Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

AC MILAN ZREMISOWAŁ Z OSTATNIM CHIEVO VERONA 0:0

10 listopada 2013, 14:06, Leonardo 22 Główne newsy

R E K L A M A





400 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
gimlord123
11 listopada 2013, 12:32
SuperSnajper Czy ty naprawdę uważasz, że Marchisio jest lepszym piłkarzem od de Jonga...?
0
radojuventino
11 listopada 2013, 12:17
Gol. Mamy zupełnie odwrotne punkty widzenia. Ale ok., rozumiem. Tylko co do Llorente to jego ostatni sezon był nieudany przez klub, trzymali go za karę że podpisał kontrakt z innym klubem, nie można porównywać. Z napastników Milanu to pewnie Szary ma jakiś potencjał tylko trzeba go wydobyć, Balo jest głupi jak but i nic więcej z niego nie będzie, Pazzini to dla mnie taki kolejny Quaqliarella, Matri, Boriello etc., nie więcej, piszesz o nim jakby to był drugi Iznaghi, ale nie jest. Na Robinho chyba się wszyscy już dawno poznali, nie jest to drugi Ronaldo. Ale największą bolączką jest Allegri, pod jego wodzą wszyscy tracą formę i się cofają w rozwoju mam wrażenie. I nie wiem czy starym dziadkom z zarządu się jeszcze chce cokolwiek budować. A Milan musi zacząć się odradzać, bo Serie A traci dramatycznie, zaraz wyprzedzą ją w rankingu Portugalczycy. Francuzi też się zbliżają. Serie A przyjęła potężny cios po Calciopoli, zniszczenie Juve odbiło się ciężko na poziomie, na finansach. Na powtórkę z rozrywki z Milanem nie stać jej zupełnie, to byłaby katastrofa gdyby Milan wypadł na dłużej z pucharów.
0
SuperSnajper
SuperSnajper
11 listopada 2013, 12:03
Gol. nie mam czasu ise odnieśc do wszystkiego, ale co do Llorente to troche stronniczo podeszłeś. Rok temu w lato Juve sie o niego bardzo starało transfer był dlugo dogadywany i w klubie odstawili go na boczny tor. Nie miał przygotowania fizycznego odpowiedniego i zaufania. Nie można więc powiedzieć, że sezon miał słaby, bo to była stagnacja czy po prostu sezon przejściowy. Co do pomocy to obecnie nawet Marschisio nie ma w niej miejsca na rzecz Pogby, więc nasz Montolivo czy De Jong nie miałby miec tam prawa miejsca.
0
ACGreiff
11 listopada 2013, 11:20
Wiele włoskich mediów wspomina o dzisiejszym już nawet spotkaniu rodziny Berlusconich z Gallianim, albo i również zarządem w sprawie odwołania Maxa jeszcze do zimowego mercato
0
Gol.
11 listopada 2013, 11:15
radojuventino - Analizujesz tylko ten sezon i owszem masz rację. Przy takich wynikach i w takiej formie większość naszych zawodników nie miałaby pewnego miejsca w składzie Juventusu. Ale już sezon 2012/13 to inna śpiewka. Atak - Llorente jest to zawodnik pracowity, ale tak naprawdę nie jest on lepszy od Pazziniego. Porównajmy poprzedni sezon kiedy to Włoch strzelił 15 bramek, a Hiszpan ? Biorąc poprawkę na LE w 33 spotkaniach strzelił cztery bramki. Wynik żałosny, w tym sezonie jest znacznie lepiej bo już w obecnej sytuacji ma 4 bramki, ale Pazzini nawet nie zdążył zadebiutować z powodu kontuzji. Tevez jest lepszym piłkarzem od Balotellego chociaż talentu maja po równo, to Włoch ma poprzestawiane w mózgu i już to się nie zmieni. W zeszłym sezonie można byłoby ich porównać, ale w obecnym jest to śmieszne więc przewagę ma tutaj Argentyńczyk. W Milanie w ataku są jeszcze do dyspozycji: Robinho, Matri, El Shaarawy i Niang. Nie zapominajmy też o Kace i Hondzie który ma dołączyć w zimę. W tej formacji prowadzi więc Milan. Pomoc - Pirlo to stary pryk, Conte skakałby pod sufit gdyby do jego zespołu dołączył ktoś taki jak Montolivo gdyż nie wiązałoby się to z wielkimi zmianami personalnym, które będą miały ogromny skutek na wygląd Juve po odejściu zasłużonego Włocha. Holender natomiast spokojnie mógłby powalczyć z Marchisio o podstawową jedenastkę. Tutaj jednak przewagę ma Juventus. Defensywa to inna bajka. Milan pod koniec sezonu 2012/13 działała ona naprawdę dobrze i mówię to z ręką na sercu, w tym natomiast sezonu dzieją się rzeczy iście nie z tej planety. Znowu dziecinne błędy, problemy z kryciem, nieudolne interwencje Zapaty + ogromny pech w niektórych sytuacjach. Jakby ktoś naszej defensywie zresetował pamięć. W Juve takich problemów nie ma, dlatego punkt należy się tutaj obecnym mistrzom Włoch. Bramka Abbiati vs Buffon obaj piłkarze są świetni w swoim fachu i jak dla mnie remis ze wskazaniem na obecnego reprezentanta Italii. Milan ma tą przewagę że znalazł już jako-tako następce w postaci Gabriela, którego w Turynie jeszcze nie widać. Moim zdaniem kadrowo lepiej wygląda oczywiście Juve ale nie jest to nie wiadomo jaka różnica, niestety Milan jest gorszym zespołem z beznadziejnym trenerem który mając wielu znakomitych piłkarzy w kadrze nie potrafił przez 3.5 roku zrobić kompletnie nic, siedząc i zbijając bąki najpierw przez dwa sezony za czasów Ibrahimovicia, potem nastała era Balotellego i również nawet jeśli ten jest w słabej formie wystawia go gdyż kompletnie nie ma koncepcji na drużynę.
0
Rycerstwo Polskie
11 listopada 2013, 10:49
Michał Nowak Lewe skrzydło to El Shaarawy, prawe to Robson, Niang, Saponara, Birsa. Zdaję sobie sprawę z tego, że żaden z powyższej czwórki nie daje pewności, ale każda jedenastka ma słabe punkty. O taktyce się wypowiadać nie będę, ale sam popatrz. Przy obecnej taktyce nie wychodzi nam nic, dzielnie śrubujemy najgorszy sezon w historii klubu. Zmiany są koniecznie, chyba, że ktoś chce oglądać co tydzień taki Milan, jak wczoraj z Chievo, a 4-2-3-1 jest najodpowiedniejszą taktyką dla naszych piłkarzy. Sprawy, o których napisałeś są dla Allegriego, w końcu za to mu płacą.
0
radojuventino
11 listopada 2013, 08:06
Oj ja to się z kolegami zupełnie nie zgodzę w kwestii tego, że obecny Milan jest personalnie równie mocny jak Juve albo chociaż jest blisko, my chyba od 2-3 lat oglądamy zupełnie inne ligi... moim zdaniem w tej chwili żaden z piłkarzy Milanu nie miałby pierwszego składu w Juventusie. I mam tu na myśli nawet Balotellego, który jest bardziej gwiazdą medialną niż boiskową. Atak Tevez - Llorente z każdym meczem rośnie w siłę, a do tego obydwaj walczą na boisku. W drugiej linii to jest zupełnie przepaść... nie ma co porównywać takich graczy jak De Jong, Montolivo do Pirlo, Pogby, Vidala czy Marchisio - ci piłkarze pod okiem Conte zrobili kolosalny postęp. Kaka ten sprzed lat - jak najbardziej, obecny? Musi się odrodzić, życzę mu tego, bo to sympatyczny piłkarz, ale jeszcze daleko do starego Kaki. W obronie też jest przepaść, w bramce, na skrzydłach... Milan kadrowo mógł być porównywalny jak był tu pewnie najlepszy środkowy napastnik świata - Ibra i najlepszy środkowy obrońca - Thiago Silva. Obecny Milan moim zdaniem poza słabym treneiro odstaje też mocno kadrowo. Trzeba mądrych i niekoniecznie drogich inwestycji, wczoraj Napoli rozstrzelali Llorente, Pirlo i Pogba - wszyscy przyszli za darmo do Juve, na Bosmanie.
0
Michał Nowak
11 listopada 2013, 01:52
miszka820, wizja, wizją, ale z tego co widzę, to nasza grupka gwiazdek w pierwszej kolejności potrzebuje psychologa, bo się biedactwa poblokowały w strzelaniu bramek na całego. Moim zdaniem bardzo trudno mówić, że sprawdziłaby się taka lub inna taktyka w momencie, w którym niemal wszyscy zawodnicy są bez formy. Co rusz któryś popełnia prosty błąd techniczny i od razu zwiesza głowę. Tak, jak pisałem wcześniej - sami jesteśmy swoimi największymi wrogami, bo Chievo nic by dziś w ofensywie nie stworzyły, gdyby nie indywidualny błąd tego czy innego Diavolo. Allegri wyraźnie stracił już tę swoją legendarną livornijską cierpliwość i ostro jedzie po podopiecznych, ale efektów brak. Formuła się najwyraźniej wyczerpała, a zmiany są nieskuteczne. Na dzień dzisiejszy wydaje się zatem, że trenera przed grudniowym zwolnieniem uratować mogą tylko dwie rzeczy: El Shaarawy i Pazzini. W związku z faktem, że obaj wracają po długotrwałych kontuzjach nie liczyłbym jednak na cud. Pozdrawiam, MN
0
miszka820
11 listopada 2013, 01:43
a co do konkretów : Monto i De Jong w dadzą radę przy mocno pracujących skrzydłowych w postaci Faraona i obecnie Nianga ( docelowo widziałbym tam Hondę schodzącego do środka ) . Kaka między nimi do 60 min ganiającego ile fabryka dała , pózniej Saponara . Przed nimi zmotywowany Balo w razie potrzeby mogący grać na obu stronach za Faraona lub Hondę , żeby np wpuścić Pazzo . Problem jest tylko jeden dlatego piszę to z lekkim przymrużeniem oka , z jakiegoś powodu w Milanie nigdy nie jest możliwe wystawienie optymalnej jedenastki , multum kontuzji , Balo ze zwichrowaną głową kładący się na ziemie łatwiej niż 16 razy słabszy fizycznie Giovinco . Oj kłopotów tu jest duuużo a szkoda .. Powtarzam na papierze Milan ma mocniejszy atak słabsza pomoc w defensywie niż Juve , ale bardziej kreatywną i z nieobecnym jeszcze Francuzem z Valencii troszke słabsza defensywę . 2 miejsce ze sporą przewagą nad Napoli . Taka jest moja ocena pracy specjalisty od ryb jak niewdzięcznie go tu nazywacie . Szkoda tylko , że jest Allegri , że Galliani zawsze dostarcza graczy zbyt pózno i Milan Lab to już tylko mit ..
0
miszka820
11 listopada 2013, 01:30
Michał Nowak moim zdaniem Milan ma obecnie kadrę minimalnie gorszą lub równą Juve . Wyniki tragiczne , stylu brak . W takich momentach zawsze winny jest trener . I potencjalnie idealna taktyka dla Milanu jest 4-2-3-1 . Powiem więcej przy tym ustawieniu Milan ma mając na ławce kogoś z wizją potencjał na 1/4 CL minimum . I piszę to z perspektywy kibica Juve ..
0
Rycerstwo Polskie
11 listopada 2013, 00:09
Michał Nowak: Dlatego lekarstwem na nasze problemy powinno być przejście na 4-2-3-1, do którego mamy dobrych piłkarzy. Co o tym myślisz?
0
gacuch
10 listopada 2013, 23:19
Zabawny opis meczu . Mógłbym dopisać ,żed Leo22 przeszedł samego siebie. pozdrawiam Pozdrawiam również :) Leo22
0
WicioACM
10 listopada 2013, 22:28
Pogba jeszcze lepiej, aż się miło ogląda taką grę.
0
szfarceneger
szfarceneger
10 listopada 2013, 22:24
3:0, tego się chyba nikt nie spodziewał. Dwa świetne gole w drugiej połowie.
0
ACstach
ACstach
10 listopada 2013, 22:22
Pogba wow. Pięknie.
0
szfarceneger
szfarceneger
10 listopada 2013, 22:17
Pirlo pięknie z wolnego na 2:0. Brakuje go w Milanie :/
0
ACstach
ACstach
10 listopada 2013, 22:17
Ale ładnie Pirlo z wolnego.
0
WicioACM
10 listopada 2013, 22:17
Pirlo -.-
0
selhaard
10 listopada 2013, 22:11
ciemność, widzę ciemność... ...
0
Beduin09
10 listopada 2013, 21:23
W zeszłym roku Milan konsekwentnie ogrywał ogórków i nie radził sobie z mocnymi drużynami, w tym roku Milan nie radzi sobie z nikim
0
pazioni
pazioni
10 listopada 2013, 21:06
Viola już 2:0
0
Kuszu
Kuszu
10 listopada 2013, 20:52
Juve ze spalonego...
0
maurize
maurize
10 listopada 2013, 20:52
Spalony nawet jeśli był to 10 centymetrowy, więc to sędzia mógł tego nie widzieć.
0
Kacapa7
Kacapa7
10 listopada 2013, 20:48
Juventus kolejna bramka ze spalonego :)
0
szfarceneger
szfarceneger
10 listopada 2013, 20:48
Tak na inny temat- Juve od drugiej minuty wygrywa z Napoli 1:0 po bramce Llorente ze spalonego :P
0
ACstach
ACstach
10 listopada 2013, 20:48
A Juve już brameczka, jednak ze spalonego.
0
pazioni
pazioni
10 listopada 2013, 20:30
pACMan Zgadzam się w 100%
0
SuperSnajper
SuperSnajper
10 listopada 2013, 20:20
ACGreiff Dla mnie największy plus jest taki, że trafiłem wynik w typerze :P
0
pACMan
10 listopada 2013, 20:13
Chaos85 Skoro już się tak czepiamy, to Ty naucz się stawiania przecinków.
