze).
0
MilanBoy7
22 stycznia 2013, 00:51
zeby_cissokho jak jesteś jeszcze na tej stronce to przepraszam że uważałem cię za antymilanistę od trzech lat , okazało się że to Ty widziałeś rzeczywistość ....pozdro Panowie jak mieliście jechać na Kake , a na Milan bez tego darmozjada wam sie nie chce to możecie go zobaczyć w Madrycie , bilety w podobnej cenie z tym że trzeba mieć lornetkę ... żeby tego mizerniaka na ławce dostrzec :)
0
Oxidosis
Oxidosis
22 stycznia 2013, 00:07
Majcin Odmładzanie składu, to, biorąc pod uwagę naszą sytuację chyba najlepsza z możliwych opcji, ale trzeba zrozumieć fakt, który nota bene był nie raz, nie dwa wałkowany na tej stronie - ściągając tylko zawodników, których wiek nie przekracza bariery 25 lat, daleko nie zajdziemy. W zasadzie ( choć prorokiem nie jestem ), uważam, że nie zajdziemy nigdzie, staniemy się drugim Arsenalem, który po mimo ogromnego potencjału, nie potrafi nic szczególnego osiągnąć. Od lat szukają światełka w tunelu, od lat robią to nieskutecznie. W naszym zespole brakuje autorytetu, zawodnika, do którego inni czuli by ogromny respekt - a bez wątpienia takim zawodnikiem byłby Kaka. Jeżeli chodzi o cięcia w budżecie to jest to kolejna rzecz, na którą zwracamy szczególną uwagę, oraz kolejna rzecz, z którą - według mnie - przesadzamy. Trzeba spojrzeć prawdzie w oczy, zejść na ziemie i chociaż starać się zrozumieć, że w tych czasach futbol w ogromnej mierze oparty jest na pieniądzach, które - zarówno dla inwestorów, jak i piłkarzy są najważniejsze. Idąc dalej moim tokiem rozumowania - w momencie, kiedy piłkarz staję się lepszy, zaczyna się bardziej cenić. Zatem oczywistym faktem dla mnie jest, że nawet, jak nasze młode gwiazdy rozwiną skrzydła i staną się jednymi z najlepszych, po pewnym czasie będziemy zmuszeni do ich sprzedaży, gdyż nie będzie stać nas na ich utrzymanie - to jest w pewnym sensie takie błędne koło. Być może za daleko wybiegam w przyszłość, ale jest to dość prawdopodobna opcja. Pensje Kaki, z której zszedł o połowę, do pensji Ibry, którą pobierał z kasy Milanu nie ma co nawet porównywać. gimlord123 Poprzez pewną dawkę emocji, jaką zaświadczyłem po przeczytaniu słów Gallianiego, trochę mnie poniosło. Co nie zmienia faktu, że na chwilę obecną stać nas jedynie na rozglądanie się za piłkarzami z niższej półki ( a nóż wypali ). Przykładem jest chociażby Saponara. Gol Twoje komentarze poniekąd również mnie rozbrajają - Zwłaszcza zdanie, w którym piszesz, że Kaka od 4 sezonów nic nie gra ( chociaż tak naprawdę statystyki są zdecydowanie na jego korzyść ), oraz słowa, w których piszesz o przeciętnej Primera Division. Jeżeli szósty zespół La Ligi 2011/2012 przejeżdża się po mistrzu Anglii w Superpucharze Europy, a piąty zespół tegorocznej Primera Division wygrywa grupę w LM, to boję się pomyśleć, która w Twojej hierarchii jest Serie A, czy Premiership. Pomijam już fakt, że w tej lidze znajdują się dwie, bardzo liczące się drużyny w Europie. Pozdrawiam.
0
Zuper
21 stycznia 2013, 23:47
mlodych zdolnych jest sporo nie koniecznie musza byc to pilkarze wymienienie przez @Gol btw propsy gol zgadzam sie w 100% z twoja wypowiedzia
0
Sulley11
21 stycznia 2013, 23:40
Gol. opczaj to mądraliński ;) Strootman- podobnoo juz Man utd jest powaznie zaakontraktowaniem go, M'Vila - interesuja sie nim kluby z Premier League, Mbiwa - Totteham juz go zaklepal byla szansa ehh, Destro kto ci go kupi za 20 mln? Tyle chce Roma, Weiss - mlody.. zara go sprzatnie PSG czy tam ktos inny tak samo jak Verratiego ;) , takze widzisz taka nasza polityka transferowa ;) tylko nawazom piwa nasz zarzad a, wypic to my musimy.. :)
0
Gamer1899
21 stycznia 2013, 23:29
Gol : co do Kaki zgadzam się w 100% tak samo co do Mario, ale ja osobiście byłbym za sprowadzeniem na pół roku Beckhama, staruszek ale myślę że podać potrafi jeszcze jak mało kto i strzelić też potrafi. Oczywiście tylko w przypadku nie wielkiej pensji i tylko jako uzupełnienie kadrowe.
0
TenTypMesBah
21 stycznia 2013, 23:25
Szczerze to wolałbym żeby przez 10 lat nic nie wygrywać niż Szejka w naszym klubie.
0
Milanista1996
Milanista1996
21 stycznia 2013, 23:09
No to zajebiście - Berlusconi niech dalej myśli że taką kadrą damy rade wygrać co cokolwiek ; / Kaka jest za drogi a gdzie podziały się pieniądze za Ibre i Silve przede wszystkim ; // Masakra co sie teraz dzieje z Milanem - czemu żaden szejk niechce kupic Milanu ; c
0
milanowsky
21 stycznia 2013, 23:09
Dla chcącego nic trudnego. Real rozwiazuje z kaka kontrakt,w wyniku czego musi Brazylijczykowi zaplacic 30mln za 3 niedobrze sezony. Dają mu 15 mln do ręki,a ten podpisuje pokwitowanie że otrzymal kwotę 30.Real zadowolony że pozbyl się brazylijczyka,nie nadwyrezajac budzetu,a Ricky zadowolony że otworzyła mu się droga do Milanu-krótko mowiac KAŻDY WYGRYWA. 15mln laduje na lokacie,chlopak podpisuje kontrakt z Milanem na powiedzmy 3,5 mln i wszystko ekstra .Tylko do tego potrzebny jest nie srający się agent,a nie jakiś tatusiek.Najlepiej żeby tam pojechał Raiola.
0
Sulley11
21 stycznia 2013, 22:59
Proste - Albo rybki albo akwarium.. my o rybie a oni o grzybie ;) ..
0
TenTypMesBah
21 stycznia 2013, 22:58
Co Wam się tak nagle zachciało tego Beckhama? Może jeszcze kupmy RIvaldo i ściągnijmy z emerytury Costacurte? Cały czas piszecie też o młodym składzie, a przecież wcale takiego nie posiadamy, a wręcz przeciwnie. Transfer Kaki moim zdaniem byłby bardzo dobry w obecnej sytuacji. Dałby nam zdecydowanie więcej jakości w grze (na tle naszych obecnych piłkarzy to wciaż mistrz), a także podniósłby troche morale w drużynie, jak i wśród kibiców. Poza tym Berlu musi się w końcu odważyć sypnąć troche grosza w letnim mercato.Nie ma bata, bo jeśli dalej będziemy zatrudniali odpady po superpromocjach to będzie tak jak jest. Myślę że powinniśmy bacznie obserwować rynek holenderski, bo tam można wyłowić naprawdę fajne okazje. Modle się tylko, aby w końcu pozbyć się tego szrotu: Traore, Antonini, Flamini, Ambrosini, Yepes, Mexes, Bonera, Abiatti. Błagam Was to nie są zawodnicy na Milan!!!! PS Nie uważacie że ten cały Salamon to troche kot w worku? Od kilku lat słyszę jakie to niby kluby go chcą, a cały czas tkwi w tej Brescii. Nawet nie zagrał w reprze. Poza tym skoro Acerbi dobrze radził sobie w Serie A, a u nas nie to Salamon z Serie B tym bardziej nie będzie gotowy na regularną gre.
0
el_mariano
21 stycznia 2013, 22:58
@rafal996 Mam dokładnie takie same odczucia, po raz kolejny zrobiliśmy z siebie dziadów. Piłkarz zgadza się o obniżkę zarobków o połowę, Real zgadza się na długotrwałe wypożyczenie, widać, że chce mieć problem z głowy a na koniec łysy sobie przypomina o podatkach. Przecież to jest niedorzeczne, spodziewał się w takim razie czego? Że Kaka będzie grał za paczkę cukierków od której nie trzeba będzie odprowadzać podatku? Z punktu widzenia innych klubów wychodzi na to, że wszelkie rozmowy z Milanem to strata czasu, no chyba, że dotyczą ogórków. Rozumiem, że można nie mieć kasy, wtedy normalni ludzie mówią sory, ale nie stać nas obecnie na Ricky'ego, szkoda naszego i waszego czasu. No i wszystko jasne. A tak, nie dość że bieda to jeszcze pośmiewisko. Kurde ja naprawdę w takich momentach mam chęć żeby te łyse pały przeszły na emeryturę i dały klub komuś młodemu i dynamicznemu.
0
rafal996
rafal996
21 stycznia 2013, 22:55
Larry Nie tylko Ty planowałeś wycieczkę na San Siro. Galliani miał rację mówiąc, że sieroty po Kace wróciłyby na stadion. Zostało jeszcze parę dni i pewnie jeszcze będą próbować, ale ja nie wierzę. Wierzyłem w poprzednim okienku do ostatniego dnia, zrobili ze mnie idiotę tak jak z tysięcy innych kibiców. Drugi raz sobie na to nie pozwolę.
0
KikiACMilan
21 stycznia 2013, 22:48
No kurde nic nie idzie zrobić z tymi podatkami ? ;//
0
Majcin
21 stycznia 2013, 22:47
@krycha1313 Wyrazilem tylko swoje zdanie i nie ma sensu spekulowac 'co by bylo gdyby'. Przywyklem juz do systemu transferowego Milanu i pozostalym radzę to samo ;) Uwazam ze nikogo wybitnego nie sprowadzimy.
0
sKUBAniec
sKUBAniec
21 stycznia 2013, 22:45
To prawda Larry, ale to nie dzieje się tylko w Milanie, pozostałe włoskie zespoły również tracą wielkie nazwiska a w zamian sprowadzają graczy ze słabszych lig europejskich lub takich, którzy jako drugą opcję rozważali zakończenie kariery. Nie tylko Milan rezygnuje z gwiazd. To nowe realia włoskiej piłki, z którymi trzeba się pogodzić. Liga popada w przeciętność, a na stadionach jak i przed telewizorami pozostaną tylko Ci, którzy pamiętają lata świetności Serie A i żyją sentymentem do Calcio. Za kilka lat liga włoska będzie równie mocna jak holenderska.
0
Sulley11
21 stycznia 2013, 22:43
Ehh tak jak kiedyś ktoś napisał, stajemy sie Stylowym średniakiem Seria A !!! na Polakow szkoda, oczu nie polecam ogladac tego meczu :)
0
Larry David
21 stycznia 2013, 22:40
Wielu z was myśli niestety kategoriami klubu prowincjonalnego, jakieś oszczędności...my w kółko oszczędzamy, pozbywamy się wszystkich z kontraktem wyższym od tego co ma ogrodnik w Milanelloo i co? Jajco, dalej się będziemy pozbywać. I jeszcze jedno, jak klub traci prestiiż, jak sobie robi jaja z kibiców to traci wpływy. Ucieszyłem się że Ricky wraca i już planowałem okienko w robocie, żeby wyskoczyć na SS na jakiś meczyk. A tak to pocałujcie wójta w ....
0
MilanBoy7
21 stycznia 2013, 22:36
Poza tym że z poważnej firmy AC MILAN staliśmy się kabaretem łysych panów .... to całkiem dobra wiadomość przed snem , a już się bałem że ten kołek wróci .... UFFFFF !!!
0
sKUBAniec
sKUBAniec
21 stycznia 2013, 22:34
W przyszłym roku nie będzie nas w LM i Galliani powoli zdaje sobie z tego sprawę. To mogło również wpłynąć na ostateczne decyzje. Brak gry w LM skutkuje utratą dostępu do pokaźnego źródła dochodów. Po meczu z Bologną, choć wygranym, wiem, że z bardziej wymagającymi rywalami już nie będzie tak kolorowo. LM w przyszłym roku nie będzie gościć najbardziej utytułowanego zespołu na świecie. Przykre, ale patrząc na to co się dzieje we Włoszech jak i w samym Milanie trudno się temu nie dziwić.
0
ACM old
21 stycznia 2013, 22:30
Racja Eravier Pele grał za darmo dla Santosu...
0
rafal996
rafal996
21 stycznia 2013, 22:29
Galliani robi z siebie pośmiewisko. Niestety przez takie akcje nikt nas już poważnie nie traktuje. Milan kolejny raz robi podchody... ba, oficjalnie trąbi o negocjacjach, żeby kolejny raz skwitować to tym samym stwierdzeniem - podatki. To nie wiedzieli tego, myśleli że magicznie zostały zniesione od letniego mercato? Po co w ogóle zaczynać taką gadkę, po co robić z Milanu marny teatrzyk, nie rozumiem tego.
0
Eravier
Eravier
21 stycznia 2013, 22:24
@Oxidosis Z tego co słyszałem to pieniądze zmieniają ludzi, ale w takiej sytuacji jakiej jestem, mając na koncie pewnie ze 100 (albo więcej) mln euro, wiele posiadłości, samochodów i generalnie życie ustawione przy 'nicnierobieniu' dla 50 pokoleń w przód, to zdecydowanie zagrałbym za darmo dla ukochanego klubu. Co więcej nikt za darmo mu grać nie każe tylko za pensję wysokości pewnie 3-4 mln euro (taką klub mógłby zdaje się zaakceptować).
0
markess1984
21 stycznia 2013, 22:21
Szkoda. Dla Kaki już tylko pozostaje jakiś Katar bo na PSG, City itp nie ma co liczyć, nikt go tam nie będzie chciał. Nam pozostają młodzi utalentowani.
0
krycha1313
krycha1313
21 stycznia 2013, 22:08
@Zuper i MAjcin A co jesli transfer kaki bedzie strzalem w dziesiatke i poprowadzi nasz do min. 3 miejsca w lidze??
0
jacekk553
jacekk553
21 stycznia 2013, 22:04
Jeśli klub ma rzeczywiście pomysł na przyszłość to niespłacenie się Kaki nie byłoby takim problemem problemem. Są przecież LM, Serie A, bilety, koszulki. Jak zrobią swój wymarzony około 25-osobowy skład z jednym droższym piłkarzem, który będzie wygrywał to wszystko będzie dobrze.
0
alex.fe
21 stycznia 2013, 22:03
Lipa ;(
0
Majcin
21 stycznia 2013, 21:54
@Zuper Popieram.
0
Zuper
21 stycznia 2013, 21:52
i co bysmy mieli po kace nie wiadomo nawet czy typ jest sprawny, a jak by mial kontuzje albo byl zupelnie pod forma,brazylijczyk od 3 lat nie gra w pierwszym skladzie, napiszcie mi ile w tym czasie zagral dobrych meczy ? po drugie pensja 6 mln, to nie wszystko bo berlu musi oddac drugie tyle urzedowi podatkowemu co daje 12 mln. po trzecie kaka ma 30 lat- wiec zadnych pieniedzy nie bedzie mozna odzyskac bo za rok/dwa nikt go od nas nie odkupi, bo nikt nie bedzie w stanie zaoferowac mu takiej pensji. Kupujac mlodego pilkarza zawsze mozna go sprzedac wiec inwestycja moze sie zwrocic, w wypadku kaki to spory wydatek ktory moze sie okazac kompletna klapa, ktory na 100% sie nie zwroci!
0
Jhn
Jhn
21 stycznia 2013, 21:50
Szkoda :(
0
<  1  2  3  4    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI