SCUDETTO


PSG zaoferowało 50 milionów euro za Pato?

28 grudnia 2011, 11:10, Szewczenko Aktualności


77 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Prince
29 grudnia 2011, 12:58
Śmiech na sali!
0
Kazubek
29 grudnia 2011, 01:01
Chyba jestem w niebie! Sprzedać tą pseudo - gwiazdę natychmiast 50mln piechotą nie chodzi. Ja szczerze mówiąc liczyłem max na 35mln za Pato! Za taką kasę kupimy zdolnego bocznego obrońcę i jakiegoś rozgrywającego :).
0
adrian8
adrian8
28 grudnia 2011, 20:58
Czy wy widzicie co piszecie? Berlu nigdy z kasą się nie liczył, jeśli chodziło o prawdziwe gwiazdy. Pato jest bezcenny i żaden Tevezik go nie zastąpi. Jeśli chcemy myśleć o najwyższych celach, to nie możemy się zadowalać kilkoma słabszymi, zamiast jednej supergwiazdy jaką bez wątpienia jest Pato. Hamuj się, bo poleci ostrzeżenie. Leo 22
0
kryst2
28 grudnia 2011, 19:24
tak tak akurat zimą pozbędziemy się Pato i 1 miejsce dla wychowanka tak dla przypomnienia ;] Poprzez związek z Basią i domniemaną ciążą Pato najprawdopodobniej zostanie no chyba, że słowa Baśki, że aspekt ekonomiczny się liczy (7mln euro dla głowy rodziny to nie to co obecne 2,5-3 mln euro) :)
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
28 grudnia 2011, 18:43
Moim zdaniem najlepsze mecze Pato w Milanie to spotkanie z Romą na wyjeździe (2:2) jeszcze za Carlo, drugi mecz to spotkanie z Realem na SB za Leonardo (2:3), a trzeci mecz to derby z Interem (3:0) Za Allegriego :) Pato jest goleadorem, potrzebuje ciągłości by zdobywać bramki, a tą ciągłośc zawsze przerywają kontuzje.. nie wygląda to najlepiej, szkoda, bo zapowiadał się wspaniale. Sprzedałbym go do PSG, ale nie ukrywam, że pewnie ze łzami w oczach ..
0
MisiekACM
28 grudnia 2011, 18:39
W sumie raczej nie odejdzie ,tylko niech się weźmie do roboty a nie gada tylko
0
Kush
28 grudnia 2011, 18:25
Tymczasem pojawiła się informacja jakoby Arsenal był zainteresowany Pato, a mianowicie Wenger, suma około 25 mln. funtów, bez przesady Milan to nie supermarket. Nie podoba mi się takie gadanie, że ten czy tamten klub chce kupić jakby nie mówić jeden z największych talentów w europie grający w Milanie i to za 25mln. Skoro Chelsea musiało zapłacić za Torresa 50 baniek czy PSG za Pastore 42mln. to cena za Pato powinna być podobna...
0
KubaDrex
28 grudnia 2011, 17:52
dobrze, że Berlu już nie jest premierem Włoch bo by jeszcze kasą za Pato chciał łatać te dziury w budżecie :D
0
KubaDrex
28 grudnia 2011, 17:51
za Kake tez byl gruby hajs i kto przyszedł? ...
0
Ass
Ass
28 grudnia 2011, 17:27
Witam, dawno nie miałem takiego dylematu bo kasa proporcjonalnie do jego gry z tego sezonu jest ogromna. Aczkolwiek jest to nasz najmłodszy piłkarz, w dodatku znakomity napastnik, pozbycie się go byłoby przysłowiowym strzałem w stopę. Zlatan 30 Robinho i Cassano też podobnie - Pato 22, nie możemy robić takich interesów, szatnia szatnią, ale Pato nigdy nie robił problemów, może Allegri je robi, Taiwo?? Pato?? - grajki oceniani wysoko na świecie, zwłaszcza 2gi, a ich jedynym problemem jest brak regularnych występów. Co to za kucharz, który 2 razy w miesiącu gotuje?? Jestem za pozostan8iem jego w Milanie, nie ważne pieniądze, jest wychowankiem, jednym z niewielu bo Ambro zaraz kończy Antonini jest przeciętny, a kogo innego mamy regularnie występującego?? Oświećcie mnie, albo dajcie jakiś poważny argument, a nie zakupowanie kolejnych ludzi z Afryki, którzy pod koniec sezonu znikają na pucharach ...
0
adi_avanti
adi_avanti
28 grudnia 2011, 17:02
Za Pato przemawia młody wiek i ogromny talent. Jesteśmy postrzegani w oczach innych kibiców jako Dom Starców... Dlatego tacy piłkarze jak Silva czy Pato są dla nas bezcenni. Z drugiej strony ostatnio Brazylijczyk jest znany głównie z romansu z córką Berlusconiego. Gra słabo i często łapie kontuzje. Kwota 50mln jest warta rozpatrzenia, pod warunkiem, że przynajmniej jej część zostanie przeznaczona na wzmocnienie środka pola kreatywnym rozgrywającym.
0
Pablo0
28 grudnia 2011, 16:23
byłby to niezły interes ;p niech go sprzedają
0
Fantasista
28 grudnia 2011, 16:17
Czemu nie dacie całego wywiadu, tylko jedno zdanie ?
0
kamilus
28 grudnia 2011, 16:15
Tylko że teraz nie mamy żadnej dziury w budżecie...
0
Kacapa7
Kacapa7
28 grudnia 2011, 16:13
50mln to trochę astronomiczna cena. Pato w tym sezonie jeszcze nic nie pokazał. Gdybym był na miejscu Berlusconiego bez wahania przyjąłbym taką ofertę. Połowę z tego wydajemy na Teveza i nie dość, że mamy lepszego piłkarza to jeszcze 25mln na środkowego pomocnika :) Dla mnie Pato nie jest kluczową postacią w Milanie ba ma problem, żeby na stałe zadomowić się w pierwszym składzie. Nie płakałbym za Brazylijczykiem.
0
jogo bonito mialn
28 grudnia 2011, 16:12
Villa54 Co może jeszcze powiesz że słaby jest ?
0
Chochlik1227
28 grudnia 2011, 15:57
Dokładnie. Te 50 melonów poszło by zapewne na załatanie dziury budżetowej :/
0
RAYBURN
28 grudnia 2011, 14:59
Ciągle gadacie o tym, że za Kakę nie mieliśmy nic. A prawda jest taka, że te pieniądze w duzym stopniu ustabilizowały dziurę budżetową klubu, co rokuje dużą stabilizacją na przyszłość. Macie świadomość jak zadłużone są obecnie największe kluby Europy? My na prawdę dobrze stoimy w tej dziedzinie, co cieszy i pozwala nie martwić się o finansowe jutro. To właśnie efekt świetnej polityki Galianiego. Tak narzekacie, że kasa wsiąkła po odejściu Kaki i nikt znaczący nie przyszedł? Skąd więc mamy w składzie takich piłkarzy jak Ibrahimović, Robinho, Boateng, Nocerino, Cassano? Czegoś więcej się spodziewaliście? A może to źle, że w/w piłkarze przyszli za ogólnie śmieszną kwotę, a mamy wydawać po 50 mln naraz na jednego grajka? Moim zdaniem polityka finansowa klubu jest obecnie znakomita, to za parę lat zaprocentuje na tle innych wielkich klubów, które będą w wielkich opałach.
0
KaRoL_
KaRoL_
28 grudnia 2011, 14:47
50 mln to ogromna suma i jeżeli sam Pato nie chce już u nas grać to niech idzie grać za pieniądze arabów , jeżeli natomiast chce zostać to niech zacznie trenować potencjał ma ogromny ,żalenie się mediom niczego pozytywnego nie przyniesie .
0
szymoninho19
szymoninho19
28 grudnia 2011, 14:40
50 mln to dużo ale zarząd wszystkiego nie wydał by na transfery 1/3 może by poszła i nie kupili byśmy nikogo wartościowego chodzi mi o jakiegoś klasowego zawodnika
0
patoo_07
28 grudnia 2011, 14:39
Za taką kasę to tak. Sam Pato będzie chciał odejść do Ancelottiego :P
0
Elldrigar
28 grudnia 2011, 14:37
Oby miał trochę cierpliwości i pozostał u nas :) my nie sprowadzajmy Teveza a pomocnika i Pato będzie grał :)
0
Jogin
Jogin
28 grudnia 2011, 14:34
Transfer Kaki, a Kaczora to 2 różne sprawy, więc przestańcie to co chwile przytaczać. Transfer Kaki od początku był robiony w celu załatania dziury w budżecie.
0
shwayze7
28 grudnia 2011, 14:14
Nie.
0
Aquila27
Aquila27
28 grudnia 2011, 14:14
Pewnie będzie jak po transferze Kaki. Kasa zniknie, i nikt nowy nie przyjdzie.
0
fugi06
28 grudnia 2011, 14:13
Jeśli ten news to prawda w co osobiście wątpię to uważam, że Milan powinien sprzedać Kaczora. Nie błyszczy, kontuzjogenny. Gdyby Łysolki z tych 50 mln euro zrobili pożytek i kupili Teveza + lewego obrońce na poziomie godnym Milanu to byłbym zadowolony. Jeśli te pieniądze poszłyby w błoto to wolę aby Pato został tam gdzie jest.
0
Villa54
28 grudnia 2011, 14:12
buahahahah :D Neymara !? Zejdź na ziemię :)
0
jogo bonito mialn
28 grudnia 2011, 14:10
No jak za te 50 mil byśmy ściągli do siebie Neymara to czemu nie
0
biedrus
biedrus
28 grudnia 2011, 14:03
Wydaje mi się, że jakby miało dojść do czegoś w tej sprawie to wmieszany w to zostanie Pastore, który jest wygwizdywany w Paryżu
0
RAYBURN
28 grudnia 2011, 13:59
Eksplozja formy Pato w PSG? Jeśli ktoś zna różnice między ligami włoska a francuską, ten będzie wiedział, że ta eksplozja jest bardzo prawdopodobna. Nie mówię tu o tym która liga jest lepsza czy gorsza, tylko o różnicach taktycznych i stylu gry. We Włoszech szklany Pato ma ciężko, tam zdecydowanie mniej by się łamał i błyszczał, to prawie pewne... Wiem, że to plotka ale za 50 baniek, nie ma co się zastanawiać, mimo, że też zawsze lubiłem tego zawodnika.
0
patryk555
28 grudnia 2011, 13:54
Bardzo lubię Pato. Jest to kapitalny piłkarz, którego Allegri nie potrafi właściwie ustawić( jak większości naszych piłkarzy). Pamiętam z jaką lekkością Pato biegał za czasów Carlo. Miał dużo swobody i to procentowało w każdym meczu. Teraz Pato musi grać pod Ibrę ( jak cała nasza drużyna). Powoli zaczynamy przypominać Inter, który rzucał każdą piłkę na Ibre i jakoś to było. Doskonale sobie zdajemy sprawę, że o ile to dobrze prosperuje w SerieA, to w LM jest lipa straszna. Ibra nie radzi sobie z klasowymi przeciwnikami np. Koguty. Będzie mi trochę zal jak Pato odejdzie ale płakać nie bd. Jednakże jeżeli miałbym wybierać miedzy Pato , a Allegrim bez zastanawiania wybrałbym Pato.
0
woolfik
28 grudnia 2011, 13:50
tifosACM, troche mało jak za niego ale dobrze, że prubują walczyć o niego. Dołożą do tych 16,5 jeszcze 6,5 i być może coś z tego będzie.
0
18Milanista99
28 grudnia 2011, 13:50
dla mnie to bez sensu sprzedac Pato okej niby 50 mln ale znajac nasz wspanialy zarzad to kupią za to moze jednego pilkarza albo znowu stwierdza ze wzomcnienia nie sa potrzebne... Pato jest jeszcze mlody raptem 22 lata uwazam ze powinien zostać on sie poprostu musi obudzic i moge sie zalozyc ze jak przejdzie do tego PSG to zacznie grac tak jak dawniej... musi grac czesciej i tyle, bo on gra teraz pod presja wszyscy wiedza ze mu nie idzie on sam o tym wie ze jest w jakims dolku ale zeby z niego wyjsc musi grac a nie grzac lawe
0
Villa54
28 grudnia 2011, 13:45
Jestem przekonany, że wraz ze sprzedażą Pato, na San Siro przybędize Tevez. Jestem też przekonany, że wraz z odejściem Taiwo w jego miejsce pojawi się Maxweel. Wydaje mi się także, że Montolivo powinien grać w koszulce Rossonerich od stycznia. W sferze marzeń pozostawiam jakąś gwiazdę za większą sume pieniędzy, miejmy nadzieję, że Silvio będzie szczodry w Nowym Roku.
0
tifosACM
28 grudnia 2011, 13:43
Według talkSPORT z pozyskania Ganso powoli wycofuje się Tottenham, ale ofertę wartą 16,5 mln funtów złożył AC Milan.
0
Pryku
Pryku
28 grudnia 2011, 13:42
50 milionow za Patonatora, w jego miejsce przychodzi Carlitos + w przypadku odejscia Taiwo sprowadzamy jakiegos zdolnego, w miare mlodego ale doswiadcznego lewego obronce, Nie jestem ani zwolennikiem, ani przeciwnikiem tego transferu. Liczylem, ze Pato nam zastapi Andriy'a no i faktycznie czasem mu to wychodzilo. Tylko, ze Sheva potrafil zachwycac systematycznie, a nie raz na pare spotkan. Trzeba poczekac na rozwoj tej sytuacji..
0
stary_boss
stary_boss
28 grudnia 2011, 13:41
jeżeli jest to prawda to trzeba rozważyć ofertę jednak wydaj mi się że powinie dostać szanse do końca sezonu jeżeli jej nie wykorzysta to trzeba będzie powiedzieć sobie Ciao Forza Grande Milan
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
28 grudnia 2011, 13:41
gacuch jak się nie mylę Pato debiutował w meczy z Napoli
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
28 grudnia 2011, 13:38
zawsze byłem zwolennikiem talentu Pato ale za taką sumę to bym się nawet prze chwile nie zastanawiał biorąc pod uwagę jego ciągłe kontuzje i to że ostatnio dobry mecz mu wychodzi raz na dziesięć
0
Bandon
28 grudnia 2011, 13:33
Bałbym się że talent Pato eksploduje w PSG.
0
Vite
28 grudnia 2011, 13:30
To chyba byłoby zbyt piękne :P
0
Ibra1899
Ibra1899
28 grudnia 2011, 13:27
Wydaje mi się, ze pato do PSG a my za teveza zaplacimy i dołaczy do nas.. Chciałbym, żeby pato został, ale ostatecznie sprzedać go i kupic teveza i atak Tevez - Ibra to cos pięknego :D
0
Rafex703
28 grudnia 2011, 13:19
popieram milaniste683 jak już to kupią jakieś ścierwo albo nikogo
0
ACM old
28 grudnia 2011, 13:17
A ja bym go zostawił jeszcze na rok albo 2
0
Milanista683
28 grudnia 2011, 13:07
Wierzycie w to, że jak dostaniemy za niego 50 mln to kogoś za to kupimy?! Bo mi się wydaję, że będziemy udawać jakieś rozmowy z gwiazdami, a skończy się na niczym.
0
ferrer38
28 grudnia 2011, 12:56
Robben tez nie zawsze ma udane mecze ;) to jest to wlasnie ze on moze ma zagrac na 100 % wtedy kiedy będzie to potrzebne poza tym Pato jest młody i ma czas moim zdaniem warto poczekac sezon moze 2 aby go sprzedać ... a Robinho weźmy go on gra duzo czesciej od Pato a ile wiecej ma Goli jest bardzo mało skuteczny ;) ale oni jeszcze pokaaża i jestem pewien w 100%ze jesli przejdzie do nas Tevez to bedzie zabójczy atak ;] szybkosc Pato Walecznosc Teveza Instynke Ibry ;]
0
Milanese
28 grudnia 2011, 12:46
Broni go tylko niezła skuteczność bo wpływ na kształt gry ma bardzo mizerny. Obecnie jest to zawodnik do dostawienia nogi z najbliższej odległości po asyście kolegi. Nie wiem co się z nim stało. Miał się rozwijać piłkarsko tak jak Messi czy Ronaldo a jest odwrotnie. Dostaje piłki od kolegów na tacy albo w zamieszaniu w polu karnym coś gdzieś wciśnie a następnie pałęta się po boisku reszte meczu. 50 mln powinniśmy przyjąc i jeszcze wycałować działaczy PSG że dalej uważają że Pato to mega talent który wreszcie błyśnie.
0
NORBI488
28 grudnia 2011, 12:42
Jestem na nie. To jest piłkarz kompletny. Nie znajdziemy nastepcy na niego. Pieniądze przepadną jak za Kake. On moze jeszcze coś pokazać. A milan powinien inaczej pieniądze wygrzebać. Nie chcę, żeby odchodził. Chociarz 50 mln to już i Teveza i Gotze maż pozyskac. A Ogbonna z Torino do wspólpracy z Silvą by tez się przydał. Galliani mówił przed sezonem, że nikogo nie sprowadzi i nie sprzeda w zimie. Że sprowadzi to pewne ale niech zostawi Pato. To mój po Ronaldincho ulubiony piłkarz.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
28 grudnia 2011, 12:41
prawda jest taka, że za Carlo byl talentem i na tamten czas gral dobrze. Teraz gdy przyszedł Robson i Ibra okazało się, że Pato nie jest lepszy od nich. 50 mln to kupa kasy jednak znając życie i tak nic z tego nie wyjdzie (tzn 2 super transfery). Wole, żeby Pato został, bo za 2-3 lata odejdzie Ibra, Robson, Cassano i wtedy Pato może być idealnym dla Nas. Owszem jeżeli są jakies konflikty to można podjąć inną decyzje, ale ja mówie na podstawia tego co wiem.
0
Maximilanista
28 grudnia 2011, 12:36
mistrzMALDINI: Zwięźle, ale jakże treściwie:-) Dobrze powiedziane:-) Jeśli to prawda z tymi 50 milionami, to druga taka okazja się już nie powtórzy. Zaśpiewałbym więc Kaczorowi z przyjemnością: ''Hit the road, jack, and don't you come back no more!''
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się