SCUDETTO


Everton jest na "nie", ale Galliani się nie poddaje [AKTUALIZACJA]

30 grudnia 2016, 11:29, cinassek Aktualności
Everton jest na

La Repubblica podaje, że AC Milan dokonał pierwszego wzmocnienia podczas zimowego mercato. Na San Siro zawita Gerard Deulofeu, 22-letni prawoskrzydłowy Evertonu. Kapitan młodzieżowej reprezentacji Hiszpanii jest wychowankiem Barcelony, skąd trafił do klubu z Liverpoolu w 2013 roku. Sezon 2014/2015 spędził na wypożyczeniu w Sevilli, a od półtora roku ponownie gra w Evertonie. Zawodnik urodzony 13 marca 1994 roku w obecnym sezonie rozegrał 11 meczów w Premier League. Zdaniem wspomnianego na początku dziennika, Hiszpan trafi na San Siro na zasadzie wypożyczenia bez prawa wykupu do końca sezonu. Transakcję zaakceptowali już ponoć chińscy inwestorzy.

[AKTUALIZACJA]: Nie ma jeszcze stuprocentowej pewności co do tego, że hiszpański skrzydłowy zagra w drugiej części sezonu w Milanie, ale wszystkie media zgodnie podkreślają, że rossoneri, Everton oraz sam piłkarz są o krok od zamknięcia transakcji półrocznego wypożyczenia bez prawa wykupu.

[AKTUALIZACJA NR 2]: Według ostatnich doniesień Gianluki di Marzio Everton nie jest szczególnie skłonny, by pozbywać się Gerarda Deulofeu, nawet na wypożyczenie. Graczem interesują się też inne kluby, m.in Olympique Marsylia, Deportivo La Coruna i Las Palmas. Z drugiej jednak strony piłkarz nie znalazł się dziś nawet na ławce podczas meczu z Hull, co podsyca plotki transferowe. MilanNews twierdzi jednak, że pertraktacje między Milanem a Evertonem jeszcze się na dobre nie rozpoczęły.    

[AKTUALIZACJA NR 3] Doniesienia MilanNews niejako potwierdza Tuttosport, które pisze, że pertraktacje z Evertonem nie zostały jeszcze zainicjowane, lecz trwają wstępne rozmowy z przedstawicielami Gerarda Deulofeu. Anglicy na obecną chwilę nie są zainteresowani pozbywaniem się Hiszpana, lecz ich postawa nie zniechęca Rossonerich, którzy zamierzają w najbliższych dniach podjąć pierwsze rozmowy z nimi. Dziennik na koniec zauważa, że przesłanką wskazującą na możliwy transfer jest wola samego 22-latka. Chce on grać jak najwięcej, a Ronald Koeman nie korzysta z jego usług tak często, jak chciałby sam piłkarz.

[AKTUALIZACJA NR 4] Gerard Deulofeu jest coraz bliżej Milanu, a przynajmniej tak twierdzi Alfredo Pedulla. Hiszpan chce przenieść się do Mediolanu i odrzuca zakusy Deportivo La Coruna i Las Palmas. Natomiast Everton jest gotowy przystać na wypożyczenie bez opcji wykupu, lecz zanim dojdzie do finalizacji transferu chcą znaleźć zastępcę 22-latka.

[AKTUALIZACJA NR 5]Tuttosport podaje, że pomimo porozumienia Milanu i Gerarda Deulofeu, na "nie" w kwestii wypożyczenia Hiszpana jest w tym momencie Everton. Mimo to Adriano Galliani nie zamierza się poddawać i postara się o przekonanie Anglików do pozwolenia skrzydłowemu na czasowe przenosiny do Mediolanu.



66 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Woolfik92
Woolfik92
2 stycznia 2017, 16:25
Może walczy o opcję wykupu. Na zwykłe wypożyczenie by go puścili bez problemu tym bardziej, że ostatnio siedział na trybunach. Galliani zrobiłby tym samym miłą niespodziankę :)
0
Michelangelo
Michelangelo
2 stycznia 2017, 14:40
Coraz ciekawiej .
0
Mirabelli
Mirabelli
2 stycznia 2017, 14:19
Widać że z Deulofeu coś musi być większego na rzeczy skoro Galliani tak o niego walczy
0
Milanrulezzz
Milanrulezzz
2 stycznia 2017, 11:35
Niezła saga się z tego robi. Normalnie jakby łysy próbował hazarda ściągnąć.
3
acmti__
acmti__
1 stycznia 2017, 23:26
Trzeba patrzeć co jest tu i teraz, a nie co może być. Ustalono już, że znaczących transferów w tym oknie nie zobaczymy, więc ściąganie zawodników na wypożyczenie nie jest głupim pomysłem. Do końca sezonu daleko, a skrzydłowy potrzebny jest nam potrzebny od zaraz. Po sezonie wróci do siebie, a zarząd nie będzie musiał po raz kolejny kombinować co zrobić by kadra nie była zbyt liczna.
2
Rocker
Rocker
1 stycznia 2017, 14:16
Skoro on w Evertonie wiecznie grzeje ławę, to może w zastępstwie niech sobie kupią termofor? ;)
3
blacha11
blacha11
1 stycznia 2017, 11:39
bez prawa wykupu wiec po co on nam nawet jak si? sprawdzi to go potem nieoddadza i b?dzie luka na pozycji a liga mistzow to ju? tam jest inny poziom . jak kupic to kogos ktom si? b?dzie zgrywal zekipa i da realne wzmocnienie
1
Fushnikov
Fushnikov
1 stycznia 2017, 02:35
Yaya Toure w środku to by było coś :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 stycznia 2017, 13:35
Tu chyba przeszkoda moga byc zarobki bo w City wiadomo jak placa a na kilkukrotna obnizke pensji moze sie nie zgodzic.
0
Woolfik92
Woolfik92
1 stycznia 2017, 13:55
Ale jeśli przyszedłby za darmo to można by jego pensję potraktować jako sumę odstępnego. I dać oczywiście kontrakt na jeden rok.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 stycznia 2017, 18:01
Problem w tym, ze nie dajemy kontraktow na rok to raz, a dwa to danie zarobkow na poziomie np 10mln rocznie popsuloby morale zespolu. Yaya najlepsze lata ma za soba, oczywiscie to byloby duze wzmocnienie, ale tylko jesli bylby sklonny obnizyc wymagania do powiedzmy 5-6mln.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 stycznia 2017, 22:47
A podobno Toure ma oferte z Chin - 30mln£ rocznie :) my mu mozemy dac 1/10 tego.
0
Muniek987
Muniek987
31 grudnia 2016, 21:27
Nie wiem czemu sie nie interesują darmowymi graczami, jest Taison, Berahino, Toure, Mikel, Ntep. Nie czekajmy na lato i kase chinoli, bo cos czuje ze znowu przesuną termin
1
radson1406
radson1406
31 grudnia 2016, 19:43
Co do Delefeu to uwazam iz chlopak ma talent ale moze on podobnie jak Suso w przypadky Liverpoolu poprostu nie pasuje do ligi angielskiej i potrzebuje zmiany srodowiska.Pamietam jego mecze na mlodziezowych turnirjach gdzie rywali wkrecal w murawe jak chcial ale od tego czasu minelo kilka lat i moze to byc pewnego rodzaju zagadka.Ogolnie jednak jestem na tak bo dzis trudno za darmo upolowac kogos lepszego i z takimi umiejetnosciami.
1
Woolfik92
Woolfik92
31 grudnia 2016, 13:59
Depay to byłby super transfer, z drugiej strony w tej cenie można się pokusić o Bernardeschiego.
3
Mirabelli
Mirabelli
31 grudnia 2016, 15:23
Do tego holender, a wiemy jak holendrzy wypadają w Milanie :)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 grudnia 2016, 16:34
I z tych dwoch wybor jest prosty. Jeden jest mlody, swietnie wyszkolony, szybki, bramkostrzelny a drugi to... Depay.
1
Woolfik92
Woolfik92
31 grudnia 2016, 17:39
Holendrzy? Zawsze myślę o van Bastenie i Seedorfie :D
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 stycznia 2017, 13:34
Dorzucilbym jeszcze dwoch: Gullit, Rijkard :)
1
RafSta1992
RafSta1992
1 stycznia 2017, 15:59
Tak albo blyskotliwego Emanuelsona który za rok będzie grał w serie C, albo super snajpera Huntelara. O Depaya można było zabiegać jak grał w PSV i był w rytmie meczowym, teraz gdy trzeci sezon jest traktowany jako 3 zawodnik na skrzydle to ryzyko brać w ciemno. Wolę chłopaka z Evertonu
0
Muniek987
Muniek987
31 grudnia 2016, 13:53
Staralbym sie o depaya ktory jest na wylocie. Niby ma sie przeniesc do evertonu, ale sądze ze chetniej by go nam oddali niz evertonowi. Wypozyczenie i opcja/obowiązek kupna za 25mln
Edytowano dnia: 31 grudnia 2016, 13:53
4
Geri
Geri
31 grudnia 2016, 15:18
Obowiązek kupna Depaya za 25 milionów...? W żadnym razie... Przynajmniej jak dla mnie. Po to oczyszczaliśmy atmosferę w szatni żeby za dość wysoką kwotę ściągnąć przepłaconego młodego gwiazdorka, który nie sprawdził się kompletnie w lidze silniejszej od holenderskiej...?

Nie bardzo wiem jak z takim podejściem chcemy wierzyć w lepsze jutro...

I żeby nie było - nie odmawiam Memphisowi talentu. Bo posiada takowy. Natomiast - przykładając Jego kandydaturę do Milanu to: ani kwota się nie zgadza, ani forma się nie zgadza, ani zwyczajnie osobowość się nie zgadza...
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 grudnia 2016, 16:35
Za 25 to mamy Bernardeschiego, ktory Depaya polyka bez gryzienia.
0
Milanrulezzz
Milanrulezzz
31 grudnia 2016, 17:42
Za bernardeschiego 30 baniek nie wystarczy. Prędzej go za granicę pogonią taniej niż do kogoś z Włoch.
0
Muniek987
Muniek987
31 grudnia 2016, 17:42
Moim zdaniem depay jest lepszy od bernadeschiego. Depay bardziej pasowalby do stylu milanu
0
Arva
Moderator Arva
1 stycznia 2017, 13:40
Najsensowniejsze byłoby wypożyczenie z opcją wykupu. Jeśli zagrałby sensowny sezon i zgrałby się z drużyną to kupować, jak nie to pożegnać i tyle.
0
Milanrulezzz
Milanrulezzz
31 grudnia 2016, 09:30
To jak już niby był wypożyczony a tu piszą że rozmów jeszcze nie zaczęli? :-D
0
blacha11
blacha11
31 grudnia 2016, 08:21
najbardziej bym widzia? fabregasa . trzeba wzmacniac zespol klasowymi pilkarzami
0
radson1406
radson1406
31 grudnia 2016, 19:40
Cokolwiek dzialo sie na poczatku sezonu to niewazne bo teraz Fabregas jest jednym z najwazniejszych punktow Chelsea wiec o Hiszpanie mozemy zapomniec.
0
radek14525
radek14525
30 grudnia 2016, 23:46
Skonczy sie na Biabianym
0
chrisswanx
chrisswanx
30 grudnia 2016, 23:39
To jak to jest z tym MilanNews raz tak, raz tak?
2
Mirabelli
Mirabelli
30 grudnia 2016, 22:53
Nie chcę znowu tych telenowel, no ale cóż, takie życie
0
Woolfik92
Woolfik92
30 grudnia 2016, 22:13
Jutro będzie post, że jednak Deulofeu w Mediolanie a na następny dzień, że Chińczycy zablokowali transfer. Trzeba czekać na oficjalne wiadomości bo teraz jest straszne zamieszanie w klubie.
0
MariuszR06
MariuszR06
30 grudnia 2016, 21:42
Jak się nie ma co się lubi,to się lubi co się ma....Mnie osobiście cieszy jakiekolwiek działanie na rynku transferowym Milanu wobec braku funduszy.Nie ma co narzekać.Niektorzy,to by cudów zraz oczekiwali.Metoda małych kroczków byłaby dla mnie idealna.Dziękuję.
0
FaNaTyK
FaNaTyK
30 grudnia 2016, 19:13
Bardzo dobre wzmocnienie. Trzeba liczyć się z odejściem Hondy. Także Gerard bardzo nam się przyda. Co później? Zobaczymy jak sytuacja klubu. Dla mnie na plus.
1
Presidente
Moderator Presidente
30 grudnia 2016, 18:00
Jak czytam komentarze skreślające tego zawodnika na starcie i pytanie " po co on?" to chyba ktoś nie wie co się dzieje w Milanie.

- nie mamy kasy na transfery - niektórym trzeba przypominać, że nie jesteśmy własnością Chińczyków, więc argument z Interem o kant pewnej części ciała rozbić
- potrzebujemy uzupełnić skład skrzydłowym, bo mamy braki kadrowe
- przychodzi za darmo, nic nie ryzykujemy, a realizujemy powyższe, czyli uzupełniamy skład
- Pasalić też przyszedł jako głęboka zapchajdziura, a jak widać bywa przydatny, nie jest może wielkim wzmocnieniem, ale lepszy on niż Poli

"Nie zna realiów Serie A", ten argument również mnie nie przekonuje i tutaj za odpowiedź niech posłużą statystyki przytoczone przez użytkownika o nicku Gol.
1
GreyWay
GreyWay
30 grudnia 2016, 16:31
Według mnie okaże się super wzmocnieniem, róbcie screeny :D
Mam nadzieje tylko, że będzie grał na lewym skrzydle za Nianga. Jack do środka, a Suso będzie spokojnie czarował na prawej flance.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
30 grudnia 2016, 15:21
Suso też był takim popychadlem i wiecznym talentem trafił do nas i odpalił, kto wie może Gerard również u nas odpali.
3
Gattuso28
Gattuso28
30 grudnia 2016, 15:55
Suso odpalił w genoi
0
Woolfik92
Woolfik92
30 grudnia 2016, 15:02
Będziemy go mogli podziwiać na polskich boiskach podczas Mistrzostw Europy U21 bo jest kapitanem hiszpanów. Zarówno do Krakowa jak i Tychów mam blisko także liczę, że uda mi się zobaczyć wiele meczy, tym bardziej że zgłosiłem się jako wolontariusz do pomocy przy organizacji mistrzostw :)
0
Gol
Gol
30 grudnia 2016, 14:39
Moim zdaniem akurat Deulofeu to dużo lepszy wybór niż wpakowanie 6 mln w Orsoliniego. Przychodzi na pół roku jako zmiennik dla Suso, w lato możemy albo spróbować go z Evertonu wykupić albo postarać się o kogoś lepszego w zależności od tego ile pieniędzy do wydania będziemy mieli i jak Hiszpan będzie się sprawował w Milanie.

Co do statystyk to może i w tym sezonie nie powalają, natomiast polecam sprawdzić poprzednie:

15/16 - 33 spotkania, 4 gole i 13 asyst.
14/15 - 28 spotkań, 3 gole i 10 asyst.
13/14 - 29 spotkań, 4 gole i 5 asyst.

I to wszystko w Premiership i La Lidze, czyli jakby nie patrzeć najlepszych ligach świata, a nie w drugiej lidze włoskiej.

Także moim zdaniem transfer na duży + .
Edytowano dnia: 30 grudnia 2016, 14:41
8
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2016, 13:52
Dla mnie przekaz jest jasny. Za darmoche bierzemy zmiennika dla Suso, na lewym Jack/Niang zeby dociagnac do lata i wtedy wzmocnienia. Jest to jakas metoda. Po sezonie najwyzej wroci skad przyszedl i bedzie miejsce dla nowego pilkarza. Jak za darmo to nie ma co narzekac.
2
Gattuso28
Gattuso28
30 grudnia 2016, 17:32
Zgadzam się z przedpiszcą. Gorszy niż Honda nie będzie.
1
magneto
magneto
30 grudnia 2016, 13:25
Nie wiem po co on ma przychodzić do nas i to w dodatku na wypożyczenie. 0 bramek, 0 asyst co to za skrzydłowy?? To już bezmózgi Niang ma lepsze statystyki. Jeżeli tak ma wyglądać Milan wg. Chińczyków, że blokują sprowadzenie młodego Włocha a sprowadzają kompletnie zawodzącego w tym sezonie Deulofeu to niech idą w cholerę. Jakoś inter mógł sprowadzić w jednym okienku dwóch klasowych skrzydłowych: Candreva i Mario a my jak zwykle byle dziadostwo, byle ktoś był.
1
Biegan_RB
Biegan_RB
30 grudnia 2016, 13:46
Zgadzam się. Orsolini jest młodym Włochem, który dobrze rokuje na zapleczu Serie A, a Deulofeu ma bardzo słaby sezon. Na dodatek Włocha moglibyśmy wykupić definitywnie, a Deulofeu tylko wypożyczyć bez opcji wykupu.
0
karp_fso
karp_fso
30 grudnia 2016, 13:15
Toż to średniaczyna której ocielił się jeden-dwa sezony. Kompletnie nie zna realiów włoskiego futbolu (bo skąd?), a on ma wejść teraz do składu i robić za dobrego zmiennika. Chińczycy są głupi, że zablokowali Orsoliniego (wielu graczy w calcio potrafiło przeskoczyć z Serie B do Serie A), a zgodzili się na Deulofeu.
0
Woolfik92
Woolfik92
30 grudnia 2016, 12:58
W fifie jest dobry xD
2
misiek007e
misiek007e
30 grudnia 2016, 14:46
i to powinno styknąć xd
0
Owiec
Owiec
30 grudnia 2016, 16:41
Nooo i fest szybki wiec będzie mega????
0
Woolfik92
Woolfik92
30 grudnia 2016, 16:50
Ktoś sie nie zna na zartach
0
GreyWay
GreyWay
30 grudnia 2016, 12:55
Jestem jak najbardziej za
0
Mirabelli
Mirabelli
30 grudnia 2016, 12:42
To nie jest głupi wybór, jeżeli odpali jak Suso to może z niego będzie pożytek, może nawet Chińczycy sypną groszem na lato za jego kupnem :)
3
Woolfik92
Woolfik92
30 grudnia 2016, 12:41
Z drugiej strony, jeśli odpali, zostanie mu rok ważnego kontraktu z Evertonem, będzie go można za jakieś 10 mln wykupić. Jeśli pokaże, że jest tyle wart to zawsze jest jakaś opcja.
0
Woolfik92
Woolfik92
30 grudnia 2016, 12:41
PS: Może się zakocha w Milanie tak jak inni młodzi :D
0
Nevi
Nevi
30 grudnia 2016, 12:06
Ciekawa opcja, jak sie nie sprawdzi to odejdzie :)
1
Woolfik92
Woolfik92
30 grudnia 2016, 12:23
Jak się sprawdzi to też odejdzie :D
0
Fushnikov
Fushnikov
30 grudnia 2016, 12:25
I tak odejdzie i tak odejdzie. Bo jest tylko na zasadzie wypożyczenia bez możliwości wykupu.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
30 grudnia 2016, 13:22
Panowie kontrakty często są renegocjowane, natomiast jeśli będzie wola po obu stronach to zostanie. Szczerze wolę bardziej jego niż Odsłonięto, chodź i ten nie był by zły.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
30 grudnia 2016, 12:05
Myślę, że teraz odejście Hondy jest przesądzone :P
0
Addrian
Addrian
30 grudnia 2016, 11:56
Jestem za. Zmiennik dla Suso i Nianga idealny. Może Niang coś będzie lepiej grał. Pamiętacie jak w drugiej połowie poprzedniego sezonu grał Jack? No właśnie. Grał cały czas i widać było brak zmiennika dla niego. Deulofeu jest idealną opcją. Jeśli przystosuje się do stylu gry Serie A to może odpalić i wygryźć Nianga.
2
PanX
PanX
30 grudnia 2016, 11:53
Poprzedni sezon miał dobry. Ciekawy zawodnik, ale dobrze, że jedynie go wypożyczamy.
0
Michelangelo
Michelangelo
30 grudnia 2016, 11:50
Jak na transfer bez gotówkowy to dobry zmienik dla Suso czy M’Baye Nianga . A nóż widelec odpali .
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
30 grudnia 2016, 11:45
Moim zdaniem jest tymczasowym zabezpieczeniem dla Suso bo najprawdopodobniej Honda pakuje już walizki a zostalibyśmy tylko z Suso na flance,i dlatego go ie kupujemy bo po co? skoro w następnym okienku już Chinole będą rządzić to po co im taki Delofeu skoro chcą zrobić potęgę :)
3
chajan
chajan
30 grudnia 2016, 11:44
Jest tylu lepszych skrzydlowych...
0
ACstach
ACstach
30 grudnia 2016, 11:36
Nie rozumiem po co? Żadnej bramki w tym sezonie nie strzelił, nie ma żadnej asysty, brak opcji wykupu. Meczy Evertonu zbyt wielu oczywiście nie oglądam, może i gra dobrze, nie wiem, ale i tak chciałbym poznać przyczyny tej transakcji.
0
Voltrex
Voltrex
30 grudnia 2016, 11:41
Suso potrzebuje zmiennika, bo cały sezon nie wyrobi? Podobny typ piłkarza, który będzie mógł naszemu Hiszpanowi dać odetchnąć w pucharze czy mniej ważnych meczach. Może też zagrać na lewej stronie i zmotywować Nianga do lepszej gry.

Nie ma kasy to trzeba szukać zmienników do wypożyczenia, Deulofeu nie wydaje się najgorszą opcją do tego.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się