Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

KOLEJNE UPOKORZENIE! MILAN ULEGŁ BENIAMINKOWI!

12 stycznia 2014, 19:49, Leonardo 22 Główne newsy

R E K L A M A





879 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
michalxx88
12 stycznia 2014, 23:09
rafal996 Masz rację ja tylko nie rozumiem jednego dlaczego Bonera grywa ostatnio od pierwszych minut skoro popełnia takie proste błędy które tak doświadczonemu obrońcy jak jemu nie powinny się zdarzać i często jest tak że za te błędy Milan płaci najwyższą cenę tak jak to było dziś..
0
kabo
kabo
12 stycznia 2014, 23:06
Wbrew wszystkiemu dalej widzę potencjał w tej drużynie - mamy klasowych piłkarzy, którzy w przy odpowiednim ustawieniu/taktyce daliby radę. Także cały czas nie rozumiem, czemu nie gramy 4-2-3-1. Dzisiaj nie wyglądało to źle w drugiej połowie. Niestety błąd został popełniony na początku sezonu, kiedy zostawiliśmy Allegriego. Drużyna wiedziała, że jest to jego ostatni sezon i zaangażowanie widać na treningach/boisku. Z drugiej strony trener nie jest w stanie dać wskrzeszyć ducha tej drużynie bo sam czeka na koniec kontraktu - a jeszcze bezsensownymi decyzjami pogrąza siebie i klub w otchłań. I tak do końca sezonu....
0
Geri
Geri
12 stycznia 2014, 23:05
Swoją drogą 4 drużyny w lidze mają więcej goli straconych od nas... Jak sobie pomyślę, że w sumie Abiatti jest w tym sezonie w niezłej formie...
0
michalxx88
12 stycznia 2014, 23:05
#845 Pomyliłem się ale wiadomo że chodzi o kupno zawodnika.
0
rafal996
rafal996
12 stycznia 2014, 23:05
Nie ma dziś wytłumaczenia, kompromitacja i wstyd na cały świat... Atak jak atak, zrobili co do nich należało. Milan strzelił dziś trzy gole, to w zupełności powinno wystarczyć. Sassuolo przez 90 minut miało 4 akcje i to wystarczyło, żeby strzelić 4 bramki. Każdy strzał oznaczał gola. Na ławce siedzi Mexes, klasowy stoper, ograny, ceniony, zarabiający 4 miliony. Siedzi też Rami, kolejny ograny, klasowy stoper. Tymczasem na boisku bryluje Daniele Bonera, dla którego dokonań po prostu nie ma dziś żadnych usprawiedliwień. Dlaczego? Milan zagrał jak zagrał. Pojechali na boisko beniaminka, jednego z najsłabszych klubów Serie A, strzelił trzy bramki i to powinno załatwić sprawę. Przecież nie ma sensu forsować sił dla takiego przeciwnika. Przecież biegają u nas poważni gracze, szkoda ich męczyć. Ta część założeń została spełniona. Ale jak wytłumaczyć, że Milan puszcza każdą akcję, która idzie w ich stronę? Śmiem twierdzić, że z tak dysponowaną obroną ten mecz był nie do wygrania. Można się wściekać, że słupek Hondy, że poprzeczka Pazziniego. Sytuacji było mnóstwo, można było wykorzystać. Ja na to patrzę tak, że trzeba było nie tracić bramek, to by nie trzeba było strzelać wszystkiego co się dało. A tak sobie myślałem jak Balo strzelał na 2:0, że teraz nareszcie zaskoczy, zespół uwierzy w siebie i zacznie seryjnie wygrywać. Patrzyłem na skład i sobie myślałem, że przecież jak się ma w przodzie Balo, Robinho i Kakę, a na ławce czekają Honda, Pazzini czy Montolivo, to naprawdę można myśleć o dobrym wyniku z każdym zespołem. A tu Sassuolo... Wstyd, hańba, żenada, kompromitacja.
0
michalxx88
12 stycznia 2014, 23:01
W każdym innym porządnym klubie trener po takim meczu zapewne następnego dnia wyleciał by z hukiem ale nie w Milanie..
0
ACBlaszczu
12 stycznia 2014, 22:59
Najgorsze jest to że nawet jeśli maks będzie z nami przegrywał ciągle co drugi mecz to i tak go nie zwolnią, przecież szkoda pieniędzy... Piłkarze totalnie wkomponowali się w styl naszego szkoleniowca, kurw co chwila bezsensowna klepa w obronie, brak pomysłu na gre z przodu, wszystko jest za wolne, trzymają tą piłke by potrzymać no nie rozumiem tego, grają tyle lat w piłkę, powinni wiedzieć że czasem trzeba grać na jeden kontakt szybciej, nie wiem żałosnie wygląda ten mecz, a trener nie potrafi z zawodnikami zrobić nic od x miesięcy... kompletnie nie ma progresu, wygrywamy tak naprawdę... przez przypadek...
0
Chaos85
12 stycznia 2014, 22:59
#842 Ciężka sprawa bo to bardziej gracz Juve niż Sassulo.
0
Chaos85
12 stycznia 2014, 22:58
Z niecierpliwością czekam na komentarze i wypowiedzi pomeczowe Łysego, trenera i piłkarzy.
0
Jago
Jago
12 stycznia 2014, 22:57
Ostrzeżenie za wulgaryzm SS
0
michalxx88
12 stycznia 2014, 22:56
Teraz jak uszczupli nam się trochę kadra to tylko patrzeć jak Galliani złoży ofertę Sassuolo za Berardiego..
0
slb
slb
12 stycznia 2014, 22:56
To się w głowie nie mieści, że taki trener trwa nadal na stanowisku. Nie wiem jak to nazwać. Nie wiem o co tu chodzi. Nawet jeśli Sedorf jest zaklepany od nowego sezonu to i tak powinien przyjść ktoś inny. Pozostaję się tylko śmiać. CO za wstyd.
0
Oxidosis
Oxidosis
12 stycznia 2014, 22:55
Gol. Źle zinterpretowałeś mój komentarz, w żadnym wypadku nie miałem na myśli, że Ty po kilku dobrych uderzeniach Montolivo zmieniałeś o nim zdanie, raczej odnosiłem się do ogółu ( chociaż nota bene, pamiętam jak po kilku trafieniach Flaminiego zaczęła Ci się podobać jego gra, mimo, że tak naprawdę oprócz tych kilku uderzeń z dystansu kompletnie nic sobą owy zawodnik nie reprezentował ). Masz rację, może trochę na wylot nazwałem Montolivo jednym z najgorszych zawodników w kadrze - może nie tyle najgorszym, co na pewno najbardziej irytującym. W tych czasach gra się szybko piłką, co z resztą wynika z co raz lepiej gry formacji defensywnej z każdym rokiem na świecie, a nie przetrzymuje ją i czeka aż owa formacja defensywna zdąży się ustawić..
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
12 stycznia 2014, 22:53
DJ w aspekcie gry w jednej linii z Monto zjada go na śniadanie.Montolivo nie jest,aż tak kreatywny jak się niektórym wydaje.W ofensywie daje dużo mniej niż Kaka czy nawet debiutujący dziś Honda.Po prostu jest średniakiem mającym papiery na bycie gwiazdą takich średniaków jak Lazio czy Udinese,ale nie Milan.
0
Majki85
Majki85
12 stycznia 2014, 22:53
Gol, Juz pisalem wczesniej. Nie wiem gdzie widziales błąd Bonery przy trzecim golu dla Sassuolo. Za Berardim w tym przypadku nie zdążył Emanuelson i to w Holendrze upatrywałbym głównego winowajce straty tego gola. Co do reszty to sie zgodzę, choć tez przy czwartej bramce, to bardziej brakowalo kogoś z defensywnych pomocników - kogoś, kto by nie dopuścił Berardiego na swobodne wbiegnięcie w pole karne.
0
gorylmagila
gorylmagila
12 stycznia 2014, 22:53
Jak tak dalej pójdzie to już lepiej w pasjansa pograć niż oglądać mecze Milanu. Dobranoc, może zasnę.
0
Gaara
Gaara
12 stycznia 2014, 22:53
walczyli jak rowny z rownym no nic moze nastepnym razem sie uda
0
michalxx88
12 stycznia 2014, 22:52
Może mi ktoś napisać jak spisała się reszta drużyny oprócz obrony i jak poradził sobie Honda ?
0
gorylmagila
gorylmagila
12 stycznia 2014, 22:51
Niedługo na horyzoncie kolejny potężny przeciwnik jakim jest niewątpliwie Spezia. :(
0
WicioACM
12 stycznia 2014, 22:51
10 punktów straty do miejsca dającego LE, tylko cud pomoże.
0
mr.pato
12 stycznia 2014, 22:51
http://acmilan.com.pl/news/Bonera-quotJestem-gotowy-na-mundialquot-8027 .... :D a tak na poważnie to mam nadzieję że to ostatni mecz Bonery Nocerino i Allegriego... z reszty może jeszcze coś nowy trener wyciśnie... jeżeli Allegri zostanie do końca sezonu to niedługo Matri wygryzie Balotelliego, Constant Emanuelsona,Nocerino Montolivo,Bonera widocznie już wygryzł z Zapatą parę Mexes Rami, Zaccardo De Sciglio a Abbiatiego nam wygryzie Coppola,,, Nie oszukujmy się, Serie B powoli nam otwiera drzwi...
0
Rrad5
Rrad5
12 stycznia 2014, 22:51
NAjpierw się cieszyłem potem się śmiałem stan (3:2) potem płakałem (4:2) potem jeszcze bardziej płakałem (słupek , poprzeczka ) Teraz sam nwm mieszane uczucia .... DNO DNO JESZCZE RAZ DNO !!!!!!!!!!!!!!!!
0
Larry David
12 stycznia 2014, 22:51
A Bonera zagrał cały mecz. Co to za trener, a Baśka mówiła, wywalić MA, zmienić filozofię budowy składu. A wielu z was - nie, co ta baba wie o piłce, galliani to guru, Berlu zły,; mamy 2 albo 3 budżet w lidze i gramy o utrzymanie, tyle jest wart wasz galliani.
0
waldo
12 stycznia 2014, 22:51
Cactus - to tylko podkreśla absurdalność całej sytuacji :)
0
Geri
Geri
12 stycznia 2014, 22:50
Monto to chyba z Bryanem te strzały trenują razem... Dziś na plus SĘDZIA, ja wiem, że nikt nie zwrócił uwagi, ale dla mnie BARDZO DOBRE sędziowanie w tym sezonie Serie A to jak szóstka w LOTTO... Co do naszej gry... 2:4 a tu 55' Zapata wymienia piłki z Bonerą, 57' Bonera wymienia piłki z z Zapatą, 59' Chłopcy przegrali w międzyczasie z Nigel'em, 62' Tym razem Abiatti miał okazję pograć na jeden, dwa kontakty ze stoperami... No żesz... Mam wrażenie, że dopiero jak Keisuke, który wielkiego meczu nie zagrał, wszedł na boisko to nasi jakby zorientowali się, że coś nie tak z wynikiem i trzeba trochę tą grę zacząć przenosić pod bramkę rywali... Nocerino to piłkarz, który ze swoimi umiejętnościami nie byłby powoływany do kady San Marino gdyby miał obywatelstwo... On zwyczajnie nie ma racji bytu w kadrze pierwszej drużyny, o kadrze meczowej nie mówiąc... Bonera... cóż, grał nieco lepszy sezon ale dziś przypomniał wszystkim dlaczego od długiego czasu był dla wielu pierwszym do odstrzału. Niestety po raz kolejny indywidualności niszczą pracę reszty zespołu... Balo musi wyeliminować u siebie tendencje do szukania karnego kiedy w okolicy 3 metrów jest jakikolwiek rywal... poza tym całkiem przyzwoicie zagrał, chociaż też bez błysku...
0
Cactus
12 stycznia 2014, 22:50
waldo Nie chcę Cię dobijać, ale Sassuolo to nawet średniak nie jest. Oni są po prostu słabi.
0
michalxx88
12 stycznia 2014, 22:49
To tu dużo mówić mecz tragiczny po kilku pierwszych minutach myślałem że nawet mecz może ułoży się po naszej myśli, ale niestety grubo się pomyliłem. Przy stracie pierwszej bramki byłem jeszcze spokojny, pomyślałem że było to tylko honorowe trafienie. Ale gdy zobaczyłem bramkę przy której zawalił Bonera który nie przykrył odpowiednio zawodnika to puściły mi nerwy jak tak doświadczony obrońca może popełniać tak proste błędy, w sumie Zapata też się nie popisał też zawalił przy bramce ogólnie nasza obrona zagrała słabo. Jak zobaczyłem kolejny gol na 3-2 to już nie oglądałem tego pośmiewiska i poszedłem do innego pokoju. Milan takie mecze z takim rywalem powinien wygrywać z zamkniętymi oczami wynik 4-3 mówi sam za siebie ogólnie Bonera zagrał tragicznie w mojej ocenie uważam że każdy z naszych ŚO poradziłby sobie lepiej niż on już nawet wziąłbym jakiegoś chłopaka z młodzieżówki i dać mu szanse niż Bonerze w sumie Zapata też nie powalił na kolana. Wydaje mi się że żaden z zawodników nie błyszczał chociaż nie wiem bo nie oglądałem do końca. Po tym meczu jestem bardzo zły i rozczarowany ; /
0
tifosACM
12 stycznia 2014, 22:48
tak to jest jak na ławce zamiast trenera siedzi PIZDA!!!
0
gorylmagila
gorylmagila
12 stycznia 2014, 22:48
Berardi - wartość 10 mln - 4 bramki strzelił Milanowi Costa - wartość 25 mln - ile bramek strzeli Milanowi ?
0
Gol.
12 stycznia 2014, 22:48
Oxidosis - Montolivo w tym sezonie gra przeciętnie, ale nazwanie go jednym z najgorszych zawodników w kadrze, to nieporozumienie. Pokazał właśnie tym strzałem że zjada czterema literami większość naszych zawodników z linii pomocy, a i niektórzy z ataku (Matri na przykład) mogą się od niego sporo nauczyć. I gdzie ja zmieniłem swoje zdanie dotyczące Montolivo ?
0
Kaziu92
Kaziu92
12 stycznia 2014, 22:48
Co za wstyd-_- Lazio zwolniło trenera bo miało słabe wyniki LAZIO!! A u nas wciąż Ameryka i zamydlanie oczu. Ślicznie się staczamy na dno. Jeszcze 3 lata temu mieliśmy jedna z lepszych lini obrony na świecie ,teraz Sassuolo wbija nam 4 bramki Y_Y
0
Majki85
Majki85
12 stycznia 2014, 22:48
Koniec! Przgrywamy przez kilka powodów: 1. Bonera - fatalny mecz w jego wykonaniu. Dwie stracone bramki wędrują na jego konto. 2. Pech - słupek Hondy, poprzeczka Pazzo i jeszcze jedna jego znakomita okazja, której nie wykorzystał. Jakby tego było malo, to Sassuolo wykorzystalo praktycznie wszystkie swoje 100% sytuacje. Ba, wykorzystali sytuacje, ktore nawet 100% nie byly. 3. Allegri - chlop boi się grać ustawieniem 4-2-3-1, bo co? Bo nie bedzie mial kto wspierac obrony? Jak widac, nawet z trzema defensywnymi pomocnikami tracimy masę bramek, a tak grając większą ilością zawodnikami ofensywnie usposobionymi moglibysmy strzelać więcej bramek, aniżeli ich tracić. Jedyny plus dla Maxa, to nalezy sie wprowadzenie Hondy, ale to bylo raczej bardziej spowodowane tym, ze nie miał większego wyboru, bo kogo miał wpuścić, Matriego? Japończyk dał swietną zmiane i juz w najblizszym ligowym meczu musi on grac od pierwszych minut, bo to obok Kaki będzie nasz napędowy motor w Milanie. Niech nie katuje nas juz ex-trener Cagliari Nocerino, który i tak róznicy na boisku nie robi, chyba ze taką in minus. To tyle ode mnie. Pora spać, choć cięzko będzie zasnąć po takim blamażu...
0
wilku94
wilku94
12 stycznia 2014, 22:48
Od 13min daliśmy ciała. Nie mamy szczęście z beniaminkami. Co jak co - Allegri musi odejść, bo w tym roku już się nie podniesiemy.
0
waldo
12 stycznia 2014, 22:48
Właśnie dlatego przymykałem oko na te ironiczne wypowiedzi stasq co do tego zarządu. Oglądam mecz z ligowym średniakiem, gdzie dostajemy 4 bramki. Jestem prawie pewny, że nie zostaną z tego wyciągnięte żadne konsekwencje. Także co to ma być? Jaki poważny klub zachowywałby się podobnie? Będzie trzeba czekać i być cierpliwym? No błagam, ile można
0
arnibank
arnibank
12 stycznia 2014, 22:47
Dlaczego zawodników Milanu nie łapią skurcze tak jak zawodników Sassuolo bo po prostu mają gdzieś że grają w koszulce Milanu, poprostu zero walki i chęci. Niektórzy powinni dostać po ryju jak Zagłębie!!!
0
Tomek.P
12 stycznia 2014, 22:47
zadziwnia mnie pisanie że mario i Pazzini sobie dobrze pogrywali , przecież oni musie ciągle atakować i to z beniaminkiem jednej z słabszych lig Europy. A z ich gry wyszła poprzeczka i nic więcej.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
12 stycznia 2014, 22:46
Gdyby był Matri Milan by nie przegrał.
0
KibicMilanu
12 stycznia 2014, 22:44
Chaos85 - nie denerwuj mnie lepiej człowieku i wyjdz z tej strony.. On ci powie, że Kaka nie zbawił meczu! haha idiotyzm przechodzi ludzkie pojęcie..
0
KOZIO
KOZIO
12 stycznia 2014, 22:44
HA HA HA jest dobrze strzeliliśmy znów 3 bramki . Najbardziej dobija mnie nasz zarząd że jeszcze trzymają MAXA a cała EUROPA się z nas smieje
0
Gol.
12 stycznia 2014, 22:44
Koniec ! Dziękujemy Allegriemu i Bonerze za dzisiejszą porażkę ;) Niech się tłumaczy na konferencji jakim prawem postawił na Włocha kosztem Mexesa. Na temat meczu, trudno jest cokolwiek napisać. Po prostu frajersko i na usta cisną się słowa Czarka Wilka z sezonu 2012/13 albo 2011/12, mianowicie - http://tnij.org/apx9lyf To chyba doskonale obrazuje naszą obecną sytuację, która jest tragiczna. Allegri remisuje i przegrywa z ekipami z topu i remisuje i przegrywa z ekipami walczącymi o życie, coś tutaj jest chyba nie tak. Wstyd ! Po prostu W-S-T-Y-D ! Bramka nr. 4 dla Sassuolo po uważnym przeanalizowaniu powtórek, zapisuje w 50% na konto Bonery, bo tutaj akurat cały blok defensywny zawiódł na całej linii, co nie zmienia faktu że gole nr. 1, 2 i 3 padły w 100% z jego winy. Nocerino zagrał bardzo przeciętnie, wraca do formy pełną gębą... Szkoda kolejny raz przegrywamy spotkanie przez igranie ze śmiercią Allegriego, to jest to o czym wspominał Abyss. Niestety nasz trener podejmuje odważne decyzję, ale najczęściej są one głupie i pozbawione sensu i zazwyczaj nie są one poparte faktami. Po prostu widzimisię że Nocerino w podstawowej 11 kosztem Polego, widzimisię że Bonera w podstawowe 11 kosztem Mexesa i nic na to nikt już nie poradzi.
0
ACBlaszczu
12 stycznia 2014, 22:44
Niestety nie potrafimy wziąć sie w garść... myślalem że po przegranym meczu z Juve to już bedzie totalnie odmieniony Milan... jest styczeń a my jesteśmy w dup..
0
acmti_rossoner
12 stycznia 2014, 22:43
zzzet nie kompromituj się... Przy takiej obronie możesz mieć najlepszych snajperów i gówno zrobisz. Poczytaj, pooglądaj, posłuchaj starszych i mądrzejszych to może czegoś się dowiesz i nie bd pisał takich wypocin.
0
ACstach
ACstach
12 stycznia 2014, 22:43
CryQ dobre;)
0
posmak77
12 stycznia 2014, 22:43
Czy ja dobrze widzę ? Przegrywamy z Beniaminkiem..,??? To ja wracam z uczelni, śpieszę się żeby zobaczyć 4 bramki drużyny z 18 miejsca ? Nie no to jakieś jaja... Na prawdę takie dno było ?
0
Larry David
12 stycznia 2014, 22:43
TA menda allegri i jego mentor galliani powinni z wielkimi przeprosinami podać się jeszcze dziś do dymisji; jak można nie mieć ani krzty honoru, jak bardzo trzeba być zakochanym we własnym ego, żeby jeszcze męczyć nas swoją obecnością. Kibicuje Milanowi od 94 i nigdy nie czułem sie tak upokorzony, zbity jak pies, po prostu depresja...
0
waldo
12 stycznia 2014, 22:43
Zauważyłem, że dwójka Balotelli-Pazzini całkiem fajnie współpracowała, często jeden drugiemu robił więcej miejsca, ściągając na siebie obrońców. Powinniśmy spróbować gry dwoma napastnikami. Jutro nie chcę przeczytać ani słowa, że zabrakło nam szczęścia. Jedna czy czasem dwie bramki mogą wpaść przypadkiem, ale nie 4. Pora dać więcej szans Ramiemu i Mexesowi. Honda dobrze się pokazał - groźny strzał w słupek, kilka kreatywnych, ciekawych zagrań a przede wszystkim jest dobry technicznie - kilka ładnych, miękkich i dokładnych wrzutek, co wygląda jeszcze lepiej, podczas gdy żaden z naszych nie umie dokładnie dośrodkować tej piłki. Liczę na to, że jutro przeczytam cokolwiek, co mnie zadowoli - że zostaną podjęte jaikekolwiek kroki, poniesione zostaną jakiekolwiek konsekwencje w stylu obniżki pensji, jakieś roszady, po prostu cokolwiek :) Ale na co ja licze...
0
adi14762
12 stycznia 2014, 22:42
PS do wszystkich którzy mówią że Milan gra słabo, słabo on nie gra jedyne co by nam się przydało to ktoś świeższy w bramce Abbiati= Gabriel, Obrona szczególnie -PO:Abate -SO: Mexes i Zapata lub Rami -LO: Urby lub De sciglo
0
Igoras
Igoras
12 stycznia 2014, 22:42
ręce opadają że wszyscy widzą że trener to amator a Galliani mówi że jest okej nie ogarniam tego na ławce Mexes Rami Honda Monto czy nawet Muntari nie ogarniam tego
0
ACBlaszczu
12 stycznia 2014, 22:42
teraz to już nawet wstyd pokazywać się z koszulką Milanu... wstyd tych piłkarzy... P.S. Ktoś z Was był w sobote w złotych tarasach w czarnej bluzie Milanu? chciałem porozmawiać, nie często widuje się kibiców Milanu, al;e byłem na wyższym piętrze ;p
0
SuperSnajper
SuperSnajper
12 stycznia 2014, 22:41
Co za mecz!
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI