SCUDETTO


Veloz: "PSG złożyło ofertę"

29 grudnia 2011, 13:34, ush3r Aktualności


74 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
MilanBoy7
30 grudnia 2011, 07:02
Oxidosis strasznie mi przykro że czytasz moje wpisy z niesmakiem , co do pato to będę pisał co mi się podoba , dopóki go nie obrażam tylko piszę czyste fakty na zasadzie precedensu jaki zastosował zeby_cissokho nikt mi tego zabronic nie może :) Jak chcecie go dalej przytulać proponuję założyć stronkę www.barbaramasznaszewsparcie.it\n lub www.grajtakdalejkrólu.pl\n i tam dać upust swej nie pochamowanej miłości i nadziei w tego jakże wielkiego piłkarza !!! serdecznie pozdrawiam
0
MoveOn
29 grudnia 2011, 22:03
Blady Znam Micharola ipozwolił mi korzystać z tego avatara.Jego konto zostało zbanowane i dlatego mogę używać tego avatarka.
0
Kush
29 grudnia 2011, 21:32
MilanBoy7 I co z tego, że mam napisane w profilu, że darzę sympatią również klub Królewskich? Od dziecka kibicuję Realowi i Milanowi, jednak ze wskazaniem na Milan z różnych względów. Nie bardzo rozumiem jaki masz z tym problem... na pewno nie Ty jesteś od oceniania czy ktoś może być obiektywny czy nie, i na pewno nie na podstawie tego co ma w profilu, to co napisałeś było strasznie żałosne. Obiektywizm wynika sam z siebie z komentarzy danej osoby. Mogę cię zapewnić, że jestem realistą i zawsze staram się obiektywnie patrzeć na daną sprawę. PS. Tylko zwróciłem uwagę na to, że twoje posty bardzo mnie śmieszą, pokaż mi komentarz gdzie napisałem, coś na temat tego, że 13-16 latkowie mi przeszkadzają. Zwróciłem tylko na to uwagę, że odnoszę takie wrażenie... jednak miało to na celu ukazanie, że komenty niektórych stoją przynajmniej w moim mniemaniu na niskim poziomie...
0
ANDREW1985
ANDREW1985
29 grudnia 2011, 21:00
MilanBoy7 masz moje wsparcie.. Od oceniania tego kto jak pisze są modzi. Proszę nie wchodzić w nasz zakres kompetencji. Metal
0
MetalMachine
Moderator MetalMachine
29 grudnia 2011, 20:59
Pato dla mnie jest wielką niewiadomą. Jednak patrząc obiektywnie, od czasów kontuzji którą odniósł w rundzie wiosennej (Milan wtedy był pod wodzą Leonardo) nastąpił poważny regres. Nasz dzielny kaczor stracił swój błysk oraz element zaskoczenia... Obecnie wygląda na człowieka znudzonego, któremu brakuje motywacji... Czy w PSG nastąpi odrodzenie? Bardzo prawdopodobne. Gdybym był na miejscu Gallianiego, to ciężko byłoby puścić Pato. Jednak sama suma jest konkretna i naprawdę nie wiedziałbym co w tej sytuacji uczynić.
0
Oxidosis
Oxidosis
29 grudnia 2011, 20:50
MilanBoy7 Wybacz, że się wtrącam, ale masz coś jeszcze do powiedzenia? Naprawdę, mógłbyś zmienić sposób pisania odnośnie Pato, bo dotychczasowe posty, które napisałeś, czyta się z ogromnym niesmakiem. Najśmieszniejsi są Ci, którzy wyganiają Pato, a o Ambrosiniach, czy innych Bommelach słowem nie wspominają. Żyjcie dalej przeszłością. Pato może i nie jest wart tych pieniędzy, ale przynajmniej pasuje do współczesnej piłki, w przeciwieństwie do większości naszych zawodników.
0
MilanBoy7
29 grudnia 2011, 20:35
No i widzisz jak ładnie idzie uzasadnić swój punkt widzenia . Nie trzeba od razu pisać o wypocinach czy wieku innych użytk. tylko dlatego że mają inne zdanie ... A co do wieku użytkowników ... komu przeszkadzają 13sto lub 16sto latkowie Panie Kush ? Oni nie mają własnego zdania , zaniżają jakoś powagę i prestiż tej stronki ? Mnie bardziej gniecie ktoś kto uważa się za kibica Milanu a w profilu przy ulubionym klubie ma wpisane :real madryt . Ktoś taki nie może być chyba obiektywnym obserwatorem lub komentatorem gdyż nie gra do jednej bramki :) Pozdrawiam Radzę trochę się opanować. Metal.
0
Kush
29 grudnia 2011, 20:17
To nie tak, że jestem jakoś strasznie zapatrzony w talent Pato, po prostu trzeźwo myślę, dobrze wiem, że jeżeli Pato zostanie sprzedany to w jego miejsce zostanie sprowadzony ewentualnie Tevez, który nie może grać w LM bynajmniej nie będzie mógł w Milanie. I kto będzie grał ? Teraz mam odpowiedź na to, że jeżeli Pato zostanie sprzedany Milan odpuszcza sobie LM, zresztą może i słusznie, tylko w pamięci mam to jak środowisko Milanu huczało i krzyczało jakie to wielkie plany mają odnośnie LM w tym sezonie, że to właśnie te rozgrywki będą priorytetem... wszystko weryfikuje boisko.
0
MilanBoy7
29 grudnia 2011, 20:07
Kush Ja też lubię poczytać jak bazgrasz głupoty patoholiku
0
Kush
29 grudnia 2011, 20:04
MilanBoy7 Zawsze poprawia mi się humor kiedy czytam Twoje wypociny (:
0
MilanBoy7
29 grudnia 2011, 20:00
Abyss Dlaczego tak myślisz ?? Co na tym stracimy ?? Przecież on będąc na boisku tylko przeszkadza ( nie piszę tego złośliwie ) potyka się o piłkę , nie widzi nikogo ... istny dramat
0
MilanBoy7
29 grudnia 2011, 19:57
amdmariusz proszę Cie kolego przestań pisać o rzeczach których nie idzie poprzeć faktami .... za co dostaje tyle pieniędzy od klubu ?? za to żeby go przytulali i wiecznie głąskali po głowie ?? Ile lat się pytam . Zaraz będzie miał 30stkę i dalej będziesz pisał że chłopak się rozwija ?? Jak wyglądała gra Pato za Leonardo ... śiesz kpić . Może wyrzućmy Maxa i zrezygnujmy ze scudetto tylko po to żeby wieczna nadzieja trochę podreptałą po boisku . Ja się Ciebie zapytam na odwrót . Co grał Milan Leonardo a co gra Milan Maxa
0
Abyss
Abyss
29 grudnia 2011, 19:54
Sprzedaż Pato już w styczniu będzie wielkim błędem, za który w niedalekiej przyszłości przyjdzie nam zapłacić i to słono...
0
kryst2
29 grudnia 2011, 19:53
Jak wyglądała gra Ronaldinho i Pato pod wodzą Leonardo a jak w przypadku Allegriego ? a jak wyglądała gra w obronie, gra w fazie taktycznej pod Leonardo a jak jest teraz? ;]
0
Kush
29 grudnia 2011, 19:45
Synek Dokładnie, popieram twoją wypowiedź. PS.Kiedy czytam wypowiedzi niektórych osób tutaj to nasuwa mi się tylko jeden wniosek, a mianowicie, że średnia wieku na tej stronce to tak 13-16 lat...
0
amdmariusz
29 grudnia 2011, 19:42
Gdy strzela jest uwielbiany w innym wypadku zostaje obrzucony obelgami. Pewnie podobnie jest w przypadku wyników Milanu. Dopóki Pato będzie w Milanie będę go wspierał i życzył jak najlepiej. Nie dorówna już na pewno Ronaldo choć był do niego wielokrotnie porównywany ale to wciąż zawodnik mogący w pojedynkę rozstrzygnąć losy meczu. Jeżeli ktoś nie czuję zaufania i wsparcia ze strony innych nie będzie grał dobrze. Jak wyglądała gra Ronaldinho i Pato pod wodzą Leonardo a jak w przypadku Allegriego ?
0
Villa54
29 grudnia 2011, 19:29
Ja tam mówię z lekkością: Sprzedałbym Pato ! ;D
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
29 grudnia 2011, 19:09
Ciężko mi niesamowicie to mówić, ale sprzedałbym Pato. :(
0
Blady19921002
Blady19921002
29 grudnia 2011, 19:08
MoveOn, witam i zmień avatara, bo jest już zajęty przez użytkownika Micharola.
0
Kazubek
29 grudnia 2011, 19:03
Sprzedać Go. Pseudo-Gwiazda, która nigdy już się nie rozwinie. Dzięki Bogu są jeszcze ludzie, którzy mają błędne nadzieje, że On może stać się wielkim piłkarzem. Dla mnie zawsze był co najwyżej dobry. Nigdy nie miałem Go za kogoś, kto rozwinie się tak, aby rywalizować z najlepszymi : Ibrahimovicem, Eto'o, Messim itd. Te pieniądze na pewno się nam przydadzą.
0
MilanBoy7
29 grudnia 2011, 18:26
Jeśli to wszystko prawda i jest taka cudowna oferta za patOłacha naprawdę nie ma się nad czym zastanawiać . Przecież to słabiutki piłkarzynka co tylko biadolić do mediów potrafi , zamiast zakasać rekawy i wziąść się do pracy to szkaluje trenera że za mało z nim rozmawia i wogóle go chyba nie kocha . Nie wszyscy mają na imię Basia i nie wszyscy muszą go tulić do snu . Widocznie Maxior jest kumaty i widzi że patOłach się nie nadaje nawet do tarcia chrzanu więc czemu ma się nim zamartwiać ... Śmialiście się z Teveza że tylko mu siano w głowie a tu proszę , Carlos obniży sobie apanaże żeby tylko grać w Milanie a patOłach pójdzie w ślady wielu pod arabskie skrzydła i jestem pewny że skończy jak sheva i kaka :) Nie będę tęsknił za tym płaczkiem i mięczakiem , ciągle tylko czytam ...chłopak ma czas jest młody , ma wielkie umiejętności bla bla bla . Ten chłopak jest skończony i sto razy bardziej wolę dawać szansę Szaremu , który będzie trawę gryzł a może wyrośnie na gwiazdę niż tracić punkty przez tego kulawego jelonka na którego zwody już nawet obrońcy outsiderów ligii nie daja się nabrać !!! 50 baniek za tego kolesia to istne jaja , na szczęście mamy jeszcze kilku rozeznanych arabów w europie !!!
0
Synek
29 grudnia 2011, 18:20
Wszystko wydaje się być już przesądzone. Nie mam złudzeń, że pieniądze z ewentualnego transferu, do którego mam nadzieję, że jednak nie dojdzie zostaną przeznaczone na wzmocnienia; poza wspominanym Tevezem raczej nikt inny nie przyjdzie. Nie mogę się dopatrzeć logiki w sprzedaży Pato i pozyskaniu Teveza, który po kilku miesiącach może zakończyć karierę, dając tym upust swojej bezdennej głupocie. No i znając życie zaraz po odejściu Pato Ibrah się poskłada i nie będzie miał kto grać w LM.
0
Bonera25
29 grudnia 2011, 18:06
Wydaje mi się ze wszystko jest już przesądzone i Pato od nas odejdzie. Szkoda bo pokładałem w nim wielkie nadzieje, ale z drugiej strony nudziło mi sie juz to ze jest wiecznym talentem, a w Milanie jak dotąd nie było tego widać. Mam nadzieje, ze sprowadzimy Teveza bo z samymi Ibrą, Robinho, kontuzjowanym Cassano i ew. z przeciętnym Maxi Lopezem wiele nie zdziałamy.
0
MoveOn
29 grudnia 2011, 18:01
Witam wszystkich! Co do transferu Pato do Psg: Jeżeli faktycznie oferta Francuzów opiewa na około 50mln, to myślę,że warto sprzedać i zainwestować w innych piłkarzy
0
ANDREW1985
ANDREW1985
29 grudnia 2011, 17:57
rafal996 bo on chciał zostać kapitanem bo więcej meczów ma
0
rafal996
rafal996
29 grudnia 2011, 17:50
Andrew, może przeczytaj sobie oryginalną wypowiedź Pato i powiesz wtedy co tam było takiego złego.
0
TylkoMilan!
29 grudnia 2011, 17:49
A niech idzie tylko problem, że Barbara...
0
KAZUYAH
29 grudnia 2011, 17:31
To już chyba przesądzone, wielka szkoda, coraz więcej tych arabusów się do piłki dobiera. Jak pójdzie za kasą to zobaczę czy łatwopalne są te koszulki z allegro.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
29 grudnia 2011, 17:28
chcecie zatrzymać piłkarza który nie chce grać za Mikanu i jeszcze gadzi na naszego trenera i kapitana?
0
tommyb1
tommyb1
29 grudnia 2011, 17:04
50 mln mogłoby być. Ale... Zakładam że szanse na spożytkowanie tej kwoty w całości na transfery są niemal żadne. Jestem za, ale tylko w jednym wypadku. Przychodzi Tevez (żadne Maxi Lopezy!!!) i np. Reus lub inny ofensywny młody i obiecujący pomocnik (Eriksen). A wogóle to wolałbym żeby Pato został i pochodził może troszkę do psychologa jakiegoś :)
0
ANDREW1985
ANDREW1985
29 grudnia 2011, 16:54
********!!! Po jego wypowiedzi nie mam do niego szacunku Panuj nad językiem MistrzMALDINI
0
Michał Nowak
29 grudnia 2011, 16:53
rafal996, Pato ma kłopoty w postaci kontuzji już od paru lat i od tego czasu stanowi dla klubu problem - nigdy nie wiadomo w ilu i jakich meczach sezonu zagra. Ostatnio nie ma zaś problemu z formą. Można było tak oceniać początek poprzedniego sezonu w jego wykonaniu, gdyż grał bardzo słabo, ale wiedział co ma grać. Teraz nie wie i to widać, jednak gdy dostanie piłkę w polu karnym, to coś tam zawsze wepchnie. Piszesz, że El Shaarawy to człowiek - zagadka i ok, ale czy Alexandre jest obecnie mniejszą zagadką od Włocha? A co do tego jakich napastników będzie miał Milan za dwa lata, to Bóg jeden raczy wiedzieć - powiedziałbyś w 2009, że główną postacią tej formacji będzie dziś Zlatan, za partnera mając Robinho, a starać się będziemy jeszcze o Teveza? :) W tym samym czasie sprowadziliśmy też piłkarzy do innych formacji, a wątpię, aby pod względem wydatków nasza polityka transferowa znacząco się różniła od tej z ostatnich sezonów. Sektor młodzieżowy powinien również przynosić coraz okazalsze efekty, więc naprawdę - przyszłość Milanu nie opiera się na jednym, zagubionym Brazylijczyku. Pozdrawiam, MN
0
Gabs92
29 grudnia 2011, 16:47
zgadzam sie z rafal996. Bo wlasnie w tym jest problem, ze nie wiemy jak ewentualne pieniadze z transferu Pato bylyby rozdysponowane, ale jesli cala suma mialaby byc wydana na Teveza i wzmocnienie skladu swiatowej klasy pomocnikiem (no i moze znalezienie solidnego lewego obroncy) to bylbym za. Chociaz mimo wszystko mam nadzieje, ze to wszystko okaze sie plotkami i Pato zostanie bo przeciez pamietamy co sie stalo z pieniedzmi za Kake. P.S. sorry za brak polskich znakow ale pisze z telefonu xD
0
bartek2506
bartek2506
29 grudnia 2011, 16:43
nie chciałbym grać milanem i 30latkami przeciwko Pato ;)
0
bartosh22
29 grudnia 2011, 16:37
Teściu go nie puści. Pato sam nie odejdzie...Kaka też nie poszedł do City, kiedy oferowali taką kasę, tylko pół roku poczekał i wybrał Real. Także, jakby miał odejśc to chyba na pewno nie do PSG. Najlepiej żeby został,
0
kamilus
kamilus
29 grudnia 2011, 16:10
Niech Galliani trochę ponegocjuje i zmieni ofertę z 50 mln na 25 mln + Pastore :)
0
gorylmagila
gorylmagila
29 grudnia 2011, 16:09
W przypadku gdy Pato zostanie to trzeba niezwłocznie zatrudnić jakiegoś psychologa sportowego, który by pozwolił by się Kaczorowi odblokować. Sam jakoś tego nie potrafi zrobić i gdyby nie jego status dawno byłby nie wiem gdzie. Gdy bierzemy pod uwagę sprzedaż to z jednej strony osłabiamy się przed LM ( lepszy pato niż nic), ale patrząc w przyszłość te pieniądze pozwolą się nam wzmocnić na newralgicznych pozycjach w naszym klubie. Patrząc dalej gdyby PSG kupiło naszego asa, to by zrezygnowało z Teveza (jak na razie najpoważniejsi kontrkandydaci do jego pozyskania z MC, o innych tak głośno przynajmniej nie było). W najczarniejszym scenariuszu żabojady biorą tego i tego i zostajemy z niczym. A kasa poszła by w klubową infrastrukturę ....
0
Villa54
29 grudnia 2011, 16:04
Jeżeli to rzeczywiście będzie 50 mln... oferta marzenie.
0
acmti
29 grudnia 2011, 16:04
po doejściu pato manc sciągnie duża kase za teveza
0
Mad3y
Mad3y
29 grudnia 2011, 15:57
50 mln, i gitara,
0
patryk555
29 grudnia 2011, 15:55
Jak można mówić, że Pato w wieku 22 lat jest już skończony?. Może moja sympatia do niego przesłąnia mi oczy, ale ja w niego wierzę. On z pewnością kocha piłkę tylko potrzeba mu dobrej motywacji. Talent bez wątpienia ma ogromny i w formie jest naszym najlepszym napastnikiem (razem z Ibra). Chociaż na boisku nie potrafią ze sobą współpracować. Wszyscy za nim zapłaczemy jak Inter za Mario ; D
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
29 grudnia 2011, 15:50
Jestem ciekaw jakiej wysokości jest ta oferta. Jeżeli to 50 mln Euro, sprzedałbym go. I Nawet jeśli 20 mln sobie z tego Berlu weźmie niech ma. Jeżeli za te pieniądze wykupimy Teveza, Lopeza to będzie dobrze. Cassano zdrowieje więc brak Pato nie byłby tak bardzo odczuwalny a ostatnio gra tak słabo jak Taiwo.
0
Gabs92
29 grudnia 2011, 15:45
więc jego odejście coraz bardziej prawdopodobne. Łysy chyba powiedział, że nie będą stawali Pato na drodze jeżeli będzie chciał odejść. Jest o tym mowa kilka newsow wczesniej.
0
Michał Nowak
29 grudnia 2011, 15:36
Witam! Agent Pato zdaje się sugerować, podobnie, jak wypowiedź samego piłkarza dla CdS, że Carlo jest najlepszym dla młodego Brazylijczyka trenerem na tej planecie. Fakt, sprowadził go do klubu (nie to, że go wyszukał i miał jakiś decydujący głos w tej sprawie, ale był z tego transferu zadowolony) i dawał mu szanse. Ostatnio powiedział też ładne słowa, o tym, że stać go na 2 - 3 gole na mecz, gdyż taki jest utalentowany. Mówił też jednak, iż jest leniwy i mało... rozgarnięty, jeśli chodzi o taktykę. Szczerze wątpię, że w środowisku, w którym status i pensja będą jeszcze wyższe Ancelotti będzie w stanie sprawić, by Alexandre zaczął grać na miarę talentu. To jednak nie byłby już problem Milanu i jest to kolejny wymiar, który warto dojrzeć w całej tej sprawie. Pozbywając się teraz Brazylijczyka za okrągłą sumkę być może stracimy wielkiego gracza (kto powiedział, że nie można go odkupić za kilka lat?), ale na 100% pozbędziemy się problemu i wielkiej niepewności związanej z jego grą. A za pieniądze z jego sprzedaży możemy sobie zapewnić jeszcze bardziej obiecującą przyszłość. Ja bardzo wątpię, aby rozstrzygnięcia w tej sprawie nastąpiły szybko. Wszystko wskazuje na to, że to faktycznie jest transakcja wiązana - albo my kupimy Teveza, albo zrobi to PSG,co z kolei wpłynie na los Pato. To jednak Argentyńczyk wydaje się być głównym celem tych podchodów i już to świadczy o aktualnej pozycji i wartości sportowej Alexandre. Co do Inzaghiego, bo nie miałem okazji się wypowiedzieć na jego temat, a tutaj znów powrócił - facet nie trenował od 50 dni (nie licząc biegania po lesie i stawiania babek w piaskownicy), a niektórzy obwiniają Allegriego, iż nie grał. Został zgłoszony na wyjazd do Dubaju i będzie miał okazję przede wszystkim poćwiczyć z drużyną, a wtedy się okaże, jaka jest jego pozycja. Oczekiwać, iż 39 letni zawodnik będzie naszym wybawicielem w LM jest jednak dla mnie mocno naiwne. Pozdrawiam, MN
0
tlustapyza
29 grudnia 2011, 15:26
Pato faktycznie był stosunkowo wcześnie kreowany na wielką gwiazdę, (niektórzy nawet widzieli w nim następce Ronlado) ale po prostu nie uniósł tego ciężaru. Trzeba mu przyznać jednak, że miewa przebłyski, (co w dużej mierze zawdzięcza swojej szybkości oraz mocnemu uderzeniu), jednak kluby z najwyższej pułki nie mogą sobie pozwolić na wyczekiwanie czy Kaczor odpali czy może jednak nie i przez 90 minut będzie niewidoczny. Na pewno nie jest to piłkarz, na którym można opierać grę, jak próbował robić to pewien selekcjoner Kanarków, ogłaszając go już przed Copa America kluczowym graczem i prawdopodobnym królem strzelców... jak to się skończyło wszyscy wiemy, Pato poza przebłyskiem w meczu z Ekwadorem nie pokazał nic, a Brazylia odpadła bardzo wcześnie jak na jej możliwości.
0
radson1406
radson1406
29 grudnia 2011, 15:18
Jesli Pato odejdzie w styczniu to Milan bedzie musial zmienic plany i pozyskac bombardiera na Lige Miszczow.Nie mozemy sie ludzic ze Zlatan w pojedynke wygra nam mecze z Arsenalem.Dla mnie sytuacja gdy sprzedajemy Pato a pozyskujemy bezuzytecznego w LM Teveza i slabszego od Robinho Maxi Lopeza jest nie do zaakceptowania.Mi marzy sie Radamel Falcao ale on raczej nie odejdzie po zaledwie pol roku gry w Atletico.
0
KOZIO
KOZIO
29 grudnia 2011, 15:17
prawda jest taka że my tu piszemy czy ma zostac czy nie a tak naprawdę to strata czasu bo moim zdaniem żaden piłkarz nie chciał by odejsc z AC MILANu do PSG a jesli tak zrobi to bardzo zle będzie swiadczyło o Milanie i całej SERIE A. Ja po dłuższym namysle to wolę żeby został bo i tak nikt za niego nie przyjdzie i zamiast się wzmocnic zimą to się osłabimy i tyle. jesli widzę zmiany to wolał bym żeby odszedł CASSANO a nie 22 letni PATO!a za niego przyszedł TEVEZ
0
patoo_07
patoo_07
29 grudnia 2011, 15:15
Chociaż nie wiadomo jakby grał gdyby Allegri lepiej się nim zajął. Sam już nie wiem :( Sorry za 2 komenty :)
0
patoo_07
patoo_07
29 grudnia 2011, 15:13
Milanese On już sobie nie poradzi ! Trzeba go sprzedać teraz, bo później nie będzie już takich pieniędzy. Ma za dużo kontuzji i bardziej się nie rozwinie. To nie ten sam Pato, co chociażby Pato z zeszłego sezonu. Nie odzyska formy. Na moje jest już niestety skończony.
0
Kush
29 grudnia 2011, 15:07
Mam nadzieję, że Milan go nie sprzeda nawet za 50mln. to młody zawodnik z ogromnym potencjałem, nie podoba mi się to, że sprzedaje się swoich wychowanków. Jak Pato odejdzie to będzie policzek dla całego Milanu.
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się