SCUDETTO


Pato wciąż niezastąpiony?

23 stycznia 2012, 19:41, Mariusz0607 Felietony


44 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Kazubek
24 stycznia 2012, 16:07
Prince.. możesz mówisz co chcesz. Ja owszem jestem dzieckiem, mam 17 lat... ale wyrażam tylko swoje zdanie. Dla mnie Pato tak jak dla osoby piszącej ten felieton jest zaledwie numerem 4 w naszym zespole. Ponadto płacimy mu ogromne sumy za to, że siedzi na ławce rezerwowych lub w szpitalu.. a to nie jest polityka. Nie sprzedawałbym go gdyby był jakiś niezastąpiony w naszych szeregach.. lecz sam musisz przyznać, że Brazylijczyk w tym sezonie więcej szkodzi Milanowi jak mu pomaga.. Tyle ode mnie. Lubię Pato ... jednak jako obiektywny kibic i jako fan piłki nożnej muszę niestety przyznać, że pod względem ekonomicznym najlepszą opcją byłoby sprzedanie Pato. Pozdrawiam!
0
Prince
24 stycznia 2012, 15:32
A wy dalej z tym Pato. Dajcie spokój tylko nakręcacie dzieci ze strony, które tylko krytykować potrafią. To już jest nudne.
0
18Milanista99
24 stycznia 2012, 13:57
Pato jeszcze eksploduje zobaczycie. Chłopak jest za młody zeby go skreslac i sprzedawac, no chyba ze mial by w jego miejsce przyjsc Neymar ale on nim chyba mozemy sobie pomarzyc. Uwazam ze trzeba mu dac szanse on wydaje mi sie ze przez to ze jest taka nagonka na niego stracil motywacje do gry trzeba go wspierac a nie glebic. Nie wiem czy odblokuje sie jeszcze w tym sezonie albo w nastepnym na pewno pokaze sie ze swojej najlepszej strony.
0
KOZIO
KOZIO
24 stycznia 2012, 13:10
Ostrzeżenie za błędy ortograficzne i obrażanie innych użytkowników
0
kamilus
kamilus
24 stycznia 2012, 10:55
Kozio, nie wiem w jakim świecie żyjesz, ale my żyjemy w tym realnym, gdzie (niestety) raczej nikt nie da za Pato 50 mln, a Bale (który w naszej taktyce i tak nie miałby miejsca) nie zostanie sprzedany za marne 25 mln...
0
KOZIO
KOZIO
24 stycznia 2012, 10:18
Sprzedac Pato za 50mln do PSG Kupic TEVEZa 25mln Bale 25mln o to by były transfery.
0
gorylmagila
gorylmagila
24 stycznia 2012, 08:46
Napiszę tak, sprzedać Pato, ale tylko gdy będziemy mieli już podpisane kontrakty z potencjalnymi następcami, nie myślę tutaj o jednym zawodniku tylko o minimum dwóch. Gdy jednak nie będziemy mieli pewnych wzmocnień to jestem za pozostawieniem tego zawodnika w myśl przysłowia lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu. Sprawą bardzo kontrowersyjną jest temat czy warto czekać aż rozbłyśnie gwiazda kaczora ? ,odpowiedź jest prosta gdyby klub miał kasę i mógł sobie pozwolić na wydanie przykładowo 30 mln to by nie było mowy o sentymentach, o przywiązaniu itp tylko na razie i kupujemy zawodnika na tym samym poziomie czy nawet lepszego. Ale gdy w skarbcu zero dukatów to mamy przysłowie lepszy pato bez formy niż tevez chcący do nas przyjść. Należy dodać również, że w tym przypadku czas działa na nie korzyść pato ponieważ lata uciekają a główny argument, że jest młody i ma potencjał będzie słabł z rokiem, miesiącem, dniem, godziną, minutą, sekundą ...... Sprawa by się rozwiązała wtedy gdy kaczor zaczął by w końcu grać tak jak wszyscy tego oczekują oraz zaczął by godnie reprezentować klub Ac Milan a numer 7 na trykocie znowu by świecił pełnym blaskiem jak to już było wcześniej
0
zbylon
zbylon
24 stycznia 2012, 07:29
Co do Redondo to sprawa wyglądała trochę inaczej. Chłop przeszedł do Milanu w najlepszym momencie swojej kariery, kiedy był w świetnej formie, lecz należy pamiętać, że miał wtedy już 31 lat. Wrócił na boisko w wieku 34 lat (miał 3 sezony przerwy, a nie dwa jak w artykule) i do tego czasu Milan wzmocnił się Seedorfem, Pirlo i Rui Costa (odeszli Boban i Albertini). Redondo mimo wszystko w kilku meczach wystąpił i pamiętam, że grał naprawdę dobrze jak na piłkarza w tym wieku i po takiej przerwie ;) Pozdrawiam.
0
primo2p
primo2p
24 stycznia 2012, 00:27
Szczerze, to nie chciało mi się ani czytać tego artykułu, ani komentarzy, a jeszcze bardziej szczerze, to nie chce mi się jużczytać o Pato... Jak ma kontuzję to ma, teraz nie psioczmy, że gra słabo, bo kto wie jak będzie jak wróci za miesiąc... Może się akurat odblokuje i pójdzie dobrze:) Wolałbym więcej info np. o możliwych transferach Mlanu, spekulacjach, tym bardziej, że praktycznie pozostał tydzien do końca mercato:) Forza ACM, Forza Pato, Forza kibice Milanu (nawet Ci uwzięci na Brazylijczyka) ;p:)
0
damianwithporaj
24 stycznia 2012, 00:19
Jeżeli masz jakieś uwagi odnoszące się do danego użytkownika, to załatwiaj takie sprawy przez prywatne wiadomości (istnieje tutaj taka opcja). Pozdrawiam, Metal.
0
dzedzester
23 stycznia 2012, 23:44
Podobnie, mam nadzieje, że sytuacja z Pato zostanie rostrzygnięta z korzyścią dla Milanu. Nie można wiecznie czekać na to czy będzie z niego klasowy zawodnik czy też nie. Myślę, że ma wszystko, aby się takim stać. Ale mam też wrażenie, że aby się odpopwiednio rozwinąć potrzebuje zmienić otoczenie. Obecny sezon jest już dla niego stracony. Teraz kolejny miesiąc absencji, potem powolne dochodzenie do formy - i obyśmy mieli wtedy Teveza.
0
dzedzester
23 stycznia 2012, 23:26
A dlaczemu nazywać Pato następcą Shevchenki? Andriy przyszedł do klubu i zrobił furorę. To jeden z największych Milanistów w historii. Pato jest młodzianem, który miał być dobry, ale nie jest. Oczywiście ma umiejętności, ale skoro nie pozwala nam się nimi cieszyć już od 5 lat, to chyba czas na jego transfer. Osobiście jestem zwolennikiem znalezienie innego klubu dla Brazylijczyka. Nie neguje jego talentu. Ba, oby kiedyś zdobył złotą piłkę - ale w Milanie mu się to nie uda. Tutaj po prostu mu nie idzie. A kontuzja goni kontuzję. Chyba dobrze byłoby dla niego, i dla jego charakterystyki gdyby trafił gdzieś do Hiszpanii. Milanowi życzę poważnych wzmocnień za pieniądze uzyskane ze sprzedaży Pato.
0
Bandon
23 stycznia 2012, 23:21
Przepraszam za drugi komentarz, ale teraz przeczytałem wypowiedź jednego z użytkowników. Blady19921002 Przeczytaj ostatnie zdanie tego 'felietonu'. A tak poza tym chyba każdy ma prawo do własnej opinii i w 100% popieram Abyss.
0
Bandon
23 stycznia 2012, 23:16
Michał Nowak W żadnym moim komentarzu nie napisałem, że powinien mieć specjalne względy. Chodzi mi o ten artykuł, który jest zbyt krytyczny. Nie możemy zapominać o tym, że Pato ma 22 lata a stawiane są przed nim ogromne oczekiwania. Dochodzi do tego frustracja powodowana kontuzjami. Jeśli już złapie formę to znowu kontuzja. Uważam, że jest w nim ukryty wielki potencjał i nie popieram tej krytyki, która spada na Brazylijczyka. W takim momencie powinien dostać wsparcie od zespołu a przede wszystkim od nas kibiców. Po słabym okresie gry Alexa połowa chcę go sprzedać. Żałośnie śmieszne dla mnie są również komentarze, które głoszą iż został w Mediolanie tylko przez związek z córką Berlu.
0
Mi(L)anista
Mi(L)anista
23 stycznia 2012, 23:14
Mądre słowa,wszystko przemawia za tym aby Pato sprzedać.Gdyby nie jego mięśniowe kontuzje to kto wie.Jak dla mnie ten Milan Lab to jakieś ogórki,przypomnę Messi też miał poważne problemy z mięśniami a jakoś mu pomogli
0
rafal996
rafal996
23 stycznia 2012, 22:54
Szczerze mówiąc, nie sądzę żeby ktokolwiek naprawdę chciał poważnie zapłacić za niego 100 mln. To są raczej bajeczki. No, ale już bardziej realne 50 - 60 mln też by było świetne. Tylko, że ja się nie oszukuję, że to by poszło na zakupy piłkarzy. Trudna sprawa z tym Pato, ale coraz częściej dochodzę do wniosku, że cokolwiek się nie stanie, to będę zadowolony.
0
Oxidosis
Oxidosis
23 stycznia 2012, 22:48
Tak z innej beczki, Taiwo wypożyczony.
0
Blady19921002
Blady19921002
23 stycznia 2012, 22:26
Abyss, nie podoba się, to nie czytaj...
0
milan2002
23 stycznia 2012, 22:14
Ja Pato zatrzymałbym przynajmniej do końca obecnego sezonu. Chociażby zważywszy na LM. A co dalej to nie wiem. Jeżeli się nie przebudzi to zarobku na nim nie będzie takiego jak na Kace. A jak się przebudzi i będzie grał dobrze oraz do końca sezonu nie złapie kontuzji. To niech zostanie.
0
Abyss
Abyss
23 stycznia 2012, 22:01
Mariusz0607 Czemu miał służyć ten felieton? Chciałeś podburzyć większość użytkowników do kolejnych plugawych opinii wobec Pato. Co do Kaki to ja osobiście odczuwam jego brak, bo Prince jest tylko substytutem lub jak kto woli podróbką Ricardo.
0
patomich20
23 stycznia 2012, 21:47
zatrzymajcie Pato !!!
0
KorekACM
23 stycznia 2012, 21:29
Ja bym zrobił tak poczekać z Pato do końca sezonu i ustawić mu normę 1 bramka na 2/3 mecze jak na Pato to zbyt mało ale niech bedzię nie sprawdzi się to podziękować za to co zrobił i sprzedać za 40 baniek do PSG
0
Bandon
23 stycznia 2012, 21:19
KAZUYAH Felieton nie felieton fakty powinny być respektowane. Autor piszę tutaj np. o słabej grze Pato w meczu z Interem a zapomina o tym, że cała drużyna nie grała kompletnie nic i Alex był jedynym, który się starał i próbował. O ile pamiętam to świetnie wypracował pozycję strzelecką Bommela i piłka trafiła w poprzeczkę.
0
rafal996
rafal996
23 stycznia 2012, 21:16
Co do tych transmisji, to ja bym się nie martwił. Teraz też zamykają strony z linkami, a potem one wstają na innych serwerach i tak to się kręci. Myślę, że te nowe przepisy to głównie propaganda i tak wiele się wcale nie zmieni. Co do artykułu - przed obecną kontuzją byłem zdecydowanie za jego pozostaniem, ale teraz... sam już nie wiem. Co to za piłkarz, co bez wyraźnego powodu się rozkłada na miesiąc?
0
paciorek
23 stycznia 2012, 21:11
Nie jestem wielkim zwolennikiem pozostania Pato w Milanie ale uważam, że najlepszym rozwiązaniem byłoby pozostawienie go do czerwca w drużynie, mam przynajmniej dwa powody : -po pierwsze nie mamy alternatywy w LM-Cassano nie wiadomo kiedy wróci do gry, Tevez nie może grać, a przyjście Maxi Lopeza-bardziej zmiennik Ibry niż boczny napastnik - drugi powód to pieniądze- jeśli teraz sprzedamy Pato to City będzie za Teveza chciało jak najwięcej, a tak nasz Łysy wydębi Apacza za grosze, potem latem pieniędzmi za Kaczora zapłaci i jeszcze zostanie na kolejne transfery(bądź długi). Tak więc dajmy Pato czas do czerwca, a jeśli chłopak się nie ogarnie to latem niech odchodzi a wtedy w PSG (bądź w innym klubie) niech strzela jak najwięcej, bo życzę mu jak najlepiej.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
23 stycznia 2012, 21:01
W sumie można by to wrzucić jako felieton.
0
Blady19921002
Blady19921002
23 stycznia 2012, 20:45
KAZUYAH, tylko że jak, to podpiszą, to będzie większa inwigilacja i szybko takich złapią, dostanie jeden z drugim taką karę, że już im się odechce wstawiania transmisji:(
0
szymoninho19
szymoninho19
23 stycznia 2012, 20:40
Pozbycie się Kaki a Pato to inna bajka bo różni ich spora bariera wieku. Pato ma 22 lata a Kaka 30. Sprzedał bym Pao no ale chciał bym w jego miejsce kilku naprawdę dobrych zawodników. Nawet i jednego którym był by Neymar, no ale to tylko marzenia. Czymś bardziej realnym było by sprowadzenie kilku solidnych i młodych grajków takich jak np. Eriksen, Ninis, Dzagoyev. To tylko kilka nazwisk, a można wymienić znacznie więcej. Jak dla mnie to trzeba odmienić linię obrony oraz pomoc. Bo te dwie formację jednak potrzebują zmian.
0
Milanese
23 stycznia 2012, 20:40
Ibra, Cassano, Robinho i Pato. Dopiero na czwartym miejscu jest nasza gwiazda pod względem przydatności i...umiejętności. Do bram pierwszego skłądu puka coraz mocniej Sharaawy. Pozycja Pato jest bardzo mocno zagrożona a on nic sobie z tego nie robi. Jest z córką Silvio a sam Silvio przerzucił swoją miłość z Shevy na Pato.
0
MilanBoy7
23 stycznia 2012, 20:27
Mariusz0607 Dlaczego piszesz że dla każdego kibica to temat tabu ?? Przecież już ponad rok spora część użytkowników tej stronki trąbi o chęci pozbycia się łabędzia o szklanych kościach i braku chęci do pracy !!! Chyba nie jesteś na bieżąco :) Pozdrawiam
0
Michał Nowak
23 stycznia 2012, 20:16
Witam! Przede wszystkim prosiłbym autora o dokładniejsze sprawdzanie stosowanych w tekście związków frazeologicznych i wyrazów obcego pochodzenia, gdyż użyte zostały w sposób niepoprawny. Przedstawiona historia wiązanych transakcji z udziałem Pato i Teveza również odbiega od powszechnie znanej (zależność między nimi była raczej odwrotna - zablokowanie sprzedaży Alexa spowodowało zerwanie negocjacji z MC). Nie zmienia to faktu, że w kwestii wniosków ogólnych zgadzam się z autorem szczególnie, iż niejednokrotnie sam je już formułowałem. Teraz jednak nie czas, aby się zastanawiać nad losami Brazylijczyka, skoro na pewno nie opuści on Mediolanu tej zimy (kontuzjowanego nikt nie kupi), a do czerwca wiele może się zmienić. Pozdrawiam, MN
0
shwayze7
23 stycznia 2012, 20:10
Nienawidzę tego. Sprzedaż Pato byłaby błędem na skalę pozbycia się Thiago Silvy. Sprzedajecie Pato, zapominając ile meczów on dla nas wygrał.. Tevez fakt, ma umiejętności ale nikt nie da Wam gwarancji, że nie strzeli kolejnego focha, poza tym jest o 5 lat starszy od Alexandre. Maxi Lopeza nawet nie komentuję.
0
szfarceneger
szfarceneger
23 stycznia 2012, 20:09
Boję się, że jak go oddamy do PSG, to tam dopiero pokaże na co tak naprawdę go stać...
0
kryst2
23 stycznia 2012, 20:04
jak felieton może być obiektywny? Subiektywny owszem ale nie obiektywny
0
KAZUYAH
23 stycznia 2012, 20:03
Bandon Nieobiektywny, bo rozumiem jest to taki mini felieton. Ja jestem za pozostaniem Pato, ale już tak mam że swoich ulubieńców bym zostawił nawet jakby straszna kaszanę grali. Gdyby to był pierwszy lepszy piłkarz to przy takiej ilości kontuzji i obecną formą wywaliłbym na zbity pysk, ale o tym zdecyduje Łysy. :P
0
bartek2506
bartek2506
23 stycznia 2012, 19:56
kończ waść, wstydu oszczędź. Pato odejdź ablo wypozyczmy go
0
Bandon
23 stycznia 2012, 19:56
Moim zdaniem beznadziejny i wcale nieobiektywny artykuł.
0
KAZUYAH
23 stycznia 2012, 19:55
MACIEK1899 Transmisje nadal będą, przecież teraz też są niby nielegalne. Jest ich za dużo żeby mogli każdej pilnować.
0
gimlord123
23 stycznia 2012, 19:53
Co do pytania na końcu tego artykułu, to uważam, iż powinniśmy go sprzedać jak Kakę. Po prostu nie widzę powodów, dla których on miałby się odbudować, zacząć dobrze grać i strzelać bramki. Mam nadzieję, że Łysy to zauważył i zrobi tak jak z Kaką.
0
MACIEK1899
MACIEK1899
23 stycznia 2012, 19:52
Blady19921002 pytałem tylko żeby się upewnić ... i jeśli to się potwierdzi i Milan będę mógł widzieć tylko na C+ to nie komentuję ...
0
kryst2
23 stycznia 2012, 19:49
. Nawet słynny MilanLab nie jest w stanie zmniejszyć podatności na kontuzje tego zawodnika Nie ma co zwalać samej winny na MilanLab bo jest wiele czynników. Początek serii kontuzji Pato zaczęło się za okresu Leonardo. A Leonardo odsunał całkowicie od pierwszej drużyny MilanLab co chyba skutki są widoczne dzisiaj i nawet specjaliści z USA nie pomogli. MilanLab nie ma zapobiegać kontuzjom jak większość pewnie myśli ma kordynować przygotowania do sezonu a jak z tego wywiązuje się sztab szkoleniowy i piłkarze to już inna kwestia.
0
Blady19921002
Blady19921002
23 stycznia 2012, 19:49
MACIEK1899, tak będzie, to przeszłość! Ale Tusk już mnie niczym nie zaskoczy... ale to nie miejsce na tego typu dyskusje
0
MACIEK1899
MACIEK1899
23 stycznia 2012, 19:47
orientuje się ktoś czy jeśli rząd podpisze tą ustawę ACTA to mecze na necie można uznać za przeszłość ??
0
Dominias
23 stycznia 2012, 19:45
Wydaję mi się, że jego czas już nadszedł, przez kontuzję nigdy nie wybije się ponad przeciętność chociaż ma ku temu predyspozycje a sam pewnie uważa się ,za gwiazdora na równi z Messim i Ronaldo..
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się