0
pazioni
pazioni
10 listopada 2013, 19:52
Chaos85 sorrka piszę z telefonu i jestem w pracy.
0
ACGreiff
10 listopada 2013, 19:41
Spoko, koledzy :D Czekam na wtorek, przynajmniej jeden pozytyw tego meczu ...
0
mariannito
10 listopada 2013, 19:36
hahahahahaaaaaa dobre wariaty :D
0
Chaos85
10 listopada 2013, 19:35
#379 Jak już będziesz wracał od fryzjera to poszukaj kursów doszkalających z naszego ojczystego języka bo naprawdę czasami aż oczy łzawią kiedy się patrzy na błędy które popełniasz.
0
stasq_acm
10 listopada 2013, 19:26
ACGreiff Goli. Masz już foto przed ogoleniem..
0
pazioni
pazioni
10 listopada 2013, 19:25
ACGreiff ACstach lajcik1337 We wtorek idę do fryzjera. A na marginesie już nie zapewniem MILANU o wygranej .
0
ACGreiff
10 listopada 2013, 19:20
To Pazioni w końcu goli połowę głowy czy jak ? :D Wyłączyłem to badziewie po 20 minutach, człowiek nerwów nie ma...
0
KAKA8989
10 listopada 2013, 19:12
Jak zagrał Kaka??
0
adi_avanti
adi_avanti
10 listopada 2013, 19:05
Cenny punkt na wyjździe. Może być decydujący w walce o utrzymanie w Serie A :) Za dzisiejszy mecz wyróżniłbym Balotellego. Nic nie nabroił.
0
ACstach
ACstach
10 listopada 2013, 18:32
Pazioni przed obcięciem już na zdjęciu jest:D
0
lajcik1337
10 listopada 2013, 18:21
pazioni mowil ze zgoli glowe jak nie wygramy ? :D Czekam !
0
mariannito
10 listopada 2013, 18:18
chyba przestane oglądać potyczki ligowe bo się nie da po prostu,są tak bezbarwni,bez ambicji piłkarskich. Nie ma kreatora gry,bo Montolivo play makerem nie jest i raczej się nim nie stanie,nie potrafię patrzeć jak z uporem maniaka gra do tyłu,zamiast się odwrócić i chociażby SPRÓBOWAĆ kogoś kiwnąć. Boję się że mając opaskę kapitana może nas krzywdzić latami. Ligi Mistrzów nie będzie w następnym roku,a z taką grą to Ligi Europejskiej również. Przykre ale prawdziwe. kiedy nastąpi jakaś rewolucja?! bo światła w tunelu nie widać....
0
Rrad5
Rrad5
10 listopada 2013, 18:10
Zgadzam się z z Beduin09 :) moim Zdaniem to były dobre zawody no ale powiedzmy sobie szczerze oni postawili autobus w bramce a ich kontry były groźniejsze niż nasz atak pozycyjny. Mimo wszystko jakoś to wyglądało ... Jestem optymistą :)
0
kamilus
kamilus
10 listopada 2013, 17:58
Galliani po meczu rozmawiał z Silvio... Ten zdecydował, że Allegri zostaje na stanowisku - czyli prawdopodobnie jeden z wariantów wymienionych przeze mnie w poście #358 jest bliski prawdy.
0
Beduin09
10 listopada 2013, 17:52
nie rozumiem o co chodzi zagraliśmy przecież dobre zawody, a przeciwnik był dosyć wymagający
0
roby
roby
10 listopada 2013, 17:43
nie ma za grosz honoru ten pseudo trener ,powinien odejsc
0
Gaara
Gaara
10 listopada 2013, 17:39
moze to jednak stety ze nie moglem dzis obejzec poczynan naszej druzyny
0
filipdiablo
10 listopada 2013, 17:26
http://livefootball.ws/1490-manchester-united-arsenal.html Włączcie sobie i popatrzcie... To jest normalnie tragedia w jakim tempie rozgrywamy piłkę... To tak jak by porównywać auto 80 konne z napędem na przód z 300 konnym Quattro !!!
0
olotek
10 listopada 2013, 17:20
DOŚĆ nie moge patZrzec jak ten facet niszczy mój ukochany klub jak ma honor to powinien odejść i jeszcze mnie przsprosić za to co kusze oglądać
0
pazioni
pazioni
10 listopada 2013, 17:17
stasq_acm OK Maestro Boże!!!!! co się dzieję z tym Milanem z ostatnia drużyną remis ..
0
Mikszyc
10 listopada 2013, 17:17
Allegri powinien podać się do dymisji i nie pobierać żadnej odrawy, o ile potrafi obiektywnie spojrzeć na swoje ostatnie osiągnięcia z klubem tak jeszcze niedawno znaczącym.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI