SCUDETTO


Transfer SuperPippo coraz bardziej realny?

27 grudnia 2011, 21:27, Szewczenko Aktualności


40 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MisiekACM
28 grudnia 2011, 18:42
W czerwcu chciałbym go pożegnać honorowo i w chwale.Zgłosić go na tę Ligę Mistrzów by ratował nam tyłek w trudnych chwilach i podziękować za te wspaniałe lata.I nie chciałbym by kończył kariery by udowodnił Europie ,że ma co do pokazania lecz w Milanie już raczej nie ma miejsca.
0
Abyss
Abyss
28 grudnia 2011, 18:34
Wierzę, że to kolejna plotka. Max powinien zgłosić Pippo w lutym do LM i z klasą dać mu szansę na piękne zakończenie kariery.
0
gimlord123
28 grudnia 2011, 16:12
Mógł skończyć karierę przed tym sezonem, rozstalibyśmy się wtedy bez żadnych niesnasek, a tu teraz takie coś... Przed sezonem wiedział, że będzie mieć w ataku konkurencję w postaci Ibry ( niepodważalnie pierwszy skład ) oraz Cassano. Pato i Robinho, którzy są od niego po prostu naturalnie lepsi i nie będzie miał szans grać, chyba, że przytrafią się jakieś urazy. Cassano wyeliminowany z gry na kilka miesięcy, zostali Pato i Robson, a i tak pewnie gdy nie będą dostępni to będą grać Ibra z Faraonem, a nie z Inzaghim. No trudno, podjął niezbyt dobrą decyzję, ciekaw jestem co zrobi jeśli nie odejdzie w zimie, czy zakończy karierę czy przejdzie gdzieś indziej.
0
CRUZ/
28 grudnia 2011, 13:17
Ja i tak mam nadzieje ze to ostatni czas Allegriego w Milanie . Zreszta zobaczycie .
0
Milanese
28 grudnia 2011, 12:38
Już w tamtym sezonie pisałem że Pato uważa siebie za wielką gwiazdę. Jego postawę można określić jednym słowem: buta. Kto jak nie Thiago Silva ma być kapitanem gdy na boisku nie ma Ambro, Seedorfa czy Gattuso? Przecież to świetny obrońca który nie schodzi poniżej poziomu. Nawet nie widać u niego spadków formy. A Pato? Dla mnie byłby ostatnim wyborem do noszenia opaski kapitana. Prędzej przyznałbym ją Abate lub Antoniniemu bo są oni przykładem profesjonalizmu nawet na treningach (co do umiejętności piłkarskich Luki mozna dyskutować:) )
0
Maximilanista
Maximilanista
28 grudnia 2011, 12:32
Oxidosis: Co z samym Allegrim? Szczerze mówiąc: nie wiem. Nie jestem bezkrytycznym fanem Maxa. Wiele razy wytkałem mu różne błędy, niejeden raz nie rozumiałem jego decyzji. Ale to nie on psuje powietrze niepotrzebnymi wywiadami, nie on wywleka problemy na światło dzienne. Ja zawsze czepiałem się Allegriego, że faworyzuje swoich ulubieńców, że są tacy, którzy mają etat bez względu na formę. Teraz, gdy ten i ów zaczyna jęczęć, bo nie gra (a kiedy gra, to pokazuje bezczelny braka zaangażowania, nonszalancję, głupie gwiazdorzenie) - to ja się ciesze. Bo drużyną dowodzi trener. Koniec. Kropka. Komu sie to nie podoba, działa na szkodę tej drużyny. Koniec. Kropka. A Max, przy swoich wszystkich mankamentach, na dzień dzisiejszy wydaje się być odpowiednim człowiekiem na odpowiednim miejscu. W konflikcie między nim a Kaczorem opowiadam sie zdecydowanie po stronie szkoleniowca. A podkreślę, że Pato, odkąd trafił na San Siro był moim pupilkiem i ulubieńcem - po odejściu Kaki moim numero uno swego czasu nawet był. Ale już mam go dość, bo swoją postawą znichęca mnie do swej osoby. Pippo to też jeden z moich faworytów. Jednakże czas odrzucić sentymenty - czterdziestoletni quasi inwalida jest zespołowi zupełnie nieptrzebny. Co nie zmienia faktu, że ubóstwiać będę go zawsze.
0
Gandalf Szary
28 grudnia 2011, 12:12
Maximilanista Podbijam:) Ci co chcą zwolnić trenera który próbuje coś zmienić na lepsze mają na prawdę na stukane w głowie. gargou Piszesz o aferach i kłótniach a powodowane są one przez rozkapryszonych leniuchów czyt. Pato, Taiwo...
0
gargou
28 grudnia 2011, 12:01
Niegodne racja w 100% się z tobą zgadzam... napisze coś co pewnie się nie spodoba części osób ale muszę to napisać: Allegri WON ! nie podoba mi się taki, nie taki Milan pokochałem... te ciągłe afery, kłótnie, spory... Milan był znany ze swojej atmosfery... Mam nadzieje że to się nie zmieni i Max odejdzie. Trener bez charyzmy, zgadzam się z użytkownikiem CRUZ/
0
Oxidosis
Oxidosis
28 grudnia 2011, 11:59
Maximilanista Mówisz, że na Taiwo spadła krytyka, po tym, jak skrytykował Allegriego, a na Pato już nie. W takim razie, co z samym Allegrim, na którego skarży się już nie pierwszy zawodnik? Może rzeczywiście, temu trenerowi brakuje sposobu motywacji zawodników? Poza tym, Pippo zasłużył na godne pożegnanie. W ostatnich meczach mógł pojawić się na boisku, bo wygrywaliśmy je dosyć gładko. A tak odejdzie zawodnik, który dał nam naprawdę wiele, a większość z nas ( w tym ja ) nie pamięta jego ostatniego meczu w barwach Rossonerich..
0
Cactus
Cactus
28 grudnia 2011, 10:34
Pato ewidentnie stara się usprawiedliwić swoją słabą dyspozycję w tym sezonie. Psioczy w wywiadzie na Allegriego, ale przecież gra! To nie jest tak, że przesiaduje na ławce i wchodzi na ogony. Miał już tyle szans na odpalenie, że jego mizerny wynik bramkowy jest tylko i wyłącznie jego winą. Robinho też nie jest w najwyższej dyspozycji, ale po nim przynajmniej widać, że jest na boisku.
0
Maximilanista
Maximilanista
28 grudnia 2011, 10:13
Znów widzę dysproporcję w traktowaniu Taiwo i Pato. Gdy nie tak dawno Nigeryjczyk w wywiadzie dla francuskiej gazety wyraził swe rozczarowanie brakiem - jego zdaniem - wiary w jego osobę ze strony Allegriego, i przybliżał szczegóły wpływające na jego problemy z aklimatyzacją - pojawiły się gromy ze strony wielu kibiców. Że Murzyn to płaksa, że mięczak, itp. Teraz leniwy Pato na łamach jakiegoś szmatławca daje pokaz swojego egocentryzmu, pretensjonalizmu i narzekanctwa, sugeruje ewidentnie, że jego słabsza forma to wina Allegriego (bo za Carlito czuł się taki ważny, taki dopieszczany, a teraz trener nie robi mu dobrze) - i zasłużona lawina krytyki nie spada. Dziwne. Z tego, co zrozumiałem z tekstu na telegazecie RAI (a mój włoski jest biedniutki, niestety), Pato w owym wywiadzie podważył też sens idei przyznania opaski kapitańskiej Thiago Silvie. To już jest karygodne. Takie sprawy winno się załatwiać jedynie we własnym gronie, a nie publicznie, za pomocą gazety. Zachowanie Kaczora odbieram jako celowe psucie atmosfery w zespole, jako załatwianie własnych interesików za pomocą dziennikarzy. Gówniarstwo. Aco do Pippo to nie zgadzam się z opinią, że klub zachowuje sie wobec niego nieładnie. Inzaghi sam sobie zgotował ten los. Trzeba wiedzieć, kiedy zejść ze sceny.W profesjonalnym futbolu na najwyższym poziomie nie ma miejsca dla czterdziestoletnich napastników. Pippo powinien zakończyć karierę pół roku temu - lub popykać sobie jeszcze w jakimś Katarze roczek czy nawet dwa. Szkoda mi go, ale nie mogło się to skończyc inaczej. Albo odejdzie albo dojedzie do końca kariery jako głęboki rezerwowy.
0
kryst2
28 grudnia 2011, 05:05
Nawet oficjalna strona Milanu o tym pisze. czyli która? bo na oficjalnej nic nie ma. A MilanNews żadną oficjalną stroną Milanu nie jest :)
0
FX
FX
28 grudnia 2011, 02:03
Niech odejdzie. Myślę, że stać Go na to, by w obecnej formie spędzał 20minut na boisku. W każdym meczu. Z biegiem czasu, znaczy się tygodni nawet pół godziny. Chce grać, czuje głód piłki. Zobaczcie mecz Milanu z Catanią. Zmienił Robsona, ok.80min. Chwilę później strzelił centymetry obok słupka. Jego reakcja? Padł na kolana i złapał się za głowę. Jak mogłem tego nie strzelić, zdawał się pytać sam siebie. A oddawał strzał pod presją obrońcy. Więc powtarzam: niech odejdzie. Chce grać, sam najlepiej wie ile może jeszcze zaoferować jakiejś drużynie. Max Go skreślił już przed sezonem. POWODZENIA Filippo. :)
0
Elldrigar
28 grudnia 2011, 01:07
nie wiem czego wy chcecie od Allegriego :) trener zdobył już nam mistrzostwo Włoch i Superpuchar a teraz na półmetku jesteśmy na szczycie tabeli ;)
0
Villa54
28 grudnia 2011, 00:54
50 mln za Pato + koniec płacenia gościowi grubych milionów za psioczenie. Tevez z wypożyczenia + płacenie grubych milionów, miejmy nadzieję, za dobrą grę. Świety interes :)
0
Kacapa7
Kacapa7
28 grudnia 2011, 00:45
Konflikt między Pato a Allegrim chyba faktycznie istnieje. Nawet oficjalna strona Milanu o tym pisze. PSG będzie miało okazję sprowadzić Pato 4 stycznia. Mówi się o 50mln i 7mln euro rocznie zarobków Brazylijczyka. Jak dla mnie to bajka. Pato out Tevez in. Minusem jest to, że osłabimy się w LM.
0
Villa54
28 grudnia 2011, 00:38
Gdyby ktoś dał 50 mln za Pato, przyjąbym taką ofertę z pocałowaniem ręki Sory, ale Kaczor cofa się w rozwoju, oczywiście w sensie piłkarskim :) Inzaghi jeśli ma siedzieć na trybunach... niech lepiej odejdze. Taiwo też niech lepiej odejdzie, po tym co widziałem w jego wykonaniu ostatnio to wydaje mi się, że Wawrzyniak byłby lepszym rozwiązaniem.
0
DaRo_7
DaRo_7
27 grudnia 2011, 23:44
to tylko moje zdanie wiec wiecie :D Pato wg mnie to bardzo dobry zawodnik ale musi miec ciaglosc czego przy Zlatanie nie mozna mu zagwarantowac bo razem nie potrafia grac :P a partnerem Zlatan moze byc Robinho albo Tevez jak przyjdzie ( a najlepiej Cassano ktory nie wiedomo kiedy wroci ;/ ) co prawda ja z dwojki Pato, Zlatan wole tego pierwszego ale to nie ja jestem trenerem Milanu :P
0
andrzej366
27 grudnia 2011, 23:39
śmieszne:) wszyscy znawcy piłki z Fify:P my możemy sobie gdybać ale i tak to nie obchodzi nikogo..
0
KOLA_AcM
27 grudnia 2011, 23:39
Zawodnik jest od tego żeby grać, a nie gadać. Pato by wreszcie zaczął biegać na boisku i walczyć, bo jak na razie to zaangażowania w jego grze nie widać... Sodówka, uważa się za gwiazdę, a według mnie to musi dużo pracować, żeby osiągnąć poziom Robinho bo po nim widać, że mu zależy i bierze się też za rozgrywanie. A skuteczność zawsze można wypracować...
0
Blady19921002
Blady19921002
27 grudnia 2011, 23:26
Pato! A Carlo niech wraca do nas.
0
bartek2506
bartek2506
27 grudnia 2011, 23:16
Mam pytanie. kogo byście zostawili w milanie? Pato czy Allegriego ?
0
Blady19921002
Blady19921002
27 grudnia 2011, 23:15
Konflikt Na linii Pato-Allegri! Tak donoszą media. Do tego jeszcze Barbara w ciąży. Gdzie indziej piszą że Pato już w PSG za 50 mln! Świat oszalał :D
0
KAZUYAH
27 grudnia 2011, 23:14
Ehhhh... wielka szkoda, ale musiało to kiedyś nadejść :(
0
andrzej366
27 grudnia 2011, 23:02
Dostajesz ostrzeżenie za nagminne błędy ortograficzne oraz za przekręcanie nazwisk. Polecam zapoznać się głębiej z tematyką futbolu zanim coś napiszesz. Metal
0
Oxidosis
Oxidosis
27 grudnia 2011, 22:59
Nie ma to jak godne pożegnanie prawdziwego mistrza.. opchnąć go za grosze do jakiegoś przeciętniaka i nadal ściągać odpady.
0
woolfik
27 grudnia 2011, 22:46
Vite napisał, że Baśka w ciąży a Pato pokłócił się z trenerem. W dodatku Silvio powiedział, że Pato powinien więcej grać. Jak to się skończy? M jak Milan:D
0
Kacapa7
Kacapa7
27 grudnia 2011, 22:36
Według mnie odejście Pippo jest już pewne. Stawiam, że wybierze Lazio, ale czy załapie się do pierwszego składu tego już nie wiem, choć przyznam, że wątpię w to :)
0
Ibra1899
Ibra1899
27 grudnia 2011, 22:24
Czemu na strace nic nie ma w sprawie sporu pomiedzy alegrim a pato w internecie aż grzmi o tym??
0
kryst2
27 grudnia 2011, 22:24
Lazio to prestiżowy team ale może mieć problem z pierwszym składem. no faktycznie konkurencja tam spora na czele z Cisse który strzelił 1 bramkę :D Klose tam tylko trzyma poziom. Ironicznie a teraz serio. W tej chwili to domysły mediów. Bo to, że Pippo ostatnie pół roku spędzał na treningach sam niż z grupą to wiemy więc jaka tu sensacja, że Pippo trenuje sam. Jak nie pojedzie do Dubaju to wtedy będzie można gdybać o odejściu Pippo
0
CRUZ/
27 grudnia 2011, 22:23
Marny trenerzyna, oby go zwolnili i powrot tam gdzie jego miejsce, pogranicze Serie A i Serie B:) oby:)
0
Dominias
27 grudnia 2011, 22:23
Myślałem, że to mieszanka Zlatan-Binho-Cassano zepsuje atmosferę w zespole ale wydaję mi się, że osobą która tą atmosferę psuje jest Allegri (Pato, Inzaghi, Zlatan - każdemu z nich trener nadepnął już na odcisk)
0
jogo bonito mialn
27 grudnia 2011, 22:15
Algeri już sam zadecydował o odejściu Pipo, już nie ma wyboru musi odejść najlepiej żeby został w serie A. Teraz się tylko zastanawiam gdzie by mu było lepiej w Lazio czy Novara, z jednej strony Lazio to prestiżowy team ale może mieć problem z pierwszym składem.w Novara za to pipo będzie mógł liczyć na regularne występy i cieszyć się z grania w piłkę, żeby spokojnie mógł zakończyć karierę.
0
gorylmagila
gorylmagila
27 grudnia 2011, 22:12
Najlepsza opcja tak jak pisali przedmówcy to koniec kariery, kolejna to jakiś klub we Włoszech, który by mu gwarantował w miarę regularną grę, kierunek Hiszpania odpada bo tak czy siak ława
0
kamilus
kamilus
27 grudnia 2011, 22:05
Dokładnie, myślę tak jak mistrzMALDINI - co by nie mówić o Pippo, to jest już w takim wieku i takiej formie (nie grał praktycznie od roku), że nigdzie nie wywalczy sobie miejsca w składzie i będzie tylko rezerwowym. I też myślę, że najlepiej by zrobił jakby skończył u nas karierę...
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
27 grudnia 2011, 21:55
Vite Bo jeżeli to nie są sprawdzone informacje to co? Redaktorzy jakieś głupoty mają pisać? Wg mnie Pippo powinien odejść do Novary nigdzie indziej nie będzie w stanie wywalczyć dość regularnej gry. U nas tez nie pogra. Szkoda, że nie zakończył kariery.... Ech za nim będę płakać.....
0
Vite
27 grudnia 2011, 21:34
Burza we Włoszech: Pato vs Allegri Baśka ponoć w ciąży Lazio chce Inzaghiego Już miałem pisać że Admini śpią ale pojawił się akurat news :D
0
Blady19921002
Blady19921002
27 grudnia 2011, 21:34
Moim zdaniem, to jest już przesądzone. Pippo odchodzi w styczniu! Pamiętam jak pisałem że tylko kwestią czasu jest, to kiedy odejdzie, a wszyscy użytkownicy pisali wtedy że głupoty piszę i że niedługo Pippo wroci, a nie gra bo jest po kontuzji. Wiedziałem wtedy że Allegri coś kombinuje...
0
AndreaP21
27 grudnia 2011, 21:30
Ciekawe co z tego wyjdzie, jednak transfer Pippo faktycznie wydaje się coraz bardziej prawdopodobny. Pozdrawiam.
0
DAWID 29
27 grudnia 2011, 21:29
Buahahahahaha.... Pippo zostaje w Milanie!!! Mówiłem żebyście przestali pisać tyle newsów dziennie :/
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się