Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

PIERWSZY MECZ 1/8 LM: MILAN - ATLETICO 0-1

19 lutego 2014, 19:46, Leonardo 22 Główne newsy

R E K L A M A





466 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kokos
20 lutego 2014, 22:20
el mariano No na pewno choc takie zagranie musialo byc nieco zaskakujace dla naszych zawodnikow. Niestety :/
0
marso
20 lutego 2014, 21:08
https://www.facebook.com/photo.php?v=805922872756084&set=vb.175384492476595&type=2&theater
0
kokos
20 lutego 2014, 19:34
el mariano Co do Abbiatiego to fakt mogl sie lepiej zachowac lecz moim zdaniem Abate nie wyskoczyl najwyzej jak mogl a do tego nie trafil czysto w pilke przez co poszla ona nie tam gdzie chcial (wydaje mi sie ze chcial ja wybic w strone rogu pola karnego) tylko do gory
0
el_mariano
20 lutego 2014, 19:10
@kokos Abate akurat zrobił co mógł, bo wyżej nie doskoczył. Podbił mocno bite dośrodkowanie zamieniając je na niegroźny lobik, który spadał z 2-3 sekundy w obrębie pola bramkowego, więc to powinna być piłka bramkarza. Abiatti powinien to przynajmniej wypiąstkować. Zawalili też obrońcy pilnujący drugiego słupka.
0
kokos
20 lutego 2014, 18:05
Balloteli podobno bedzie pauzowal przez 10 dni
0
kokos
20 lutego 2014, 17:54
Calą wine za strate bramki ponosi Abate. Na tym poziomie nie wolno tak wybijac pilki.
0
marso
20 lutego 2014, 15:56
Kokos Rami bardzo dobry mecz? A Ty poszedłeś sie odlać jak bramka padła ?
0
KASA_ACM
20 lutego 2014, 15:50
didus99 To nie patrz. Wszakże nikt Ci nie każe.
0
didus99
didus99
20 lutego 2014, 13:42
żal patrzeć na ten Milan jedyną osobą która wczoraj grała to Taarabt reszta to tragedia Pazzini raz miał piłkę a jak patrze na Emanuelsona to mi sie drobne nie zgadzają w kieszeni.
0
Kacapa7
Kacapa7
20 lutego 2014, 13:00
Podobno DS skręcił kostkę, dzisiaj będą robione dodatkowe badania. Jeśli chodzi o Balo to chyba jakiś niegroźny uraz z ramieniem, na początku obawiałem się, że może to być obojczyk.
0
kokos
20 lutego 2014, 12:22
Pozwolę sobie na krótką ocenę naszych zawodników : Abbiati - solidny mecz jego wykonaniu. Nie miał wczoraj jakiś okazji do spektakularnych obron ale niemniej zagrał dobry mecz. Rami - Wczoraj bardzo dobry mecz w jego wykonaniu. Czyścił wszystko i o mało jeszcze nie trafił bramki pod koniec. Bonera - Bez żadnych większych błędów na takim poziomie mógłby grać cały czas. Emanuelson - Wczoraj bardzo mi się podobał choć w drugiej połowie już było trochę słabiej. De Sciglio- Udowodnił że jest lepszy od Abate . Dopóki nie zszedł bardzo dobry mecz w jego wykonaniu. Po jego zejściu zaczęły się długi piłki rzucane przez Abate które zresztą w wiekszości były tracone. Essien i De Jong zagrali dobry mecz w mojej ocenie nie mieli zbyt wielu strat nieźle rozgrywali . Taarabt - Widać to że się stara i potrafi grać w piłkę. W drugiej połowie paręrazy ośmieszył obrońców Athletico. Kaka- Jemu niewiele zabrakło do strzelenia bramki. Niemniej bardzo dobry mecz w jego wykonaniu. Balloteli - Dawno nie zagrał tak dobrze meczu. Mam nadzieję że nic mu się nie stało z barkiem. Robił z obrońcami co chciał.
0
Maximilanista
Maximilanista
20 lutego 2014, 11:38
Nie pisałem słowem (przysiagłbym), że Atletico rozegrało super taktyczne zawody. :-) Ale wyczekać ? wyczekało. Bo jak się jest pod formą i trafia się na lepiej usposobionego w danym dniu rywala to trzeba przetrwać najgorsze (przetrwali), liczyć na łut szczęścia (mieli je), i zadać ostateczny cios (umieli to zrobić). Diego Costa wykonał to, co do niego należało, dał swej drużynie 3 ważne punkty. Balotelli musi wspominać piękną bramkę na wagę tryumfu na Bolonią. Z silnym rywalem znów nie błyszczał. A na Vincente Calderon możemy już zobaczyć inne Atletico. Jeśli tam przegramy, nie chciałbym tu widzieć (ale idę o zakład, że zobaczę) rozpamiętywania wczorajszych zawodów i spekulacji, co by było, gdyby... Myśmy już mieli przewagę własnego stadionu i jej nie wykorzystaliśmy. Teraz musielibyśmy zagrać DWIE DOBRE POŁWY meczu i liczyć, że chłopaki Simeone będą równie bezbarwni i pozbawieni energii na swoim terenie, jak na San Siro. Cóż, trzeba żyć tą nadzieją. Niewiele więcej ostatnimi czasy nasz AC Milan nam oferuje, więc już przywykłem.
0
rafal996
rafal996
20 lutego 2014, 11:18
Szacunek dla Atletico, bo wygrali, ale to są wyszarpane punkty. Nie bawmy się w aż taką kurtuazję i obiektywizm, oni naprawdę nie zagrali dobrego meczu. Nie było to żadne wyczekanie, żadna taktyka, po prostu byli bezradni przez cały mecz, ale popełnili o jeden błąd mniej niż Milan, lub też potrafili wykorzystać ten jeden błąd. Za to im chwała, ale nie mówmy że tak super taktycznie to rozegrali, bo to nieprawda. Tak samo by można było powiedzieć, że Milan koncertowo wygrał z Bolonią, pięknie taktycznie, wyczekali na moment i potem z zimną krwią Balo wykonał egzekucję. Ten strzał był elementem taktyki ;)
0
Hali1550
20 lutego 2014, 11:16
Myślę że nie ma czym się cieszyć z tego meczu ponieważ go przegraliśmy tak jak wszyscy znawcy zakładali że pewnie przegramy. Nie wywalczyliśmy nawet głupiego remisu 0-0 ;/. Milan w tym meczu mógł się podobać i można mówić ze zagrał dobry mecz ale tylko i wyłącznie dlatego bo 99% meczy w tym sezonie gramy beznadziejnych ;) W tym meczu widać było gołym okiem co trzeba wymienić: 1. Kaka gracz jak każdy wie jeden z najlepszych, obecnie w Milanie strzelił kilka bramek, miał kilka ładnych akcji, biega, walczy :) ale moim zdaniem brak mu już i pewności siebie, tej szybkości i zwinności co kiedyś no i dryblingu. Kaka u nas gra bardzo ważną role takiego reżysera gry i dlatego moim zdaniem tam powinniśmy mieć gracza który albo już prezentuje albo będzie w miarę szybko prezentował światowy poziom A Kaka będzie jego zmiennikiem :) 2. Essien i De Jong - bez porównania Holender lepszy i Essien myślę że powinien być jego zmiennikiem a nie grać z nim w jedne parze ;) w miejsce Essiena MIlan powinien kupić zawodnika typu Pirlo itp bo brakuje od tyłów pomocy ładnej gry do przodu a to tylko dlatego bo Essien i De Jong są to zawodnicy do bronienia i destrukcji a nie do tworzenia sytuacji. 3. Obrona ? co tutaj mówić może w tym meczu karygodnych błędów nie popełniła ale moim zdaniem z tych obrońców co mamy teraz powinien zostać tylko i wyłącznie De Sciglio chociaż jeszcze w jego wykonaniu nie widziałem jakiegoś mega dobrego meczu ale jest młody i ma wielki talent. Abate i Emmanuelson ? obaj grają bez głowy, nie potrafią minąć przeciwnika 1 na 1, a nie potrafią wrzucić. Rami i Bonera hmmm Bonera chyba ogólnie jest gorszy niż Rami ale Rami też niczym pozytywnym się nie wyróżnia. Dlatego moim zdaniem trzeba te 3 rzeczy naprawić a wtedy będzie naprawdę dobrze :)
0
Maximilanista
Maximilanista
20 lutego 2014, 10:14
Cóż, czapki z głów przed Atletico. Są teraz ewidentnie w dołku, coś się zacięło, powietrze zeszło, ale przybyli, zobaczyli, zwyciężyli. Wywieźli 3 punkty, są dużo bliżej awansu, niż byli 24 godziny temu, mogą ze spokojem oczekiwać rewanżu. Że nie zagrali porywająco? A Bayern? Bawarczycy do czasu czerwonej kartki Szczęsnego byli tłamszeni przez Arsenal i dziwnie biernie przyjmowali kolejne ataki Kanonierów (obejrzałem 90 minut powtórki, nie znając wyniku). Ale nadeszła kluczowa chwila, Wojtuś wyleciał, i Bayern, choć grał słabo, dopiął swego. To samo było u nas. Atletico wyczekało na krytyczny moment, zadało cios i nie oddało już 3 punktów. Bo jak się chce grać o najwyższe cele w Europie i zachodzić daleko w LM, trzeba wygrywać też i te spotkania, w których nie idzie, w których przeciwnik wydaje się być lepiej dysponowany. Oczywiście pod warunkiem, że tych słabszych spotkań nie jest za dużo. :-) Milan w pierwszej połowie mógł się podobać, tak jak i Arsenal. W drugiej odsłonie Rossoneri byli już bardziej sobą, byli statyczni i bierni, ekipie Wengera zabrakło już sił ? grać z Bayernem Guardioli w 10 przeciw 11 to juz fizyczna mordęga. Cóż, będę starał się pamiętać jedynie o pierwszych 45 minutach meczu na San Siro, żeby łatwiej było mi wybaczyć tę porażkę. No to wybaczam. Z oporami. Ps. Bramka stracona po indywidualnym błędzie? No tak jak mniej wiecej 95% goli zdobywanych/traconych w futbolu. Dużo rzadziej się zdarza, by zawaliło bramkę dwóch graczy, jeszcze rzadziej -cała formacja, a cała jedenastka to chyba bezpośrednio winna nie jest nigdy. Ale odpowiedzialność ponoszą wszyscy. Bo to sport zespołowy. A zespół to lekarze, masażyści, trener i jego asystenci oraz piłkarze. Bład był Ramiego, ale widzę, że wielu chce dla wygody obwinić Bonerę. :-) Bo Francuza się chwaliło ostatnio, a Daniele za ofiarę robił, to nie pasuje ten gol Diego Costy do schematu. To się trochę naciągnie i będzie prawie jak ulał. Typowe.
0
sloma28
20 lutego 2014, 09:13
Nie ma lipy HD 2.2 Gb
0
sloma28
20 lutego 2014, 09:13
http://ul.to/07xzrnyr http://ul.to/obstqy4z Cały meczyk jak by ktoś chciał oglądnąć jeszcze raz
0
gorylmagila
gorylmagila
20 lutego 2014, 08:29
Dla tych, którzy ekscytują się wspaniałą piękną grą Milanu przez pewien okres czasu to mam jedno pytanie. Mamy grać wspaniale i tracić głupie bramki. Czy przez cały mecz nudno, wolno i wygrywać w końcówce po jeden zero ? To nie łyżwiarstwo figurowe aby ekscytować się stylem. Liczy się wynik.
0
milanfan1
milanfan1
20 lutego 2014, 06:34
Strasznie szkoda tego wyniku. Grą i zaangażowaniem zasłużyliśmy na dużo więcej szans przed rewanżem, chociaż liczę, że jeszcze podejmiemy walkę. Niestety potwierdza się, że nie bardzo jest możliwość korekt w składzie w trakcie meczu. Błyskotliwego w tym meczu Balo (w skutek urazu) zmienia toporny Pazo i gra siada, strata bramki....i wchodzi Constant. Czekam na powrót El92. Przy takiej grze jak wczoraj niezbędne jest żądło, które będzie kąsać z głębi pola. Liczę, że przypomni sobie jak strzelać gole. Po ostatnich spotkaniach wydaje mi się, że dobrym pomysłem na Milan byłoby doklejenie do kręgosłupa drużyny, za który uważam Rami'ego,DS, De Jonga, Kakę, Taarabta(choć to dopiero jego początki) i Balo, zawodników charakternych ale na poziomie a nie wynalazków typu Traore itp. W odwodzie Monto, Faraon, Robson, Pazo, Poli, Urby. Wtedy możnaby poważnie myśleć o nawiązani do historii i powrotu na szczyt. Martwi mnie od dłuższego czasu temat bramkarza. Obecnie Abbiati gra dobrze. Ale ile jeszcze? Obawiam się sytuacji jaka miała miejsce z Senatorami. On odejdzie i obudzimy się z ręką w naczyniu na odchody. Nie będzie zmiennika-następcy i jakieś wynalazki będą strzec dostępu do bramki. Dottore czas najwyższy poważnie się zająć tematem.
0
Kacapa7
Kacapa7
20 lutego 2014, 01:38
Pierwsze 45 minut to była najlepsza połowa w wykonaniu Milanu pod wodzą Seedorfa, a może i całego sezonu. Przykro mi, że ostatecznie Milan przegrał to spotkanie po głupich indywidualnych błędach. Za bramkę obwiniam Abate, który zamiast wybić piłkę przed pole karne, wspaniale przedłużył na długi słupek do Costy. Rami oczywiście również ponosi odpowiedzialność za tego gola, ale ogólnie jego występ oceniam pozytywnie. Przed meczem w ciemno typowałem wynik 0-0, spodziewałem, że Milan przede wszystkim będzie starał się nie stracić gola, podobnie jak Atletico, które pewnie wszystko wolałoby rozstrzygnąć na własnym stadionie, gdzie czują się bardzo mocni. Po pierwszej połowie apetyt wzrósł i byłoby bardzo miło gdyby Milanowi udało się wygrać skromne 1-0, ale niestety tak się nie stało, nie ma co gdybać. W piłkę nożnej wygrywa drużyna, która strzela więcej bramek i to jest chyba idealnie pasujące stwierdzenie do tego meczu. Dla mnie Milan rozegrał solidny mecz na tle bardzo wymagającego rywala, można mówić, że zabrakło szczęścia, ale już wiele go mieliśmy w fazie grupowej. Świetne zawody rozegrał De Jong, naprawdę przyjemnie oglądało się dzisiaj holędra, niewiele gorszy był Essien, Kace brakowało trochę wykończenia, swoje zrobił także Balotelli, któremu dzisiaj bardzo zależało i oczywiście Taarabt razem z Diego Costa najlepsi na boisku. Nadzieja umiera ostatnia, jednak jestem przekonany, że Atletico u siebie będzie w dużo lepszej dyspozycji, a Milan żeby awansować musiałby zagrać jak chociażby Real Madryt, bo to właśnie im niedawno udało się wygrać 0-2 na Vicente Calderon. Piłkarze Diego Simeone są jedna nogą w ćwierćfinale i podejrzewam, że w rewanżu udowodnią wszystkim, że zasługują na ten awans.
0
FX
FX
20 lutego 2014, 01:33
Gamer1899 Witaj. Tylko z jednym mogę się zgodzić. Z tym, że Milan zagrał dobry mecz. :) Co do Kaki, to się nie zgodzę. Ambicji i woli walki nie można mu odmówić. Ale ma już swoje lata. Kondycyjnie nie wytrzymuje. Pamiętam jedną akcję z tego meczu, gdy zaczynało Atletico przejmować kontrolę w środku boiska. Blisko linii, z której się mecz rozpoczyna. Kaka zdechnął. Nie miałó sił podbiec do gracza. Reszta Milanu pewno też straciła ochotę ku temu.. Skoro ikona tego klubu i nasz kapitan nie gra pressingiem, to chyba jest dobrze. Utrzymujmy ten wynik. Dla mnie osobiście był to błąd ze strony Riccardo. Cofnąć się. :(
0
Gamer1899
20 lutego 2014, 01:19
Ogólnie zagraliśmy fajny mecz, brakło kondycji, wykończenia i koncentracji z tyłu. Widać pracę Seedorfa, gramy ładniej dla oka, czasami niezłe podania na jeden kontakt, przemyślane podania a nie tylko walenie długiej na napastnika i pomysł - a może coś z nią zrobi. To wszystko niestety nie zmienia tego że jak dla mnie z tych graczy którzy dzisiaj zagrali do zostawienia jest tylko około sześciu zawodników. Oczywiście De Jong który w każdym meczu gra na poziomie takiej marki jak Milan. De Sciglio który też prezentuje się godnie na dodatek może grać na lewej stronie obrony. Essien, dobry transfer widać braki ale wydaję mi się że to tylko przez brak gry. Kaka - ciągnie ile może, szkoda że nie wszyscy grają z takim zaangażowaniem. Taarabt - robi różnicę, po jego przyjściu zdecydowanie najlepszy gracz w drużynie. Mario, widać postępy gra bardziej dla drużyny, nie pajacuje, nie ma głupich kartek, pomaga nawet czasami w pressingu. Pazzini - jak zawsze po wejściu robi szum i praktycznie zawsze daje dobre zmiany. Jestem pełen optymizmu przed rewanżem, liczę na szybką bramkę i później kolejną bramkę z kontry, ale przede wszystkim liczę na powrót Zapaty ( nie było mnie trochę więc nie wiem na ile wypadł i czy w ogóle jest szansa na jego powrót na rewanż ) .
0
FX
FX
20 lutego 2014, 00:56
KAZUYAH Nie porównój Milanu do reprezentacji Hiszpańskiej. Ten slogan jest przestarzały już. Milan zagrał świetnie, a Kaka nie miał sił, by pressingiem ruszyc. Jak On staje, staje cała drużyna. Smutne to wielce. :(
0
KAZUYAH
20 lutego 2014, 00:37
No cóż, grali jak nigdy, przegrali jak zawsze. Niestety DNA frajerów znowu dało o sobie znać, ale po tym co zobaczyłem dzisiaj mimo wszystko jestem po części zadowolony. Wreszcie coś zaczyna się ruszać w tej drużynie :)
0
FX
FX
20 lutego 2014, 00:35
Bandon A ja jestem ... Szukam cenzuralnych słów.. Wkurzony. Atletico było NASZE!!! I jestem wkurzony. :(
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
20 lutego 2014, 00:28
Ponoć Mario nabawił się urazu :O
0
Bandon
Bandon
20 lutego 2014, 00:21
Szkoda tej bramki bo glupio wpadla. Jestem mega zadowolony. Mozecie sobie mowic co chcecie, ale takiej gry dawno nie bylo. Athletico bylo pod naszym obcasem w pierwszej polowie. Druga gorzej. Ale i tak jestem zadowolony - mamy rewanz. Awans nie awans i tak nie wygramy nic w tym sezonie. Z podniesiona glowa klade sie spac. Dla mnie liczylo sie to aby sie nie osmieszyc w europie. Udalo sie to z bardzo duza nawiazka. Pozdrawiam wszystkich!
0
FX
FX
20 lutego 2014, 00:02
Dziwni jesteście. Milan powinien dzis zamknąć mecz w pierwszej połowie. Troszkę pech. Co do drugiej połowy, to gratulacje, żeś się cofnął do obrony. Bosko. Wszakże mamy obronę. Jestem ałłłaaaaaaaaa.. Mecz był nasz, a Hiszpanie zaśmiali się nam w twarz. Jedna akcja i gol. Smutne to trochę, zwykle to włoskie drużyny to robiły. Reasumując.. W tym meczu mieliśmy obowiązek zniszczyć zespół z Hiszpanii. Tako Ja piszę.
0
Grimmoz
Grimmoz
19 lutego 2014, 23:45
Honda na PPO* sry za double
0
Grimmoz
Grimmoz
19 lutego 2014, 23:45
Taarabt, Balotelli, El Sharaawy, De Jong, De Sciglio - Od tych zawodników powinna być budowana drużyna na przyszły sezon. Kaka na PPO, do środka jakiś klasowy ŚP (no chyba że duet Essien-NDJ by wypalił, bo na Monto już co raz mniej licze.) Emanuelson to się nadaje na Serie A najwyżej i to nie zawsze, o Bonerze nie wspominam, Mexes już wiadomo, że odchodzi. Dodać jednego dobrego ŚO i może jeszcze jakiegoś kreatywnego ofensywnego, a będę z optymizmem patrzył w przyszłość.. No ale jedyne co mi pozostaje to się obudzić i skończyć bujać w obłokach..
0
radson1406
radson1406
19 lutego 2014, 23:41
Mnie kolekny raz zawoiodl Emanuelson,ktory co 2 pilke oddawal rywalowi.Chlopak moze ma umiejetnosci ale nigdy nie mial i nie bedzie miec charakteru,ktoryby mu pozwolil grac na poziomie ktory oczekujemy od pilkarzy Milanu.
0
Mikszyc
19 lutego 2014, 23:33
Tak jak wcześniej wierzyłem w awanse bardziej z naiwnej miłości do dawnego Milanu, to teraz mimo iż po przegranym meczu wierzę, że znajdziemy się w 1/4
0
El93
El93
19 lutego 2014, 23:29
Nie pozostaje nic innego jak wierzyć dalej , Realowi udało się na Vicente Calderon wygrać 2-0 to dlaczego nam sie ma nie udać ? Ogólnie rzecz biorąc jestem wsciekły na Ramiego, zepsół totalnie cały wieczór, tym bardziej szkoda bo remis 0-0 byłby tut jak najbardziej zasłużony , a przy odrobinie szczęscia to już po 1 połowie mogliśmy prowadzić 3-0 i wszystko było by jak z bajki. Przy takim obrocie sytuacji nie pozostaje nic innego jak jechać do Madrytu i strzelić im tam 2 bramki, w co będe wierzył do 95 minuty *a jak bedzie trzebato i dłużej) FORZA MILAN !!!
0
waldo
19 lutego 2014, 23:26
Ależ byłem wściekły po tej główce Poliego że to jednak do bramki nie wpadło, bo zaczęły się obawy, że to się zemści. Taka jest piłka nożna. Obejrzałem jednak cały mecz i nie żałuję. Zaczynając od tyłów - Bonera oczywiście bez jakichś fajerwerków, ale meczu nam nie zawalił, a właśnie o to się obawiałem. Rami solidnie wyglądał, w ofensywie też potrafil się pokazać (petarda z wolnego) szkoda tego jednego głupiego błędu. Boki obrony w zasadzie na 0, chociaż w defensywie w sumie ok. de Jong standardowo super mecz, czasami trochę się pośpieszył z podaniem/strzałem, ale z Essienem super tworzyli tą parę defensywnych pomocników, dobrze wygląda ta formacja. Poli widać że bez rytmu meczowego, chociaż w pierwszej połowie mi się podobał - szuka zagrań na jeden kontakt, jakiejś fajnej klepki z kimś, z takimi zawodnikami to ja mógłbym pograć, chociaż moje umiejętności nie te :) W drugiej zgasł. Kaka może nie rozgrywał, ale aktywny z przodu, bardzo groźne strzały, zabrakło szczęścia. Taarabt - ależ to jest gość! Nie wiem kto wpadł na pomysł sprowadzenia tego zawodnika (Galliani, Seedorf) ale to był genialny ruch. W życiu bym się nie spodziewał, że ten zawodnik będzie robić tak świetną robotę i to z takimi drużynami. Super grajek. Bajeczny technicznie, wrzutki świetne, pomocnik jakiego oczekiwałem w tej drużynie. Balotelli - Hehe. Osoba wywołująca ogromne dyskusje, nawet i na tej stronie. Więksi sceptycy tego zawodnika spokojnie czekali na jego dobry występ przeciwko AThletico, mówiąc, że to z Bologną to był tylko przebłysk. Mimo, że bramki nie strzelił, to myślę, że pokazał swoją wartość. Jakby ktoś znów chciał się uprzeć, to nie biegał jak dziki z jęzorem za tą piłką, no i stałe fragmenty dziś mu nie wychodziły. Oprócz tego pożyteczna gra, kilka fajnych zgrań piłek (klatką, bądź ta piętka do Kaki). Wydaje mi się, że takiego Mario, wykonującego lepiej stałe fragmenty gry, już chyba każdy chciałby oglądać. Jak nie, to ja się poddaje ;) Niezły mecz zwłaszcza w 1 połowie, w 2 trochę zgasliśmy, ale Athletico nie miało zbyt wielu sytuacji dogodnych, a ten gol tak trochę z niczego. W ostatnich meczach można było powiedzieć - wynik lepszy od gry. Dziś było odwrotnie - wynik gorszy od gry :) Co do polityki klubu ciężko mi się wypowiedzieć, bo się nie znam. Zapowiada się jednak tak czy siak minimum rok bez LM i LE
0
FX
FX
19 lutego 2014, 23:25
Milan nie dostał dziś w dupę od Atletico. Przegrał Milan sam ze sobą. DUMNY jestem za postawę, WKURZONY za wynik i cofnięcie się w drugiej połowie.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
19 lutego 2014, 23:23
Ten sezon miał być na układanie drużyny, na budowanie młodego Milanu, korzystanie z wychowanków albo graczy z Primavery, na razie nie widać dużych postępów, niech Seedorf wyciągnie paru z Primki w końcu
0
Hali1550
19 lutego 2014, 23:13
Dobry mecz w naszym wykonaniu ale to tylko dlatego bo 99% meczy w tym sezonie graliśmy dno. Mecz niby kontrolowaliśmy i mieliśmy kilka sytuacji no ale jednak jeszcze tych sytuacji było za mało żeby strzelić gola ;) Balo, Kaka , De Jong i Taarab dobra gra na poziomie ;) ale cała obrona jak zawsze słabo :)
0
kusniak_22
kusniak_22
19 lutego 2014, 23:13
Jesteśmy w stanie powalczyć w rewanżu moim zdaniem, wraca Montolivo przede wszystkim. I trzeba w obronie zagrać Mexes - Rami, a w ataku wpuścić Pazziniego razem z Balotellim. Nie ma już czego bronić, trzeba strzelić 2 gole bo inaczej nici z awansu. FORZA MILAN !
0
pACMan
19 lutego 2014, 23:11
W sumie to jeszcze nic straconego. Jeśli w rewanżu zagramy podobnie jak dzisiaj, a do tego będziemy skuteczniejsi i ustrzeżemy się tych głupich błędów pod własną bramką, to mamy duże szanse, żeby ten wynik odrobić. Ja wierzę. FORZA MILAN :D
0
milanello1982
19 lutego 2014, 23:08
Witam.zgadzam się z patoo_07 - Milan nie potrzebuje europejskich pucharów ...Czas na poukładnie drużyny.Awans do LM w sezonie 25/16 będzie niezmiernie ciężki.NAPOLI ROMA JUVE nie będą przecież patrzeć na to jak Milan się wzmacnia (miejmy nadzieję),a sami będą się zbroić.JUVE i tak jest poza zasięgiem-na ten moment...Dzisiejszy mecz ? pierwsza połowa była dobra,a potem Diego Simeone w ciągu 15 minut (w przerwie) rozmontował założenia taktyczne Seedorfa :D Milan jest czytelny.BONERA to jest dramat,obrona która nie kasuje takiej zawiesiny jak tą którą zebrał DIEGO COSTA jest na poziomie serie B.Takie są fakty.Na brawa zasługuje postawa De Jonga ! Nie przekreślam szans Milanu w rewanżu,na pewno trzeba zagrać bardziej ofensywnie.Dlaczego Clarence zagrał jednym napastnikiem ? To mnie ciekawi,Berlu pewno sobie porozmawia z Holendrem :D Powtórze po raz setny - MILAN potrzebuje wielkich wzmocnień w defensywie.Dwóch klasowych obrońców będzie sporo kosztowało.Monto powinien odejść,a za niego ktoś z wysokiej półki.Na transfery potrzebujemy jakieś 50-60 milionów :D:D oczywiście Milanu nie stać na takie ruchy,ale na szczęście nasza młodzież gra świetnie ...FORZA MILAN !!
0
mariannito
19 lutego 2014, 23:06
zapowiadało się tak dobrze po 20 minutach i ogólnie po pierwszej połowie,że aż się nakręciłem na wygraną..ale jednak styl gry obrazuje nasze miejsce...tak więc najprawdopodobniej będziemy mieli przerwę od LM na minimum półtorej roku...chciałbym aby to było minimum!....marzenie żeby zrotowali skład na tyle żeby się pozbyć constantów,muntarich,emanuelsonów,bonerów,polich=czyli kolesi od podań,nic nie wnoszących do gry,bez jakichkolwiek umiejętności dryblingowych,abate chociaż nadrabia sprintem,ale co z tego jeśli piłka z uporem maniaka jest wycofywana do tyłu,bo nikt z nich nie potrafi przejść przeciwnika.....żal na maxa
0
acmti_rossoner
19 lutego 2014, 23:05
Zagraliśmy dobrze od 10 do 45 minuty, 3 wyśmienite sytuacje do strzelenia bramki, ale Kace zabrakło dzisiaj skuteczności. Atletico od początku drugiej połowy zdominowało Milan jeśli chodzi o środek pola, nie przkładało to się zbytnio na okazje podbramkowe, ale niestety w piłce najczęściej jest tak że kto ma piłkę ten strzela bramki. Bramka z dupy bo ciężko powiedzieć że Costa zrobił coś szczególnego w polu karnym, po prostu wyskoczył i uderzył niepilnowany. Co w tej sytuacji robił Rami, tego nie wie nikt. Podsumowując, po raz kolejny nie gramy całego meczu, czy wynika to z braku siły, tego nie wiem. Moim zdaniem wynik trochę nas krzywdzi, bardziej sprawiedliwy byłby remis, no ale cóż, taka jest piłka i takie sa zasady. Banalny bład Ramiego stawia nas w trudnym zadaniu
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
19 lutego 2014, 23:02
jacek553 - 1:0 dla nas w Madrycie nie daje nam od razu awansu :P rafal996 - a czego się spodziewać po nim skoro nie grał na swojej pozycji ? Jedynie Taarabt i być może El Shaarawy sprawdzą się w 4-2-3-1 na bokach
0
fifka18
fifka18
19 lutego 2014, 23:00
robert.18 to jak tak bardzo cie to boli to idz kibicowac barcelonie i po problemie
0
robert.18
robert.18
19 lutego 2014, 23:00
masz racje grali bardzo dobrze zyj w tym przekonaniu dobranoc poz
0
patoo_07
patoo_07
19 lutego 2014, 22:58
W sumie brak europejskich pucharów będzie dobry na poukładanie sobie wszystkiego.
0
robert.18
robert.18
19 lutego 2014, 22:58
duzo sytuacji ty chyba ogladales barcelone to ona ma duzo sytuacji my mielismy raptem trzy przez 90 minut jest z czego sie cieszyc naprawde czapki z glowy smiech
0
patoo_07
patoo_07
19 lutego 2014, 22:56
Grali bardzo dobrze, zabrakło szczęścia. Czego nie rozumiesz ? Mamy ich nie chwalić za to, że zagrali dobry mecz ? Nie strzelili trudno, mamy jeszcze rewanż.
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
19 lutego 2014, 22:55
Nie da się kibicować Milanowi ? Droga wolna... Przed Milanem długa droga, należy uświadomić sobie, że w tym sezonie niczego nie osiągniemy, a jeżeli udałoby się pokonać Atletico to potraktowałbym to jako bardzo miły, niespodziewany bonus. Jeżeli nie awansujemy do przyszłorocznej LE będziemy mieli okazję do zrobienia tego co udało się Juve gdy nie grali w europejskich rozgrywkach. Potrzebujemy spokoju i skupienia, a przede wszystkim czasu. Spokojnie moi drodzy. Przyjdą lepsze dni :)
0
gorylmagila
gorylmagila
19 lutego 2014, 22:54
Wiadomo co z DS ?
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI