Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

AC MILAN WYELIMINOWANY Z PUCHARU WŁOCH!

22 stycznia 2014, 20:22, Leonardo 22 Główne newsy

R E K L A M A





494 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
ACM old
23 stycznia 2014, 00:27
Z taką grą dobrze będzie jak nie spadniemy do Serie B...
0
szfarceneger
23 stycznia 2014, 00:09
@kaka88 Jedna z nich jest wielka już tylko z nazwy. Silvio musi sypnąć groszem. Z takim składem nawet najlepszy sztab szkoleniowy nic nie ugra. Tyle w temacie. Liczę, że nie spadniemy do Serie B i czekam na letnie mercato.
0
kaka88
23 stycznia 2014, 00:06
Milan, PSG, United Wielkie firmy dziś odpadły ;P
0
Majki85
Majki85
22 stycznia 2014, 23:59
Przefatalny mecz w naszym wykonaniu. Nawet za Allegriego nie oglądałem tak słabego Milanu. Oczywiście nie winię tu Seedorfa, bo co on może zrobić w tydzień, a dziś na jego nieszczęscie nie mogl skorzystac z wielu zawodników, którzy są albo kontuzjowani, albo dopadła ich grypa. Jedyne co mozna zarzucić Holendrowi, to bardzo poźne zmiany. Co mial zrobić taki Honda, wchodząc w nerwowej sytuacji (przegrywalismy juz 1:2) na 10 minut? Wiadomo, ze jak czasu jest malo to i w pospiechu nic nie wychodzi i dlatego Japonczyk nic konkretnego do gry nie wniósł. Kurcze jak to możliwe, ze po tak dobrym początku druzyna z każdą minutą siadała, a na tle pilkarzy Udinese nasi wyglądali jak zespół amatorów z 5 ligi mających dwa treningi w tygodniu i modlących się o dotrwanie do koncowego gwizdka, byleby tylko płuc nie wypluć? Jak to możliwe ze zawodnicy, którzy jeszcze do niedawna byli albo klasowi, albo conajmniej tacy przed którymi przeciwnik mógł czuć respekt, teraz są zwykłymi chłopcami do bicia bez honoru i ambicji - bo niestety po ich grze tak można o nich powiedzieć. Kibice na nich gwiżdżą co mecz, a ci nie dość, ze sie nie poprawiają to z kazdym kolejnym grają coraz gorzej. Trzeba w druzynie Rossonerrich zrobić nie małą rewolucję, pozbywając się zawodników nie posiadających umiejętności czysto piłkarskich (np. Nocerino) oraz takich którym się po prostu nie chce (patrz: Mexes, Robinho, Constant). No i niestety - niestety dla Berlusconiego - bez kasy się nie obejdzie. Trzeba najpierw zainwestować, zeby coś zyskać. Pozyskać klasowego stopera, a nie półśrodki typu Rami. Lewego obrońce bo Urby pokazał dziś, ze klasowym LO on nigdy nie będzie. I jakiegoś naprawdę ciekawego srodkowego pomocnika, bo ok - do Muntariego nic nie mam, ale zarówno on jak i Montolivo gwarancji na dobrą grę nie dają, zdarzają im sie tylko przebłyski, zaś Cristante ma jeszcze czas, zeby stanowić o sile środka pola w takim zespole jak Milan. Następnie po tych kilku wzmocnieniach wziąc dupę w troki i zacząć trenować i grać na poziomie (albo chociaz zblizonym), do ktorego przyzwyczaili nas przez lata piłkarze Milanu. Naprawdę pracy przed Seedorfem jest co niemiara i fakt dopiero przyszły sezon zweryfikuje, co tak naprawdę ma nam do zaoferowania Holender, ale nie ukrywajmy, jeszcze w tych rozgrywkach chcielibyśmy wszyscy chyba zobaczyć zalążek i efekty pracy Seeda na ławce trenerskiej Milanu. Nie wiem co mam jeszcze powiedziec, bo serce się kraja widząc taki Milan... Czas pokaże dokąd ten klub zmierza... Dobranoc.
0
gimlord123
22 stycznia 2014, 23:49
Mam tak samo jak Selhaard, Milan oglądam, bo muszę, a dla przyjemności ( bo przecież też mi się coś od życia należy ) oglądam Premier Leauge, głównie City. Szkoda, że oglądanie Milanu nie zaspokaja mojej potrzeby zobaczenia czegoś więcej niż tego, co sam robię w niedziele na Orliku...
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
22 stycznia 2014, 23:48
Kuźwa kolejny.Ludzie szanse na puchary są naprawde jeszcze sporę 7 pkt do Interu to jest nic przy ilości meczów
0
pACMan
22 stycznia 2014, 23:46
Straciliśmy ostatnie szanse na puchary w przyszłym sezonie. To jest okazja dla Seedorfa (skoro o nic już nie walczymy), żeby dać szansę jakimś młodym zawodnikom, wypróbować jakieś nowe rozwiązania taktyczne nie patrząc na wyniki. Może w końcu zaczną nam się tworzyć jakieś podstawy drużyny.
0
kaka88
22 stycznia 2014, 23:44
tommassi Tylko że na ławce nie ma zawodnika który jest lepszy od Kaki nawet gdy ten gra słabiej.
0
Rrad5
Rrad5
22 stycznia 2014, 23:42
selhaard powiem ci że twoja ironia strasznie mnie rozbawiła .NIe zły by był z tego kabaret :)
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
22 stycznia 2014, 23:41
Dobra pies lizał ten mecz ważne aby w niedziele wrócić na dobre tory jak nie będziemy przegrywać ze średniakami to napewno w LE będziemy bo Inter ma od nas słabszą kadrę a z tego co się zanosi to 6 miejsce też będzie dawać LE
0
Rrad5
Rrad5
22 stycznia 2014, 23:39
#450 No tak ale chyba grali żeby wygrać dogrywka skazywała ich na kolejne 30 minut męki bo jak tu już inni dyskutowali słabe przygotowanie fizyczne ... Za wolna była ta reakcja wszyscy myśleliśmy że Milan głównie w tej chwili bedzie liczył na awans poprzez puchar ale się zawiedliśmy :/ Bywa
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
22 stycznia 2014, 23:33
#444 Jak najbardziej mógł wręcz powinien wypaś lepiej ale z takim składem to możemy najwyżej poklepać sobie jak ojciec z synem na plaży w Płucku.Seedorf bał sie zmieniać bo wszystko wskazywało na dogrywkę
0
Rrad5
Rrad5
22 stycznia 2014, 23:32
Zazwyczaj jak przychodzi nowy trener to wszyscy się starają tak ? A w Milanie każdy się OPIER****
0
gimlord123
22 stycznia 2014, 23:31
Przed meczem pisałem, że są mega zmęczeni, to mówiliście, że powinni być przyzwyczajeni do grania co 3 dni. Otóż nie są. I dzisiaj zabrakło nie tylko zaangażowania, ale też energii. No i umiejętności gry w piłkę...
0
michalxx88
22 stycznia 2014, 23:30
Jeśli w tym sezonie zdołamy się zakwalifikować się do europejskich pucharów to będzie nasz duży sukces.
0
tommassi
tommassi
22 stycznia 2014, 23:28
W meczu który miałbyć najprostszą drogą do pucharów a być może i jedyną to Ci zawodnicy bez trenera powinni dać sobie rade.. Powinni biegać, gryźć trawę, pokazywać się do gry.. A oni z małymi wyjątkami robili wszystko na przekór...
0
Kaineq
Kaineq
22 stycznia 2014, 23:27
#325 Na scudetto? Z tym składem i tymi kontuzjami to chyba na utrzymaniu ;)
0
Rrad5
Rrad5
22 stycznia 2014, 23:27
#434 czy ty uważasz że zmiany w 80 minucie to dobre rozwiązanie ? weź to na logikę nie liczymy że Milan nagle będzie cudownie grał ale uważamy że mogliśmy wypaść lepiej :)
0
Chaos85
22 stycznia 2014, 23:26
Nie wiem czego oczekujecie od Kaki. Gość jest zwyczajnie zmęczony. W poprzednim sezonie rozegrał coś koło 1400 minut dla Realu. W tym ma już około 1300 a runda rewanżowa się dopiero rozpoczęła. Osobiście nie spodziewałem się że wart 60 melonów benchwarmer z Realu odmieni w znaczący sposób grę Milanu i zagwarantuje wyniki. Pozycja Milanu w tabeli to potwierdza. Oprócz tego jest wiele innych czynników i wiele innych pomyłek transferowych które doprowadziły Milan w obecne miejsce.
0
MithMilanista
22 stycznia 2014, 23:24
@#434 Zgadzam się. Czy niektórzy z was myslą że bałagan p, który ktoś zrobił przez 1,5 roku da się naprawić w tydzień? -,- Mamy za dużo szrotu na ławce.. Poczekajcie z ocenami Seedrorfa do sezonu 2014/15.
0
michalxx88
22 stycznia 2014, 23:24
Ja Seedorfa teraz absolutnie nie oceniam bo jest na to zdecydowanie za wcześnie, tylko wydaje mi się że od zawodników Milanu powinniśmy wymagać lepszej gry zwłaszcza w takim meczu,tak dla nas ważnym.
0
Kaineq
Kaineq
22 stycznia 2014, 23:22
Dobranoc Galliani, życzę jak najszybszego odejścia z klubu: serce to samo, ale głowa jednak się zestarzała. Do wyjęcia jest Tevez, Ty wyjmujesz droższego Matriego i przepierdalasz całe okienko tym mistrzowskim zakupem. Kupujesz darmowych grajków których teraz ciężko się będzie pozbyć, a nie potrafią (Nocerino) podać inaczej niż do obrony. Nasz skład to: Abbiati - De Sciglio - De Jong - Balotelli. Tak. W tym sezonie gramy takim składem. Czasami pojawią się na boisku: Kaka, Robinho, Birsa, Poli, choć poziomem pasują gdzieś do klubu z środku tabeli. Niestety, ani Allegri, ani Seedorf nie mogą zrobić czegoś z niczego. Potrzeba przebudowy składu i chodzi tu o 15-18 graczy. Wiadomo nie zrobi się tego w 1-2 sezony, więc kibice Milanu przygotujcie się na cierpienia :). GRAZIE GALLIANI, GRAZIE BERLUSCONI. FORZA MILAN!
0
Kacapa7
Kacapa7
22 stycznia 2014, 23:21
Świetnie karne strzelają haha :D
0
Since2003
22 stycznia 2014, 23:21
Prawdziwych mężczyzn nie poznaje się po tym jak zaczynają, ale po tym jak kończą. Cytat adekwatny do naszego dzisiejszego meczu.
0
michalxx88
22 stycznia 2014, 23:21
Może i strata punktowa nie aż tak duża i możliwa do odrobienia,ale jak będziemy grali dalej tak jak gramy to może nas to przerosnąć..
0
Rrad5
Rrad5
22 stycznia 2014, 23:21
tommassi Po pierwsze to muszą się nauczyć grać ogarnąć co się dzieje w obronie . A pomoc była dzisiaj taka daremna że brak słów aby ich opisać ... Brakuje mi Montolivo który ostatnio całkiem całkiem zagrał szkoda że dziś był tylko na trybunach i Muntariego Który jako jedyny tam jeszcze się stara . Cristante bym wpuścił dziś nawet ale wcześniej ...
0
FossaDeiLeoni
FossaDeiLeoni
22 stycznia 2014, 23:20
Zapytam wprost.Czy niekórzy z was to idioci? Oczekujecie że Seedorf w tydzień zrobi z nas walec? On ma pół sezonu aby teraz spokojnie poukładać i popracowac.Potem oczekujmny od niego wyników
0
primo2p
primo2p
22 stycznia 2014, 23:18
Musimy się sprężyć w Serie A i tyle. 7pkt. to nie jest strasznie dużo. Odpadliśmy dzisiaj bo my zagraliśmy słabo. Seedorf mnie dzisiaj zawiódł - zmiany w złych momentach. Źle graliśmy praktycznie całą drugą połowę. Trzeba było zmiany w 55min zrobić. Bardzo słabo wypadli: Kaka, Robinho, Emanuelson (karny to straszna gafa, chociaż gol i tak mógł paść jakby nie powstrzymał zawodnika Udinese). Rami niepewnie, Mexes podawał strasznie niecelnie. De Jong także z celnością miał problemy - poniżej swojego poziomu. Jedynie co dobrze zagrali to Balotelli i Zapata (szkoda że musiał zejść w pierwszej połowie). Początek meczu wyglądał dobrze, jedna z upływem czasu było tylko gorzej, a ja liczyłem że się coś nagle przełamie. Niestety zmiany za późno. Honda powinien wejść w 55min. Także i Abate powinien za Emanuelsona wejść znacznie wcześniej. Trzeba przełknąć gorycz porażki. Ja nie widzę w tym nic złego, bo nigdy nie walczyliśmy o Puchar Włoch. Wg. mnie albo zagrajmy dobrze w Serie A i wywalczmy to 5 miejsce, albo dajmy sobie na rok spokój z pucharami i zbudujmy skład na przyszły rok na walkę o mistrzostwo. W LM może coś ugramy, ale zbyt mało czasu dla trenera jest żeby coś odmienić. Początek meczu bardzo się mi podobał, nie wiem co się później stało. Powodem mogą być słabe warunki kondycyjne (przy Allegrim kondycja nie była najważniejsza tylko taktyka). Liczę że poprawimy naszą grę pod względem szybkości jaką mamy przez pierwsze 30 minut. Trochę przykro mi jest, jednak bardziej liczę na odwrócenie sytuacji w Serie A. Wierzę w ten Milan, pomimo iż wiele osób będzie się teraz śmiało, to jednak należy pozostać wiernymi do końca. Sięgnęliśmy dna, a może go dotknęliśmy końcówkami palców. Teraz należ się od niego odbić. Głowa do góry, bo jutro wracamy do polepszania naszego Milanu. Forza ACM!
0
waldo
22 stycznia 2014, 23:18
Jednego nie zrozumiem chyba nigdy. Dziś był arcyważny mecz. Sezon ułożył się tak, że najważniejszy stał się dla nas Puchar Włoch. Zrozumiałbym takie dreptanie w lidze czy nawet LM, po prostu przywykłem. Ale tutaj? Teraz? Gdy próbujemy rozpaczliwie uratować ten nieudany sezon i to jedyna możliwość? A my próbujemy sobie klepać piłkę wszędzie, byle nie zbliżyć się do pola karnego przeciwnika. Już nie wspomne o banalnych podaniach, które nie dochodziły do adresata. Seedorf ma mnóstwo pracy. Obawiam się że to jest za duże bagno i bez doświadczenia będzie tu ciężko, zobaczymy. Uff, napisałem coś, bo tak od razu to naprawdę nie mogłem
0
tommassi
tommassi
22 stycznia 2014, 23:17
@kaka88 Zgadzam się że Kaka nie ma 25 lat i że nie można oczekiwać cudów w każdym meczu, ale.. jest jednak ale.. to my widzimy że on jest zmęczony i musi odpocząć a trener tego nie widzi? Czy może jednak boi się go zmienić?
0
michalxx88
22 stycznia 2014, 23:17
Tutaj zawinili piłkarze po strzelonej szybko bramce, za mocno się rozluźnili a Udine z czasem zaczęło przejmować kontrolę nad spotkaniem.. No i przegraliśmy..
0
kenoz92
22 stycznia 2014, 23:15
aaaaaaaa gdzie jest wasz sedorf czemu jego druzyna nie wygrala?
0
gimlord123
22 stycznia 2014, 23:14
acmti_rossoner Nie, z takim składem nie da się walczyć o pierwszą trójkę Serie A. Myliłem się. Dzisiaj to zobaczyłem. Jesteśmy drużyną pokroju Udinese, Parmy. Trochę brakuje nam do Lazio.
0
tommassi
tommassi
22 stycznia 2014, 23:13
Pierwsze co trzeba im wpoić do głowy to, to że po strzeleniu na 1-0 nie można odpuszczać!
0
Rrad5
Rrad5
22 stycznia 2014, 23:13
Ehhh gdy byśmy mieli w składzie kogoś takiego jak Alesandro Matri Bombardier z Florentiny :( I trenera który wprowadza zawodników przy stanie 1:1 w którym w zespole nie ma życia ... Od 50 min wiedziałem że ten mecz przegrają a nasz Allegri II tego nie widział ? PO drugiej bramce kompletne odpuszczenie ... płakałem jak dziecko .
0
kaka88
22 stycznia 2014, 23:13
Dziwią mnie komentarze że Balo słabo gra. Jako jedyny się stara, a że nie ma z kim grać w ataku, nie ma od kogo dostać dobrej piłki to nie Mario wina. 7-8 piłkarzy nam potrzeba aby było ok. A co do Kaki, to on nie ma 25 lat i nie jest robotem więc nie oczekujmy że w każdym meczu będzie asystował czy strzelał ;)
0
radek14525
radek14525
22 stycznia 2014, 23:12
a jednak united strzelilo
0
radek14525
radek14525
22 stycznia 2014, 23:11
jeaa united tez odpada i psg tez wiec milan nie jest najgorszy
0
nautilius82
nautilius82
22 stycznia 2014, 23:11
Przyjmuja , poprawiaja poprawiaja poprawiaja poprawiaja ( przeciwnik ustawia sie ) potem poda do najblizszego i reszte ma w d....ie , zadnego wyjscia do pilki wyjscie na pozycje ..... zero zaangazowania
0
Kacapa7
Kacapa7
22 stycznia 2014, 23:10
De Gea jak zawalił gola :D
0
tommassi
tommassi
22 stycznia 2014, 23:10
Po obejrzeniu meczu, doszedłem do wniosku że to były stracone 2 godziny czasu. Clarencowi życzę jak najlepiej, ale grając u siebie, do tego przeygrywając ZMIANY trzeba robić od razu a nie na 4 minuty przed końcowym gwizdkiem. Do dziś straszny mecz Kaki, bezproduktywny.. Nocerino na swoim poziomie, Balo będąc zawodnikiem grającym na szpicy powinien dostawać piłki a nie się po nie wracać ( takie jest moje zdanie) a i tak nie było z kim tej piłki rozegrać. Przed Seedorfem dużo pracy, ale trzeba też się pozbyć niepotrzebnych graczy....
0
fifka18
fifka18
22 stycznia 2014, 23:08
No to zostala nam walka o utrzymanie sie w lidze , bo z taka grą na nic nas wiecej nie stać
0
michalxx88
22 stycznia 2014, 23:08
Mecz fatalny do 20 minuty wyglądał jeszcze jako tako, ale potem zaczęły się problemy jakieś straty za często przegrywaliśmy pojedynki 1 na 1, niedokładne podania no było tego trochę. A ta druga bramka dla Udine to szkoda gadać obrona patrzyła się tylko co zrobi zawodnik, a on pięknie wpakował piłkę do siatki, szkoda że Mario nie trafił mogłaby być naprawdę super bramka. Najbardziej wkurzyły mnie zmiany Honda powinien zostać wpuszczony na początku drugiej połowy gdy sytuacja była możliwa do uratowania. A nie Honda wchodzi gdy dostajemy 2-1 do końca 9 minut i czego oni oczekiwali że Honda wejdzie i w 9 minut strzeli nam dwie bramki i wygra mecz ? Po prostu nie do uwierzenia to co się dziś stało. Milan zawiódł na całej linii ; / .
0
Kuszu
Kuszu
22 stycznia 2014, 23:07
Dobra ochłonąłem. Spokojnie, jesteśmy konkurencyjni, idę sobie zjeść jakąś rybkę na dobry sen...
0
radek14525
radek14525
22 stycznia 2014, 23:07
Since2003 Zdaje sobie sprawe i wiem jak bylo i ze zasluzyl na zlota pilke wtedy ale porownujac innych pilkarzy na swiecie ktorzy przez ostanie sezony graja sa duzo lepszymi od kaki a nie dostaja zlotej pilki gdy co sezon maja rowna swietna forme a ricky nie istnieje ostatnimi latami to wydaje mi sie troche to niesprawiedliwe ale nie w stsounku do kaki jest to skierowane bo kiedys byl swietny
0
OnlyACM
22 stycznia 2014, 23:07
SuperSnajper - hah z dzisiejszych uczestnikow ligi mistrzow mzoe tylko olipiakos lub schalke byli by wieksza sensacja do zwycieswa poza Milanem :)
0
gimlord123
22 stycznia 2014, 23:07
Smutne, że z klubu z taką historią zrobili takie... coś. Powtarzam, jesteśmy na poziomie outsiderów Premier Leauge.
0
marcin.brylik1
marcin.brylik1
22 stycznia 2014, 23:07
Zacząć fantastycznie, skończyć tragicznie... Puchar Włoch i już jeden typ rozgrywek z głowy. I teraz pomyśleć, że my jesteśmy najbardziej utytułowaną drużyną na świecie, jeżeli chodzi o europejskie puchary. Smutne. Honda powinien wejść o wiele wcześniej, nie rozumiem decyzji Seedorfa. Ale nie ma co hejtować Hondy i nowego trenera Milanu, bo to początek. Sam Keisuke Honda wypowiedział się, że jest dopiero w dyspozycji na 50 %, więc trzeba poczekać trochę. Czekam na powrót El Shaarawy'ego. Kaka dzisiaj bardzo słabo, jakby bym myślami gdzie indziej. Każdy ma słabe dni. Balotelli próbował coś zrobić, ale sam nie mógł przejść 4 obrońców. Good game
0
mateuszsz
22 stycznia 2014, 23:07
Najgorszy mecz w tym sezonie. Procz moze De Jonga, ZERO ZAANGAZOWANIA. Nasz najsilniejszy sklad, nie potrafi stworzyc zagrozenia pod bramka jeszcze slabszego w tym sezonie od nas Udinese. PARODIA a nie klub
0
SuperSnajper
SuperSnajper
22 stycznia 2014, 23:05
spokojnie wygramy LM to za rok tez w niej zagramy ;)
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI