SCUDETTO


MERCATO LIVE [22:52]: PJACA - OFERTA JUVE BEZ ZMIAN?

8 lipca 2016, 07:51, cinassek Główne newsy


36 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 lipca 2016, 15:26
Primo2p Cuadrado to juz sprawdzona firma a Pjaca jest melodia przyszlosci. Kolumbijczyk dalby nam natychmiast skok jakosciowy a Pjaca niby mniejszy ale z potencjalem na top.
0
primo2p
primo2p
9 lipca 2016, 13:37
Cuardrado - oglądałem go w meczach z Bayernem, podobało mi się jak się prezentował. Za jakieś 26-30 mln euro to bym jego wziął. Jeżeli Pjaca się zastanawia i mielibyśmy dać aż 30 mln euro to nie wiem, czy Kolumbijczyk nie byłby lepszym ruchem, ale nie znam się tak dokładnie na tym Chorwacie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 lipca 2016, 12:30
Rossoneri.pl Oprocz atutu w postaci Montelli trzeba brac pod uwage fakt, ze pilkarze z ameryki pld zazwyczaj leca na kase wiec trzeba mu dac wyzszy kontrakt niz Juve i szansa jest. Dobrze ze Lysy konsultuje z Chinczykami transfery bo jest szansa ze wydamy ta kase na sensownych graczy.
0
Rossoneri.pl
9 lipca 2016, 10:57
grzesiekpl88 Jeśli to prawda z tym Cuadrado to trzeba by o niego powalczyć. Świetny zawodnik, bardzo dobrze gra Serie A. My mamy ten atut, że zna Montelle, a z drugiej strony w Juve spędził ostatni rok. W każdym bądź razie będzie o niego ciężko, no chyba, że to plotka.
0
Thrall
9 lipca 2016, 01:30
wycena Pavolettiego na transfermarkt jest ze stycznia, po tym sezonie to musi podskoczyć do 10-12 mln euro... Patrząc na przebieg kariery Pavolettiego to przypomina nasz nowy nabytek Lapadulę
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 lipca 2016, 23:45
primo2p No i jedyny, za ktorego nie przeplacilismy. Ale spoko, Preziosi ma juz plan, byl news na stronie ze chcial kupic Lapadule a nam Pavolettiego opchnac za 18mln, podczas gdy gosc na transfermarkt jest wyceniany na 5. Oby Lysy sie nie nabral.
0
adi14762
8 lipca 2016, 23:27
primo2p Jest jeszcze Antonelli
0
tybionzo
8 lipca 2016, 23:22
Czyli jednak Pavoletti?
0
primo2p
primo2p
8 lipca 2016, 23:20
Oczywiście, że Preziosi nie będzie się dąsał, ma przecież do opchnięcia kilku zawodników za zawyżoną cenę. Nikt nie zapłaci mu takiej kasy jak Milan. Kucka to chyba jedyny zawodnik z Genui, który się u nas sprawdził.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 lipca 2016, 22:56
Preziosi idz Pan w .... nie potrzebujemy Twoich pilkarzy :) chciales Pan nas wydymac Pavolettim a teraz przyjaciela zgrywasz. Lysy byl zawsze dla tego Pana zbyt hojny, pora zakonczyc role cichego sponsora Genoi.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 lipca 2016, 20:20
Mustafi na euro mimo niewielu wystepow wyglada na solidnego stopera, wole go od niepewnego Musacchiego
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
8 lipca 2016, 20:11
Nadal będę to powtarzał - najgorzej planować transfery tuż przed sprzedażą klubu...albo opóźniać sprzedaż
0
Fushnikov
Fushnikov
8 lipca 2016, 19:12
No i w ataku pusto znowu.
0
ACstach
ACstach
8 lipca 2016, 18:27
Gattuso28 Moim zdaniem na 99% tak właśnie jest. Dodatkowo być może, jak to jest rzekomo mówione, była jakaś umowa miedzy Łysym a Kolumbijczykiem, że w przypadku braku pucharów pozwolą mu odejść bez gadania.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 lipca 2016, 18:25
No to Pjaca bye bye. Juve sportowo bije nas na glowe pod kazdym wzgledem, daja wiecej kasy wiec szanse zerowe. Chyba ze Lysy da mu pensje 1mln wyzsza i pojdzie na kasę.
0
Gattuso28
Gattuso28
8 lipca 2016, 17:51
Może Bacca poprosił o transfer i klub nie chce robić pod górkę?
0
Thrall
8 lipca 2016, 16:52
a jak widzę, że ktoś bierze na poważnie newsy z brukowców typu As, The sun, Corriere dello Sport (nie mylic ze Corriere della Sierra) to też mnie nosi :)
0
bartekxd22
bartekxd22
8 lipca 2016, 15:58
Zgodzę się tutaj z Abyssem. Carlitos byłby ciężkim do zastąpienia piłkarzem, bo gdzie na rynku znajdziemy piłkarza, który da nam te 20 bramek w sezonie przy przeciętnej, żeby nie powiedzieć słabiutkiej pomocy.
0
Milanrulezzz
Milanrulezzz
8 lipca 2016, 15:58
Obawiam się tego całego musaccio. Koledzy pod innymi newsami pisali że w ciągu 2 ostatnich sezonów zagrał 27 meczów. To mniej więcej połowa tego ile powinien zagrać piłkarz na poziomie w ciągu 1sezonu. Bardzo niepokojące. A przecież chyba nikt nie chce cierpieć na widok kolumbijskiego bonery i męczyć się z tą fajtłapą większość sezonu.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 lipca 2016, 15:52
Jak widze kolejne cele transferowe Montelli to zaczynam sie przekonywac, ze wybor jego na trenera to byl blad. Gosc ma 200 baniek na transfery a dzwoni to do 29cio to do 32,34 latkow... jakas paranoja
0
Abyss
Abyss
8 lipca 2016, 15:01
Mam wrażenie, że Milan na siłę próbuje pozbyć się Bakki. Uniwersalnego zawodnika, jednego z najlepszych napastników jakiego mieliśmy w ostatnich latach. Pokazał wiele dobrego, ale nie wszystko co potrafi - brakowało zawodników, którzy daliby mu wsparcie. Jestem przekonany, że Bacca może osiągnąć znacznie więcej, ale wyłącznie wtedy, gdy cała drużyna daje z siebie wszystko w każdym meczu. Bez wsparcia od kolegów Bacca istnieje tylko w 50%. Sprzedaż Kolumbijczyka to KARDYNALNY BŁĄD. Jestem przekonany, że będziemy tego żałować!
0
Maximilanista
Maximilanista
8 lipca 2016, 12:23
Zespół, który zajął siódme miejsce w pogrążonej w dołku Serie A traci trzeciego strzelca tej ligi. Z mojej perspektywy to jest to osłabienie drużyny. Jeśli rzeczywiscie była umowa między Bakką a Gallianim, że w przypadku braku europejskich pucharów Kolumbijczyk może sobie szukać drugiego pracodawcy, to decyzja klubu jest uzasadniona. Inna sprawa, że być może nikt nie próbował przekonać Carlosa do zmiany zdania, ponieważ, wedle przecieków, Montella widzi w jego miejsce kogoś innego. Właśnie, w tym momencie zgadzam się z SuperSnajperem: ciężko dziś o pozyskanie napastnika światowego formatu. Zespołowi, który trzy lata nie gra w pucharach będzie jeszcze trudniej. Mówi się o Graziano Pelle...Cóż, raz, że jak angielskie kluby lubią przepłacać za piłkarzy, tak i wołają kosmiczne pieniądze za swych zawodników. Tani nie bedzie. Zresztą, podobno Conte chce go Chelsea. No i co, jeśli skończy się na Pavolettim? Jakos mi ciężko uwierzyć, że będzie to zmiana na plus. Zresztą, Montella ględzi, że poszukuje piłkarzy uniwersalnych. Nie ździwię się, jeśli padnie na gwiazdę Fiorentiny (no oczywiście, ze Fiorentiny) i następcą Bakki zostanie Ilicić... A skoro już o uniwersalnych graczach mowa... Ja żałuję, że nie spróbowaliśmy na serio zakontraktować Candrevy. Sądzę, że piłkarza o takiej charakterystyce brakuje teraz Milanowi. Ale Candreva podobno bardzo blisko Napoli... Uważam, że mercato Milanu powinno zacząć się od bardzo mocnego uderzenia, od zakupu (niechby i za duże pieniądze) jakiejś gwiazdy futbolu (może nie pokroju Jamesa, bo nie wiem, czym mielibyśmy go skusić przy jego wyborze między Realem, PSG, MC i MU). Taki hit zmieniłby perspektywę, w jakiej odbierany jest Milan i byłoby łatwiej przekonywać innych wartościowych zawodników do projektu chińskiego Milanu. Zakup Musacchio czy Sosy z Turcji raczej nikomu nie zaimponuje. Jeśli udałoby się kupić kogoś, kto od razu miałby szansę zmienić oblicze drużyny, wtedy czas myśleć o piłkarzach mających zapewnić drużynie stabilizację w defensywie i w środku pola. No i wywalić zbędnego balastu jak najwięcej...Przewietrzyć szatnie i odsiać największych leserów i bimbasów...
0
Rossoner1996
Rossoner1996
8 lipca 2016, 12:01
Cervusius Tylko umiejetnosci inne :P
0
tybionzo
8 lipca 2016, 11:54
#14 Z dotychczasowych wypowiedzi naszego nowego trenera można wnioskować, że młodym do pary będzie Niang.
0
Miguś
Miguś
8 lipca 2016, 11:46
Ja się cieszę że Bacca odchodzi, nie uważam go za aż tak dobrego napastnika jak niektórzy tutaj, mam nadzieję że Lapadula wystrzeli a do tego sprowadzimy kogoś młodego do pary z nim.
0
Cervusius
Cervusius
8 lipca 2016, 11:44
Rossoner1996 Poziom Ronaldo z czasów jego gry w Milanie :p
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 lipca 2016, 11:20
25+ bonusy za Pjace, a jak Dinamo chcialo rok temu bodaj 12mln to bylo dla nas za duzo... 8mln za 31-letniego Sose to troche duzo, podejrzewam ze za 12-15 moznaby jakiegos mlodszego kupic o podobnych umiejetnosciach. Na 30+ latkach Milanu nie odbudujemy. Chyba ze to sa gracze na max 2 sezony zeby wspomogli mlodych, ktorzy beda stanowic o naszej sile. Jest tyle ciekawych nazwisk w naszym zasiegu finansowym, a co chwile w newsach 31-letni Kowalski w orbicie zainteresowan, 29-latek na celowniku milanu. A moze by tak 24-25 latek jakis ?
0
Rossoner1996
Rossoner1996
8 lipca 2016, 11:16
Niestety duzo pracy przed naszmi zawodnikami: http://fangol.pl/view/170644/jeremy-menezowi-troche
0
zbylon
zbylon
8 lipca 2016, 11:11
A mnie Bacca ani ziębi ani grzeje.
0
posmak77
8 lipca 2016, 10:30
Brawo. Prawdopodobnie na dniach wpłynie kasa z Chin a my na początku sprzedajemy najlepszego napastnika i strzelca po 1 sezonie.... Zamiast pierw łatać duże dziury w pomocy/obronie to my robimy kolejną dziurę w ataku,,,,
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
8 lipca 2016, 10:17
Z Bakką to wydaje mi się rok temu padła jakas deklaracja od Łysego, że jak za rok (czyli dziś) Milan nie będzie miał awansu do europejskich pucharów to pozwola mu odejść. teraz trzeba tylko dotrzymac umowy i dać mu odejść za przynajmniej te 30 mln. Co do jego następcy to mam ogromne wątpliwości, bo kogoś tak klasowego raczej ciężko będzie znaleźć :/
0
Gattuso28
Gattuso28
8 lipca 2016, 09:45
Co wy z tym Kolumbijczykiem macie?Przecież wrócił The One.
0
primo2p
primo2p
8 lipca 2016, 09:32
Jakby Bacca był tak świetny i istotny w naszej drużynie, to nasi nie sprzedali by go za żadną kasę. Ja bym go zostawił, ale nie ma co przeżywać jego odejścia.
0
jedunio
jedunio
8 lipca 2016, 09:10
Zobaczycie, że Lapadula wystrzeli :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 lipca 2016, 08:56
Co za czasy na staly, ze nasz najlepszy strzelec chce zamienic Milan na.... West Ham... wiem, ze sportowo WH stoi od nas na ta chwile wyzej ale pare lat temu mogliby co najwyzej probowac wypozyczyc jakiegos mlodziana a nie podkrasc nam top snajpera.
0
Cleaver
Cleaver
8 lipca 2016, 08:40
Obawiam się, że jak sprzedamy Bacce. To nikt klasowy nie przyjdzie w jego miejsce. A przypominam, że głównie dzięki niemu, Milan zdobywał punkty...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się