Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

STRATA PUNKTÓW W BOLOGNI! BOLOGNA - MILAN 2:2!

11 grudnia 2011, 14:20, House Główne newsy

R E K L A M A





690 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pato7
Pato7
14 grudnia 2011, 11:48
co niektórzy już spisali Inter na straty w tym sezonie. a tu nie ma jeszcze nawet połowy sezonu a są na 7 pozycji i do Nas mają 8 pkt. straty, 3 mecze. Jednak zgodzę się z faktem że nie są Oni już postrachem Ligii, można spokojnie z Nimi wygrać. Podziwiam Udine. Drużyna pozbyła się kilku podstawowych graczy z poprzedniego sezonu, a nic nie straciła na jakości gry. Fenomen
0
adi_avanti
adi_avanti
12 grudnia 2011, 00:21
Niestety kolejny przykry remis 2:2 :/ Naprawdę nie przystoi Milanowi tracić po dwie bramki z Bologną czy Viktorią Pilzno. Frajerstwo i brak koncentracji. I oczywiście Amelia w bramce. Już nie chodzi o babola ale o to, że niestety nie dodaje nic ponad przeciętność. Są bramkarze, którzy robią różnicę jak choćby Boruc... Czasem zdarza się Abiattiemu, że uratuje nam mecz. Amelia mnie w ogóle nie przekonuje, mimo wciąż pokładanej w nim nadziei.
0
Kazubek
11 grudnia 2011, 22:17
Abyss. Tutaj nie chodzi o jeden mecz, a o wszystkie mecze jakie zagrał po kontuzji. Uraz tego zawodnika nie może być już jego wymówką, miał bardzo dużo czasu na to, żeby się rozegrać. Tak jak wspomniał niżej, któryś z kolegów... Pato już odbiła woda sodowa do głowy. Piękne kobiety, szybkie samochody, pieniądze to szczyt jego marzeń. Gardzę takimi ludźmi.. i chociaż lubię takich ludzi jak on : zabawnych, rozrywkowych.. to jako piłkarzy znacznie lubię zadufanych w sobie gburów, chamów i tak ambitnych psycholów jak chociaż Ibrahimović. Pato przestał po prostu dawać z siebie 100%. I szczerze mówiąc chętnie patrzę na to jak Szwed opier**la (za przeproszeniem) swojego młodszego kolegę na boisku. Pozdrawiam.
0
szfarceneger
szfarceneger
11 grudnia 2011, 21:52
Pokładałem wielkie nadzieje w Kaczorze, ale skoro on nie daje rady przeciwko zwykłej bolonii, to nie nadaje się do Milanu. Chyba czas się pożegnać. Na pewno jakiś szejk by się na niego skusił, a za pieniądze, które Milan mógłby za niego dostać, można by było kupić na przykład Eriksena. Pewnie jeszcze by wystarczyło na jakiegoś solidnego i perspektywicznego obrońcę.
0
Abyss
Abyss
11 grudnia 2011, 21:52
Cała drużyna zagrała słaby mecz, a niektórzy już chcą wywalić, np. Pato. Gdyby po każdym słabszym meczu, ktoś miał odejść z Milanu, to teraz nie mielibyśmy kim grać. Ja np. nie jestem zwolennikiem gry Antoniniego. I co mam zrobić, spisał się po raz kolejny kiepsko - miałby natychmiast odejść? Taiwo reprezentuje podobny poziom, a może i nawet słabszy. Zambro ma już swoje lata. Ktoś do cholery musi grać. Robinho również nie prezentuje się w tej rundzie najlepiej, można mieć do niego pretensje za gorsze meczyki. Natomiast Pato wrócił po długiej przerwie. Widać, że brakuje mu automatyzmu, myślę, że powoli zacznie wracać do rytmu i będzie już tylko lepiej. Dajmy mu czas do końca sezonu, później go rozliczymy - zresztą tak jak cały zespół (Maxa również). Trzeba zacisnąć zęby i walczyć tym co się ma do końca sezonu. Jest dobrze po 14 kolejkach 2 pkt. straty do lidera i przed nami ważne losowanie LM. Musicie zrozumieć, że zostały zrobione błędy, za które teraz Milanowi przychodzi zapłacić, ale to już temat na dalszą dyskusję.
0
11 grudnia 2011, 21:46
Polemizujecie o Pato. A co jak powiem, że Pato to jednak nie taki talent na jaki się zapowiadał? Może po prostu umiał grać kiedy nie było wokół niego prawdziwej konkurencji w postaci Zlatana, Robinho czy Cassano. Może Pato nie umie grac pod presją walki o skład. Może Milan to jednak dla niego za wysokie progi. Tyle pytań i żadnej odpowiedzi. Każdy z Was ma trochę racji. Niektórzy chcą dać mu jeszcze czas na rozwinięcie co jest najtrafniejszym stwierdzeniem według mnie. Pato ma 22 lata i jak widać nie jest tak wielkim talentem jak Messi który już w jego wieku zdobył Złotą Piłkę. Następnie są osoby, które chcą żeby już teraz grał na najwyższym poziomie jednak ta masa kontuzji zablokowała jego rozwój i talent. Przez to Pato może już zostać takim piłkarzem jak teraz na całą karierę. Najgorszą opcją jest według mnie sprzedania Brazylijczyka. To może jeden z najlepszych graczy w historii klubu więc jednak bym go nie sprzedawał. Każdy ma trochę racji i każdy chciał by żeby Pato grał jak najlepiej umie. Jednak na razie się zablokował. Miejmy tylko nadzieję, że nie na długo...
0
KAZUYAH
11 grudnia 2011, 21:44
Propsy dla rafala996 :)
0
MACIEK1899
MACIEK1899
11 grudnia 2011, 21:38
KOZIO napisałeś tak jakbyś siedział w mojej głowie :) zgadzam się ze wszystkim ... Pato kiedyś grał fantastycznie , teraz nie mogę na niego patrzeć... bardzo mu życzę dobrej gry i wielu bramek , ale jeśli w meczach ze Sieną i Cagliari nie zdobędzie przynajmniej dwóch goli to NIESTETY trzeba będzie go sprzedać do Chelsea...
0
KOZIO
KOZIO
11 grudnia 2011, 21:19
ja na wynik nie narzekam bo mogliśmy to przegrac lecz jestem zły na pana z numerem 7!!! Pato,Pato,Pato cóż za słaby mecz normalnie masakra jakas zero zaangażowania, walki, pokazywania się na pozycję i wiele strat tu już nie chodzi o to że nie strzela, on po prostu nic nie gra i z szczerym sercem piszę że bardzo potrzebujemy TEVEZa to piłkaż który potrafi wziąc ciężar gry na siebie tak samo jak IBRA a 2 takich w jednym składzie może sporo zdziałac i nie zapominajmy że TEVEZ to zupełna odwrotnosc PATO czyli Agresywny,zacięty,waleczny swietny strzał , srednio szybki , potrafi byc tam gdzie jest potrzebny a pato .................... szybki no i chyba tyle. uwielbiałem PATO odkąd do nas przyszedł ale teraz już wiem że on nigdy nie będzie taki jak KAKA który poprowadził nas do zwycięstwa w LM. PATO to napastnik jakich wiele tylko on ma trochę więcej szczęscia że trafił do AC MILANu. Kiedy oglądam jego mecze to zawsze czekam i myslę sobie może dzis dwie bramki, tylko nie dołóż nogi lecz jakies świetna np dzis SEEDORF, Tak Tak ja wiem zaraz Patomaniacy pojadą po mnie wiem ,wiem ale ja też jestem patomaniakiem tylko tym który wie że PATO jest za słaby na AC MILAN nam potzrbny jest duet Taki jak kiedys INZGHI -SZEVA i myslę że własnie IBRA i TEVEZ stanowili by taką samą siłę!
0
ACMBartek
11 grudnia 2011, 21:18
niestety spalonego nie było przy golu Di Vaio :( a to znaczy że Silva sie nie popisał ściągnąłem skrót i oglądam klatka po klatce i byli idealnie w lini
0
micharol
micharol
11 grudnia 2011, 21:18
Slabszy mecz ktory mogl sie zdazyc. Szkoda straconych punktow.Licze na remis Juve z Roma
0
Oxidosis
Oxidosis
11 grudnia 2011, 21:13
rafal996 Doskonale Ciebie rozumiem, z tym, że martwi mnie fakt, iż tracimy punkty grając bez stylu. Nie wiem jak wy, ale ja osobiście nie widzę reki trenera w naszej grze i uważam, że nasze wyniki są przede wszystkim zasługom zawodników, jakich posiadamy. Ale to może ja jestem ślepy.
0
shwayze7
11 grudnia 2011, 21:05
Święte słowa Rafał.
0
rafal996
rafal996
11 grudnia 2011, 21:00
Tak tak, Serie B nas czeka, olaboga, jakaż tragedia, Allegri wypad, pół składu sprzedać, rozwiązać Milan, koniec świata - zremisowaliśmy mecz w lidze!!!! Ludzie, nie wiem już czy się śmiać czy płakać. Wypisujecie takie rzeczy, że aż szkoda. Kibice? Narzekacie na sezonowców? Zastanówcie się! Zespół nie przegrał w lidze od bardzo dawna, grali ostatnio bardzo dobrze, dziś przyszła zadyszka i strata punktów. Hej, przecież Barcelonie i Realowi też się to zdarzało! Przegrywał i Bayern i Manchester Utd., przegra i Juve! Trudno, straciliśmy punkty po słabej grze, ale to się zdarza. Nie róbcie takiej znowu tragedii, bo dopiero co przecież był i styl i zaangażowanie i taktyka. Dziś coś się zacięło, trzeba to naprawić i tyle. Nie róbcie tragedii, że jeden remis i już znowu nie mamy drużyny, znowu wszystko od nowa. Forza Milan!
0
Mad3y
Mad3y
11 grudnia 2011, 20:59
Niestety nie mogłem obejżeć sobie meczu za żywo, ale oglądając skrót zadaje sobie pytanie co zrobił Amelia przy tej drugiej bramce? ..
0
bartek2506
bartek2506
11 grudnia 2011, 20:40
powiem tyle, że Tevez do nas nie przejdzie i bedziemy musieli sie troche napocić by zagrać w LM w przyszłym roku
0
11 grudnia 2011, 19:38
No cóż takie mecze się zdarzają. Wynik 2-2 z Bologną nie jest powodem do zachwytu ani do paniki. Spodziewałem się, że będzie trudno dzisiaj wygrać i nie pomyliłem się. Pierwsze minuty jakoś nam szły potem po stracie bramki wcale się nie podłamaliśmy i udało nam się wyrównać. Jednak po tej bramce na 1-1 zaczęło się wszystko psuć. Grali jakby mieli już 3 punkty zapisane a ten mecz był tylko formalnością. Jak napisał przedmówca zero stylu, zero jakiejkolwiek taktyki. Nie wiem czy nasi piłkarze są tak pewni siebie po tych 7 zwycięstw z ostatnich ośmiu meczy, że zachowują się jak by grali sparing. Mam nadzieję ,że się nie rozsypujemy i dwa następne mecze wygramy. Oby to nie był taki spadek formy na kilka meczy jak w zeszłym sezonie. Co do piłkarzy i ich ocen za ten mecz to nikt się specjalnie nie wyróżnił. Zaskoczył jedynie Clarence, który strzelił bramkę i zaliczył kilka ciekawych podań oraz Boateng, który zawsze daje dużo z siebie. Reszta przeciętnie. Ibra niczego szczególnego nie pokazał. Nawet Thiago zawinił przy drugim golu. Został spokojnie ograny, a w tamtym sezonie polski komentetor mówił, ze w Serie A nie ma gracza który by ograł naszego obrońce. Jednak niestety w tym już się taki znalazł, a to dopiero 14 kolejka. Niestety nasza drużyna nie prezentuje tak wysokiego poziomu jak rok temu. Mimo tych kilku spektakularnych zwycięstw po cztery, zero to zdarzają nam się coraz częściej takie wpadki jak ta dzisiaj czy w CL z Bate i Viktorią. Co do tabeli to sprawa mistrzostwa jest jeszcze oczywiście bardzo szeroko otwarta. To, że po 14 kolejkach Juventus będzie miał nad nami przewagę 4 punktów o niczym nie świadczy. Do końca zostały jeszcze 24 kolejki czyli 72 punkty do zdobycia. Możemy to jeszcze wygrać z przewagą ponad 10 punktów. A pamiętajmy, że Juventus, Udinese czy Lazio nie dostało jeszcze przysłowiowej zadyszki więc sprawa jest jeszcze otwarta. Oczywiście ktoś powie, że możemy cierpieć przez to, że gram,y w CL i możemy być bardziej zmęczeni od np. Juventuzu. To jak na to odpowiem BZDURA, ponieważ tak doświadczony klub nie powinien mieć z tym kompletnie żadnych problemów. Mamy piłkarsko lepszych zawodników od wszystkich klubów w Serie A więc jak wszyscy zawodnicy znajdą tą naprawdę dobrą formę to możemy spokojnie sięgać po Scudetto. Oczywiście przydało by się jeszcze w składzie paru nowych zawodników, a przede wszystkim pomocnik światowej klasy jednak jak na razie to co jest się sprawdza więc poczekajmy do zimy lub lata. Wtedy mam nadzieję przyjdzie do nas chociaż ten Montolivo, który być może odmieni obraz naszej pomocy. Tak więc jak powiedziałem sprawa mistrzostwa jest jeszcze całkowicie otwarta. Na koniec apel do niektórych użytkowników. !!! AC Milan ma wielkie szczęście, że niektórzy z Was nie są w szeregach jego organizacji !!!. Jeden słaby mecz w Serie A i do razu zaczyna się zwalnianie trenera i połowy piłkarzy. Opanujcie się Panowie/Panie. Ja sam jestem za odrzuceniem takich piłkarzy jak Bonera, Ambrosini czy Emanuelson ale to dlatego, że albo się już nie nadają do gry w piłkę na najwyższym poziomie albo dlatego, że się po prostu nie sprawdzili i według mnie są za słabi na AC Milan. Więc jeszcze raz powiem spokojnie grodzy Koledzy i Koleżanki. Najgłupszą rzeczą było by teraz pozbywanie się Allegriego. Jest już na tak wysokim poziomie budowy zespołu, że do 2013 musi zostać. Jak mu nie wyjdzie to mówi się trudno. I tak zrobił już więcej dla Milanu niż niejeden trener. Więc z Jego osądzaniem wstrzymajmy się do 2013 roku. To wszystko z mojej strony. Przepraszam za błędy i pozdrawiam. FORZA AC MILAN !!
0
wilku94
wilku94
11 grudnia 2011, 19:32
Po dwóch remisach ze słabymi drużynami zimny prysznic się przyda. Teraz trzeba się zmobilizować i wygrać wszystkie mecze prze przerwą.
0
Cactus
Cactus
11 grudnia 2011, 19:21
Moje obserwacje są takie, że przegraliśmy wyraźnie w drugiej linii. Byliśmy momentami zbyt rozciągnięci i przede wszystkim trójka środkowych pomocników poruszała się po boisku jakby chwilę przed meczem zjedli bardzo obfity posiłek. Oni praktycznie nie biegali, dlatego też robiła się ogromna przepaść między trójką w środku, a trójką z przodu. Do tego doszło dużo niedokładności i brak wyraźnej woli zwycięstwa w tym meczu. Pato statystował dzisiaj i jak tak dalej pójdzie to kaczor będzie musiał wylądować na ławce. O Robinho można powiedzieć dużo rzeczy, ale ambicji i pracowitości mu odmówić nie można. Nawet jak sam marnuje 100% sytuacje to swoimi ruchami na boisku sieje popłoch w szeregach rywali. Pomijając już fakt, że Pato kompletnie się nie rozumie z resztą piłkarzy na boisku.
0
acm1899fan
11 grudnia 2011, 19:16
Cóż,zazwyczaj jak nie chodzi,to chodzi o pomoc. Pozytywnie Seedorf?? W grze z piłką owszem,ale pojęcie 'gra bez piłki' i Holender to już niestety dwie skrajności. Czy to kwestia braku sił(na co bym wskazywał) czy zaangażowania, to już nie ma znaczenia. van Bommel? Ani nie pracuję jakoś specjalnie w odbiorze(no chyba,że dotyczy to sytuacji,w której musi on przebiec co najwyżej 10 metrów),ani nie rozgrywa. Patrząc na formę Ambrosiniego,na tej pozycji bardzo przydałoby się wzmocnienie. Wygląda na to,że Boateng podobnie jak niegdyś Kaka ma pozwolenie grać i biegać gdzie chce. Z Ricardo to się sprawdzało ale czy sprawdza się to z Kevinem? Moim zdaniem nie bardzo,ponieważ w spotkaniach wyjazdowych,w których kolektyw w drugiej linii jest bardzo istotny; widać zbyt dużą rozbieżność w pomocy. Często jednak jest to też wina drepczących zawodników takich jak Seedorf czy MvB,którzy po zbiegnięciu Boatenga na skrzydło często nie nadążają za akcją i tworzy się w ten sposób na środku boiska rygiel. Aquilani - dobrze,że do nas dołączył,ale czasem mam wrażenie,że on poza tym co już pokazał,zbyt wiele w zanadrzu nie posiada. Wciąż ma braki kondycyjne. Emanuelsona należałoby pochwalić za zaangażowanie. Lecz oprócz tego, ten zawodnik nie jest i nie będzie w stanie zaoferować niczego więcej drużynie. Skrzydłowymi w pomocy nie gramy. Byłem entuzjastą jego przyjścia,ale w perspektywie gry na lewej obronie,gdzie zobaczyłem go po raz pierwszy za czasów gry w Amsterdamie. Pato. A to on grał w ogóle dzisiaj? Obrona przeciętnie. Amelia mógł obronić strzał,po którym padł drugi gol. Lekką zniżkę formy notuję Thiago Silva. Oby trwało to jak najkrócej,bo to zbyt ważny dla nas zawodnik jeśli chodzi o trzymanie defensywy w kupie. Przyzwyczaiłem się już do tego,że Milan w każdym sezonie zalicza kilka słabych,zbyt statycznych spotkań na wyjeździe. To z pewnością było jedno z nich. Remis to wynik zasłużony,ale pomógł nam sędzia-w pierwszej połowie należał się karny drużynie Bologni,a podyktowany karny dla Milanu,był jednym z tych kapeluszowych. P.S: Muszę się odnieść do wczorajszego Gran Derbi. Ale o waleniu głową w mur przez Mourinho i o tym,że w meczach o największą stawkę Ronaldo zawsze źle dobiera żel do włosów ględzić nie zamierzam. Muszę tylko przekazać pozdrowienia do Michała Nowaka. Chodzi o niedawno odbytą dyskusję odnośnie poziomu gry nogami u Valdesa. Pozdro! :)
0
Kacapa7
Kacapa7
11 grudnia 2011, 19:14
Dopiero wróciłem z uczelni i nie mogłem obejrzeć meczyku. Streści ktoś mecz i postawy piłkarzy? Bo widziałem, że nisko Pato i Amelia. Jak grali poszczególni piłkarze? Jak w ogóle grał Milan czy coś się zacięło, skoro tylko zremisowaliśmy z przeciętną Bologna czy to gospodarze zagrali nadzwyczaj dobrze? Obejrzę skróty, ale tam mi za dużo oprócz bramek nie pokażą :)
0
Oxidosis
Oxidosis
11 grudnia 2011, 18:59
Tak jak mówiłem wcześniej, zero stylu, zero jakiejkolwiek taktyki... to było takie bujanie w obłokach, a może on pobiegnie tam, dogram mu i się uda... w ogóle nie widać jakiś wyćwiczonych schematów, nie wiem co oni tam na treningach robią. Z obroną jest taki problem, że brakuje nam drugiego środkowego obrońcy pokroju Silvy.
0
TomKox
TomKox
11 grudnia 2011, 18:40
Lolololol? Nie oglądałem meczu... patrze a tu taki wynik. Tak po czasie w którym straciliśmy tą drugą bramkę to troche zawaliliśmy... pewnie nasz błąd.
0
Kebab_96
11 grudnia 2011, 18:36
Zal mi niektórych jak czytam wypowiedzi po prostu nie umiecie przegrywać piłkarz to też człowiek zadyszka nas złapała i tyle a wy już pół składu chcecie wymieniać jeszcze wygramy Scudetto zobaczycie tylko wygrać wszystkie mecze do przerwy Świątecznej zrobić dobre zakupy Tevez I Montolivo i możemy powalczyć.
0
rafimilan
11 grudnia 2011, 18:22
No i spadliśmy na trzecie miejsce... ;/ następny mecz w lidze trzeba wygrać.
0
kenioACM
11 grudnia 2011, 17:54
Czy tylko ja mam wrażenie że na tej stronie zawsze jest nagonka na jednego piłkarza ... Bądźcie kibicami i wspierajcie, a wy wywalacie pół składu, bo jakiś piłkarz ma kryzys. Dzisiaj Milan zremisował mecz i już wielka nagonka na Pato, jakby to tylko jego wina była że mecz przegrany, zawiedli wszyscy. Przydałby się jeszcze jeden pomocnik który pociągne z piłką do przodu.
0
kenioACM
11 grudnia 2011, 17:43
To prawda Pato gra dno, ale dajcie sobie z tym spokój. Zarząd Milanu okazałby się totalnie głupi gdyby go sprzedał bo tak pomyślmy przyszłościowo, czy mamy drugiego młodego napastnika na poziomie Pato ?? Jeszcze będziecie dziękowac mu za gole...
0
patoo_07
patoo_07
11 grudnia 2011, 17:24
MilanBoy7 Amen ! :)
0
MilanBoy7
11 grudnia 2011, 17:22
Słabicie mnie niektórzy strasznie . Kilka dni temu pojawił się artykuł że może Van Basten przejmie Milan od Maxa . 99,9% komentarzy było w tonie : Max to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu, absolutne NIE dla zmiany trenera . Inni dwa tygodnie temu pisali że jesteśmy stu procentowym kandydatem do scudetto , że widać najlepszą drużyne Italii . Dzisiejszy mecz to dno , no ale co z tego ? Odpadliśmy z rywalizacji o mistrzostwo .... nie sądzę . Płaczcie ,ale nie kończcie świata kilkoma słabymi występami ... MILAN BĘDZIE MISTRZEM W TYM SEZONIE i nie zwalniajcie Maxa przed czasem , dobrze że Galliani jest bardziej opanowani niż niektórzy z Was drodzy Milaniści ! ps: Pozbyć się Pato , i to jak najszybciej . Jak araby chcą oddać Teveza za ten worek kartofli to dopinać transakcję i prosić Pana żeby się nie rozmyślili . Pato skończy w jednym rzędzie z Dinho czy Adriano , oni mają przynajmniej tą przewagę że też im się nie chce , ale nie łapią kontuzji wstając z łóżka !!!
0
tomek134
11 grudnia 2011, 17:21
szkoda jednak troche naszych napastników... sami muszą sobie sytuacje stwarzać bo pomocnicy im nie pomogą .. nasza pomoc jest tak kreatywna że potrafią tylko rozrzucić piłke do bocznych obrońców albo podać do Ban Bommela .. smutne ... Nocerino robi róznice w pomocy a Cassano w rozgrywaniu .. ehh
0
Blady19921002
Blady19921002
11 grudnia 2011, 17:20
Metal, oczywiście że jest dobrze. Jeżeli komuś nie pasuje to wypad na 24.com.
0
Blady19921002
Blady19921002
11 grudnia 2011, 17:17
Jeżeli chodzi o Allegriego, to pisałem już od początku że to nie jest trener na miarę Milanu. Ale dajmy mu popracować spokojnie do końca sezonu, potem zobaczymy co będzie dalej...
0
patoo_07
patoo_07
11 grudnia 2011, 17:16
marcelinho Narzekam na grę, narzekam na brak pomysłu, ale chodzi mi o nastawienie. Ja ciągle wierzę w naszą drużynę i staram się być dobrej myśli. Denerwuje mnie natomiast jak połowa piszę, w jednym meczu, że mamy genialny skład, a w natępny, nieudanym, połowę tego składu sprzedaje...
0
MetalMachine
MetalMachine
11 grudnia 2011, 17:15
Fantasista Dziękuje, to znaczy że jest dobrze :) Chyba że wolałbyś klikać w dziesiątki porno linków, które się pojawiały podczas dzisiejszego meczu?
0
Zuper
11 grudnia 2011, 17:13
nigdy nie twierdziłem nawet po sukcesach Milanu że Allegri jest dobrym trenerem. Co tydzień widzę drużynę która nie potrafi zagrać kombinacyjnie Milan w ogóle nie potrafi kostruować ataku , to jest wina trenera który nie potrafi im takich spraw zaimplementować do głowy
0
sKUBAniec
sKUBAniec
11 grudnia 2011, 17:13
Miesiąc nie oglądałem piłki, bo już mnie nie cieszy, nie jest już tą piłką, którą pokochałem. Wczoraj dałem się namówić na el classico... Żałuję. Dzisiaj ubzdurałem sobie, że skoro został mi tydzień karty al jazeera sport to sprawdzę mecz Milanu. Po tym meczu już nie wrócę chyba do piłki. Jeden wielki teatr, duch sportu na zawsze przeminął!
0
Blady19921002
Blady19921002
11 grudnia 2011, 17:11
Oj, nie płaczcie:) Słabszy mecz może się zdarzyć każdemu. Najważniejsze żeby w kolejnym meczu zdobyć komplet punktów. No i oby Roma urwała jakieś punkty Juventusowi. I pamiętajcie: Często porażka przybliża do zwycięstwa! Forza Milan!
0
tomek134
11 grudnia 2011, 17:10
nasza obrona to jest kpina .. mamy tyle straconych bramek .. że jesli tak dalej bedzie to szybko odpadniemy z wyścigu po Scudetto .. bo mistrza zdobbywa sie obroną we wloszech praktycznie ale u nas wogole jej nie ma ! to co zrobił doliczonym czasie gry zawdonik bolonii z antoninim to komedia numer 1 dzisiejszego dnia ... a zachowanie Silvy przy 1 golu ... ehh... fatalna obrona Amelia na dodatek też nic nie zrobil aby naprawic ich błędy .. Boateng jedynie cos szapral z przodu a tak to nic ... niezasłużony nasz remis Bolonga powinna wygrac ... Udinese odskakuje .. Juve jak odskoczy to napewno plan Allegiergo ''lider do świąt'' się spełni .. na początku były wymówki ze nie bylo zwyciestw bo kontuzje i terminarz trudny a teraz mniej kontuzji łatwy bardzo terminarz i my nie potrafimy wygrać?!?! ale jaki to ten trudny terminarz mieliśmy ? Lazio Napoli Udinese Juve? Barca i Real łyknely by te kluby jak by chciały .. tak jak w sparingi barca-napoli 5-0 a przeciez my jestesmy na równi z tymi klubami . ? eh śmieszne śmieszne ... bez środkowego obrońcy i lewego , dobrego ryzgrywającego bo nie mamy żadnego w tej chwili i Teveza to możemy sie tylko cieszyć 4-0 zwycięstwami na wlasnym stadionie bo u na wyjeździe gramy fatalnie!!!!!!!!!!!!
0
patoo_07
patoo_07
11 grudnia 2011, 17:10
Aż trudno mi Was nazwać kibicami w tym momencie...
0
marcelinho
marcelinho
11 grudnia 2011, 17:08
patoo_07 przecież sam tez narzekasz czemu kogoś uczysz?
0
Bandon
Bandon
11 grudnia 2011, 17:07
Bardzo słaby mecz w naszym wykonaniu. Sędzia robił co mógł ale nie wystarczyło żeby wygrać.
0
KAZUYAH
11 grudnia 2011, 17:07
Dobrze że nikt nam nie zagrozi na mistrza, bo z taką grą nie powinniśmy go mieć.
0
Fantasista
11 grudnia 2011, 17:07
Co racja to racja, brakowało Nocerino, który zaangażowaniem dorównuje Gattuso czy Inzaghiemu.
0
patoo_07
patoo_07
11 grudnia 2011, 17:06
Widze, że większość kibiców na tej stronie to najzwyklejsi sezonowcy... Więkoszość z was sprzedałaby po tym meczu pół składu zamiast wspierać swoją drużynę na dobre i na złe. Czy waszym zdaniem to jest postawa godna kibica ?! Czy tak należy się zachowywać w stosunku do swoich ulubieńców, którzy nie raz już dawali nam powody do radości ? Przemyślcie sobie kilka spraw bo zachowanie niektórych osób jest żenujące...
0
MetalMachine
MetalMachine
11 grudnia 2011, 17:05
Fantasista Część komentarza wycięta i radzę nie używać takich zwrotów w przyszłości. Jednak patrząc na niektóre komentarze, to słowo jest adekwatne.
0
Pryku
Pryku
11 grudnia 2011, 17:05
Jedno z najslabszych spotkan w tym sezonie. Zero pomyslu na gre, fatalne rozgrywanie w wykonaniu Seedorfa i Aquilaniego. Kwestia teraz czy to byl przecietny mecz Pato czy po prostu Pato stal sie przecietny. Wszyscy zagrali ponizej oczekiwan niestety, mam dziwne wrazenie ze na gre boiskowa ma duzy wplyw Nocerino ktory pracuje za 10 i moze zmusza tym przy okazji do pracy innych zawodnikow.
0
acmti
11 grudnia 2011, 17:04
co do pato to faktycznie po tej kontuzji gra tragicznie
0
marcelinho
marcelinho
11 grudnia 2011, 17:03
Pato do pierwszej jedenastki? Haha z taką grą jak dziś to na pewno ...na trybuny
0
Fantasista
11 grudnia 2011, 17:03
Milan nie zagrał dobrego meczu, ale Bologna postawiła dziś bardzo trudne warunki.
0
acmti
11 grudnia 2011, 17:03
pato52 daj 150mln to sobie reszte wymienimy, po co takie gadanie wogóle
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|







PRZEJDŹ DO PEŁNEJ WERSJI