SCUDETTO


Transfer Teveza anulowany!

12 stycznia 2012, 17:07, House Główne newsy


154 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
adi_avanti
adi_avanti
14 stycznia 2012, 17:53
Zakładając, że owe newsy są prawdziwe to całe zamieszanie z Tevez można nazwać FARSĄ... Do tego chcieli po kryjomu opchnąć Pato :) Inna sprawa, że na papierze mamy wspaniały atak. Brakuje klasowych obrońców i przede wszystkim kreatora gry w środku pola ale była okazja wyciągnąć za grosze genialnego napastnika. Od kilku sezonów tak właśnie wygląda nasza polityka transferowa więc przyzwyczaiłem się. Może dyskusja powróci po meczu derbowym :) Chociaż lepiej żeby Milan zaprezentował się kompletnie. FORZA MILAN!
0
Michał Nowak
13 stycznia 2012, 17:17
kamilus, zgadzam się z Twoim przedostatnim komentarzem niemal w pełni :) Sądzę bowiem, że pewniakiem do odejścia z dwójki Ambro/Bommel jest ten pierwszy, który naprawdę mało już jest w stanie zaoferować drużynie. Nie do końca zgadzam się też z oceną, że jeśli powróci Strasser, to koniecznie odejdzie Clarence, bo tych dwóch zawodników nadal dzieli przepaść, szczególnie że Holender gra raczej bliżej bramki. Merkel to byłaby już ciekawsza opcja, lecz trudno mi uwierzyć, że Preziozi łatwo z niego zrezygnuje - wyczuł biznes i będzie chciał wyciągnąć z niego ile się da. Tak czy siak ktoś powinien już Seedorfa zluzować, bo to nie te lata niestety (myślę, że Montolivo to najbardziej prawdopodobne rozwiązanie). Flamini ma szansę zostać, bo mimo wszystko powinien być w najlepszej formie fizycznej z całego zestawienia, ale najważniejsze będą tu oczywiście kwestie finansowe, bo jego nowa umowa nie ma prawa przekraczać 2 mln euro za rok, a połowa z tego powinna być uzależniona od jego postawy (nie wierzę, że na takie warunki by przystał). Yepes raczej nie powinien liczyć na nowy kontrakt, ponieważ w tym sezonie prawie cały czas się leczy, przez co jego gra nie wyglądała tak pewnie, jak wcześniej. Dodatkowo kandydatami do zakończenia kariery są Gattuso i Cassano. A blisko wylotu jest Taiwo. Bawiąc się w proroka obstawiałbym, że latem dołączą do nas Montolivo i Muntari lub Keita (za Clarence'a i Ambro, a może też van Bommela), gdyż wszyscy są solidni i dostępni za darmo. Dalej, jakiś niezły lewy obrońca z Seria A (ewentualnie niechciany w Juve i wypożyczony do Turcji Ziegler), ponieważ Taye się nie sprawdza, a Zambro powoli się rozsypuje fizycznie. Środkowy obrońca także będzie niezbędny, chyba że Max postawi na De Sciglio jako zmiennika Abate i czwartym nominalnym stoperem zostanie Bonera uzupełniany chłopakami z Primavery (to zależy od tego, jak oni rokują). Choć pozyskanie takich piłkarzy, jak Benatia czy Ogbonna byłoby dobrym, przyszłościowym posunięciem, to z powodów finansowych raczej bym na to nie liczył i jeśli dodatkowy stoper zostanie sprowadzony, to będzie to raczej jakiś darmowy, doświadczony Włoch. Ostatnim akcentem może być napastnik, bo jak pisałem, powrót FantAntonio na boisko wcale nie jest pewny. Trudno będzie jednak znaleźć kogokolwiek na choć zbliżonym do baryjczyka poziomie, więc tym bardziej życzę mu najrychlejszego ozdrowienia. Taka wydaje się być dzisiejsza rzeczywistość rossonerich. Czy to smutne? Może trochę, ale ja cały czas wierzę, iż to tylko okres przejściowy, który pozwoli zbudować silne podstawy finansowe przyszłej potęgi. Pozdrawiam, MN
0
Darek
13 stycznia 2012, 17:15
A.C. Milan communicate that Massimiliano Allegri has extended his contract until June 30th, 2014. :)
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
13 stycznia 2012, 16:21
Podobno saga z Carlitosem jest juz zakończona i całe napięcie opadło. Pato zostaje z nami, a nasi w spokoju przygotowują się do derbowego meczu. Byłbym tylko zadowolony, jakby profesor Galliani sprawił nam jeszcze jakiegos zawodnika za małe pieniądze, ale solidnego do pomocy :) Transfer a'la Van Bommel z zeszłego roku, który okazał się zbawienny :) Pozdrowienia z Mediolanu ! ;)
0
kamilus
kamilus
13 stycznia 2012, 16:19
Jak to się mówi nadzieja umiera ostatnia, a i Galliani może pokaże swój genialny kunszt i zdoła skłonić włodarzy City na zgodę na wypożyczenie...
0
rafal996
rafal996
13 stycznia 2012, 15:59
Angielska prasa nadal twierdzi, że Tevez przejdzie do Milanu. Podobno inne oferty są bardzo niekonkretne, a porozumienie właściwie zostało wczoraj zawarte, więc ponoć City mają niby czekać na zmianę decyzji. Ciekawe, ale moim zdaniem szanse są na poziomie 1%. Zarząd powinien raczej szukać pomocnika. Aquilani wypada na miesiąc, Gattuso ma nawrót i czuję, że możemy go już nie zobaczyć na boisku...
0
kamilus
kamilus
13 stycznia 2012, 15:24
Wiadomo, że wszyscy nie odejdę - powinni nasz klub opuścić: - Ambro / vBommel (wolałbym, aby to Holender został na jeszcze 1 sezon), - Seedorf (praktycznie nic już nie wnosi do zespołu, jeśli wróci do nas Merkel / Strasser to Holender pewnie odejdzie), - Flamini (tak samo jak Seedorf, do tego pobiera ogromną pensję), - Inzaghi (praktycznie już i tak jest poza drużyną). Odejście Yepesa/Nesty uzależnione jest od tego, czy kupimy jakiegoś środkowego obrońcę, bo odejście dwóch solidnych graczy z tak newralgicznej pozycji jest niemożliwe. Podobnie z Zambro - tylko że jego miejsce może zająć Bonera, więc jak Taiwo zostanie na następny sezon, to pewnie pożegnamy Włocha. Co by nie mówić, pożegnanie przynajmniej 3-4 starych wyjadaczy będzie bardzo dobrą decyzją i wyraźnym krokiem ku odmłodzeniu zespołu. Chyba że się okaże, iż na zmienników nie mamy pieniędzy i ze wszystkimi kontrakty zostaną przedłużone o rok...
0
Chiller81
13 stycznia 2012, 15:00
Milanese Nadzieję, że jeden z pięciu odejdzie. Poza holendrem i jego rodakiem Van Bomelem: Ambrosini, Zambrotta, Inzaghi, a dodałbym jeszcze Nestę, Yepesa, Gattuso, Flaminiego. Pomijam tu własne sympatie i marzenia z nimi związane. Nie do spełnienia raczej. Czasu nie zatrzymasz, nie mówiąc o cofnięciu się w nim, na razie przynajmniej.
0
Darek
13 stycznia 2012, 14:49
Jeśli pod koniec stycznia Tevez wciąż będzie w City, to może do nas trafić. Rozmowy zostały zerwane, ale ostatecznie City będzie chciało za wszelką cenę go oddać. Nawet na półroczne wypożyczenie, by nie musieli przez ten okres opłacać jego kontraktu. Zatem dopóki okienko transferowe jest otwarte, to wszystko może się wydarzyć.
0
dziadek
dziadek
13 stycznia 2012, 14:43
to ze seedorf opusci milan w lato to juz mozna bylo sie spodziewac dawno...w sumie to chyba czas na niego...zbyt wiele juz nie wnosi, moze poza pojedyńczymi meczami...ale chyba lepiej juz by w meczach ze slabiakami ogrywal sie carmona...
0
kamilus
kamilus
13 stycznia 2012, 14:01
Seedorfowi i tak kończy się kontrakt w czerwcu, więc jeśli odejdzie to i tak za darmo.
0
Milanese
13 stycznia 2012, 13:56
daje nadzieję na co?
0
Chiller81
13 stycznia 2012, 13:44
http://tiny.pl/hjj4v Przepraszam za offtop, ale ciekawe i daje tak potrzebną dziś nadzieję.
0
kamilus
kamilus
13 stycznia 2012, 12:10
Mam nadzieję, że kibice w czasie derbów dobitnie pokażą, co myślą o zarządzaniu klubem przez Berlusconiego. Jeśli miał wracać na fotel prezydenta tylko po to, by odwalać takie cyrki, to lepiej mógł w ogóle nie wracać.
0
Bonera25
13 stycznia 2012, 12:03
Czyli sprawdzają sie moje obawy:/ Od początku z przymrużeniem oka patrzyłem na te newsy dotyczące ewentualnego transferu Teveza do Milanu, ale z kazdą kolejną wiadomością miałem nadzieje, ze Carlitos rzeczywiście zawita do ekipy Rossonerrich (mimo ze przeciez ci lubują się w Brazylijczykach). Jak się jednak okazało wszystko spaliło na panewce i Tevez do Milanu nie przyjdzie, a co gorsze może wzmocnić naszego rywala zza miedzy Inter:/
0
Oxidosis
Oxidosis
13 stycznia 2012, 11:59
Maximilanista Podsumowałeś to idealnie, brawo! Nie wyobrażam sobie, aby ktokolwiek zrobił to lepiej. Ci, którzy są tak bardzo szczęśliwi, że Tevez nie przyjdzie - jestem pewien, że nie oglądaliście ani jednego meczu z udziałem tego zawodnika, a swoją wiedzę opieracie na tym, co powiedzą media, które jak wiadomo, lubią wszystko wyolbrzymiać.
0
Milanese
13 stycznia 2012, 11:46
Van Basten no a jak mógłbym nie słyszeć hehe. Czekam na ich płytę od półtora roku :D Wczoraj nie mogłem się doczekac 18.00 kiedy wyszedł ich premierowy teledysk :)
0
Kacapa7
Kacapa7
13 stycznia 2012, 11:29
rafal996 Ale Fabregas był kluczowym piłkarzem Arsenalu, dlatego niechętnie Kanonierzy chcieli pozbywać się tego piłkarza. To samo było z Henrym, również długo Barca się o niego starała w końcu podpisał 4-letni kontrakt, a po roku odszedł do Barcelony. Zespoły nie chcą sprzedawać swoich największych gwiazd, dlatego wokół tych piłkarzy plotki transferowy trwają parę lat podobnych przykładów znalazłoby się setki. Tevez, Robinho jak i Ibra nie są/nie byli chciani w swoich zespołach i na każdym z nich była promocja co najmniej -40% Według mnie oba Hiszpańskie giganty mało co kombinują, bardzo pochopnie przeprowadzają transfery i nie przywiązują szczególnej uwagi jaka jest cena piłkarza rzekłbym nawet, że niemal za każdym razem zdrowo przepłacają.
0
18Milanista99
13 stycznia 2012, 11:28
wywalic robinho trzeba bylo a nie kurde klauzule z pato... przejdzie do interu i bedzie walil bramy ze szok ... porazka dla mnie no ale coz..
0
Fanatic
Fanatic
13 stycznia 2012, 11:21
No i miód malina i małpi smalec!!! Kupowanie Teveza bylo dla mnie idiotyzmem i niepotrzebna strata pieniedzy! A juz za Pato to w ogole fanaberia! Jedyne martwi to, ze po raz kolejny nasi naklamali...bo przeciez transfer Teveza wcale nie mial byc zalezny od odejscia zadnego z naszych graczy a napewno nie Pato! Ale coz juz przyzwyczailem sie do tego. W sumie dobrze ze stalo sie tak jak sie stalo bo tylko bysmy sie oslabili na reszte tego sezonu...bo Tevez w LM by sobie nie pogral a i w Serie A tez moze by sobie nie poradzil szczegolnie po tym jak pol roku spedzil na lawie!
0
Van Basten
13 stycznia 2012, 11:20
Naprawdę osobiście nie lubie komentarzy takich jak mój,ale teraz musze to napisać.Podpisuje sie pod komentem Maximilanisty.Facet wyjął mi to z klawiatury :).To że Berlu jest właścicielem Milanu to na dzień dziesiejszy porażka.Nie ma pieniedzy na klub,a nie chce sie go pozbyć,snując mocarstwowe plany przed każdym nowym sezonem,nie mając ku temu realnych przesłanek.Urodzony polityk,cos obiecać,omamić ludzi,a pózniej odwrócić kota ogonem.Milan staje się dla przyszłych partnerów transferowych,nie tylko klubem mało atrakcyjnym ale na dodatek klubem mało poważnym.Z taką marką ten klub powinien robic zakupy w najlepszych sklepach,a tymczasem nasz zarząd przebiera w secondhendach.Tak na marginesie MILANESE słyszałeś Unisonic ?..
0
rafal996
rafal996
13 stycznia 2012, 11:20
Dlaczego głupi przykład? Nie chodzi mi o to ile wydali, tylko ile się do tego zbierali i w jaki sposób. Jasne, że to są kluby, które mimo wszystko co roku kupują drogich graczy, ale są też przypadki, kiedy kombinują. U nich jest taki sam cyrk jak u nas, tylko z tą różnicą, że oni jeszcze dodatkowo mają pieniądze ;)
0
Kacapa7
Kacapa7
13 stycznia 2012, 11:10
rafal996 Trochę głupi przykład podałeś, bo jakby nie patrzeć Barcelona zapłaciła blisko 30mln za Cesca, do tego kolejne 30mln za Sancheza. Real wypożyczył Adebayora, ponieważ Higuain miał półroczną kontuzję, a wart 30mln Benzema nie spełniał oczekiwań. Gdybyśmy zsumowali ile Real zapłacił za swoich ofensywnych piłkarzy na przestrzeni 2-3 lat to suma wychodzi naprawdę astronomiczna. Ronaldo, Kaka, Benzema, Higuain, Ozil czy chociażby jeszcze Di Maria około 250 pewnie by wyszło :)
0
Milanese
13 stycznia 2012, 10:35
Zrozumcie... Nie ma kasy na takie transfery. W Interze również. Etoo odszedł nie dlatego bo był słaby, tylko dlatego że budżet Interu nie wytrzymał jego wynagrodzenia (10 mln netto za sezon). U nas to samo dzieje się z Ibrą. Zlatan zarabia rocznie tyle co pięciu Nocerino. Przesledźcie sobie transfery na przestrzeni kilku lat. Tylko Zlatan i Robinho przyszli za wiele milionów i to rozłożone na raty. reszta to zawodnicy z konczącym się kontraktem albo wypożyczenia z opcją pierwokupu.
0
Maximilanista
Maximilanista
13 stycznia 2012, 10:02
I znów poczciwy kibic Milanu dostaje, miast obiecanej waty cukrowej, śmierdzącą skarpetę pod nos podetkniętą (jeśli Tevez trafi do Interu, to trzeba będzie tę skarpetę zjeść. Jeżeli ktoś chce, niech udaje, że skarpeta mu smakuje - ja ją połknę z obrzydzeniem). Powtórzyła się historia z letniego mercato - wielkie zapowiedzi, jeszcze większe ambicje - a na koniec dziadowanie i robienie z kibica idioty skończonego. Wielkim Panem X, graczem z najwyższej półki światowej, który miał powieść naszą drużynę do wielkiej batalii detronizujacej Barcelonę został Aquilani (na wypożyczenie, oczywiście). Kpina. Dziwię się, że ja, człowiek, który chce o sobie myśleć jako o kimś, kto kieruje się w życiu logiką, po tym letnim cyrku, jakiego wszyscy zostaliśmy widzami/ofiarami, niecałe pół roku później uwierzyłem w to całe gadanie o Tevezie. Nie przyjmuję żadnych ekonomicznych tłumaczeń, niech oni się tłumaczą - nasi włodarze umieją to robić doskonale, nie trzeba im w tym pomagać. Naszym zadaniem jest natyomiast rozliczyć ich (oczywiście jedynie w symbolicznym wymiarze, bo innych możliwości nie mamy) z tych obietnic,,z tych zapowiedzi, z tych deklaracji. Skoro Galliani i spółka wiedzą, że nie stać ich na Teveza (choć możliwość pozyskania tak wspaniałego napastnika za dwadzieścia kilka milionów to po prostu okazja, która długo się nie powtórzy), to po co ta cała szopka? Znów było dumne pohukiwanie. Nie ma Cassano? Znajdziemy mu następcę. Tevez? Chce grać tylko u nas. Pato? Nie ma mowy o jego odejściu. A teraz oni mówią, że to nie tak...Że to Pato miał zrobić miejsce Tevezowi, Cassano miał obiecane, że cierpliwie nań poczekamy... Przecież to jest żenujące (i zdarza się nie pierwszy raz). Te szumne zapowiedzi i ich końcowy, kompromitujacy, efekt przynoszą nie tylko wielkie rozczarowanie wśród nas, kibiców ACM, ale i przynoszą nam ogromny wstyd na zewnątrz. Śmieją się z nas (wiem, bo mam znajomych, kibicujących różnym drużyniom, i oni mówią mi i piszą, że takich cyrków jak w Milanie to nigdzie inndziej nie uświadczysz, a ja musze się zgadzać). A jeśli Tevez wyląduje w Interze to rechot rozejdzie się ogromny. I nie oburzajmy sie na kibiców naszego lokalnego rywala - podziękujmy naszym Preziom. Ci ludzie to albo nie wiedzą, w jakim świecie żyją, i ich wygórowane i odtrąbiane wszem i wobec ambicje boleśnie weryfikuje rzeczywistość (w takim razie nie nadają się do pełnienia tak odpowiedzialnych funkcji), albo po prostu kpią sobie z nas wszystkich, bo myslą, że zawsze im się jakoś będzie udawać psim swędem (jak z Ibrą czy Cassano), zawsze mozna coś wydziadować, zawsze jakaś niechciana perełka za darmochę się trafi - a jak bedą trudności, to się wyłgać można, wycofać raczkiem, zamydlić oczka prostemu ludowi. Wstyd. Wstyd. Wstyd. PS.Jeśli Silvio nie stać na utrzymnywanie wielkiego Milanu, niech przestanie obiecywać Panów X czy Tevezów, tylko niech sprzeda klub komuś, kto na to środki ma - są przecież chętni. Bo ja już przeszłoscią oddychać nie chcę, bo duszno.
0
ninjazz_PL
13 stycznia 2012, 08:57
Dzięki Bogu ! Carlosie , dobrze że nie przybędziesz do AC :) kamień z serca spadł :)
0
primo2p
primo2p
13 stycznia 2012, 01:34
A tam, jak nie przychodzi to nie, dla mnie Pato, pomimo słabszych chwil jest bardzo dobrym zawodnikiem i zobaczycie, jeszcze wiele goli strzeli u nas. Jeżeli miałby przyjść do nas Tevez kosztem Pato to nie!!! Alex w sumie to rodzinne więzi;) hehe
0
MilanBoy7
13 stycznia 2012, 00:35
Galliani to majster i nie piszcie glupot jak nie znacie tematu od wewnatrz. Z pustego i Salomon nie naleje , co ma chlop zrobic ze Silvio woli ziecia niz Teveza , skad ma natrzepac siana ? Obudzcie sie bo jak ostatnie dwa okresy transferowe nie pokazaly wam jakim geniuszem jest Galliani to nie jest z Wami dobrze . Pozdrawiam
0
pudel
pudel
12 stycznia 2012, 23:48
Alleluja! Dziękuje za taki obrót spraw! Dobranoc
0
zbylon
12 stycznia 2012, 22:47
ferrer38 gada jakby był premierem Grecji, czy jakiejś innej Portugalii...
0
Dusiek
Dusiek
12 stycznia 2012, 22:39
Cleaver ja mam tak samo ;)
0
Cleaver
Cleaver
12 stycznia 2012, 22:32
Cały czas mam nadzieje, że to zasłona dymna xD
0
Michał Nowak
12 stycznia 2012, 22:17
Oxidosis, właśnie dlatego, że wiem, iż krytyka spadnie na zarząd, chciałem zwrócić uwagę na fakt, że może to wcale nie jest uprawnione. Już widzę te litanie wyzwisk i żalów, jakie będą się tutaj przewijały przez połowę lutego. Tak samo było latem, a jakoś teraz kontestujących tamto mercato jakby mniej... Z tą irytacją chodziło mi zaś tylko o uwypuklenie faktu, że krytykujesz zdanie innej osoby za pomocą argumentu, który sam nie wytrzymuje tej krytyki (a użyłeś w niej właśnie tego sformułowania). Mnie Twoje komentarze bowiem nie irytują :) Pozdrawiam, MN
0
Oxidosis
Oxidosis
12 stycznia 2012, 22:01
mistrzMALDINI Tak samo, jak z Panem X? Już nas zaskoczyli, i niestety znowu negatywnie. Jednak miło, że potrafisz jeszcze im wierzyć - ja już przestałem, jakiś czas temu. Michal Nowak Zdaję sobie sprawę, że niektóre moje komentarze mogą być irytujące, zwłaszcza gdy są pisane pod wpływem emocji, ale nie rozumiem, jak można ubliżać Tevezowi, skoro wina nie leży po jego stronie. Niemniej jednak muszę przyznać Ci trochę racji, że nie do końca wiemy o co w tym wszystkim chodzi, jednak trzeba wziąć pod uwagę, że w razie braku transferu, cała krytyka pójdzie w stronę Gallianiego, tudzież Berlusconiego.
0
ferrer38
12 stycznia 2012, 21:56
w dzisiejszym świecie Tyle klubów jest zadluzonych wiec sadz ze te 25 mil euro nie zmieniło by duzo a i watpie by taki klub jak Milan kiedy kolwiek zbankrutował .. ale nie oszukujmy sie jezeli w dzisiejszym świecie nie dajesz pieniadzy na nowych piłkarzy nie wzmacniach składu i nie ma sie szkolki jak Barca czy ajax to nie ma co liczyć .. niech Berlu zrobi cos dobrego dla milanu i sprzeda akcje chodz 50 % komuś kto bedzie w stanie wyłozyc te 240 milionó na transfery juz nie mówie ze maja miec kasy jak city czy real i kupować po150 mil czy wiecej piłkarzy ale zeby chodz zrobic jakis spektakularny transfer jak chocby z Ibra ale w ostatnich latach to Milan raczej pozbywa sie piłkarzy Kaka Sheva ;/ oby pATO ZOSTAŁ
0
Ibra1899
Ibra1899
12 stycznia 2012, 21:56
Mam nadzieje ze tevez dołaczy... a jeżeli nie to Szkoda !!
0
dzejms10
12 stycznia 2012, 21:55
Zobaczycie, że i tak Tevez będzie w Milanie. ;). Dzisiaj po tym całym zajściu z anulowaniem transferu przeprowadził z nim wywiad jakiś angielski dziennik nazwy nie pamiętam. i Tevez mówił, że decyji jeszcze nie ma i nadal czeka na rostrzygnięcię .
0
Rosso Cavaliere
12 stycznia 2012, 21:51
Już oni nas mieli latem zaskoczyć...
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
12 stycznia 2012, 21:47
Michał Nowak Twój komentarz to materiał na dobry horror. Ja tam przeczuwałem, że Galliani i Berlu nas czymś zaskoczą.
0
filipdiablo
12 stycznia 2012, 21:43
Polecam na fb Kevin Prince Boateng ( AC Milan ) Ma dużo newsów!
0
filipdiablo
12 stycznia 2012, 21:42
?21:31 - E' clamorosa l'indiscrezione che lancia Paolo Bargiggia dallo studio di Premium Calciomercato. Secondo il giornalista Mediaset, Carlos Tevez avrebbe fatto sapere nuovamente, tramite Kia Joorabchian, di voler aspettare ancora il Milan. Nie do końca wiem co to znaczy bo translator źle tłumaczy... Nawet z rymem:P
0
Cactus
12 stycznia 2012, 21:39
Hym...Mam nadzieję, że nie odczujemy tej straty jeśli chodzi o skuteczność i regularność zdobywanych bramek. Bardziej zastanawia mnie kolejna spektakularna porażka medialna Gallianiego. Najpierw Pan X, teraz najprawdopodobniej Tevez. Katastrofą dla kibiców Milanu będzie ewentualny transfer Teveza w szeregi Interu. Ogromy policzek dla całej czerwono-czarnej rodziny. Nie tyle nawet pod względem czysto sportowym co wizerunkowym.
0
bartek2506
bartek2506
12 stycznia 2012, 21:22
on trafi do Interu bo jest lepszą drużyną. i wtedy sie okaże czy dobrze zrobiliśmy, że zostawilismy Pato
0
arti12257
arti12257
12 stycznia 2012, 21:17
A ja tam sięciesze , że Pato zostaje bo jest młody a to że teraz jest w słabszej formie nie znaczy że tak bedzie zawsze...a co do Teveza zobaczycie że pójdzie do PSG bo ten koleś leci na kase
0
MilanBoy7
12 stycznia 2012, 20:58
Jeśli to była decyzja PATO to cofam wszystko co o nim pisałem ( poza tym że gra jak Rasiak :) Rzadko Brazylijczycy cechują się lojalnością z tym że tu nie chodzi tylko o klub , on przecież ma jeszcze Basię :) Anyway Brawo Pato
0
MilanBoy7
12 stycznia 2012, 20:55
... a jutro się okaże że Tevez już jest nasz :) ... Kłamliwy ten nasz managment oj kłamliwy !!!
0
rafimilan
12 stycznia 2012, 20:55
Ja tam nie byłem za jego transferem aż tak bardzo. Wolę naszego Pato.
0
Carlos
12 stycznia 2012, 20:52
No cóż, może nie zostanę poparty, ale cieszę się, że ten transfer nie doszedł do skutku. Mielibyśmy przetłok w ataku oraz brak większej możliwości wprowadzania zawodników z primavery. Faraon grając znakomicie z PSG pokazuje, że może być z niego nieziemski zawodnik, a takich własnie potrzebujemy: młodych, zdolnych! Pieniądze, które miałyby pójść na Teveza, możemy przeznaczyć na wzmocnienie pomocy. Brakuje mi również milanisty z krwi i kości, takiego kogoś jak Pato. Przyszedł do nas w młodym wieku i każdy mógł obserwować jego rozwój. Co tu mówić, ale takiego zawodnika u nas nie ma
0
Sheva77
12 stycznia 2012, 20:49
Myślę, że tevez nie był i nie jest nam potrzebny. mamy szpital w zespole szczególnie na środku. Czemu nie szukać prawdziwego rozgrywającego? kolejny napastnik byłby dla nas utrapieniem. Pato, Robinho, Ibra, Pippo, Cassano kiedy wróci do tego można zaliczyć boatenga który czesto jest trequartista, po co nam 7 zawodnik ofensywny ?
0
patoo_07
patoo_07
12 stycznia 2012, 20:49
Szkoda :( Liczyłem na i Teveza i Pato :)
0
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się