Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

EDIN DŻEKO ODEŚLE BOMBARDIERA?!

30 grudnia 2013, 10:43, stasq_acm Główne newsy

R E K L A M A





54 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
31 grudnia 2013, 19:29
Frytashow Póki jest Allegri, nie widzę tu miejsca dla Mario. Po zmianie trenera zobaczymy, kto z nas lepiej przepowiada przyszłość :D Jeśli Seedorf go ujarzmi - nie mam nic przeciwko.
0
Tomek.P
31 grudnia 2013, 17:40
KASA ACM mario trenował też Mourinho - najlepszy trener w powszechnej opinii, a przynajmniej wtedy w Interze
0
KASA_ACM
31 grudnia 2013, 17:35
Zgadzam się z Frytashow. Balotelli powinien zostać, ponieważ ma niebywałe umiejętności. Trzeba mu tylko dwóch rzeczy. a) Trenera z prawdziwego zdarzenia (do tej pory trenowali go Mancini i Allegri, którzy jak dla mnie obaj są przeciętni), który wpoi mu chęć i zaangażowanie. b) Partnerów na boisku, którzy mu umożliwią wykorzystanie jego umiejętności. Pomysł Maxa, żeby dołożyć drugiego napastnika był moim zdaniem dobry, tylko szkoda, że do tego wymyślił sobie naszego Goleadora. Generalnie Mario moim zdaniem zostać musi, co by się nie działo.
0
Kacapa7
Kacapa7
31 grudnia 2013, 17:22
banana Szkoda, że nie ostatni rok.
0
banan
31 grudnia 2013, 17:12
LGdS opublikowała wywiad, w którym Allegrii potwierdził, ze to jego ostatni sezon w Milanie.
0
19Bubek93
31 grudnia 2013, 16:02
Według mnie priorytetem nie jest sprowadzenie napastnika tylko pozbycie się niepotrzebnego balastu i przede wszystkim zmiana trenera. Trzeba pozwolić mu działać i to on musi zdecydować z któych piłkarzy chce korzystać a z których nie. Prawda jest taka że Allegri nie jest złym trenerem tylko po porstu się już wypalił no ale to normalne przecież niewiele jest takich trenerowpo ktorzy spedzaja długi okres czasu w jednym klubie... Jeżeli mamy grać choinką to potrzeebny jest jeden napastnik czyli w tym wypadku SuperMario na zmiane z pazzo a reszta powinna odejsc czyli robson i Matri a jako trzeci napastnik w przypadku kontuzji jednego z dwójki pazzo/mario powinien byc ktos z primavery ewentualnie powinine wrocic petanga a za nimi powinna rotowac sie czworka pilkarzy kaka, honda, szary i saponara a zawsze moze tam zagrac tez emanuelson. Milan potrzebuje świerzej krwi ale przede wszystkim swierzej mysli szkoleniowej!!! I kogoś do pomocy tylko kogos pokroju Fabregasa ktory by dyrygowal cala linia pomocy.
0
31 grudnia 2013, 14:41
Paolo Zatonelli Wiem ,po prostu wymieniłem wzmocnia które są pewne i te o których się mówi. Oczywiście ,że Allegriego trzeba się pozbyć tylko czy to możliwe w styczniu? Wątpie... Już w lato kiedy mówiono o Seedorfie jako trenerze jako jeden z niewielu byłem za! Widze ,że jesteś za odejściem Balo dla mnie odejście czarnoskórego napastnika reprezentacji Italii będzie ogromnym ,kolejnym już błędem władz Milanu. Zobacz jak Mario gra w reprezentacji gdzie jest na niego pomysł i sa partnerzy którzy wykorzystują jego potencjał. Jeśli mamy się liczyć póki co w Serie A to musimy przestać sprzedawać najlepszych piłkarzy. Wymiana na Dzeko to glupota. Super Mario jest Włochem ,jest młodszy i co najważniejsze piłkarsko lepszy od Bośniaka (którego również uważam za bardzo dobrego napastnika).
0
Gol.
31 grudnia 2013, 14:27
Zmiana trenera to podstawa jeśli chcemy wywalczyć prawo do gry w Lidze Europy w sezonie 2014/15 oraz awansować przynajmniej do Ćwierćfinału LM. Jeśli Allegri zostanie na stanowisku to oprócz wstydu na pół-Europy spodziewajcie się batów z Atletico, w lidze miejsce maksymalnie 7.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
31 grudnia 2013, 13:58
Frytashow Honda i Rami już są nasi. O D'Ambrosio mówi się zbyt wiele, żeby Galliani nie chciał go kupić, pytanie jakim kosztem i kogo oddamy ewentualnie. Sprawa z Naingollanem wyjaśni się na naszą korzyść w ciągu myślę tygodnia.Roma ponoć już sobie zaklepuje Parolo, więc Naingollan ma być już dosłownie nasz. Co z tego, kadra będzie jeszcze silniejsza, a przez taki sztab trenerski, jaki mamy - nic się nie zdziała. Zakatują naszą złotą 11 :D na śmierć, znowu tysiąc kontuzji a potem biadolenie o Szopenie...
0
slb
slb
31 grudnia 2013, 13:51
Wszyscy o transferach a tu trzeba zacząć od jednego najważniejszego. Zmiana pseudo trenera. AVB wolny do wzięcia. Nawet bym się chwili nie zastanawiał.
0
31 grudnia 2013, 13:38
Więc w styczniu przyjdą Honda ,Rami ,D'Ambrosio(?) ,Nainggolan(?) i być może Coentrao wypożyczenie z opcją wykupu po sezonie. Gdyby wszyscy Ci piłkarze trafili do nas w styczniu siła rażenia wzrasta niemiłosiernie i szturmyjemy tabele ;)
0
gimlord123
31 grudnia 2013, 12:57
Jeden malutki kroczek naprzód. Do dobrego jeszcze jednak długa droga...
0
radek14525
radek14525
31 grudnia 2013, 12:29
http://tnij.org/75ls27z Nie wiem skad news ze Nainggolan idzie do Romy tu pisze cos innego ale
0
gorylmagila
gorylmagila
31 grudnia 2013, 11:50
Milan pewnie zakontraktuje kontuzjowanego Kuckę zamiast tego Belga. Zresztą nawet pewnie Nostradamus by nie potrafił przepowiedzieć co nasz zarząd wymyśli i kogo sprowadzi.
0
iTomKox
iTomKox
31 grudnia 2013, 11:39
tifosACM Jeżeli to prawda, to gratuluję kolejny raz naszemu klubowi. /no chyba że planują bombę/
0
tifosACM
31 grudnia 2013, 11:36
Tittosport podało, że 50% Nainggolana idzie do Rmoy za 7,5 mln ?... znowu opieszałość łysych zwycięża...
0
slb
slb
31 grudnia 2013, 11:30
Oficjalnie: Braida opuszcza AC Milan
0
tifosACM
31 grudnia 2013, 11:29
Milannews.it ; E' ufficiale: Braida lascia la societ? rossonera
0
Tomek.P
31 grudnia 2013, 10:18
Z jedynych dotychczasowych transferów to cieszyło mnie przejście De jonga. Pokłóciłem się o mario , bo uważam go za dno psychiczne , za allegriego wyrzucili mnie z tej strony. Mój dobry instynkt podpowiada że Dżeko na pewno będzie pasował. Honda też mi pasuje ale on nie dźwignie Milanu. Rami to dno , kolejny darmowy wymysł łysego.
0
ACstach
ACstach
31 grudnia 2013, 09:33
Byłbym na tak, gdyby tylko miał mu kto podawać u nas... Może Honda będzie u nas teraz zawodnikiem od skutecznych a za razem pięknych asyst.
0
Adi Acm
31 grudnia 2013, 09:30
Te 10 % to trollujący kibice interu i juventusu. :P A zapomniałbym... Allegri WON!
0
Beduin09
31 grudnia 2013, 02:04
Ciekawy zawodnik, tylko czy aż tak przydatny? W sumie to ja bym go gorąco przywitał, ale w pierwszej kolejności pozbądźmy się trenera
0
DaRo_7
DaRo_7
31 grudnia 2013, 00:45
Po co nam w ogóle transfery :P Z dedykacją od Wujka Festera --------> http://tnij.org/zta0tu5
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
31 grudnia 2013, 00:45
Kazuyah - dokładnie ! Zamiast Mario niech sprowadzą kogoś, kto walczy na ataku :P Co z tego, że wielu kibiców na stonce podaje jego kosmiczne statystyki, a jest wielu lepszych od niego, którzy chcą coś dać drużynie :P Edin in :D
0
KAZUYAH
30 grudnia 2013, 23:59
Polityka sprowadzania piłkarzy, którzy chcą grać dla Milanu, zamiast rozkapryszonych celebrytów? Jestem za!
0
primo2p
primo2p
30 grudnia 2013, 20:17
Znowu telenowela z Dżeko:P
0
banan
30 grudnia 2013, 17:45
Kacapa 7 ma rację, może właśnie Joveticia dałoby się wyciagnąć,
0
banan
30 grudnia 2013, 17:42
Ciężko mi to powiedzieć (nie lubię Balotelllego) ale Mario obecnie jest jedynym zawodnikiem, który potrafi utrzymać się przy piłce w ataku, zastawić ,przedryblować, wymusić faul - Dżeko bardzo lubię ale to typowy egzekutor jeśli ma przyjść za Matriego to ok, ale nie zgadza się rachunek $.
0
dejnio
dejnio
30 grudnia 2013, 17:10
Opchnąć Superstrzelca i sprowadzić Dzeko, marzenie :) Jakby się udało, to okienko na mega plus. Zawodnik na każdą pozycję (oprócz bramki) i pozbycie się miernoty ;)
0
Tomek.P
30 grudnia 2013, 17:10
Myślę że przyjdzie w zamian za bezmózga, niestety beztalencie zostanie. Ale Dżeko za mario to dobry ruch. Tylko jeszcze żeby matriego zatrudnić jako liniowego albo tego od podawania piłek
0
pazioni
pazioni
30 grudnia 2013, 16:21
Fajnie byłoby , żeby przyszedł do nas.
0
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2013, 15:40
19Bubek93 Póki Milan nie będzie na ostatnim miejscu w tabeli to Allegri ma bezpieczną pozycję. :)
0
coleman
coleman
30 grudnia 2013, 15:28
Balotelli musi sie wiecej klaść w polu karnym:) talent jest ale checi juz nie bedzie ani u nas ani gdzie indziej. Zapalu mu wystarczy na pierwsze kilka meczy pozniej zawsze to samo. Gdybym mial decydowac to sprzedaje Balo i jesli to mozliwe sciagam Dzeko. Honda Dzeko Nainggloan Rami no no... to bylaby świeża krew, jeszcze zmiana trenera i nadzieje na lepszą gre
0
19Bubek93
30 grudnia 2013, 15:18
Nie wiem czy ktoś z Was słyszał ale prezydent Lazio Claudio Lotito zwolnił ostatnio trenera bo jest niezadowolony z pozycji klubu czyli 10 pozycja w tabeli. Prezydent ten stwierdził iż Lazio w poprzednich sezonach udało im się zająć 4 pozycje (znaczy najwyższą jaką zajęli). Więc nie rozumem działań naszych działaczy skoro Milan zajmuję 12 pozycje w tableli i był w niedalekiej przeszłości mistrzem Włoch. Mądrym rozwiązaniem było dla mnie pozwolenie pracowania Allegriemu do połowy sezonu czy tam do okinka styczniowego by uniknąć niepotrzebnych rotacji. Ale teraz gdy jest przerwa trener mógłby się zapoznać ze strukturami klubu poszczegolnymi pilkarzami i przedstawic swoj plan na transfery. No ale jak zazwyczaj w naszym klubie żadnych jakichkolwiek ruchów brak i raczej nic się nie zmieni...
0
roby
roby
30 grudnia 2013, 15:17
niech przyjdzie Robinio Matri aut musimy grac 2 napastnikami Balo zle sie czuje jako 1 wysuniety
0
Kacapa7
Kacapa7
30 grudnia 2013, 13:09
Dzeko jest niezadowolony bo nie może wywalczyć sobie miejsca w pierwszym zespole, ale niezgodzę się z tym, że nie gra czy jest odsuwany od składu. Obecnie jest drugim wyborem Pellegriniego, Negredo jest w bardzo wysokiej formie i w pełni zasługuje na grę w pierwszej jedenastce. Aguero kontuzjowany a Jovetic zniknął. Według mnie Bośniak nie opuści Manchesteru dopóki City nie kupi kolejnego napastnika :)
0
jareczka
30 grudnia 2013, 13:00
Potrzeba napastnika, żeby Balo poczuł oddech na plecach. Bo czasem gra jak ciota, nie stara się, a jak siądzie raz czy dwa razy na ławce, to może weźmie się za porządny trening.
0
DaRo_7
DaRo_7
30 grudnia 2013, 12:58
Ja byłem zwolennikiem przyjścia Edina i wtedy kiedy odchodził z VFL jak i teraz :D Nasi napastnicy są skuteczni jak Lewandowski w kadrze :P Gdyby zabrać Balotellemu karne to miałby tyle bramek co Lewandowski w kadrze przez ostatnie 2 lata :P Sytuacja z Sharym wygląda jak wygląda, Matri to nie napastnik, Pazzini powoli wraca, Binho też częściej się leczy niż gra, Niang odszedł na wypożyczenie, więc myślę, że Dzeko jest brany pod uwagę i ja nawet byłbym skłonny oddać Barwuaha i wziąć Bośniaka, bo jest wg mnie bardziej pracowitym napastnikiem niż nasz gwiazdor :P Co nie oznacza, że nasza pomoc jest idealna i tam też muszą zajść zmiany, przyszedł Honda, możliwy jest Nainggolan, a myślę, że AG ma jeszcze coś w rękawie :P
0
WicioACM
30 grudnia 2013, 12:49
Fajnie by było, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
0
Eravier
Eravier
30 grudnia 2013, 12:45
Ja jestem człowiekiem głębokiej wiary i wierzę, że za naszymi plecami są prowadzone rozmowy z Allegrim ws. rozwiązania kontraktu i z jego następcą (może AVB). Nie potrafię sobie wyobrazić, żeby Allegri został z nami do końca sezonu. To byłby totalny upadek Milanu. I nie chodzi tutaj na pewno o pieniądze. Chyba, że w kontrakcie Maxa jest jakaś przeogromna kwota odszkodowania, o której nie wiemy. Ten człowiek dostał już tyle 'meczów ostatniej szansy', że nie powinno być żadnego 'ale'.
0
gimlord123
30 grudnia 2013, 12:36
Odejście Edina jest bardzo prawdopodobne, mimo kontuzji Aguero Pellegrini wciąż nie daje szans Dżeko ( poza ostatnim meczem z Crystal Palace ) i jeśli ma wybór, to stawia na Negredo jako samotnego napastnika, Nasri wtedy przechodzi na środek pomocy, a na jego miejsce (skrzydło) wędruje Milner. A przecież w obwodzie wciąż jest utalentowany Jovetić, którego cały czas nękają kontuzje... Chilijczyk ewidentnie nie ceni umiejętności Bośniaka, ale z drugiej strony mówił niedawno, że Dżeko nie odejdzie w zimie. Zresztą to i tak jest takie łykanie syropku na Titaniku. Z Allegrim nie wygramy kompletnie nic i żaden Dżeko tego nie zmieni. Jeśli chcemy to zmienić, trzeba zwolnić Maksa. Tylko, żeby nie przyszedł do głowy komuś jakiś Seedorf lub Gattuso... Poza tym, jeśli jedynym powodem, dla którego Allegri wciąż jest w Milanie jest niechęć Berlusconiego do wypłacenia odszkodowania, które wyniosłoby pewnie lekko powyżej miliona euro, to jak znajdzie 15-20 na Dżeko?
0
michalxx88
30 grudnia 2013, 12:20
Ciężko będzie znaleźć kasę na ten transfer, najpierw powinniśmy sprzedać kogoś i wtedy kupić Dżeko bo napastników zaczyna się robić trochę za dużo..
0
tifosACM
30 grudnia 2013, 12:07
Maximilanista
Maximilanista
30 grudnia 2013, 12:00
Ale Dzeko chyba i tak w styczniu przyjśc by nie mógł (Honda), a latem Balotelli może sobie pójść.
0
tifosACM
30 grudnia 2013, 11:47
ostatnio City odrzucili ofertę Valencii, która oferowała 15 mln, kwota nie na nasze progi...
0
Maximilanista
Maximilanista
30 grudnia 2013, 11:39
Na takie spekulacje patrzę z dużym dystansem. Ruch taki wydawałby mi się sensowny tylko w przypadku odejścia Balotellego lub Matriego (a nie bardzo wierzę, że Lazio pomoże nam w kłopocie tak jak myśmy pomogli Juventusowi i nas oswobodzi od pupilka Allegriego). Chyba że miałby być Dżeko następcą kontuzjowanego El Shaarawy'ego :-) . Niemożliwe? W naszym klubie wszystko jest możliwe. Pamiętam, że na następcę Kaki wymyślono środkowego napastnika, typową, podręcznikową ''dziewiątkę'' :-) Dżeko, gdyby miał rzeczone opcje do wyboru, powinien wybrać Borussię, gdzie byłby jak znalazł na miejsce Lewego. Dobrym wyborem byłby też Inter. Ale nie chciałbym, by Bośniak tam trafił. Atak Dżeko - Palacio w kolejnych derbach mógłby nam zrobić spore kuku. Jeśli rzeczywiście planują nam włodarze ACM zrobić noworoczny prezent, to niech będzie nim Villas - Boas! Pożegnanie z Allegrim przy jednoczesnym oddaleniu wizji Seedorfa w roli ratownika na ławce trenerskiej byłoby dla mnie więcej warte od transferu nawet 2 Edinów.
0
Cactus
30 grudnia 2013, 11:23
Transfer Dżeko równałby się z odejściem Balotellego. Innej opcji nie widzę.
0
30 grudnia 2013, 11:22
Po co nam Dzeko? Kolejny napastnik przy brakach w pomocy i obronie....Jakoś trudno mi uwierzyć ,że Mario odchodzi w styczniu ,a w jego miejsce witamy Bośniaka. Jeszcze trudniej byłoby zobaczyć byłego snajpera Wolfsburga po sprzedarzy Matriego. Z Barcą też mamy dobre relacje może pora na jakiegoś porządnego zawodnika do środka pola typu Song.
0
rafal996
rafal996
30 grudnia 2013, 11:13
Jak zwykle w pobliżu okienka pojawiają się takie newsy... Dla mnie wystarczyłoby utrzymanie obecnego ataku (niestety bez Stephana na razie...) i kupno dwóch piłkarzy - klasowego lewego btb i jakiegoś bocznego obrońcy. W sumie to nawet bez obrońcy damy radę, jeśli zdrowi będą Abate i De Sciglio. Cały czas patrzę na naszą kadrę i naprawdę nie widzę większych dziur, z Hondą i Ramim mamy w tej chwili znacznie lepszy skład, niż rok temu. Tylko żeby oni zaczęli grać! Każdy dzień z Allegrim na ławce to niewybaczalna strata czasu...
0
cinassek
cinassek
30 grudnia 2013, 11:11
Z City wyjęliśmy dodatkowo Robinho. Każdy z tej trójki z MC, kto do nas przyszedł sprawiał tam problem. Lubią nas chyba Obywatele :D
0
1  2    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI