Myślałem, że to Real króluje w tego typu statystykach. Zresztą, na razie i tak nic z tego nie wynika. Inne wielkie kluby z gorszym współczynnikiem robią fajne transfery, odnoszą sukcesy w swoich ligach i grają w europejskich pucharach, a Milan jest tu gdzie jest...
Najprościej rzecz ujmując współczynnik konwersji (z ang. conversion rate) jest to liczba zrealizowanych celów podzielona przez liczbę odbiorców. Dla przykładu, ile z tysiąca osób odwiedzających naszą stronę dokonało zakupów, zapisało się na newsletter, pobrało ofertę handlową lub cennik produktów.
----
Nie mam pojęcia jak przenieść to na realia Milanu.
cinassek (ostatnio aktywny: 1 dni temu, 2025-06-07)
7 września 2014, 12:37
Nie chciałem tego pisać w newsie, bo nie jestem pewny, ale przekładając na sytuację Milanu, to chyba współczynnik klientów (kibiców), którzy dają klubowi zarobić, do liczby klientów (kibiców), do których skierowana jest oferta