Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

ZNAMY SZESNASTKĘ LIGI MISTRZÓW!

7 grudnia 2011, 22:58, House Główne newsy

R E K L A M A





112 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
18Milanista99
10 grudnia 2011, 14:20
Ja sie jedynie boje realu i troche bayernu... a reszta moze byc... chcialbym w sumie chelsea bo arsenal lubie i nie chcial bym zeby odpadl tak szybko ;p
0
gimlord123
10 grudnia 2011, 12:57
A ja chciałbym Arsenal lub Chelsea. W ostateczności Benficę. Tylko nie trafmy na real, Bayern i APOEL. Cypryjczycy mogą naprawdę namieszać, nie chciałbym ich spotkać. Moim wymarzonym przeciwnikiem dla Milanu byłby Arsenal.
0
milan2002
milan2002
10 grudnia 2011, 12:31
Na tym poziomie możemy wygrać lub przegrać praktycznie z każdym. Są niby teoretycznie słabsze drużyny takie jak APOEL czy też Benfica. Ale oglądając mecz APOEL-u z Wisłą miałem chwilami wrażenie, że w żółtych koszulkach drużyny z Cypru występuje Barcelona. Później swoją solidność potwierdzili w fazie grupowej zajmując pierwsze miejsce. Czyli ogólnie rzecz biorąc spacerku nie będzie z nikim.
0
smateusz12
10 grudnia 2011, 10:10
Apoel byłby najlepszy
0
Oxidosis
Oxidosis
9 grudnia 2011, 23:14
KaRoL_ Z tym, że to zdjęcie było robione w 2010 roku. Mimo wszystko, sprawa podejrzana.
0
KaRoL_
KaRoL_
9 grudnia 2011, 21:10
acm1899fan Jest jeszcze jeden mały szczegół o którym dziś usłyszałem a nie napisałeś , a mianowicie jeden z piłkarzy Dynama udał się do lokalu buchmacherskiego i postawił pieniądze na wygraną Lyonu totalny absurd ale co tam nic się przecież nie stało ... nie ma sensu wszczynać postępowania ...
0
Ibra1899
Ibra1899
9 grudnia 2011, 21:08
Benfica, Chelsea lub APOEL ktoras z tych..
0
kamilus
kamilus
9 grudnia 2011, 12:07
Wciąż mamy jedno miejsce dla piłkarza spoza UE - grzechem byłby go nie wykorzystać w tym sezonie...
0
rafal996
rafal996
9 grudnia 2011, 11:43
Tevez nawet jeśli przyjdzie, to w LM już nie pogra. Może dlatego wciąż mówi się o Lopezie. Ciekawy jestem, czy Cassano będzie zgłoszony do w styczniu. Jeśli tak, to by znaczyło, że naprawdę jest duża szansa szybkiego powrotu, a jeśli nie, to cóż... możemy go już w tym roku nie zobaczyć na boisku i na Euro też marne szanse. Zobaczymy. Ogromnie też ciekawi mnie czy i jakie transfery Milan przeprowadzi zimą. I nie chodzi tu o napastników, a głównie pomoc. Czy Galliani ma jakiś pomysł na wzmocnienie środka, ale takie żeby zawodnik mógł grać w LM? Moim zdaniem będzie o to bardzo trudno, chyba że jakiś Brazylijczyk. Ale to też trudno liczyć na to, że z miejsca wskoczy do drużyny i będzie w niej odgrywał znaczącą rolę. Czyli raczej musimy liczyć na to, co mamy.
0
kamilus
kamilus
9 grudnia 2011, 11:29
Oby tylko nie było w Milanie więcej kontuzji. Jeśli skład osobowy na 1/8 LM będzie taki jak obecnie, mamy szansę z każdym (z Realem najmniejszą, ale zawsze jakaś jest). Pomoc złożona z Aquilaniego, vBommela i Nocerino, przed nimi Prince, a w ataku Ibra z Robsonem/Pato/(Tevezem?). Jak dla mnie jest bardzo dobrze, oby tylko przeciwnik nie został zlekceważony i wszyscy zagrali na maksa (nie Allegriego :p ). Szkoda tylko Cassano, który był jedną z najjaśniejszych (jak nie najjaśniejszą) częścią Milanu w początku sezonu. Ale dobrze, że tylko jedną taką kontuzję mamy obecnie.
0
Maximilanista
Maximilanista
9 grudnia 2011, 10:53
Powtórzę to, co większość pisze: byle nie Real! Źle byłoby trafić na ekipę Mourinho już na tym etapie. Dałbym nam w wypadku takiej konfrontacji jakieś 10% szans na awans. Real to dla mnie faworyt numer jeden do zwycięstwa w tej edycji LM. A kogo bym chciał? Zgodzę się z mistrzemMALDINIM, że dwumecz z Apoelem wcale nie byłby spacerkiem, ale mimo wszystko to i tak Cypryjczycy są najlepszym z możliwych przeciwników. A jeśli nie oni - chcałbym Chelsea lub Arsenal - na ich tle można by sprawdzić obecną wartość ACM, a szanse na awans mielibyśmy sporo większe niż rok czy dwa lata temu. Bo dziś my jesteśmy silniejsi niż przed rokiem, obie londyńskie ekipy w mojej opinii są słabsze niż w poprzednim sezonie. Bayernu raczej bym nie chciał. A Benfica? Cóż, gdybyśmy wygrali, każdy przyjąłby to jakio normalną kolej rzeczy, a gdybyśmy odpadli, byłby zawód ogromny. A wcale łatwo z lizbończykami by nie było, więc nie skakałbym ze szczęścia w przypadku skojarzenia nas przez los właśnie z Benfiką (tragedii też by nie było). Milanese: Zgadzam sie z Twoją oceną Mourinho, z jednym zastrzeżeniem. Jeśli już porównujemy Portugalczyka do polskich polityków to ja nazwałbym go hybrudą Kaczyńskiego, Tuska i Palikota. Kaczyńskiego - z powodów, które wymieniłeś. Tuska - bo Mourinho (Kaczyński tego nie ma) jest w równej mierze mistrzem PR - u i autopromocji, jak nasz premier. I różne brudne sztuczki uchodzą mu płazem. A Palikota - bo czasem chwyta się tandety, czasem błaźni się okropnie, szremuje wyświechtanymi hasłami, ale jest jednak piekielnie skuteczny.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
9 grudnia 2011, 10:13
Możemy trafić również na Real. Mamy szansę ich pokonać. W tej edycji LM jest wiele niespodzianek więc czemu my nie moglibyśmy sprawić następnej?
0
rafal996
rafal996
9 grudnia 2011, 09:19
Abyss, oj tam oj tam, trochę się jednak zagalopowałeś w tych narzekaniach ;) Że nie widać żadnego progresu, żadnego pomysłu? Obejrzyj sobie może jakiś mecz z czasów Leonardo, potem jakiś z połowy pierwszego sezonu Allegriego i obecny. Popatrz na skład i podejście do spotkań. Milan na pewno nie stoi w miejscu, robi postępy i to duże, ale fakt - nadal jeszcze mamy sporo braków. Tylko że nie przesadzajmy, że tak znowu stoimy w miejscu.
0
MisiekACM
8 grudnia 2011, 23:10
Juve 1-1 po bramkach w 90 i 94 minucie:) Bologna podobno gra teraz w 10 bo kontuzja zawodnika a limit zmian wykorzystany
0
KAZUYAH
8 grudnia 2011, 22:41
Rezerwy Juve kompletnie zdominowały Bologne, powinniśmy mieć spokojne 3 punkty w następnej kolejce, chyba że Bologna też gra rezerwami :D
0
micharol
micharol
8 grudnia 2011, 22:38
Przepraszam ze pytam jeszcze raz. Juz w ktoryms Newsie to napisalem. Gdzie sa Zeby Cissokho? / Skoro jest nieobecny, to znaczy że nie ma czasu lub chęci na pisanie. Nie trudno się domyśleć. Nie offtopuj pod newsami, bo dostaniesz ostrzeżenie. Metal.
0
KAZUYAH
8 grudnia 2011, 22:35
Kacapa7 I jaki ma to związek z tym co napisałem?
0
MetalMachine
MetalMachine
8 grudnia 2011, 22:25
Lajcik Dostajesz kolejne i już ostatnie ostrzeżenie za spam linkami. Następnym razem dostaniesz bana. Pozdrawiam
0
Kacapa7
Kacapa7
8 grudnia 2011, 22:21
KAZUYAH Jesteś taki tępy czy tylko udajesz? To właśnie nazwałem fartem, bo Abbiati tak nieprawdopodobnie odbijał piłkę, że ta minimalnie mijała bramkę. Zagraliśmy dobry mecz z Barceloną, ale przegraliśmy niestety zasłużenie.
0
rafal996
rafal996
8 grudnia 2011, 21:58
Oxidosis, jak zwykle trochę przesadzasz ;) Ale masz też sporo racji. Na pewno byliśmy słabsi w dwumeczu od Barcelony, ale na ten obraz wpływa głównie pierwszy mecz. Tam faktycznie Milan nie grał nic. W drugim było zupełnie inaczej, tam już nie tylko nawiązywaliśmy walkę, ale nawet potrafiliśmy narzucić im własny styl gry. Tak że naprawdę wyglądało to nieźle. Ale nie ma wątpliwości, że jesteśmy nadal jeszcze słabsi od Realu i Barcelony. Czy od Bayernu, Chelsea, Arsenalu? Nie wiem, tu już poziom jest bardziej wyrównany. Ale sądzę, że powalczyć można z każdym. Aha - nie ma co porównywać do poprzedniego sezonu i bramek Inzaghiego z Realem. To był naprawdę zupełnie inny Milan.
0
lukasabat
8 grudnia 2011, 21:28
Kacapa7 tak się składa, że o Chelsea aktualnie za wiele powiedzieć nie można(piszę to jako kibic CFC) z początku sezonu chcieli grać jak Barcelona klepali średniaków nawet nieźle, ale dostawali w dupę od drużyn które liczą się w Anglii i na świecie, w ostatnich dniach zmienili system gry i grają jak za Mou tzn. defensywa i konty zagrali tak 2mecze oba wygrali 3:0 można mówić, że Newcastle wcale nie było gorsze.. ale chyba tylko można tak mówić bo ratował dupę im Krul a do tego Lamps zawalił karnego.. Także do Lutego wiele może się jeszcze zmienić w CFC sądzę, że na chwilę obecną zarówno Chelsea może ograń ACM jak i Milan może ograć CFC..
0
KAZUYAH
8 grudnia 2011, 21:25
Kacapa7 Ale nie wbiła, co z tego że mieli okazje jak z nich nie skorzystali?
0
Kacapa7
Kacapa7
8 grudnia 2011, 21:21
KOZIO A Ty w ogóle orientujesz się jak gra teraz Bayern i Chelsea czy oceniłeś rywali tylko po nazwie? Nie stać nas na Bale, poza tym po co nam skrzydłowy skoro gramy 4-3-1-2 ? KAZUYAH Gdyby nie fart Barca by nam wbiła 5 goli na SS.
0
KOZIO
KOZIO
8 grudnia 2011, 20:48
Na jakim swiecie wy żyjecie, rywale w naszym zasięgu to tylko APOEL,BENFICA i ARSENAL i tyle a to z powodu braku kreatywnych i dynamicznych pomocników, obecnie naszym najlepszym pomocnikiem jest NOCERINO i K.P.Boateng potrzebnych jest jeszcze 2 z czego jeden DF rozgrywający i OF dynamiczny z dobrym strzałem z za pola karnego i z dobrym przeglądm pola czyli taki SEEDORF 10lat temu np. Denerwuje mnie to że Łysi zawsze kupują Napastników jak by nam ich brakowało czy to tak trudno pojąc że bez swietnych pomocników to nawet MESSI by nam nic nie dał, dlaczego np zamiast TEVEZA nie sciągną np BALE lub DE ROSSIEGO, powinni sciągnąc nawet piłkarzy za 500 000 euro a nuż się sprawdzą tak jak NOCERINO i będą dawac z siebie wszystko żeby zostac w klubie a nie tak jak SEEDORF co spaceruje po murawie.
0
primo2p
8 grudnia 2011, 20:46
Jak dla mnie z takimi zespołami jak Real i Barsa możemy powalczyć, ale jesteśmy od nich słabsi i tylko jakiś przypadek pozwoliłby nam wyjść z nimi z dwumeczu... Real jest definitywnie poza zasięgiem, a Barsa jak pokazała także... Kwestia Bayernu, Chelsea i Arsenalu to nasza dyspozycja i charakter w grze z takim przeciwnikiem, rok temu odpadliśmy, nie ma co ukrywać, słabszym przeciwnikiem, a i Bayern i Chelsea i Arsenal są od TT silniejsi, więc przed nami jeszcze dużo pracy! Sukcesem i to dużym byłby dla mnie półfinał (czwórka: Real, Barsa, Bayern i Milan), ale i tak jeszcze dużo pracy przed nami:)
0
KAZUYAH
8 grudnia 2011, 20:37
Oxidosis Gdyby nie sędziowie to byśmy ten dwumecz wygrali, nie wiem gdzie tu jest fart.
0
Oxidosis
Oxidosis
8 grudnia 2011, 20:28
Gadanie, że graliśmy jak równy z równym z Barceloną mija się z celem. Spójrzmy prawdzie w oczy - Nasze pozytywne wyniki w ostatnich meczach z drużynami Hiszpańskimi to czysty fart. I nie mówcie, że było inaczej, bo nie było. 2:2 z Realem, kiedy Inzaghi strzelił dwa gole ( jeden ze spalonego, drugi po fatalnym błędzie obrońców ), prócz bramek nie pokazaliśmy nic w tym meczu. Tak samo było z Barceloną, dwie bramki na początek i na koniec, a przez reszte meczu wykopywanie piłki czym dalej od bramki. Możecie mówić, że Barcelona tych sytuacji także wiele nie miała, ale mimo wszystko niekiedy stwarzała zagrożenie pod naszą bramką i ciągle była w ataku. Nasze wyniki to był po prostu fart i niestety, ale do najlepszych w Europie nam sporo brakuje. Mimo wszystko jest spora poprawa, w porównaniu do początku sezonu i mam nadzieję, że nadal tą poprawę bedziemy kontynuować :)
0
Michał Nowak
8 grudnia 2011, 20:19
Witam! Co tu pisać, kto jest od rossonerich słabszy, a kto mocniejszy, skoro najbliższy mecz za 2 miesiące, a po drodze jeszcze mercato? Trudno przewidzieć, jak będzie wyglądała lista zgłoszonych do dalszych faz LM przez Allegriego, choć wiemy, że na wielką ofensywę transferową liczyć nie można. Zupełnie inaczej wygląda sprawa, np. w Chelsea czy Bayernie, które potrafią głęboko sięgnąć do portfela - co przecież nie znaczy od razu, iż skutek tego będzie dla naszej ewentualnej rywalizacji w 1/8 zabójczy. Poczekajmy z oceną sił Milanu oraz naszego przeciwnika do pierwszych kolejek po nowym roku. Real też może mieć dołek, a w fazie pucharowej wystarczy jeden słabszy mecz (tak właśnie Barca odpadła 2 sezony temu). Pozdrawiam, MN
0
konrad_1012
8 grudnia 2011, 19:28
Wszyscy oprócz Realu i Barcelony ( i tak na nich nie możemy bo w grupie z nimi ) ee mam pytanko czy jak Teves dojdzie to może grać w Lm ?
0
CRUZ/
8 grudnia 2011, 19:15
Apoel lub Arsenal, w ostatecznosci Benfica . To byly by bez dwoch zdan najlepsze opcje . Bayern, Real, Chelsea, to bylby chyba pierwszy i ostatni dwu mecz Milanu po wyjsciu z grupy- sa to na dzis dzien lepsze druzyny niz Milan . Nie oszukujmy sie, Milan w grupie zagral 1 w miare mecz, z Barcelona u siebie , inne kulawo . Taka prawda .
0
alPato097
8 grudnia 2011, 18:36
najlepiej by było trafić na apoel
0
Kacapa7
Kacapa7
8 grudnia 2011, 18:31
Pryku To samo można powiedzieć o naszym zespole, że nie będziemy ciągle wygrywać. A Zlatan nie będzie w każdym meczu strzelał i asystował. Wiem, że Van Persi nie będzie ciągle trzymał takiej formy, ale póki co jest najskuteczniejszym piłkarzem w Premiership. Arsenal to drużyna, której nie wolno lekceważyć niedawno graliśmy z nimi w 1/8 i też cieszyliśmy się, że ich wylosowaliśmy i byliśmy nawet faworytem w tej parze, a myślę, że każdy pamięta jak zakończył się ten dwumecz.
0
Gattuso21
8 grudnia 2011, 18:28
Sorry za dubla :) Zapomniałem wspomnieć o tym, że z Realem nie było by szans a Bayern ma pomoc i atak który robi różnice :), Benfica pokazała, że mogłaby godnie rywalizować.
0
gacuch
8 grudnia 2011, 18:21
ad 64 Raczej nie pisze po to żeby nabijać posty, bo takie coś mnie nie jara, tak samo mnie nie jara liczba znajomych na NK, Fecebokach itp . Ale muszę zaznaczyć ,że czasami po napisaniu posta coś mi się przypomina i chciałbym to napisać . Czasami czekam 15 minut aby ktoś coś napisał ,żeby móc coś dodać .
0
Pryku
Pryku
8 grudnia 2011, 18:20
Kacapa7 Wszystko co dobre szybko sie konczy. Van Persie sam nie wytrzyma fizycznie ciagniecia tej druzyny. Po odejsciu Nasriego i Fabregasa stracili wiele na jakosci i wystarczy jakis slabszy moment Van Persiego w sezonie i Arsenal traci swoj najwiekszy atut.
0
Gol
Gol
8 grudnia 2011, 18:11
Mi obojętne, Milan i tak da radę.
0
Kebab_96
8 grudnia 2011, 17:56
APOEL albo Arsenal
0
micharol
micharol
8 grudnia 2011, 17:42
Wg.mnie Arsenal jest slabszy od Benfici. To co pokazali w obronie Olympiakosem to byla tragedia. Co do Chelsea to jest to przestarzaly i wypalony zespol z jednym Drogba ktory ciagnie gre. Jezeli na Anglikow to Arsenal. Tylko nie Bayern ani Real
0
Blady19921002
Blady19921002
8 grudnia 2011, 17:22
Wszedłem z ciekawości na stronę Arsenalu. I co widzę? Że większość ich kibiców już chce kupować bilety na ćwierćfinał, bo sądzą że żadna z drużyn z drugiego miejsca nie jest im w stanie sprawić żadnego problemu. Piszą także że gdy na Nas trafią to pokażą nam jak się gra w piłkę. Chyba zapomnieli jaką dostali lekcję futbolu od MU:) Teraz będę się modlił żebyśmy na nich trafili. Forza Milan!
0
Kacapa7
Kacapa7
8 grudnia 2011, 17:12
Dziwnie, że tak wszyscy chcecie trafić na Arsenal. Faktem jest, że Kanonierzy pozbyli się kluczowych piłkarzy, kiepsko zaczęli sezon, a połowę ich goli strzela Van Persi, ale ostatnio są w bardzo dobrej formie. W lidze wygrywają kolejkę za kolejką, a w LM bez problemu wygrali grupę i jako pierwsi z Angoli zapewnili sobie awans i to z pierwszego miejsca. Arsenal oczywiście jest do ogrania, ale jest to na pewno dużo bardziej wymagający rywal od Apoelu, Benficy, a nawet na dzień dzisiejszy od Chelsea i Bayernu. Piłkarze The Blues. udowodnili, że potrafią zagrać świetne zawody meczem z Valencia, z Newcastle mieli mnóstwo szczęścia i nie zasłużyli na zwycięstwo, a już na pewno nie taką ilością bramek. W poprzednich kolejkach było już tylko gorzej. Bayern bardzo ciężko ocenić w tym sezonie. Początek mieli fenomenalny, a teraz gdy wypadł Bastian to nie poznaje Niemców. Mimo wszystko to na pewno będzie groźna drużyna :)
0
szymoninho19
szymoninho19
8 grudnia 2011, 16:59
Apoel , Arsenal i Benfica to myślę że najsłabsza opcja
0
Fantasista
8 grudnia 2011, 16:42
Losowanie odbędzie się 16 GRUDNIA a nie 17 ! No i mamy sezon 2011/2012 a nie 2010/2011
0
bartosz9906
8 grudnia 2011, 16:40
najlepiej by było apoel
0
KAZUYAH
8 grudnia 2011, 16:24
http://tiny.pl/hjh2n Dobrze że na lyon nie trafimy w 1/8
0
Elldrigar
8 grudnia 2011, 16:16
byle nie Real Barca i Bayern :D
0
Oxidosis
Oxidosis
8 grudnia 2011, 16:12
Co za żenada, jak można kogoś w taki sposób okraść? Mowa tu oczywiście o Ajaxie, istna żenada, jestem pewien, że to wszystko było ustawione. Muszą coś z tym zrobić.
0
Bandon
Bandon
8 grudnia 2011, 16:08
Byle nie Real chociaż na hiszpańskie kluby mamy pomysł.. Z anglikami nigdy nam dobrze nie szło więc Benfica i APOEL to marzenie. Bayern też może być.
0
Mad3y
Mad3y
8 grudnia 2011, 16:08
Ja bym tam chciał Arsenal albo APOEL , strzeż nas boże od Cheelsea .
0
acm1899fan
8 grudnia 2011, 16:07
Ja od wczoraj, z potencjalnych przeciwników najbardziej obawiam się...arbitrów.
0
Szpilaacm
8 grudnia 2011, 15:44
APOEL ,Benfica ,ew Bayern...nie chciałbym angielskich ani Realu bo wtedy bedzie piekielnie ciezko !
0
1  2  3    >







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI